BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 07:12   quote  deeplink  
Jullie nog bijgedraaid wie je als favoriet ziet?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 29 december 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2014 - 07:12 schreef Loetje het volgende:
Jullie nog bijgedraaid wie je als favoriet ziet?
Niet echt. Hoop nog steeds op van gerwen, maar gezien de prestaties denk ik nog steeds Taylor. Anderson is natuurlijk ook erg goed, maar als hij zo'n partij speelt tegen een topper gaat hij eruit. Lewis weet ik niet meer. Heb erg genoten van brown, en zitten balen dat hij niet won. Ik hour het voorlopig, helaas, toch op Taylor.

Overigens benieuwd naar vandaag. Barney goed in de eerste ronde. Michael moet nu echt aan de bak. Baal wel dat ik vanmiddag niet kan kijken......
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 december 2014 - 11:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Niet echt. Hoop nog steeds op van gerwen, maar gezien de prestaties denk ik nog steeds Taylor. Anderson is natuurlijk ook erg goed, maar als hij zo'n partij speelt tegen een topper gaat hij eruit. Lewis weet ik niet meer. Heb erg genoten van brown, en zitten balen dat hij niet won. Ik hour het voorlopig, helaas, toch op Taylor.

Overigens benieuwd naar vandaag. Barney goed in de eerste ronde. Michael moet nu echt aan de bak. Baal wel dat ik vanmiddag niet kan kijken......
Anderson gooide gewoon 103 gemiddeld hè tegen Klaassen. Jelle bood gewoon geweldig weerstand.
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Sterke Michael Smith.

Wat een wedstrijden in de 3e ronde. Jenkins tegen Van Gerwen.
Wade of Bunting tegen Michael Smith. Lewis mogelijk tegen Barney. Huijbrechts tegen Taylor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 december 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Max Hopp is wel een van de grootste talenten. Hij kan wel eens de kopman van Duitsland worden. Het darten leeft daar.
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Vincent, mooi dat je door bent maar wat gooi je slordig. Druk voor Hopp was te groot. Jaques en ik delen echt iedere mening geloof ik. Aantal goede finishes zijn genoeg. Maar Winstanley is in vorm. Tegen hem moet het veel beter
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Barney wordt zoals ik al verwacht scorend weggespeeld door Caven. Want is die man wisselvallig
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Raymond wat kom je goed weg. Volgende ronde 4-0 exit tegen Lewis met dit niveau.
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 17:33   quote  deeplink  
Waren spannende wedstrijden in de 2e ronde
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Bunting door. Wade was wel matig. Wel spannende wedstrijden
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Van Gerwen wel al scherper. Niveau moet ook omhoog
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Lekker Michael. Afstraffen
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Lekker Michael. Stukken beter en lijkt weer zoals je kan!
Begin was ietwat slordig en het einde ook. Maar niet door de ondergrens gezakt, weinig beurten zonder triples achter elkaar. Dubbels goed. Scorend heel vlak. Soms een uitschieter maar zeker geen ondergrens. Jenkins ook prima.
Gemiddelde was lager dan tegen Stein maar het oogde vele malen beter. Het zegt helemaal niks maar dit is prima. Goede houding, mondje open en veel en scherp juichen. Beleving. Genoten!
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Zou wat zijn als Benito het haalt en tegen Michael mag. Benito wordt gesponsord door hulp van de sponsoren van Michael. Heeft ie geregeld
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Bunting bevestigd de geruchten die ik al hoorde via Michael. Smith wordt gecoacht door Anderson. Dat merk je wel qua vlotte stijl en scores

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 december 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Lekker Benito. Verneuk het lekker man! Op 2-2 in de 2e set gewoom geen triple gooien. Thornton die dubbels mist en Benito doet lekker mee. Lamleijer
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Hahahaha appje van Michael trouwens, Arjan van der Giessen vroeg van de week of hij dit nootje nog kon kraken.
Krijg een appje, nootje is aardig gekraakt. Hahaha
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Jammer BigBen. Kansen leren benutten.
Loetje
 Loetje - maandag 29 december 2014 - 23:53   quote  deeplink  
De Nederlandse prestaties, even evalueren. Hier een overzicht!

Michael van Gerwen,
R1. Joe Cullen 3-1
R2. Sasha Stein 4-1
R3. Terry Jenkins 4-1
KF. Robert Thornton 5-2
HF. Anderson

Benito van de Pas (uitgeschakeld)
R1. Paul Nicholson 3-2
R2. Dave Chisnall 4-2
R3. Robert Thornton 0-4

Raymond van Barneveld,
R1. Rowby John Rodriguez 3-0
R2. Jamie Caven 4-3
R3. Adrian Lewis 4-3
KF. Stephen Bunting 5-4
HF. Phil Taylor

Vincent van der Voort,
R1. John Henderson 3-2
R2. Max Hopp 4-0
R3. Dean Winstanley 4-2
KF. Phil Taylor

Jelle Klaassen (uitgeschakeld)
R1. Christian Kist 3-1
R2. Gary Anderson 3-4

Christian Kist (uitgeschakeld)
R1. Jelle Klaassen 1-3

Ryan de Vreede (uitgeschakeld)
R1. Dave Chisnall 0-3

Ron Meulenkamp (uitgeschakeld)
R1. Mark Webster 1-3

Jermaine Wattimena (uitgeschakeld)
VR. Robert Marijanovic 3-4

Mijn conclusie, zeker niet slecht. Maar we moeten wel kritisch blijven. Benito heeft het geweldig gedaan maar moet wel meenemen dat er meer in zat. Michael lijkt te groeien maar de vorm om van de absolute top te winnen is er nog niet. Een Anderson en Lewis zijn in staat scorend vanaf leg 1 tot de laatste fenomenaal te gooien en niet te stoppen. Ze doen het niet altijd maar het zijn de enige 2 die het kunnen. Raymond moet beter en meer zelfvertrouwen uitstralen. De Vreede en Meulenkamp moeten wel snappen dat je vrij kunt gooien. Je moet daar toch een keer doorheen. Wattimena was beter en moest gewoon die voorronde doorkomen. Klaassen moet zijn kansen afmaken want dan kun je gewoon winnen van Anderson. Voor het eerst was die top sinds hij naar de PDC ging. Kist was Matig. Van der Voort kan ik nog weinig zeggen vanwege de tegenstand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Morgenavond de ene kraker naar de andere. Zou zeker kijken!
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Wright eindelijk in vorm
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Respect voor Reyes. Anderson zal beter moeten tegen Wright
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Vincent weer door. Knap hoor. Halve finale Players Championships, nu kwartfinalist op het WK.
Echter durf ik te zeggen dat hij kansloos zal zijn tegen Taylor
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:31   quote  deeplink  
9 darter Lewis!! Weer tegen Barney.
Geweldig. Ook hoe Barney het hem gunde
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Overigens kan Raymond moeilijk druk op de legs van Lewis houden
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Raymond wel beter dan gisteren tot nu toe
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Raymond is scorend wel echt veel minder geworden. Totaal geen druk op de legs van Lewis. Die gooit uit terwijl Raymond nog op respectievelijk 312 en 224 staat. Godzijdank 1-1. Maar hij moet Lewis breken
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Alle legs (10 tot nu toe) met de darts mee
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Van Barneveld heeft een goede beurt nodig zegt Visschraper. Sylvia, verwen hem maar want hij scoort waardeloos
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Scorend is Barney ongelooflijk slecht. Zeker nadat hij brak
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 21:09   quote  deeplink  
Raymond, daar had je geluk. Lewis mist 3 pijlen op 3-1. Mooie finishes van 155 en 157 van hem. Dit blijft niet goed gaan als je je niet verbeterd
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Wat een spanning. Lewis was eerlijk is eerlijk heer en meester. Kon Barney continu omgooien. En een keer in die laatste set, knap.Maar Barney had zenuwen hoor
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Foutje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Wat laat je je aftroeven Kim
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 december 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Wat een zieke wedstrijden vanavond zeg. Taylor zal de Kwartfinale overleven. Hoe verder die komt hoe zekerder het bij hem is dat ie wint
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Waar Smith niet weerbaar was op de GSoD is ie flink verbeterd. Tegen Dolan 2-0 achter en 4-2 winnen. Nu 3-0 achter en terug naar 3-2. Leert dus van zijn fouten
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Barney krijgt zijn handen nog vol hoor, again!
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 00:23   quote  deeplink  
Smith gooit gewoon 170, 161, 132, 121 en 106 uit.
Lewis eerder al 157, 155 en 141 met een 9 darter. Wat een avond!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 00:28   quote  deeplink  
Wat een avond zeg. Mensen die het gemist hebben, beter wordt het niet!
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 00:30   quote  deeplink  
Even bijkomen. Fijne jaarwisseling alles. Tot darts!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 31 december 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 december 2014 - 21:38 schreef Loetje het volgende:
Wat een spanning. Lewis was eerlijk is eerlijk heer en meester. Kon Barney continu omgooien. En een keer in die laatste set, knap.Maar Barney had zenuwen hoor
Van Barneveld werd absoluut, op scorend vlak, weggespeeld door Lewis. De scores kon Barney helaas niet bijhouden. Lewis heeft teveel fouten gemaakt op de dubbels in de legs van Barney. Anders had hij vrij eenvoudig gewonnen. Gelukkig gebeurde dat niet en dan moet ik zeggen dat het toch wel echt klasse is van Barney wat hij in die laatste set liet zien. Een mooie break, en daarna toch geweldige scorend in zijn eigen leg. Het finishen zit bij van Barneveld wel goed. Al had ik wel het idee dat die missers na zijn eerste break hem mentaal wel wat gedaan hadden, waardoor hij later ook meer dubbels ging missen. Aan de andere kant, op het moment dat het echt moest, gooide hij de finishes van tussen de 60-100 vrijwel altijd uit. Klasse, hoor. Scorend niet goed, maar toch een zeer knappe prestatie.
Zal nu een hele zware pot worden tegen Bunting. Desalniettemin, als je Lewis kan verslaan...

Van der Voort ook weer door. Zeer knap dat hij in de kwartfinale staat. Hij staat de laatste tijd echt goed te darten. Jammer genoeg nu tegen Taylor, want wat gunde ik het Huybrechts. Ook nog een geweldig mooi interview met Kim na afloop. Laat wederom zien wat voor een sympathieke vent het is. Helaas kon hij het niet afmaken, want hij had Taylor er toch bijna uitgegooid. Helaas liet Taylor in de laatste set zien waarom hij 16-voudig wereldkampioen is. Van der Voort heeft helaas weinig tot geen kans, vrees ik.
Ik zou Taylor alvast met potlood durven op te schrijven voor de finale.

Overigens is het wat mij betreft inmiddels overduidelijk dat de winnaar van het toernooi uit het drietal Anderson, Taylor en van Gerwen zal komen. Het worden nog mooie potten. Geweldige kwartfinales en er komt een mooi vervolg aan.

Wel bijzonder om te zien dat de Engelsen toch ruim in de minderheid zijn in de kwartfinales.

In elk geval een goede jaarwisseling gewenst jou en een ieder hier.
Kijk uit naar de kwartfinales!
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 december 2014 - 10:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Van Barneveld werd absoluut, op scorend vlak, weggespeeld door Lewis. De scores kon Barney helaas niet bijhouden. Lewis heeft teveel fouten gemaakt op de dubbels in de legs van Barney. Anders had hij vrij eenvoudig gewonnen. Gelukkig gebeurde dat niet en dan moet ik zeggen dat het toch wel echt klasse is van Barney wat hij in die laatste set liet zien. Een mooie break, en daarna toch geweldige scorend in zijn eigen leg. Het finishen zit bij van Barneveld wel goed. Al had ik wel het idee dat die missers na zijn eerste break hem mentaal wel wat gedaan hadden, waardoor hij later ook meer dubbels ging missen. Aan de andere kant, op het moment dat het echt moest, gooide hij de finishes van tussen de 60-100 vrijwel altijd uit. Klasse, hoor. Scorend niet goed, maar toch een zeer knappe prestatie.
Zal nu een hele zware pot worden tegen Bunting. Desalniettemin, als je Lewis kan verslaan...

Van der Voort ook weer door. Zeer knap dat hij in de kwartfinale staat. Hij staat de laatste tijd echt goed te darten. Jammer genoeg nu tegen Taylor, want wat gunde ik het Huybrechts. Ook nog een geweldig mooi interview met Kim na afloop. Laat wederom zien wat voor een sympathieke vent het is. Helaas kon hij het niet afmaken, want hij had Taylor er toch bijna uitgegooid. Helaas liet Taylor in de laatste set zien waarom hij 16-voudig wereldkampioen is. Van der Voort heeft helaas weinig tot geen kans, vrees ik.
Ik zou Taylor alvast met potlood durven op te schrijven voor de finale.

Overigens is het wat mij betreft inmiddels overduidelijk dat de winnaar van het toernooi uit het drietal Anderson, Taylor en van Gerwen zal komen. Het worden nog mooie potten. Geweldige kwartfinales en er komt een mooi vervolg aan.

Wel bijzonder om te zien dat de Engelsen toch ruim in de minderheid zijn in de kwartfinales.

In elk geval een goede jaarwisseling gewenst jou en een ieder hier.
Kijk uit naar de kwartfinales!
Mooi stuk van je. Kippenvel, mooie waarheid.
Jij ook een geweldige jaarwisseling.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Barney oogde mentaal weer weerbaar gelukkig
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 31 december 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 december 2014 - 12:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooi stuk van je. Kippenvel, mooie waarheid.
Jij ook een geweldige jaarwisseling.
Thanks! We gaan ervan genieten!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 31 december 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 december 2014 - 12:32 schreef Loetje het volgende:
Barney oogde mentaal weer weerbaar gelukkig
Ja, dat viel me ook al op. Steeds weer haakte hij aan en heeft zich nooit dat laatste zetje laten geven door Lewis. Zeer knap!

Overigens kan ik ook weer zo genieten van het commentaar van de heren Visschraper en (nog meer van) Nieuwlaat. Ook heel erg mooi om te horen hoe ze het bij van Gerwen vs Jenkins hadden over Jenkins die steeds op de bagagedrager sprong en gisteren bij van Barneveld dat hij zijn aanhangertje weer had aangekoppeld, hahaha. Echt genieten met die twee. En wat Nieuwlaat zegt klopt ook eigenlijk altijd. Hij refereerde meermaals aan de woorden van van Barneveld zelf, dat er altijd zo'n moment komt om te breken. En dan gebeurt het ook nog. Ik heb zo erg zitten genieten gisteravond! Echt heerlijk!
Loetje
 Loetje - woensdag 31 december 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 december 2014 - 13:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, dat viel me ook al op. Steeds weer haakte hij aan en heeft zich nooit dat laatste zetje laten geven door Lewis. Zeer knap!

Overigens kan ik ook weer zo genieten van het commentaar van de heren Visschraper en (nog meer van) Nieuwlaat. Ook heel erg mooi om te horen hoe ze het bij van Gerwen vs Jenkins hadden over Jenkins die steeds op de bagagedrager sprong en gisteren bij van Barneveld dat hij zijn aanhangertje weer had aangekoppeld, hahaha. Echt genieten met die twee. En wat Nieuwlaat zegt klopt ook eigenlijk altijd. Hij refereerde meermaals aan de woorden van van Barneveld zelf, dat er altijd zo'n moment komt om te breken. En dan gebeurt het ook nog. Ik heb zo erg zitten genieten gisteravond! Echt heerlijk!
Commentaar is inderdaad fenomenaal. Mooie vraag gister ook, maak je eigen bordje. Was hillarisch.
Was wereldniveau gisteren
Loetje
 Loetje - donderdag 01 januari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Michael ruim 112 in de eerste 2 sets. Dubbels goed en triples idemdito. 7x 180. Thornton begon niet eens slecht. Hou vol Michael
Loetje
 Loetje - donderdag 01 januari 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Michael kakt iets in, in die 4e set. Koppie erbij houden
Loetje
 Loetje - donderdag 01 januari 2015 - 21:04   quote  deeplink  
Thornton gooit overigens prima hoor. Klasse wedstrijd tot op heden. 16x 180 in 4 sets
Loetje
 Loetje - donderdag 01 januari 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Wat een enorme teringhomo ben je ook Michael!! Hou gewoon eens je niveau vast man. Zo nonchalant als wat. Het komt wel even goed.... Niet geconcentreerd en de rekening nu wel betalen. Nog even zo doorgaan en je gaat er gewoon aan
Thornton wordt beter en beter. Michael steeds minder. Eerste pijl steeds verder boven de triple en teveel 5en nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: PDC WK Darts 2015









0.0084590