BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jari Schuurman Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Jari Schuurman

2hyf0af.jpg

Even voorstellen Jari Schuurman Feyenoord

Naam: Jari Schuurman. Heel mijn familie is voor Ajax en mijn vader wilde me graag naar Litmanen noemen. Ik vind het niet erg en ben zelf voor Feyenoord. De trainers op Varkenoord plagen me regelmatig met mijn naam.

Geboren: 22 februari 1997

Broers en zussen: Een broer van zeventien. Hij voetbalt in A1 van GJS in onze woonplaats Gorinchem. Hij heet Remie en is vernoemd naar onze opa.

Vorige clubs: GJS.

Feyenoorder sinds: Het seizoen 2004/2005. Ik ben als tweedejaars F-je bij Feyenoord komen voetballen.

1011_c2_Schuurman.jpg

Positie: Links- of rechtshalf. Officieel ben ik rechtsbenig, maar met links kan ik ook aardig schieten. Kwestie van veel oefenen, bijvoorbeeld tegen een muurtje.

Sterke punt: Inzicht, passing en mijn schot op doel. Voor een middenvelder scoor ik best vaak.

Zwakke punt: Verdedigend kan het allemaal wel wat beter. Soms roept de trainer dat ik de bal beter uit kan schieten, maar wil ik hem liever veroveren zodat ik er zelf iets mee kan doen.

Favoriete Feyenoorder aller tijden: Robin van Persie. Ik kan me nog herinneren dat hij in dat groenwitte uitshirt speelde.

Favoriete rugnummer: Nummer 6 vind ik het mooist, of nummer 8. Ik ben aan die rugnummers gewend doordat ik er zelf ook altijd mee speel.

Favoriete voetballer buitenland: Xavi, omdat hij ontzettend goed is, maar ook omdat hij met Barcelona mooi voetbal speelt.

Favoriete club buitenland: Barcelona dus. Zij voetballen zó ontzettend mooi en winnen er ook prijzen mee.

Ambitie: Profvoetballer worden. Eerst bij Feyenoord, uiteindelijk het liefst bij Barça. Het shirt van die club heb ik al, met mijn naam Jari achterop.

Contract tot: 30.06.2017

Maakte zijn debuut in het eerste van Feyenoord op 4 januari 2015 in een oefenwedstrijd tegen FC Emmen welke met 2-1 werd gewonnen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
SCHUURMAN: SPANDOEK GAF KIPPENVEL

20gieft.jpg

Tien jaar nadat hij zijn eerste seizoen beleefde in de jeugdopleiding van Feyenoord, maakte Jari Schuurman zondag zijn officieuze debuut in het eerste elftal. Hoewel het slechts een oefenwedstrijd betrof, betekende de invalbeurt veel voor het zeventienjarige talent, dat momenteel uitkomt in Feyenoord A1. Dit is echt schitterend, glunderde Schuurman na zijn eerste speelminuten in De Kuip.

Een deel van de aanwezige toeschouwers hield al rekening met de entree van Schuurman, zo bleek uit een spandoek met de tekst welkom Jari, dat in een van de hoeken van het stadion was opgehangen. Dat spandoek bezorgde me kippenvel, reageerde de jeugdspeler, die mocht spelen op de voor hem vertrouwde positie van aanvallende middenvelder. Ik ben goed opgevangen door de groep, daarom viel het met de zenuwen wel mee. Uiteindelijk ging het best lekker.

Alsof de middag nog niet mooi genoeg was, kreeg Schuurman na afloop te horen dat hij evenals zijn ploeggenoten Kamil Miazek en Bart Nieuwkoop, die tegen FC Emmen eveneens debuteerde, mee mag op het aanstaande trainingskamp naar Dubai. Het werd ons verteld toen we onder de douche stonden, glimlachte Schuurman. Hartstikke mooi natuurlijk. Ik heb hartstikke veel zin in komende week.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
de bluffer
 de bluffer - zondag 04 januari 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 18:46 schreef RenatoBos het volgende:
Jari Schuurman

[ afbeelding ]

Even voorstellen Jari Schuurman Feyenoord

Naam: Jari Schuurman. Heel mijn familie is voor Ajax en mijn vader wilde me graag naar Litmanen noemen. Ik vind het niet erg en ben zelf voor Feyenoord. De trainers op Varkenoord plagen me regelmatig met mijn naam.

Geboren: 22 februari 1997

Broers en zussen: Een broer van zeventien. Hij voetbalt in A1 van GJS in onze woonplaats Gorinchem. Hij heet Remie en is vernoemd naar onze opa.

Vorige clubs: GJS.

Feyenoorder sinds: Het seizoen 2004/2005. Ik ben als tweedejaars F-je bij Feyenoord komen voetballen.

[ afbeelding ]

Positie: Links- of rechtshalf. Officieel ben ik rechtsbenig, maar met links kan ik ook aardig schieten. Kwestie van veel oefenen, bijvoorbeeld tegen een muurtje.

Sterke punt: Inzicht, passing en mijn schot op doel. Voor een middenvelder scoor ik best vaak.

Zwakke punt: Verdedigend kan het allemaal wel wat beter. Soms roept de trainer dat ik de bal beter uit kan schieten, maar wil ik hem liever veroveren zodat ik er zelf iets mee kan doen.

Favoriete Feyenoorder aller tijden: Robin van Persie. Ik kan me nog herinneren dat hij in dat groenwitte uitshirt speelde.

Favoriete rugnummer: Nummer 6 vind ik het mooist, of nummer 8. Ik ben aan die rugnummers gewend doordat ik er zelf ook altijd mee speel.

Favoriete voetballer buitenland: Xavi, omdat hij ontzettend goed is, maar ook omdat hij met Barcelona mooi voetbal speelt.

Favoriete club buitenland: Barcelona dus. Zij voetballen zó ontzettend mooi en winnen er ook prijzen mee.

Ambitie: Profvoetballer worden. Eerst bij Feyenoord, uiteindelijk het liefst bij Barça. Het shirt van die club heb ik al, met mijn naam Jari achterop.

Contract tot: 30.06.2017

Maakte zijn debuut in het eerste van Feyenoord op 4 januari 2015 in een oefenwedstrijd tegen FC Emmen welke met 2-1 werd gewonnen..
Twee min puntjes
Jammer dat hij voor een speler van Barcelona kiest
en dat hij voor club Barcelona kiest, (had voor Real M.)
verder een top gozer
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
En dat zijn vader een gok heeft..!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 januari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Jari Schuurman in gesprek met verslaggever Frank Stout


(http://youtu.be/kIbNhrX2EaE)

Jari Schuurman maakte vandaag zijn officieuze debuut in het eerste van Feyenoord. In de wedstrijd tegen FC Emmen mocht de middenvelder zo'n 30 minuten meespelen. De wedstrijd werd met 2-1 gewonnen en Schuurman kijkt met een goed gevoel terug op zijn eerste minuten in het eerste van de club uit Rotterdam.

"Het was kippenvel toen ik het veld op kwam, zegt hij. "Ik voetbal hier als sinds mijn zesde en als je dan op je zeventiende je debuut kan maken, is dat schitterend. Ik was niet heel zenuwachtig. Ik werd goed opgevangen door de anderen. Ik voelde mij daardoor een stuk rustiger en ik vond dat het wel lekker ging.

De jongeling vertrekt morgen ook met het eerste elftal mee naar het trainingskamp in Dubai. "Ik heb er niet veel verwachtingen van. De trainer zegt dat het is om aan het eerste te ruiken. Ik heb er veel zin in en ik ga hard werken. Dit is ook een mooi moment.

Tijdens de wedstrijd hing er een spandoek in De Kuip met de tekst 'Welkom Jari' erop. "Ik heb het gezien, ja. Dat gaf mij ook kippenvel. Ik weet niet wie 'm heeft gemaakt maar het is mooi om te zien, zo besluit hij.
Bron: Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 januari 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Speler met drang naar voren vanaf het middenveld. Al kan ie ook meer controlerend spelen.
van geil
 van geil - zondag 04 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
ook blank.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 04 januari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 20:50 schreef van geil het volgende:
ook blank.
dat is ook een voordeel, nooit te lui dus
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 januari 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Bullshit.
VVout
 VVout - maandag 05 januari 2015 - 02:04   quote  deeplink  
Ik hoop dat we een hoop plezier en goals gaan beleven, wat zullen die andere dan op hun neus kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Schuurman: "Voor mijn gevoel hou ik me goed staande"

2mhss5s.jpg

Feyenoord werkt deze week in de Oostenrijkse Alpen toe naar de start van het seizoen 2015-2016. Feyenoord.nl volgt de verrichtingen van de selectie van Giovanni van Bronckhorst tijdens het trainingskamp in Seefeld op de voet en vraagt dagelijks spelers naar hun ervaringen. Deze keer: Jari Schuurman, het talent uit de eigen jeugdopleiding dat begin dit jaar al zijn officieuze debuut maakte in Feyenoord 1 en deze zomer is aangesloten bij de A-selectie.

Het leven lacht Jari Schuurman toe. Voor de blonde aanvallende middenvelder is 2015 nu al een meer dan bijzonder jaar. In januari reisde hij met Feyenoord mee naar Dubai, net nadat hij in De Kuip tegen FC Emmen zijn officieuze debuut had gemaakt in de hoofdmacht. Vervolgens trainde hij de rest van het seizoen op regelmatige basis mee met het eerste elftal, terwijl hij zich deze voorbereiding mag bewijzen tegenover hoofdcoach Giovanni van Bronckhorst. Ik zit lekker in mijn vel, vertelt Schuurman tijdens het trainingskamp in Seefeld. Voor mijn gevoel hou ik me goed staande.

De talentvolle middenvelder heeft het naar zijn zin in Oostenrijk. Het is genieten hier. Natuurlijk ligt het niveau tijdens de trainingen erg hoog, een stuk hoger dan ik in A1 gewend was. Wat dat betreft heeft het voor mij erg geholpen dat ik de afgelopen maanden al veel bij de groep werd betrokken. Daardoor is er weinig meer echt nieuw en kan ik me volledig focussen op mijn ontwikkeling.

Wat wel nieuw is voor Schuurman, is de aandacht waar hij sinds zijn optreden tegen Emmen en als lid van de A-selectie steeds meer mee te maken krijgt. Twee jaar geleden kon ik overal rustig doorlopen, nu word ik vooral in mijn woonplaats Gorinchem steeds vaker herkend op straat, glimlacht hij. Dat is wennen, maar vooral heel leuk.

Als jonge speler is het geweldig om met een trainer als Giovanni van Bronckhorst te mogen werken, die op het allerhoogste niveau heeft gespeeld, vervolgt Schuurman. Toevallig zag ik deze week een filmpje voorbij komen van zijn prachtige doelpunt met Oranje tegen Uruguay, deze week precies vijf jaar geleden. Toen dacht ik wel even: zo, dat is onze trainer. Ook Dirk Kuyt is natuurlijk een heel grote speler. Vorig jaar speelde hij nog in de halve finale op het WK. Toch went het snel om met zon grote naam op het veld te staan. Dat moet ook, want uiteindelijk is hij een teamgenoot, net als alle andere jongens.

Tijdens de eerste weken van de voorbereiding krijgt Schuurman van de technische staf vooral de opdracht om meer aan de bal te komen. Een van mijn sterke punten als aanvallende middenvelder is mijn scorend vermogen, maar soms sta ik te diep. Vorig jaar bijvoorbeeld scoorde ik bij de beloften tegen Jong Sparta vier keer, alleen bleek achteraf dat ik die wedstrijd de minste balcontacten had van het team. Dat betekent dat ik nog meer de bal kan en moet opeisen, dat is iets waar ik in wil groeien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2015 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 juli 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 januari 2015 - 21:32 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

dat is ook een voordeel, nooit te lui dus
Ken je Onslow nog...?

th?&id=JN.mXw%2bXjy3KlyQhqizj6W70Q&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2015 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
deze jongen kan een hele grote worden als ze hem goed gaan begeleiden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 juli 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 16:52 schreef de bluffer het volgende:
deze jongen kan een hele grote worden als ze hem goed gaan begeleiden
Wie...Onslow ??
R()b
 R()b - woensdag 08 juli 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Voetbalt goed!
VVout
 VVout - woensdag 08 juli 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 19:28 schreef R()b het volgende:
Voetbalt goed!
Jep, samen met Sleegers gevaarlijk gebleken aan de linkerkant.
van geil
 van geil - woensdag 08 juli 2015 - 22:13   quote  deeplink  
depositphotos_15540341-Thumb-up-emoticon.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 juli 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Toppie !!! Nu maar zien of ie het gaat redden ...
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 09 juli 2015 - 19:54   quote  deeplink  
Madrid facisten club daarom barqa de beste cub van Spanje.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juli 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Eh. Gesnoven?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 juli 2015 - 20:08   quote  deeplink  
15z1nih.jpg
VVout
 VVout - donderdag 09 juli 2015 - 20:13   quote  deeplink  
Nou ja!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Aanvaller annex middenvelder Joey Sleegers mag in ieder geval verhuurd worden, zo maakte Mikos Gouka, journalist van het Algemeen Dagblad, gisteren bekend. Dat geldt niet voor de talentvolle Jari Schuurman (18). ''Die blijft wél'', reageert Gouka op Twitter.

De Volkskrant publiceerde onlangs in de krant nog een overzicht van talentvolle voetballers ''die het gaan maken''. Schuurman, die deze zomer aansloot bij de selectie en vorig seizoen al mee mocht op het winterse trainingskamp in Dubai, was ook in het rijtje opgenomen.
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Nou definitief toevoegen die gozer hoppaa
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:00 schreef RenatoBos het volgende:
Aanvaller annex middenvelder Joey Sleegers mag in ieder geval verhuurd worden, zo maakte Mikos Gouka, journalist van het Algemeen Dagblad, gisteren bekend. Dat geldt niet voor de talentvolle Jari Schuurman (18). ''Die blijft wél'', reageert Gouka op Twitter.

De Volkskrant publiceerde onlangs in de krant nog een overzicht van talentvolle voetballers ''die het gaan maken''. Schuurman, die deze zomer aansloot bij de selectie en vorig seizoen al mee mocht op het winterse trainingskamp in Dubai, was ook in het rijtje opgenomen.
Omdat ie scoorde tegen Oostenrijkse amateurs, ja.
Die gekte dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Denk het niet, ti's de gekte die we zelf er van willen maken. Schuurman viel dit weekend ook in. Denk dat Gio het gewoon in hem ziet zitten en niet vanwege dat doelpunt..
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:32 schreef RenatoBos het volgende:
Denk het niet, ti's de gekte die we zelf er van willen maken. Schuurman viel dit weekend ook in. Denk dat Gio het gewoon in hem ziet zitten en niet vanwege dat doelpunt..
Waar viel 'ie in? Het water?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:53   quote  deeplink  
O nee dat was Nieuwkoop, excuus..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Heb verdomme zelf naar Schuurman zitten kijken zaterdagmiddag bij onder 19..😁
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Twee doelpunten van Jari, klopt ook aan de deur om mee te gaan doen, word deuk op het middenveld zo. Denk dat we volgend seizoen wel meer van hem gaan zien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door RenatoBos --
van geil
 van geil - woensdag 12 augustus 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Bij de beloften.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Precies, telt niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Guttegut..
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:22 schreef RenatoBos het volgende:
Guttegut..
Inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
De nieuwe Vilhena!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Want..
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Goed bezig jij.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Dank..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Dit wordt m ook nét niet.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Misschien wel het grootste talent dat we rond hebben lopen bij het Eerste....

Gaat m op zeker worden!

Heb je hem wel eens zien spelen? Is echt een geweldige speler!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Dit wordt m ook nét niet.
Vind ik wat te vroeg om dit te oordelen. Hij moet wel zien op te boksen tegen gerenommeerde spelers, ben benieuwd of tie dat aankan..
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vind ik wat te vroeg om dit te oordelen. Hij moet wel zien op te boksen tegen gerenommeerde spelers, ben benieuwd of tie dat aankan..
Ik acht het niet onmogelijk dat hij zich in de loop van het seizoen in de basis speelt. Zoveel talent...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik acht het niet onmogelijk dat hij zich in de loop van het seizoen in de basis speelt. Zoveel talent...
Dat zou alleen maar mooi zijn als ie dat voor elkaar krijgt want hij heeft niet de minste voor zich staan..
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Zie het enorm zitten met Schuurman Sleegers Karsdorp Verdonk Dammers en Gronsveld.

Maar Schuurman is de beste van het stel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Ik denk Sleegers en Karsdorp..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:51   quote  deeplink  
Karsdorp is degene die het nu al waarmaakt! Geweldig om te zien.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:51 schreef Barabas het volgende:
Karsdorp is degene die het nu al waarmaakt! Geweldig om te zien.
En Sleegers heeft het in de JL laten zien getuigen zijn benoeming tot talent van de JL..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 augustus 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:47 schreef Barabas het volgende:
Zie het enorm zitten met Schuurman Sleegers Karsdorp Verdonk Dammers en Gronsveld.

Maar Schuurman is de beste van het stel.
Er gaat er hier van niet één doorbreken.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 augustus 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Is nog geen Kleredivisie... Toch een tikkeltje sneller.

Maar dit jaar gaan we het meemaken. Persoonlijk vind ik het jammer, maar het heeft er alle schijn van dat hij opnieuw verhuurd wordt. Laat het wel een Kleredivisieclub zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 augustus 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er gaat er hier van niet één doorbreken.
Dat zou triest zijn, heb onlangs een wedstrijd bekeken van de beloften onder 19 maar vond ze toen echt goed samen spelen. Wedstrijd was een genot om te zien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jari Schuurman Topic









0.0140650