BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jari Schuurman Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
nr 10
 nr 10 - maandag 21 maart 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Die kaartverkoop tegen sperma is ook klote. Je wordt gewoon naar en plek gedirigeerd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 maart 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Schuurman: ''Misschien is verhuur dan een optie''

11131oh.jpg

Oranje O/19 heeft nog één punt nodig om zich te kwalificeren voor het EK deze zomer. Jari Schuurman hoopt te kunnen schitteren in gastland Duitsland, tenzij hij basisspeler van Feyenoord is. Vorig seizoen stonden de Rotterdammers het talent namelijk niet af voor het eindtoernooi.

''Ik wil nu naar het EK'', zegt Schuurman tegenover Goal.com. ''Zon eindtoernooi wil ik spelen. Dat is mijn gevoel. Vorig jaar was de eerste keer dat ik bij het eerste kwam en was het logisch dat ik de voorbereiding mee moest. Nu ik al een jaar met het eerste meetrain, lijkt het me gaaf om met het EK mee te doen. Tenzij ik basisspeler ben, maar tot nu toe ben ik dat niet.''

De middenvelder is verre van basisspeler zelfs. Normaal gesproken zit hij niet eens bij de wedstrijdselectie. ''Ik wil nu zo snel mogelijk bij de eerste 18 komen'', bevestigt de rechtspoot. ''Eerst altijd op de bank zitten en dan zien we verder. Het is even afwachten wat er in de zomer gebeurt in de transferperiode. Misschien is verhuur dan een optie. Het kan nog alle kanten op.''

Schuurman vindt dat de trainingen bij het eerste hem goed doen. ''Ik ben fysiek veel sterker geworden. Spieren en een beetje vet, dat hoort erbij. We hebben met Arno Philips een persoonlijke trainer en ik ben dagelijks met hem bezig. Ik word steeds sterker. Voetballend gaat het me ook goed af. Het positiespel gaat in een hoger tempo dan ik gewend was, maar ik pas me aan.''
van geil
 van geil - zondag 27 maart 2016 - 14:05   quote  deeplink  
Hoe traag gaat het dan wel niet bij de jeugd?
MMM
 MMM - zaterdag 02 april 2016 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Dat Jari Schuurman bij Oranje onder 19 jr bankzitter was, heeft volgens Van Bronckhorst te maken met zware concurrentiestrijd bij dat team.
Denk je niet dat dat te maken heeft met de 0 minuten in het eerste? Die flutpotjes op maandagavond word die jongen niet beter van.

Weer een talent langzaam aan de afgrond in.

Alleen bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2016 door MMM --
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 02 april 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Na Janssen, Chong (en waarschijnlijk ook Woudenberg) het volgende talent dat de vernieling in geholpen wordt. Wat zou ik graag echte deskundigen met onze jeugd aan het werk zien. Wat zou ik graag Wim Jonk op Varkenoord aan het werk willen zien.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 02 april 2016 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 10:34 schreef daan limbos het volgende:
Na Janssen, Chong (en waarschijnlijk ook Woudenberg) het volgende talent dat de vernieling in geholpen wordt. Wat zou ik graag echte deskundigen met onze jeugd aan het werk zien. Wat zou ik graag Wim Jonk op Varkenoord aan het werk willen zien.
Is dat dan nog niet rond met W J
ar
 ar - zaterdag 02 april 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 10:34 schreef daan limbos het volgende:
Na Janssen, Chong (en waarschijnlijk ook Woudenberg) het volgende talent dat de vernieling in geholpen wordt. Wat zou ik graag echte deskundigen met onze jeugd aan het werk zien. Wat zou ik graag Wim Jonk op Varkenoord aan het werk willen zien.
Net of alles aan Feyenoord ligt.
Te kortzichtig.
VVout
 VVout - zaterdag 02 april 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 10:44 schreef ar het volgende:

[..]

Net of alles aan Feyenoord ligt.
Te kortzichtig.
De lijst wordt groter en groter, aan wie zou dat leggen dan.
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 10:34 schreef daan limbos het volgende:
Na Janssen, Chong (en waarschijnlijk ook Woudenberg) het volgende talent dat de vernieling in geholpen wordt. Wat zou ik graag echte deskundigen met onze jeugd aan het werk zien. Wat zou ik graag Wim Jonk op Varkenoord aan het werk willen zien.
Knap hoor.... als je dit voor de realiteit aanneemt.
VVout
 VVout - zaterdag 02 april 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Realiteit is wel als men weer een paar euro weg te geven heeft, te laf is zijn eigen jeugd in te passen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Zal allemaal best zo wezen, maar ongefundeerde onzin aandragen als argument... In één adem 3 spelers over één kam scheren én Jonk aanraden... Knap hoor.
ar
 ar - zaterdag 02 april 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 11:05 schreef VVout het volgende:

[..]

De lijst wordt groter en groter, aan wie zou dat leggen dan.
Clubs die spelers en ouders een grote zak geld voor hun neus zetten misschien?
Of in het geval Janssen op DAT moment niet goed genoeg, dat is toch te begrijpen? of moeten we alles maar gewoon inpassen.Dat wordt een lekker zooitje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2016 door ar --
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 02 april 2016 - 12:30   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij vanavond op de bank zit
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 april 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Het gaat op deze manier niet meer om Janssen of wat dan ook teleurstellend uitwerkt, maar om daders tot daderprofiel versterken.

Tis maar wat je vindt en waar je van kickt.
Verder prima hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 april 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 12:27 schreef ar het volgende:

[..]

Clubs die spelers en ouders een grote zak geld voor hun neus zetten misschien?
Of in het geval Janssen op DAT moment niet goed genoeg, dat is toch te begrijpen? of moeten we alles maar gewoon inpassen.Dat wordt een lekker zooitje.
Maar oudvoetballers schrijven dat sommige spelers allang wat minuten hadden moeten maken in het eerste.En Chong hadden ze zeker al moeten laten ruiken aan het eerste.
Janssen ok daar heb ik begrip voor al is het apart dat AZ 2 jaar later wel zijn kwaliteiten alsnog op waarde heeft ingeschat.Hadden andere clubs ook moeten doen ,en zeker wij.
VVout
 VVout - zaterdag 02 april 2016 - 15:11   quote  deeplink  
OK Ba & Ar, gefundeerde argumenten onzerzijds zijn met een korrel zout te nemen. Maar mijn ongefundeerde gevoel en niet alleen ik menen een stagnatie in de doorstroom van jeugdspelers waar te nemen.
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 02 april 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 15:11 schreef VVout het volgende:
OK Ba & Ar, gefundeerde argumenten onzerzijds zijn met een korrel zout te nemen. Maar mijn ongefundeerde gevoel en niet alleen ik menen een stagnatie in de doorstroom van jeugdspelers waar te nemen.
En waar ligt dat aan?
Aan Gio , van Geel?
Of omdat de jeugd niet genoeg kwaliteit heeft?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 april 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 16:18 schreef Tjabba het volgende:

[..]

En waar ligt dat aan?
Aan Gio , van Geel?
Of omdat de jeugd niet genoeg kwaliteit heeft?
Waarom word Hertog jeugdtrainer en blijft hij geen hoofd opleidingen meer?
Is toch raar 3 stappen terug doen in zijn carrière?
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 15:11 schreef VVout het volgende:
OK Ba & Ar, gefundeerde argumenten onzerzijds zijn met een korrel zout te nemen. Maar mijn ongefundeerde gevoel en niet alleen ik menen een stagnatie in de doorstroom van jeugdspelers waar te nemen.
Dat is ook zo.... Maar de situatie rond Chong Janssen en Schuurman als hetzelfde benoemen slaat nergens op. De argumenten om Janssen te laten gaan waren goed. Wat Chong betreft: De grootste talenten BLIJVEN in bijna alle gevallen ONHOUDBAAR voor onze club.

Ik vind het overigens ook dubieus dat Schuurman nog geen speeltijd heeft gekregen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 16:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waarom word Hertog jeugdtrainer en blijft hij geen hoofd opleidingen meer?
Is toch raar 3 stappen terug doen in zijn carrière?
Misschien acht hij zichzelf niet langer geschikt, of heeft hij last van stress door de zwaarte van de functie, of wil ie liever op het veld staan of none of the above of wat anders....
ar
 ar - zaterdag 02 april 2016 - 17:06   quote  deeplink  
Iig zijn we het allemaal eens dat Schuurman minuten moet maken.
VVout
 VVout - zaterdag 02 april 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 16:18 schreef Tjabba het volgende:

[..]

En waar ligt dat aan?
Aan Gio , van Geel?
Of omdat de jeugd niet genoeg kwaliteit heeft?
Naar mijn mening aan het aankoopbeleid van v. Geel, waardoor Gio moet werken met de aangekochte middelmaat en daardoor wordt belet de jeugd op te stellen en beter te maken. Misschien zelfs wel veel beter en strijdvaardiger als die middelmaat, maar daar zit natuurlijk geen gefundeerde stelling achter.
van geil
 van geil - zaterdag 02 april 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 19:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Naar mijn mening aan het aankoopbeleid van v. Geel, waardoor Gio moet werken met de aangekochte middelmaat en daardoor wordt belet de jeugd op te stellen en beter te maken. Misschien zelfs wel veel beter en strijdvaardiger als die middelmaat, maar daar zit natuurlijk geen gefundeerde stelling achter.
Precies, eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 april 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 16:27 schreef Barabas het volgende:

[..]

Misschien acht hij zichzelf niet langer geschikt, of heeft hij last van stress door de zwaarte van de functie, of wil ie liever op het veld staan of none of the above of wat anders....
In alle gevallen dus eigenlijk de verkeerde keuze geweest?
Barabas
 Barabas - zaterdag 02 april 2016 - 20:58   quote  deeplink  
Weet je toch niet van tevoren. Of is het de bedoeling iets te creëren dat óók in Martin's schoenen geschoven kan worden? Dan is het natuurlijk een Van Geeltje....
van geil
 van geil - zaterdag 02 april 2016 - 23:08   quote  deeplink  
gheghe
MMM
 MMM - zaterdag 02 april 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Ideale wedstrijd om hem een half uur te laten spelen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 april 2016 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 23:11 schreef MMM het volgende:
Ideale wedstrijd om hem een half uur te laten spelen..
Zei ik ook maar nee hoor komt ie net Vejinovic..hij moet Schuurman ff kietelen juist. Daar zijn die gasten gevoelig voor..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Hij heeft gewoon een eerste 16 in zijn hoofd en gaat die gebruiken tot en met de bekerfinale. Wanneer het minimale dan bereikt is, zal hij ongetwijfeld wat jonkies laten proeven aan het grote werk. Misschien wel al eerder. We moeten gewoon geduld hebben....

Maar van mij mag hij. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar Schuurman. Hoe hij zich gaat ontwikkelen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 april 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Management Schuurman: ''We moeten kijken naar oplossing''

xgi91v.jpg

Jari Schuurman staat bekend als één van de grote talenten uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De 19-jarige Schuurman mocht in de zomer van 2015 niet verhuurd worden, maar de middenvelder komt dit seizoen nog niet voor in de plannen van Giovanni van Bronckhorst en wacht nog altijd op zijn debuut in Feyenoord 1.

Het jeugdproduct speelt dit seizoen zijn wedstrijden in het tweede elftal van Feyenoord. We moeten gaan kijken naar een oplossing voor Jari, zegt Dick Tuit, zaakwaarnemer van de Feyenoorder namens Wasserman, tegenover FR12.nl. Hij moet wel op een bepaald niveau gaan spelen en ook is het van belang dat hij op zijn natuurlijke positie, als aanvallende middenvelder, gaat spelen in plaats van linksbuiten. We hadden verwacht dat hij een aantal keer bij het eerste elftal gehaald zou worden, maar dit viel tegen. Bij andere clubs krijgen grote talenten sneller de kans en wij hadden gehoopt dat Jari ook zon kans zou krijgen.

Het management van de speler gaat binnenkort om te tafel met Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord. Dan moeten we de situatie gaan bespreken en praten over volgend seizoen. Een verhuurperiode is zeker een optie, want hij moet gewoon regelmatig gaan spelen", vervolgt Tuit. "Hij is natuurlijk nog jong en het zou mooi zijn als hij bij Feyenoord regelmatig kan spelen, maar bij een andere club is ook een mogelijkheid. Van een definitieve transfer is op dit moment geen sprake, want hij tekende eind vorig kalenderjaar niet voor niks bij tot 2020. Maar dat hij een volgende stap moet maken, lijkt mij duidelijk.
Barabas
 Barabas - dinsdag 05 april 2016 - 18:21   quote  deeplink  
De oplossing is dat hij opgesteld wordt. Met onmiddellijke ingang. Anders vrees ik een ongewenst scenario.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 05 april 2016 - 18:44   quote  deeplink  
Als je een groot talent wil behouden moet je hem op de bank zetten bij
de 1e selectie, ik hoop dat we hem a.s. zondag in de Grolsch Veste zien
MMM
 MMM - dinsdag 05 april 2016 - 19:23   quote  deeplink  
En het volgende grote talent dat het straks beu is. En terecht.
MMM
 MMM - dinsdag 05 april 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Als Feyenoord hem geen kans geeft of hij breekt niet door dan kun je Varkenoord opheffen.

Er is weer geld, hier was ik al zo bang voor.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 april 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Je loopt nogal vooruit op de zaken maar inderdaad Feyenoord kennende is het geen onmogelijk scenario (helaas)..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - dinsdag 05 april 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Inderdaad Renato.... zou echt niet oke zijn....
VVout
 VVout - dinsdag 05 april 2016 - 20:20   quote  deeplink  
Zelfs de grootste dodo ziet in dat zoiets spaak loopt, wordt er kotsziek van.
van geil
 van geil - dinsdag 05 april 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Kopen kopen kopen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 20:20 schreef VVout het volgende:
Zelfs de grootste dodo ziet in dat zoiets spaak loopt, wordt er kotsziek van.
Er is er nu maar 1 verantwoordelijk.
Zijn contract is verlengd, nu is t aan de trainer m op te stellen.
van geil
 van geil - dinsdag 05 april 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Ik zie dat heel anders.
De technische staf blijft maar middenvelders halen.
En de verkeerde.
Dat is al jaren zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Hoe dan ook,klote
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Komt wel goed denk ik dit keer
Barabas
 Barabas - dinsdag 05 april 2016 - 21:40   quote  deeplink  
It better be....
ar
 ar - dinsdag 05 april 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Als je goed bent,ben je goed.
Maarja dat vindt ik ook van Simon..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Excelsior was toch altijd een ideale opstap.
ar
 ar - dinsdag 05 april 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Niet voor iedereen:)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 21:41 schreef ar het volgende:
Als je goed bent,ben je goed.
Maarja dat vindt ik ook van Simon..
Zo denk ik er ook over.
Aankopen belanden nu ook op de tribune
van geil
 van geil - dinsdag 05 april 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Excelsior was toch altijd een ideale opstap.
Dat missen we gewoon.
En eens dat het klote is.
Als je dan geen echte versterkingen kunt halen waarom dan niet spelen met Anass en Schuurman?
Volgens mij maakt dat in de stand geen ruk uit, je bespaard geld.
Geeft n flow aan de jeugdopleiding en kunt geld verdienen ipv uitgeven en dure salarissen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 21:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat missen we gewoon.
En eens dat het klote is.
Als je dan geen echte versterkingen kunt halen waarom dan niet spelen met Anass en Schuurman?
Volgens mij maakt dat in de stand geen ruk uit, je bespaard geld.
Geeft n flow aan de jeugdopleiding en kunt geld verdienen ipv uitgeven en dure salarissen.
Iedere leek kan dan goed kijken hoe talenten zich in een vertrouwde omgeving ontwikkelen.
Geen druk ,wel bij elkaar en op het hoogste niveau of net daar onder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 21:44 schreef ar het volgende:
Niet voor iedereen:)
Maar beter op Woudensteijn dan in de Kuip.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jari Schuurman Topic









0.0222699