BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jari Schuurman Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 mei 2016 - 15:50   quote  deeplink  
😡
ar
 ar - zaterdag 14 mei 2016 - 15:53   quote  deeplink  
Nou ja, als er versterkingen komen, en een aantal jongens moeten er "staan" volgend seizoen,
dan zal hij zich moeten onderscheiden.En dat betwijfel ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 mei 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Als Gio hem in de laatste wedstrijd laat invallen dan geeft ie het signaal aan die jongen dat ie kansen maakt, volgend seizoen.
Dan ga je 'm niet verhuren.

En als Gio dat zonder benul doet snapt ie het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 mei 2016 - 15:58   quote  deeplink  
Gelukkig ziet ie dat zelf ook in en staat ie niet onwelwillend tegenover een eventuele verhuur..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 mei 2016 - 16:12   quote  deeplink  
19 jaar he. Dan wordt het tijd dat Gio hem kansen gaat geven en verhuur geen optie vindt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 mei 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Eens, het is nu het 1 of het ander..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2016 - 12:59   quote  deeplink  
I ❤ Schuurman
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Als je slim bent Jari, ga lekker ergens voetballen waar je wel gewaardeerd gaat worden. Komt namelijk nog een middenvelder bij dus jij mag nog lekker een jaartje rijpen op de tribune. Je bent er nog niet klaar voor, te licht, te kort, moet nog wennen en het is toch wel een niveau verschil. Hierdoor hebben we de middenvelder van een tweede Bundesliga club gehaald want die heeft 4 doelpunten gemaakt in 30 wedstrijden en houdt zo van het shirt en de club. Dus als jij ook trots bent om het shirt te dragen accepteer je dit gewoon. Doe je dit niet dan wordt een deel van de supporters boos en wordt je afgeschilderd als een geldwolf en ondanksbare hond en ben je in regel het shirt al niet waard. Je denkt dus een toekomst te hebben bij de club alleen is dit maar schone schijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:54 schreef G-child het volgende:
Als je slim bent Jari, ga lekker ergens voetballen waar je wel gewaardeerd gaat worden. Komt namelijk nog een middenvelder bij dus jij mag nog lekker een jaartje rijpen op de tribune. Je bent er nog niet klaar voor, te licht, te kort, moet nog wennen en het is toch wel een niveau verschil. Hierdoor hebben we de middenvelder van een tweede Bundesliga club gehaald want die heeft 4 doelpunten gemaakt in 30 wedstrijden en houdt zo van het shirt en de club. Dus als jij ook trots bent om het shirt te dragen accepteer je dit gewoon. Doe je dit niet dan wordt een deel van de supporters boos en wordt je afgeschilderd als een geldwolf en ondanksbare hond en ben je in regel het shirt al niet waard. Je denkt dus een toekomst te hebben bij de club alleen is dit maar schone schijn.
Eens ,ga kijken welke clubs er interesse hebben in jou.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 11:50   quote  deeplink  
Dus Gio is ongeschikt?
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:51   quote  deeplink  
V geel blijft maar middenvelders kopen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:52   quote  deeplink  
Gio beloofde Anass heel wat, vorige zomer.
Nou, daar heeft Gio zich aan gehouden.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Jari Schuurman had daar invloed op ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 11:56   quote  deeplink  
Gio souffleert van Geel he, die geeft aan wat hij van de selectie vindt...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:53 schreef van geil het volgende:
Jari Schuurman had daar invloed op ?
Nee, maar soms roept het een het ander op.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:
Gio souffleert van Geel he, die geeft aan wat hij van de selectie vindt...
Men fluistert ook dat van Geel de opstelling bepaalt.
Dan is Gio dus een marionet.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:00   quote  deeplink  
Win win
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 12:18   quote  deeplink  
Voor van Geel ja.
In jouw wereld.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:28   quote  deeplink  
Even uitleggen.
Lees even terug.
Win win voor jou, linksom of rechtsom wat de feiten ook zijn, Gio is schuldig aan alles.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:28 schreef van geil het volgende:
Even uitleggen.
Lees even terug.
Win win voor jou, linksom of rechtsom wat de feiten ook zijn, Gio is schuldig aan alles.
mede, van Geel eindverantwoordelijk.

Cirkel rond.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:28 schreef van geil het volgende:
Even uitleggen.
Lees even terug.
Win win voor jou, linksom of rechtsom wat de feiten ook zijn, Gio is schuldig aan alles.
Tuurlijk niet. Net zo min als van Geel schuldig is aan alles en alles bepaalt.
Denk je nou werkelijk dat er maar 1 de macht heeft?
Daar zijn de ego's in een grotere voetbalclub veel te groot voor.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Je bent echt niet te volgen Henk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:33 schreef van geil het volgende:
Je bent echt niet te volgen Henk.
Iemand anders die het van Geil kan uitleggen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 09:14   quote  deeplink  
Goeie zaak dat hij naar Willem II mag. Daar kan hij eindelijk de minuten maken die hij moet maken. Is een stabiele, rustige club, dus omgeving is prima voor zo'n jonkie. Ik ben ervan overtuigd dat we over een jaar een speler terug krijgen die verder is, dan als hij bij ons op de bank blijft zitten. Ik kan het niet helpen, maar ik ben helemaal lyrisch over zijn talent en kan me niet anders voorstellen dan dat we er nog veel plezier aan gaan beleven. Die jongen gaat het echt wel maken hoor. @Van Geel: laat hem nog wel even zijn contract verlengen voor hij van een dusdanig niveau is dat dit niet meer lukt...
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2016 - 09:18   quote  deeplink  
Al een contract tot 2020
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 09:30   quote  deeplink  
Ik zou de gok durven te nemen om hem nog langer te binden...
MMM
 MMM - woensdag 15 juni 2016 - 09:30   quote  deeplink  
Kan maar tot max 2021, 5 jaar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 09:38   quote  deeplink  
Hoezo? Is voor jongens van zijn leeftijd nog ook een max. termijn? Ik dacht dat jongens tussen 16 en 19 maximaal drie jaar, inclusief opties voor langere periodes mochten krijgen. Maar daarna is er dus ook een max? Begrijp ik dat goed?
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juni 2016 - 11:33   quote  deeplink  
Misschien he...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 juni 2016 - 12:03   quote  deeplink  
Hoezo misschien? Het is een ja of het is een nee. haha. het is wel zo, of het is niet zo.
sevillana
 sevillana - vrijdag 17 juni 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 09:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Goeie zaak dat hij naar Willem II mag. Daar kan hij eindelijk de minuten maken die hij moet maken. Is een stabiele, rustige club, dus omgeving is prima voor zo'n jonkie. Ik ben ervan overtuigd dat we over een jaar een speler terug krijgen die verder is, dan als hij bij ons op de bank blijft zitten. Ik kan het niet helpen, maar ik ben helemaal lyrisch over zijn talent en kan me niet anders voorstellen dan dat we er nog veel plezier aan gaan beleven. Die jongen gaat het echt wel maken hoor. @Van Geel: laat hem nog wel even zijn contract verlengen voor hij van een dusdanig niveau is dat dit niet meer lukt...
denk 't ook wel, is goed voor die jongen om op een bepaald niveau te acclimatiseren
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 07:09   quote  deeplink  
Gelijk twee keer scoren voor WillemII in een oefenpotje..👍
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 juni 2016 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 07:09 schreef RenatoBos het volgende:
Gelijk twee keer scoren voor WillemII in een oefenpotje..👍
Ja volgend seizoen weer terug halen en dan naast Berghuis & Jorgenson
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 07:33   quote  deeplink  
Hoop dat het goed uitpakt voor hem dit uitstapje naar Tilburg. Zal het nu moeten laten zien nu ie minuten krijgt of ie eredivisie niveau waardig is..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 juni 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 07:33 schreef RenatoBos het volgende:
Hoop dat het goed uitpakt voor hem dit uitstapje naar Tilburg. Zal het nu moeten laten zien nu ie minuten krijgt of ie eredivisie niveau waardig is..
Ja je moet ook kijken bij Willem 2 met wat voor spelers hij speelt
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Okay ga ik doen..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 08:35 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja je moet ook kijken bij Willem 2 met wat voor spelers hij speelt
Zelfde shirt?
van geil
 van geil - zaterdag 02 juli 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Net als Mathijssen (boezemvriend) naar de oude club van de Yellowmen .
ar
 ar - zaterdag 02 juli 2016 - 10:36   quote  deeplink  
We all ♥ yellow.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2016 - 15:44   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/22504/-schandalige-vertoning-oranje-onder-19-wat-dat-betreft-zijn-we-dwergen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#B7bDdTCTHyFtAj08.97

Goede teksten, speelde zelf helaas ook kut
CobusIII
 CobusIII - maandag 18 juli 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Ik vind dat al een tijdje....voetbal is ook een fysieke sport en dat hebben we in Nederland verwaarloosd. Daarom vond ik het jammer dat gertjan Verbeek niet bij Feyenoord bleef...Hij ziet dat wel. WIn Nederland waren 'we' blij met van der Vaart en Sneijder omdat ze zo lekker tegen een bal aan konden trappen...fysiek en verdedigend stelde het echter geen ruk voor...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Het hoeft niet als je technische kwaliteiten in je elftal heb..Xavi en Iniësta tikken die grote sterke mannen gek in hun hoogtijdagen. Sneijder en van der Vaart ook in hun hoogtij dagen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Helaas hebben we geen van beide meer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 22:59   quote  deeplink  
We? Ik bedoel oranje
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 juli 2016 - 00:31   quote  deeplink  
Moderne voetbal vraagt om kracht en intelligentie....Barcelona is natuurlijk een wereldploeg maar vaak ook afgetroefd op kracht in de halve finale of finale championslegue terwijl zij de betere ploeg waren....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 07:08   quote  deeplink  
Laatste jaren idd
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2016 - 09:37   quote  deeplink  
Het was wel duidelijk dat het fysieke van Frankrijk veel verder is dan de onze. Ik hoop niet dat we in alle jeugdteams zo achter lopen, want zo lang dat is, zullen we nooit meer aansluiting vinden met de top. Naast dat je moet kunnen voetballen is het tcoh ook wel verrekte handig dat je fysiek ook mee kunt. Als jouw tegenstander alles op fysiek wint, kom je hem als aanvaller dus nooit voorbij. Als jouw tegenstander alles op fysiek wint, loopt hij je als verdediger constant voorbij. Kijk maar eens naar die eerst goal van Frankrijk. Die jongen kon zo'n slalom eruit gooien omdat hij fysiek veel sterker was. Die rechtsback stond me daar een partijtje te hijgen na de eerste tien minuten, niet normaal....

Ik heb bij oranje gister maar een speler gezien die wel goed was (hoewel hij vrij onzichtbaar stond te ballen) en dat was die Nouri. Verder te veel spelers die onzichtbaar waren. Fysieke kwestie, duidelijk. En die rechtback was nou ook niet de beste. Is er geen betere in deze leeftijdscategorie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 juli 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 00:31 schreef CobusIII het volgende:
Moderne voetbal vraagt om kracht en intelligentie....Barcelona is natuurlijk een wereldploeg maar vaak ook afgetroefd op kracht in de halve finale of finale championslegue terwijl zij de betere ploeg waren....
Opvallend hoe de fysieke ploegen bevoordeeld worden: Hard, vaak té hard, spel wordt niet bestraft.

En dan zal ik dat onsportieve acteerwerk van de bekende beulen en een enkele trainert maar achterwege laten. Belediging voor de sport.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2016 - 10:51   quote  deeplink  
Voetbal is een contactsport. Dat hoort er juist bij. Dat is juist leuk. Als je daar niet tegen kunt moet je gaan zaalvoetballen...

Hard spel is prima, maar helaas worden de scheidsrechters beduveld waar ze bij staan. Dit is blijkbaar amper te onderscheiden van echte overtredingen (zie penalty van Nederland gisteren; dat was er echt niet één). Volgens mij moeten ze juist de schwalbes er uit zien te halen. Achteraf kun je ook rood krijgen voor een overtreding die de scheids niet heeft gezien. Waarom doen ze dit niet bij schwalbes? Wanneer die uitgebannen zijn, wordt het spelletje direct leuker... Helaas hebben ze dit nog niet door..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 juli 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Er wordt gewoon gewonnen door gemeen spel en marchanderen. En dat vinden sommige mensen schijnbaar prima of zelfs geweldig. Onbegrijpelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jari Schuurman Topic









0.0140860