BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven naar ajax voor 5,5 jaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
biebie
 biebie - zaterdag 31 januari 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Mooie aankoop - en ook nog eens voor lange periode. Maar vrees dat je van een jongen van 19 niet mag en kan verwachten dat hij de rammelende kar gaat trekken. En ik denk niet dat Overmars twee keer in een weekend zijn portemonnee trekt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 januari 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 09:24 schreef biebie het volgende:
Mooie aankoop - en ook nog eens voor lange periode. Maar vrees dat je van een jongen van 19 niet mag en kan verwachten dat hij de rammelende kar gaat trekken. En ik denk niet dat Overmars twee keer in een weekend zijn portemonnee trekt.
De Boer wilde een ervaren man hij krijgt Sinkgraven tja..
Wel een mooie aankoop voor de toekomst
Stanley
 Stanley - zaterdag 31 januari 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Mooie aankoop, volgens mij een echte ajaxspeler!

Maar voor directe veranderingen en resultaat om toch nig kampioen te worden had een ervaren centrale verdediger of een moordenaar op het middenveld beter geweest.

Maar voor de toekomst een topaankoop.

Eindelijk een goede aktie van Markie ;-)
Stanley
 Stanley - zaterdag 31 januari 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 10:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De Boer wilde een ervaren man hij krijgt Sinkgraven tja..
Wel een mooie aankoop voor de toekomst
Frank wilde wel vaker wat, maar kreeg het nooit.
En als Frank iets niet wil, krijgt hij het wel. Zie het toch verhuren van Ligeon.

Knap dat hij nooit naar buiten toe klaagt, echter de 10 jaren als coach van ajax gaat hij niet volmaken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Stanley --
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 januari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 10:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De Boer wilde een ervaren man hij krijgt Sinkgraven tja..
Wel een mooie aankoop voor de toekomst
Hoezo voor de toekomst?? We zijn het bijna allemaal er wel over eens dat hij beer is dan Andersen op dit moment dus dan ga je er toch op vooruit. Ik ben er blij mee en vind het het een goede aankoop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 08:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Blij mee. Zeer goede voetballer met een uitstekende techniek en spelinzicht. Is fysiek sterker dan andersen en is gewoon beter dan Lucas. We zochten een directe versterking en is hij Sinkgraven dat? Jazeker want hij is beter dan Andersen dus je wordt er sterker op.
Knap om dat te weten! Andersen speelt al bij Ajax en Sinkgraven speelde bij Heerenveen! Daar zit een wereld van verschil in!!
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 11:34   quote  deeplink  
Dit is gewoon een goede aankoop een techn/begaafde speler zodat je eindelijk wat sterker wordt op het middenveld als je Zimlen moet opstellen ivm blessure of schorsing dan wordt je 40% zwakker.En nou ook nog een goede cvm met body dan zou je een stuk sterker worden als dat je op dit moment bent.
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Ik denk dat je Sinkgraven en Andersen kan vergelijken met elkaar allebei techn/begaafd en dat zijn toch de Ajax voetballers technisch en mooie voetballers daarom heen moeten de power jongens staan zodat je balans krijgt en dat is klaasen zeker alleen heb ik nog altijd mijn twijffels over onze fruitvlieg op de cvm positie, hij werkt zijn eigen kapot maar wordt teveel onder de voet gelopen en dat gaat ook niet beter worden en zijn pas naar medespelers vind soms matig, ik zou daar wel een fysiek sterke jongen willen zien misschien Gudelje ? .
Al met al zijn we in iedergeval er wel weer sterker op geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door nora --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 11:42 schreef nora het volgende:
Ik denk dat je Sinkgraven en Andersen kan vergelijken met elkaar allebei techn/begaafd en dat zijn toch de Ajax voetballers technisch en mooie voetballers daarom heen moeten de power jongens staan zodat je balans krijgt en dat is klaasen zeker alleen heb ik nog altijd mijn twijffels over onze fruitvlieg op de cvm positie, hij werkt zijn eigen kapot maar wordt teveel onder de voet gelopen en dat gaat ook niet beter worden en zijn pas naar medespelers vind soms matig, ik zou daar wel een fysiek sterke jongen willen zien misschien Gudelje ? .
Al met al zijn we in iedergeval er wel weer sterker op geworden.
En toch is die fruitvlieg op het middenveld zoals jij stelt de afgelopen 2 wedstrijden wel de beste van het elftal geweest! Overigens zijn niet alleen zijn passes dramatisch hoor, want als we daarover gaan beginnen kan ik er nog wel 5 opnoemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Overigens vond ik Sinkgraven een overbodige aankoop als je het hebt over ervaring! Want deze jongen is gewoon zelf nog een talent en niet de persoon die ons nu verder gaat helpen! En daar doel ik op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
ajaxkampioen2015
 ajaxkampioen2015 - zaterdag 31 januari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Sinkgraven is gekocht voor volgend jaar dat is wel Duiderlijk!!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 januari 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 11:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap om dat te weten! Andersen speelt al bij Ajax en Sinkgraven speelde bij Heerenveen! Daar zit een wereld van verschil in!!
Nee hoor, je hoeft geen einstein te zijn om te zien dat Sinkgraven op dit moment beter dan Andersen. Maar sommige mensen blijven zeuren om te zeuren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 januari 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens vond ik Sinkgraven een overbodige aankoop als je het hebt over ervaring! Want deze jongen is gewoon zelf nog een talent en niet de persoon die ons nu verder gaat helpen! En daar doel ik op!
Jawel hoor want je hebt weer een extra middenvelder erbij die kan wisselen met Andersen of Serero. Achter Andersen heb je niemand behalve Serero. Dus als Andersen wat gebeurd dan moet je Serero doorschuiven en heb je weer geen fatsoenlijke CVM.
In de breedte word je dus sterker dus prima aankoop.
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens vond ik Sinkgraven een overbodige aankoop als je het hebt over ervaring! Want deze jongen is gewoon zelf nog een talent en niet de persoon die ons nu verder gaat helpen! En daar doel ik op!
Dus jij geeft de voorkeur aan Zimlen inplaats van Sinkgraven want jij weet ook wel dat je niet elke wedstrijd kan spelen met de 3 middenvelders die we nu hebben. Je moet gewoon dubbele posities hebben en Andersen is volledig uit vorm op dit moment en je hebt niks daar achter dus moet die gozer gewoon blijven spelen en daarom hebben we Sinkgraven die zeker gelijkwaardig en misschien op dit moment zelfs beter en pas 19. En ja de ervaring die zoeken zou de cvm moeten zijn maar wie ? daar ben ik nog niet uit misschien Davy Propper of Gudelje ?
morkanne
 morkanne - zaterdag 31 januari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Nu wordt jong Ajax ook weer sterker.
Ik neem aan dat hij zelf niet in jong Ajax komt te spelen maar dat hij bij de 1e selectie zit. Anders had hij beter verder kunnen rijpen bij Heerenveen.
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:45 schreef morkanne het volgende:
Nu wordt jong Ajax ook weer sterker.
Ik neem aan dat hij zelf niet in jong Ajax komt te spelen maar dat hij bij de 1e selectie zit. Anders had hij beter verder kunnen rijpen bij Heerenveen.
Hangt een beetje af van de bezetting bij Ajax 1, blessures en dergelijke. De aankoop van Sinkgraven is een duidelijk signaal dat Serero echt op CVM blijft spelen. Davy Klaassen behoort bij de beste 5 voetballers van Nederland en is waarschijnlijk wel de beste speler die Ajax momenteel heeft. Die speelt altijd als hij fit is. Dus de concurentie voor Sinkgraven is met name Andersen die niet heel goed in z'n vel zit momenteel. Ik ben benieuwd of FdB snel voor Sinkgraven kiest, hij heeft toch een reputatie dat hij lang vasthoudt aan spelers die zijn vertrouwen hebben.

Bazoer zal wel weer een stap terug moeten doen richting Jong Ajax maar dat is voor Jong Ajax dan ook wel het enige effect. Jong Ajax wordt daar wel sterker van maar 1 speler maakt het verschil ook niet.
Ik zie het toch voornamelijk als een versterking van het middenveld in de breedte. Of het ook een diepteversterking blijkt te zijn zullen we moeten zien.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 31 januari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Geef die jongen eerst eens een kans, we zien de komende tijd wel hoe hij integreert in het huidige Ajax. Ik zou persoonlijk ook graag nog een verdediger zien komen bij Ajax. Ben benieuwd of Ajax nog een speler koopt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor, je hoeft geen einstein te zijn om te zien dat Sinkgraven op dit moment beter dan Andersen. Maar sommige mensen blijven zeuren om te zeuren
Hahahaha zeggen de grootste zeurkousen van het forum! Volgens mij lopen jullie op alles af te geven en nu iemand eens een tegenreactie geeft met betrekking tot deze aankoop is het ineens zeuren om te zeuren?

Het spel tussen Heerenveen en Ajax is ook een verschil. Jullie denken werkelijk dat de komst van Sinkgraven ervoor gaat zorgen dat dit Ajax ineens de sterren van de hemel gaat spelen? Hou toch op! Er zit geen verschil tussen Andersen en Sinkgraven en ik heb de voorkeur aan ervaring in plaats van nog meer jongetjes die net droog zijn onder de oksels!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:26 schreef nora het volgende:

[..]

Dus jij geeft de voorkeur aan Zimlen inplaats van Sinkgraven want jij weet ook wel dat je niet elke wedstrijd kan spelen met de 3 middenvelders die we nu hebben. Je moet gewoon dubbele posities hebben en Andersen is volledig uit vorm op dit moment en je hebt niks daar achter dus moet die gozer gewoon blijven spelen en daarom hebben we Sinkgraven die zeker gelijkwaardig en misschien op dit moment zelfs beter en pas 19. En ja de ervaring die zoeken zou de cvm moeten zijn maar wie ? daar ben ik nog niet uit misschien Davy Propper of Gudelje ?
Zeg ik ergens dat ik de voorkeur geeft aan ZIMLING (want dat is zijn naam!!!). Nergens roep ik dat, maar als je als club roept dat er ervaring bij moet komen dan moet je geen speler halen die zelf nog maar net droog is onder de oksels! Deze aankoop gaat er echt niet voor zorgen dat Ajax ineens de sterren van de hemel speelt. Daarnaast kan je geen vergelijking trekken of Sinkgraven het op dit moment beter doet dan Andersen. Het spel van beide ploegen vraagt een heel andere invullig en daarnaast speelt Ajax iets meer Europese wedstrijden in tegenstelling tot Heerenveen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Ben benieuwd of Ajax nog een speler koopt!
De wens van Frank de Boer is duidelijk, een arvaren speler die ook wel eens een dreun uitdeelt. De vraag is of er spelers beschikbaar zijn die geschikt en welwillend zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:54 schreef Eide het volgende:

[..]

De wens van Frank de Boer is duidelijk, een arvaren speler die ook wel eens een dreun uitdeelt. De vraag is of er spelers beschikbaar zijn die geschikt en welwillend zijn.
Ik ben 31 en wil best een dreun uitdelen hoor! Maar denk niet dat ik kan voetballen! ;-)
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Ik denk dat ze regelmatig elkaar vervangen want Andersen mag wel een beetje rust hebben en moet ook een keer leren direkter te spelen inplaats van constant kappen en spelers willen omspelen, daar krijgt hij nu tijd voor als hij om en om speelt of gedeeltes speelt met Sinkgraven en misschien ook wel een idee om wat uit te proberen met bv Klaasen op de cvm en Andersen en Sinkgraven als de aanvallende middenvelders enz .
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Geef die jongen eerst eens een kans, we zien de komende tijd wel hoe hij integreert in het huidige Ajax. Ik zou persoonlijk ook graag nog een verdediger zien komen bij Ajax. Ben benieuwd of Ajax nog een speler koopt!
Tuurlijk jongen, 6 miljoen om een speler de kans te geven of hij wel past binnen het huidige Ajax? Als je dit soort bedragen uitgeeft moeten het basisspelers zijn die er direct staan!! Uiteindelijk is het spel tussen Heerenveen en Ajax ook nog een verschil, maar daar vallen mensen niet over! Heerenveen wordt niet dusdanig op de huid gezeten tijdens de wedstrijd als spelers van Ajax!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:55 schreef nora het volgende:
Ik denk dat ze regelmatig elkaar vervangen want Andersen mag wel een beetje rust hebben en moet ook een keer leren direkter te spelen inplaats van constant kappen en spelers willen omspelen, daar krijgt hij nu tijd voor als hij om en om speelt of gedeeltes speelt met Sinkgraven en misschien ook wel een idee om wat uit te proberen met bv Klaasen op de cvm en Andersen en Sinkgraven als de aanvallende middenvelders enz .
Tuurlijk jongen en we halen onze beste speler van dit moment op het middenveld er gewoon uit??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen en we halen onze beste speler van dit moment op het middenveld er gewoon uit??
Het feit dat Serero, een aardige speler bij Ajax maar verre van een topper in Nederland, onze beste speler is momenteel is wel indicatief dat er iets mis is. En dus begrijp ik de sentimenten wel om eens iets om te gooien. Ik heb zelf ook al eens geschreven over Klaassen op 6. Met Sinkgraven erbij krijg je daar wel meer mogelijkheden voor, zeker omdat het niet betekent dat je Serero buiten de ploeg houdt.

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Serero blijft op 6, Klaassen op 10 en dan kunnen Andersen en Sinkgraven vechten om de 8. Concurrentie is goed en het is kijken wie daar het beste mee om gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Het feit dat Serero, een aardige speler bij Ajax maar verre van een topper in Nederland, onze beste speler is momenteel is wel indicatief dat er iets mis is. En dus begrijp ik de sentimenten wel om eens iets om te gooien. Ik heb zelf ook al eens geschreven over Klaassen op 6. Met Sinkgraven erbij krijg je daar wel meer mogelijkheden voor, zeker omdat het niet betekent dat je Serero buiten de ploeg houdt.

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Serero blijft op 6, Klaassen op 10 en dan kunnen Andersen en Sinkgraven vechten om de 8. Concurrentie is goed en het is kijken wie daar het beste mee om gaat.
Maar het moet wel een aanwijsbare reden zijn om een speler van 19 te halen terwijl er in de jeugd 2 spelers spelen die komend half jaar zichzelf al gaan bewijzen bij Jong Ajax. Wat ga je hiermee doen en verneuk je daarmee niet Andersen of Klaassen? Ik vind het nodeloos om 6 miljoen uit te geven aan een talent terwijl je juist naar ervaring moet kijken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 31 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar het moet wel een aanwijsbare reden zijn om een speler van 19 te halen terwijl er in de jeugd 2 spelers spelen die komend half jaar zichzelf al gaan bewijzen bij Jong Ajax. Wat ga je hiermee doen en verneuk je daarmee niet Andersen of Klaassen? Ik vind het nodeloos om 6 miljoen uit te geven aan een talent terwijl je juist naar ervaring moet kijken!
Je hebt gelijk nodeloos geld uitgeven terwijl je ervaring had moeten halen...onbegrijpelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:11 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Je hebt gelijk nodeloos geld uitgeven terwijl je ervaring had moeten halen...onbegrijpelijk.
Overigens zeg ik nergens dat Sinkgraven helemaal niet had moeten komen, echter vind ik de aankoop niet stroken met de woorden die eerder werden gerept. Ik krijg er nu een beetje een smaak van paniekaankoop van!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:15   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 22:44 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Taart?
Nou lekker, doe maar appelgebak met slagroom graag!
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar het moet wel een aanwijsbare reden zijn om een speler van 19 te halen terwijl er in de jeugd 2 spelers spelen die komend half jaar zichzelf al gaan bewijzen bij Jong Ajax. Wat ga je hiermee doen en verneuk je daarmee niet Andersen of Klaassen? Ik vind het nodeloos om 6 miljoen uit te geven aan een talent terwijl je juist naar ervaring moet kijken!
Nouri en Van de Beek zijn beide pas eerstejaars A junioren. Ze zullen echt langzaam wel hun minuten gaan krijgen maar ik verwacht niet dat ze volgend jaar al aan de deur kloppen bij Ajax 1. Daarnaast is het maar de vraag hoe lang Ajax Klaassen kan vasthouden. Dus ruimte voor extra aanvallende middenvelder is er echt wel zonder dat Sinkgraven de ontwikkeling van Nouir en Van de Beek in de weg zit.

En dat van ervaring roept De Boer ook. Hij zegt er ook bij dat het moeilijk is iemand met de juiste capaciteiten en voetballende kwaliteit te vinden. Laten we eerlijk zijn; Poulsen had wel de capaciteiten maar niet de voetballende kwaliteit. Zimling heeft dat nog minder. Zo makkelijk is het niet een speler te vinden die dat in kan vullen zoals dat moet bij Ajax.
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 januari 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha zeggen de grootste zeurkousen van het forum! Volgens mij lopen jullie op alles af te geven en nu iemand eens een tegenreactie geeft met betrekking tot deze aankoop is het ineens zeuren om te zeuren?

Het spel tussen Heerenveen en Ajax is ook een verschil. Jullie denken werkelijk dat de komst van Sinkgraven ervoor gaat zorgen dat dit Ajax ineens de sterren van de hemel gaat spelen? Hou toch op! Er zit geen verschil tussen Andersen en Sinkgraven en ik heb de voorkeur aan ervaring in plaats van nog meer jongetjes die net droog zijn onder de oksels!
Ik ben al maanden positief over de (eventuele) komst van Sinkgraven. Nu is hij er en daar ben ik blij dus waarop geef ik dan af?
Waar zeg ik dat Ajax nu ineens de sterren van de hemel gaat spelen? Ik zeg dat Ajax er een goede speler bij heeft die zowel je basis en de bank sterker maakt. je moet een sterke bank hebben om kampioen te worden. Zorgen voor concurrentie in je selectie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Nouri en Van de Beek zijn beide pas eerstejaars A junioren. Ze zullen echt langzaam wel hun minuten gaan krijgen maar ik verwacht niet dat ze volgend jaar al aan de deur kloppen bij Ajax 1. Daarnaast is het maar de vraag hoe lang Ajax Klaassen kan vasthouden. Dus ruimte voor extra aanvallende middenvelder is er echt wel zonder dat Sinkgraven de ontwikkeling van Nouir en Van de Beek in de weg zit.

En dat van ervaring roept De Boer ook. Hij zegt er ook bij dat het moeilijk is iemand met de juiste capaciteiten en voetballende kwaliteit te vinden. Laten we eerlijk zijn; Poulsen had wel de capaciteiten maar niet de voetballende kwaliteit. Zimling heeft dat nog minder. Zo makkelijk is het niet een speler te vinden die dat in kan vullen zoals dat moet bij Ajax.
Nouri en Van de Beek gaan het komende half jaar al wedstrijden spelen bij Jong Ajax! Wanneer deze jongens zich doorontwikkelen zie ik ze inderdaad aankomend seizoen al op de deur kloppen bij het eerste. Daarnaast kiezen ze wederom voor de minste weerstand want nu Sinkgraven is gekocht lijken de mensen weer tevreden!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben al maanden positief over de (eventuele) komst van Sinkgraven. Nu is hij er en daar ben ik blij dus waarop geef ik dan af?
Waar zeg ik dat Ajax nu ineens de sterren van de hemel gaat spelen? Ik zeg dat Ajax er een goede speler bij heeft die zowel je basis en de bank sterker maakt. je moet een sterke bank hebben om kampioen te worden. Zorgen voor concurrentie in je selectie.
Jij roept zeuren om het zeuren! Er zijn inderdaad ook supporters die niet tevreden zijn met deze aankoop want dit is er weer 1 voor de lange termijn! Terugkomen op het zeuren, na de wedstrijd tegen die kakkerlakken leek het forum wel te ontploffen met kritiek van veel van jullie! En natuurlijk is kritiek terecht, maar continu hetzelfde roepen en in verschillende topics is nodeloos! Dus daarop reageerde ik nu!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Ik denk dat we niet ontevreden moeten zijn met het aantrekken van een talent als Daley Sinkgraven. Heel veel (top)clubs zaten achter hem aan. Natuurlijk zal onze tweede Daley (Blind blijft de eerste...) zich eerst moeten aanpassen en zal hij gehaald zijn voor de nabije toekomst en natuurlijk is hij niet de ervaren voetballer die ontbreekt bij Ajax. Maar ik ben hartstikke blij met Daley Sinkgraven.
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarnaast kiezen ze wederom voor de minste weerstand want nu Sinkgraven is gekocht lijken de mensen weer tevreden!!
Men is geschrokken na Feyenoord thuis en vond versterking noodzakelijk. Daar is prima in te komen. Dat vind ik ook niet de weg van de minste weerstand. Uiteindelijk moet er ook nu gepresteerd worden. Nouri en Van de Beek krijgen hun kansen echt wel en die komen er ook echt wel. Daar twijfel ik niet aan en daar doet het aantrekken van Sinkgraven niet veel aan af. Die jongens zijn in potentie zo goed...

Over tevreden mensen: zonder allerlei personen te willen beledigen maar verreweg het meeste dat geplaatst wordt is kortzichtig gedoe. Met verbergt zich wel achter uitspraken als "iedereen ziet toch" of "het gaat al een jaar zo" maar er wordt nauwelijks vooruit gekeken. Naar het verleden kijken is makkelijk, vooruit kijken een stuk minder. Zie maar hoe het commentaar op Frank de Boer plots komt bovendrijven. Succes na succes maar na 2 slechte maanden is het "tijd voor vers bloed". Ik denk dat de rest van Nederland omrolt van het lachen als ze zoiets lezen en feest vieren als Frank de Boer eindelijk vertrekt uit Nederland.

Idem met aankopen: het gaat minder en dus is men er heilig van overtuigd dat het uitgeven van geld de oplossing is. Al die andere dingen als salariseisen, kracht/onaantrekkelijkheid van de competitie en dergelijk wordt heel makkelijk aan de kant geschoven want "Ajax heeft 100 miljoen en moeten dat niet op de bank laten staan wat dat is slecht ondernemerschap". Dat is gewoon kortzichtig en eenzijdig naar de situatie kijken. Voetballers zijn geen machines, je kan er geen geld tegenaan gooien waarna je een nieuwer, sneller, efficienter en beter product krijgt.

Maar goed, lang niet iedereen is dat kennelijk met mij eens. De tijd dat Ajax 22 miljoen verlies maakte in een jaar zonder ook maar een prijs te winnen is kennelijke te preferen boven prijzen pakken en financieel kerngezond zijn. Want toen zaten er ten minste af en toe spectaculaire wedstrijden en grote uitslagen tussen.... Maar het voetbal is niet mooi genoeg dus de trainer moet weg en we gooien er wat miljoenen tegenaan. Ik geloof niet dat zoiets de oplossing is voor een club als Ajax. Het is zelfs geen oplossing voor een club als Manchester United...

Edit: Voor de goede orde, ik ben evengoed niet tevreden met het spel van de afgelopen periode. Dat mag duidelijk zijn. Ik ben van mening dat er best wat zaken anders kunnen en misschien wel moeten. MAAR; Ik weiger echter mee te doen aan het rond schreeuwen van voetbal cliches en het afserveren van personen en trainers op basis van korte termijn perceptie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 januari 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij roept zeuren om het zeuren! Er zijn inderdaad ook supporters die niet tevreden zijn met deze aankoop want dit is er weer 1 voor de lange termijn! Terugkomen op het zeuren, na de wedstrijd tegen die kakkerlakken leek het forum wel te ontploffen met kritiek van veel van jullie! En natuurlijk is kritiek terecht, maar continu hetzelfde roepen en in verschillende topics is nodeloos! Dus daarop reageerde ik nu!
Lezen menneke wat mijn mening is. Ik zeg dat Sinkgraven beter is dan Andersen. Dus in MIJN ogen is het directe versterking. Nogmaals ik ben tevreden dus blijf jij lekker tm maandag zeuren om ervaring.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Men is geschrokken na Feyenoord thuis en vond versterking noodzakelijk. Daar is prima in te komen. Dat vind ik ook niet de weg van de minste weerstand. Uiteindelijk mijn er ook nu gepresteerd worden. Nouri en Van de Beek krijgen hun kansen echt wel en die komen er ook echt wel. Daar twijfel ik niet aan en daar doet het aantrekken van Sinkgraven niet veel aan af. Die jongens zijn in potentie zo goed...

Over tevreden mensen: zonder allerlei personen te willen beledigen maar verreweg het meeste dat geplaatst wordt is kortzichtig gedoe. Met verbergt zich wel achter uitspraken als "iedereen ziet toch" of "het gaat al een jaar zo" maar er wordt nauwelijks vooruit gekeken. Naar het verleden kijken is makkelijk, vooruit kijken een stuk minder. Zie maar hoe het commentaar op Frank de Boer plots komt bovendrijven. Succes na succes maar na 2 slechte maanden is het "tijd voor vers bloed". Ik denk dat de rest van Nederland omrolt van het lachen als ze zoiets lezen en feest vieren als Frank de Boer eindelijk vertrekt uit Nederland.

Idem met aankopen: het gaat minder en dus is men er heilig van uittuigd dat het uitgeven van geld de oplossing is. Al die andere dingen als salariseisen, kracht van de competitie en dergelijk wordt heel makkelijk aan de kant geschoven want "Ajax heeft 100 miljoen en moeten dat niet op de bank laten staan wat dat is slecht onderschap". Dat is gewoon kortzichtig en eenzijdig naar de situatie kijken. Voetballers zijn geen machines, je kan er geen geld tegenaan gooien waarna je een nieuwer, sneller, efficienter en beter product krijgt.

Maar goed, lang niet iedereen is dat kennelijk met mij eens. De tijd dat Ajax 22 miljoen verlies maakte in een jaar zonder ook maar een prijs te winnen is kennelijke te preferen boven prijzen pakken en financieel kerngezond zijn. Want toen zaten er ten minste af en toe spectaculaire wedstrijden en grote uitslagen tussen.... Maar het voetbal is niet mooi genoeg dus de trainer moet weg en we gooien er wat miljoenen tegenaan. Ik geloof niet dat zoiets de oplossing is voor een club als Ajax. Het is zelfs geen oplossing voor een club als Manchester United...

Edit: Voor de goede orde, ik ben evengoed niet tevreden met het spel van de afgelopen periode. Dat mag duidelijk zijn. Ik ben van mening dat er best wat zaken anders kunnen en misschien wel moeten. MAAR; Ik weiger echter mee te doen aan rond schreeuwen van voetbal cliches en het afserveren van personen en trainers op basis van korte termijn perceptie.
Hierin ben ik het volkomen met je eens hoor Eide, ik heb het zelf ook al vaker aangegeven! Allemaal kortzichtig gelul!

Het enige wat ik wil is wat extra ervaring!
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Men is geschrokken na Feyenoord thuis en vond versterking noodzakelijk. Daar is prima in te komen. Dat vind ik ook niet de weg van de minste weerstand. Uiteindelijk moet er ook nu gepresteerd worden. Nouri en Van de Beek krijgen hun kansen echt wel en die komen er ook echt wel. Daar twijfel ik niet aan en daar doet het aantrekken van Sinkgraven niet veel aan af. Die jongens zijn in potentie zo goed...

Over tevreden mensen: zonder allerlei personen te willen beledigen maar verreweg het meeste dat geplaatst wordt is kortzichtig gedoe. Met verbergt zich wel achter uitspraken als "iedereen ziet toch" of "het gaat al een jaar zo" maar er wordt nauwelijks vooruit gekeken. Naar het verleden kijken is makkelijk, vooruit kijken een stuk minder. Zie maar hoe het commentaar op Frank de Boer plots komt bovendrijven. Succes na succes maar na 2 slechte maanden is het "tijd voor vers bloed". Ik denk dat de rest van Nederland omrolt van het lachen als ze zoiets lezen en feest vieren als Frank de Boer eindelijk vertrekt uit Nederland.

Idem met aankopen: het gaat minder en dus is men er heilig van uittuigd dat het uitgeven van geld de oplossing is. Al die andere dingen als salariseisen, kracht van de competitie en dergelijk wordt heel makkelijk aan de kant geschoven want "Ajax heeft 100 miljoen en moeten dat niet op de bank laten staan wat dat is slecht onderschap". Dat is gewoon kortzichtig en eenzijdig naar de situatie kijken. Voetballers zijn geen machines, je kan er geen geld tegenaan gooien waarna je een nieuwer, sneller, efficienter en beter product krijgt.

Maar goed, lang niet iedereen is dat kennelijk met mij eens. De tijd dat Ajax 22 miljoen verlies maakte in een jaar zonder ook maar een prijs te winnen is kennelijke te preferen boven prijzen pakken en financieel kerngezond zijn. Want toen zaten er ten minste af en toe spectaculaire wedstrijden en grote uitslagen tussen.... Maar het voetbal is niet mooi genoeg dus de trainer moet weg en we gooien er wat miljoenen tegenaan. Ik geloof niet dat zoiets de oplossing is voor een club als Ajax. Het is zelfs geen oplossing voor een club als Manchester United...

Edit: Voor de goede orde, ik ben evengoed niet tevreden met het spel van de afgelopen periode. Dat mag duidelijk zijn. Ik ben van mening dat er best wat zaken anders kunnen en misschien wel moeten. MAAR; Ik weiger echter mee te doen aan rond schreeuwen van voetbal cliches en het afserveren van personen en trainers op basis van korte termijn perceptie.
Ik ben het volstrekt met je eens. Van de eerste tot en met de laatste letter.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 31 januari 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Maxwell is 33 en gaat nooit voor een Nederlands salaris meer spelen. Natuurlijk zou ik hem graag erbij willen hebben. Maar dat is niet realistisch. Uiteindelijk moet je kijken naar wat wel de mogelijkheden zijn.

Bij Ajax ligt de focus heel erg op de toekomst. En met Sinkgraven gaan ze feitelijk daarin verder. Het enige is dat hij voor iemand van 19 toch al eredivisie ervaring heeft. Maar.....als je echt naar Ajax kijkt heeft het feitelijk een leider nodig. En nee die haal je met je Sinkgraven niet binnen. Dus misschien moeten we toch nog hopen op een ervaren verdediger met leidinggevende capaciteiten. De markt is nog niet gesloten. Wie weet.....
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 31 januari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Wat ik persoonlijk belangrijker vind en meer focus op zou leggen is de scouting en de communicatie tussen de staf en scouting. Iedereen binnen Ajax zal toch inzien dat het rendement van wat je van de spelers mag verwachten ophoog moet. Daar laat Ajax teveel liggen en moet het anders en effectiever te werk gaan. Daar verlies je feitelijk ook veel geld mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:19 schreef Bobby1972 het volgende:
als je echt naar Ajax kijkt heeft het feitelijk een leider nodig.
Die heeft Ajax absoluut wel. Klaassen is de onbetwiste leider van Ajax tussen de lijnen.

Wat Ajax mist is een ervaren kracht die weet wat er gevraagd wordt in moeilijke duels. Daarvan is Poulsen tegen PSV vorig jaar het beste voorbeeld. Even uitdelen, even laten merken dat er nog gesolt wordt. En die ervaring mist Ajax momenteel zondermeer. Maar en leider hebben we.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Die heeft Ajax absoluut wel. Klaassen is de onbetwiste leider van Ajax tussen de lijnen.

Wat Ajax mist is een ervaren kracht die weet wat er gevraagd wordt in moeilijke duels. Daarvan is Poulsen tegen PSV vorig jaar het beste voorbeeld. Even uitdelen, even laten merken dat er nog gesolt wordt. En die ervaring mist Ajax momenteel zondermeer. Maar en leider hebben we.
Ik zou Davy Klaassen toch liever nog leider in spe noemen. Ik vind persoonlijk dat je een jongen van pas 21 jaar al die verantwoordelijkheden nu nog niet mag geven. Maar hij komt er zeker aan!
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zou Davy Klaassen toch liever nog leider in spe noemen. Ik vind persoonlijk dat je een jongen van pas 21 jaar al die verantwoordelijkheden nu nog niet mag geven. Maar hij komt er zeker aan!
Terechte nuancering waar ik mij in kan vinden. Een ervaren kracht zou in die zin een steunpilaar voor hem zijn. Iets war Schone en Moisander nu niet lijken te zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor, je hoeft geen einstein te zijn om te zien dat Sinkgraven op dit moment beter dan Andersen. Maar sommige mensen blijven zeuren om te zeuren
Nou als ik eerlijk ben vind ik dat dus wel meevallen.. Sinkgraven heb ik ook een aantal belabberde wedstrijden zien spelen..
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou als ik eerlijk ben vind ik dat dus wel meevallen.. Sinkgraven heb ik ook een aantal belabberde wedstrijden zien spelen..
Eigenlijk pas 1 echt hele goede wedstrijd en dat was tegen PSV eerder dit seizoen toen hij ongrijpbaar was voor de lampjes.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Eigenlijk pas 1 echt hele goede wedstrijd en dat was tegen PSV eerder dit seizoen toen hij ongrijpbaar was voor de lampjes.
Ik vind het een prima aankoop hoor, maar een beetje zoals Zivkovic..

Denk niet dat ie dit seizoen nog heel belangrijk gaat zijn..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven naar ajax voor 5,5 jaar









0.0181939