BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven naar ajax voor 5,5 jaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 11:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch is die fruitvlieg op het middenveld zoals jij stelt de afgelopen 2 wedstrijden wel de beste van het elftal geweest! Overigens zijn niet alleen zijn passes dramatisch hoor, want als we daarover gaan beginnen kan ik er nog wel 5 opnoemen.
Klopt maar Serero was de beste omdat de rest zo super slecht was en ja het is geen slechte voetballer maar voetballers van 1.50 hoog en een gewicht van 65 kilo gaan het niet meer redden in het top voetbal en hij pakt heel veel ballen af maar komt amper over de middenlijn en in duels ligt hij constant op de grond en geen tegenstander is bang van hem dat zijn allemaal punten waarom ik graag een wat sterkere man op die positie zie alleen die zijn er niet zoveel.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:45 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt maar Serero was de beste omdat de rest zo super slecht was en ja het is geen slechte voetballer maar voetballers van 1.50 hoog en een gewicht van 65 kilo gaan het niet meer redden in het top voetbal en hij pakt heel veel ballen af maar komt amper over de middenlijn en in duels ligt hij constant op de grond en geen tegenstander is bang van hem dat zijn allemaal punten waarom ik graag een wat sterkere man op die positie zie alleen die zijn er niet zoveel.
Ach, volgens mij is een deel van de beste spelers van de wereld gewoon vrij klein..
Messi, Aguero, Iniesta, Xavi. James..

Hij speelt gewoon goed..
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat ik de voorkeur geeft aan ZIMLING (want dat is zijn naam!!!). Nergens roep ik dat, maar als je als club roept dat er ervaring bij moet komen dan moet je geen speler halen die zelf nog maar net droog is onder de oksels! Deze aankoop gaat er echt niet voor zorgen dat Ajax ineens de sterren van de hemel speelt. Daarnaast kan je geen vergelijking trekken of Sinkgraven het op dit moment beter doet dan Andersen. Het spel van beide ploegen vraagt een heel andere invullig en daarnaast speelt Ajax iets meer Europese wedstrijden in tegenstelling tot Heerenveen.
Nee natuurlijk geef je niet de voorkeur Simpel maar hij moet wel invallen als er een middenvelder uitvalt nou wordt je toch in de breedte sterker met Daley en geloof me dat wordt gewoon een goeie en hoeven we geen Simpel meer op te stellen ha ha
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Een echte Ajacied noemt alle spelers gewoon normaal bij naam..
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Terechte nuancering waar ik mij in kan vinden. Een ervaren kracht zou in die zin een steunpilaar voor hem zijn. Iets war Schone en Moisander nu niet lijken te zijn.
Absoluut waar. Die twee wat oudere spelers die jij noemt, maken dat beslist niet waar, net als Niki Zimling. Ik mis oprecht een speler als Poulsen. Ajax heeft hem toch echt te vroeg afgeschreven.
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Nouri en Van de Beek zijn beide pas eerstejaars A junioren. Ze zullen echt langzaam wel hun minuten gaan krijgen maar ik verwacht niet dat ze volgend jaar al aan de deur kloppen bij Ajax 1. Daarnaast is het maar de vraag hoe lang Ajax Klaassen kan vasthouden. Dus ruimte voor extra aanvallende middenvelder is er echt wel zonder dat Sinkgraven de ontwikkeling van Nouir en Van de Beek in de weg zit.

En dat van ervaring roept De Boer ook. Hij zegt er ook bij dat het moeilijk is iemand met de juiste capaciteiten en voetballende kwaliteit te vinden. Laten we eerlijk zijn; Poulsen had wel de capaciteiten maar niet de voetballende kwaliteit. Zimling heeft dat nog minder. Zo makkelijk is het niet een speler te vinden die dat in kan vullen zoals dat moet bij Ajax.
Plus 1 zo is het inderdaad
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou als ik eerlijk ben vind ik dat dus wel meevallen.. Sinkgraven heb ik ook een aantal belabberde wedstrijden zien spelen..
Klopt helemaal. Maar ik denk wel dat Daley Sinkgraven een groeibriljant kan zijn en een serieuze bedreiging voor Lucas Andersen is!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 31 januari 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Duarte maakt per direct de overstap naar Heerenveen. Dit is in de deal afgesproken. Hij wordt in 1e instantie verhuurd. Bron: ajax.nl
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:33 schreef Pietje het volgende:
Ik denk dat we niet ontevreden moeten zijn met het aantrekken van een talent als Daley Sinkgraven. Heel veel (top)clubs zaten achter hem aan. Natuurlijk zal onze tweede Daley (Blind blijft de eerste...) zich eerst moeten aanpassen en zal hij gehaald zijn voor de nabije toekomst en natuurlijk is hij niet de ervaren voetballer die ontbreekt bij Ajax. Maar ik ben hartstikke blij met Daley Sinkgraven.
Oke Pietje ik ook dan hoeven we in iedergeval Mr Nobody ene Zimling niet meer op te stellen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 13:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lezen menneke wat mijn mening is. Ik zeg dat Sinkgraven beter is dan Andersen. Dus in MIJN ogen is het directe versterking. Nogmaals ik ben tevreden dus blijf jij lekker tm maandag zeuren om ervaring.
Dus jij oordeelt dat de selectie nu wel in balans is?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou als ik eerlijk ben vind ik dat dus wel meevallen.. Sinkgraven heb ik ook een aantal belabberde wedstrijden zien spelen..
Eindelijk iemand die het ook ziet! Pfffff ik dacht al dat ik gek werd! ;-)

Nee hoor Eide, jij zei het ook al!
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
Duarte maakt per direct de overstap naar Heerenveen. Dit is in de deal afgesproken. Hij wordt in 1e instantie verhuurd. Bron: ajax.nl
Dat vind ik goed nieuws. Nu kan Lerin Duarte bij Heerenveen laten zien wat hij waard is. Mits hij vaak gaat spelen daar. Bij Heracles vond ik hem vaak de absolute uitblinker. Wellicht dat hij dat opnieuw kan laten zien bij de Friezen.
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Terechte nuancering waar ik mij in kan vinden. Een ervaren kracht zou in die zin een steunpilaar voor hem zijn. Iets war Schone en Moisander nu niet lijken te zijn.
Het zou ook iemand moeten zijn waar ze tegen op kijken en dat zijn met alle respect niet Moisander en Schone, ik hoop dat het Ajax gaat lukken maar ik vrees het van niet misschien v/d Zomer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:45 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt maar Serero was de beste omdat de rest zo super slecht was en ja het is geen slechte voetballer maar voetballers van 1.50 hoog en een gewicht van 65 kilo gaan het niet meer redden in het top voetbal en hij pakt heel veel ballen af maar komt amper over de middenlijn en in duels ligt hij constant op de grond en geen tegenstander is bang van hem dat zijn allemaal punten waarom ik graag een wat sterkere man op die positie zie alleen die zijn er niet zoveel.
Wat een onzin zet jij in 1 post neer! Maar dat is al neergesabeld door Remco, dus hoef ik er inhoudelijk niet meer op te reageren!
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou als ik eerlijk ben vind ik dat dus wel meevallen.. Sinkgraven heb ik ook een aantal belabberde wedstrijden zien spelen..
Heeft Andersen en zelfs Klaasen ook gedaan dat heb je met jonge spelers
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Duarte trouwens per direct verhuurd aan Heerenveen.

Duarte op huurbasis naar sc Heerenveen

Lerin Duarte vertrekt voor een halfjaar op huurbasis naar SC Heerenveen, dat meldt de Friese club zaterdagmiddag via de officiële kanalen. Het bericht volgt daags nadat bekend werd dat Daley Sinkgraven de omgekeerde route bewandelt richting Ajax.

Ajax kocht Duarte anderhalf jaar geleden van Heracles Almelo, maar de middenvelder brak nooit door in Amsterdam. Afgelopen zomer was FC Groningen concreet voor Duarte, maar wilde de 24-jarige speler zelf liever bij Ajax blijven. Zijn contract met Ajax loopt nog door tot medio 2017.

Duarte is een product van de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. Hij speelde ook regelmatig in de selectie van de jeugdelftallen van de KNVB. De afgelopen anderhalf jaar kwam hij tot achttien wedstrijden en drie goals in Ajax 1. Voor Jong Ajax speelde hij elf wedstrijden.

Bron

------------------

In de etalage dus, net als Ligeon bij NAC.

Edit: Ronald was me ruim voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:58 schreef nora het volgende:

[..]

Heeft Andersen en zelfs Klaasen ook gedaan dat heb je met jonge spelers
En die worden afgebrand hier, maar Sinkgraven mag dat??????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:59 schreef Eide het volgende:
Duarte trouwens per direct verhuurd aan Heerenveen.

Duarte op huurbasis naar sc Heerenveen

Lerin Duarte vertrekt voor een halfjaar op huurbasis naar SC Heerenveen, dat meldt de Friese club zaterdagmiddag via de officiële kanalen. Het bericht volgt daags nadat bekend werd dat Daley Sinkgraven de omgekeerde route bewandelt richting Ajax.

Ajax kocht Duarte anderhalf jaar geleden van Heracles Almelo, maar de middenvelder brak nooit door in Amsterdam. Afgelopen zomer was FC Groningen concreet voor Duarte, maar wilde de 24-jarige speler zelf liever bij Ajax blijven. Zijn contract met Ajax loopt nog door tot medio 2017.

Duarte is een product van de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. Hij speelde ook regelmatig in de selectie van de jeugdelftallen van de KNVB. De afgelopen anderhalf jaar kwam hij tot achttien wedstrijden en drie goals in Ajax 1. Voor Jong Ajax speelde hij elf wedstrijden.

Bron

------------------

In de etalage dus, net als Ligeon bij NAC.

Edit: Ronald was me ruim voor.
Heel ruim! Hahahahahaha
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, volgens mij is een deel van de beste spelers van de wereld gewoon vrij klein..
Messi, Aguero, Iniesta, Xavi. James..

Hij speelt gewoon goed..
Die zijn geen 1.50 en wegen minstens 20 kilo zwaarder jij krijgt Messi niet van de bal en zijn van een andere categorie.
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Iniestea 1.70, Xavi 1.70, Serero 1.72.
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een onzin zet jij in 1 post neer! Maar dat is al neergesabeld door Remco, dus hoef ik er inhoudelijk niet meer op te reageren!
Lees mijn reactie dan maar op Remco als jij zijn spelers gaat vergelijken met Serero dat is pas onzin.Overigens vind ik Serero voor Ajax een prima speler maar denk ik alleen dat wij daarin een beter moeten/kunnen vinden.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar. Die twee wat oudere spelers die jij noemt, maken dat beslist niet waar, net als Niki Zimling. Ik mis oprecht een speler als Poulsen. Ajax heeft hem toch echt te vroeg afgeschreven.
Poulsen wou zelf niet he..
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Iniestea 1.70, Xavi 1.70, Serero 1.72.
Eerste en laatste keer dat ik Iniesta en Xavi in eenzelfde rijtje noem als Serero. Ik zie het nu staan en vind het hilarisch :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Iniestea 1.70, Xavi 1.70, Serero 1.72.
Touche!
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En die worden afgebrand hier, maar Sinkgraven mag dat??????
Afgebrand is overdreven maar men mag rustig zeggen als een speler slecht heeft gespeeld en dat zal ook nog wel meer gebeuren ook Sinkgraven gaat dat krijgen maar je hebt wel wissel mogelijkheden als er een niet in vorm is.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:58 schreef nora het volgende:

[..]

Heeft Andersen en zelfs Klaasen ook gedaan dat heb je met jonge spelers
Jazeker.. En dus is het geen directe versterking, maar een aangetrokken talent waarvan we nog maar moeten zien of ie het gaat redden..

Ik hoop het wel hoor, maar zo heel goed vond ik hem nog niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerste en laatste keer dat ik Iniesta en Xavi in eenzelfde rijtje noem als Serero. Ik zie het nu staan en vind het hilarisch :D
Hehehehe! Het ging echter even over de lengte dus dan mag het!
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Iniestea 1.70, Xavi 1.70, Serero 1.72.
i rest my case..
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Iniestea 1.70, Xavi 1.70, Serero 1.72.
Kom op Eide je begrijpt toch wel wat ik bedoel Xavi en Iniesta zijn van een ander kaliber en die zie je echt niet elke 5 minuten op de grond liggen, als je moest kiezen nu tussen Iniesta/Xavi en Serero dan weet je toch genoeg.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:11 schreef nora het volgende:

[..]

Kom op Eide je begrijpt toch wel wat ik bedoel Xavi en Iniesta zijn van een ander kaliber en die zie je echt niet elke 5 minuten op de grond liggen, als je moest kiezen nu tussen Iniesta/Xavi en Serero dan weet je toch genoeg.
Er zijn heel veel goede kleinere voetballer.. En Serero is er daar 1 van die bij Ajax speelt..
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Touche!
Begrijp jij het wel Warrior ? dat is toch lachen man dat Remco met die vergelijking komt of niet
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Ik stop ik geef het op mannen nog een fijne zaterdag !!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Poulsen wou zelf niet he..
Ik had eerder begrepen, dat hem te kennen werd gegeven, dat hij weg "mocht" (moest), maar eigenlijk liever nog een jaartje bij Ajax wilde blijven. Vervolgens is hij inderdaad weggegaan (naar Kopenhagen) maar toen kreeg Ajax spijt en mocht hij alsnog blijven, maar Poulsen had inmiddels al een contract in Denemarken getekend. Heel jammer dit alles.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:12 schreef nora het volgende:

[..]

Begrijp jij het wel Warrior ? dat is toch lachen man dat Remco met die vergelijking komt of niet
Jij hebt het over de lengte (1.50), dit terwijl Remco komt met de vergelijking dat er meer kleine voetballers zijn! Eide post daarop de lengte en blijkt dat Serero 2 cm langer is! Het gaat er gewoon om dat je dingen roept. Serero speelt bij Ajax en voor onze club is hij voldoende! Hij heeft ook nooit geroepen naar Barcelona te willen!! Trouwens een Andersen ligt ook vaak op de grond, net als Boilessen en dergelijke. Heb al vaker geroepen dat bepaalde spelers vaker het krachthonk inmoeten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerste en laatste keer dat ik Iniesta en Xavi in eenzelfde rijtje noem als Serero. Ik zie het nu staan en vind het hilarisch :D
Hahaha
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker.. En dus is het geen directe versterking, maar een aangetrokken talent waarvan we nog maar moeten zien of ie het gaat redden..

Ik hoop het wel hoor, maar zo heel goed vond ik hem nog niet..
Eens! Maar ik denk wel dat Sinkgraven een mooie groeibriljant is.
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Om toch nog even op de vergelijking in te gaan: Nora heeft wel een punt natuurlijk. Iniesta en Xavi zijn meester in het uit de duels blijven. Serero moet het juist hebben van de duels en daarin is zijn fysiek wel een lichte belemmering.

Maar feit is wel dat, ondanks dat men niet uitgesproken raakt over het fysieke aspect van voetbal, relatief kleine voetballers veelal wel de beste spelers zijn. Daar zijn verklaringen voor, zo is de coordinatie van relatief kleine mensen vaak beter dan die van relatief lange mensen.

Feit is ook dat groot en sterk zijn absoluut geen vereiste is om topvoetballer te zijn. Op geen enkele plek trouwens. Frank de Boer was met zijn 1.80 centrale verdediger om maar eens iets te noemen. Serero delft in fysieke duels inderdaad snel het onderspit, maar hij moet het hebben van zijn tackles, intercepties en bewegelijkheid en niet van het lichaam erin gooien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:12 schreef nora het volgende:

[..]

Begrijp jij het wel Warrior ? dat is toch lachen man dat Remco met die vergelijking komt of niet
Er zijn ook heel erg veel minder helden op deze wereld met dezelfde of minder lengte dan Serero..

Beoordeel hem gewoon op zijn kwaliteiten man, in plaats van gezever over zijn lengte..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 31 januari 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Iniestea 1.70, Xavi 1.70, Serero 1.72.
Ik ben een stuk groter, daarom ben ik geen topvoetballer geworden.
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had eerder begrepen, dat hem te kennen werd gegeven, dat hij weg "mocht" (moest), maar eigenlijk liever nog een jaartje bij Ajax wilde blijven. Vervolgens is hij inderdaad weggegaan (naar Kopenhagen) maar toen kreeg Ajax spijt en mocht hij alsnog blijven, maar Poulsen had inmiddels al een contract in Denemarken getekend. Heel jammer dit alles.
Poulsen wou zelf niet, en gaf later aan alsnog te willen blijven, maar intussen had Ajax Zimling gehaald..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=234017
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:41 schreef Eide het volgende:
Om toch nog even op de vergelijking in te gaan: Nora heeft wel een punt natuurlijk. Iniesta en Xavi zijn meester in het uit de duels blijven. Serero moet het juist hebben van de duels en daarin is zijn fysiek wel een lichte belemmering.

Maar feit is wel dat, ondanks dat men niet uitgesproken raakt over het fysieke aspect van voetbal, relatief kleine voetballers veelal wel de beste spelers zijn. Daar zijn verklaringen voor, zo is de coordinatie van relatief kleine mensen vaak beter dan die van relatief lange mensen.

Feit is ook dat groot en sterk zijn absoluut geen vereiste is om topvoetballer te zijn. Op geen enkele plek trouwens. Frank de Boer was met zijn 1.80 centrale verdediger om maar eens iets te noemen. Serero delft in fysieke duels inderdaad snel het onderspit, maar hij moet het hebben van zijn tackles, intercepties en bewegelijkheid en niet van het lichaam erin gooien.
Inderdaad..
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 januari 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Poulsen wou zelf niet, en gaf later aan alsnog te willen blijven, maar intussen had Ajax Zimling gehaald..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=234017
Je hebt me helemaal overtuigd :-)
Dan heb ik het dus toch verkeerd begrepen. Ik heb wel ergens gelezen, dat er spijt was, over en weer. Was Ajax ook eens een keer zeer snel (met het huren van Zimling) bleek het weer niet goed te zijn ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 16:26   quote  deeplink  
'Grootste talenten moeten bij Ajax spelen'

"Daley Sinkgraven is één van de grootste talenten van Nederland en ik vind dat de grootste talenten bij Ajax moeten spelen." Technisch manager Marc Overmars noemt de meest recente aankoop van Ajax op de clubwebsite niet meer dan logisch.

"Wij wilden hem al een tijd hebben en hij wilde graag hier naartoe. Als spelers met zoveel potentie bij een andere club zitten en door ons aangetrokken moeten worden dan is dat geen probleem. Zolang ze de doorstroming van andere talenten maar niet in de weg staan. Dat is nu niet het geval, we hadden op die posities nog wel wat ruimte. Hij kan namelijk op alle posities op het middenveld uit de voeten, maar hij kan eventueel ook in de aanval opgesteld worden.

Het was aanvankelijk de intentie van Overmars om Sinkgraven aankomende zomer pas te halen. "We zijn blij dat hij nu al kon komen, hoe eerder hij gewend raakt aan onze manier van trainen en spelen, hoe beter. Hij kan dus vanaf nu alvast een voorsprong nemen op volgend seizoen."

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Sinkgraven past bij Ajax: 'Ik heb lef'

Daley Sinkgraven verwacht dat zijn transfer naar Ajax een stap in de goede richting. Zijn eerste woorden als Ajacied laten zien dat club en speler goed bij elkaar passen. "Ik heb lef. Probeer altijd de voetballende manier te vinden. Ja, ik pas goed bij Ajax, aldus de van sc Heerenveen overgekomen middenvelder.

"Ik was toen ik in de jeugd speelde, al fan van Ajax. Keek met mijn vrienden ook altijd op televisie naar Ajax. Het is een mooi gevoel hier te lopen en met het Ajax-shirt in mijn handen te staan", bekende hij.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 16:31   quote  deeplink  
En nu die woorden nog waarmaken op het veld!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 16:31   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Ajax Warrior --
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 31 januari 2015 - 17:09   quote  deeplink  
We hadden een leidinggevende routinier nodig in de verdediging en een echt spits !
Gaan we nu jeugd van kopen voor 6 miljoen ! Donny van de Beek en Abdelhak Nouri worden dan zeker weer verhuurd. Over beleid gesproken en verder met de aanstormende eigen jeugd vanuit De Toekomst !!??
Ajaxcaveman
 Ajaxcaveman - zaterdag 31 januari 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Ik denk dat hij echt zijn woorden waar maakt ,alleen.... Mijn vrouw is Fries dit moet ik lang aanhoren , ja jullie hebben een fries nodig om beter te worden ...zucht
Eide
 Eide - zaterdag 31 januari 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 17:27 schreef Ajaxcaveman het volgende:
Ik denk dat hij echt zijn woorden waar maakt ,alleen.... Mijn vrouw is Fries dit moet ik lang aanhoren , ja jullie hebben een fries nodig om beter te worden ...zucht
Ach, als ze dat zegt moet je rustig aan rotterdam denken waar ze een overbodige Ajax keeper nodig hadden om iets te bereiken. Ze hebben er trouwens 4 oud-Ajax keepers onder contract ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven naar ajax voor 5,5 jaar









0.0173170