BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven naar ajax voor 5,5 jaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajaxcaveman
 Ajaxcaveman - zaterdag 31 januari 2015 - 17:50   quote  deeplink  
@Eide die woorden stellen me enigszins gerust maar heb echt wel vertrouwen in Sinkgraven mooie speler wil wel doordouwen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 31 januari 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 15:11 schreef nora het volgende:

[..]

Kom op Eide je begrijpt toch wel wat ik bedoel Xavi en Iniesta zijn van een ander kaliber en die zie je echt niet elke 5 minuten op de grond liggen, als je moest kiezen nu tussen Iniesta/Xavi en Serero dan weet je toch genoeg.
Als je heel goed kan voetballen dan ben je ongrijpbaar want dan kom je namelijk niet in de duels.

Xavi en Iniesta kunnen zeer goed voetballen, waardoor ze amper in een duel terecht komen.
Xavi en Iniesta verliezen ook hun duels, als ze in een duel terecht komen, uitzonderingen daargelaten.

Serero kan ook prima voetballen, maar voetballen in je 1tje is lastig.
Ineasta bij ajax, is ook niet de ineasta bij barca. Omdat je beter gaat spelen als je in een team speelt met goeie voetballer.

Er is maar 1 die dat niet nodig had. Maradona. Dat zegt mij al genoeg.
Kijk naar Ronaldo, bij Real is hij niet bij te houden terwijl hij in Portugal niet zo kan spelen.
Je andere spelers maken je beter.

Dus als je Serero in een team speelt wat goed kan voetballen, dan is zijn lengte niet het probleem.

Xavi zou bij Ajax ook in de problemen zijn gekomen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 januari 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 17:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je heel goed kan voetballen dan ben je ongrijpbaar want dan kom je namelijk niet in de duels.

Xavi en Iniesta kunnen zeer goed voetballen, waardoor ze amper in een duel terecht komen.
Xavi en Iniesta verliezen ook hun duels, als ze in een duel terecht komen, uitzonderingen daargelaten.

Serero kan ook prima voetballen, maar voetballen in je 1tje is lastig.
Ineasta bij ajax, is ook niet de ineasta bij barca. Omdat je beter gaat spelen als je in een team speelt met goeie voetballer.

Er is maar 1 die dat niet nodig had. Maradona. Dat zegt mij al genoeg.
Kijk naar Ronaldo, bij Real is hij niet bij te houden terwijl hij in Portugal niet zo kan spelen.
Je andere spelers maken je beter.

Dus als je Serero in een team speelt wat goed kan voetballen, dan is zijn lengte niet het probleem.

Xavi zou bij Ajax ook in de problemen zijn gekomen.
Pff ben er weer ingetrapt door het helemaal te lezen. Heb ik er iets aan gehad?
Waarom typ je altijd zoveel als je er toch niks wijzer van wordt?
Brandje
 Brandje - zaterdag 31 januari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 17:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je heel goed kan voetballen dan ben je ongrijpbaar want dan kom je namelijk niet in de duels.

Xavi en Iniesta kunnen zeer goed voetballen, waardoor ze amper in een duel terecht komen.
Xavi en Iniesta verliezen ook hun duels, als ze in een duel terecht komen, uitzonderingen daargelaten.

Serero kan ook prima voetballen, maar voetballen in je 1tje is lastig.
Ineasta bij ajax, is ook niet de ineasta bij barca. Omdat je beter gaat spelen als je in een team speelt met goeie voetballer.

Er is maar 1 die dat niet nodig had. Maradona. Dat zegt mij al genoeg.
Kijk naar Ronaldo, bij Real is hij niet bij te houden terwijl hij in Portugal niet zo kan spelen.
Je andere spelers maken je beter.

Dus als je Serero in een team speelt wat goed kan voetballen, dan is zijn lengte niet het probleem.

Xavi zou bij Ajax ook in de problemen zijn gekomen.
Cruijff had het ook niet nodig. Sterker nodig die liet een heel team om zich heen beter spelen dus staat daarom zoveel hoger in mijn aanzien dan Pluisje.
Goede voetballers zien altijd een oplossing dus daarom is het kolder dat Xavi bij Ajax in de problemen was gekomen want voor hij de bal krijgt weer hij al waar hij hem heen speelt. Iniesta heeft dat ook. Als je dat vergelijkt met Andersen en ook Schone heeft dan zie je een wereld van verschil. Die beginnen ergens aan en halverwege weten ze niet wat te doen en lijden ze dom balverlies.
soccer
 soccer - zaterdag 31 januari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 17:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach, als ze dat zegt moet je rustig aan rotterdam denken waar ze een overbodige Ajax keeper nodig hadden om iets te bereiken. Ze hebben er trouwens 4 oud-Ajax keepers onder contract ;)
Graafland komt uit de jeugd van Feyenoord. Heeft volgens mij een jaar onder contract bij Ajax gestaan als derde doelman.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 19:40 schreef soccer het volgende:

[..]

Graafland komt uit de jeugd van Feyenoord. Heeft volgens mij een jaar onder contract bij Ajax gestaan als derde doelman.
Dan is het toch een oud-Ajax keeper?
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 19:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Cruijff had het ook niet nodig. Sterker nodig die liet een heel team om zich heen beter spelen dus staat daarom zoveel hoger in mijn aanzien dan Pluisje.
Goede voetballers zien altijd een oplossing dus daarom is het kolder dat Xavi bij Ajax in de problemen was gekomen want voor hij de bal krijgt weer hij al waar hij hem heen speelt. Iniesta heeft dat ook. Als je dat vergelijkt met Andersen en ook Schone heeft dan zie je een wereld van verschil. Die beginnen ergens aan en halverwege weten ze niet wat te doen en lijden ze dom balverlies.
Inderdaad, en daarom spelen die gasten ook daar toch en niet hier..
remco k
 remco k - zaterdag 31 januari 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 19:40 schreef soccer het volgende:

[..]

Graafland komt uit de jeugd van Feyenoord. Heeft volgens mij een jaar onder contract bij Ajax gestaan als derde doelman.
Dus een oud Ajacied toch??
3sterren
 3sterren - zaterdag 31 januari 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, volgens mij is een deel van de beste spelers van de wereld gewoon vrij klein..
Messi, Aguero, Iniesta, Xavi. James..

Hij speelt gewoon goed..
Die hebben ook ongelofelijk veeeeel talent...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 31 januari 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een oud Ajacied toch??
Sterker nog, een Amsterdammer:

Eduard Laurens (Eddy) Pieters Graafland (Amsterdam, 5 januari 1934)
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 17:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je heel goed kan voetballen dan ben je ongrijpbaar want dan kom je namelijk niet in de duels.

Xavi en Iniesta kunnen zeer goed voetballen, waardoor ze amper in een duel terecht komen.
Xavi en Iniesta verliezen ook hun duels, als ze in een duel terecht komen, uitzonderingen daargelaten.

Serero kan ook prima voetballen, maar voetballen in je 1tje is lastig.
Ineasta bij ajax, is ook niet de ineasta bij barca. Omdat je beter gaat spelen als je in een team speelt met goeie voetballer.

Er is maar 1 die dat niet nodig had. Maradona. Dat zegt mij al genoeg.
Kijk naar Ronaldo, bij Real is hij niet bij te houden terwijl hij in Portugal niet zo kan spelen.
Je andere spelers maken je beter.

Dus als je Serero in een team speelt wat goed kan voetballen, dan is zijn lengte niet het probleem.

Xavi zou bij Ajax ook in de problemen zijn gekomen.
Geweldig man echt !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door nora --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 01 februari 2015 - 00:02   quote  deeplink  
ik vind trouwens 6.5 miljoen voor iemand in de breedte echt heel veel geld.

was maher ook niet zo duur?

sinkgraven is pas dit seizoen vaste waarde voor Heerenveen.

ik vind dit echt een paniek aankoop.
en het is gewoon voor de breedte.
Misschien is hij nu beter dan Andersen, maar is hij dat volgend jaar daarop ook nog?
Ajax zit heeft genoeg talentvolle middenvelders.

Ajax heeft ervaring nodig, daarin had je die miljoenen beter kunnen besteden.
Ook al is het lastig om 1 te vinden, dan had je sinkgraven niet hoeven halen.

maar dat is mijn mening
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 februari 2015 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 00:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik vind trouwens 6.5 miljoen voor iemand in de breedte echt heel veel geld.

was maher ook niet zo duur?

sinkgraven is pas dit seizoen vaste waarde voor Heerenveen.

ik vind dit echt een paniek aankoop.
en het is gewoon voor de breedte.
Misschien is hij nu beter dan Andersen, maar is hij dat volgend jaar daarop ook nog?
Ajax zit heeft genoeg talentvolle middenvelders.

Ajax heeft ervaring nodig, daarin had je die miljoenen beter kunnen besteden.
Ook al is het lastig om 1 te vinden, dan had je sinkgraven niet hoeven halen.

maar dat is mijn mening
Die miljoenen kunnen ze alsnog besteden.. Sinkgraven is gewoon een mooie aankoop.
Niet dat het de meest gewenste was omdat je eigenlijk nog opzoek naar wat ervaring was.
Rijkelijk laat mee begonnen want ze bedachten zich dat pas na Feyenoord.
Misschien melden ze morgen nog een akkoord ivm. De beursgang maar ga er niet meer vanuit.
remco k
 remco k - zondag 01 februari 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 22:19 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Die hebben ook ongelofelijk veeeeel talent...
Ach, ook op lager niveau zijn er voldoende.. Kali in zijn eerste periode bij Utrecht.. Clasie..
remco k
 remco k - zondag 01 februari 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 08:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die miljoenen kunnen ze alsnog besteden.. Sinkgraven is gewoon een mooie aankoop.
Niet dat het de meest gewenste was omdat je eigenlijk nog opzoek naar wat ervaring was.
Rijkelijk laat mee begonnen want ze bedachten zich dat pas na Feyenoord.
Misschien melden ze morgen nog een akkoord ivm. De beursgang maar ga er niet meer vanuit.
Ik denk inderdaad dat je dingen gewoon los van elkaar moet zien..

Sinkgraven is een groot talent, en het is mooi dat de grote talenten bij ons spelen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 februari 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Die naam is wel kut....net als we aan het zinken zijn, halen we sinkgraven....😟
Ztjes
 Ztjes - zondag 01 februari 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Sinkgraven was de laatste maanden eigenlijk de minste middenvelder bij Heerenveen. Ik verwacht dan ook niet dat hij snel beslissend gaat worden bij ons, waar veel meer gevraagd wordt. Er wordt ook een langere termijn route uitgestippeld voor hem. Alleen na alle berichten om een speler met ervaring nog in te lijven, is dit niet de goede keuze.
Ben niet ontevreden met Sinkgraven, alleen is het zoals alle aankopen de laatste jaren, jonge talenten, en zoniet, dan zijn het middelmatige eredivisie spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 februari 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je dingen gewoon los van elkaar moet zien..

Sinkgraven is een groot talent, en het is mooi dat de grote talenten bij ons spelen..
Ja zo zie ik het ook. Jammer dat ze niet meer geslaagd zijn om een routinier
aan te schaffen. Tenminste misschien wordt dat morgen nog bekend gemaakt.
Sinkgraven is mooi voor erbij maar had liever een vd Vaart of een ervaren
Cvm of Cv erbij gehad. Sinkgraven is de kers we hebben nu alleen geen taart haha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Ik heb een rode, gele, witte, en een groene Mercedes....hé een blauwe had ik nog niet, doe die er maar bij dan.
Zo zie ik het met Sinkgraven....goede voetballer zondermeer....maar ik had liever een type Jantje Wouters gehad of een Theo Janssen
nora
 nora - zondag 01 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Raffie jammer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 februari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 11:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb een rode, gele, witte, en een groene Mercedes....hé een blauwe had ik nog niet, doe die er maar bij dan.
Zo zie ik het met Sinkgraven....goede voetballer zondermeer....maar ik had liever een type Jantje Wouters gehad of een Theo Janssen
Zo zie ik het ook ouwe! We schieten er voor nu niets mee op! Krijg zelfs het gevoel dat Ajax zich bij het verloren seizoen neerlegd en al vooruit kijkt naar volgend seizoen??
Ztjes
 Ztjes - zondag 01 februari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 11:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb een rode, gele, witte, en een groene Mercedes....hé een blauwe had ik nog niet, doe die er maar bij dan.
Zo zie ik het met Sinkgraven....goede voetballer zondermeer....maar ik had liever een type Jantje Wouters gehad of een Theo Janssen
Prima vergelijking Nenam,

Onze club vergelijkingen met een prima bolide geeft toch een helder inzicht.
Nieuwe trent! Hahaha
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 februari 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 11:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb een rode, gele, witte, en een groene Mercedes....hé een blauwe had ik nog niet, doe die er maar bij dan.
Zo zie ik het met Sinkgraven....goede voetballer zondermeer....maar ik had liever een type Jantje Wouters gehad of een Theo Janssen
Ik zie meerdere kleuren mercedessen, Twee Bmw's, Een Porsche en
meerdere Fiatjes ze rijden prima maar als ik dan toch mag kiezen..
Ztjes
 Ztjes - zondag 01 februari 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 12:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zie meerdere kleuren mercedessen, Twee Bmw's, Een Porsche en
meerdere Fiatjes ze rijden prima maar als ik dan toch mag kiezen..
Het wordt tijd dat de Fiatjes op de trailer worden gezet en er wat overjarige BMW's worden aangeschaft.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 februari 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Doe maar 5 Hummers en Humpvee's erbij dan!
freakie
 freakie - zondag 01 februari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Ik hou de namen die vinden dat Sinkgraven een directe versterking is even bij. Ik denk dat hij zwaar overtrokken is en dat het, vooral omdat het middenveld zo moeilijk is bij Ajax, geen directe versterking is. Ik denk zelfs dat we er op z'n vroegst volgend seizoen pas profijt van hebben.
Pietje
 Pietje - zondag 01 februari 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 13:53 schreef freakie het volgende:
Ik hou de namen die vinden dat Sinkgraven een directe versterking is even bij. Ik denk dat hij zwaar overtrokken is en dat het, vooral omdat het middenveld zo moeilijk is bij Ajax, geen directe versterking is. Ik denk zelfs dat we er op z'n vroegst volgend seizoen pas profijt van hebben.
Ik ben het wel met je eens, dat Daley Sinkgraven meer voor de nabije toekomst gehaald is, maar ik vind wel dat je hem tekort doet dat hij "zwaar overtrokken" is. Bij Heerenveen is hij een bepalende speler en bij Ajax gaat hij dat zeker ook wel worden.
remco k
 remco k - zondag 01 februari 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 10:54 schreef Ztjes het volgende:
Sinkgraven was de laatste maanden eigenlijk de minste middenvelder bij Heerenveen. Ik verwacht dan ook niet dat hij snel beslissend gaat worden bij ons, waar veel meer gevraagd wordt. Er wordt ook een langere termijn route uitgestippeld voor hem. Alleen na alle berichten om een speler met ervaring nog in te lijven, is dit niet de goede keuze.
Ben niet ontevreden met Sinkgraven, alleen is het zoals alle aankopen de laatste jaren, jonge talenten, en zoniet, dan zijn het middelmatige eredivisie spelers.
Dat ben ik niet met je eens, hij was wel een van de beteren bij Heerenveen in mijn optiek, maar niet dusdanig goed dat ik in hem een directe versterking voor het middenveld zie..

Niet naar jou bedoeld hoor, maar ik vraag me ook af hoeveel mensen hem daadwerkelijk vaak hebben zien spelen, ik denk namelijk dat de helft hier hun mening baseert op basis van wat de rest er allemaal van vind..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Yelleleleleleleleeeeee baasie Amsterdam! !!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Yelleleleleleleleeeeee baasie Amsterdam! !!
freakie
 freakie - zondag 01 februari 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 13:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, dat Daley Sinkgraven meer voor de nabije toekomst gehaald is, maar ik vind wel dat je hem tekort doet dat hij "zwaar overtrokken" is. Bij Heerenveen is hij een bepalende speler en bij Ajax gaat hij dat zeker ook wel worden.
Ik snap dat, maar elke speler die bij Ajax komt moet zich aanpassen. Je hebt heel soms dat spelers gelijk aansluiten, maar vaak is dat juist het probleem. Ik vind dat Frank de Boer dat heel goed doet bij spelers die hij erbij haalt.
RUKBOOR
 RUKBOOR - zondag 01 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Als Frank er al moedeloos van word, gun hem dan een goede transfer naar een echte competitie en een club die wel wil doorselecteren.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 februari 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2015 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, hij was wel een van de beteren bij Heerenveen in mijn optiek, maar niet dusdanig goed dat ik in hem een directe versterking voor het middenveld zie..

Niet naar jou bedoeld hoor, maar ik vraag me ook af hoeveel mensen hem daadwerkelijk vaak hebben zien spelen, ik denk namelijk dat de helft hier hun mening baseert op basis van wat de rest er allemaal van vind..
Heb hem mooie dingen zien doen. Het is een groot talent maar als hij gehaald is om
de kar te trekken dan zitten ze mis. Andersen zijn niveau zal hij op dit moment bij in de buurt moeten
kunnen komen. Zie hem ook meer voor de toekomst en voor nu een extra
smaakje op het middenveld. Groot talent maar zo als je weet kunnen die nogal grillig zijn
en om nou te zeggen dat dit een goed draaiend team is waar lekker binnen kan komen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 februari 2015 - 00:43   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Sinkgraven het veel slechter gaat doen dan de andere spelers op het middenveld. Dat is misschien wel zijn geluk.
nora
 nora - maandag 02 februari 2015 - 09:42   quote  deeplink  
Op dit moment is Andersen ver beneden peil dus is concurentie prima
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 februari 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Ik ben heel erg benieuwd of Daley Sinkgraven al bij de wedstrijd selectie zit voor de wedstrijd van aankomende donderdag tegen AZ.......
remco k
 remco k - maandag 02 februari 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 00:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk niet dat Sinkgraven het veel slechter gaat doen dan de andere spelers op het middenveld. Dat is misschien wel zijn geluk.
Dat kan inderdaad zijn geluk zijn..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 02 februari 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 februari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Als de boer doordraaft en hem wil laten aanpassen aan het Ajax systeem. waarvan ik me nu afvraag of dat nog werkt en van deze tijd is. Kan hij het hem ook moeilijk maken. Ik hoop voor hem en Ajax dat het goed uitpakt.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 februari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 19:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ filmpje ]
Wel een flitsend kapsel....als zijn spel net zo is......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 februari 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:20 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wel een flitsend kapsel....als zijn spel net zo is......
hahaha, dat was met Tobias Sana ook het geval....

Voor de rest geen vergelijking trouwens. Denk dat Sinkgraven ons wel positief gaat verrassen, al vrij snel denk ik......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door Ronald 1960 --
nora
 nora - maandag 02 februari 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Ik heb wel vertrouwen in hem !!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 02 februari 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 22:50 schreef nora het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in hem !!!
De vraag is wie wordt er de lul.....Andersen en/of Fisher ???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 februari 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 23:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De vraag is wie wordt er de lul.....Andersen en/of Fisher ???
eerst Andersen, als Fischer weer terug is, ook Schöne.....
Eide
 Eide - dinsdag 03 februari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Sinkgraven hakte zelf de knoop door na vervroegde aanbieding van Ajax

Daley Sinkgraven maakte afgelopen weekend een half jaar eerder dan gedacht de overstap naar Ajax. Edwin Olde Riekerink maakte de deal van het negentienjarige talent rond. Ajax zette vorige week vaart achter de transfer van Sinkgraven en haalde hem direct naar Amsterdam. "Dat was in eerste instantie ook de bedoeling", zegt zijn zaakwaarnemer over de plannen van Ajax om het talent in de zomer bij sc Heerenveen los te weken. "Maar Frank de Boer wilde hem graag er meteen bij hebben."

"Je kunt niet in de toekomst kijken, maar Ajax wilde Daley al heel lang hebben", vervolgt Olde Riekerink in gesprek met Metro. "Afgelopen zomer waren er ook al contacten. Het beeld dat de club schetste en de gesprekken met De Boer waren positief. Dit was geen bliksemtransfer. Het hing al een tijd in de lucht dat Daley naar Ajax zou gaan, de vraag was alleen wanneer. Uiteindelijk heeft Daley de knoop doorgehakt."

Sinkgraven tekende zaterdag een meerjarig contract bij Ajax, dat naar verluidt ruim zes miljoen euro voor hem betaalde. Hij zou maandag een medische keuring ondergaan, maar de uitkomst daarvan is nog niet bekend.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door Eide --
morkanne
 morkanne - vrijdag 06 februari 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Sinkgraven heeft gisteren naar vermogen gepresteerd en voor de toekomt wellicht een goede aankoop, maar voor dat geld had je toch beter Nemanja Gudelj kunnen kopen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 06 februari 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Is ook waar.
remco k
 remco k - vrijdag 06 februari 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 18:12 schreef morkanne het volgende:
Sinkgraven heeft gisteren naar vermogen gepresteerd en voor de toekomt wellicht een goede aankoop, maar voor dat geld had je toch beter Nemanja Gudelj kunnen kopen.
Vond je die goed dan gister?? De tweede helft redelijk tegen de 19 jarige Bazoer.. Maar de eerste helft gewoon een stuk minder dan diezelfde BAzoer.. Wel een leuke speler overigens die met veel bezieling en verstand voetbalt..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Goed schot vooral! Tering wat een vuur in zn schoten!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 februari 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 14:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Goed schot vooral! Tering wat een vuur in zn schoten!!
Boilesen? ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven naar ajax voor 5,5 jaar









0.0119659