BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 16:13 schreef remco k het volgende:
Overigens lees ik nu ook berichten dat ie wel voor een jaar tekent. Als dat zo is en Ajax zou hem echt willen hebbennhalen. Dan hebben ze dat niet goed gedaan. Of de financiën zouden een rol gespeeld moeten hebben.
Zegt ook bestwel veel.
Als een 'jongen van de club' die al op zijn retour is, alles heeft meegemaakt en genoeg heeft verdiend al niet terug naar Ajax wilt komen..
Hoe kan er van sommigen dan verwacht worden dat we wel even een serieuze versterking kunnen halen?
Bewijst nog maar eens dat het verschrikkelijk moeilijk is voor Ajax op de transfermarkt
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 17:01   quote  deeplink  
Veel plezier bij de vrouwen finale trouwens. Heel vermakelijk en lopen een paar leuke dametjes tussen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:10 schreef Jaccio het volgende:
Sneijder naar Nice. En niet voor een half jaar denk ik..
Ajax te zwak geweest in de onderhandelingen? Of Wesley gewoonweg niet geïnteresseerd in Ajax?
Ga maar van het laatste uit. De zoveelste oud-Ajacied die zich enkel uit in media maar woorden niet nakomt.
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 16:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat ik weet of gelezen heb is dat hij 4 mil wou verdienen
Heb je een bron?
Eide
 Eide - zondag 06 augustus 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Ajax schijnt trouwens al langer contact te hebben met Barac. Na PSV kwam dat in een stroomversnelling. Transfersom naar verluid zo'n 1.5mio.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Ajax schijnt trouwens al langer contact te hebben met Barac. Na PSV kwam dat in een stroomversnelling. Transfersom naar verluid zo'n 1.5mio.
Wel mooi bedrag voor op mijn spaarrekening! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Wat me trouwens opvalt is dat als je de begrotingen van Nice en Ajax erbij pakt, dat die van Nice 50 miljoen lager is.
Hoe komt het dat zij er wel in slagen om interessante spelers te halen? (Van het kaliber Balotelli, Sneijder)

Ajax is toch een club met veel meer aanzien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2017 door Jaccio --
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 06 augustus 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 19:49 schreef Jaccio het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat als je de begrotingen van Nice en Ajax erbij pakt, dat die van Nice 50 miljoen lager is.
Hoe komt het dat zij er wel in slagen om interessante spelers te halen? (Van het kaliber Balotelli, Sneijder)

Ajax is toch een club met veel meer aanzien?
Misschien het klimaat
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 06 augustus 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Ja want die tuinkabouter wesley is warmte gewend ;)
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 19:49 schreef Jaccio het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat als je de begrotingen van Nice en Ajax erbij pakt, dat die van Nice 50 miljoen lager is.
Hoe komt het dat zij er wel in slagen om interessante spelers te halen? (Van het kaliber Balotelli, Sneijder)

Ajax is toch een club met veel meer aanzien?
Dat is inderdaad bijzonder. Voorheen ben Arfa ook.
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 22:39   quote  deeplink  
The big news this morning is that Liverpool are reportedly in talks to sign Ajax playmaker and Moroccan international Hakim Ziyech, who was previously scouted by Manchester United.

Moroccan news outlet Les Lions de L’Atlas even claim that Liverpool have sent representatives to Holland to enter into talks with Ajax.

Ziyech is classy attacking midfielder who scored 12 goals and picked up 20 assists in 46 appearances for the Dutch club last season, and the newspaper speculate that he could be a replacement for Philppe Countinho.

He could also help to replace the injured Adam Lallana.

Bron : http://www.independent.co.uk
Eide
 Eide - zondag 06 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Ene Wöber van Rapid Wien is kennelijk ook op gesprek geweest bij Ajax maar wil in Oostenrijk blijven. Volgens Kroatische media is de overgang Van Barac zo goed als rond
Nederlandse media melden nog niets over vermeende intresse van Liverpool in Ziyech.
Eide
 Eide - zondag 06 augustus 2017 - 23:20   quote  deeplink  
Zojuist via Twitter van Verweij. Liverpool heeft zich (nog) niet voor Ziyech vermeld. Ziyech is in principe ook niet te koop...

Maar goed, als Liverpool zich wel meldt met 25+ miljoen wil ik het nog wel eens zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 23:42   quote  deeplink  
Pfff Brighton flikkert ook gewoon even 13 miljoen neer voor een speler. Alsof geld niets meer is dan een grijpstuiver in Engeland. Het hele voetbal gaat kapot.
p111
 p111 - zondag 06 augustus 2017 - 23:50   quote  deeplink  
Ja het is dramatisch,alles draait om geld clubliefde is iets van vroeger effe aan wennen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 23:50 schreef p111 het volgende:
Ja het is dramatisch,alles draait om geld clubliefde is iets van vroeger effe aan wennen.
Er zijn maar weinig spelers die inderdaad altijd bij hun club zullen blijven. Kan me op dit moment alleen Totti voor de geest halen de afgelopen jaren maar het zullen er vast nog wel enkele zijn. Overigens gebeurd het ook al in het amateurvoetbal, alleen is er dan niet zozeer geld mee gemoeid.
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 augustus 2017 - 23:58   quote  deeplink  
Haha het einde is in zicht. Dit gaat helemaal nergens meer over. Geld heeft het prachtige spelletje kapot gemaakt
Een promovendus die zulke bedragen neer kan leggen..

Knap gedaan van PSV overigens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 augustus 2017 door Jaccio --
p111
 p111 - maandag 07 augustus 2017 - 09:03   quote  deeplink  
Volgens van Hanegem een geweldig talent bij Ajax (Frenkie de Jong) als die in de basis komt wordt Ajax nog sterker.Ik heb niet veel met die Willempie maar hier geef ik hem gelijk in.
Ik hoop dat Keizer dat ook eens gaat inzien.
=======================================================================================
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 23:58 schreef Jaccio het volgende:
Haha het einde is in zicht. Dit gaat helemaal nergens meer over. Geld heeft het prachtige spelletje kapot gemaakt
Een promovendus die zulke bedragen neer kan leggen..

Knap gedaan van PSV overigens
En hoezo is het einde in zicht?
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Ajax heeft de selectie voor komend seizoen zo goed als rond, meldt De Telegraaf. Maandag wordt naar verwachting de transfer van Mateo Barac afgerond, waarna trainer Marcel Keizer weet met welke spelers hij het moet gaan doen. Alleen wanneer buitenkansjes zich voordoen, worden er nog een rechtsbenige verdediger en buitenspeler worden aangetrokken.

Na de behaalde Europa League-finale van vorig seizoen, vreesde men in Amsterdam dat Ajax leeggeroofd zou worden door grote clubs uit Europa. Toch is directeur spelerszaken Marc Overmars er vooralsnog in geslaagd om een groot deel van de basis van vorig seizoen in huis te houden. Alleen aanvoerder Davy Klaassen en Bertrand Traoré vertrokken uit Amsterdam. Het dagblad schrijft dat er ‘enorme belangstelling’ was voor Davinson Sánchez, Hakim Ziyech, Kasper Dolberg en André Onana, maar al deze spelers staan nog altijd onder contract bij Ajax. Overmars geeft geïnteresseerde clubs dezelfde boodschap: ‘not for sale’.

Het vertrek van Klaassen en Traoré is opgevangen door spelers uit de eigen jeugdopleiding. Van de Beek doet het vooralsnog uitstekend op de positie van Klaassen, terwijl Kluivert de concurrentiestrijd op de rechterflank gewonnen lijkt te hebben van David Neres. Ajax versterkte zich met Klaas-Jan Huntelaar, Benjamin van Leer en Kostas Lamprou, en mogelijk komt daar Barac nog bij.

Lees meer op www.voetbalzone.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 augustus 2017 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Ik zou dit echt te mager vinden als ik eerlijk ben. Of men moet meer vertrouwen hebben in de jeugdspelers waarvan ik nog niet het gevoel heb dat ze er gaan komen..
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoezo is het einde in zicht?
Voor ons als Nederlandse club. Het geld regeert en wij kunnen onmogelijk mee.
De buitenlandse competities heersen en van eerlijkheid is al bijna geen sprake meer.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Als de selectie compleet is, is dit echt te weinig naar mijn mening.
Ik begin op deze manier steeds meer begrip te krijgen voor de argumenten van AkaS, Bobby en nog een aantal andere forumleden.

Keizer geeft aan wat hij nodig heeft, Onana vraagt om meer spelers, maar geluisterd wordt er niet echt.
Krijg meer en meer het idee dat sportief succes slechts een leuke bijkomstigheid is en geen vereiste.
Eide
 Eide - maandag 07 augustus 2017 - 09:26   quote  deeplink  
Wat ik raar blijf vinden is dat Ajax bereid was 12+ miljoen uit te geven aan een aanvaller. Dat lukt dan niet en dan is de de voorhoede alsnog okay.
Eide
 Eide - maandag 07 augustus 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 09:20 schreef Jaccio het volgende:
Als de selectie compleet is, is dit echt te weinig naar mijn mening.
Het middenveld zit wel snor denk ik. Een echte CVM zou mooi zijn, maar met Eiting en De Jong heb je echt wel knappe voetballers op de bank voor die linie en heeft Ajax ook Sinkgraven nog. Als die Barac er bij komt is achterin ook wel goed. Rechtsback is dan wel mager, hoewel Ajax daar ook 2 jeugdspelers heeft, maar verder heb je dan met Viergever, Dijks en Barac 3 linkspoten waarvan er 2 ook centraal kunnen spelen en noem ik Sinkgraven als verdediger nog niet eens. Voorin alles dubbel, maar wel extreem jong met Kluivert, Neres, Cerny, Dolberg en dan KJH als ervaren rot en Younes die totaal uit vorm lijkt.

Ajax heeft nog altijd "slechts" Klaassen en Traore uit de basis verloren, maar zonder vooral Tete en Riedewald oogt het zoveel smaller omdat dat gewoon twee potentiële basisspelers waren. Ik blijf erbij, het laten gaan van met name Riedewald was echt een fout.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 09:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Het middenveld zit wel snor denk ik. Een echte CVM zou mooi zijn, maar met Eiting en De Jong heb je echt wel knappe voetballers op de bank voor die linie en heeft Ajax ook Sinkgraven nog. Als die Barac er bij komt is achterin ook wel goed. Rechtsback is dan wel mager, hoewel Ajax daar ook 2 jeugdspelers heeft, maar verder heb je dan met Viergever, Dijks en Barac 3 linkspoten waarvan er 2 ook centraal kunnen spelen en noem ik Sinkgraven als verdediger nog niet eens. Voorin alles dubbel, maar wel extreem jong met Kluivert, Neres, Cerny, Dolberg en dan KJH als ervaren rot en Younes die totaal uit vorm lijkt.

Ajax heeft nog altijd "slechts" Klaassen en Traore uit de basis verloren, maar zonder vooral Tete en Riedewald oogt het zoveel smaller omdat dat gewoon twee potentiële basisspelers waren. Ik blijf erbij, het laten gaan van met name Riedewald was echt een fout.
Ik ben bang voor het middenveld, omdat we echt teveel gaten laten vallen. Klaassen kon die nog dichtlopen en op momenten de zwaktes van bijvoorbeeld Schone verdoezelen en pakte nog punten ook (zonder hem hadden we vorig seizoen makkelijk 12 punten minder behaald)
Donny pakt het uitstekend op en is in potentie beter dan Klaassen, maar is nu gewoon nog niet zo ver.

Op links zitten we nu wel ok denk ik, al ken ik die nieuwe jongen niet goed.
Op rechts hebben we een probleem. Als Veltman uitvalt, vertrouwen op Zeefuik? Te vroeg denk ik.

Linksbuiten hebben we Youness.. We denken hier bijna allemaal hetzelfde over Youness.
Cerny loopt er, maar krijgt geen kans..
En wat je zegt, eerst 12 bieden op een linksbuiten en nu je die mis bent gelopen is er ineens toch geen linksbuiten nodig? Vreemd.

Ik zou graag een rechtsback, (ervaren)middenvelder en linksbuiten zien komen nog.
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 09:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Voor ons als Nederlandse club. Het geld regeert en wij kunnen onmogelijk mee.
De buitenlandse competities heersen en van eerlijkheid is al bijna geen sprake meer.
Ach ja. De laatste 20 jaar al zo.
p111
 p111 - maandag 07 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 09:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik ben bang voor het middenveld, omdat we echt teveel gaten laten vallen. Klaassen kon die nog dichtlopen en op momenten de zwaktes van bijvoorbeeld Schone verdoezelen en pakte nog punten ook (zonder hem hadden we vorig seizoen makkelijk 12 punten minder behaald)
Donny pakt het uitstekend op en is in potentie beter dan Klaassen, maar is nu gewoon nog niet zo ver.

Op links zitten we nu wel ok denk ik, al ken ik die nieuwe jongen niet goed.
Op rechts hebben we een probleem. Als Veltman uitvalt, vertrouwen op Zeefuik? Te vroeg denk ik.

Linksbuiten hebben we Youness.. We denken hier bijna allemaal hetzelfde over Youness.
Cerny loopt er, maar krijgt geen kans..
En wat je zegt, eerst 12 bieden op een linksbuiten en nu je die mis bent gelopen is er ineens toch geen linksbuiten nodig? Vreemd.

Ik zou graag een rechtsback, (ervaren)middenvelder en linksbuiten zien komen nog.
Ja dan lijkt mij Sam Larson geen verkeerde aankoop voor backup op links mits hij voor een normale prijs gekocht kan worden.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 10:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja dan lijkt mij Sam Larson geen verkeerde aankoop voor backup op links mits hij voor een normale prijs gekocht kan worden.
Denk dat Heerenveen de hoofdprijs vraagt en die moet Ajax voor deze jongen niet betalen.
Ik dacht ergens te lezen dat een transfer naar Celta is afgeketst omdat H'veen minimaal 8 miljoen wilt.

Trouwens typisch een aankoop die Ajax zou doen als we uitgeschakeld worden voor de EL
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. De laatste 20 jaar al zo.
Ja, heb je gelijk in. Wordt alleen steeds pijnlijker duidelijk
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je een bron?
zou ik moeten opzoeken
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 11:12   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/752462/-sneijder-wil-vier-miljoen-per-jaar-bij-utrecht-middenvelder-legde-contact-zelf-.html
JOOD
 JOOD - maandag 07 augustus 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 09:26 schreef Eide het volgende:
Wat ik raar blijf vinden is dat Ajax bereid was 12+ miljoen uit te geven aan een aanvaller. Dat lukt dan niet en dan is de de voorhoede alsnog okay.
Klopt. En als we heel eerlijk zijn, wat had die 10% doorverkoopclausule nou voor zwaar nadeel gehad?

Vreemd inderdaad. Wel 15 miljoen voor Neres, maar geen 20 miljoen voor een speler? Juist in de laatste miljoenen zit het kwaliteitsverschil. Niet in de eerste 10-15 miljoen.

Ik denk nog steeds, en dat denk ik al jaren, dat ze niet genoeg laten zien dat ze echt een speler willen, het volhouden, het blijven trekken, het vertrouwen schenken vanaf moment van binnenhalen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 12:57 schreef Eide het volgende:
Barac bijna Ajacied

Mateo Barac (23) komt maandag naar Amsterdam om te onderhandelen over een meerjarig contract. De linksbenige centrale verdediger van Osijek, die ook als linksback uit de voeten kan, overtuigde Ajax in het duel met PSV definitief en staat op het punt Ajacied te worden.

TELESPORT meldde vrijdag dat er tijdens het Europa Leaguetreffen een delegatie van de Amsterdamse club op de tribune zat en hoewel Barac al maanden op de radar stond, kwam de op handen zijnde transfer na de uitschakeling van PSV in een stroomversnelling. In de dubbele ontmoeting met de Eindhovenaren gaf ’Kleinduimpje’ Osijek onder aanvoering van Barac nauwelijks een kans weg.

Ajax heeft al een mondeling akkoord met Osijek over de transfersom van circa 1,5 miljoen euro. De persoonlijke eisen van éénmalig Kroatisch international Barac lijken geen onoverkomelijk probleem.

Bron
Dit is mooi
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 10:57 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat Heerenveen de hoofdprijs vraagt en die moet Ajax voor deze jongen niet betalen.
Ik dacht ergens te lezen dat een transfer naar Celta is afgeketst omdat H'veen minimaal 8 miljoen wilt.

Trouwens typisch een aankoop die Ajax zou doen als we uitgeschakeld worden voor de EL
Omdat dit vorig jaar toevallig een keer is gebeurt is het typisch Ajax?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 augustus 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfff Brighton flikkert ook gewoon even 13 miljoen neer voor een speler. Alsof geld niets meer is dan een grijpstuiver in Engeland. Het hele voetbal gaat kapot.
is al kapot
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Aha, tering, dat heb ik niet gelezen, en dan begrijp ik ook direct waarom Ajax hem niet haalt..
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 11:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt. En als we heel eerlijk zijn, wat had die 10% doorverkoopclausule nou voor zwaar nadeel gehad?

Vreemd inderdaad. Wel 15 miljoen voor Neres, maar geen 20 miljoen voor een speler? Juist in de laatste miljoenen zit het kwaliteitsverschil. Niet in de eerste 10-15 miljoen.

Ik denk nog steeds, en dat denk ik al jaren, dat ze niet genoeg laten zien dat ze echt een speler willen, het volhouden, het blijven trekken, het vertrouwen schenken vanaf moment van binnenhalen.
geen 15 voor Neres betaald, 12..
En hoe je bij die 10%?
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Aha, tering, dat heb ik niet gelezen, en dan begrijp ik ook direct waarom Ajax hem niet haalt..
precies.. gaat nu 3 mil voor een seizoen nice verdienen wat ik las.. wel transfervrij maar dan nog had je dit niet kunnen maken tegenover je huidige selectie..
Eide
 Eide - maandag 07 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
Het ging bij Richarlison niet om een doorverkooppercentage maar dat de speler deels eigendom zou blijven van Fluminese (en dus mogelijk een consortium zoals dat in Zuid-Amerika gewoon is).
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat dit vorig jaar toevallig een keer is gebeurt is het typisch Ajax?
Ik kan me nu even Luque, Hoesen en Zimling voor de geest halen.
Met dit soort aankopen bedoel ik aankopen die gedaan worden omdat je niet goed voorbereid bent en op het laatste moment alsnog snel wat binnenhaalt. Meestal pakt het niet goed uit met dit soort aankopen.
guusje
 guusje - maandag 07 augustus 2017 - 13:45   quote  deeplink  
zou toch opteren voor giovanni troupee............
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 13:45 schreef guusje het volgende:
zou toch opteren voor giovanni troupee............
Is een van de publiekslievelingen en ligt vast tot 2021/22(?)
Utrecht zal hem niet zo makkelijk verkopen denk ik
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 13:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik kan me nu even Luque, Hoesen en Zimling voor de geest halen.
Met dit soort aankopen bedoel ik aankopen die gedaan worden omdat je niet goed voorbereid bent en op het laatste moment alsnog snel wat binnenhaalt. Meestal pakt het niet goed uit met dit soort aankopen.
Luque tekende ruim voor einde transferwindow en er waren ze al langer mee bezig. Maar Ajax zegt altijd te blijven kijken naaar buitenkansje. Ik zie daar geen probleem in.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 augustus 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Luque tekende ruim voor einde transferwindow en er waren ze al langer mee bezig. Maar Ajax zegt altijd te blijven kijken naaar buitenkansje. Ik zie daar geen probleem in.
Als ik het me goed kan herinneren kwam hij een paar dagen voor het einde van de transferwindow en hebben ze hem een salaris gegeven waar alle spelers daar toen over verbaasd waren.
Ik wil alleen zeggen, bereid je goed voor zodat je snel kunt schakelen naar een plan B, C of zelfs D.
Niet eerst even aankijken, gewoon handelen.
Weken steken in Richarlison terwijl je Cerny hebt. Cerny niet eens in de selectie opnemen tegen Nice (wat toch een heel belangrijke wedstrijd was), maar nu zeggen dat je geen extra linksbuiten nodig hebt.. Is gewoon vreemd.

Het lijkt soms gewoon alsof ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en constant achter de feiten aanlopen. Baal ik gewoon van.
Loetje
 Loetje - maandag 07 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 11:04 schreef remco k het volgende:
Die Barac gaat maandag tekenen als we de geruchten mogen geloven. Lange sterke linksbenige verdediger.

Speelde prima tegen psv. Alleen hebben we daar niet kunnen zien hoe hij is met ruimte in zijn rug.
Eerste wat ik dacht. Dus net even diverse samenvattingen gekeken van wedstrijden van Osijek. Speelde tegen PSV ultra verdedigend, maar in de competitie spelen ze ook heel compact en dus met heel weinig ruimte in de rug. Dus ik vind het wederom een enorme gok
p111
 p111 - maandag 07 augustus 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 15:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als ik het me goed kan herinneren kwam hij een paar dagen voor het einde van de transferwindow en hebben ze hem een salaris gegeven waar alle spelers daar toen over verbaasd waren.
Ik wil alleen zeggen, bereid je goed voor zodat je snel kunt schakelen naar een plan B, C of zelfs D.
Niet eerst even aankijken, gewoon handelen.
Weken steken in Richarlison terwijl je Cerny hebt. Cerny niet eens in de selectie opnemen tegen Nice (wat toch een heel belangrijke wedstrijd was), maar nu zeggen dat je geen extra linksbuiten nodig hebt.. Is gewoon vreemd.

Het lijkt soms gewoon alsof ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en constant achter de feiten aanlopen. Baal ik gewoon van.
Misschien is er toch iets met Cerny dat wij niet weten !!
p111
 p111 - maandag 07 augustus 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste wat ik dacht. Dus net even diverse samenvattingen gekeken van wedstrijden van Osijek. Speelde tegen PSV ultra verdedigend, maar in de competitie spelen ze ook heel compact en dus met heel weinig ruimte in de rug. Dus ik vind het wederom een enorme gok
Tja misschien voor wedstrijden gekocht als wij onder druk staan,wel heel sterk in de lucht zag ik das ook niet verkeerd.
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 15:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als ik het me goed kan herinneren kwam hij een paar dagen voor het einde van de transferwindow en hebben ze hem een salaris gegeven waar alle spelers daar toen over verbaasd waren.
Ik wil alleen zeggen, bereid je goed voor zodat je snel kunt schakelen naar een plan B, C of zelfs D.
Niet eerst even aankijken, gewoon handelen.
Weken steken in Richarlison terwijl je Cerny hebt. Cerny niet eens in de selectie opnemen tegen Nice (wat toch een heel belangrijke wedstrijd was), maar nu zeggen dat je geen extra linksbuiten nodig hebt.. Is gewoon vreemd.

Het lijkt soms gewoon alsof ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en constant achter de feiten aanlopen. Baal ik gewoon van.
Ik heb ze überhaupt niks horen zeggen over welke speler dan ook. Alles wat je lees is wat de pers er van maakt.
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 16:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien is er toch iets met Cerny dat wij niet weten !!
Keijzer gaf in een interview vooraf het seizoen aan dat veent een fikse klote blessure had vorig jaar waar hij nog vaak kleine pijntjes aan had. Ik kan me dus zo voorstellen dat ze gewoon voorzichtig zijn.

Ik hoop het. Want hij is de beste van alle aanvallers tot nu toe in de voor voorbereiding wat goals en assists betreft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2696371