BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 augustus 2017 - 18:12   quote  deeplink  
Met alle respect maar nu lees ik weer dat Sinkgraven er weken uit ligt, of nog is. Is het niet beter afscheid te nemen van die gozer? Staat meer naast het veld dan erin.
remco k
 remco k - vrijdag 11 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 augustus 2017 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

40 mil he... maar spurs en dan 2de plan ? vertonghen alderwiereld basis daar toch centraal ?
Alder laatste seizoen heel veel als back gespeeld.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 augustus 2017 - 23:46   quote  deeplink  
gaan steeds meer geruchten.. dan denk ik zelf dat veltman weer centrum gaat en de nieuwe columbiaan rb gaat spelen.. maar hoop zo dat ze hem binnen kunnen houden
Eide
 Eide - vrijdag 11 augustus 2017 - 23:51   quote  deeplink  
DG9pKXfXsAMYXDB.jpg:large
Eide
 Eide - zaterdag 12 augustus 2017 - 01:19   quote  deeplink  
De geruchten zwellen aan over een move van Sanchez naar Spurs. De Engelsen zouden tussen de 35 en 40 miljoen willen neertellen. Volgens Nederlandse bronnen heeft Spurs zich nog niet formeel gemeld. Wel zou er interesse zijn van verschillende clubs uit diverse topcompetities. In Spaanse en Engelse media zegt men dat Spurs zich al wel gemeld hebben. Eén Spaanse journalist zegt zelfs dat er een bod van 35 mio is gedaan.

Kortom, het lijkt dat het een kwestie van tijd is voor er een ploeg komt die daadwerkelijk een gigantische stapel geld op tafel legt. Ik ben benieuwd wat Ajax en Davinson dan doen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 01:40   quote  deeplink  
kijk het is gewoon echt een behoorlijk bedrag.. als je na gaat dat verdedigende toppers uit engeland zelf die zich al bewezen hebben ook voor zulke bedragen gaan of misschien gaan (van dijk) doet ajax hier hele goeiezaken.. maar wil ik het ? nee liever niet !! maar vrees dat hij onhoudbaar is
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 10:09   quote  deeplink  
Hij is onhoudbaar denk ik. Of Overmars moet echt ballen hebben en gewoon nee zeggen.. Of direct een jaar huur afdwingen..
Die gozer heeft 5(?) miljoen gekost.. Dan heb je het als Ajax zijnde gewoon heel erg goed gedaan als je hem een jaar later voor 35 wegdoet.
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 augustus 2017 - 10:28   quote  deeplink  
Sorry hoor, hoezo heb je het goed gedaan als je Sanchez voor 40 mln verkoopt na 1 jaar. We hebben toch gvd dat geld helemaal niet nodig!

Sportieve successen hebben we nodig! Sanchez behouden, contract en of salaris verbeteren en doorpakken.

We hebben geld zat en een goede kern aan spelers.

Het niveau moet en kan omhoog. Schöne, Veltman en Viergever zijn in mijn ogen reserve materiaal. De basis moet 1 stapje hoger. Geld ook voor Younes.

Dus Sanchez behouden.

.........Onana..........

....Sanchez...de Ligt...

Orejuela...........Dijks/Aankoop

.........Donny............

...Frenkie......Ziyech......

Neres................Kluivert

........Dolberg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door AkaS --
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 10:09 schreef Jaccio het volgende:
Hij is onhoudbaar denk ik. Of Overmars moet echt ballen hebben en gewoon nee zeggen.. Of direct een jaar huur afdwingen..
Die gozer heeft 5(?) miljoen gekost.. Dan heb je het als Ajax zijnde gewoon heel erg goed gedaan als je hem een jaar later voor 35 wegdoet.
Leuk maar al hebben we 200 miljoen op de bank we krijgen de toppers toch niet naar de eredivisie. Ik heb liever dat Sanchez blijft waardoor je grotere kans op de titel hebt en dan verkoop je hem volgend seizoen maar voor 30 miljoen. Geld hebben we niet nodig
Sanchez wel.
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Ajax doet Sanchez nieuw contractaanbieding en de 40 miljoen waar Overmars eerder over had is te laag en gaat ie niet voor weg.
Hulde voor Overmars. Gaat Sanchez alsnog weg kan je jezelf niks verwijten.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:12   quote  deeplink  
Tja, balen maar zo is het nu eenmaal. Speler doet het goed, er komt een buitenlandse club met een zak geld en je kunt eigenlijk bijna nooit anders dan ja zeggen (ook vaak onder druk van de speler en zijn zaakwaarnemer zelf)..
En trouwens, kampioen van de ED worden moet je zonder Sanchez ook makkelijk kunnen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het absoluut met jullie eens dat het niveau omhoog moet en de sportieve successen de eerste prioriteit moeten zijn, maar heb me er al bij neergelegd dat dit al een tijdje gewoon niet meer zo is bij Ajax.
Zoveel mogelijk winst. Waarom weet ik niet, maar ik zie het vanzelf wel. Er is bar weinig wat ik er vanaf hier aan kan doen.
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:09 schreef Brandje het volgende:
Ajax doet Sanchez nieuw contractaanbieding en de 40 miljoen waar Overmars eerder over had is te laag en gaat ie niet voor weg.
Hulde voor Overmars. Gaat Sanchez alsnog weg kan je jezelf niks verwijten.
Juist , de tijd dat ''grotere'' clubs spelers bij ons weg kunnen halen voor een aalmoes zijn voorbij.
Wordt lekker dokken voor de olie en gas boertjes!!!!!!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Lees net dat een eerste bod van 40 miljoen euro is afgewezen en dat Ajax een contractvoorstel heeft neergelegd voor Sanchez die door het salarisplafond heen gaat. Ik vind dat verstandig. Het is een enorm belangrijke speler die we kort voor het begin niet willen kwijtraken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:09 schreef Brandje het volgende:
Ajax doet Sanchez nieuw contractaanbieding en de 40 miljoen waar Overmars eerder over had is te laag en gaat ie niet voor weg.
Hulde voor Overmars. Gaat Sanchez alsnog weg kan je jezelf niks verwijten.
Idd. Nu je tanden laten zien!
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Idd. Nu je tanden laten zien!
Wij zijn Ajax
Eide
 Eide - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:33   quote  deeplink  
Kijk, dat is nog eens nieuws. Goede stap van Ajax.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:34   quote  deeplink  
marc is goe bezig... hadden laatst nog over salaris plafond.. als je mee wil doen kost dat tegenwoordig iets meer geld, tijden veranderen.. verkoop ligt hoger dus moeten de lonen ook mee verhuizen
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2017 - 11:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja tevaak gesjok.. vaak zat nagekeken.. anyway dat is mijn mening.. jij hebt de jouwne.. ps ben niet de enige die zo denkt..

http://www.voetbalverslaafd.nl/nieuws/hoofdnieuws/22690/lijkt-net-of-ze-bij-ajax-de-beste-trainer-ter-wereld-hebben-binnengehaald
Het boeit me niks of jij en nog 10 andere zo denken. Boeit mij wat ik zelf vind. En buiten of er iemand daar gelijk in heeft zijn er een aantal hier die niet verder kijken dan de neus lang ks. En daar val jij bij mij zeker onder.
hjf
 hjf - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:46   quote  deeplink  
Het ziet er wel naar uit, dat er clubs tegen elkaar gaan opbieden om Davinson binnen te halen. Bij welk bedrag zal / wil Marc Overmars overstag gaan? Ondanks het feit dat we hem nu een aanbieding hebben gedaan door een salaris aan te bieden wat door het salarisplafond van € 1 mln. heen gaat. In Engeland en Spanje zal hij minstens het vijfvoudige kunnen verdienen. Dus gaat Davinson wellicht zelf een vertrek forceren?
hjf
 hjf - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het boeit me niks of jij en nog 10 andere zo denken. Boeit mij wat ik zelf vind. En buiten of er iemand daar gelijk in heeft zijn er een aantal hier die niet verder kijken dan de neus lang ks. En daar val jij bij mij zeker onder.
Zo ken ik je weer!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:46 schreef hjf het volgende:
Het ziet er wel naar uit, dat er clubs tegen elkaar gaan opbieden om Davinson binnen te halen. Bij welk bedrag zal / wil Marc Overmars overstag gaan? Ondanks het feit dat we hem nu een aanbieding hebben gedaan door een salaris aan te bieden wat door het salarisplafond van € 1 mln. heen gaat. In Engeland en Spanje zal hij minstens het vijfvoudige kunnen verdienen. Dus gaat Davinson wellicht zelf een vertrek forceren?
Ik gok bij 50 tot 60 miljoen. Er komt een moment dat je het gewoonweg niet meer kan weigeren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer!!
Hehehe, onkruid vergaat niet ouwe.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 11:59   quote  deeplink  
Goede verdedigers zijn sowieso zeldzaam tegenwoordig. Niveau van verdedigers is hard omlaag gegaan de laatste jaren dus als je er dan een hebt die potentieel misschien wel tot de beste kan behoren, gewoon fors inzetten. Gelijk hebben ze.

Ben ook benieuwd wie ons nog komt versterken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik gok bij 50 tot 60 miljoen. Er komt een moment dat je het gewoonweg niet meer kan weigeren.
Volgens mij hebben wij ook nog nooit een speler vanuit de ED verkocht voor 40 miljoen dus dat weigeren is al heel wat.
Eide
 Eide - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij ook nog nooit een speler vanuit de ED verkocht voor 40 miljoen dus dat weigeren is al heel wat.
En het transferrecord van de Eredivisie is 34 miljoen.

Overigens is er, volgens de berichten, nog geen concreet bedrag geboden. Er zou zelfs formeel nog geen contact bestaan. Naast Spur zouden wel talloze clubs interesse hebben getoond waaronder Barca en Real. Om dat alles voor te zijn dus nu een nieuw contractaanbod en alvast het bericht dat 40 miljoen niet voldoende gaat zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij ook nog nooit een speler vanuit de ED verkocht voor 40 miljoen dus dat weigeren is al heel wat.
Klopt maar als Sanchez ook dit seizoen ijzersterk speelt hebben we goud in houden dat een enorme winst en eredivisierecord gaat opleveren.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het boeit me niks of jij en nog 10 andere zo denken. Boeit mij wat ik zelf vind. En buiten of er iemand daar gelijk in heeft zijn er een aantal hier die niet verder kijken dan de neus lang ks. En daar val jij bij mij zeker onder.
Het boeit me niks of jij en nog 10 anderen anders denken. Boeit mij wat ik zelf vind. En buiten of er iemand daar gelijk in heeft zijn er een aantal hier die niet verder kijken dan de neus lang ks. En daar val jij bij mij zeker onder

idemdito ;) zoals vaker aangegeven ieder zijn eigen mening en jammer dat jij reageert als een klein pubertje met jeugdpuistjes
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:08 schreef Eide het volgende:

[..]

En het transferrecord van de Eredivisie is 34 miljoen.

Overigens is er, volgens de berichten, nog geen concreet bedrag geboden. Er zou zelfs formeel nog geen contact bestaan. Naast Spur zouden wel talloze clubs interesse hebben getoond waaronder Barca en Real. Om dat alles voor te zijn dus nu een nieuw contractaanbod en alvast het bericht dat 40 miljoen niet voldoende gaat zijn.
40 mil was milik toch ?
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

40 mil was milik toch ?
32 dacht ik.
Depay is volgens mij de duurste transfer geweest
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:29   quote  deeplink  
ben benieuwd wat het nieuwe contract voorstel is. het schiet door het plafond, een ongekend voorstel. dat is minimaal 2 mil. ik zat eerder te denken aan, 2,5 a 3.

maar als ajax de strijd aan wil gaan dan zou je boven de 3 en tegen de 4 mil moeten gaan zitten.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ben benieuwd wat het nieuwe contract voorstel is. het schiet door het plafond, een ongekend voorstel. dat is minimaal 2 mil. ik zat eerder te denken aan, 2,5 a 3.

maar als ajax de strijd aan wil gaan dan zou je boven de 3 en tegen de 4 mil moeten gaan zitten.
En hopen op loyaliteit van Sanchez.. Want wat Ajax ook biedt, bij Tottenham kan hij het veelvoud verdienen. En CL spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door Jaccio --
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Goed nieuws mannen!!!
Update van VI: Sanchez is niet te koop.

Eindelijk valt het kwartje. Hulde voor ajax en Overmars
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:44 schreef Brandje het volgende:
Goed nieuws mannen!!!
Update van VI: Sanchez is niet te koop.

Eindelijk valt het kwartje. Hulde voor ajax en Overmars
Ik wacht af tot 31-8
Volgens mij hebben ze dat al een paar keer eerder geroepen
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik wacht af tot 31-8
Volgens mij hebben ze dat al een paar keer eerder geroepen
Wanneer dan? Het zijn vaak die spelers die riepen dat ze zouden blijven. Maar ik kan mij geen geval herinneren waarbij Ajax na een gigantisch bod heeft gezegd dat de speler niet te koop is.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 13:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wanneer dan? Het zijn vaak die spelers die riepen dat ze zouden blijven. Maar ik kan mij geen geval herinneren waarbij Ajax na een gigantisch bod heeft gezegd dat de speler niet te koop is.
Milik
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het boeit me niks of jij en nog 10 anderen anders denken. Boeit mij wat ik zelf vind. En buiten of er iemand daar gelijk in heeft zijn er een aantal hier die niet verder kijken dan de neus lang ks. En daar val jij bij mij zeker onder

idemdito ;) zoals vaker aangegeven ieder zijn eigen mening en jammer dat jij reageert als een klein pubertje met jeugdpuistjes
Je laatste zin is echt hilarisch en moest ik even 5 minuten om lachen. Je eigen gedrag omschrijven en koppelen aan een ander... Geweldig toch.

Echt de laatste die hier iets onderbouwd en feiten benoemd ben jij. Iedereen post nog meer dingen die onderbouwd zijn dan jij. Je benoemd het als een mening maar het enige wat je doet is can alles roepen zonder iets te zeggen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 13:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Milik
Is niet waar. Ze hebben gezegd dat Milik zou blijven maar er is niet tegen clubs gezegd na een gigantisch bod dat hij niet te koop is
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En hopen op loyaliteit van Sanchez.. Want wat Ajax ook biedt, bij Tottenham kan hij het veelvoud verdienen. En CL spelen
Nou als Ajax 3 a 4 miljoen bied, gaat spurs er niet heelveel overheen. Omdat dat wel het gemiddelde salaris is van spurs
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 13:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is niet waar. Ze hebben gezegd dat Milik zou blijven maar er is niet tegen clubs gezegd na een gigantisch bod dat hij niet te koop is
Is dat niet gewoon dezelfde boodschap in een ander jasje gestoken?
Eide
 Eide - zaterdag 12 augustus 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

32 dacht ik.
Depay is volgens mij de duurste transfer geweest
32 voor Milik en 34 voor Depay.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je laatste zin is echt hilarisch en moest ik even 5 minuten om lachen. Je eigen gedrag omschrijven en koppelen aan een ander... Geweldig toch.

Echt de laatste die hier iets onderbouwd en feiten benoemd ben jij. Iedereen post nog meer dingen die onderbouwd zijn dan jij. Je benoemd het als een mening maar het enige wat je doet is can alles roepen zonder iets te zeggen.
blij dat je hebt kunnen lachen.. als jij het verschil niet weet tussen een mening of iets anders ga ik me toch dingen afvragen.. en Mijn mening is dat IK hem telicht vind.. vind jij dat niet ? prima... en nogmaals hoop da ik er naast zit en hij gewoon een topper in wording is..
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 14:06 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon dezelfde boodschap in een ander jasje gestoken?
Eens maar toch net iets anders haha
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 14:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens maar toch net iets anders haha
Haha laten we maar gewoon hopen dat Overmars voet bij stuk houdt en Sanchez dit seizoen weer schittert in de JC Arena
hjf
 hjf - zaterdag 12 augustus 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik wacht af tot 31-8
Volgens mij hebben ze dat al een paar keer eerder geroepen
En ik tot 01-09
hjf
 hjf - zaterdag 12 augustus 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt maar als Sanchez ook dit seizoen ijzersterk speelt hebben we goud in houden dat een enorme winst en eredivisierecord gaat opleveren.
Goud, enorme winst, eredivisierecord en de SCHAAL!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 16:33   quote  deeplink  
Welk bedrag zou Schanez vertrekken, dit of volgend seizoen?

In positieve situatie gesproken, dus een goed seizoen!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 16:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Welk bedrag zou Schanez vertrekken, dit of volgend seizoen?

In positieve situatie gesproken, dus een goed seizoen!
rond de 50 gezien de dolle prijzen tegenwoordig.. mits hij nog zoon seizoen speelt..
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 16:20 schreef hjf het volgende:

[..]

Goud, enorme winst, eredivisierecord en de SCHAAL!!
WK2018 niet te vergeten. Zal zijn waarde ook flink doen stijgen
hjf
 hjf - zaterdag 12 augustus 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 16:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

WK2018 niet te vergeten. Zal zijn waarde ook flink doen stijgen
Dat is een goeie. Scherp gezien.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 augustus 2017 - 18:10   quote  deeplink  
Schanez niet bij de selectie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1315841