BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Toch een nieuw 'Spits'
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 februari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Speciaal voor mijn vriend APIK!

Het seizoen is nog in volle gang, maar waar zien jullie al lichtpuntjes en welke spelers zien jullie graag komen. Ook interessante geruchten kunnen hier geplaatst worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 mei 2017 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 februari 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Speciaal voor mijn vriend APIK!

Het seizoen is nog in volle gang, maar waar zien jullie al lichtpuntjes en welke spelers zien jullie graag komen. Ook interessante geruchten kunnen hier geplaatst worden!
Mooi initiatief maatje!
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 februari 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Vier transferopties voor Ajax: "Daar zijn De Boer en Overmars ook van overtuigd"

Ajax heeft een enorm probleem en dat wordt in alle media breed uitgemeten. De conclusie is eigenlijk overal hetzelfde: de ploeg van Frank de Boer mist ervaring en power. Dat vindt Jan van Halst ook.

"De club heeft een omslag gemaakt met het aantrekken en inpassen van jeugd. Daarin is Ajax naar mijn mening te ver doorgeschoten", zegt Van Halst in het Algemeen Dagblad. "Dit seizoen is niet meer te redden; dus moet je je de vraag stellen: hoe krijg ik voor volgend jaar twee ervaren gasten erbij die je verder kunnen helpen? Dat hebben ze nu ook wel gedaan met Zimling, maar die komt gewoon kwaliteit tekort."

"Je zou de scouting de opdracht moeten geven niet alleen naar spelers onder de 22 te kijken, maar ook naar oudere spelers. Talenten hebben dat nodig, niet alleen buiten, maar vooral binnen het veld. Alleen dan kun je ook Europees doorgroeien, wat Ajax graag wil", aldus Van Halst. "Ajax moet dus op zoek naar dat buitenkansje, zoals Christian Poulsen vorig jaar. Geen spetterende voetballer, maar wel routine", vult Stanley Menzo aan. "Feyenoord haalde El Ahmadi terug, PSV kwam met Guardado, zoiets moet Ajax toch ook kunnen?"

Voormalig Ajacied Keje Molenaar ziet al wel wat opties rondlopen. "Ajax heeft talent genoeg, ik zie zo'n Kishna groeien, Sinkgraven heeft iets moois, maar je kunt het niet alléén met deze jongens. Ze moeten bij de hand genomen worden. Meer routine dus en dan niet in de breedte met Niki Zimling, maar proberen oud-spelers bereid te vinden, zoals Van der Vaart, Heitinga, Sneijder of Maduro. Daar zijn Marc Overmars en Frank de Boer ook van overtuigd."


bron

Deze genoemde spelers zie ik graag terugkeren naar Ajax voor de nodige ervaring. Daarnaast zijn het natuurlijk spelers die "het Ajaxsysteem" goed kennen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Maduro? Dat is net een spaghettisliert nu! Tering die arm blessure 😢
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Speciaal voor mijn vriend APIK!

Het seizoen is nog in volle gang, maar waar zien jullie al lichtpuntjes en welke spelers zien jullie graag komen. Ook interessante geruchten kunnen hier geplaatst worden!
Mooi gebaar gabber!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Slotje aub!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Boudewijn slotje!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Speciaal voor mijn vriend APIK!

Het seizoen is nog in volle gang, maar waar zien jullie al lichtpuntjes en welke spelers zien jullie graag komen. Ook interessante geruchten kunnen hier geplaatst worden!
😈
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
ßssssssssssssssssssssssloooooooöoooooooooooootjeeeeeeeeeeeeeee!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Yellelleeeeeeeeeeee
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 februari 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 17:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Slotje aub!
Slotje op jou?????????? ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 17:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Slotje op jou?????????? ;)
Hahahaha koop maar een groot slot dan ;)

Ohnee.....nou ben ik net Rambo 😀
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 februari 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 17:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahaha koop maar een groot slot dan ;)

Ohnee.....nou ben ik net Rambo 😀
Ben jij toch ook?
Twanus1
 Twanus1 - zondag 08 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Volgend seizoen zie ik graag Rafaël Vd Vaart (voorste linie) vanwege zijn ervaring en klasse, Nemanja Gudelj (cvm) power, geweldige trap en goede voetballer iets wat AJAX nu mist, en nog een grote sterke linker centrale verdediger, type Wesley Hoedt maar dan met ervaring. Samen met alle huidige talenten zie ik het dan weer helemaal goed komen!
freakie
 freakie - zondag 08 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 14:00 schreef Twanus1 het volgende:
Volgend seizoen zie ik graag Rafaël Vd Vaart (voorste linie) vanwege zijn ervaring en klasse, Nemanja Gudelj (cvm) power, geweldige trap en goede voetballer iets wat AJAX nu mist, en nog een grote sterke linker centrale verdediger, type Wesley Hoedt maar dan met ervaring. Samen met alle huidige talenten zie ik het dan weer helemaal goed komen!
Ja weetje ik heb FM2015 daar kon ik ook van der Vaart terug halen. Heb gelijk gesmeekt om Ronaldinho te halen(die kwam) en heb als verdediger Bassong en Pogatez ofzo gehaald.

Maar weetje wat je nu aangeeft is poep.. Gudelj mag van mij bij een andere club, weet iemand nog wat we over mokotjo, matavs enzo gezegd hadden? We hebben geen grote maar een ervaren verdediger nodig, dat is denk ik de enige die ik zal halen.
Twanus1
 Twanus1 - zondag 08 februari 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Bedoel je dat Vd Vaart niet ervaren genoeg is? Dat Gudelj niet kan voetballen of dat onze centrale verdedigers top zijn? Wat is er poep?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 februari 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Kak = poep
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 februari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
We moeten hopen dat Ajax nog wat laat zien in de Europa league. Voor de rest valt er weinig meer te winnen. Zaad jaar t.a.v. de competitie. De zomer kan niet snel genoeg komen.
f-side
 f-side - zondag 08 februari 2015 - 16:49   quote  deeplink  
van der vaart spits
emanueson links achter
douglas centrale verdediger
gudelj cvm
Brandje
 Brandje - zondag 08 februari 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 16:49 schreef f-side het volgende:
van der vaart spits
emanueson links achter
douglas centrale verdediger
gudelj cvm
Douglas verdient heel veel roebels dus kan je vergeten. Raffie heeft meerdere keren aangegeven nog niet te willen komen.
Gudelj is bijna een must. Heeft alles in zich om de CVM van Ajax te worden.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 februari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 17:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Douglas verdient heel veel roebels dus kan je vergeten. Raffie heeft meerdere keren aangegeven nog niet te willen komen.
Gudelj is bijna een must. Heeft alles in zich om de CVM van Ajax te worden.
Nigel de Jong of Anita voor Cvm zullen niet lukken Gudelj
wordt hier zwaar onderschat. Cvm is dat voor ons echt wel een aanwinst.
Tibbling van Groningen voor Cvm moeten we ook in de gaten houden, groot talent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door Hummel10 --
freakie
 freakie - zondag 08 februari 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 18:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nigel de Jong of Anita voor Cvm zullen niet lukken Gudelj
wordt hier zwaar onderschat. Cvm is dat voor ons echt wel een aanwinst.
Tibbling van Groningen voor Cvm moeten we ook in de gaten houden, groot talent.
Tsja dat werd Mokotjo ook.
freakie
 freakie - zondag 08 februari 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Of wacht nee sorry Mokthar
freakie
 freakie - zondag 08 februari 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Oo nee sorry ik bedoel Ziyech
freakie
 freakie - zondag 08 februari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Aaah man fuck... Weer fout Narsigh of Matavs waren het..

Edit... Weer fout... Sulejmani die was het

Edit 2... O man weer was Bakkal dat ook niet en die Nijland he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door freakie --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 februari 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 22:46 schreef freakie het volgende:
Aaah man fuck... Weer fout Narsigh of Matavs waren het..

Edit... Weer fout... Sulejmani die was het

Edit 2... O man weer was Bakkal dat ook niet en die Nijland he...
Waar heb jij last van? Sulejmani was jij zeker niet blij mee?
16 miljoen was natuurlijk een achterlijk bedrag maar was blij
met zijn aankoop. Kwaliteit had hij genoeg het zit bij hem in zokn hoofd niet goed.
Nijland , Bakkal flikker op man!
Er wordt gewoon iets gevraagd zielig om zo kinderachtig te posten.

Vergeten dat andere genoemde spelers redelijk geslaagd zijn?
Denk aan Mertens Tadic Honda Chadli Musa Promes enz. Enz
Dus niet zo zielig doen met 80 miljoen op de bank mag je je best proberen te versterken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 februari 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Ajax laat miljoenen rollen en wil Klaas-Jan Huntelaar terughalen

8-2-2015 10:03 - Het komt als een verrassing uit een hoge hoed, het Amsterdamse Ajax wat momenteel niet meer zo goed draait als afgelopen seizoenen, wil een oud gediende terughalen.

Waar gisterenavond naar buiten kwam dat het Rotterdamse Feyenoord zo goed als rond was met oud clubicoon Dirk Kuyt, lijkt ook Ajax de boodschap van de bankmiljoenen onderhand een bestemming te geven.

Iedereen weet dat het Nederlands voetbal alleen maar is gered met kapitaal injectief, niet dat Feyenoord nu zo'n groot vermogen heeft, maar Kuyt is bereidt om de zak geld te laten staan voor een jaartje knallen in de kuip. Ajax daarintegen heeft miljoenen genoeg om de bank staan om een topper in huis te kunnen halen, en dat lijkt het ook te gaan willen doen.

De naam van oude gediende Klaas-Jan Huntelaar (die ook voor PSV heeft gespeeld) lijkt door het beleid van Amsterdam teruggehaald te willen worden voor in de toekomst. Over een tijdsplan is nog niets losgelaten, en aangezien Huntelaar net zijn contract heeft verlengd bij het Duitse Schalke 04 lijkt het op korte termijn niet te gaan gebeuren, maar een 2- jarenplan lijkt daarbij niet weggelegd voor Frank de Boer en zijn Ajax....

lAAT MAAR KOMEN MIJN BROER!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 09 februari 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax laat miljoenen rollen en wil Klaas-Jan Huntelaar terughalen

8-2-2015 10:03 - Het komt als een verrassing uit een hoge hoed, het Amsterdamse Ajax wat momenteel niet meer zo goed draait als afgelopen seizoenen, wil een oud gediende terughalen.

Waar gisterenavond naar buiten kwam dat het Rotterdamse Feyenoord zo goed als rond was met oud clubicoon Dirk Kuyt, lijkt ook Ajax de boodschap van de bankmiljoenen onderhand een bestemming te geven.

Iedereen weet dat het Nederlands voetbal alleen maar is gered met kapitaal injectief, niet dat Feyenoord nu zo'n groot vermogen heeft, maar Kuyt is bereidt om de zak geld te laten staan voor een jaartje knallen in de kuip. Ajax daarintegen heeft miljoenen genoeg om de bank staan om een topper in huis te kunnen halen, en dat lijkt het ook te gaan willen doen.

De naam van oude gediende Klaas-Jan Huntelaar (die ook voor PSV heeft gespeeld) lijkt door het beleid van Amsterdam teruggehaald te willen worden voor in de toekomst. Over een tijdsplan is nog niets losgelaten, en aangezien Huntelaar net zijn contract heeft verlengd bij het Duitse Schalke 04 lijkt het op korte termijn niet te gaan gebeuren, maar een 2- jarenplan lijkt daarbij niet weggelegd voor Frank de Boer en zijn Ajax....

lAAT MAAR KOMEN MIJN BROER!
Hey broer van, Wat is je bron? Laat me raden: Je broer......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Ronald 1960 --
freakie
 freakie - maandag 09 februari 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 07:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar heb jij last van? Sulejmani was jij zeker niet blij mee?
16 miljoen was natuurlijk een achterlijk bedrag maar was blij
met zijn aankoop. Kwaliteit had hij genoeg het zit bij hem in zokn hoofd niet goed.
Nijland , Bakkal flikker op man!
Er wordt gewoon iets gevraagd zielig om zo kinderachtig te posten.

Vergeten dat andere genoemde spelers redelijk geslaagd zijn?
Denk aan Mertens Tadic Honda Chadli Musa Promes enz. Enz
Dus niet zo zielig doen met 80 miljoen op de bank mag je je best proberen te versterken.
Ja lekker laten rollen.. en allemaal troep binnenhalen. Nijland was een hele goede en prima spits, veel potentie had hij. Bakkel was precies hetzelfde mee.

Om mij gelijk zielig te noemen is een beetje jammer. Sulejmani was ik blij mee, ja maar het uiteindelijke resultaat is dat we miljoenen hebben weggegooid. Jae kan zeggen redelijk geslaagd maar ze zijn dus voor vee miljoenen gehaald en hebben niks opgeleverd.

Alle spelers die je noemt hebben ook meerdere jaren nodig gehad op het niveau te halen wat ze hadden bij een club in nederland of in het buitenland. Om nou gelijk met flikker op enzo te gaan schelden, sorry doe niet zo raar man. Beetje volwassen zijn;)
freakie
 freakie - maandag 09 februari 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax laat miljoenen rollen en wil Klaas-Jan Huntelaar terughalen

8-2-2015 10:03 - Het komt als een verrassing uit een hoge hoed, het Amsterdamse Ajax wat momenteel niet meer zo goed draait als afgelopen seizoenen, wil een oud gediende terughalen.

Waar gisterenavond naar buiten kwam dat het Rotterdamse Feyenoord zo goed als rond was met oud clubicoon Dirk Kuyt, lijkt ook Ajax de boodschap van de bankmiljoenen onderhand een bestemming te geven.

Iedereen weet dat het Nederlands voetbal alleen maar is gered met kapitaal injectief, niet dat Feyenoord nu zo'n groot vermogen heeft, maar Kuyt is bereidt om de zak geld te laten staan voor een jaartje knallen in de kuip. Ajax daarintegen heeft miljoenen genoeg om de bank staan om een topper in huis te kunnen halen, en dat lijkt het ook te gaan willen doen.

De naam van oude gediende Klaas-Jan Huntelaar (die ook voor PSV heeft gespeeld) lijkt door het beleid van Amsterdam teruggehaald te willen worden voor in de toekomst. Over een tijdsplan is nog niets losgelaten, en aangezien Huntelaar net zijn contract heeft verlengd bij het Duitse Schalke 04 lijkt het op korte termijn niet te gaan gebeuren, maar een 2- jarenplan lijkt daarbij niet weggelegd voor Frank de Boer en zijn Ajax....

lAAT MAAR KOMEN MIJN BROER!
Mm lijkt me nou niet echt een logische aankoop. Hij is goed maar toch hetzelfde als de spitsen die we hebben. Ja met veel meer kwaliteit maar niet met de kwaliteit die Ajax nastreeft in de spits.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 februari 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Hij heeft scorend vermogen...waarom? Simpel hij heeft een neusje voor de goal, schei toch uit geen kwaliteit...hij staat altijd op de juiste plek en we geven nu eenmaal geen 150 miljoen uit voor een spits....
freakie
 freakie - maandag 09 februari 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hij heeft scorend vermogen...waarom? Simpel hij heeft een neusje voor de goal, schei toch uit geen kwaliteit...hij staat altijd op de juiste plek en we geven nu eenmaal geen 150 miljoen uit voor een spits....
Sorry dat ik het verkeerd zei, of zei ik het niet verkeerd.. Huntelaar is eigenlijk gewoon de zelfde soort spits als Siggie en Milik alleen beter. Die hebben ook een neusje voor de goal. Alleen daar kunnen ze niks mee omdat Ajax wil dat ze meevoetballen(de Boer wil dat). Zei ik nu kwaliteit? Nee he.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 februari 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Mijn fout! Hahaha....maar ik vind hem wel de spits voor Ajax op dit moment met Kishna en El Ghazi op de flanken.....dan moet je juist zo'n spits hebben....heeft meer rendement als Kuyt waar Feyenoord mee in de slag is...
freakie
 freakie - maandag 09 februari 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mijn fout! Hahaha....maar ik vind hem wel de spits voor Ajax op dit moment met Kishna en El Ghazi op de flanken.....dan moet je juist zo'n spits hebben....heeft meer rendement als Kuyt waar Feyenoord mee in de slag is...
Ja ik snap je. Ik principe hebben we met El Ghazi en Kishna ook niks gehad toen we daar Siggie en Milik hadden staan. Ik denk zelfs dat Ajax liever Kuyt in de spits heeft dan Huntelaar, omdat hij dan meer pit brengt en misschien ook makkelijker de bal kan ophalen etc. Ik zeg niet dat Kuyt beter is, maar dat hij denk ik beter in het plaatje past.
nora
 nora - maandag 09 februari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 23:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik snap je. Ik principe hebben we met El Ghazi en Kishna ook niks gehad toen we daar Siggie en Milik hadden staan. Ik denk zelfs dat Ajax liever Kuyt in de spits heeft dan Huntelaar, omdat hij dan meer pit brengt en misschien ook makkelijker de bal kan ophalen etc. Ik zeg niet dat Kuyt beter is, maar dat hij denk ik beter in het plaatje past.
Volgens mij ben jij bezopen of je hebt keihard je kop gestoten ik zou als ik jou was bij de eerste hulp je hard uitstorten, en laat ons met rust.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 februari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 23:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik snap je. Ik principe hebben we met El Ghazi en Kishna ook niks gehad toen we daar Siggie en Milik hadden staan. Ik denk zelfs dat Ajax liever Kuyt in de spits heeft dan Huntelaar, omdat hij dan meer pit brengt en misschien ook makkelijker de bal kan ophalen etc. Ik zeg niet dat Kuyt beter is, maar dat hij denk ik beter in het plaatje past.
Weet je de leeftijd van de heer Kuyt ? Die is echt op zijn retour....aan de instelling van Huntelaar mankeert helemaal niets....
freakie
 freakie - dinsdag 10 februari 2015 - 05:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet je de leeftijd van de heer Kuyt ? Die is echt op zijn retour....aan de instelling van Huntelaar mankeert helemaal niets....
Nee klopt, alleen tsja buiten de 16 heb je vrij weinig aan hem. Kijk naar Milik en Siggie in de wedstrijden die ze spelen. Dan zou je aan Kuyt wel wat hebben omdat hij toch echt anders is kwa instelling.
freakie
 freakie - dinsdag 10 februari 2015 - 05:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 23:29 schreef nora het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij bezopen of je hebt keihard je kop gestoten ik zou als ik jou was bij de eerste hulp je hard uitstorten, en laat ons met rust.
Doe eens normaal jo.. Dat ik zeg dat Kuyt wss beter is voor ons betekend niet dat ik hem beter vind dan Huntelaar.. Ga jezelf eens bij de eerst op ogen controleren
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 februari 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja lekker laten rollen.. en allemaal troep binnenhalen. Nijland was een hele goede en prima spits, veel potentie had hij. Bakkel was precies hetzelfde mee.

Om mij gelijk zielig te noemen is een beetje jammer. Sulejmani was ik blij mee, ja maar het uiteindelijke resultaat is dat we miljoenen hebben weggegooid. Jae kan zeggen redelijk geslaagd maar ze zijn dus voor vee miljoenen gehaald en hebben niks opgeleverd.

Alle spelers die je noemt hebben ook meerdere jaren nodig gehad op het niveau te halen wat ze hadden bij een club in nederland of in het buitenland. Om nou gelijk met flikker op enzo te gaan schelden, sorry doe niet zo raar man. Beetje volwassen zijn;)
Sorry hoor maar als er één onvolwassen begon met reageren dan was jij het hoor..
De namen die ik noemde stonden er vrij snel hoor.
Honda vv venlo Cska Moskou Milan
Mertens Agovv Utrecht Psv Napoli
Promes Go ahead twente Rusland
Chadli Agovv Twente Tottenham
Tadic Groningen Twente Southampton
Suarez Huntelaar enz.

Nogmaals je proberen te versteken met goede spelers van de eredivisie of
van buitenaf is echt geen schande. Dat er af en toe een misser bij zit moet je maar op de koop
toenemen. Als je goed scout minder risico en het levert je nog wat centen op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2015 door Hummel10 --
Brandje
 Brandje - dinsdag 10 februari 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 06:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als er één onvolwassen begon met reageren dan was jij het hoor..
De namen die ik noemde stonden er vrij snel hoor.
Honda vv venlo Cska Moskou Milan
Mertens Agovv Utrecht Psv Napoli
Promes Go ahead twente Rusland
Chadli Agovv Twente Tottenham
Tadic Groningen Twente Southampton
Suarez Huntelaar enz.

Nogmaals je proberen te versteken met goede spelers van de eredivisie of
van buitenaf is echt geen schande. Dat er af en toe een misser bij zit moet je maar op de koop
toenemen. Als je goed scout minder risico en het levert je nog wat centen op.
Beste Hummel ik begrijp je onvrede maar een ding is er wel degelijk veranderd de laatste jaren en dat is dat spelers van de subtop van nederland die vroeger naar Ajax kwamen nu die stap overslaan en direct naar het buitenland vetrekken omdat subtoppers uit Rusland en/of Engeland zeer goede transfersommen betalen waar Ajax niet kan of aan wil voldoen.
Dan zou je kunnen zeggen dat Ajax zulke spelers moet scouten en ja dat is misschien wel waar
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 10 februari 2015 - 09:07   quote  deeplink  
"Dat er af en toe een misser bij zit moet je maar op de koop
toenemen "

het rendement in scouting is bij Ajax structureel te laag. Jouw opmerking is totaal niet de werkelijkheid. Ajax en haar staf heeft onnodig gefaald, omdat PSV niet overtuigend sterk genoeg is dat Ajax met een paar ervaren spelers wel kampioen had kunnen worden. En dat vind ik persoonlijk een gemiste kans. En daar baal ik enorm van.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 februari 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 08:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Hummel ik begrijp je onvrede maar een ding is er wel degelijk veranderd de laatste jaren en dat is dat spelers van de subtop van nederland die vroeger naar Ajax kwamen nu die stap overslaan en direct naar het buitenland vetrekken omdat subtoppers uit Rusland en/of Engeland zeer goede transfersommen betalen waar Ajax niet kan of aan wil voldoen.
Dan zou je kunnen zeggen dat Ajax zulke spelers moet scouten en ja dat is misschien wel waar
Waarom is Ajax dan 1 van de weinige clubs ter wereld die zichzelf door middel van
transfer niet direct kan versterken? En dan ook nog eens terwijl er belabberd gespeeld wordt.
Ja dat irriteert me en als je dan ziet met welk gemak de subtop en bv. Psv vetrekkende
of ontbrekende schakels aantrekt tja..

Wij kwakkelen en hebben dit seizoen gefaald ondanks dat de middelen er waren.
Vind ik vrij pijnlijk om elke week bevestigd te krijgen ja.
Maar goed volgend seizoen hopelijk beter
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 februari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 09:07 schreef Bobby1972 het volgende:
"Dat er af en toe een misser bij zit moet je maar op de koop
toenemen "

het rendement in scouting is bij Ajax structureel te laag. Jouw opmerking is totaal niet de werkelijkheid. Ajax en haar staf heeft onnodig gefaald, omdat PSV niet overtuigend sterk genoeg is dat Ajax met een paar ervaren spelers wel kampioen had kunnen worden. En dat vind ik persoonlijk een gemiste kans. En daar baal ik enorm van.
Begrijpend lezen? Ik zeg dat Ajax juist moet proberen te versterken en
af en toe een misser op de koop toenemen. Ik zie ook wel dat ze breedte aankopen doen.
En gaten proberen te vullen met middelmaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 10 februari 2015 - 15:53   quote  deeplink  
De boer wil voor volgend seizoen versterkingen erbij?

Op welke positie moeten die komen?

En welke spelers zouden moeten komen?
Die kwaliteit en ervaring brengen.
nora
 nora - dinsdag 10 februari 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Dat is aan Ajax en ook Ajax heeft geleerd van dit seizoen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 10 februari 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De boer wil voor volgend seizoen versterkingen erbij?

Op welke positie moeten die komen?

En welke spelers zouden moeten komen?
Die kwaliteit en ervaring brengen.
In mijn optiek een echte leider centraal op het middenveld of in de achterhoede en dan vooral om de jonge jongens te coachen, maar hij moet er wel direct staan, de enige periode om te laten wennen is de voorbereiding op het nieuwe seizoen
Pietje
 Pietje - dinsdag 10 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey broer van, Wat is je bron? Laat me raden: Je broer......
Whahahahahahahaha.
Twanus1
 Twanus1 - dinsdag 10 februari 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Gudelj, vd Vaart en een ervaren linksbenige centrale verdediger met lengte, kracht en voetbalvermogen (mag wat kosten!).
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 februari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 17:33 schreef Twanus1 het volgende:
Gudelj, vd Vaart en een ervaren linksbenige centrale verdediger met lengte, kracht en voetbalvermogen (mag wat kosten!).
Inderdaad aanvallend staan we er goed voor.
Middenveld met Vd vaart---Gudelj----Klaassen maakt
je middenveld wel sterk. Alleen dan zijn Sinkgraven, Serero en
Andersen gelijk veroordeeld tot de bank(opzich ook niet erg).
Kan Bazoer niet op Lcv? Hij is wel sterk..
remco k
 remco k - dinsdag 10 februari 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 20:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja lekker laten rollen.. en allemaal troep binnenhalen. Nijland was een hele goede en prima spits, veel potentie had hij. Bakkel was precies hetzelfde mee.

Om mij gelijk zielig te noemen is een beetje jammer. Sulejmani was ik blij mee, ja maar het uiteindelijke resultaat is dat we miljoenen hebben weggegooid. Jae kan zeggen redelijk geslaagd maar ze zijn dus voor vee miljoenen gehaald en hebben niks opgeleverd.

Alle spelers die je noemt hebben ook meerdere jaren nodig gehad op het niveau te halen wat ze hadden bij een club in nederland of in het buitenland. Om nou gelijk met flikker op enzo te gaan schelden, sorry doe niet zo raar man. Beetje volwassen zijn;)
Sorry hoor maar je noemt echt namen die ik hier nog niet als mogelijke versterking heb zien langskomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0073099