BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jordyw
 jordyw - vrijdag 17 juli 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Rapid Wien
jordyw
 jordyw - vrijdag 17 juli 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Gelukkig geen Fenerbache, niet te doen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:17 schreef jordyw het volgende:
Rapid Wien
Eerst uit. Mooi moet te doen zijn!! Groepsfase EL is in ieder geval binnen handbereik
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:17 schreef jordyw het volgende:
Gelukkig geen Fenerbache, niet te doen.
Ach natuurlijk wel. Ben blij dat we ze niet loten maar maak ze aub niet groter dan ze zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 17 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Dit moet absoluut te doen zijn.
Weet iemand de datum van de thuiswedstrijd?
riveco
 riveco - vrijdag 17 juli 2015 - 12:23   quote  deeplink  
een week later
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 juli 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:22 schreef NatjosFC het volgende:
Dit moet absoluut te doen zijn.
Weet iemand de datum van de thuiswedstrijd?
De heenwedstrijden worden op 28/29 juli gespeeld, de returns op 4/5 augustus
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 17 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

De heenwedstrijden worden op 28/29 juli gespeeld, de returns op 4/5 augustus
Oke danku!
jordyw
 jordyw - vrijdag 17 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Zou geweldig zijn voor Nederland als er twee ploegen in de CL spelen. Voor Ajax financieel een klapper en in Eindhoven zullen ze wat minder blij zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 17 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:27 schreef jordyw het volgende:
Zou geweldig zijn voor Nederland als er twee ploegen in de CL spelen. Voor Ajax financieel een klapper en in Eindhoven zullen ze wat minder blij zijn.
Klopt, maar hier na nog een voorronde he.
jordyw
 jordyw - vrijdag 17 juli 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach natuurlijk wel. Ben blij dat we ze niet loten maar maak ze aub niet groter dan ze zijn.
Ik bedoel niet kansloos, maar uiteindelijk halen ze het steeds niet tegen de nummer 1 of 2 van de top-15 landen. Turkse competitie is gewoon sterker, de resultaten van de afgelopen jaren liegen er niet om.
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:29 schreef jordyw het volgende:

[..]

Ik bedoel niet kansloos, maar uiteindelijk halen ze het steeds niet tegen de nummer 1 of 2 van de top-15 landen. Turkse competitie is gewoon sterker, de resultaten van de afgelopen jaren liegen er niet om.
Datzelfde geldt toch ook voor Ajax de laastse jaren in de CL
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt, maar hier na nog een voorronde he.
Yep en dan zou Brugge de mooiste tegenstander zijn. Als we beide doorgaan tenminste
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 juli 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Moeten we gewoon hebben dit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 juli 2015 - 12:49   quote  deeplink  
WE GAAN NAAR WENEN TOE!!!!
Eide
 Eide - vrijdag 17 juli 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:17 schreef jordyw het volgende:
Rapid Wien
Geen tegenstander waar je meteen van gaat fronsen. Vorig seizoen eindigden ze een straatlengte achter RB Slazburg met 68 goals voor en 38 tegen op 36 wedstrijden.

Ook geen tegenstander die onderschat moet worden trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2015 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 17 juli 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 12:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
WE GAAN NAAR WENEN TOE!!!!
De jacht begint waar we de laatste CL wonnen. Een mooie loting lijkt mij, waar de toon gezet dient te worden op jacht naar in 1e instantie de poulefase CL
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen tegenstander waar je meteen van gaat fronsen. Vorig seizoen eindigden ze een straatlengte achter RB Slazburg met 68 goals voor en 38 tegen op 36 wedstrijden.

Ook geen tegenstander die onderschat moet worden trouwens.
Ik(niet perse naar jou toe gericht hoor) word een beetje moe van dat gelul over niet onderschatten. We moeten gewoon schijt hebben aan die reserverduitsers en erop kletsen. Wanneer je gaat praten over niet onderschatten dan praat je jezelf juist angst in.
0-3 in Wenen en 5-1 in Amsterdam. Kaarten heb ik al besteld dus laat maar komen.

Ps
Is het trouwens als bekend wie de heenwedstrijd gaat uitzenden aangezien SBS de rechten pas heeft vanaf de poulefase.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Sanogo is officieel binnen. Als er niks meer vertrekt dan zijn we klaar.
Overmars staat er iets beter op bij mij op dit moment
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 juli 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Zonder de tegenstander tekort te doen, moet Rapid Wien te doen zijn. Maar ja, dat dachten we een paar jaar geleden ook met Red Bull Salzburg. Ik hoop dat de spelers zich dat realiseren: Geconcentreerd knokken, vanaf minuut 1 om de volgende en laatste voorronde te halen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 14:40 schreef Pietje het volgende:
Zonder de tegenstander tekort te doen, moet Rapid Wien te doen zijn. Maar ja, dat dachten we een paar jaar geleden ook met Red Bull Salzburg. Ik hoop dat de spelers zich dat realiseren: Geconcentreerd knokken, vanaf minuut 1 om de volgende en laatste voorronde te halen.
Nog zo een pffffffffffffffff. Waar is de bluf? Opvreten die gasten.
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 juli 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 14:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nog zo een pffffffffffffffff. Waar is de bluf? Opvreten die gasten.
Dat schrijf ik ook wel, Brandje, dat het te doen moet zijn. Maar om ze op te vreten, moet je wel knokken. En uiteraard mag je ze niet onderschatten. Maar als Ajax dit tweeluik niet weet te winnen, dan zou ik me echt kapot schamen.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 14:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik(niet perse naar jou toe gericht hoor) word een beetje moe van dat gelul over niet onderschatten.
Op zich mee eens maar dit soort ploegen zijn van die nare, stugge kloteploegen waar iedereen vooraf heel makkelijk over doet. Wat dat betreft kan je dan beter een Belgische ploeg loten of zo, dan heb je dat veel minder.

Maar mee eens dat Ajax gewoon van dit soort ploegen moet winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juli 2015 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 juli 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Mooie tegenstander om het vertrouwen te krijgen voor de rest van het seizoen!
Uit de 0 houden en zelf 2 x scoren en thuis gewoon met 0-1 verliezen 😅
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juli 2015 - 11:45   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/446248/-ajax-stelt-zich-coulant-op-en-is-bereid-om-mee-te-werken-aan-transfer-cillessen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal

Heb het ze niet horen zeggen maar dacht dat ze voor een transfer gingen liggen.
Hoop niet dat die v Gaal weer 1 van de betere spelers wegtrekt net voor sluiten window.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 juli 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 11:45 schreef Hummel10 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/446248/-ajax-stelt-zich-coulant-op-en-is-bereid-om-mee-te-werken-aan-transfer-cillessen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal

Heb het ze niet horen zeggen maar dacht dat ze voor een transfer gingen liggen.
Hoop niet dat die v Gaal weer 1 van de betere spelers wegtrekt net voor sluiten window.
Bron is Daily Mail, dat zegt alweer voldoende!! Weten een verhaal zo te draaien dat er ineens een heel ander verhaal ontstaat! En helaas zijn er dan weer van die domme sites in Nederland die het zo gaan oppikken!
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 13:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

De jacht begint waar we de laatste CL wonnen. Een mooie loting lijkt mij, waar de toon gezet dient te worden op jacht naar in 1e instantie de poulefase CL
Maar laten we Redbull niet vergeten !!!
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Maar goed na afgelopen wedstrijd tegen Wolfsburg heb ik weer meer vertrouwen gekregen in deze selectie zijn echt sterker geworden.
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 19 juli 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bron is Daily Mail, dat zegt alweer voldoende!! Weten een verhaal zo te draaien dat er ineens een heel ander verhaal ontstaat! En helaas zijn er dan weer van die domme sites in Nederland die het zo gaan oppikken!
En toch heb ik het idee dat het op het laatste moment gaat gebeuren. United zal de prijs voor Cillessen gewoon betalen als De Gea vertrekt. Lloris van Tottenham zit voorlopig in de lappenmand dus de kans is nu nog groter. Het zal weer zo'n gevalletje Blind worden...
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 13:18   quote  deeplink  
test
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
2
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
3
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 juli 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Test test
Attentie attentie
Hallo hallo
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 13:52   quote  deeplink  
ja test 3 mooi tnx alles oke
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 juli 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 13:10 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

En toch heb ik het idee dat het op het laatste moment gaat gebeuren. United zal de prijs voor Cillessen gewoon betalen als De Gea vertrekt. Lloris van Tottenham zit voorlopig in de lappenmand dus de kans is nu nog groter. Het zal weer zo'n gevalletje Blind worden...
Misschien eens niet zo negatief zijn! ;-)
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 19 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 13:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien eens niet zo negatief zijn! ;-)
Haha, niet persé negatief hoor. Ik ben wel een beetje een doemdenker met dat soort dingen helaas, maar lijkt me helemaal niet zo'n gek scenario. Maar ik denk dat ze bij Ajax wel hebben geleerd van het verleden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 juli 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:06 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Haha, niet persé negatief hoor. Ik ben wel een beetje een doemdenker met dat soort dingen helaas, maar lijkt me helemaal niet zo'n gek scenario. Maar ik denk dat ze bij Ajax wel hebben geleerd van het verleden.
Als er inderdaad een bedrag tegenover wordt gesteld dat eigenlijk voor een keeper niet te weigeren is, zou ik het als verantwoordelijke ook doen. Maar ik denk dat Cillessen helemaal niet gaat en gewoon lekker bij Ajax blijft.
remco k
 remco k - zondag 19 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Sorry, maar een keeper gaat de titel niet voor je winnen. Cilissen is een prima keeper, maar in mijn optiek makkelijker te vervangen dan een Eriksen Vertongen of Blind destijds..

Daarnaast is het een prima keeper, en geen wereld top. als Ajax 20 miljoen plus kan krijgen, strik erom en weg ermee..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 juli 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 14:55 schreef remco k het volgende:
Sorry, maar een keeper gaat de titel niet voor je winnen. Cilissen is een prima keeper, maar in mijn optiek makkelijker te vervangen dan een Eriksen Vertongen of Blind destijds..

Daarnaast is het een prima keeper, en geen wereld top. als Ajax 20 miljoen plus kan krijgen, strik erom en weg ermee..
Een keeper gaat de titel niet voor je winnen??? Sorry hoor, maar ook een keeper heeft een enorm aandeel in een titel, want hij is uiteindelijk degene die de ballen moet tegenhouden!
remco k
 remco k - zondag 19 juli 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 15:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een keeper gaat de titel niet voor je winnen??? Sorry hoor, maar ook een keeper heeft een enorm aandeel in een titel, want hij is uiteindelijk degene die de ballen moet tegenhouden!
Natuurlijk is een keeper belangrijk. Maar een hele goede speler is normaal gesproken belangrijker.

Ik vind Cilissen geen geweldenaar, een prima keeper maar naar mijn idee overschat.

Ik denk dat er voldoende keepers zijn die hem prima zouden kunnen vervangen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is een keeper belangrijk. Maar een hele goede speler is normaal gesproken belangrijker.

Ik vind Cilissen geen geweldenaar, een prima keeper maar naar mijn idee overschat.

Ik denk dat er voldoende keepers zijn die hem prima zouden kunnen vervangen..
Ik vind het ook geen geweldenaar anders zou hij wel meer penalty's pakken....wel een goede keeper waar je er wel meer van hebt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 juli 2015 - 16:17   quote  deeplink  
35 miljoen mag ie weg
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie jullie dan willen neerzetten voor Cillissen, in mijn ogen wel een geweldige keeper vandaar ook een topclub die veel geld voor hem wil betalen.
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Ben benieuwd wie jullie dan willen neerzetten voor Cillissen, in mijn ogen wel een geweldige keeper vandaar ook een topclub die veel geld voor hem wil betalen.
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 17:05   quote  deeplink  
kut weer 2x bericht terwijl 1x ingetikt.
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 17:05   quote  deeplink  
kut weer 2x bericht terwijl 1x ingetikt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:04 schreef nora het volgende:
Ben benieuwd wie jullie dan willen neerzetten voor Cillissen, in mijn ogen wel een geweldige keeper vandaar ook een topclub die veel geld voor hem wil betalen.
Ik dacht te hebben gelezen dat MU de keeper van Atletico Madrid wil hebben en niet Cillissen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:05 schreef nora het volgende:
kut weer 2x bericht terwijl 1x ingetikt.
Even een pb'tje naar Boudewijn Nora...
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Ik hoop het want ik vind Cillissen wel heel belangrijk voor Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0426709