BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 13:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee daarom juist
Hij is gehuurd omdat anders Zivkovic veel te weinig aan spelen toe zou komen omdat blijkbaar de Boer de mening is toegedaan dat Zivkovic nu niet in staat zou zijn om Millik uit de basis te spelen.. Sorry hoor, maar dat is dus in het belang van Zivkovic die nu wel een jaar 34 wedstrijden gaat spelen in de ED bij een club die wel wil spelen..

Prima beleid van Ajax wat dat betreft..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 13:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Spelen we vanavond met een 10? Gudelj gaat denk niet beginnen hoor..
Denk gewoon Bazoer controlerend en Sinkgraven lm Klaassen Rm.
Klaassen je 10? Sinkgraven Controlerend?
Kijk jij wel eens?
Ik denk dat Ajax met een 10 gaat spelen ja, dat hebben ze namelijk ook alle wedstrijden in de voorbereiding gedaan.. Als je had gekeken zou je dat hebben geweten..

En ja dan speelt AJax met een 10 in de vorm van Klaassen, Sinkgraven als linkshalf en Bazoer als rechtshalf. Beiden iets verder terug gezakt dan de twee die vorig jaar naast elkaar speelden...

Enw aar zeg ik dat Gudelj gaat beginnen? Helemaal nergens omdat ik vrij zeker weet dat ie niet begint..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door remco k --
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

En ja dan speelt met een 10 Sinkgraven als linkshalf en Bazoer als rechtshalf. Beiden iets verder terug gezakt dan de twee die vorig jaar naast elkaar speelden...
Ajax speelt eerder met Klaassen als traditionele 10 en Bazoer als een vrij hoog spelende 6. Daar tussenin speelt Sinkgraven als verbindingsspeler. Klaassen en Bazoer lijken zich daarbij voornamelijk in de diepte te bewegen en niet te veel aan de zijkanten te komen. Sinkgraven speelt juist enorm in de breedte en zoekt de ruimtes in de zone of tussen de linies.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
De vermoedelijke opstelling:
Jasper Cillessen; Kenny Tete, Joël Veltman, Jairo Riedewald, Mitchell Dijks; Riechedly Bazoer, Davy Klaassen, Daley Sinkgraven; Anwar El Ghazi, Arek Milik, Viktor Fischer.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/323340/De_Boer_kiest_tegen_Rapid_Wien_voor_één_zomerse_aanwinst#ixzz3hHVMtkYF
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax speelt eerder met Klaassen als traditionele 10 en Bazoer als een vrij hoog spelende 6. Daar tussenin speelt Sinkgraven als verbindingsspeler. Klaassen en Bazoer lijken zich daarbij voornamelijk in de diepte te bewegen en niet te veel aan de zijkanten te komen. Sinkgraven speelt juist enorm in de breedte en zoekt de ruimtes in de zone of tussen de linies.
Dus Klaassen op 10, Sinkgraven als LM en Bazoer als Rm.. Uiteraard met hun eigen taken..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax met een 10 gaat spelen ja, dat hebben ze namelijk ook alle wedstrijden in de voorbereiding gedaan.. Als je had gekeken zou je dat hebben geweten..

En ja dan speelt met een 10 Sinkgraven als linkshalf en Bazoer als rechtshalf. Beiden iets verder terug gezakt dan de twee die vorig jaar naast elkaar speelden...

Enw aar zeg ik dat Gudelj gaat beginnen? Helemaal nergens omdat ik vrij zeker weet dat ie niet begint..
het is maar hoe je het uitlegd. Sinkgraven vind ik geen controleur en die kwaliteiten heeft hij ook niet. Dus wil je echt met een 10 spelen stel je Gudelj en Bazoer op voor de controle.
En heb niet alle oefenwedstrijden gezien die tegen Werder niet maar die "10" heb ik nog niet erg kunnen ontdekken in de wedstrijden die ik wel gezien heb. Lag meer aan Klaassen denk ik..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

het is maar hoe je het uitlegd. Sinkgraven vind ik geen controleur en die kwaliteiten heeft hij ook niet. Dus wil je echt met een 10 spelen stel je Gudelj en Bazoer op voor de controle.
En heb niet alle oefenwedstrijden gezien die tegen Werder niet maar die "10" heb ik nog niet erg kunnen ontdekken in de wedstrijden die ik wel gezien heb. Lag meer aan Klaassen denk ik..
Ow.. Hebben we tegen Werder gespeeld dan??

Ajax heeft juist heel erg met die 10 gespeeld en dat viel juist heel erg op en daar was iedereen en de Boer juist heel erg tevreden over want het is een van de hoofdredenen dat we nu met grote regelmaat met 3 man in de 16 van de tegenstander komen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is gehuurd omdat anders Zivkovic veel te weinig aan spelen toe zou komen omdat blijkbaar de Boer de mening is toegedaan dat Zivkovic nu niet in staat zou zijn om Millik uit de basis te spelen.. Sorry hoor, maar dat is dus in het belang van Zivkovic die nu wel een jaar 34 wedstrijden gaat spelen in de ED bij een club die wel wil spelen..

Prima beleid van Ajax wat dat betreft..
Redelijk suggestief dat de Boer dat blijkbaar vind. En daarbij wat heb je eraan als
Sanogo Milik wel uit de basis speelt?
Heeft Zivkovic niet meer baat bij trainen met de selectie? Om het "Ajax" spelletje te leren?
Af en toe een invalbeurtje of een keer een bekerwedstrijdje.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus Klaassen op 10, Sinkgraven als LM en Bazoer als Rm.. Uiteraard met hun eigen taken..
Ik denk niet dat je ze als LM en RM kan classificeren. Maar voor het invullen op een lijstje misschien wel de meest bruikbare schrijfwijze. Maar zo spelen ze niet in mijn ogen.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Redelijk suggestief dat de Boer dat blijkbaar vind. En daarbij wat heb je eraan als
Sanogo Milik wel uit de basis speelt?
Ik verwacht niet dat dat gebeurt. Ajax heeft in Milik de uitgesproken 1e keuze. En je hebt nu eenmaal een capabele reserve nodig. Zivkovic moet spelen zoals Remco terecht opmerkte en je wil dan geen nieuwe spits aantrekken die straks Zivko in de weg zit. Dus is de huur van Sanogo prima verklaarbaar en ergens wel slim.

Er spreekt in ieder geval erg veel vertrouwen over Zivkovic uit, anders had Ajax wel een reserve gekocht. Men zegt nu feitelijk dat Zivko over een jaartje echt de cincurrentie met Milik aan zal gaan waardoor geen spelers met langlopende contracten nodig zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ow.. Hebben we tegen Werder gespeeld dan??

Ajax heeft juist heel erg met die 10 gespeeld en dat viel juist heel erg op en daar was iedereen en de Boer juist heel erg tevreden over want het is een van de hoofdredenen dat we nu met grote regelmaat met 3 man in de 16 van de tegenstander komen..
Vandaar dat ik hem ook niet gezien heb.. ;-) Was een weekje weg dus niet kunnen zien.. De rest heb ik wel gezien en dat van die drie man voor de keeper was ook maar sporadisch.
Er werd wel iets meer naar voren gespeeld en wat sneller druk gezet maar dat was niet te zien in de laatste wedstrijd hoor. Kinderhand is blijkbaar snel gevuld als iedereen en de Boer nu al tevreden was. Vanavond is de echte test dan kun je zien hoe ver we zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat dat gebeurt. Ajax heeft in Milik de uitgesproken 1e keuze. En je hebt nu eenmaal een capabele reserve nodig. Zivkovic moet spelen zoals Remco terecht opmerkte en je wil dan geen nieuwe spits aantrekken die straks Zivko in de weg zit. Dus is de huur van Sanogo prima verklaarbaar en ergens wel slim.

Er spreekt in ieder geval erg veel vertrouwen over Zivkovic uit, anders had Ajax wel een reserve gekocht. Men zegt nu feitelijk dat Zivko over een jaartje echt de cincurrentie met Milik aan zal gaan waardoor geen spelers met langlopende contracten nodig zijn.
Ze hadden Zivkovic ook dit jaar gewoon kunnen testen bij de A selectie.
Kon je kijken of hij hard wilde werken ook. Als hij volgend jaar de concurrentie aan moet gaan met Milik moet hij spelen ja. Hoop ook oprecht dat hij sterker terugkomt.
Maar goed ieder zijn manier kan beide goed uitpakken.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze hadden Zivkovic ook dit jaar gewoon kunnen testen bij de A selectie.
Dat kan maar dan heb je de kans dat hij nauwelijks aan spelen toekomt. Nu is de verwachting dat hij gewoon 34 Eredivisie wedstrijden gaat spelen. Waarschijnlijk was de verwachting dat hij bij AJax niet aan die ervaring was gekomen.

Ik denk echt dat uit deze verhuur vertrouwen spreekt. Te goed voor de Jupiler League en te waardevol om 34 wedstrijden op de bank geen ervaring op te doen. Dan is verhuur, met het oog op de toekomst, een prima alternatief met die beperking dat je toch een alternatief voor Milik nodig hebt. Die heeft Ajax in Sanogo.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 10:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Je haalt er nu weer dingen bij waar het helemaal niet over gaat..
Het ging over dat Ajax niet goed inspeelde op het vertrek van spelers.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 13:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Welke 6 liet her op de training zien dan?
Zelfde resultaat? Zimling, Serero of bv. Guardado?
Toch?
Het zelfde resultaat in de rangschikking.
Het was voor mij geen verrassing en zelfs met blind waren we 2de geworden.
Nu hebben we geld gekregen en zijn we 2de geworden.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Redelijk suggestief dat de Boer dat blijkbaar vind. En daarbij wat heb je eraan als
Sanogo Milik wel uit de basis speelt?
Heeft Zivkovic niet meer baat bij trainen met de selectie? Om het "Ajax" spelletje te leren?
Af en toe een invalbeurtje of een keer een bekerwedstrijdje.
Suggestief? Als hij zou denken dat Zivkovic wel de eerste spits zou kunnen worden zou die hem niet verhuren. Daarnaast zegt de Boer dat het goed voor hem is om 34 wedstrijden te spelen in de ED.. Daar is dus helemaal niets suggestiefs aan..

En nee ik denk zeker niet dat Zivkovic daar meer baat bij heeft. Willem 2 is ook een ploeg die de bal wil hebben op de helft van de tegenstander en die durft te voetballen..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik hem ook niet gezien heb.. ;-) Was een weekje weg dus niet kunnen zien.. De rest heb ik wel gezien en dat van die drie man voor de keeper was ook maar sporadisch.
Er werd wel iets meer naar voren gespeeld en wat sneller druk gezet maar dat was niet te zien in de laatste wedstrijd hoor. Kinderhand is blijkbaar snel gevuld als iedereen en de Boer nu al tevreden was. Vanavond is de echte test dan kun je zien hoe ver we zijn.
En waar staat nu weer dat men of ik al weer tevreden ben? Het zijn oefenwedstrijden waar ik uberhaubt niet heel veel waarde aan hecht, het zag er alleen veel belovend uit, niets meer of minder..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het ging over dat Ajax niet goed inspeelde op het vertrek van spelers.
Veel plezier kerel..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het zelfde resultaat in de rangschikking.
Het was voor mij geen verrassing en zelfs met blind waren we 2de geworden.
Nu hebben we geld gekregen en zijn we 2de geworden.
Ik denk dat we met Blind wel degelijk beter waren geweest en bijvoorbeeld van PSV hadden kunnen winnen die eerste pot, dan was PSV waarschijnlijk niet in zoo'n flow terecht gekomen en had Ajax misschien wel boven PSV de winter in kunnen gaan..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Wat Ajax doet vnv en hoe ze spelen vind ik niet zo heel belangrijk.
Mocht Ajax zich plaatsen dan weet ik toch wel waar Ajax in kom te zitten, namelijk de zwaarste poule, dan moet je nog je best doen om de El te halen.

Beter is gewoon vanaf het begin El te spelen.
Dan hoef je minder je best te doen om de volgende ronde te halen.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Beter is gewoon vanaf het begin El te spelen.
Dan hoef je minder je best te doen om de volgende ronde te halen.
Ja joh, en die 10+ miljoen doen er ook niet toe. En het "minder je best doen" heeft PSV, Twente en Vitesse ook zo geholpen de andere jaren.

Je moet ALTIJD streven naar de CL. Financieel, sportief, qua marketing, aantrekkingskracht op spelers en pm nog allerlei andere redenen van essentieel belang voor een club.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat Ajax doet vnv en hoe ze spelen vind ik niet zo heel belangrijk.
Mocht Ajax zich plaatsen dan weet ik toch wel waar Ajax in kom te zitten, namelijk de zwaarste poule, dan moet je nog je best doen om de El te halen.

Beter is gewoon vanaf het begin El te spelen.
Dan hoef je minder je best te doen om de volgende ronde te halen.
Oneens.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja joh, en die 10+ miljoen doen er ook niet toe. En het "minder je best doen" heeft PSV, Twente en Vitesse ook zo geholpen de andere jaren.

Je moet ALTIJD streven naar de CL. Financieel, sportief, qua marketing, aantrekkingskracht op spelers en pm nog allerlei andere redenen van essentieel belang voor een club.
Eens..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat we met Blind wel degelijk beter waren geweest en bijvoorbeeld van PSV hadden kunnen winnen die eerste pot, dan was PSV waarschijnlijk niet in zoo'n flow terecht gekomen en had Ajax misschien wel boven PSV de winter in kunnen gaan..
Ik denk het van niet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja joh, en die 10+ miljoen doen er ook niet toe. En het "minder je best doen" heeft PSV, Twente en Vitesse ook zo geholpen de andere jaren.

Je moet ALTIJD streven naar de CL. Financieel, sportief, qua marketing, aantrekkingskracht op spelers en pm nog allerlei andere redenen van essentieel belang voor een club.
10 miljoen meer of minder op de bank.
Lijkt mij niet een reden om Cl te halen.
Voor de begroting hoeven we het niet te doen in ieder geval.

Oh ja wacht het is idd sportief om totaal geen kans te hebben in de Cl.
En kom niet met die onzin dat andere dat wel kunnen.
De boer heeft 4 cl loting meegemaakt als trainer en 4x zitten we in zwaarst mogelijke poule.
Dat vind ik geen toeval.
Nu met die loting dat alleen de kampioenen in pot 1 zitten, betekend dat je bayern en real dus boven je kan krijgen.
Ik ga daar zeker op wedden dat als Ajax zich plaats die treffen.
Oh ja dan maken we natuurlijk een kans om door te gaan. Want het is allemaal zo sportief.

Markttechnisch is het ook niet sterk om weg te worden gespeeld door de grote clubs van Europa. Alsof heel Europa zit te wachten op een wedstrijd waarin Ajax weg word gespeeld.
Haha, nee man.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

10 miljoen meer of minder op de bank.
Lijkt mij niet een reden om Cl te halen.
Voor de begroting hoeven we het niet te doen in ieder geval.
Wakker worden, Ajax draait zonder inkomsten van transfers en CL nog altijd geen zwarte cijfers. Met alle respect PA, maar dit is dom gezwets, heel dat laatste betoogje trouwens. Al is het maar omdat Ajax de laatste jaren zeker niet is "weggespeeld" in de CL behalve door Real Madrid. En dat is geen schande op dit moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door Eide --
p111
 p111 - woensdag 29 juli 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

10 miljoen meer of minder op de bank.
Lijkt mij niet een reden om Cl te halen.
Voor de begroting hoeven we het niet te doen in ieder geval.

Oh ja wacht het is idd sportief om totaal geen kans te hebben in de Cl.
En kom niet met die onzin dat andere dat wel kunnen.
De boer heeft 4 cl loting meegemaakt als trainer en 4x zitten we in zwaarst mogelijke poule.
Dat vind ik geen toeval.
Nu met die loting dat alleen de kampioenen in pot 1 zitten, betekend dat je bayern en real dus boven je kan krijgen.
Ik ga daar zeker op wedden dat als Ajax zich plaats die treffen.
Oh ja dan maken we natuurlijk een kans om door te gaan. Want het is allemaal zo sportief.

Markttechnisch is het ook niet sterk om weg te worden gespeeld door de grote clubs van Europa. Alsof heel Europa zit te wachten op een wedstrijd waarin Ajax weg word gespeeld.
Haha, nee man.
Welke supporters en spelers willen niet dolgraag spelen of kijken naar de clubs Real of Bayer of Barca,dat mister posotievo zijn de krenten uit de pap daar komen spelers op af dat willen wij zien behalve jij dan, jij kijkt liever naar Ajax tegen club Brugge of Spartak Praag veel plezier man.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Wakker worden, Ajax draait zonder inkomsten van transfers en CL nog altijd geen zwarte cijfers. Met alle respect PA, maar dit is dom gezwets, heel dat laatste betoogje trouwens. Al is het maar omdat Ajax de laatste jaren zeker niet is "weggespeeld" in de CL behalve door Real Madrid. En dat is geen schande op dit moment.
Haha alleen real madrid?
Dortmund thuis, barca uit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Wakker worden, Ajax draait zonder inkomsten van transfers en CL nog altijd geen zwarte cijfers. Met alle respect PA, maar dit is dom gezwets, heel dat laatste betoogje trouwens. Al is het maar omdat Ajax de laatste jaren zeker niet is "weggespeeld" in de CL behalve door Real Madrid. En dat is geen schande op dit moment.
Dat doet Ajax wel. Ajax heeft de begroting naar beneden bijgesteld vanwege Ajax zwarte cijfers wil halen als ze geen spelers verkopen en cl halen.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 17:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat doet Ajax wel. Ajax heeft de begroting naar beneden bijgesteld vanwege Ajax zwarte cijfers wil halen als ze geen spelers verkopen en cl halen.
Dan zal de directie en de RvC wel hebben gelogen toen ze bij de presentatie van het vorige jaarverslag zeiden dat Ajax nog altijd geen zwarte cijfers draaide zonder die inkomsten maar dat ze goede hoop hadden dat dat in de nabije toekomst ging veranderen.

Kennelijk weet jij iets wat de directie niet weet?

En om tot zwarte cijfers te komen moeten of de inkomsten omhoog of de kosten omlaag. Inkomsten verhogen doe je door zichtbaar te zijn, marketing en uitstraling. Het grootste podium daarvoor is de CL.

Dus doe gewoon kappen met die emotionele zwetsbui over geen CL. Dat slaat nergens op en dat weet je zelf best wel.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Als je geen CL wilt spelen kan je ook gewoon feyenoorder worden. Dan heb je inderdaad geen kans om voor lul te staan in de CL. Maar Ajax moet als het ook maar even kan ALTIJD CL spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 13:30 schreef p111 het volgende:
Ja dat geeft toch te denken met linkerspits Fischer niet Menig weg en Kishna weg en Younes geblesseerd en weer terug vallen op geen buitenspeler Schone onbegrijpelijk Frankie ?
Totdat hij vanavond 2x scoort en er voor zorgt dat Ajax een prima uitgangspositie heeft voor de volgende wedstrijd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat Ajax doet vnv en hoe ze spelen vind ik niet zo heel belangrijk.
Mocht Ajax zich plaatsen dan weet ik toch wel waar Ajax in kom te zitten, namelijk de zwaarste poule, dan moet je nog je best doen om de El te halen.

Beter is gewoon vanaf het begin El te spelen.
Dan hoef je minder je best te doen om de volgende ronde te halen.
Hey kansloze, als je zo begint te lullen kan je beter terugkeren naar de hoofdpagina van het voetbalforum en de club onder Ajax aanklikken. Op dat forum en bij die club malen de supporters er niet om als er af en toe verloren word, al dan niet expres. Je hebt in ieder geval weer een hoop onzin op het forum gekwakt!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

10 miljoen meer of minder op de bank.
Lijkt mij niet een reden om Cl te halen.
Voor de begroting hoeven we het niet te doen in ieder geval.

Oh ja wacht het is idd sportief om totaal geen kans te hebben in de Cl.
En kom niet met die onzin dat andere dat wel kunnen.
De boer heeft 4 cl loting meegemaakt als trainer en 4x zitten we in zwaarst mogelijke poule.
Dat vind ik geen toeval.
Nu met die loting dat alleen de kampioenen in pot 1 zitten, betekend dat je bayern en real dus boven je kan krijgen.
Ik ga daar zeker op wedden dat als Ajax zich plaats die treffen.
Oh ja dan maken we natuurlijk een kans om door te gaan. Want het is allemaal zo sportief.

Markttechnisch is het ook niet sterk om weg te worden gespeeld door de grote clubs van Europa. Alsof heel Europa zit te wachten op een wedstrijd waarin Ajax weg word gespeeld.
Haha, nee man.
Hahahaha je laat me echt lachen Negatieve Bescheidenheid! Wat een zwetsverhalen kan jij typen man!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Hahaha stuk gaan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het zelfde resultaat in de rangschikking.
Het was voor mij geen verrassing en zelfs met blind waren we 2de geworden.
Nu hebben we geld gekregen en zijn we 2de geworden.
Tuurlijk jongen.. Met Blind had je het Psv echt wel moeilijker gemaakt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Suggestief? Als hij zou denken dat Zivkovic wel de eerste spits zou kunnen worden zou die hem niet verhuren. Daarnaast zegt de Boer dat het goed voor hem is om 34 wedstrijden te spelen in de ED.. Daar is dus helemaal niets suggestiefs aan..

En nee ik denk zeker niet dat Zivkovic daar meer baat bij heeft. Willem 2 is ook een ploeg die de bal wil hebben op de helft van de tegenstander en die durft te voetballen..
Bij Willem 2 moet je ook nog maar afwachten of hij alles speelt.
En daarbij houd je hem bij de selectie heb je veel meer zicht op hem inzake arbeid, gedrag enz.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 18:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey kansloze, als je zo begint te lullen kan je beter terugkeren naar de hoofdpagina van het voetbalforum en de club onder Ajax aanklikken. Op dat forum en bij die club malen de supporters er niet om als er af en toe verloren word, al dan niet expres. Je hebt in ieder geval weer een hoop onzin op het forum gekwakt!!
Ghehe je kan veel over mij en mijn negativisme zeggen maar je zal me nooit horen zeggen dat we ons maar niet moeten plaatsen voor Cl! ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 19:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe je kan veel over mij en mijn negativisme zeggen maar je zal me nooit horen zeggen dat we ons maar niet moeten plaatsen voor Cl! ;)
Gelukkig niet!! Moet er naast je negativisme ook nog bij komen! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar dan ben je gewoon niet helemaal 100% en in ieder geval al die discussies niet waard.

Als Ajacied wil je het hoogst haalbare voor je club.. En dat is de CL. En daarin mooie wedstrijden spelen tegen aansprekende tegenstanders waar ajax ook de laatste jaren heeft bewezen best weleens te kunnen stunten is toch het mooiste wat er is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 20:54 schreef remco k het volgende:
Sorry hoor, maar dan ben je gewoon niet helemaal 100% en in ieder geval al die discussies niet waard.

Als Ajacied wil je het hoogst haalbare voor je club.. En dat is de CL. En daarin mooie wedstrijden spelen tegen aansprekende tegenstanders waar ajax ook de laatste jaren heeft bewezen best weleens te kunnen stunten is toch het mooiste wat er is..
Helemaal gelijk Remco, maar ik heb hier weleens meerdere mensen zulke uitspraken zien doen????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juli 2015 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal gelijk Remco, maar ik heb hier weleens meerdere mensen zulke uitspraken zien doen????
Het is wel zo dat ze de CL en de EL wat maar naar elkaar toe moeten trekken .....het verschil is te groot

Eigenlijk de CL alleen voor landskampioenen en niet de nummer zoveel van landen.....alleen de kampioenen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 00:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is wel zo dat ze de CL en de EL wat maar naar elkaar toe moeten trekken .....het verschil is te groot

Eigenlijk de CL alleen voor landskampioenen en niet de nummer zoveel van landen.....alleen de kampioenen
Je weet mijn mening daarin en je hebt dus ook helemaal gelijk!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juli 2015 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 00:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je weet mijn mening daarin en je hebt dus ook helemaal gelijk!
We hebben meerdere raakvlakken ouwe.....en zijn zelfs vrij mild hier
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 00:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is wel zo dat ze de CL en de EL wat maar naar elkaar toe moeten trekken .....het verschil is te groot

Eigenlijk de CL alleen voor landskampioenen en niet de nummer zoveel van landen.....alleen de kampioenen
We zitten helemaal op één lijn, vriend!
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Hier nog 1..
VVout
 VVout - donderdag 30 juli 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Eens idd. de CL is een groot geldfestijn zonder dat het beloofd wat in de naam zit "Champions League". Dus volgend jaar Feyenoord CL en julie EL :)
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 13:49 schreef VVout het volgende:
Eens idd. de CL is een groot geldfestijn zonder dat het beloofd wat in de naam zit "Champions League". Dus volgend jaar Feyenoord CL en julie EL :)
Haha Dat mocht je willen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 30 juli 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Wat zegt hij nou voor iets raars.....???
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 19:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen.. Met Blind had je het Psv echt wel moeilijker gemaakt.
moeilijk maken is 1, kampioen worden is wat anders

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0460708