BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers willen we graag eind dit seizoen uitzwaaien?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 april 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Het lijstje met spelers die mogen blijven is bij mij korter dan het lijstje van spelers die mogen , nee moeten vertrekken ....
van geil
 van geil - donderdag 23 april 2015 - 21:05   quote  deeplink  
omdat er niet door is geselecteerd afgelopen seizoen,
en nu weer niet
twitch
 twitch - donderdag 23 april 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Immers , gun ik een avontuur en ik wil toornstra op 10
Te Vrede , als je €500.000,- krijgt mag je blij zijn
Vilhena , onder Rutten niks laten zien
Mulder , ik heb liever Hahn op de bank
Verhoek, tja geen uitleg nodig
Anass , alleen verhuren !
Mathijsen , is op
Boula , is al een tijdje op
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 april 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 21:05 schreef van geil het volgende:
omdat er niet door is geselecteerd afgelopen seizoen,
en nu weer niet
Dat is ook 1 van de vele redenen dat ik , mijn vrouw en kinderen geen verlenging hebben genomen ...
En dat Nelom en Immers in de basis staan en dat Feyenoord Kazim wil houden en dat zo'n Manu zoveel speeltijd krijgt en dat het contract van Wilkshire is verlengd en ga zo maar door !

Zoals je ziet teveel om op te noemen ...

Lekker thuis voor de buis en als het dramatisch wordt , zappen !!!
van geil
 van geil - donderdag 23 april 2015 - 22:39   quote  deeplink  
dat is je goed recht,
maar niet mijn idee van supporter zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 24 april 2015 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 22:39 schreef van geil het volgende:
dat is je goed recht,
maar niet mijn idee van supporter zijn.
Mijn voorkeur is het ook niet, maar het recht van de meeste stemmen geldt in onze familia ...
VVout
 VVout - vrijdag 24 april 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 06:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mijn voorkeur is het ook niet, maar het recht van de meeste stemmen geldt in onze familia ...
Je kan toch ook alleen gaan, je hebt toch ook als huisvader je eigen ding?
FF1974
 FF1974 - vrijdag 24 april 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Immers , gun ik een avontuur en ik wil toornstra op 10
Te Vrede , als je €500.000,- krijgt mag je blij zijn
Vilhena , als niet wilt, dan sodemieter je maar op. Heeft nog helemaal niets structureel goeds laten zien. Wel talent, dus flinke transfersom
Mulder , ik heb liever Hahn op de bank
Verhoek, tja geen uitleg nodig
Anass , alleen verhuren !
Mathijsen , is op
Boula , is al een tijdje op
Boetius, idem als Vilhena. Niet willen bij de mooiste club van NL? Dan wegwezen en direct Tighadouini halen!
Kazim houden voor de breedte, nu transfervrij. Vastleggen en na volgend seizoen verkopen voor 1 a 2 miljoen. Is winst

Clasie, El Ahmadi en Toornstra op middenveld is top! Als Clasie gaat voor hoofdprijs, dan direct Gudelj halen of dat servische toptalent waar ze nu naar kijken.

Verder eens met Twitch.
JanM
 JanM - vrijdag 24 april 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 13:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Je kan toch ook alleen gaan, je hebt toch ook als huisvader je eigen ding?
Staat 'ie daar met al z'n vrienden (lees in z'n eentje) in die skybox hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 april 2015 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 13:57 schreef FF1974 het volgende:

Verder eens met Twitch.
Dit is best erg..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 april 2015 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 13:20 schreef VVout het volgende:

[..]

Je kan toch ook alleen gaan, je hebt toch ook als huisvader je eigen ding?
Familie mens hé , misschien weet jij niet wat dat is ? Als de kinderen allemaal de deur uit zijn wordt het anders ... Maar dan nog komt mijn familie op de eerste plaats !
VVout
 VVout - zaterdag 25 april 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 07:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Familie mens hé , misschien weet jij niet wat dat is ? Als de kinderen allemaal de deur uit zijn wordt het anders ... Maar dan nog komt mijn familie op de eerste plaats !
Ik weet heel goed wat het is en bij ons respecteren wij elkaars bezigheden en uitstapjes. Ik moet er niet aan denken altijd op stap te moeten met haar en zij niet om met mij naar de voetbal te gaan b.v. en toch willen wij dit verder blijven doen. Waarom moet je alles opgeven als je samen bent? Ben btw al 18 jaar samen met mijn eerste en enige vrouw en heb kinderen.
twitch
 twitch - zondag 03 mei 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit is best erg..
Dat hij het met mij eens is of de spelers ? ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2015 - 15:28   quote  deeplink  
😙😝
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 mei 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 07:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Familie mens hé , misschien weet jij niet wat dat is ?
Stupide vraag, vol van wrok of aanname.
Of beide.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 mei 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 10:25 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat het is en bij ons respecteren wij elkaars bezigheden en uitstapjes. Ik moet er niet aan denken altijd op stap te moeten met haar en zij niet om met mij naar de voetbal te gaan b.v. en toch willen wij dit verder blijven doen. Waarom moet je alles opgeven als je samen bent? Ben btw al 18 jaar samen met mijn eerste en enige vrouw en heb kinderen.
Proficiat ! En blijf dat koesteren, zolang je maar gelukkig ben ...
tomson
 tomson - maandag 04 mei 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2015 - 16:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stupide vraag, vol van wrok of aanname.
Of beide.
Toch handig als iemand een topic upt. Kom je nog s wat tegen.. 😧
tomson
 tomson - maandag 04 mei 2015 - 00:07   quote  deeplink  
Och hier dus ook weer precies hetzelfde recept. Lekker hoor die steken onder water en aannames die kant noch wal raken... Maar goed, wie willen we uitzwaaien, wie moeten we uitwaaien terwijl we dat niet willen of zelfs wie willen we niet zien komen ?
O ja daar hebben we al een topic voor :)
de bluffer
 de bluffer - maandag 04 mei 2015 - 00:54   quote  deeplink  
Slechte spelers natuurlijk
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 mei 2015 - 07:19   quote  deeplink  
Dito supporters
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 mei 2015 - 07:43   quote  deeplink  
Lekker werken maar weer.
Pas op de plaats.
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 12:35 schreef MMM het volgende:
Weg:
- Mulder
- Wilkshire
- Mathijsen
- Boulahrouz
- Immers
- Verhoek
- Te Vrede

Allen niveauloos.

Nelom voor de breedte erbij houden.
Doe Nelom toch maar helemaal weg. Kazim ook, ben ik ook wel klaar mee.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 26 mei 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Als van Geel het mij zou vragen gaan we de volgende spelers onder luid gejuich uitzwaaien: Mulder, Lamprou, Wilkshire, Boularouz, Mathijsen, Nelom, Immers, Boetius, Vilhena, verhoek, Te Vrede, Kazim.
Ook Clasie en Almahdi mogen van mij vertrekken, schieten in scorend vermogen tekort voor een elftal dat mee wil doen om het kampioenschap. Van een Feyenoord-waardig middenveld mag je toch minimaal 20 à 25 doelpunten per jaar verwachten.
Dan blijven over: Vermeer Hahn, Karsdorp, Cabral, Van Beek, Kongolo, Dammers, Woudenberg, Toornstra,Sleegers, Kuyt, Bilal, Manu. In te passen jeugdspelers: Maizek, Verdonk, Schuurman, Nieuwkoop, Hermann en misschien nog één of twee talenten.
Aankopen die financieel haalbaar zijn: Chery, Ziyvech, Teghadouini, Botteghin, Vynovich, Linsen, Uth of misschien toch ook Kramer en de Leeuw (dit seztoen samen goed voor 34 doelpunten. Ik zie elke week de Bundesliga wedstrijden en ik moet zeggen dat ik die Sorg een goede speler vind.
Ik denk dat Gio met zo'n selectie toch een elftal samen moet kunnen stellen dat moedoet om het kampioenschap.
Helaas, ik denk niet dat van Geel op mijn advies zit te wachten. Ik hoop alleen dat Gio op 24 Juni over de selectie beschikt waar hij het nieuwe seizoen mee aan de slag moet.
Tip voor van Geel: praat eens met Twenthe over een ruil (met toebetaling) van El Amahdi en Ziyvech. El Amadhi wil denk ik graag met die slistrainer verder als die daar eventueel het roer overneemt.
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 10:29 schreef MMM het volgende:

Weg:
- Mulder
- Wilkshire
- Mathijsen
- Boulahrouz
- Immers
- Verhoek
- Te Vrede

[..]

Doe Nelom toch maar helemaal weg. Kazim ook, ben ik ook wel klaar mee.
Is toch een lange lijst en kan je geen ongelijk geven, zorgwekkend!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2015 door VVout --
tomson
 tomson - dinsdag 26 mei 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Verhoek nog verhuurd joh ? Dacht dat dat contract ontbonden was...Hoe lang heeft die prutser nog een contract bij ons dan ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Allemaal positief blijven hoor!

We worden gewoon weer kampioen volgend seizoen ..
Net zoals elk seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Ghehe..hoppa....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 11:46 schreef daan limbos het volgende:
Als van Geel het mij zou vragen gaan we de volgende spelers onder luid gejuich uitzwaaien: Mulder, Lamprou, Wilkshire, Boularouz, Mathijsen, Nelom, Immers, Boetius, Vilhena, verhoek, Te Vrede, Kazim.
Ook Clasie en Almahdi mogen van mij vertrekken, schieten in scorend vermogen tekort voor een elftal dat mee wil doen om het kampioenschap. Van een Feyenoord-waardig middenveld mag je toch minimaal 20 à 25 doelpunten per jaar verwachten.
Dan blijven over: Vermeer Hahn, Karsdorp, Cabral, Van Beek, Kongolo, Dammers, Woudenberg, Toornstra,Sleegers, Kuyt, Bilal, Manu. In te passen jeugdspelers: Maizek, Verdonk, Schuurman, Nieuwkoop, Hermann en misschien nog één of twee talenten.
Aankopen die financieel haalbaar zijn: Chery, Ziyvech, Teghadouini, Botteghin, Vynovich, Linsen, Uth of misschien toch ook Kramer en de Leeuw (dit seztoen samen goed voor 34 doelpunten. Ik zie elke week de Bundesliga wedstrijden en ik moet zeggen dat ik die Sorg een goede speler vind.
Ik denk dat Gio met zo'n selectie toch een elftal samen moet kunnen stellen dat moedoet om het kampioenschap.
Helaas, ik denk niet dat van Geel op mijn advies zit te wachten. Ik hoop alleen dat Gio op 24 Juni over de selectie beschikt waar hij het nieuwe seizoen mee aan de slag moet.
Tip voor van Geel: praat eens met Twenthe over een ruil (met toebetaling) van El Amahdi en Ziyvech. El Amadhi wil denk ik graag met die slistrainer verder als die daar eventueel het roer overneemt.
Ik vind dat je Clasie en ahmadi met dit betoog wel tekort doet. Als onze voorhoede beter zou renderen zouden denk ik hun dat ook doen..
Feyenoord/Ehv
 Feyenoord/Ehv - dinsdag 26 mei 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Vergeet Toornstra niet, zelfde niveau als Immers , mss wel minder. Kan verder nog geen corner voor de goal krijgen
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 13:20 schreef Feyenoord/Ehv het volgende:
Vergeet Toornstra niet, zelfde niveau als Immers , mss wel minder.
Haha
roddie
 roddie - dinsdag 26 mei 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:08 schreef tomson het volgende:
Verhoek nog verhuurd joh ? Dacht dat dat contract ontbonden was...Hoe lang heeft die prutser nog een contract bij ons dan ?
Bah, Verhoek, die heeft al echt drie jaar geen bal goed geraakt... en wat is ie traag geworden.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Welke spelers ik wil uitzwaaien het hele elftal en blijven er 3 over
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Gelukkig neemt niemand dat serieus.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Nooit geen subtop meer uit nederland kijk maar even in engeland duitsland of frankrijk daar weten ze wat trainen is en dicipline krijg je ook waar voor je geld .Die competities zijn intersanter en beter dan hier stelletje klootzakies zijn het hier verdienen tonnen per jaar om jouw een hartfalen te geven tief maar lekker op alleen voor de gezelligheid ga ik niet naar dat soepzooitje kijken. Je moetje is afvragen waar ga nu eigenlijk naar toe juist naar feyenoord en niet naar hocky en dat kost voor veel mensen een aardige duit alsje weinig hebt berijpen jullie dan ook de kretiek neem het is voor die duizende mensen op tegen die vGEEL .LAATJE STEM HOREN EN GA GEEN NEVER WALK ALONE ZINGEN EN HANDJE KLAPPEN VOOR DIE NIETS NUTTEN
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Ik snap er niets van.
Els
 Els - dinsdag 26 mei 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 19:03 schreef Fer 1 het volgende:
Nooit geen subtop meer uit nederland kijk maar even in engeland duitsland of frankrijk daar weten ze wat trainen is en dicipline krijg je ook waar voor je geld .Die competities zijn intersanter en beter dan hier stelletje klootzakies zijn het hier verdienen tonnen per jaar om jouw een hartfalen te geven tief maar lekker op alleen voor de gezelligheid ga ik niet naar dat soepzooitje kijken. Je moetje is afvragen waar ga nu eigenlijk naar toe juist naar feyenoord en niet naar hocky en dat kost voor veel mensen een aardige duit alsje weinig hebt berijpen jullie dan ook de kretiek neem het is voor die duizende mensen op tegen die vGEEL .LAATJE STEM HOREN EN GA GEEN NEVER WALK ALONE ZINGEN EN HANDJE KLAPPEN VOOR DIE NIETS NUTTEN
Waarom zouden we geen You never walk alone mogen zingen? Of klappen? Omdat Willem het beu is, moeten we maar allemaal Ajaxpubliek worden? Ik steun de club en het team, maar heb wel kritiek. Veel zelfs. Dat staat los van elkaar. Ik hou van Feyenoord. Dat is niet over na een matige wedstrijd, niet na een matig jaar en zelfs niet na een matig decennium.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 mei 2015 - 19:55   quote  deeplink  
Ach Willem is ook erg telleurgesteld en reageert zo
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 19:55   quote  deeplink  
Zo is het Els..+1908..!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2015 door RenatoBos --
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Als feyenoord zo goed zou spelen als in hun glorie jaren komje een paar kuipies te kort daar kan geen ene club van nederland tegen op ze zijn bang voor hun eigen haggie en gunnen jou alleen de derde plaats en daar koop ik geen seisoen kaart voor.vHanegem heeft daar in gelijk verbaasd te zijn dat wij een hondstrouw publiek hebben en van vader op zoon dochters feyenoord fan zijn er geen club in nederland echt niet die zo n grote suporters groep heeft als feyenoord.Maar er word sinds mensen heugenis nooit en nooit wat voorgedaan alleen als het in hun eigen belang is zo als een nieuwe kuip maar dan met veel winkeltjes en evenementen.feyenoord word daar in niet betrokken want volgens de Hr versluis heeft feyenoord niets te zoeken in europa en dat is nog wel een rotterdammer wat zit of steek daar achter en waarom? Lees de colom van Willem die heeft er nog meer pijn van dan wij want hij heeft op dat veld gespeeld met goeie jongens om hem heen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Vroegah..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 mei 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Waarom geboren worden?
Vroeger was alles beter en toen verrijkten bestuurders zichzelf niet.
En de gewone man is altijd vies de lul.
Gelukkig bestaan er nog vrouwen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 19:23 schreef Els het volgende:

[..]

Waarom zouden we geen You never walk alone mogen zingen? Of klappen? Omdat Willem het beu is, moeten we maar allemaal Ajaxpubliek worden? Ik steun de club en het team, maar heb wel kritiek. Veel zelfs. Dat staat los van elkaar. Ik hou van Feyenoord. Dat is niet over na een matige wedstrijd, niet na een matig jaar en zelfs niet na een matig decennium.
Ik en mijn familie houden ook van Feyenoord, maar afgelopen seizoen deed het zo zeer aan de ogen dat we even moeten herstellen van de 'wond' ..... En daarom plaats maken voor mensen die wel kunnen 'genieten' van dit leed !
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik en mijn familie houden ook van Feyenoord, maar afgelopen seizoen deed het zo zeer aan de ogen dat we even moeten herstellen van de 'wond' ..... En daarom plaats maken voor mensen die wel kunnen 'genieten' van dit leed !
bedankt.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Ja Els dat mag zo wezen en droom dan maar lekker verder het is een kwestie van teloorgang jij heb nog nooit een miljoen mensen op de coolsingel gezien en omstreken in de buurt van hrt stadhuis je kon niet meer lopen zo veel mensen waren er op de been voor feyenoord.Het gaar er om wat is er aan de hand waarom mag feyenoord geen kampioen en europa en wereld beker meer spelen van de KNVB En Amsterdam waar om .De ruzie tussen gemeente rotterdam en amsterdam is al van oudsher daar weet jij waarschijnelijk niks van anders zou je anders reageren.Nog maals ik kom niet voor de gezelligheid als feyenoord keer op keer op ze klote krijg van ajax en psv de laatste keer was 10-0 6-0 5-0 8-2 4-0 en die keertjes dat wij gewonnen hebben van ze mag je in de krant zetten nou gezellige avond verder maar ik pleurde thuis de tv uit het raam geeft niet maar gezellig is het niet
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bedankt.
Graag gedaan! En veel succes komend seizoen ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 mei 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik en mijn familie houden ook van Feyenoord, maar afgelopen seizoen deed het zo zeer aan de ogen dat we even moeten herstellen van de 'wond' ..... En daarom plaats maken voor mensen die wel kunnen 'genieten' van dit leed !
Aanmatigend.
Childish.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Er gaat helemaal geen kuip meer komen als dit zo door gaat want daar zijn ze naar toe aan het werken.Dan heffen ze de ahoy net zo makkelijk en word het zo als ze al reageren een entertement geval koekoek benje wakker.Dat gaat echt gebeuren als zij ons niet horen begrijpje denk het niet want handje klappen voor een slechtpresterend elftal heb ik wijnig voor over zo ook zij voor ons want wij betalen die lui snapje of moet ik het nog erger maken kan hoor ik weet nog meer maar gaat niet uitje nek luulen metje walkytalky praat want dat schiet echt niet op winnen wil ik en duizenden anderen willen dat ook heel rotterdam en ver daar buiten en in de maling nemen doen ze boere zooitje maar groetjes willem heeft gelijk zo zei het AMEN
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Je word ouder pappa geef het maar toe..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Welke spelers gaan we uitzwaaien ik krijg een enorme lach kik welk bestuur gaan wij uitzwaaien dat lijkt mij interesanter.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:26   quote  deeplink  
JaJaIk weet het ben een daggie ouder oke dan .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers willen we graag eind dit seizoen uitzwaaien?









0.0075168