BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers willen we graag eind dit seizoen uitzwaaien?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Nou kom op met die subtoppers ik wil lachen huilen doen we als ze hier zijn .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:26 schreef Fer 1 het volgende:
JaJaIk weet het ben een daggie ouder oke dan .
Willem ook..
Maar wij zijn echt niet uniek, zo vergaat het meerdere clubs. We zijn wel uniek om ons legioen. En dat zou ineens niet meer horen te zingen en te klappen..(?)
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Zehebben iets van 10 miljoen in de tas de rommelmarkt is open zaterdag en zondag nou vGeel leefje uit .Je ben nog instaat om wlodie wakker te maken of kyprich terug te halen kan allemaal jij bent de man v Els.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Tis nu ff wachten op Els..
van geil
 van geil - dinsdag 26 mei 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Willem ook..
Maar wij zijn echt niet uniek, zo vergaat het meerdere clubs. We zijn wel uniek om ons legioen. En dat zou ineens niet meer horen te zingen en te klappen..(?)
Denk dat hij bedoeld dat hij in deze fase n kritisch publiek naar de " leiders " had verwacht.
niet naar de spelers.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
WelWel Renato zing als ze daar recht op hebben en juig je longen uitje keel als zij WINNEN BEGRIJP MIJ GOED FEYENOORD ZIT IN MIJN HARD VAN AF MIJN KINDERJAREN EN DATIS ZO WAT 55 JAAR GELEDEN ZO VEEL GELD ALS IK AAN FEYENOORD UITGEGEVEN HEB MOETJE DIEP IN DE BUIDEL TASTEN.En dat jullie de club steunen fantastis echt daar ben ik ook blij om maar laat ook horen als het niet goed gaat .Ook binnen de gelederen zo als JanBoskamp dus niet alleen v hanegem spreken er schande van dit is feyenoord onwaardig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:40 schreef Fer 1 het volgende:
WelWel Renato zing als ze daar recht op hebben en juig je longen uitje keel als zij WINNEN BEGRIJP MIJ GOED FEYENOORD ZIT IN MIJN HARD VAN AF MIJN KINDERJAREN EN DATIS ZO WAT 55 JAAR GELEDEN ZO VEEL GELD ALS IK AAN FEYENOORD UITGEGEVEN HEB MOETJE DIEP IN DE BUIDEL TASTEN.En dat jullie de club steunen fantastis echt daar ben ik ook blij om maar laat ook horen als het niet goed gaat .Ook binnen de gelederen zo als JanBoskamp dus niet alleen v hanegem spreken er schande van dit is feyenoord onwaardig.
Ghehe nu noem je nog een paar oudjes op ook he..
Tis nu echt niet anders als vroeger alleen de beleving is anders. Je wilt toch njet eerdere week het Maasgebouw bestormen of wel..?
Ik twijfel niet over jou beleving naar Feyenoord he maar rijden veranderen bompa..😉
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Nee het ligt niet aan de spelers het ligt aan de leiding dat is ook zo ze modderen maar wat aan elk geluidje wat ik hoor van of over feyenoord neem ik tot mij en denk er over na.Zo ook mijn kretiek over v gastel en gio ze moeten beter communiceren met elkaar er moet kretiek zijn ook onderelkaar en dat verbeteren wat niet goed is .korners die niet aankomen vrijetrappen die niet aan komen pingels die mog weinig genomen zijn in de hoeken schieten leren .Wat denkje als het op pingels aangekomen had ik houd mijn hard vast eerlijk ik heb er geen vertrouwen in wel als v hooidonk achter die bal ging staan dan konje er van op aan die gaat er in
roddie
 roddie - dinsdag 26 mei 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe nu noem je nog een paar oudjes op ook he..
Tis nu echt niet anders als vroeger alleen de beleving is anders. Je wilt toch njet eerdere week het Maasgebouw bestormen of wel..?
Ik twijfel niet over jou beleving naar Feyenoord he maar rijden veranderen bompa..😉
Jawel,maar je mag je als publiek wel iets kritischer opstellen, als ze er zo n puinhoop van maken. Anders worden ze gemakzuchtig, zo ach, ze klagen wel, maar ze kopen toch allemaal wel weer een seizoenskaart.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Tijden veranderen jochie en ouden tijden zo als armoede komen weer terug dat heeft met mentaliteit te maken hoeje daar op reageerd en hoeje er mee om gaat.Voor die gasten maakt het blijkbaar niet uit maar voor jou en mij wel en dat neem ik ze kwalijk .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:50 schreef roddie het volgende:

[..]

Jawel,maar je mag je als publiek wel iets kritischer opstellen, als ze er zo n puinhoop van maken. Anders worden ze gemakzuchtig, zo ach, ze klagen wel, maar ze kopen toch allemaal wel weer een seizoenskaart.
Ik heb mijn sezoenskaart voor de rest van mijn leven. Zoals ik al zei tijden veranderen. Tegenwoordig heb je internet, kijk bijvoorbeeld hoe hier over het bestuur geklaagd word.
roddie
 roddie - dinsdag 26 mei 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik heb mijn sezoenskaart voor de rest van mijn leven. Zoals ik al zei tijden veranderen. Tegenwoordig heb je internet, kijk bijvoorbeeld hoe hier over het bestuur geklaagd word.
Dat mag toch, als ze het niet goed doen, als ze het wel goed doen mogen ze van mij ook de complimenten krijgen. Zo hoort het toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Dat zeg ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Vroeger was dat blijkbaar anders..
ar
 ar - dinsdag 26 mei 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Vroeger hadden ze geen drempels...alleen kuilen.
Els
 Els - dinsdag 26 mei 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 19:55 schreef piet de paler het volgende:
Ach Willem is ook erg telleurgesteld en reageert zo
Dat denk ik ook. En daarom zouden anderen misschien moeten overwegen of hier misschien de teleurstelling spreekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2015 door Els --
Els
 Els - dinsdag 26 mei 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:08 schreef Fer 1 het volgende:
Ja Els dat mag zo wezen en droom dan maar lekker verder het is een kwestie van teloorgang jij heb nog nooit een miljoen mensen op de coolsingel gezien en omstreken in de buurt van hrt stadhuis je kon niet meer lopen zo veel mensen waren er op de been voor feyenoord.Het gaar er om wat is er aan de hand waarom mag feyenoord geen kampioen en europa en wereld beker meer spelen van de KNVB En Amsterdam waar om .De ruzie tussen gemeente rotterdam en amsterdam is al van oudsher daar weet jij waarschijnelijk niks van anders zou je anders reageren.Nog maals ik kom niet voor de gezelligheid als feyenoord keer op keer op ze klote krijg van ajax en psv de laatste keer was 10-0 6-0 5-0 8-2 4-0 en die keertjes dat wij gewonnen hebben van ze mag je in de krant zetten nou gezellige avond verder maar ik pleurde thuis de tv uit het raam geeft niet maar gezellig is het niet
Er hebben ook nooit een miljoen mensen op de Coolsingel gestaan. En aannames zou ik niet te veel doen, je bent er niet goed in.
Els
 Els - dinsdag 26 mei 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 21:31 schreef Fer 1 het volgende:
Zehebben iets van 10 miljoen in de tas de rommelmarkt is open zaterdag en zondag nou vGeel leefje uit .Je ben nog instaat om wlodie wakker te maken of kyprich terug te halen kan allemaal jij bent de man v Els.
Ik zal het met z'n vrouw overleggen.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 27 mei 2015 - 00:39   quote  deeplink  
Beste Fer 1. Ik ben denk ik nog een jaar of 15 ouder dan jij; ook ik heb wel eens mijn bedenkingen omtrent datgene wat er bij onze club gebeurt, ook ik denk wel eens met weemoed terug aan Cor Kieboom em de glorietijden tussen 1960 en 70, maar ik realiseer me ook dat we nu in 20155 leven en dingen veranderd zijn, dat moet je accepteren. Kritiek, o.k., maar blijf wel geloofwaardig, we moeten geen ouwe zeuren worden
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 02:16   quote  deeplink  
Nou ik had een beter antwoord verwacht Daan er is het een en ander veranderd zekers en het is nu2015 is er bij feyenoord niets beter van geworden.Heel even had ik een sprankje hoop met koeman tendijden dat Guidettie meedeed hehe eindelijk ze hebben hem gevonden nu nog vastleggen voor 3 jaar zo snel mogelijk afspraken maken met die knul want die wilde best wel en wat het kost kost het en zo duur was hij niet .Ze kunnen toch wel een beetje voor uit kijken met die 7halfmiljoen benje dan ineens niet geloofwaardig Daan het spijt me maar dan maar niet geloofwaardig er was heus wel een mouw aan vast te knopen.Maar als ik het goed begrijpt mag het niet zo wezen met feyenoord want iedereen is tegen deze club en de grote jongens lachen zich rot en gaan vrolijk door om dat er toch niet gereageerd word.Ik wil dit nog kwijt en ik schrijf dit in grote letters GA DE DIALOOG AAN NOEM DE FEITEN EN NIET VLOEKEN EN OOK GEEN MAASGEBOUW BESTORMEN NU NIET EN NOOIT NIET LAAT IN JULLIE GESPREKKEN HOREN WAT JULLIE ER VAN VINDEN EN NIET SCHELDEN NOEM DE FEITEN DAAR GAAT HET OM .HOUD DEZE MENSEN AAN HUN WOORD LAATJE NIET IN DE MALING NEMEN KEER OP KEER.AMSTERDAM KAN HET EINDHOVEN KAN HET WAAROM WIJ NIET..????? Een goeie spits en daar een elftal om heen bouwen en de zelfde jongens laten spelen anders word het weer het zelfde .Ik hoop dat het goed komt met onze club

 
een goed spits dir hadden ze op het oog en dan mag het weer niks kosten hoe zit dat dan .feyenoord is uit de schulden er was nog wat over ik meen zo n2halfmiljoen en nu de tv rechten er bij zo n 10 miljoen 30.000 seisoen kaarten verkocht .Ik weet er zijn kosten uiterraard de spelers moeten ook betaald worden maar die verdien geen miljoenen daan .Ja en kretiek op de spelers of nu in dit geval het aankoop beleid kunnen we toch niet zeggen dat het goed is nu dan hebben we daar onze gedachtes over en dat gaat niet met onze club.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 02:20   quote  deeplink  
Sorry het 2e bedrijf hoord er niet bij is overgeschreven vergeten weg te halen
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 03:56   quote  deeplink  
Als we het in nederland niet kunnen vinden en we hebben de no how niet om die jochies op hun foute te wijzen zo als dat bij die andere 2 clubs wel gebeurd dan moeten we het uit het buitenland halen maar dat zou wel heel erg zijn.2of 3 spelers uit het buitenland hebben wij altijd gehad daar niet van maar alsze hier niet willen luisteren dan moet het maar.want ook daar scheelt het aan ik ben nog steeds niet gelukkig met die nederlaag van 10-0 beentje is zo vernederd door 2 jochies die de boel opstookte ze zijn nu bij psv en twente oh daar isie ook alweer weg.Geeft allemaal niks Rutten was zeker niet mijn keus het bestuur had eerder in moeten grijpen en de groep nam wraak en hebben bewust de boelgesaboteerd.Dat kunje terug horen in het verhaal met frank vijg en krabbendam het zat ze gewoon niet lekker dat hij weg moest het ging lekker zo hoe de vogeltjes op dak zaten te zonnen.Afgelopen week hebben marthijn driessen op rijnmond gehad en die had het er ook over dstje 9 punten voor staat en dat het ongeloofwaardig overkomt op de manier hoe dat is gegaan en ben ik ongeloofwaardig Daan kom even zeg we worden met de feiten op de neus gedrukt.En daar heb ik dan weer mijn reactie opgegeven en wat ik van het verleden weet van oudscheidsrechter derksen die anders wel een boekje open zou doen over ajax en de knvb daar doelt hij dat dreigen mee manupileren heet dat netjes gezegd .En als je mij niet geloofd vraag aan de nos dan of ze dat nog een keer uit de argieven willen laten zien op tv ik denk het niet want inmiddels heeft frans derksen zijn schijdsrechters op leidings school.iedereen blij en dan houd iedereen zijn mond toch? Of niet dan.Dit is een van de incidenten Daan ik weet er nog meer vele vernederingen moeten door staan van die aardige mensen uit amsterdam want alsje niet voor ajax of psv bent bij de knvb komje ook niet binnen en magje niet meestemmen mag wel maar winnen zulje nooit Jorien v de Herik nam daar in het voortouw nog nooit heeft iemand het geprobeerd om wat in te brengen in het belang vanje club hij deed dat wel en begreep datje tegen een betonnenblok aan het praten was.Gelukkig onder zijn bewind de uefa beker nog net even meegepakt voor de neus van ajax.Ook schulden achtergelaten maar daar zat hij al mee opgescheept voor dat hij kwamtoen was het een stichting feyenoord.Er zijn toen goede afspraken gemaakt met de jongens van varkenoord die hebben ik meen 51 pct en de stadionclub 49 pct als het anders is hoor ik het wel ik wil alleen maar aangeven dat er veel moeiten is gedaan om toen al een topclub van feyenoord weer te maken.Kunje nog herhinneren kalou en mevr verdonk kursus nederlands om dat ze bang waren dat hij verkocht zou worden aan chelsie voor een groot bedrag meen 30 miljoen en daar zou die kap die half over het stadion hangd betaald worden was evt afgesproken met de gemeente Rotterdam mochten we iets groots winnen uefa beker in ditgeval .Dat is toch vreemd allemaal van die vaage dingen rond feyenoord komen er 60.000 asielzoekers binnen die hebben niet eens een paspoort werk huis enzv en hij moet ineens een cursus nederlands leren hij verdomde dat nou ik ook zou ik zeggen nederland verdiend aan mij en mijn korsje is gekocht ik kan mij zelf bedruipen en inderdaad dat is wwaar .Enzo gaat dat maar door jari werd gehaald hoe heet die braziliaan oja romariotje en die andere klojo en dat kan allemaal owee als feyenoord om de hoek komt kijken dan slaan in eens alle stoppen door vind niemand dat vreemd dan kom zeg of de oude garde houden allemaal ook hun mondje of durven geen tegen gas te geven maar ongeloofwaardig ja dat ben ik wel .
dr love
 dr love - woensdag 27 mei 2015 - 04:43   quote  deeplink  
Je kan maar beter spelers opnoemen die nog wel topclub waardig zijn en helaas blijft er niet veel over, dus m.v.geel heeft echt een serieus grote probleem.

Nog waardig :

Vermeer
Nelom
Achabar
Bilal
Vilhena
Achmadi

Deze spelers nog redelijk niveau maar de rest verkopen/verhuren.
Ik vindt het wel vreselijk jammer voor immers doet goed z.n best gaat er voor alleen mist te veel voetbal kwaliteit zou meer passen bij ado, excelsior bijvoorbeeld.

Clasie weg ermee totaal waardeloos jochie in een makkelijke positie geen druk kan goed verstoppen tje spelen foute boel om hem als aanvoerder te fungeren schuld van r.koeman.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 mei 2015 - 05:10   quote  deeplink  
Sorry mijn pc crasht bij de combinatie "waardig" en "Nelom".
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 mei 2015 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 04:43 schreef dr love het volgende:
Je kan maar beter spelers opnoemen die nog wel topclub waardig zijn en helaas blijft er niet veel over, dus m.v.geel heeft echt een serieus grote probleem.

Nog waardig :

Vermeer
Nelom
Achabar
Bilal
Vilhena
Achmadi

Deze spelers nog redelijk niveau maar de rest verkopen/verhuren.
Ik vindt het wel vreselijk jammer voor immers doet goed z.n best gaat er voor alleen mist te veel voetbal kwaliteit zou meer passen bij ado, excelsior bijvoorbeeld.

Clasie weg ermee totaal waardeloos jochie in een makkelijke positie geen druk kan goed verstoppen tje spelen foute boel om hem als aanvoerder te fungeren schuld van r.koeman.
Ne(e)lom(p) waardig ??? Die vind jij beter dan Clasie ??? Hieruit blijkt maar weer dat je niet serieus genomen zal worden ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 07:15   quote  deeplink  
Zo veel meuk op een pagina
FANdré
 FANdré - woensdag 27 mei 2015 - 08:48   quote  deeplink  
inderdaad, hier wordt wel veel poep verteld nu. Even serieus. Noem gewoon wat namen was past bij de topic....
R()b
 R()b - woensdag 27 mei 2015 - 09:05   quote  deeplink  
Lappen Bijbeltekst zonder een komma.
Gewoon overslaan :)
fey12
 fey12 - woensdag 27 mei 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Weg:
Mathijsen
Bhoularouz
Vilhena - 4 miljoen
Clasie - 15 miljoen
Immers - 3 miljoen
Kazim - 5 miljoen

Totaal 27 miljoen

Halen:
Ziyech - 5 miljoen
Tighadouini - 3 miljoen
Uth - 5 miljoen
2 of drie verdedigers - 5-7 miljoen

Uitgaven 18-20 miljoen

Opstelling:

Tighadouini/boetius---------------Uth/Kuyt/Achabar-------------Bilal/Boetius/Kuyt

-------------------------------Ziyech/Toornstra/Bilal----------------
------------------------------------------Toornstra/Sleegers
-----------------------------------El Ahmadi/Karsdorp

Woudenberg--------------------Kongolo--------v-Beek---------------Wilkshire

Opstelling 2:

------------------------------Uth------------Kuyt------------

-------------------------------Ziyech/Toornstra/Sleegers----------------
---Tighadouini/boetius-----------------------------------------Toornstra/Bilal

-----------------------------------El Ahmadi/Karsdorp-----------------
Woudenberg--------------------Kongolo--------v-Beek---------------Wilkshire
daan limbos
 daan limbos - woensdag 27 mei 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Als je Wilkshire in een Feyenoord waardig elftal opneemt, neem ik je niet serieus.
fey12
 fey12 - woensdag 27 mei 2015 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 09:33 schreef daan limbos het volgende:
Als je Wilkshire in een Feyenoord waardig elftal opneemt, neem ik je niet serieus.
Daarom ook 2 of drie verdedigers - 5-7 miljoen
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 mei 2015 - 10:15   quote  deeplink  
En Kazim voor 5 miljoen is ook vrij absurd eerlijk gezegd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Ik vind alle aannames vrij absurd
het kale mannetje
 het kale mannetje - woensdag 27 mei 2015 - 10:28   quote  deeplink  
We kunnen kopen wat we willen,maar het falende bestuur zal als eerste moeten opstappen want als je ooit nog een rol van betekenis wil hebben in de competitie of europe zal het bestuur velen malen beter moeten besturen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Wat een dooddoener
daan limbos
 daan limbos - woensdag 27 mei 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Als ik lees dat er serieuze interesse is in Clasie, El Amahdi, Immers, Boetius, Vilhena: daarnaast Kazim, Wilkshire en Nelom snel verkopen..... Vervolgens er van uitgaande dat er nog een klein potje stond, plus de 7,5 miljoen uit de T.V. rechten en besparing op het salarisbudget door het vertrek van Mulder, Lamprou, Boulahrouz, Mathijsen, Verhoek en Te Vrede; dan denk ik aan zo'n 40 miljoen en daarmee moet je toch een naar Nederlandse begrippen kampioenswaardig elftal samen kunnen stellen. Maar ja, de twijfelaars in het Maasgebouw...................
JanM
 JanM - woensdag 27 mei 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Einde contract: Mulder///HELD!, Lamprou, Graafland, Boulahrouz, Verhoek en Mathijsen (houden als er geen nieuwe LCV wordt aangetrokken

Mogelijke vertrekkers (bron bedragen: transfermarkt):

Nelom 1,25 miljoen
Clasie 8 miljoen
Vilhena 5 miljoen
El Ahmadi 3 miljoen
Immers 3 miljoen
Boëtius 5 miljoen
Kazim 1,5 miljoen
Te Vrede 1,5 miljoen
Verhoek 0,7 miljoen

Totaal 28,95 miljoen

Blijven over:

Vermeer, Hahn en Miazek

Wilkshire, Karsdorp en Lopes Cabral

Van Beek en Dammers

Kongolo, Mathijsen? en Verdonk

Nelom en Woudenberg

Toornstra en Steenvoorden als enige middenvelders

Manu en Sleegers

Kuijt en Achahbar

Bilal

Dan hebben we de nodige versterkingen nodig:

rechtsback (Karsdorp kan dan 'terug' naar het middenveld)
RCV?
minimaal 2 middenvelders, waarvan iig 1 met scorend vermogen
liefst nog een èchte spits (Kuijt wordt dan rechtsbuiten, maar daarmee 'vermoord' je Bilal ...)

Lastige puzzel en natuurlijk maar zeer de vraag of we al die spelers kunnen slijten en daadwerkelijk 29 miljoen beuren en zo ja wanneer! Van Geel moet aan de bak!
V town madness
 V town madness - woensdag 27 mei 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 09:20 schreef fey12 het volgende:
Weg:
Mathijsen
Bhoularouz
Vilhena - 4 miljoen
Clasie - 15 miljoen
Immers - 3 miljoen
Kazim - 5 miljoen

Totaal 27 miljoen

Halen:
Ziyech - 5 miljoen
Tighadouini - 3 miljoen
Uth - 5 miljoen
2 of drie verdedigers - 5-7 miljoen

Uitgaven 18-20 miljoen

Opstelling:

Tighadouini/boetius---------------Uth/Kuyt/Achabar-------------Bilal/Boetius/Kuyt

-------------------------------Ziyech/Toornstra/Bilal----------------
------------------------------------------Toornstra/Sleegers
-----------------------------------El Ahmadi/Karsdorp

Woudenberg--------------------Kongolo--------v-Beek---------------Wilkshire

Opstelling 2:

------------------------------Uth------------Kuyt------------

-------------------------------Ziyech/Toornstra/Sleegers----------------
---Tighadouini/boetius-----------------------------------------Toornstra/Bilal

-----------------------------------El Ahmadi/Karsdorp-----------------
Woudenberg--------------------Kongolo--------v-Beek---------------Wilkshire
Ik vind dit wel wat.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 mei 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 10:28 schreef het kale mannetje het volgende:
We kunnen kopen wat we willen,maar het falende bestuur zal als eerste moeten opstappen want als je ooit nog een rol van betekenis wil hebben in de competitie of europe zal het bestuur velen malen beter moeten besturen.
Idd ,blijft tobben in de marge
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Nu ishet dus toch serieus geworden er word flink nagedacht en bedenkingen neer gezet en oja sorry voor de commaas.Een opmerking de bedragen zijn wat mij betreft goed het hele elftal zo wat in de uitverkoop voor 40 milj maar dat gaat hem niet worden op een enkeling na .Veel spelers zijn juist in waarde gedaald boetius geen contraktverlenging mede schuldig daar aan Rutten en zo nog meer spelers die geen of nouwelijks speeltijd hebben gehad. Continue wisselen van plek en spelers zie verbeek middenvelder geen verdeiger enzv.Kaziem weggegooid geld nee inderdaad dat bestuur is niet profesioneel straald alleen armoe uit en ellende.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 14:52   quote  deeplink  
De beste sugestie vind ik Jm zijn uitverkoop opstel een hele goeie en inderdaad daar streng op door borduren vaste basis maken , Bijvoorbeeld kuyt en bilal laten wisselen kan kuyt weer op adem komen goeie speler maar had niet nodig geweest. En zo ook op rechts toorstra op corners laten trainen samen met boetius zijn 2 rechtspoten. Middenveld en spits dat laatste is een probleem scorend vermogen sleegers kan ook halfspelen zou een hele goeie wezen of naast toornstra op het middenveld kan allemaal hij moet wat secuurder met de bal om gaan.ook verbeek kan daar staan maar in gods naam af en toe wisselen de basis intakt houden en trainen van de fouten verbeek onderschatten van de hogebal .Die immers zou ik als rechts back uit proberen geen scorend vermogen maar wel een etterbakkie in verdedigend opzicht.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 27 mei 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Achebar vaste spits voorlopig geef die jongen vertrouwen er is verder niets conkreets roeien met de riemen die we hebben en in de loop der tijd kunje nog altijd veranderen bij kopen daarbij denk ik aan een goeie spits Guidettie heeft nog steeds mijn voorkeur .
tomson
 tomson - woensdag 27 mei 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 00:39 schreef daan limbos het volgende:
Beste Fer 1. Ik ben denk ik nog een jaar of 15 ouder dan jij; ook ik heb wel eens mijn bedenkingen omtrent datgene wat er bij onze club gebeurt, ook ik denk wel eens met weemoed terug aan Cor Kieboom em de glorietijden tussen 1960 en 70, maar ik realiseer me ook dat we nu in 20155 leven en dingen veranderd zijn, dat moet je accepteren. Kritiek, o.k., maar blijf wel geloofwaardig, we moeten geen ouwe zeuren worden
20155 ? Pfff dacht vanochtend al dat ik wat lang geslapen had maar dit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2015 door tomson --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 mei 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:
Zo vaak hier en daar opgesomd door de Forumleden. Nu maar eens een aparte topic.
Wie mag/moet gaan? En waarom? Kortom: welke spelers willen wij gedag zwaaien en bedanken voor geleverde diensten?

Mijn lijst:
- Boula
- Vilhena
- Mathijsen
- Immers
- te Vrede
Allen kwalitatief geen bijdrage naar een sterkere selectie.

- Manu, Nelom en Kazim voor de bank
- Wilkshire ook, omdat ie kan blijven (!)
Alexi
 Alexi - woensdag 27 mei 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Pffffffffffffff,
90% mag dus weg lijkt mij,
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 28 mei 2015 - 00:17   quote  deeplink  
Er is nog niets konkreets je moet niet raar kijken en blijven door slapen als hij toch komt .Een dubbeltje kan rare wentelingen maken na 3 seisoenen helemaal niets.
tomson
 tomson - donderdag 28 mei 2015 - 05:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 00:17 schreef Fer 1 het volgende:
Er is nog niets konkreets je moet niet raar kijken en blijven door slapen als hij toch komt .Een dubbeltje kan rare wentelingen maken na 3 seisoenen helemaal niets.
3 seizoenen ? Ben je 10 jaar geleden de tel kwijtgeraakt ?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 mei 2015 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 11:09 schreef daan limbos het volgende:
Als ik lees dat er serieuze interesse is in Clasie, El Amahdi, Immers, Boetius, Vilhena: daarnaast Kazim, Wilkshire en Nelom snel verkopen..... Vervolgens er van uitgaande dat er nog een klein potje stond, plus de 7,5 miljoen uit de T.V. rechten en besparing op het salarisbudget door het vertrek van Mulder, Lamprou, Boulahrouz, Mathijsen, Verhoek en Te Vrede; dan denk ik aan zo'n 40 miljoen en daarmee moet je toch een naar Nederlandse begrippen kampioenswaardig elftal samen kunnen stellen. Maar ja, de twijfelaars in het Maasgebouw...................
Een kleinpotje? Volgens Feyenoord begrippen een grote pot: Zo'n 10 miljoen en dan die 7,5 miljoen tv gelden, alleen het salarisplafond is momenteel het grootste struikelblok door de verlengingen van een Kazim, Nelom, Achabar, Manu, van Beek en nieuwe contracten voor diverse jeugd spelers ... Dus er zal flink verkocht moeten worden wil men de selectie echt kunnen gaan opschonen
kuipje
 kuipje - donderdag 28 mei 2015 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 22:32 schreef R()b het volgende:
- Mulder, Lamprou, Graafland (stopt?)

- Wilkshire, Boulahrouz, Mathijssen (laatste 2 stoppen?)

- Clasie , Immers (beide verkoop kunnen we wel aannemen)

- Verhoek, Te Vrede,

Twijfelgeval zoals gewoonlijk: Achahbar
Snap niet dat zoveel mensen twijfelen over achabar terwijl ze Manu wel willen houden.

Die Manu kan helemaal niets, heeft een geluksgoal gemaakt in de voorronde el. Verder niets.. Kan me nog zijn goal tegen PSV herinneren hij schopt voor open doel over de bal heen, maar hij rolt er met geluk in. Dat zegt alles over Manu, hij is snel, maar heeft geen techniek, geen goed schot, geen overzicht.
Als je dit tegen annas afzet, heeft hij alleen zijn fysiek mee, voor de rest helemaal niets.

Geef annas gewoon een half seizoen de kans als 10 of schaduwspits. Dan kunnen we nog veel moois van hem zien.

Dus van mij mogen weg:

Manu (waardeloos, ook voor de bank)
Nelom (laat het gewoon niet zien, wel een aardige voorzet)
Immers ( nooit wat gevonden en geef annas die plek maar)
Te vrede ( hoef ik niet zoveel over te zeggen, kan aardig koppen. Thats it)

Rest mag van mij wel blijven, als ze een contract hebben dan. Dus Boula etc niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 mei 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Ik heb gelezen van een grootheid uit betondorp dat je helemaal niet met een 10 moet spelen?
Een nummer 10 zou je elftal in 2en splitsen terwijl je zonder een nummer 10 veel druk krijgt op het doel van de tegenstander ..Zou de heer J.C te betondorp A'dam gelijk hebben?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers willen we graag eind dit seizoen uitzwaaien?









0.0093009