BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers willen we graag eind dit seizoen uitzwaaien?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 20 juli 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 17:13 schreef Barabas het volgende:
Je snapt het niet he....
Begin er maar niet aan..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 juli 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zijn we niet.
Een schuld is als je eraan aflost en dat doe Feyenoord momenteel niet, dus ben je schuldenvrij !!!
De vrienden van Feyenoord heeft afgesproken dat Feyenoord terug betaald wanneer men dat zelf wilt, dus wordt er zo eens een bedrag teruggestort om zo weer eigen baas te worden voor de volle 100 % in de nabije toekomst ...
van geil
 van geil - maandag 20 juli 2015 - 18:10   quote  deeplink  
Beter van niet.
Maar dat is mijn mening.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 18:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een schuld is als je eraan aflost en dat doe Feyenoord momenteel niet, dus ben je schuldenvrij !!!
De vrienden van Feyenoord heeft afgesproken dat Feyenoord terug betaald wanneer men dat zelf wilt, dus wordt er zo eens een bedrag teruggestort om zo weer eigen baas te worden voor de volle 100 % in de nabije toekomst ...
Ik heb schuld als ik nog geld terug moet betalen.
Je kunt dit mooi aandelen noemen, maar het is gewoon een schuld als je ooit weer zelfstandig wilt zijn en niet elk jaar een deel van je winsten af moet staan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Overigens wanneer Feyenoord zelf wilt is niet waar.
Er zitten restricties aan.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 20 juli 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Nou ja voor wat het is stylzz ,we kunnen best uit de voeten nu,ik las net 32000 seisoen kaarten verkoop gepasseerd.De begroting is nu bij gesteld op 50 miljoen euro.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Ja, maar dat zijn allemaal hele andere dingen.
Maar ik heb niet t idee dat ik dat aan t verstand kan brengen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 20 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Joh weetje ik ben best wel blij dat het nu allemaal wat beter voor staat dat is wel even anders geweest.Maar ik vind nu dar er niet op de juiste manier ingekocht word.Martin moet nu stoppen met dat transver vrije overname binnen te halen.Voor zo ver ik nu weet zijn we er niet op voor uitgegaan eerder achteruit.Nu weer j.A van de Heijden van vitesse die man geven ze niet voor niks geen kontrakt meer,en Martin wil hem binnen halen.Ik heb liever dat hij Botegin van Groningen haald kost een paar miljoen maar dan hebje ook wat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 juli 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Van der Heijden wilde zelf niet verlengen bij Vitesse, omdat hij meende dat hij aan een volgende stap toe was.
sevillana
 sevillana - maandag 20 juli 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Nelom en Immers exit dan maar?
Fer 1
 Fer 1 - maandag 20 juli 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Ja dat is ook zo watje zegt, en daar hebje gelijk in zeker weten,maar dan moeten de mensen dieper uit gaan graven wat er zo al financieel speeld, ja en dat is toch wel rekenwerk wat er bij komt kijken.Ik wil daar best in meegaan ,ook ik ben daar niet helemaal van op de hoogte.Maar wel die vrienden van Feijenoord zo alsje verteld heb,dat die veel geld beuren bij iedere aankoop verkoop ja dat is zo.Maar wat zouden ze anders moeten doen ik denk bij de banken dat ze duurder uit komen ,ja ik denk dat houd me tengoede daar kan ik niet diep op in gang hoewel ik dat wel zou willen.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 20 juli 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Nou ook een eigenwijsje toch ,denk ook dat ze het in hem verder niet zagen zitten.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 20 juli 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Anders hadden zij hem, een Nog beter bod gedaan.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 20 juli 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Stylzz is het dan zo wanneer die gasten transver vrij binnen gehaald worden en eventueel verkocht worden op termijn.dat de vrienden daar geen optie dan op hebben?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juli 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 19:09 schreef Fer 1 het volgende:
Stylzz is het dan zo wanneer die gasten transver vrij binnen gehaald worden en eventueel verkocht worden op termijn.dat de vrienden daar geen optie dan op hebben?
T betreft geen optie. Maar als je op de talentpools doelt, dat zit alleen op de jeugd. Dat loopt wel langzaam op zijn einde.
Verder krijgen de vrienden zo lang ze aandelen bezitten een percentage van de winst over een heel boekjaar.
Daar zit dus winst op verkopen bij in. Ook winst op jeugd waar al aan afgedragen is voor de talentpools.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 19:42   quote  deeplink  
Oké begrepen,als ik het goed begrijp hebben zij Feijenoord toch ook wel geholpen daar mee en pikken zo hun graantje mee.Ik kan daar niet negatief over zijn wij als suporter mogen denk ik blij wezen dat Feijenoord nog bestaat.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Nee, klopt, maar het is een beetje een strop waar je in zit.
Je moet er zo snel mogelijk vanaf.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 23:32   quote  deeplink  
De hele ploeg uit zwaaien behalve de nieuw komers de rest bij het grof vuil zetten
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Sorry stylzz ik was er even niet bij,komt niet door jouw vergat even het verhaal,eexcuus daarvoor is niet de bedoeling.
ar
 ar - dinsdag 21 juli 2015 - 23:37   quote  deeplink  
joepie doepiedoepiedoepie..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 23:42   quote  deeplink  
Ja tuurlijk maar dat duurd nog even, op het moment vind ik dat het niet goed gaat de ,keuzes kunnen beter gemaakt worden en wat secuurder.Nu is het gewoon pakken watje pakken kan ,dat is gewoon niet goed.Daar heeft de club ook niets aan,alsje Kaziem kunt verkopen met winst of Wilkshire nou dan benje spekkoper.Tevreden hadden we dan beter kunnen houden en geen Kaziem of Wilkshire en dan komt hij nog met Mathijsen ook aan die man is niet goed bij zijn knerp.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Als wij dat zien gebeuren dan zou hij beter moeten weten of niet dan? Ik krijg zo de indruk dat hij maar wat aan het doen.De enigste goede aankoop vind ik Vejinovic,de rest kan mij gestolen worden .Ik bedoel hier mee had dan niemand meer er bij gehaald alsje echt zuinig wil zijn nou dan moet dat maar, maar ook daar geloof ik niet in.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 23:50   quote  deeplink  
We krijgen weer de zelfde problemen,ik ben benieuwd hoe dat het zich gaat ontwikkelen.Er moet echt een wonder gebeuren wil dit goed aflopen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juli 2015 - 23:51   quote  deeplink  
O.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 22 juli 2015 - 00:47   quote  deeplink  
We kunnen beter een CD opnemen met de namen die weg moeten. En we kennen het refrein nu zo langzaam aan uit ons hoofd: Wilkshire. Nelom, Manu, Vilhena, Immers, Kazim, Manu, Te Vrede. Wel van Geel een exemplaar sturen.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 22 juli 2015 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 00:47 schreef daan limbos het volgende:
We kunnen beter een CD opnemen met de namen die weg moeten. En we kennen het refrein nu zo langzaam aan uit ons hoofd: Wilkshire. Nelom, Manu, Vilhena, Immers, Kazim, Manu, Te Vrede. Wel van Geel een exemplaar sturen.
Jij bent volgens mij zo'n figuur die op ieder feestje dezelfde mop vertelt. Is het niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door Vincent1970 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 00:47 schreef daan limbos het volgende:
We kunnen beter een CD opnemen met de namen die weg moeten. En we kennen het refrein nu zo langzaam aan uit ons hoofd: Wilkshire. Nelom, Manu, Vilhena, Immers, Kazim, Manu, Te Vrede. Wel van Geel een exemplaar sturen.
Jouw cd nog niet klaar!
Dubbel-cd waarop jij de volgrnde namen noemt: van Geel, Gudde, Koevermans, RvC, alle suppoosten die een oorringetjr dragen, Gio als ie een tattoo op z'n lul laat zetten, JP als ie contract- en penisverlenging aanvraagt.
Man, ga de klit van van Geels vrouw eens verwennen. Lacht het leven ook jou meer toe.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 00:53 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij zo'n figuur die op ieder feestje dezelfde mop verteld. Is het niet?
Hahaha, voor daan is koersbal al een feestje.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 22 juli 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Verander verteld even in vertelt Henk!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 01:00 schreef Vincent1970 het volgende:
Verander verteld even in vertelt Henk!
Leest daantje toch niet, Vincent.
Die zit uitsluitend in aardappelbusiness.
De eigenheimer.

En ik zag 'm ook nie...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 06:04   quote  deeplink  
Dan heb je ook nog van die opperdoesers he..😉
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 08:58   quote  deeplink  
Ik kan er niks meer van maken van al dat gebrabbel, wie moest er nou ook weer weg?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Fer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 09:43   quote  deeplink  
👌🏼👍
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Nee joh, je gaat hem missen en niet iedereen is een lettergeleerde. Lijkt vandaag de dag wel of alles daar om draait en als ze iets moeten repareren kunnen ze je alleen nog via de laptop vertellen wat er kapot is. Ga er niet over verder, maar ieder mens heeft zijn slechte en goede punten en daar kan je weinig aan veranderen.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Vele lijstjes voorbij zien komen,
De meeste aardig gelijkwaardig,
Heb echter meer en meer de indruk dat v Geel nog steeds denkt dat er n puike selectie staat, en dus helemaal geen afscheid van die spelers wenst te nemen.
Lijkt gewoon te kiezen voor makkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 09:58 schreef VVout het volgende:
Nee joh, je gaat hem missen en niet iedereen is een lettergeleerde. Lijkt vandaag de dag wel of alles daar om draait en als ze iets moeten repareren kunnen ze je alleen nog via de laptop vertellen wat er kapot is. Ga er niet over verder, maar ieder mens heeft zijn slechte en goede punten en daar kan je weinig aan veranderen.
En dan heb je ook nog trollen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 12:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog trollen..
Precies.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 22 juli 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Al is de leugen nog zo snel de waarheid
achterhaald ze wel
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 22 juli 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Stylzz het had anders gekund daar kanje niet om heen ,dit is weer het zelfde brandhout.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Dat weet ik niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 12:36 schreef van geil het volgende:
Vele lijstjes voorbij zien komen,
De meeste aardig gelijkwaardig,
Heb echter meer en meer de indruk dat v Geel nog steeds denkt dat er n puike selectie staat, en dus helemaal geen afscheid van die spelers wenst te nemen.
Lijkt gewoon te kiezen voor makkelijk.
Dat lijkt.
Maar heb je nou echt dagelijks nodig te verkondigen dat het mis KAN gaan?
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juli 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Indoctrinatie noemen ze dat.... Google dat maar eens geile.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Neuh...Indoctrinatie is het als iemand verborgen macht heeft.
Dat heeft Geile niet.
Wil ie ook niet/lukt hem ook niet.

Doorhalen wat niet verlangd wordt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Overigens mag ik dat wel bij van Geil.
Standpunten.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juli 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Daar is bij meer mensen sprake van. Gelukkig. Maar het is wel behoorlijk irritant als je steeds weer met negatieve aannames.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat lijkt.
Maar heb je nou echt dagelijks nodig te verkondigen dat het mis KAN gaan?
Ik heb gewoon veel tijd.
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:21 schreef FR-Henk het volgende:
Neuh...Indoctrinatie is het als iemand verborgen macht heeft.
Dat heeft Geile niet.
Wil ie ook niet.

Doorhalen wat niet verlangd wordt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Hehehe
Eens.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 22 juli 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Zeg maar niets meer ik ga wel houd er de moed aub wel in .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers willen we graag eind dit seizoen uitzwaaien?









0.0172162