BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 februari 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:10 schreef MMM het volgende:
Irritant interview. Dacht een streepje voor te hebben door aanvoerderschap en ervaring.

Stop eens en accepteer het, knok jezelf terug en klep dicht in de media
Mwah ik snapte hem wel..
MMM
 MMM - zaterdag 11 februari 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mwah ik snapte hem wel..
Ik niet. Niemand heeft een streepje voor.
ar
 ar - zaterdag 11 februari 2017 - 23:13   quote  deeplink  
Hij zal het toch wel weten diep van binnen?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 februari 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik niet. Niemand heeft een streepje voor.
Das niet waar, je aanvoerder heeft een streepje voor, das overal zo..
MMM
 MMM - zaterdag 11 februari 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet waar, je aanvoerder heeft een streepje voor, das overal zo..
Niet als hij niet beter is dan een ander, daar gaat het om toch?
VVout
 VVout - zaterdag 11 februari 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Rare vraag raar antwoord, zou er ook moe van worden als ik Kuyt was. Komt elke keer weer op het zelfde neer als ie niet in de basis staat. Over twee weken gewoon weer beslissend met zijn aktie en lekker fit.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 februari 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet als hij niet beter is dan een ander, daar gaat het om toch?
In dat opzicht heb je gelijk M..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 februari 2017 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das niet waar, je aanvoerder heeft een streepje voor, das overal zo..
Je zou kunnen zeggen dat ook is gebleken omdat vorige week niet hij maar Toornstra wissel stond.

Anyway, vind de uitspraken dat ie dacht dat ie zich niet meer hoefde te bewijzen wat apart. Als het om naam gaat kunnen we Kindvall ook wel weer opstellen. Kuyt zal toch ook wel doorhebben dat ie niet meer de rapste is en dat ie eigenlijk een gemaakte middenvelder is. Alles om hem maar een plek in het elftal te kunnen geven. Niet dat ie dat niet verdiende. Maar er komt in de carriere van elke speler een moment dat het hoogtepunt voorbij is. Dan ga je van sterspeler, naar elftalvulling, naar iemand die tussen bank en basis zit, naar bankzitter, naar tribuneklant. Dat derde is nu voor hem van toepassing.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 februari 2017 - 01:15   quote  deeplink  
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat Kuyt zich nog niet verzoend heeft met het onvermijdelijke.
R()b
 R()b - zondag 12 februari 2017 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:10 schreef MMM het volgende:
Irritant interview. Dacht een streepje voor te hebben door aanvoerderschap en ervaring.

Stop eens en accepteer het, knok jezelf terug en klep dicht in de media
Eens.

Goed dat je als Kuyt zijnde getergd bent, in dat opzicht een heerlijke spirit.
Als je al eens plaats neemt op de reservebank en je vervanger maakt er 2, hou als goede aanvoerder gewoon je mond dicht.
G-child84
 G-child84 - zondag 12 februari 2017 - 02:16   quote  deeplink  
Niemand is groter dan de club... media maakt het enkel groter dan het in werkelijkheid zal worden ervaren... al met al geen selectie van 11 maar van 23 man. Op naar het kampioenschap!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 februari 2017 - 07:39   quote  deeplink  
Dirk zegt het zelf ook. Prima allemaal.
Nibke
 Nibke - zondag 12 februari 2017 - 08:38   quote  deeplink  
Dirk moet gewoon voor een jaar bijtekenen en er rekening mee houden dat hij steeds minder aan spelen toe komt. Dirk is zo belangrijk voor deze groep, vooral ook buiten het veld (daar zien wij allemaal niet veel van). Hoop dat hij nog een jaartje door gaat.
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 februari 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Tegen Ado staat hij er in. En wordt gewisseld in de 2e helft
Milo
 Milo - zondag 12 februari 2017 - 09:20   quote  deeplink  
Heel logisch wat Dirk zegt. Dat laat alleen maar zijn passie zien. Jullie hebben zeker niet de close up gezien tussen dirk en Jens na de wedstrijd. Dirk liet daar even zien wat een held hij is. Ze gaan er allemaal goed mee om.
MMM
 MMM - zondag 12 februari 2017 - 11:42   quote  deeplink  
Ik hoop niet op Kazim praktijken. Het wordt een beetje vervelend. Feyenoord speelt nu beter zonder Kuyt.
MMM
 MMM - zondag 12 februari 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2017 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:
Tegen Ado staat hij er in. En wordt gewisseld in de 2e helft
Kan niet. Toornstra er nu weer uithalen maakt je ongeloofwaardig
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 februari 2017 - 11:46   quote  deeplink  
Eindelijk zegt Dirk eens iets wat op emotie gebaseerd lijkt.
windoweyes
 windoweyes - zondag 12 februari 2017 - 11:55   quote  deeplink  
Op zich speelt Kuyt goed op zijn positie en hij kan best nog wel een tijd mee op dit niveau. Het feit is alleen dat Toornstra gewoon nòg beter is. Ik denk dat als Toornstra vast op deze positie mag blijven spelen, hij zich nog een stuk kan gaan ontwikkelen. Hij is de laatste tijd vooral als rechts-buiten opgesteld. Of helemaal niet/ als invaller. Bij Kuyt zal deze ontwikkeling minder van toepassing zijn. Bij Kuyt wordt het minder, Toornstra kan nog wat stappen gaan maken.
kenny
 kenny - zondag 12 februari 2017 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2017 - 09:17 schreef piet de paler het volgende:
Tegen Ado staat hij er in. En wordt gewisseld in de 2e helft
dat denk ik ook , tegen psv moet je met je sterkste elftal spelen en dan moet hij weer zitten op bankie
kenny
 kenny - zondag 12 februari 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2017 - 11:55 schreef windoweyes het volgende:
Op zich speelt Kuyt goed op zijn positie en hij kan best nog wel een tijd mee op dit niveau. Het feit is alleen dat Toornstra gewoon nòg beter is. Ik denk dat als Toornstra vast op deze positie mag blijven spelen, hij zich nog een stuk kan gaan ontwikkelen. Hij is de laatste tijd vooral als rechts-buiten opgesteld. Of helemaal niet/ als invaller. Bij Kuyt zal deze ontwikkeling minder van toepassing zijn. Bij Kuyt wordt het minder, Toornstra kan nog wat stappen gaan maken.
ook mee eens kuyt wordt minder , toornstra groeit langzaam door zeker als hij eens een vaste positie krijgt
daarom vind ik het jammer dat kuyt zichzelf zo belangrijk vind en pissig wordt en gesprekken aangaat met de trainer , niemand is groter dan de club alleen vind dirk dat schijnbaar niet van toepassing op zichzelf
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 februari 2017 - 12:03   quote  deeplink  
Kuijt doorde voordeur binnegengehaald maar mag nooit nooit door de achterdeur verdwijijnen , ik zeg Wouters terug naar utereg, en Kuijt volgend jaar op die stoel. kuijt held en blijft held
Milo
 Milo - zondag 12 februari 2017 - 12:04   quote  deeplink  
1000000 procent mee eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 februari 2017 - 12:15   quote  deeplink  
Heeft piet wel een punt..zit wat in..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 februari 2017 - 13:19   quote  deeplink  
Plek voor Kuijt na actief voetbal is volgens mijn al geregeld.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 februari 2017 - 13:28   quote  deeplink  
Niets meer voordeur dan kampioen worden met de selectie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 februari 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Wat zeggie nou?
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 februari 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2017 - 13:36 schreef FR-Henk het volgende:
Wat zeggie nou?
Dat is kort voor:
"Er is niets meer door de voor de deur vertrekken als kampioen worden met de selectie en dan afscheid nemen".
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 februari 2017 - 14:17   quote  deeplink  
Wat zeggie nou..d:-))
ar
 ar - zondag 12 februari 2017 - 15:11   quote  deeplink  
Iets noordelijks
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 februari 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Dirk snapt t wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 februari 2017 - 17:47   quote  deeplink  
Tis een groepsproces ,daarin staat het teambelang boven persoonlijk belang,dus Kramer oprotten.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 februari 2017 - 20:51   quote  deeplink  
Kuijt kun je ook als echte prof zien. Ik vindt zichzelf een vaste waarde, maar is bereid voor het hogere doel in te leveren.
ar
 ar - zondag 12 februari 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Tuurlijk.
Dirk schat ik hoog in.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 13 februari 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Is weer een storm in een glas water. De media blaast alles op omtrent Kuyt, puur omdat hij een grote naam is met veel ervaring. Echt iedere keer dat hij ernaast staat, gaan ze vragen stellen. Op zich logisch, omdat een dergelijk citaat van een man als Kuyt verkoopt, maar het gaat eigenlijk nergens over. Dirk geeft vervolgens een, in mijn ogen, logisch antwoord. Hij wil natuurlijk altijd spelen en had verwacht als aanvoerder en met zijn ervaring een streepje voor te hebben. Dat vind ik een hele logische gedachte. Ik zou namelijk niet zo even een club kunnen opnoemen, waarbij de eerste aanvoerder niet zeker is van een basisplaats. Hij was teleurgesteld dat hij niet speelde, maar accepteerde het na een gesprek met Gio en gaat nog harder werken om te laten zien dat hij moet spelen. Alleen maar prima, toch? Want als de carrière van Kuyt ons wel één ding geleerd heeft, is dat je hem nooit moet afschrijven en hij altijd sterker terugkeert wanneer hij zich moet bewijzen.

Komende wedstrijd zie ik hem ook 'gewoon' weer in de basis starten. Verwacht dat Gio blijft rouleren en Berghuis deze zondag ernaast zal staan en ergens in de tweede helft zal invallen voor Dirk. Verder zal Vilhena wanneer het kan eerder gewisseld worden ivm zijn gele kaart en de wedstrijd erna tegen PSV. Sowieso zal Dirk alle wisselbeurten vergeten zijn, mocht hij een volledige kampioenswedstrijd spelen en de schaal optillen. Maar de weg is nog lang, Parijs is nog ver. Nog 12 te gaan, 11 te winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 februari 2017 - 14:25   quote  deeplink  
Aanvoerders op leeftijd staan er wel vaker naast. Totti bij Roma, Terry bij Chelsea. Rooney bij United. Om maar wat voorbeelden te noemen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 13 februari 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Aanvoerders op leeftijd staan er wel vaker naast. Totti bij Roma, Terry bij Chelsea. Rooney bij United. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Dat klopt, maar dat is nog wel een iets hoger niveau dan de eredivisie. In de zwaardere competetities en bij de door jouw genoemde clubs hebben die spelers een veel drukker programma en hebben ze ook meer rust nodig. Ik vind het gewoon niet zo gek dat hij dacht dat hij als aanvoerder verzekerd was van een basisplaats. Had ook prima gekund, maar ik snap ook heel goed dat Gio nu gewoon gaat rouleren met Berghuis en Toornstra. Ze zijn alle drie goed, hebben allen hun waarde en we hebben ze allemaal hard nodig richting het hogere doel. Kuyt accepteerde dat na uitleg van Gio. No big deal; is de media die dat ervan maken. Het gedoe om Kramer is een groter issue dan dit. Die mist ongeoorloofd een training en staat een week naast de selectie. Hopelijk geeft dat geen onrust en winnen we zondag gewoon. De ingeslagen weg met overwinningen moeten we blijven volgen ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2017 door feyenoord!!! --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 februari 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 15:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is nog wel een iets hoger niveau dan de eredivisie. In de zwaardere competetities en bij de door jouw genoemde clubs hebben die spelers een veel drukker programma en hebben ze ook meer rust nodig. Ik vind het gewoon niet zo gek dat hij dacht dat hij als aanvoerder verzekerd was van een basisplaats. Had ook prima gekund, maar ik snap ook heel goed dat Gio nu gewoon gaat rouleren met Berghuis en Toornstra. Ze zijn alle drie goed, hebben allen hun waarde en we hebben ze allemaal hard nodig richting het hogere doel. Kuyt accepteerde dat na uitleg van Gio. No big deal; is de media die dat ervan maken. Het gedoe om Kramer is een groter issue dan dit. Die mist ongeoorloofd een training en staat een week naast de selectie. Hopelijk geeft dat geen onrust en winnen we zondag gewoon. De ingeslagen weg met overwinningen moeten we blijven volgen ;)
Sure. Punt was meer dat zij er ook niet altijd instaan als ze gewoon fit zijn net als Dirk. Zeker Terry en Totti zijn geen eerste keus. Die horen niet meer bij de eerste elf. Rooney kan je nog over debatteren.

En tuurlijk mag de media graag wat opblazen. Teleurstelling bij Dirk is volkomen logisch. Elke speler wil spelen. Maar toch, het feit dat ie aangeeft dat ie zich niet meer hoefde te bewijzen, blijft in mijn ogen apart. Dat houdt nooit op. Ook Messi en Ronaldo moeten zich blijven bewijzen.
koekie
 koekie - maandag 13 februari 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 15:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sure. Punt was meer dat zij er ook niet altijd instaan als ze gewoon fit zijn net als Dirk. Zeker Terry en Totti zijn geen eerste keus. Die horen niet meer bij de eerste elf. Rooney kan je nog over debatteren.

En tuurlijk mag de media graag wat opblazen. Teleurstelling bij Dirk is volkomen logisch. Elke speler wil spelen. Maar toch, het feit dat ie aangeeft dat ie zich niet meer hoefde te bewijzen, blijft in mijn ogen apart. Dat houdt nooit op. Ook Messi en Ronaldo moeten zich blijven bewijzen.
Je slaat een spijker op zijn kop. De beste wedstrijd van het seizoen was AZ uit en Groningen thuis. Helaas zonder Dirk en met Jens. . Maar hij is en blijft een Held en van ongelooflijke waarde .
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 13 februari 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 15:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sure. Punt was meer dat zij er ook niet altijd instaan als ze gewoon fit zijn net als Dirk. Zeker Terry en Totti zijn geen eerste keus. Die horen niet meer bij de eerste elf. Rooney kan je nog over debatteren.

En tuurlijk mag de media graag wat opblazen. Teleurstelling bij Dirk is volkomen logisch. Elke speler wil spelen. Maar toch, het feit dat ie aangeeft dat ie zich niet meer hoefde te bewijzen, blijft in mijn ogen apart. Dat houdt nooit op. Ook Messi en Ronaldo moeten zich blijven bewijzen.
Dat klopt; op termijn komen de oudere spelers natuurlijk wel buiten de basisopstelling terecht, maar Kuyt speelt op een lager niveau en heeft nog niet het overduidelijke punt bereikt waarop hij absoluut niet meer mee kan. Heeft nog steeds zijn waarde in een behoorlijk aantal wedstrijden, maar heeft uiteraard ook mindere momenten zoals tegen Twente. Zijn gedachte vind ik dus nog altijd logisch. Evenals zijn uitleg en acceptatie van het feit dat hij ernaast stond.

Dat hij zich niet meer hoefde te bewijzen, lijkt me wel logisch. Hij heeft zich zijn hele carrière overal moeten bewijzen en dat is steeds gelukt. Moet hij dan nu nog gaan bewijzen dat hij bij Feyenoord mee kan? Hij was vorig jaar denk ik onze belangrijkste speler en ook dit jaar maakt hij belangrijke goals; kijk naar Excelsior, Roda en niet te vergeten die goal tegen Ajax. Die laatste wedstrijd hadden we zonder hem gewoon verloren. Tel daarbij zijn winnaarsmentaliteit en waarde buiten het veld bij op en het lijkt mij dat hij eigenlijk niets meer te bewijzen heeft. Desondanks ben ik ervan overtuig dat hij zich binnenkort weer flink zal laten gelden, zoals altijd in zijn carrière.

Maar ja, als een Messi en Ronaldo zich nog moeten bewijzen.. die hebben alles gepresteerd wat maar kan. Waarom moeten die zich nog bewijzen? Die hebben dat topniveau en je weet dat ze dat elke week kunnen laten zien. Ik zou niet weten waarom die zich telkens moeten bewijzen. Er is geen coach ter wereld die een fitte Messi en Ronaldo op de bank gaat zetten voor langere tijd, hoor. Zelfs niet als ze 10 wedstrijden op rij slecht presteren. Puur omdat je weet dat die briljante actie erin zit en er altijd weer uit kan komen. Dat hebben ze immers al vaak genoeg bewezen.
van geil
 van geil - maandag 13 februari 2017 - 17:08   quote  deeplink  
Hij loopt nu ook wel op een positie waar je kilometers moet maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 februari 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 16:01 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat klopt; op termijn komen de oudere spelers natuurlijk wel buiten de basisopstelling terecht, maar Kuyt speelt op een lager niveau en heeft nog niet het overduidelijke punt bereikt waarop hij absoluut niet meer mee kan. Heeft nog steeds zijn waarde in een behoorlijk aantal wedstrijden, maar heeft uiteraard ook mindere momenten zoals tegen Twente. Zijn gedachte vind ik dus nog altijd logisch. Evenals zijn uitleg en acceptatie van het feit dat hij ernaast stond.

Dat hij zich niet meer hoefde te bewijzen, lijkt me wel logisch. Hij heeft zich zijn hele carrière overal moeten bewijzen en dat is steeds gelukt. Moet hij dan nu nog gaan bewijzen dat hij bij Feyenoord mee kan? Hij was vorig jaar denk ik onze belangrijkste speler en ook dit jaar maakt hij belangrijke goals; kijk naar Excelsior, Roda en niet te vergeten die goal tegen Ajax. Die laatste wedstrijd hadden we zonder hem gewoon verloren. Tel daarbij zijn winnaarsmentaliteit en waarde buiten het veld bij op en het lijkt mij dat hij eigenlijk niets meer te bewijzen heeft. Desondanks ben ik ervan overtuig dat hij zich binnenkort weer flink zal laten gelden, zoals altijd in zijn carrière.

Maar ja, als een Messi en Ronaldo zich nog moeten bewijzen.. die hebben alles gepresteerd wat maar kan. Waarom moeten die zich nog bewijzen? Die hebben dat topniveau en je weet dat ze dat elke week kunnen laten zien. Ik zou niet weten waarom die zich telkens moeten bewijzen. Er is geen coach ter wereld die een fitte Messi en Ronaldo op de bank gaat zetten voor langere tijd, hoor. Zelfs niet als ze 10 wedstrijden op rij slecht presteren. Puur omdat je weet dat die briljante actie erin zit en er altijd weer uit kan komen. Dat hebben ze immers al vaak genoeg bewezen.
In een bepaald opzicht hebben die spelers niets meer te bewijzen, dat geldt ook voor Kuyt. Maar ze zullen blijven moeten aantonen dat niveau nog steeds te hebben. En dat geldt zeker voor spelers op leeftijd. Dan doel ik vooral op scherpte en fitheid. Dat ze kunnen voetballen, daar bestaat geen twijfel over. En de Kuyt van 5 jaar terug zou boven elke twijfel verheven zijn. Maar als het minder wordt, dan komen de twijfels en moet je bewijzen. Want spelers als Toornstra en Berghuis maken net zo goed aanspraak om te spelen.

Anders stel je iemand alleen nog op basis van naam op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 februari 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 17:08 schreef van geil het volgende:
Hij loopt nu ook wel op een positie waar je kilometers moet maken.
Jep en het is een positie waar hij in zijn carrière weinig heeft gespeeld.
van geil
 van geil - maandag 13 februari 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 23:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jep en het is een positie waar hij in zijn carrière weinig heeft gespeeld.
En eigenlijk is dat oneerlijk om hem daar op af te rekenen.Dan moet je bij Martin zijn.
Die Zweed kon het niet , Toornstra is ook kwalitatief niet goed genoeg daar in de regel , dus gewoon accepteren.
Wat mijn idee is om Jorgensen meer in te laten zakken en Kuyt te laten doen waar hij goed in is.
Scoren.
Dit niet in de basis maar als optie.Net als dat Toornstra een optie is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2017 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 februari 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 23:49 schreef van geil het volgende:

[..]

En eigenlijk is dat oneerlijk om hem daar op af te rekenen.Dan moet je bij Martin zijn.
Die Zweed kon het niet , Toornstra is ook kwalitatief niet goed genoeg daar in de regel , dus gewoon accepteren.
Wat mijn idee is om Jorgensen meer in te laten zakken en Kuyt te laten doen waar hij goed in is.
Scoren.
Dit niet in de basis maar als optie.Net als dat Toornstra een optie is.
mja, ik begrijp wat je zegt, maar goed, je moet toch wat. Bovendien zou je kunnen zeggen dat zijn rol kunstmatig voor hem gemaakt is om hem in het elftal te houden (hij vult het niet als een echte 10 in immers). Voor de aanval heeft ie teveel aan diepgang/snelheid ingeleverd.

En ja Toornstra en Gustafson overtuigen in verschillende mate ook niet altijd, maar goed das een andere discussie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 februari 2017 - 07:10   quote  deeplink  
Martin op Gustafson afrekenen is ook een beetje flauw.
Iedereen vond dat hij kwaliteiten had.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 februari 2017 - 08:35   quote  deeplink  
Twee kanten aan Kuijt. Hij gooit er enorme inzet op en speelt z'n directe tegenstander stuk, anderzijds levert Dirk te regelmatig de bal in door onzorgvuldige passing etc.

En....Toornstra is goed op dreef.
Kijkend naar kale feiten: de winnende trainer heeft altijd gelijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 14 februari 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 23:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

In een bepaald opzicht hebben die spelers niets meer te bewijzen, dat geldt ook voor Kuyt. Maar ze zullen blijven moeten aantonen dat niveau nog steeds te hebben. En dat geldt zeker voor spelers op leeftijd. Dan doel ik vooral op scherpte en fitheid. Dat ze kunnen voetballen, daar bestaat geen twijfel over. En de Kuyt van 5 jaar terug zou boven elke twijfel verheven zijn. Maar als het minder wordt, dan komen de twijfels en moet je bewijzen. Want spelers als Toornstra en Berghuis maken net zo goed aanspraak om te spelen.

Anders stel je iemand alleen nog op basis van naam op.
Tsja, in die zin ben ik het met je eens. Fitheid en scherpte blijft inderdaad van belang; dat moet je kunnen terugzien in de wedstrijden. Qua fitheid zie ik bij Kuyt geen probleem. Scherpte soms wel. Let wel; ook ik vind niet dat Kuyt altijd moet spelen, maar ik vind zijn gedachte dat je als aanvoerder een streepje voor hebt, niet zo gek. In 99,9% van de gevallen is dat natuurlijk ook zo en zal de aanvoerder altijd spelen. Dat hij teleurgesteld is, snap ik ook. Is ook alleen maar goed, want als hij dat niet meer heeft, had hij al gestopt moeten zijn. Gelukkig is dat nog niet het geval. Dat Berghuis en Toornstra evengoed aanspraak maken op speeltijd, is juist. Dat is ook het lastige van deze situatie; je moet altijd eentje teleurstellen (behalve aanstaande zondag wellicht als Toornstra op de plek van Vilhena zou spelen ivm geel/PSV). Hoe dan ook; het is niet heel handig om dit uit te spreken, zoals Kuyt deed, maar het zijn ook niet echt schokkende dingen. Hij stelt direct ook al het na het gesprek te accepteren en harder te gaan werken en dat alles om het grotere doel gaat. En wanneer Kuyt voelt dat hij zich moet bewijzen, gaat hij altijd beter spelen, dus wellicht is het nog positief ook. Ik verwacht overigens dat hij zondag 'gewoon' gaat spelen. Mijn vraag is alleen of Vilhena ernaast staat en Toornstra op zijn plek of dat Toornstra rechtsbuiten gaat en Berghuis op de bank moet. Ik denk echt dat het één van deze opties gaat worden. Daarna zal Gio gewoon blijven rouleren, vermoed ik.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 februari 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Aight..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 februari 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 14:09 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, in die zin ben ik het met je eens. Fitheid en scherpte blijft inderdaad van belang; dat moet je kunnen terugzien in de wedstrijden. Qua fitheid zie ik bij Kuyt geen probleem. Scherpte soms wel. Let wel; ook ik vind niet dat Kuyt altijd moet spelen, maar ik vind zijn gedachte dat je als aanvoerder een streepje voor hebt, niet zo gek. In 99,9% van de gevallen is dat natuurlijk ook zo en zal de aanvoerder altijd spelen. Dat hij teleurgesteld is, snap ik ook. Is ook alleen maar goed, want als hij dat niet meer heeft, had hij al gestopt moeten zijn. Gelukkig is dat nog niet het geval. Dat Berghuis en Toornstra evengoed aanspraak maken op speeltijd, is juist. Dat is ook het lastige van deze situatie; je moet altijd eentje teleurstellen (behalve aanstaande zondag wellicht als Toornstra op de plek van Vilhena zou spelen ivm geel/PSV). Hoe dan ook; het is niet heel handig om dit uit te spreken, zoals Kuyt deed, maar het zijn ook niet echt schokkende dingen. Hij stelt direct ook al het na het gesprek te accepteren en harder te gaan werken en dat alles om het grotere doel gaat. En wanneer Kuyt voelt dat hij zich moet bewijzen, gaat hij altijd beter spelen, dus wellicht is het nog positief ook. Ik verwacht overigens dat hij zondag 'gewoon' gaat spelen. Mijn vraag is alleen of Vilhena ernaast staat en Toornstra op zijn plek of dat Toornstra rechtsbuiten gaat en Berghuis op de bank moet. Ik denk echt dat het één van deze opties gaat worden. Daarna zal Gio gewoon blijven rouleren, vermoed ik.
Jep, mooie samenvatting van het geheel. Kan ik me goed in vinden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0421879