BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 14:27   quote  deeplink  
Op Milo na twijfelt niemand daar aan..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 25 april 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 14:15 schreef MMM het volgende:
Basiselftal: 26
Ingevallen: 3
Zonder invalbeurt bij de selectie: 3

Goals: 9
Assists: 6

Is gewoon heel belangrijk dit seizoen.
Zeker weten, over het hele seizoen gezien wel, prachtig einde toch? Alleen als je de lijn van de laatste 2 maanden door gaat trekken, dan wordt het minder imposant. En dat zou in een volgend seizoen zeker niet anders zijn.
Milo
 Milo - dinsdag 25 april 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 14:27 schreef RenatoBos het volgende:
Op Milo na twijfelt niemand daar aan..
Lul
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 14:22   quote  deeplink  
Volgende week laten spelen vind ik.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 28 april 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2017 - 14:22 schreef ar het volgende:
Volgende week laten spelen vind ik.
Hij moet in ieder geval in de 90e minuut op het veld staan en met de aanvoerdersband om. Dat verdient hij.
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2017 - 14:25 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Hij moet in ieder geval in de 90e minuut op het veld staan en met de aanvoerdersband om. Dat verdient hij.
Zo is het.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2017 - 14:22 schreef ar het volgende:
Volgende week laten spelen vind ik.
Sluit ik me bij aan..
van geil
 van geil - vrijdag 28 april 2017 - 15:29   quote  deeplink  
Thuis tegen Heracles in de 3de minuut wisselen , en dan 87 minuten voor hem klappen.
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 15:33   quote  deeplink  
Niet andersom?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Lijkt me iets beter inderdaad..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 april 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Geile wil graag klappen...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Die kan ie krijgen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Oeeeeeee..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 april 2017 - 16:16   quote  deeplink  
Hahahaha...
Was weer te makkelijk inkoppen.
van geil
 van geil - vrijdag 28 april 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Geil
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 18:09   quote  deeplink  
Van..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 april 2017 - 06:35   quote  deeplink  
''Keuze om Kuyt terug te halen heeft fantastisch uitgepakt''

rmpe0o.jpg

Martin van Geel is als technisch directeur verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid van Feyenoord. De laatste td die het voor elkaar kreeg om een kampioenselftal samen te stellen was Rob Baan in 1999. Hij heeft bewondering voor Van Geel. "Uiteindelijk mag je zeggen dat de keuzes die nu gemaakt zijn, goed zijn.''

''Als je naar de bank kijkt zie je daar ook een aantal spelers op dat aangekocht is en die het niet gemaakt hebben,'' zegt Rob Baan in gesprek met De Telegraf. ''De keuze om Dirk Kuyt terug te halen heeft fantastisch uitgepakt. Ik denk dat vooral dat er aan heeft bijgedragen dat er nu een succesvol team is gekomen."

Baan verwacht na het landskampioenschap ook een leegloop bij Feyenoord. "Als er interesse is uit het buitenland, dan zullen die spelers ook vertrekken. De kunst voor Martin van Geel wordt dan om er de maximale prijs voor terug te krijgen en te zorgen dat hij met zijn scoutingteam de alternatieven al klaar heeft."

Tot slot stipt de oud-technisch directeur de noodzaak van een nieuw stadion aan. "Het is zo vervelend dat supporters daar over blijven zeuren: dat stadion moet er komen, want anders komt Feyenoord nooit meer ergens."
ar
 ar - zaterdag 29 april 2017 - 07:31   quote  deeplink  
Dirk KUIP.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Kuyt als held onthaald in restaurant: ''Dat was fantastisch''

9qco68.jpg

Op de dag dat Feyenoord van Vitesse won en Ajaks punten verspeelde tegen PSV was het groot feest in Rotterdam. De spelers werden als helden onthaald bij De Kuip. Ook Dirk Kuyt kreeg tijdens het eten te maken met dolblije supporters. De aanvoerder ging een hapje eten bij restaurant La Salute en werd als kampioen onthaald. De beelden gingen viraal op sociale media.

''Dat was fantastisch. Hij ging helemaal los,'' zegt eigenaar Libero Lo Monaco (58) in een uitgebreid interview met Metro. ''Ik wist niet dat hij kwam hoor, dat was voor mij ook een verrassing. Maar Dirk is echt een goede gozer, een sympathieke jongen die hier al heel lang komt. Hij zegt nooit nee tegen iemand die een handtekening wil.''

Bij Libero heerst er veel vertrouwen. ''De jongens zijn heel relaxed en die worden gewoon kampioen. Als ze dat niet worden, dan verkoop ik het restaurant en ga ik terug naar Sicilië. Dit kan gewoon niet meer misgaan. Ik had van de week nog contact met Graziano Pelle. Die zit nu in China en hoopt dat Feyenoord kampioen wordt. Hij vindt het hartstikke leuk voor zijn oude collega’s en gunt het ze van harte.''
JanM
 JanM - maandag 01 mei 2017 - 17:40   quote  deeplink  
Dirk gaat lekker zijn afscheid aankondigen als hij met de schaal omhoog staat volgens mij. Dirk///HELD!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 mei 2017 - 19:08   quote  deeplink  
Of een jaartje erbij en meer en meer afbouwen en oriënteren op een andere functie binnen de club.
JanM
 JanM - maandag 01 mei 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 19:08 schreef FR-Henk het volgende:
Of een jaartje erbij en meer en meer afbouwen en oriënteren op een andere functie binnen de club.
Kan ook en mag van mij, maar gun hem ook dit prachtige afscheid en absoluut niet dat hij het grootste deel van het seizoen op de bank moet zitten!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Maar voor de teambuilding goed erbij te hebben. Wel wat duur dan dat wel..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 20:04   quote  deeplink  
En hij maakt zijn minuten dan nog wel op zeker
van geil
 van geil - maandag 01 mei 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Niet meer doen. Het is goed zo.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 mei 2017 - 12:57   quote  deeplink  
Beslist van de zomer of tie blijft, Feyenoord wilt hem in welke hoedanigheid behouden d:-)
van geil
 van geil - woensdag 03 mei 2017 - 18:23   quote  deeplink  
TD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2017 - 14:40   quote  deeplink  
Aanvoerder Kuyt neemt schaal in ontvangst bij titel

2eul7np.jpg

Wanneer Feyenoord zondagmiddag tegen Excelsior wint, zijn de Rotterdammers kampioen. De kampioensschaal zal daarna in de Kuip overhandigd worden aan de ploeg van Giovanni van Bronckhorst.

“Als we echt kampioen worden, haalt Dirk Kuyt de schaal op”, zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad. “Hij is de aanvoerder.” Het is nog niet bekend of Kuyt tegen Excelsior ook daadwerkelijk in actie komt. 
Milo
 Milo - vrijdag 05 mei 2017 - 14:52   quote  deeplink  
Legend!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2017 - 15:25   quote  deeplink  
'Je wilt om de prijzen spelen, dan hoort dat gevoel erbij'


mcunhd.jpg

Met het doel om prijzen te winnen kwam Dirk Kuyt vorig seizoen terug naar Feyenoord. Waar de aanvoerder vorig seizoen al de beker mocht bijschrijven op zijn palmares, is de kans groot dat daar zondag het landskampioenschap bij komt. De spanning die bij z’n wedstrijd komt kijken is een logisch gevolg volgens de routinier.

“Je wilt om de prijzen spelen, dan hoort dat gevoel erbij”, gaat Kuyt verder over de spanning die bij de wedstrijd van zondag komt kijken. “Ik moet zeggen dat de groep er heel volwassen mee omgaat, ondanks dat we er een paar jonge pikkies tussen hebben lopen”, zegt Kuyt tegen RTV Rijnmond.

Volgens Kuyt hoeft de druk die komende zondag op de wedstrijd geen probleem te zijn. “Deze ploeg heeft laten zien met de druk om te kunnen gaan. We wonnen van United en daarna van PSV, en ook na de uitschakeling tegen Fenerbahce wonnen we daarna met 5-0 van AZ. Dat moeten we zondag weer laten zien.”


(https://youtu.be/uQ3YkfJ0OFc)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 05 mei 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 15:21 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Zeker weten, over het hele seizoen gezien wel, prachtig einde toch? Alleen als je de lijn van de laatste 2 maanden door gaat trekken, dan wordt het minder imposant. En dat zou in een volgend seizoen zeker niet anders zijn.
En toch blijft hij kwaliteiten met zich meebrengen die eigenlijk niemand anders in deze selectie in zich heeft. Los van zijn leiderschap, heeft hij een scorend vermogen waar eigenlijk iedereen jaloers op is. Ga eens bekijken hoeveel van zijn goals hij op belangrijke momenten gemaakt heeft dit seizoen. En hoeveel moeilijke goals hij gemaakt heeft. Denk aan de 2 goals tegen Excelsior in de Kuip, van 0-1 achter, schiet hij ons naar 2-1 voor. Hij maakt de openingsgoal tegen Den Haag, tegen PEC Zwolle. Hij maakte de 1-1 tegen Ajax, maakte de 0-1 bij Roda JC, de 1-1 bij FC Utrecht. Dan heb je zo al 7 van zijn goals te pakken die hij dus op hele belangrijke momenten maakte.

En als je dan de goals bekijkt.. die twee tegen Excelsior waren echt briljant, met name die tweede. Die tegen Ajax had niemand anders in de selectie gemaakt. Die goal tegen AZ laatst was dan wel de 3-0, maar technisch heel moeilijk en fraai.

Natuurlijk wordt het bij Dirk Kuyt ook allemaal wat minder op 36-jarige leeftijd, maar hij heeft nog zoveel belangrijke goals (en moeilijke goals) gemaakt, dat hij ook dit seizoen zijn waarde en klasse weer heeft bewezen. En gezien zijn leiderschapskwaliteiten en zijn manier waarop hij het topsportklimaat (mede) heeft teruggebracht, zou ik hem dolgraag nog een jaar bij ons zien voetballen. Natuurlijk niet alles in de basis, maar hij zou nog altijd van grote waarde zijn. En na alles wat hij voor ons gedaan heeft, gun ik het hem van harte om nog een keer op het absolute topniveau, het allerhoogste niveau in het clubvoetbal te mogen acteren. Die CL-wedstrijd(en) zijn hem van harte gegund. Maar eerst is er zijn moment aanstaande zondag; er is maar één man die de schaal als eerste omhoog kan houden in dit elftal!
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 05 mei 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 18:16 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En toch blijft hij kwaliteiten met zich meebrengen die eigenlijk niemand anders in deze selectie in zich heeft. Los van zijn leiderschap, heeft hij een scorend vermogen waar eigenlijk iedereen jaloers op is. Ga eens bekijken hoeveel van zijn goals hij op belangrijke momenten gemaakt heeft dit seizoen. En hoeveel moeilijke goals hij gemaakt heeft. Denk aan de 2 goals tegen Excelsior in de Kuip, van 0-1 achter, schiet hij ons naar 2-1 voor. Hij maakt de openingsgoal tegen Den Haag, tegen PEC Zwolle. Hij maakte de 1-1 tegen Ajax, maakte de 0-1 bij Roda JC, de 1-1 bij FC Utrecht. Dan heb je zo al 7 van zijn goals te pakken die hij dus op hele belangrijke momenten maakte.

En als je dan de goals bekijkt.. die twee tegen Excelsior waren echt briljant, met name die tweede. Die tegen Ajax had niemand anders in de selectie gemaakt. Die goal tegen AZ laatst was dan wel de 3-0, maar technisch heel moeilijk en fraai.

Natuurlijk wordt het bij Dirk Kuyt ook allemaal wat minder op 36-jarige leeftijd, maar hij heeft nog zoveel belangrijke goals (en moeilijke goals) gemaakt, dat hij ook dit seizoen zijn waarde en klasse weer heeft bewezen. En gezien zijn leiderschapskwaliteiten en zijn manier waarop hij het topsportklimaat (mede) heeft teruggebracht, zou ik hem dolgraag nog een jaar bij ons zien voetballen. Natuurlijk niet alles in de basis, maar hij zou nog altijd van grote waarde zijn. En na alles wat hij voor ons gedaan heeft, gun ik het hem van harte om nog een keer op het absolute topniveau, het allerhoogste niveau in het clubvoetbal te mogen acteren. Die CL-wedstrijd(en) zijn hem van harte gegund. Maar eerst is er zijn moment aanstaande zondag; er is maar één man die de schaal als eerste omhoog kan houden in dit elftal!
Eens hoor, Kuijt is een held. Maar soms moet je grote bomen in het woud kappen, zodat andere bomen de kans krijgen om uit te groeien tot iets moois. Wat mij betreft wordt Kuijt gekapt en gaat hij verder bij Feyenoord in een andere functie (assistenttrainer?)
Milo
 Milo - vrijdag 05 mei 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 18:16 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En toch blijft hij kwaliteiten met zich meebrengen die eigenlijk niemand anders in deze selectie in zich heeft. Los van zijn leiderschap, heeft hij een scorend vermogen waar eigenlijk iedereen jaloers op is. Ga eens bekijken hoeveel van zijn goals hij op belangrijke momenten gemaakt heeft dit seizoen. En hoeveel moeilijke goals hij gemaakt heeft. Denk aan de 2 goals tegen Excelsior in de Kuip, van 0-1 achter, schiet hij ons naar 2-1 voor. Hij maakt de openingsgoal tegen Den Haag, tegen PEC Zwolle. Hij maakte de 1-1 tegen Ajax, maakte de 0-1 bij Roda JC, de 1-1 bij FC Utrecht. Dan heb je zo al 7 van zijn goals te pakken die hij dus op hele belangrijke momenten maakte.

En als je dan de goals bekijkt.. die twee tegen Excelsior waren echt briljant, met name die tweede. Die tegen Ajax had niemand anders in de selectie gemaakt. Die goal tegen AZ laatst was dan wel de 3-0, maar technisch heel moeilijk en fraai.

Natuurlijk wordt het bij Dirk Kuyt ook allemaal wat minder op 36-jarige leeftijd, maar hij heeft nog zoveel belangrijke goals (en moeilijke goals) gemaakt, dat hij ook dit seizoen zijn waarde en klasse weer heeft bewezen. En gezien zijn leiderschapskwaliteiten en zijn manier waarop hij het topsportklimaat (mede) heeft teruggebracht, zou ik hem dolgraag nog een jaar bij ons zien voetballen. Natuurlijk niet alles in de basis, maar hij zou nog altijd van grote waarde zijn. En na alles wat hij voor ons gedaan heeft, gun ik het hem van harte om nog een keer op het absolute topniveau, het allerhoogste niveau in het clubvoetbal te mogen acteren. Die CL-wedstrijd(en) zijn hem van harte gegund. Maar eerst is er zijn moment aanstaande zondag; er is maar één man die de schaal als eerste omhoog kan houden in dit elftal!
Beter had ik niet kunnen verwoorden! De statistieken wijzen uit dat hij dit seizoen waardevoller is geweest dan vorig seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2017 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 18:16 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En toch blijft hij kwaliteiten met zich meebrengen die eigenlijk niemand anders in deze selectie in zich heeft. Los van zijn leiderschap, heeft hij een scorend vermogen waar eigenlijk iedereen jaloers op is. Ga eens bekijken hoeveel van zijn goals hij op belangrijke momenten gemaakt heeft dit seizoen. En hoeveel moeilijke goals hij gemaakt heeft. Denk aan de 2 goals tegen Excelsior in de Kuip, van 0-1 achter, schiet hij ons naar 2-1 voor. Hij maakt de openingsgoal tegen Den Haag, tegen PEC Zwolle. Hij maakte de 1-1 tegen Ajax, maakte de 0-1 bij Roda JC, de 1-1 bij FC Utrecht. Dan heb je zo al 7 van zijn goals te pakken die hij dus op hele belangrijke momenten maakte.

En als je dan de goals bekijkt.. die twee tegen Excelsior waren echt briljant, met name die tweede. Die tegen Ajax had niemand anders in de selectie gemaakt. Die goal tegen AZ laatst was dan wel de 3-0, maar technisch heel moeilijk en fraai.

Natuurlijk wordt het bij Dirk Kuyt ook allemaal wat minder op 36-jarige leeftijd, maar hij heeft nog zoveel belangrijke goals (en moeilijke goals) gemaakt, dat hij ook dit seizoen zijn waarde en klasse weer heeft bewezen. En gezien zijn leiderschapskwaliteiten en zijn manier waarop hij het topsportklimaat (mede) heeft teruggebracht, zou ik hem dolgraag nog een jaar bij ons zien voetballen. Natuurlijk niet alles in de basis, maar hij zou nog altijd van grote waarde zijn. En na alles wat hij voor ons gedaan heeft, gun ik het hem van harte om nog een keer op het absolute topniveau, het allerhoogste niveau in het clubvoetbal te mogen acteren. Die CL-wedstrijd(en) zijn hem van harte gegund. Maar eerst is er zijn moment aanstaande zondag; er is maar één man die de schaal als eerste omhoog kan houden in dit elftal!
Aight d:-)
MMM
 MMM - zaterdag 06 mei 2017 - 10:41   quote  deeplink  
Heel belangrijk geweest.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 mei 2017 - 10:55   quote  deeplink  
[Kuyt: ''De stad gaat ontploffen, denk ik''

igvxc6.jpg

Dirk Kuyt is klaar voor een kampioensfeest in Rotterdam. De aanvoerder merkt de gekte die deze week is ontstaan in De Kuip. Het geeft de selectie energie, verzekert de aanvoerder. Zondag moet de klus afgemaakt worden met een overwinning op Excelsior.

''De stad gaat ontploffen, denk ik'', blikt Kuyt vooruit in De Telegraf. ''Ik moet in deze fase de spelersgroep nog even voor randzaken afschermen. We hebben ook een teammanager die veel zaken bij ons weghoudt. Maar je ontkomt er niet aan dat je als aanvoerder bij bepaalde organisaties betrokken bent voor zondag en maandag.''

''Het geeft ook weer energie, zoveel enthousiasme en zoveel positieve reacties. Vroeger vond ik het wel eens lekker om uit de gekte van de stad te ontsnappen en op het strand van Katwijk even de rust te zoeken. Maar zelfs daar ontkom ik niet aan de mensen die over het kampioenschap beginnen.''

De routinier heeft nog niet nagedacht over zijn toekomst. ''Die vraag, of ik zou stoppen, stelden ze ook toen Feyenoord vorig seizoen voor het eerst na acht jaar de KNVB-beker won. Ik besloot per jaar te bekijken hoe ik me voelde. Nu is de situatie niet anders. Als we de titel veroveren, ga ik daarna pas nadenken over mijn toekomst.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2017 door RenatoBos --
ar
 ar - zaterdag 06 mei 2017 - 11:10   quote  deeplink  
V.I.P.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 mei 2017 - 11:26   quote  deeplink  
Dirk Kuyt over Excelsior - Feyenoord

(https://youtu.be/hTN7Yw9L3eU)
van geil
 van geil - zaterdag 06 mei 2017 - 22:27   quote  deeplink  
Pak alsjeblieft morgen die schaal aan Dirk!
De Bestlander
 De Bestlander - maandag 08 mei 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Ik heb respect voor Dirk Kuyt, dat het eens ophoud is geen schande. Wat mij betreft mag hij nog wel een jaar eraan vastplakken op voorwaarde dat hij mogelijk 2e of 3e keus is.
Ik denk dat hij ook al voetballer nog iets toe voegd aan het team, dat raak je kwijt en dat is ook wat waard. aan de andere kant als Dirk er een punt achter zet begrijpt ik het ook.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 mei 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Als Dirk zondag speelt, en hij maakt een doelpunt en speelt een goede wedstrijd is er na Kindvall, Guidetti, Pelle kan hij geschiedenis schrijven, Hij kwam zag en overwon lijt me mooi, en dan zou ik stoppen met mijn hele mooie cariere.
MMM
 MMM - woensdag 10 mei 2017 - 19:58   quote  deeplink  
Wat doet Guidetti in dat rijtje? Pellè heeft ook geen geschiedenis geschreven maar was wel 50x beter dan Guidetti
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 mei 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Dirk.maakt ons KAMPIOEN. Op zeker
Appie53
 Appie53 - woensdag 10 mei 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 mei 2017 - 20:00 schreef MightyAce het volgende:
Dirk.maakt ons KAMPIOEN. Op zeker
Nu inderdaad betere optie dan Vilhena. Een brok ervaring.
ar
 ar - woensdag 10 mei 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 mei 2017 - 20:00 schreef MightyAce het volgende:
Dirk.maakt ons KAMPIOEN. Op zeker
Dat denk ik ook.
Die gaat zijn hele ziel en zaligheid geven zondag.
De Bestlander
 De Bestlander - donderdag 11 mei 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Ik denk dat Dirk een toegevoegde waarde heeft op heel het team van Feyenoord.
Natuurlijk had hij het moeilijk dat hij de reserverol kreeg toebedeeld maar hij heeft zich er naar geschikt. Het is misschien beter om te stoppen als wij zondag kampioen worden, of hij moet zich schikken als tweede of derde in de rij,en als een stuk verlengstuk van de trainer zijn.
tomson
 tomson - zondag 14 mei 2017 - 14:32   quote  deeplink  
DIRKIE KUIJT OLE OLEEEE
igor korneev
 igor korneev - zondag 14 mei 2017 - 14:50   quote  deeplink  
Teken aub nog een jaartje bij blonde halfgod!laat de als feyenoord supporters vermomde neuzen in de media maar lullen..
Milo
 Milo - zondag 14 mei 2017 - 15:43   quote  deeplink  
Mijn held!!!
igor korneev
 igor korneev - zondag 14 mei 2017 - 16:18   quote  deeplink  
nog een jaartje Europa in dirk, doen hoor!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dirk Kuyt HELD topic









0.0501940