BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Simon Gustafson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Simon Gustafson

96965c.jpg

Simon Gustafson (11 januari 1995) is een Zweeds voetballer die bij voorkeur als centrale middenvelder speelt. Hij verruilde in 2013 Fässbergs IF voor BK Häcken. Zijn tweelingbroer Samuel Gustafson is eveneens betaald voetballer.

Gustafson brak op vijftienjarige leeftijd door in het eerste elftal van Fässbergs IF. In totaal maakte hij dertien doelpunten in 47 competitiewedstrijden voor de club. Op 1 januari 2013 trok hij transfervrij naar BK Häcken. Aldaar speelde hij in het seizoen 2013 26 competitiewedstrijden en in het seizoen 2014 28 duels. In dat laatste seizoen maakte hij ook tien doelpunten.

Gustafson speelde in de periode tussen 2012 en 2014 zevenmaal in het Zweeds elftal onder 19.Op 15 januari 2015 maakte hij in de vriendschappelijke interland tegen Ivoorkust (02 winst) in Abu Dhabi zijn debuut in het Zweeds voetbalelftal. Bondscoach Erik Hamrén liet naast Gustafson nog zeven voetballers debuteren in het nationaal elftal.


http://youtu.be/BJr1R7cM9gQ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door RenatoBos --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 14 juli 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Waar gaat hij spelen ??...welke positie
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 14 juli 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Middenveld naast Vejinovic ,eigenlijk is hij spits ,maar als middenvelder kan hij ook goed uit de voeten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 juli 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Oke...dan vraag ik me toch af waarom Feijenoord en Ajax dat middenveld zo volproppen...
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 15 juli 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Gustafson Vejinovic
El Ahmadi

Je kan dan omschakelen naar:
Gustafson
El Ahmadi Vejinovic

Maarja, ik vind Toornstra ook gewoon een basisspeler met scorend vermogen.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 15 juli 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oke...dan vraag ik me toch af waarom Feijenoord en Ajax dat middenveld zo volproppen...
Het valt qua aantallen mee:

Gustafson komt voor Immers
Vejinovic voor Clasie

Dus het middenveld is nog even groot. Alleen heb je een luxe-probleem omdat Toornstra dit jaar waarschijnlijk geen rechtsbuiten zal spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Gustafson tekent vandaag al contract bij Feyenoord

v79h7n.jpg

Simon Gustafson lijkt deze week nog gepresenteerd te worden als de derde aanwinst van Feyenoord deze zomer. Volgens het Zweedse Göteborgs-Posten vliegt de middenvelder vandaag naar Nederland voor een medische keuring en een contractondertekening in De Kuip.

Zaakwaarnemer Carl Fhager wil geen commentaar geven op de berichtgeving van de krant, maar FR12.nl en KuipTalk maakten eerder vandaag al melding dat Gustafson een concreet voorstel op zak heeft en dat hij deze week al zou afreizen naar Rotterdam.

Door het naderende vertrek van Jordy Clasie heeft td Martin van Geel transfer- en salarisbudget voor de jeugdinternational. In De Kuip zijn ze laaiend enthousiast over het talent en een vertrek van welke middenvelder dan ook zou de komst van Gustafson inluiden.

Krabbendam:
#Clasie weg en #Feyenoord schakelt meteen door en keurt morgen Simon Gustafson van BK Häcken. Scouting is gek van deze speler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door RenatoBos --
R()b
 R()b - woensdag 15 juli 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 00:01 schreef MauricioAros het volgende:

Maarja, ik vind Toornstra ook gewoon een basisspeler met scorend vermogen.
Toornstra topspeler jammer dat het wat minder ging afgelopen seizoen.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 15 juli 2015 - 01:01   quote  deeplink  
Komt goed wacht maar af zijn lekker uitgerust, hij moet leren zijn krachten te verdelen ,over de wedstrijden.Nu hoef dat nog niet ,maar straks volgendjaar en we spele europa cup ja dan moetje er toch iets op vinden voorje weer voor tijdig uitgeblust ben.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 00:01 schreef MauricioAros het volgende:
Gustafson Vejinovic
El Ahmadi

Je kan dan omschakelen naar:
Gustafson
El Ahmadi Vejinovic

Maarja, ik vind Toornstra ook gewoon een basisspeler met scorend vermogen.
Het is andersom.
Gio wil met de punt naar achteren spelen.
Dus maar 1 controleur.
Dat zou dan Vejinovic zijn.
Daarvoor heb je dan vele opties. Karsdorp, El Ahmadi, Gustafson, Toornstra en nu zelfs nog Immers.
Nibke
 Nibke - woensdag 15 juli 2015 - 08:58   quote  deeplink  
Gustafson komt ipv. Immers.
Vejinovic kwam ipv. Clasie!
Van Geel loopt nu wel eens een keer op de zaken vooruit.
Is ook wat gemakkelijker wanneer je wat te besteden hebt.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 15 juli 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Nu immers,kazim en manu nog.... en Nelom
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 15 juli 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het is andersom.
Gio wil met de punt naar achteren spelen.
Dus maar 1 controleur.
Dat zou dan Vejinovic zijn.
Daarvoor heb je dan vele opties. Karsdorp, El Ahmadi, Gustafson, Toornstra en nu zelfs nog Immers.
Hoezo zou dat dan vejinovic zijn? Omdat de media dat maar roep?
Hij is van origine een nr 10 bij Vitesse door propper een linie gezakt
Waarom vejinovic die gezien word als scorende middenvelder verdedigend neerzetten en el ahmadi die niet scoor aanvallend
El ahmadi kan heel goed kort op een man spelen fel ingrijpen en is meer controleur dan afronder
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 15 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het is andersom.
Gio wil met de punt naar achteren spelen.
Dus maar 1 controleur.
Dat zou dan Vejinovic zijn.
Daarvoor heb je dan vele opties. Karsdorp, El Ahmadi, Gustafson, Toornstra en nu zelfs nog Immers.
Bovenste moet ook met de punt naar achteren voorstellen.
Maar ik denk als je met Vejinovic ervoor speelt, dat je dan dus ook nog kan omschakelen naar met-de-punt-naar-voren. Voor als dat tijdens de wedstrijd beter uitpakt ofzo.
Vejinovic is veelzijdig.
jacky chan
 jacky chan - woensdag 15 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Mijn schoonfamilie uit Zweden lieten vanochtend weten dat hij sterk aan de bal is, makkelijk kan scoren...ook vanuit de lucht...maar het temperament heeft als Van Bommel.. Maw...hij laat een tegenstander niet makkelijk voorbij gaan en kijkt niet op tegen ervaren spelers....ben benieuwd!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Klinkt goed..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Clasie-opvolger gearriveerd in De Kuip

4ucig6.jpg

De officiële komst van Simon Gustafson naar Feyenoord nadert met rasse schreden. De Zweedse middenvelder is inmiddels gearriveerd in Rotterdam. Gustafson heeft met goed gevolg een medische keuring afgelegd en is nu in De Kuip om samen met zaakwaarnemer Carl Fhager en technisch directeur Martin van Geel de overgang af te ronden. Hij zet woensdagmiddag zijn handtekening onder een meerjarige verbintenis, naar verluidt voor vier jaar.

Met Gustafson heeft Feyenoord de opvolger van Jordy Clasie, die naar Southampton vertrekt, al binnen. De Rotterdammers maken anderhalf miljoen euro over naar BK Häcken. Hij stond al geruime tijd op het verlanglijstje van de Feyenoord-scouts, die gek van hem zijn. Gustafson treedt in de voetsporen van zijn illustere landgenoten Ove Kindvall, Henrik Larsson en John Guidetti.

Gustafson won eerder dit jaar het jeugd-EK met Jong Zweden. Hij kwam afgelopen seizoen veertien keer in actie voor Häcken. Hij scoorde daarin twee keer.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 15 juli 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:22 schreef jacky chan het volgende:
Mijn schoonfamilie uit Zweden lieten vanochtend weten dat hij sterk aan de bal is, makkelijk kan scoren...ook vanuit de lucht...maar het temperament heeft als Van Bommel.. Maw...hij laat een tegenstander niet makkelijk voorbij gaan en kijkt niet op tegen ervaren spelers....ben benieuwd!!
Hopelijk niet gevalletje als harmeet singh
Maarja geen minuut gemaakt bij ek u21 en zo'n Hiljemark wel basisspeler vraag me dan toch af wat je van zo'n jonge moe verwachten
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Ti's dat ik altijd voor blond ga, maar tjezus zijn vrouwtje mag er wel wezen..
van geil
 van geil - woensdag 15 juli 2015 - 12:51   quote  deeplink  
he , wat ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 12:52   quote  deeplink  
14bq3qp.jpg

2ykc93q.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door RenatoBos --
jacky chan
 jacky chan - woensdag 15 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Renato....foto van zijn vrouw svp
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:05   quote  deeplink  
Haha, check het filmpje in onderstaande link dan maar ff..wat een kont..😜
http://www.fr12.nl/nieuws/32491-video-%7C-simon-gustafson-bijna-feyenoorder.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:09   quote  deeplink  

SIMON GUSTAFSON WORDT FEYENOORDER


35idmj7.jpg

Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Simon Gustafson. De twintigjarige middenvelder zette woensdagmiddag in De Kuip zijn handtekening onder een vierjarig contract, dat hem tot 2019 aan de club verbindt. Gustafson komt over van BK Häcken uit Zweden en is voor Feyenoord na Dirk Kuyt en Marko Vejinovic de derde aanwinst voor het nieuwe voetbalseizoen.

Gustafson arriveerde woensdagochtend in Rotterdam, waar hij in het Erasmus Medisch Centrum medisch goedgekeurd werd. Vervolgens reisde hij in het bijzijn van onder meer spelersbegeleider Jan Mastenbroek, zijn zaakwaarnemer en zijn vader door naar De Kuip, waar de Zweed door de Feyenoord-directie werd verwelkomd en in een van de Business Units zijn contract officieel ondertekende.
Met Gustafson haalt Feyenoord een talentvolle Zweedse jeugdinternational in huis. Vorige maand maakte hij onderdeel uit van de selectie van Zweden Onder 21, dat zich op het jeugd-EK in Tsjechië kroonde tot winnaar van het toernooi. Gustafson is een linksbenige en aanvallend ingestelde middenvelder, die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan.

Volgens Martin van Geel wordt de komst van Gustafson naar De Kuip breed gedragen binnen de club. We volgen Simon al heel lang intensief, legt de technisch directeur uit. Daarom zijn we heel blij dat we hem voor meerdere jaren aan Feyenoord hebben kunnen binden. Van Geel omschrijft Gustafson als een creatieve middenvelder met scorend vermogen. Daarom zijn we ervan overtuigd dat Simon van toegevoegde waarde gaat zijn voor Feyenoord.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Hakan Ericson, de bondscoach van Jong Zweden, juicht de transfer van de twintigjarige linkspoot van BK Häcken alleen maar toe: Hij past bij het Nederlandse voetbal. Simon heeft een geweldig linkerbeen en creëert kansen voor zichzelf en voor het elftal. They will love him in Rotterdam!, zegt hij in De Telegraf..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Voormalig PSV'er Ralf Edström is eveneens een groot fan van Gustafson. Met Simon krijgt Feyenoord een fantastische speler in De Kuip. Hij is nog jong, maar wordt heel goed. Hij laat in Zweden al zulke mooie dingen zien. Edström waarschuwt wel dat de aanstaande aankoop van Feyenoord een eigenzinnig karakter en een bijzondere persoonlijkheid heeft. Hij heeft soms een slecht humeur in het veld.
jacky chan
 jacky chan - woensdag 15 juli 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Zusje van Harmeet Singh??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Ik zeg welkom Simon, hopelijk ga je het net zo goed of zelfs beter doen dan je Zweedse voorgangers hier..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 14:00   quote  deeplink  
GUSTAFSON: HOGE VERWACHTINGEN VAN FEYENOORD

2drig0m.jpg

Simon Gustafson heeft heel bewust en vol overtuiging gekozen voor Feyenoord. Dat vertelde de twintigjarige middenvelder woensdagmiddag in zijn eerste interview als Feyenoorder, direct nadat hij in De Kuip zijn handtekening had gezet onder een vierjarige verbintenis. Ik heb alleen maar goede dingen over deze club gehoord, klonk het uit de mond van de Zweedse aanwinst. De contacten met de club lopen al een tijdje en Feyenoord liet continu blijken mij dolgraag te willen hebben. Het voelt heel goed om nu hier te zijn.

Goede dingen over Feyenoord hoorde Gustafson onder andere van ex-Feyenoorder John Guidetti, zijn ploeggenoot bij Jong Zweden tijdens het (gewonnen) jeugd-EK in Tsjechië van afgelopen maand. John heeft in 2012 een geweldig jaar beleefd bij Feyenoord en daar heel warme herinneringen aan overgehouden, glimlachte de van BK Häcken overgekomen middenvelder. Hoewel me het uiteraard goed deed om te horen, gaf zijn verhaal niet de doorslag om hier te tekenen. De belangrijkste reden dat ik voor Feyenoord gekozen heb, is dat ik een heel goed gevoel heb bij deze club. Ik kan mezelf hier verder ontwikkelen als voetballer en ben ervan overtuigd dat de Nederlandse competitie bij mij past.

Vanuit de Business Unit waar de officiële contractondertekening plaatsvond, keek Gustafson uit over het veld en de tribunes van De Kuip. Massive stadium, klonk het bewonderend. Op YouTube heb ik al diverse filmpjes gezien van De Kuip, daardoor weet ik dat de sfeer hier tijdens wedstrijden geweldig kan zijn en Feyenoord fanatieke supporters heeft. Ik kijk ernaar uit om zelf ook op het veld te staan en hier te mogen spelen.

Aanstaande zondag zal de Zweed in elk geval het veld betreden, als de Open Dag van het seizoen 2015-2016 op het programma staat. Dat Feyenoords aanwinsten traditiegetrouw per helikopter het stadion in worden gevlogen, is Gustafson al ter oren gekomen. Ik dacht eerst dat Jan (spelersbegeleider Jan Mastenbroek, red.) me voor de gek hield, lachte Gustafson. Dat bleek niet zo te zijn. Het wordt mijn eerste ervaring in een helikopter, maar ik kijk er heel erg naar uit. Ik heb hoge verwachtingen van mijn tijd bij Feyenoord.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juli 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Welkom Simon. Doe je best en maak ons trots!
kenny
 kenny - woensdag 15 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
moet een groot talent zijn volgens de berichten , ik zou zeggen pak zijn tweelingbroer er ook bij , voor het geld hoef je het niet te laten
Barabas
 Barabas - woensdag 15 juli 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Zweedse versie van Bjarki en Arnar? Doe maar alleen de goede.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 15 juli 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Laten we het maar afwachten; ik had eerlijk gezegd nog nooit van deze jongen gehoord. Hoop dat hij een versterking is, maar zelfs al is hij een superster, dan nog is dit Feyenoord nog ver verwijderd van 020 en pisvee. Er zullen nog minstens een sterke verdediger en een veel scorende aanvaller bij moeten komen. Met alleen middenvelders word je geen kampioen.
kenny
 kenny - woensdag 15 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 15:08 schreef daan limbos het volgende:
Laten we het maar afwachten; ik had eerlijk gezegd nog nooit van deze jongen gehoord. Hoop dat hij een versterking is, maar zelfs al is hij een superster, dan nog is dit Feyenoord nog ver verwijderd van 020 en pisvee. Er zullen nog minstens een sterke verdediger en een veel scorende aanvaller bij moeten komen. Met alleen middenvelders word je geen kampioen.
gedeeltelijk mee eens , denk toch wel dat het een schot in de roos is die zweed , goede fysiek en het nodige gif in zijn spel , techniek en pakt doelpuntjes mee
verdediger moet er bij voor de breedte
wel moet er zeker voorin wat bij , met achabar manu tevrede en kazim berijk je niks en kan je blijven voetballen tot je er bij neer valt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door kenny --
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 15 juli 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Ik zou die kleine gelijk in de spits zetten ,en hem voorlopig daar even laten spelen ,een aantal wedstrijden.Die kleine zien ze snel over het hoofd raar maar waar,met kuyt op rechts en Gusie achter achsebar.links buiten Boetius Kongolo achter hem ,verdediging vind ik een probleem ik zet daar niet graag een middenvelder neer. Karsdorp Woudenberg ,je komt er echt 2 te kort 2 goeie.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 15 juli 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Bennie Wijnstekers of theo de tank wakker maken, whahaha.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 15 juli 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Ja en nu komt het toch helaas ,ook nog een killer spits.Daar om zou ik die kleine zo op ,fokken dat hij op zeker gaat Hij mag gewoon niet missen uit elke positie wanneer de kans daar is moet hij raak schieten.Hij kan het dat hebben we gezien tegen psv,nu hem het ,vertrouwen geven dan is hij belang rijk voor de ploeg en de club.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 15 juli 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp van sommige verhalen op dit forum letterlijk geen woord. Zal wel aan mijn verstandelijke vermogens liggen.
kuipje
 kuipje - woensdag 15 juli 2015 - 17:46   quote  deeplink  
In ieder geval een goede mentaliteit!

Simon Gustafson: de beste helft van een voetbaltweeling - http://www.vi.nl/nieuws/simon-gustafson-de-beste-helft-van-een-voetbaltweeling.htm http://www.vi.nl/nieuws/simon-gustafson-de-beste-helft-van-een-voetbaltweeling.htm
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - woensdag 15 juli 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:58 schreef jacky chan het volgende:
Renato....foto van zijn vrouw svp
https://twitter.com/fhager75/status/621272450362404864/photo/1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door alexis gonzalez --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 juli 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:
Waar gaat hij spelen ??...welke positie
Ik ga er vanuit dat ie links op de middenveld komt te spelen ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 juli 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 09:03 schreef SCF Leiden het volgende:
Nu immers,kazim en manu nog.... en Nelom
He he een echte kenner ... jammer dat we zo in ondertal zijn ! ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Pfffffff😂
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 juli 2015 - 19:06   quote  deeplink  
Welkom. Maar het blijft toch wat apart dat ie komt. Niet omdat hij er niks van kan, de verhalen zijn in ieder geval positief over hem, maar omdat Feyenoord voor zijn positie wat te kiezen heeft. Met ook Schuurman en Nieuwkoop 2 jonge talentvolle spelers die eraan komen.

Maar goed, zijn komst zal wel een buitenkansje zijn geweest, de deal te goed om te laten lopen, zelfs al zit Feyenoord goed in de middenvelders. Afwachten maar.

En hopen dat er nog een paar middenvelders vertrekken. Met name Lex en Tonny komen daarvoor in aanmerking.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Als die nu niet vertrekken, dan volgend jaar wel.
Denk dat Feyenoord verwacht minstens nog immers of el ahmadi te slijten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 juli 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:
Als die nu niet vertrekken, dan volgend jaar wel.
Denk dat Feyenoord verwacht minstens nog immers of el ahmadi te slijten.
Ik hoop het. Want je roept de problemen over jezelf af als er niemand weg gaat. Voor iedereen goed als er een paar afvloeien. Karim is inderdaad ook een speler die daarvoor in aanmerking komt.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 15 juli 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 19:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Welkom. Maar het blijft toch wat apart dat ie komt. Niet omdat hij er niks van kan, de verhalen zijn in ieder geval positief over hem, maar omdat Feyenoord voor zijn positie wat te kiezen heeft. Met ook Schuurman en Nieuwkoop 2 jonge talentvolle spelers die eraan komen.

Maar goed, zijn komst zal wel een buitenkansje zijn geweest, de deal te goed om te laten lopen, zelfs al zit Feyenoord goed in de middenvelders. Afwachten maar.

En hopen dat er nog een paar middenvelders vertrekken. Met name Lex en Tonny komen daarvoor in aanmerking.
Ik ben het met je eens. Deze aankoop is goed te verklaren als hij inderdaad het (1) talent is waar voor hij wordt aangezien en (2) Feyenoord serieus tracht een aantal andere middenvelders te verkopen. Daar lijkt het trouwens op dit moment wel op.

Het liefst zou ik trouwens zien dat Feyenoord nog een keer volle bak kiest voor de jeugd, in de hoop en de verwachting dat we over twee a drie jaar weer net zo'n transferwindow meemaken als in 2014. Gecombineerd met een komst van een nieuwe stadion (beter verdienmodel) zijn we weer blijvend terug aan de top.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 15 juli 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 19:13 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Deze aankoop is goed te verklaren als hij inderdaad het (1) talent is waar voor hij wordt aangezien en (2) Feyenoord serieus tracht een aantal andere middenvelders te verkopen. Daar lijkt het trouwens op dit moment wel op.

Het liefst zou ik trouwens zien dat Feyenoord nog een keer volle bak kiest voor de jeugd, in de hoop en de verwachting dat we over twee a drie jaar weer net zo'n transferwindow meemaken als in 2014. Gecombineerd met een komst van een nieuwe stadion (beter verdienmodel) zijn we weer blijvend terug aan de top.
Ik zie ook graag dat spelers kansen blijven krijgen, maar met zoveel concurrentie wordt dat met name voor Schuurman en Nieuwkoop lastig. Al zou Schuurman qua leeftijd nog een jaartje in de A1 kunnen spelen geloof ik. Maar goed, het kan ineens hard gaan als de interesse voor Immers, El Ahmadi en Tonny concreet wordt...
sportverteller
 sportverteller - woensdag 15 juli 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 19:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie ook graag dat spelers kansen blijven krijgen, maar met zoveel concurrentie wordt dat met name voor Schuurman en Nieuwkoop lastig. Al zou Schuurman qua leeftijd nog een jaartje in de A1 kunnen spelen geloof ik. Maar goed, het kan ineens hard gaan als de interesse voor Immers, El Ahmadi en Tonny concreet wordt...
Precies. Immers is bezig met zijn vertrek begrijp ik en El Ahmadi zit ook te flirten. Gemiddelde leeftijd omlaag en meer kans op goede transfers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Simon Gustafson topic









0.0124158