BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Simon Gustafson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 27 september 2015 - 20:09   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat hij over de benodigde kwaliteiten beschikt om het bij ons te gaan maken. Hopelijk laat Van Bronckhorst hem gewoon staan tegen de Superboeren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 september 2015 - 20:10   quote  deeplink  
Eensert..
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Hij speelde vandaag heel matig hoor.
Het hele middenveld.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 september 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Iets met stadionbril waarschijnlijk..
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 20:26 schreef RenatoBos het volgende:
Iets met stadionbril waarschijnlijk..
Ik denk t, want t was een groot verschil met donderdag.
nr 10
 nr 10 - maandag 28 september 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Middenveld was matig omdat de vleugelverdedigers te hoog stonden. Centrale verdedigers werd de opbouw onmogelijk gemaakt. Dan moet je als back inzakken om aanspeelbaar te zijn voor Vermeer. Dat geeft dan ook meer ruimte voor de middenvelders. Nu kwam het daardoor veel te compact te staan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 september 2015 - 11:32   quote  deeplink  
En toch zie je dat hij best eens heel goed zou kunnen worden. Hij had pech in zijn keuzes, steeds net de verkeerde kant, te slap balletje geven. Ook viel het me op dat hij zich dikwijls te slapjes aanbiedt, een beetje Luigi Bruins gevoel krijg ik er dan bij, maar het komt wel goed met hem. Ik voorzie dat we nog heel veel plezier aan dit ventje gaan beleven...
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 september 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Ondanks dat t niet goed was, was dit tot nu toe nog steeds de beste samenstelling.

Je zag ook dat bijvoorbeeld Vilhena erbij meteen een verzwakking was.
Barabas
 Barabas - maandag 28 september 2015 - 12:31   quote  deeplink  
😒
nr 10
 nr 10 - maandag 28 september 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 12:28 schreef Stylzz het volgende:
Ondanks dat t niet goed was, was dit tot nu toe nog steeds de beste samenstelling.

Je zag ook dat bijvoorbeeld Vilhena erbij meteen een verzwakking was.
Met Vilhena er in kwam er juist meer tempo en diepte.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 september 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Welnee, liep alleen maar met de bal
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 28 september 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 11:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
En toch zie je dat hij best eens heel goed zou kunnen worden. Hij had pech in zijn keuzes, steeds net de verkeerde kant, te slap balletje geven. Ook viel het me op dat hij zich dikwijls te slapjes aanbiedt, een beetje Luigi Bruins gevoel krijg ik er dan bij, maar het komt wel goed met hem. Ik voorzie dat we nog heel veel plezier aan dit ventje gaan beleven...
Soms wat slap misschien, maar kleunde er op belangrijke momenten ook weer in, zoals na die slechte bal van Kongolo op El Ahmadi. Gustafson gooit zich erin, waardoor El Ahmadi door kon spelen op Karsdorp, die de voorzet geeft waaruit Kuyt uiteindelijk 1-0 maakte. Bovendien valt het me op dat hij heel sterk aan de bal is, hij laat zich zelden van de bal afzetten en beschermt de bal goed. Probeert ook zo veel mogelijk de bal door te spelen met één of twee keer raken. Lekker laten staan voorlopig, dit kan best wel eens een hele goede '10' voor ons worden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 september 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Speelt 2 wedstrijden en valt niet door de mand.
Is het waard om in de basis te houden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Zweedse bond waakt voor overbelasting Gustafson

2cnvxaa.jpg

Simon Gustafson is niet opgeroepen voor Jong Zweden. De coach van de Zweden laat op de officiële website van de voetbalbond weten dat daar na overleg toe is besloten. ''We hebben die afspraak om overbelasting te voorkomen'', vertelt Hakan Erickson.

''Hij heeft net twee duels in het eerste elftal gespeeld en we hebben afgesproken dat hij de tijd krijgt bij Feyenoord om zich daar te acclimatiseren en aan te passen.'' Gustafson had in de zomer ook al bijna volledig doorgespeeld en daardoor nauwelijks vakantie genoten dit jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 15:27   quote  deeplink  
Netjes van ome Hakan..
VVout
 VVout - dinsdag 29 september 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:
Netjes van ome Hakan..
Fijn van hem idd. dat hier ook eens aan het club belang gedacht wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 18:27   quote  deeplink  
Gustafson:"Nederlandse competitie is stap omhoog"


http://youtu.be/77KDkTgyRik

Simon Gustafson ervaart het spelen in de Nederlandse competitie als een stap omhoog, vergeleken met het niveau dat hij in Zweden gewend is. Mede door die aanpassingen laat hij volgende week bewust de interlands met Jong Zweden lopen.

"Het is een stap omhoog, vergeleken met Zweden," zegt Gustafson bij RTV Rijnmond."Op gebied van snelheid, techniek en fysiek. Ik heb daar een goed gesprek met de bondscoach over gehad en we kwamen tot de conclusie dat ik deze periode beter kon overslaan."

Gustafson is niet de eerste Zweeds bij Feyenoord, en vermoedelijk ook niet de laatste. Mede door de contacten van Jan Mastenbroek heeft Feyenoord al vaker zijn slag geslagen in het Scandinavische land. Gustafson over de rol van Mastenbroek: "Hij verricht goed werk voor Feyenoord, met zijn contacten in Zweden. Hij kent Ove Kindvall erg goed en weet veel van het Zweedse voetbal. Hij heeft mij ook geholpen om alles te regelen in Rotterdam. Het is fijn dat de club iemand heeft die mijn cultuur kent, maar als je in een nieuw land komt, zoals ik nu doe, moet je jezelf aanpassen. Daarom ben ik ook Nederlands aan het leren om mijzelf ook sociaal verder te ontwikkelen."

De eerste weken moest Gustafson wachten op zijn kans, maar inmiddels heeft hij al twee wedstrijden op rij in de basis gestaan. "Natuurlijk is het anders nu ik heb gedebuteerd, je wordt door meer mensen herkend. Je moet jezelf opwerken, als jonge speler zijnde. De club zei ook dat ze mij rustig wilden brengen. Ik ben geduldig gebleven en mijzelf blijven ontwikkelen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Die gaat het maken bij kns heb ik het gevoel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zaterdag 03 oktober 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Denk het ook, hoop ook dat ie gaat scoren tegen de Superboeren
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 oktober 2015 - 09:53   quote  deeplink  
Ik hoop op progressie
Tweede wedstrijd was beduidend minder
Barabas
 Barabas - zaterdag 03 oktober 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Het is een goede voetballer, kun je zo al zien. Gast is piepjong en hoeft van mij niet meteen dé stabiele factor in het team te zijn. Zal voorlopig nog wel een beetje wisselvallig blijven. Denk en verwacht alleen dat zijn ondergrens nog steeds goed genoeg is om hem te laten staan. Ook goed voor het vertrouwen....
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Wordt wel wat.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Valt geen moer over te zeggen tot op heden.
Hooguit dat ie meer toevoegt dan Toornstra en Immers.
ar
 ar - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Dan ben je al klaar Henk:)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
Haha!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 oktober 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 11:40 schreef FR-Henk het volgende:
Valt geen moer over te zeggen tot op heden.
Hooguit dat ie meer toevoegt dan Toornstra en Immers.
Zowel invidueel als in teamverband. Hij is in eerste plaats een echte voetballer en je ziet zijn natuurlijke click met de spelers om hem heen.
van geil
 van geil - zaterdag 03 oktober 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Het is geen kunst om Immers te doen verbleken.
Hopelijk zet hij de goede stappen vooruit om echt n aanwinst te zijn.
Het oogt in ieder geval prettiger om eens n voetballer op die positie te zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Gustafson heeft draai gevonden: ''Ik zit lekker in mijn vel''

2sam449.jpg

De Zweedse spelmaker Simon Gustafson werd in de afgelopen transferwindow met behoorlijk veel bombarie binnengehaald door Feyenoord. We zouden het hier namelijk hebben over een van de grootste talenten van Zweden. Sindsdien kwam Gustafson maar mondjesmaat in actie voor de Rotterdammers, maar inmiddels begint de middenvelder zijn draai meer en meer te vinden in De Kuip.

En later op zondag hoopt hij dan ook te starten op de Vijverberg tegen De Graafschap. Gustafson vertelt aan De Telegraaf: "Ik zit goed in mijn vel, ik heb mijn weg gevonden in Rotterdam en heb de iets andere speelwijze van Feyenoord en de eredivisie leren kennen. Het is toch net een beetje anders dan in Zweden. Maar ik ben dolblij dat ik nu als aanvallende middenvelder mag spelen. Het voelt goed en het is goed op dit moment hier."
Dirk1
 Dirk1 - zondag 04 oktober 2015 - 09:58   quote  deeplink  
op dit moment is hij beter als toornstra over immers hoeven we het niet te hebben en vilhena wil niet verlengen dus geen energie insteken ,laat deze jongen maar een wedstrijd of 10 basis staan denk dat deze jongen ons nog gaat verbazen vanmiddag maakt hij er volgens mij wel 1 of 2.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 oktober 2015 - 17:49   quote  deeplink  
''Ik wilde hem kopen, maar Feyenoord was me voor''

42b90.jpg

Feyenoord haalde afgelopen zomer Simon Gustafson naar De Kuip. Het had niet veel gescheeld of het had flinke concurrentie gehad van Palermo. De eigenaar van de club, Maurizio Zamparini, baalt dat hij de Zweed is misgelopen.

"Ik heb er veel spijt van dat ik Gustafson afgelopen zomer niet naar de club heb gehaald. Ik wilde hem kopen, maar Feyenoord was me voor. Hij is één van de grootste talenten die beschikbaar was, een zeer interessante speler. Hij zou ook goed kunnen samenspelen met Oscar Hiljemark op ons middenveld", wijst Zamparini in La Gazzetta dello Sport naar de Zweed die overkwam van PSV.

Gustafson werd door Feyenoord voor ongeveer twee miljoen euro opgepikt bij het Zweedse BK Häcken, terwijl Palermo zijn landgenoot Hiljemark voor een soortgelijk bedrag (2,5 miljoen) kocht van PSV. De Italianen haalden ook de 22-jarige Robin Quaison, eveneens een Zweedse speler. Hij kwam over van AIK, Palermo betaalde twee miljoen.
R()b
 R()b - dinsdag 13 oktober 2015 - 00:52   quote  deeplink  
Kom maar over 5 jaar terug met een beste zak poen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 oktober 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Slecht gedaan van Martin.
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 oktober 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Schandalig zelfs! Hij doet ook niets goed...
MMM
 MMM - zondag 18 oktober 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Zeg het al jaren, we hebben een voetballer nodig op 10.

Wat een genot de eerste helft.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Geweldenaart..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Simon Gustafson Fantastic Goal - SC Heerenveen 0-3 Feyenoord

(http://youtu.be/pAoD-7kvwkk)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Gustafson: ''Eerste bal die ik lekker raak met rechts''

2w6wd5f.jpg

Simon Gustafson was vandaag de grote man met niet alleen drie assists, maar ook een heerlijk doelpunt. De Zweed vertelt tegenover Fox Sports dat dit de eerste keer ooit was dat hij in wedstrijdverband een bal goed raakt met rechts. Toch was hij nog blijer met zijn assists: "Dat is lastig uit te leggen, maar het geeft mij een heerlijk gevoel om een vriend in goede positie te brengen voor de goal."

"We speelden heel goed, konden Heerenveen constant pijn doen en maakten gebruik van ieder foutje," zegt de middenvelder. Gustafson durft Feyenoord ook zeker een titelkandidaat te noemen: "Iedere wedstrijd wil je winnen en ook iedere competitie waar je aan meedoet wil je winnen. Ik denk dat wij één van de titelkandidaten zijn."

Gustafson legt uit dat het altijd wat wennen is als je een team hebt met veel nieuwe spelers, waar hij er ook één van is. "Je moet elkaar wat leren kennen en leren samenwerken. Dat kost tijd en is lastig in het begin, maar je ziet dat we steeds beter worden."

Gustafson: Assists doen mij meer dan doelpunten

Simon Gustafson na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen sc Heerenveen en Feyenoord.

http://www.foxsports.nl/video/gustafson-assists-doen-mij-meer-dan-doelpunten/
Bron:Dox Sports
van geil
 van geil - zondag 18 oktober 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Van jarenlang n drie op tien.
Naar n 6 tm 9. Dat scheelt n slok op n borrel.
Tjabba
 Tjabba - zondag 18 oktober 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Wat een verademing tov die ooievaar.
Balvaardig , inzicht en doelgericht.
Barabas
 Barabas - zondag 18 oktober 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Zo.... èg wel.... was die vogel alweer vergeten!
Tjabba
 Tjabba - zondag 18 oktober 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 oktober 2015 - 20:01 schreef Barabas het volgende:
Zo.... èg wel.... was die vogel alweer vergeten!
Ik helaas nog niet .
ar
 ar - zondag 18 oktober 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Deze jongen is werkelijk een verademing.
Goede voetballer man.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 oktober 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Prima eerste helft.
Barabas
 Barabas - zondag 18 oktober 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Ruwe diamant 💎
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Simon Gustafson na afloop van sc Heerenveen - Feyenoord

(http://youtu.be/-Y2lXyi-yaU)
G-child
 G-child - maandag 19 oktober 2015 - 09:39   quote  deeplink  
wat een heerlijke voetballer. Alleen stom advies van Kazim dat hij agressiever zou moeten worden, is zijn spel niet. Laat hem lekker zijn gang gaan, eindelijk een echte aanvallende middenvelder.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 oktober 2015 - 10:17   quote  deeplink  
''Hij gaat iedereen nog versteld doen staan''

2rw51qq.jpg

Simon Gustafson was zondagmiddag samen met Dirk Kuyt de grote man bij Feyenoord. Met de een goal en drie assists tegen sc Heerenveen (2-5) behoorde de jonge Zweed (21) tot de absolute uitblinkers. Het verbaast Heerenveen-speler en landgenoot Sam Larsson niet. Hij voorspelt een grote toekomst voor de Feyenoorder.

Gustafson liet in het Abe Lenstra Stadion geweldige dingen zien en volgens Larsson is dat nog maar het begin. "Hij gaat iedereen nog versteld doen staan. Zijn visie en zijn passing vallen mij al jaren op. Ik heb in de jeugd tegen hem gespeeld, bij het nationale team met hem gespeeld, ik ken hem uit de Zweedse competitie en sta nu in Nederland tegenover hem", aldus Larsson in De Telegraf.

Larsson omschrijft Gustafson als een normale jongen. "Hij kent geen druk, omdat hij net als wij heeft geleerd om met beide benen op de grond te blijven. In Zweden moet je in een voetbalacademie heel hard werken en geen praatjes krijgen. We leren om met zelfvertrouwen te spelen en dat nemen we mee als we naar Nederland komen. Druk? Dat woord kennen we niet. We doen gewoon ons ding."

Gustafson vedrong eerder dan verwacht Lex Immers en Jens Toornstra uit de basis en die lijken definitief te kunnen fluiten naar hun plekje. "Geloof me, hij gaat het verschrikkelijk goed doen met Feyenoord", verwacht Larsson.
Barabas
 Barabas - maandag 19 oktober 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 09:39 schreef G-child het volgende:
wat een heerlijke voetballer. Alleen stom advies van Kazim dat hij agressiever zou moeten worden, is zijn spel niet. Laat hem lekker zijn gang gaan, eindelijk een echte aanvallende middenvelder.
Die joker moet gewoon zijn mond houden. Bijna iedere speler in de selectie is beter. Showworstelaar moet snel vertrekken en mag zijn wijze raad lekker meenemen naar Malta of zo.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 oktober 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Nog even afwachten met de mening over deze jonge speler denk ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 oktober 2015 - 12:58 schreef piet de paler het volgende:
Nog even afwachten met de mening over deze jonge speler denk ik.
Potentie leek me duidelijk.
Heeft zijn eerste wedstrijd ook al goed gespeeld.

Moet t een tijdje laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Simon Gustafson topic









0.0107760