BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Simon Gustafson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 19:44   quote  deeplink  
1,5 miljoen. Dat is een gok die je moet nemen.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 15 juli 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Succes maat!
ar
 ar - woensdag 15 juli 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Welkom Simon!
Bij de mooiste en beste club des lands.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Simon Gustafson:
Only been here one day and already received so much love from all of you! Proud to be a part of the Feyenoord family! #handinhandkameraden
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Weet niet hoe het bij de rest hier is, maar ik krijg gewoon een goed gevoel bij Simon..
VVout
 VVout - donderdag 16 juli 2015 - 00:44   quote  deeplink  
Vriendin van hem kan hij hier ook gelijk afgeven.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2015 - 01:01   quote  deeplink  
Ik bedoel..😜
G-child
 G-child - donderdag 16 juli 2015 - 07:20   quote  deeplink  
Welkom Simon... mochten de lofuitingen kloppen dan gaan we mooie jaren met je tegemoed!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Gele kaarten machine.
Mooie dingen.
kenny
 kenny - donderdag 16 juli 2015 - 11:53   quote  deeplink  
gaat een publieks lieveling worden
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Afwachten.
Ik ken er niets van.
Kan zomaar de nieuwe "Singh" zijn.
Maar ook de nieuwe "Tomasson".
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Gustafson volgende revelatie: ''Hij ziet de ruimte goed''

140kwmh.jpg

De Zweedse commentator Claes Andersson is lovend over Feyenoords aanwinst Simon Gustafson. "Hij speelt als creatieve middenvelder en is zeer, zeer getalenteerd", spreekt hij over de 20-jarige Zweed, die volgens hem ook naar Fiorentina en Anderlecht kon. "Maar het is een slimme jongen, die z'n carrière goed uitstippelt."

Met BK Häcken Göteborg staat Gustafson halverwege de competitie op de zevende plaats in de middenmoot van de Zweedse Allsvenskan. Volgens Andersson, werkzaam voor Viasat, past het spel van zijn ploeg goed bij de Nederlandse competitie. "Hij ziet de ruimte goed, is een passing player en scoort daarnaast ook nog", licht de commentator toe, die ook geregeld wedstrijden van Feyenoord becommentarieert. "Ook is Gustafson temperamentvol, zowel in de goede als slechte zin van het woord. Als tegenstanders tegen Häcken spelen, weten ze dat ze hem moeten uitschakelen. Daarom wordt er vaak op hem getackeld. Daar moet hij beter mee leren omgaan, maar hij is nog jong."
Gustafson maakte deel uit van Jong Zweden, dat onlangs Europees kampioen werd voor teams onder 21. Toch speelde hij amper tijdens dat toernooi. "De coach gaf de voorkeur aan Hiljemark (ex-PSV, nu Palermo red.) en Lewicki (Malmö, red.). Omdat ze alles wonnen, werd vastgehouden aan die opstelling."

Na Henrik Larsson en John Guidetti denkt Andersson dat Gustafson de volgende Zweedse revelatie kan worden in de Kuip. "Zijn management heeft altijd al gezegd dat ze zich goed zouden laten informeren over het type club en trainer. De keus voor Feyenoord toont ook aan dat geld niet het belangrijkste is voor hem, want er waren meerdere clubs uit Italië geïnteresseerd. Omdat Van Bronckhorst goed bevriend is met Larsson denk ik dat zij onderling ook contact hebben gehad. Larsson zal Van Bronckhorst ongetwijfeld over Gustafson verteld hebben.''
Bron:Rijnmond
kuipje
 kuipje - donderdag 16 juli 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Ik heb ook een goed gevoel over deze jongen.

Beetje temperamentvol, maar veel talent. Beetje de omgekeerde Bruins :)
Daar had ik ook een goed gevoel over, tot ik zijn instelling zag.. wat een zoutzak.

Denk dat deze jongen dat niet heeft als ik de verhalen zo lees.. Verwacht eerder een rode kaart op een verkeerd moment :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door kuipje --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Simon Gustafson na zijn eerste training

(http://youtu.be/5U4LiJYyg9Q)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 juli 2015 - 16:46   quote  deeplink  
SIMON GUSTAFSON GENIET OP VARKENOORD

25upd2o.jpg

Een warm welkom. Dat gaven de honderden supporters die donderdagochtend op Varkenoord waren aan Simon Gustafson. De Zweedse aanwinst trainde voor het eerst mee met de selectie van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst en genoot met volle teugen. Deze omgeving is ideaal voor een jonge speler om zich te ontwikkelen, zei de jeugdinternational. Alles is voor handen om het beste uit jezelf te halen. Daar focus ik me vanaf vandaag op.

Gustafson nam na afloop van de oefensessie alle tijd voor de supporters van zijn nieuwe club. De middenvelder nam kinderen op de arm, ging samen met volwassen supporters op de foto en verblijdde het ene na het andere jongetje met een handtekening. Ik ben gewoon heel erg blij dat ik hier ben, zei hij. De Open Dag zondag schijnt helemaal fantastisch te zijn voor spelers en supporters. Een mooi vooruitzicht.

Voordat zondag de jaarlijkse Open Dag plaatsvindt, werkt Feyenoord vrijdagochtend eerst nog een groepstraining af op Varkenoord. Supporters zijn van harte welkom bij die oefensessie, die om 10.30 uur begint. Zaterdag speelt de ploeg van Van Bronckhorst het vierde oefenduel van de voorbereiding. Die dag is VVV-Venlo in Halsteren om 16.30 uur de tegenstander.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
MMM
 MMM - donderdag 16 juli 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Geen idee. Afwachten.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 18 juli 2015 - 22:29   quote  deeplink  
Hij kan inderdaad de nieuwe Thomason worden,hij heeft de zelfde eigenschappen,alleen dat opvliegerige dat moet hij afleren.
ar
 ar - zaterdag 18 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Je kent hem al?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 juli 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Simon Gustafson:
Deze dag geeft mij heel veel extra energie om ontzettend mijn best te gaan doen voor Feyenoord. Voorafgaand aan de helikoptervlucht hebben mensen mij verteld hoe het zou zijn om te landen in De Kuip, maar je weet pas echt hoe het is als je dit zelf meemaakt. Ik vond het fantastisch om zoveel blijdschap bij de supporters te zien, echt een fantastische ervaring.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Groningen was ook in de markt voor Simon als vervanger voor chery..
JanM
 JanM - dinsdag 21 juli 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Bij de naam Simon moet ik aan dat gevalletje Babovic denken ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Tja maar daar droom jij nog elke nacht van toch..(?)😉
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 10:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door RenatoBos --
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 21 juli 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Bijna niemand had van deze jongen gehoord tot van Geel er mee op de proppen kwam. Al die loftuitingen vooraf vind ik erg voorbarig. Jeugdinternational? kwam tijdens EK onder 21 nauwelijks in het veld. En 1 doelpunt uit de laatse 16 wedstrijden is toch ook niet om over te gillen. Is hij werkelijk beter dan Schuurman, Sleegers of Nieuwkoop? Ik zeg niet dat die jongen niet goed is, zal ongetwijfeld capaciteiten hebben, maar dat zal hier dan toch eerst bewezen moeten worden. Er zijn meer spelers met veel bombarie binnen gehaald die uiteindelijk roemloos via de achterdeur verdwenen. Maar ik hoop van harte dat ik ongelijk heb.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Ach ja, het is een Zweed hè, dan loopt bij menigeen het kwijl bij voorbaat uit de mond.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Klopt..😁
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 11:34   quote  deeplink  
Inderdaad n merkwaardige aankoop na het insluizen van Schuurman Sleegers en Nieuwkoop.
Maar goed , als t echt zo'n topper blijkt te zijn dan zal je mij niet horen!
Valt t tegen , dan wel natuurlijk :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Blijkbaar volgde Feyenoord m al heel lang.
Zal wel een reden zijn. Waarom hij niet speelde op t EK onder 21 is ook al uitgebreid toegelicht.
Lekker he dat snarken vooraf :) Eerst alle negatieve punten roepen en dan zeggen 'hopen dat t meevalt'.

Met die mentaliteit is t altijd kut.
VVout
 VVout - dinsdag 21 juli 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Kut is niet altijd kudt, maar nu moet ie het gewoon eerst maar eens laten zien.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 13:12   quote  deeplink  
En dan kan er altijd nog gesnarkt worden knerp..
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Je bent niet goed bij de knoet
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Nee met jou gaat het lekker..
funny-einstein-tongue-poke-smiley-emoticon.gif
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 15:50   quote  deeplink  
haha , hoe doe je dat toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Copy paste..😉
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Journalist over aanwinst: "Feyenoord heeft goud in handen"

2yoticw.jpg

De Eredivisie-topclub Feyenoord heeft natuurlijk een jasje uitgedaan met het vertrek van steunpilaar Jordy Clasie. Daar hebben ze echter wel Marko Vejinovic en Simon Gustafson voor teruggekregen. Die laatste is voor ons Nederlanders een relatieve onbekende, en daarom gooide SoccerNews.nl er nog maar eens een telefoontje uit richting Zweden.

Robert Rosén, een journalist van de grote Zweedse krant Aftontablet, doet uit de doeken wat voor speler het nieuwste kanon van de Rotterdammers precies is. "Gustafson is een aanvallend ingestelde speler met een ongelooflijk goede pass. Hij bezit de kwaliteit om zijn medespelers in een oogwenk vrij te spelen of alleen voor de keeper te zetten. Hij is snel en beschikt over een goed overzicht, en daarnaast heeft hij behoorlijk wat technische bagage."

Het afgelopen seizoen in de Allsvenskan eindigde de teller voor Gustafson op vijf goals en tien assists, maar dat hadden er veel meer kunnen zijn volgens Rosén. "Ja, het probleem van Gustafsons club BK Häcken was dat er niet heel veel kwaliteit liep in de voorhoede. Zet je een veel scorende spits op de positie voor Gustafson, dan is het goed mogelijk dat er een tandem van killers ontstaat. We hebben het hier namelijk over een speler die de beslissende voorzet kan geven, maar onderschat hem ook niet als hij een-op-een staat met de keeper."

In Zweden hebben ze een blik met veelbelovend talent opengetrokken, maar de journalist van Afontablet schrijft Gustafson daarvan het hoogste aan. "We hebben veel goede jonge spelers in de Allsvenskan, maar Gustafson heeft zijn debuut voor het Zweedse nationale team gemaakt op zijn twintigste, en dat gebeurt in ons land niet vaak. Daarom durf ik best te zeggen dat Gustafson het allergrootste talent van Zweden is, ja. Feyenoord heeft goud in handen."

En is de Zweedse jongeling iemand die er gelijk staat, of heeft hij een periode van 'rijpen' nodig in het tweede team? "Nou, je kunt in ieder geval zeggen dat Gustafson behoorlijk volwassen is. Hij en zijn tweelingbroer stonden toen ze op amateurniveau uitkwamen al eens in de belangstelling van de top van Zweden, maar toen besloten ze te blijven onder het mom van: dit is slimmer voor onze ontwikkeling. Had hij geen kansen gezien om gelijk te vlammen in het eerste team van Feyenoord, dan was hij mijns inziens niet naar Nederland vertrokken."

Rosén benadrukt als laatste nog maar eens dat het Legioen wat van zijn nieuwe aanwinst mag verwachten in de Rotterdamse Kuip. "Nederland staat bekend om zijn offensieve spelmentaliteit, en dat is perfect voor iemand als Gustafson. Geeft Feyenoord hem de kans, dan gaat hij slagen in Rotterdam. Wat heet: ik denk dat het aankomende seizoen heel mooi wordt voor de supporters van Feyenoord!"
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Beloofd veel goeds.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juli 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Wordt dus niets 😁
van geil
 van geil - dinsdag 21 juli 2015 - 16:35   quote  deeplink  
:(
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juli 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Snarkerts..
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 02:50   quote  deeplink  
Komt voorlopig niet in de plannen voor.
voor de toekomst.
Als dit klopt is het minimaal opmerkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 06:06   quote  deeplink  
Moet blijkbaar nog wennen aan het niveau..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 juli 2015 - 06:30   quote  deeplink  
Zo begon Singh ook.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 06:34   quote  deeplink  
Ik hoop dat die vergelijking niet werkelijkheid zal gaan worden..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Twee topics..kut noord weer natuurlijk..

Anyway, hoop Gustafson vandaag eens aan het werk te mogen zien..
VVout
 VVout - donderdag 23 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
En er moet natuurlijk weer een graverT zijn die het terug haalt, maar ja ik hoop hem ook te zien op de mat. Het zal best wel in de 2e helft of zo.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Ben naar Sleegers en hem echt mega nieuwsgierig..
VVout
 VVout - donderdag 23 juli 2015 - 16:05   quote  deeplink  
De hele wedstrijd wel, ook heel erg benieuwd hoe de verdediging het gaat doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Maar natuurlijk, maar vooraf erg nieuwsgierig naar deze twee..
Ga zo ff douchen en dan gaan we naar EL Greco, een authentiek grieks restaurant met dito gerechten, daarna naar mijn vakantiebestemming van vorige week want daar hadden ze fox..
VVout
 VVout - donderdag 23 juli 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Smakelijk, maar verder niks meer vertellen over het eten daar -.-
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 16:47 schreef VVout het volgende:
Smakelijk, maar verder niks meer vertellen over het eten daar -.-
Dank je, soms heb je daar geen woorden voor nodig..
kdl9nb.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Simon Gustafson topic









0.0081741