BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan-Arie van der Heijden (held, want kampioen) topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 10 januari 2018 - 19:58   quote  deeplink  
Schiet niet op idd. maar voor tegen Ajaks toch een vraagteken geweest. Heeft ie meer te brengen als Tapia op het moment? Heeft toch nauwelijks spelritme, ook al zegt dat niet alles natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 januari 2018 - 21:25   quote  deeplink  
Een beetje toch?
VVout
 VVout - donderdag 11 januari 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Lijkt me wel en Tapia ga je nou ook niet in één keer passeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 januari 2018 door VVout --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 januari 2018 - 16:22   quote  deeplink  
Misschien gaat Tapia wel naar Olympiqeu Marsëille
van geil
 van geil - donderdag 11 januari 2018 - 20:05   quote  deeplink  
De volgende wedstrijd met Tapia betekend dat je minimaal drie keer moet scoren.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 12 januari 2018 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 - 20:05 schreef van geil het volgende:
De volgende wedstrijd met Tapia betekend dat je minimaal drie keer moet scoren.
Hoezo, minst gepasseerde verdediging.....
VVout
 VVout - vrijdag 12 januari 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 januari 2018 - 20:05 schreef van geil het volgende:
De volgende wedstrijd met Tapia betekend dat je minimaal drie keer moet scoren.
Kan me van Jan Arie of Erik ook zat van die momentjes herinneren. Tapia doet het gewoon lekker, het gaat fout als ze als collectief ff de concentratie kwijt zijn. Ergens op het middenveld op een lullige wijze de bal verprutsen en op alle posities achter de feiten aan lopen omdat ze niet bij de wekker zijn.
MMM
 MMM - vrijdag 12 januari 2018 - 11:36   quote  deeplink  
Balen. Opbouwend is hij nodig.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 08 februari 2018 - 13:56   quote  deeplink  
Ik moet het nog zien, maar het schijnt dat onze Jan-Arie vanavond wel eens zijn rentree zou kunnen gaan maken.

Lijkt me leuk, heb hem wel gemist. Tapia deed het best redelijk voor een middenvelder, maar is op deze positie duidelijk de mindere van de twee, zeker door de vaak dodelijke foutjes die hij bleef houden.

Opbouwend vond ik Tapia de laatste tijd ook nogal voorspelbaar, 9 van de 10 ballen breed op Van Beek. Nou had V.d. Heijden daar soms ook wel een handje van, maar die kon er ook nog wel eens een fraaie lange bal uitgooien of een verrassende steekpass.

Wat mij betreft: welkom terug!
ar
 ar - donderdag 08 februari 2018 - 14:16   quote  deeplink  
Mooi
Beek ernaast.
van geil
 van geil - donderdag 08 februari 2018 - 20:02   quote  deeplink  
Succes !!!
van geil
 van geil - donderdag 08 februari 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Prima, tactisch 100 procent beter .
Een rustig avondje beleefd .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 08 februari 2018 - 23:42   quote  deeplink  
Jep.
MMM
 MMM - vrijdag 09 februari 2018 - 00:07   quote  deeplink  
Welkom terug!
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 februari 2018 - 18:38   quote  deeplink  
Waarschijnlijk het beste cv duo...van Beek en Arie. Vind ze wel traag in de opbouw..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 februari 2018 - 13:34   quote  deeplink  
Mooi interview in de VI deze week.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 februari 2018 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 18:38 schreef CobusIII het volgende:
Waarschijnlijk het beste cv duo...van Beek en Arie. Vind ze wel traag in de opbouw..
Moet mijn mening herzien...Arie bakt er weinig van...
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 februari 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 17:36 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Moet mijn mening herzien...Arie bakt er weinig van...
Tijd en vertrouwen nodig
van geil
 van geil - woensdag 28 februari 2018 - 17:48   quote  deeplink  
Die is er zo lang uit geweest , wat hadden we dan verwacht.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 februari 2018 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 17:48 schreef van geil het volgende:
Die is er zo lang uit geweest , wat hadden we dan verwacht.
niks..
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 februari 2018 - 17:51   quote  deeplink  
Heeft één goed seizoen gedraaid (daarvoor was het ook ruk), maar dat geldt voor meerdere. Arie heeft niet het niveau wat we nodig hebben...
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 maart 2018 - 14:28   quote  deeplink  
heeft nu 4/5 wedstrijden gespeeld en minstens (mede)schuldig aan 3 tegengoals. Daarnaast nog mazzel tegen AZ dat hij geen penalty tegen krijgt...Daarnaast maakt hij het speelveld veels te lang door naar achteren te blijven lopen en tot slot is hij in de opbouw niet slecht, maar wel traag. Zijn dieptepasses zijn getelefoneerd en te lang onderweg. Ik vind het een verslechtering....Op zijn leeftijd gaat hij ook geen stappen meer maken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 12 maart 2018 - 14:39   quote  deeplink  
En toch gaat het beter nu hij erin staat. Jones keept beter een het middenveld begint eindelijk wat te draaien.
CobusIII
 CobusIII - maandag 12 maart 2018 - 15:43   quote  deeplink  
Waar baseer je dat op? We hebben 3 van de laatste 5 wedstrijden kansloos verloren. Gisteren hebben we mazzel gehad met Higler...
MightyAce
 MightyAce - maandag 12 maart 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:43 schreef CobusIII het volgende:
Waar baseer je dat op? We hebben 3 van de laatste 5 wedstrijden kansloos verloren. Gisteren hebben we mazzel gehad met Higler...
Spel was gister toch wel weer beter. Zeker niet de hele wedstrijd maar wel beter dan bij nak of tegen de lampjes
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 maart 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Gaat hem niet meer worden met Arie...is betrokken bij een hoop tegendoelpunten en had tegen AZ mazzel dat hij geen penalty tegen kreeg....Geen creativiteit en snelheid in de opbouw en verdedigend gezien is het een achteruitloper die daardoor het speelveld te lang maakt. Heeft een relatief goed seizoen gedraaid verleden jaar, maar er is geen groei meer te verwachten. Mag van mij vertrekken.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 maart 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 17:51 schreef CobusI/ het volgende:
Heeft één goed seizoen gedraaid (daarvoor was het ook ruk), maar dat geldt voor meerdere. Arie heeft niet het niveau wat we nodig hebben...
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 14:28 schreef CobusII het volgende:
heeft nu 4/5 wedstrijden gespeeld en minstens (mede)schuldig aan 3 tegengoals. Daarnaast nog mazzel tegen AZ dat hij geen penalty tegen krijgt...Daarnaast maakt hij het speelveld veels te lang door naar achteren te blijven lopen en tot slot is hij in de opbouw niet slecht, maar wel traag. Zijn dieptepasses zijn getelefoneerd en te lang onderweg. Ik vind het een verslechtering....Op zijn leeftijd gaat hij ook geen stappen meer maken.
quote:
Op dinsdag 20 maart 2018 - 16:13 schreef CobusIII het volgende:
Gaat hem niet meer worden met Arie...is betrokken bij een hoop tegendoelpunten en had tegen AZ mazzel dat hij geen penalty tegen kreeg....Geen creativiteit en snelheid in de opbouw en verdedigend gezien is het een achteruitloper die daardoor het speelveld te lang maakt. Heeft een relatief goed seizoen gedraaid verleden jaar, maar er is geen groei meer te verwachten. Mag van mij vertrekken.
Volgens mij vind jij hem niet zo goed (meer), Cobus. :)

J.A. valt mij trouwens ook beetje tegen na zijn blessure. Vooral opbouwend schuift hij teveel af op beperkte Van Beek. Zou zelf meer initiatief moeten nemen.
van geil
 van geil - dinsdag 20 maart 2018 - 18:33   quote  deeplink  
Hetzelfde verhaal als v Beek , zo lang er uit breekt gewoon op, is logisch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 maart 2018 - 19:12   quote  deeplink  
Ja zit iets in.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 maart 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2018 - 16:32 schreef netsurfer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij vind jij hem niet zo goed (meer), Cobus. :)

J.A. valt mij trouwens ook beetje tegen na zijn blessure. Vooral opbouwend schuift hij teveel af op beperkte Van Beek. Zou zelf meer initiatief moeten nemen.
Tsja, als je het zo terug leest zie je wel een soort van patroon....
MMM
 MMM - maandag 23 april 2018 - 11:07   quote  deeplink  
Poeh, dat was niet best.

Zelden hem zo zwak in de passing gezien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2018 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - maandag 23 april 2018 - 11:17   quote  deeplink  
Doorselecteren. Held vanwege vorig seizoen, maar niet iemand om verder op te bouwen lijkt me.
netsurfer
 netsurfer - maandag 23 april 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 11:17 schreef MightyAce het volgende:
Doorselecteren. Held vanwege vorig seizoen, maar niet iemand om verder op te bouwen lijkt me.
Ik ben het met je eens. Ben altijd wel een fan van hem geweest, zelfs in het begin toen er ook wel het een en ander fout ging. Maar zie nu geen groei meer in hem. Hij is verdedigend niet meedogenloos genoeg en opbouwend haalt hij er niet voldoende uit. Kiest te vaak voor het verleggen van het probleem door passje breed.

Lekker transfer naar buitenland gunnen tegen aannemelijk bod.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 april 2018 - 11:56   quote  deeplink  
Lange blessures doen dingen met spelers.
VVout
 VVout - maandag 23 april 2018 - 16:00   quote  deeplink  
Ritme en zelfvertrouwen doen afbreuk bij een blessure en dat komt niet 123 weer terug. Ook zal je moeten afwachten tot hoever je weer bent hersteld, zal er vaak niet beter op worden. Begrip en geduld van de buitenwacht is er vaak niet en onbegrip en verontwaardiging komen er voor in de plaats, daar waar je als 12e man zou kunnen bijstaan gebeurt eerder het tegenovergestelde omdat we een heel ander beeld hadden.
CobusIII
 CobusIII - maandag 23 april 2018 - 18:23   quote  deeplink  
voordeur
van geil
 van geil - maandag 23 april 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Jan was de kluts kwijt.
CobusIII
 CobusIII - maandag 23 april 2018 - 18:24   quote  deeplink  
Dat is ie al een tijdje.....
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 24 april 2018 - 10:22   quote  deeplink  
Jan is zijn scharie kwijt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 april 2018 - 10:32   quote  deeplink  
Mag ik het even voor Jan Scharie opnemen? Sinds hij weer meedoet, winnen we, is er weer een uitstraling ontstaan van een kampioen..... Hij is juist heel belangrijk voor ons. Juist contact verlengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2018 door Arie.Klooster --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 april 2018 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 10:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mag ik het even voor Jan Scharie opnemen? Sinds hij weer meedoet, winnen we, is er weer een uitstraling ontstaan van een kampioen..... Hij is juist heel belangrijk voor ons. Juist contact verlengen.
Heb je gelijk in. Met hem binnen de lijnen halen we gemiddeld bijna een half punt meer per wedstrijd. Das het meest van alle spelers die regelmatig in actie komen. Als vdHeijden speelt, pakken we 2,29 punten per wedstrijd. Das 78 punten op een heel seizoen. Dan doe je gewoon mee voor het kampioenschap.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 april 2018 - 17:12   quote  deeplink  
Maar tegelijkertijd is het bij hem aan de bal niet meer zo goed als vorig seizoen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 24 april 2018 - 18:01   quote  deeplink  
Wat een onzin...is niet te meten. Er zijn namelijk wat meer factoren die de laatste 6 wedstrijden een rol hebben gespeeld. van persie, Boetius die het iets beter doet, Haps in de basis, Jorgensen weer wat beter in zijn vel, niet al te moeilijk programma....Als je kijkt naar zijn spel dan is dat tamelijk matig. Zag er bij een aantal tegendoelpunten niet goed uit en loopt structureel te veel naar achteren te verdedigen en is traag. Lijkt mij geen basismateriaal voor volgend jaar.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 24 april 2018 - 18:10   quote  deeplink  
In de bekerfinale was hij trouwens ook de zwakste schakel...
Ik geef toe, ben geen fan van hem als jullie het nog niet wisten...
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 24 april 2018 - 18:32   quote  deeplink  
Om even de statistieken verder door te voeren en ter vergelijking met Tapia (die speelde immers op Arie zijn plek)...Tapia behaalt een gemiddelde van 1,8 punt per competitiewedstrijd, dat was wel in de periode dat Feijenoord CL speelde, Beker, competitie en veel geblesseerde had. Als het om tegendoelpunten gaat scoort Arie 1,1 tegendoelpunt en Tapia 0,5 tegendoelpunt. Maar nogmaals het is klompen met panfluiten vergelijken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 april 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 18:01 schreef CobusIII het volgende:
Wat een onzin...is niet te meten. Er zijn namelijk wat meer factoren die de laatste 6 wedstrijden een rol hebben gespeeld. van persie, Boetius die het iets beter doet, Haps in de basis, Jorgensen weer wat beter in zijn vel, niet al te moeilijk programma....Als je kijkt naar zijn spel dan is dat tamelijk matig. Zag er bij een aantal tegendoelpunten niet goed uit en loopt structureel te veel naar achteren te verdedigen en is traag. Lijkt mij geen basismateriaal voor volgend jaar.
Het is maar een deel van het verhaal, geef ik meteen toe. Correlatie is niet automatisch causatie. Maar tis wel opvallend. En niet helemaal los van elkaar te zien denk ik.
van geil
 van geil - dinsdag 24 april 2018 - 20:12   quote  deeplink  
Ik ben wel Jan Arie fan , hij speelde als een flapdrol , maar het is hem vergeven .
Ben het wel n beetje met Arie en T eens.
Tapia vind ik overigens zo zwaar overschat , echt te gek voor woorden.
Maar goed ieder zijn favorieten.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 24 april 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 20:12 schreef van geil het volgende:
Ik ben wel Jan Arie fan , hij speelde als een flapdrol , maar het is hem vergeven .
Ben het wel n beetje met Arie en T eens.
Tapia vind ik overigens zo zwaar overschat , echt te gek voor woorden.
Maar goed ieder zijn favorieten.
Grappig, ik vind Tapia onderschat. Hij is in mijn ogen nog wel een onvolwassen speler.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 24 april 2018 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het is maar een deel van het verhaal, geef ik meteen toe. Correlatie is niet automatisch causatie. Maar tis wel opvallend. En niet helemaal los van elkaar te zien denk ik.
Dat geldt dan ook voor het moyenne tegendoelpunten per wedstrijd...minstens zo opvallend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 april 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 20:27 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat geldt dan ook voor het moyenne tegendoelpunten per wedstrijd...minstens zo opvallend.
Fair enough.

Wil je het hele verhaal vertellen moet je uiteraard veel meer factoren in beschouwing nemen. Maar het mag gerust opvallend genoemd worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan-Arie van der Heijden (held, want kampioen) topic









0.0196390