BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan-Arie van der Heijden (held, want kampioen) topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 06 november 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Maakte een fout, daar kwam n goal uit.
Voor de rest speelde hij best aardig.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 06 november 2016 - 18:56   quote  deeplink  
Foutje was gevolg daarvan.
Fart
 Fart - zondag 06 november 2016 - 18:57   quote  deeplink  
Hij moet gaan lopen pingelen zo dicht bij het doel, maar gewoon die bal een ros geven als dat nodig is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 november 2016 - 18:57   quote  deeplink  
Hij speelde erg solide, maar die anderhalve fout die hij maakte is erg kostbaar. Maar buiten die 1/2 momenten haalde hij wel zijn niveau.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 06 november 2016 - 18:57   quote  deeplink  
Deze keer even geen held
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 november 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Mee eens maar ik zou hem wel eens op het middenveld willen zien, dat is toch zijn positie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 november 2016 - 10:52   quote  deeplink  

(https://youtu.be/cW6qfId8RwA)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 november 2016 - 22:33   quote  deeplink  
'Jan Scharie' over nieuwe bijnaam: ''Ik kan er wel om lachen''

2l9sf44.jpg

Een schaartje hier, een knappe uitkap-actie daar en het uitspelen van de tegenstander met een sierlijke pirouette. Het zijn acties die je bij Feyenoord verwacht van spelers als Eljero Elia en Bilal Basacikoglu. Toch was het verdediger Jan Arie van der Heijden die de afgelopen weken zijn trukendoos opengooide. De knappe acties bezorgden Van der Heijden de bijnaam ‘Jan Scharie'.

“Dat heb ik ook gehoord”, zegt Van der Heijden met een lach tegenover FeyenoordTV. “Dat is leuk. Ik denk dat het een beetje gekscherend is, maar ik kan er wel om lachen. Ik waardeer het dat de mensen die de wedstrijden zien, kunnen zien dat ik met vertrouwen speel. Ik heb veel vertrouwen en denk dat ik dan ook mijn beste voetbal laat zien.”

In de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles was de verdediger bijna trefzeker, maar het doelpunt werd afgekeurd. “Je wilt altijd scoren”, vervolgt 'Jan Scharie'. “Het is leuk om het team te helpen, maar mijn eerste doelpunt voor Feyenoord komt vanzelf. Er zijn genoeg jongens in de ploeg die kunnen scoren. Ik denk niet dat het mijn taak is om te scoren, maar als het kan zal ik het zeker niet laten.”
tomson
 tomson - donderdag 10 november 2016 - 22:47   quote  deeplink  
En nou weer normaal doen he :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 november 2016 - 22:55   quote  deeplink  
24xfo1x.jpg
tomson
 tomson - vrijdag 11 november 2016 - 00:14   quote  deeplink  
Lol
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 11 november 2016 - 13:24   quote  deeplink  
Die foutjes af en toe zullen wel blijven helaas. Als hij dat niet zou hebben zou hij misschien wel een buitenlandse club hebben gevonden.

We moeten het er maar mee doen. Vergeet ook niet dat Van Beek ook af en toe wel eens in de fout ging.
VVout
 VVout - vrijdag 11 november 2016 - 13:57   quote  deeplink  
Zijn zelfvertrouwen en durf om iets te doen maken het ook het kijken waard, gingen ze met zijn allen beter om met de kansen te benutten is er niets aan de hand en kan je je ook een foutje veroorloven en zie je leuk voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 november 2016 - 17:30   quote  deeplink  
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 18 november 2016 - 13:09   quote  deeplink  
Jan Arie is veel in de pers de laatste weken. Nu maar weer eens aan de bak en een aantal wedstrijden foutloos spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 november 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Hij mag dat doen. Terug gevochten.
van geil
 van geil - zaterdag 19 november 2016 - 11:42   quote  deeplink  
Niets mis mee
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Van der Heijden: ''Niet bang voor welke Pogba dan ook''

kcjsli.jpg

Feyenoord kruist aanstaande zondag de degens met stadgenoot Sparta. De Rotterdamse derby heeft voor het laatst plaatsgevonden in april 2010. De Spartanen hebben in de zes jaar daarna steeds in de Jupiler League geacteerd, dit maakt de wedstrijd dan ook een stuk bijzonderder, ook omdat er meer sprake is van rivaliteit tussen Feyenoord en Sparta dan met een andere Eredivisionist dat uit Rotterdam komt: Excelsior. Centrumverdediger Jan-Arie van der Heijden kijkt uit naar de wedstrijd.

Alvorens de wedstrijd tegen de stadgenoten gaat beginnen, is het eerst tijd om terug te blikken op de laatste wedstrijd van Feyenoord: FC Utrecht-uit. “Wij hebben het tegen Utrecht niet goed gedaan, dat staat voorop. Mensen van buitenaf denken dat wij minder fel waren in de duels, maar soms konden we ook niet in de duels komen. We hebben in ieder geval geleerd van de fouten die wij maakten in de vorige wedstrijd. Utrecht deed het tactisch gezien erg slim. De volgende keer moet dit ook niet weer gebeuren. We zullen er staan tegen Sparta”, geeft Van der Heijden aan in gesprek met de NOS.

Feyenoord krijgt zondag bovendien weer bezoek van een lid uit de Pogba-familie. De broer van wereldster Paul Pogba speelt namelijk bij Sparta. De bij voorkeur in de spits spelende voetballer, Mathias Pogba, zou weleens tegenover Van der Heijden komen te staan zondag. “Het is altijd leuk om tegen dit soort spelers te spelen, maar het is natuurlijk wel een groot verschil om tussen Paul of Mathias te staan. Ik ben in ieder geval niet bang voor welke Pogba dan ook.”

Door het puntverlies in Utrecht staat Feyenoord in punten gelijk met medekoploper Ajaks. Bovendien is de achterstand van PSV op de top-2 gekrompen tot vier punten. De 28-jarige verdediger verwacht dan ook weer een ouderwetse titelstrijd tussen de drie topclubs sinds jaren. “PSV zit er nog kort achter. We zijn nog niet eens op de helft. Alles ligt nog open. Aan het einde van het seizoen worden de prijzen verdeeld. Dan moeten we in topvorm zijn. We staan nog steeds bovenaan hé, tot nu toe heeft niemand het beter gedaan dan wij en dat willen we graag zo houden. Als we ons niveau van het begin van de competitie halen en zondag winnen, dan zijn we goed bezig.”
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 02 december 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Held!
van geil
 van geil - vrijdag 02 december 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Verlengen , en op de positie van El.
ar
 ar - vrijdag 02 december 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2016 - 23:18 schreef van geil het volgende:
Verlengen , en op de positie van El.
Echt?

Ik heb nu niet echt de indruk dat hij een type is dat sleurt en trekt.
Heeft wel een aardige pass in huis.
Naar mijn idee wat te lief voor die positie.
van geil
 van geil - vrijdag 02 december 2016 - 23:44   quote  deeplink  
Je wilt toch voetbal zien ?
ar
 ar - vrijdag 02 december 2016 - 23:57   quote  deeplink  
Jawel.
Maar ik denk dat je ook een stuk verbetenheid moet hebben daar.
Misschien zie ik het verkeerd hoor, en zou hij dat best kunnen.
Maar denk het niet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 december 2016 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2016 - 23:18 schreef van geil het volgende:
Verlengen , en op de positie van El.
Ja, of die van Tonny
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 03 december 2016 - 10:44   quote  deeplink  
Ik vind Jan Arie wel een beetje het type van Stijn Schaars......Die doet het uitstekend bij Heerenveen..Misschien Tonny een paar wedstrijden rust en Jan Arie op het middenveld? Ik vind hem wel wat traag en niet echt een box to box speler, maar je kan het proberen.
ar
 ar - zaterdag 03 december 2016 - 11:00   quote  deeplink  
Zolang Gio coach is zal Vilhena nooit banken.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 december 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Hij is toch eigenlijk een centrale middenvelder
ar
 ar - zaterdag 03 december 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Van nature is hij postbode.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 december 2016 - 11:18   quote  deeplink  
O ik dach gynocoloog
ar
 ar - zaterdag 03 december 2016 - 11:21   quote  deeplink  
Nee dat is jouw droombaan toch Piet
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 december 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Niet in de ochtend, dat je direct zo een doodgereden mol moet aanschouwen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2016 - 23:44 schreef van geil het volgende:
Je wilt toch voetbal zien ?
Hij en Jorgensen (omdat die ook als optie voor het middenveld genoemd wordt) voetballen goed mee voor hun positie. Niet voor op het middenveld denk ik. Hoewel ze er best uit de voeten zouden kunnen omdat ze veelzijdig zijn. Maar je lost de echte problemen daar niet mee op denk ik. We hebben er nu al 3 spelers staan die er redelijk kunnen spelen, maar dat blijkt nog niet voldoende. Althans niet in de afgelopen pakweg maand.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 december 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Wat zou er gebeuren met de opstellin als.......deguzman erbij komt
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 december 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Wat is ie goed geworden. Respect voor deze gozer.
van geil
 van geil - zondag 04 december 2016 - 19:21   quote  deeplink  
Prima wedstrijd.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 04 december 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Mijn held
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 december 2016 - 08:33   quote  deeplink  
Ben altijd een liefhebber geweest van een opkomende CV, maar bij van der Heijden zie je vaak dat hij het daarna ff niet meer weet en dan terug past of breed past. Zijn lange pass komt 9 van de 10 keer ook niet meer aan en hij maakt te veel foutjes. Bij Fener heeft hij veel geluk dat zijn fout geen doelpunt wordt. In het moderne voetbal kom je dit soort CV's niet meer tegen....Ik heb liever Kongolo op die plek.
craven
 craven - vrijdag 09 december 2016 - 08:41   quote  deeplink  
Kongolo wordt zeker gemist, centraal of als LB
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 december 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 08:33 schreef CobusIII het volgende:
Ben altijd een liefhebber geweest van een opkomende CV, maar bij van der Heijden zie je vaak dat hij het daarna ff niet meer weet en dan terug past of breed past. Zijn lange pass komt 9 van de 10 keer ook niet meer aan en hij maakt te veel foutjes. Bij Fener heeft hij veel geluk dat zijn fout geen doelpunt wordt. In het moderne voetbal kom je dit soort CV's niet meer tegen....Ik heb liever Kongolo op die plek.
Ik denk dat je de verkeerde persoon aanspreekt.
Wanneer vdH inschuift, is er geen afspeelpunt. Middenvelders zijn niet aanspeelbaar. Vleugels staan stil. Er lopen eigenlijk continu alleen maar mensen naar m toe. Dan krijg je dus een lang bal, of terugdraaien en terugspelen.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 december 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Zijn fout gisteren was gruwelijk, al wordt er ook weinig gecoached door de anderen net als bij de fout van Karsdorp, maar verder vond ik hem erg sterk spelen. Hij had alleen weinig aanspeelpunten voorin, werd weinig bewogen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 december 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 08:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je de verkeerde persoon aanspreekt.
Wanneer vdH inschuift, is er geen afspeelpunt. Middenvelders zijn niet aanspeelbaar. Vleugels staan stil. Er lopen eigenlijk continu alleen maar mensen naar m toe. Dan krijg je dus een lang bal, of terugdraaien en terugspelen.
Tuurlijk is het een wisselwerking, daar heb je gelijk in...Wat bij hem opvalt, is dat hij voor een CV goed kan voetballen. Dat is wat mensen aanspreekt en er ook leuk uitziet, maar het is geen CV (te traag, fysiek te weinig fel in de duels en niet kopsterk. Ik zou hem wel eens op het middenveld willen zien, vlak voor de verdediging. Beetje als Stijn Schaars...
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 december 2016 - 17:34   quote  deeplink  
Ik zoe hem wel eens willen zien op de 10 positie of echt op het middenveld
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 11 december 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Held!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 14:51   quote  deeplink  
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:51 schreef Vincent1970 het volgende:
Held!
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Geweldige gozer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 17:28   quote  deeplink  
VAN DER HEIJDEN ‘DOLBLIJ’ MET EERSTE FEYENOORD-GOAL

293zgpw.jpg

Voor Jan-Arie van der Heijden was het een mooie middag in Alkmaar. Niet alleen vanwege de 0-4 overwinning en het feit dat er geen tegengoals werden toegestaan, maar ook omdat hij zijn eerste officiële goal maakte in dienst van Feyenoord.

‘Daar ben ik heel dolbij mee. De bal kwam eigenlijk iets te ver na een één-twee met Nicolai Jorgensen, maar met een beetje geluk ging ie er toch in,’ vertelde de verdediger, die bij het vieren van zijn doelpunt een knipoog maakte naar zijn bijnaam Jan-Scharie door met zijn handen een ‘schaarbeweging’ te maken. ‘Het was leuk om het doelpunt zo te kunnen vieren. Zie het als een soort bedankje aan de mensen die mij die bijnaam hebben gegeven.’

Het doelpunt van Van der Heijden was na negentien minuten Feyenoords tweede van de middag. ‘We hebben vanaf minuut één gedomineerd, tegen een ploeg waartegen iedereen het lastig heeft. Daarmee hebben we wel een signaal afgegeven. We hebben altijd vertrouwen in onszelf gehouden en dat straalde er vandaag vanaf. Ik denk dat de score zelfs nog een magere afspiegeling was van de verhoudingen op het veld,’ vond Van der Heijden.

De uitwedstrijd tegen AZ was Feyenoords laatste van het kalenderjaar 2016, dat ook begon met een uitduel in Alkmaar. Toen verloor Feyenoord nog met 4-2. ‘Vorig seizoen blufte AZ ons af, vandaag waren wij duidelijk de sterkere ploeg. Dat geeft wel aan dat we gegroeid zijn ten opzichte van vorig seizoen. Ik heb er veel vertrouwen in dat we dit niveau vast kunnen houden.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zondag 11 december 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Jan Arie maakt me blij.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Jan-Arie van der Heijden na afloop van AZ - Feyenoord

(https://youtu.be/-JMSynoCRQk)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2016 - 20:39   quote  deeplink  
Revelatie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan-Arie van der Heijden (held, want kampioen) topic









0.0236430