BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Ik wacht liever tot eind augustus,eens kijken hoe de selectie er dan daadwerkelijk uit ziet.Er kunnen nog zóveel mutaties plaatsvinden,augustus is altijd de belangrijkste maand van de transferwindow.Ik vindt nog enig geduld op z,n plaats.
Maar het is nog niet klaar,dat is duidelijk.
lecock
 lecock - zaterdag 01 augustus 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 14:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaat niet om toppers binnenhalen. Gaat om de juiste spelers vroegtijdig op de radar hebben. Een breed netwerk hebben. En een plan hebben.
Of weet jij van Geel's plan?
Zoals Barbaras aangeeft Feyenoord heeft nog steeds schulden , de transfer van Clasie kan oplopen ( in de toekomst) tot 15 Miljoen, transfers worden in de regel betaald in gedeeltes.
Excelsior vangt 7 ton , de inversteerders 2,7 miljoen, dan moeten er nog schulden betaald worden dus realistisch gezien houden ze misschien 5 a 6 miljoen over om in nieuwe spelers te inversteren daar komt bij dat er ook nog salaris en tekengeld betaald moet worden .
Al met al doet MvG het zo slecht nog niet, maar gezien een aantal reacties hier geld een mooi nederlands spreekwoord

De beste stuurlui------------------------------
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 16:47 schreef lecock het volgende:

[..]

Zoals Barbaras aangeeft Feyenoord heeft nog steeds schulden , de transfer van Clasie kan oplopen ( in de toekomst) tot 15 Miljoen, transfers worden in de regel betaald in gedeeltes.
Excelsior vangt 7 ton , de inversteerders 2,7 miljoen, dan moeten er nog schulden betaald worden dus realistisch gezien houden ze misschien 5 a 6 miljoen over om in nieuwe spelers te inversteren daar komt bij dat er ook nog salaris en tekengeld betaald moet worden .
Al met al doet MvG het zo slecht nog niet, maar gezien een aantal reacties hier geld een mooi nederlands spreekwoord

De beste stuurlui------------------------------
Hoor je ook bij he.
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Iedereen hier! :)
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 augustus 2015 - 19:52   quote  deeplink  
laten we het afwachten
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Michiel Kramer zit naar eigen zeggen in de wachtkamer. De spits van ADO Den Haag staat in de belangstelling van Feyenoord, de club die hij als sinds zijn geboorte support. ''De laatste status is dat Feyenoord zich gemeld heeft bij ADO'', vertelt de doelpuntenmaker tegenover FC Afkicken.

''En tot nu toe is er niks veranderd'', gaat de Rotterdammer (26) verder in de online voetbaltalkshow. ''Ik zit nu in de wachtkamer en heb nog niet met Feyenoord gesproken.'' Dat vindt Kramer echter logisch. ''Eerst moeten de clubs eruit komen.''

Kramer leek een paar weken geleden nog op weg naar Baniyas FC uit de Verenigde Arabische Emiraten. ''Daar was ik wel behoorlijk teleurgesteld over. Alles was rond, maar op het laatste moment wilden ze een bepaalde clausule niet in het contract hebben. Dan houdt het op. Misschien is dat hun manier van zaken doen, maar je werd er niet vrolijk van in ieder geval.''
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Ik vindt het nog nog steeds bizar,eerst niet nu wel.
De overtuiging bij Feyenoord is er niet, anders had die club uit de zandbak niet eens kans gehad om met hem of de club in contact te komen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Eens.
Paniekbeleid.
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Dat denk ik ook helaas.
Hopen dat ze rustig blijven en verder speuren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Ze willen m alleen als een andere spits weggaat.
Zegt toch genoeg?
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Ja,maar doe dan niks.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Pinch hitter. Prima
daan limbos
 daan limbos - maandag 03 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Pinch hitter? Prima. Maar dan moet er ook nog een echte spits bij komen, want van de drie die we nu hebben is alleen Achabar het proberen waard. Ik zie Kuyt niet als een echte spits.
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Dat wel ok,maar er moet wel een kwaliteitsinjectie bij.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 03 augustus 2015 - 19:27   quote  deeplink  
En daar is geen genoeg geld meer voor.
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Jij weet niet hoeveel geld jou(w)grote vriend nog kan/mag besteden
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:
Pinch hitter. Prima
Kramer een pinch hitter. Zelfs dat niet.
ar
 ar - maandag 03 augustus 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kramer een pinch hitter. Zelfs dat niet.
Mwah,voor de bank ok maar ik denk dat ze hem als 1e spits willen,en dat vat ik niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:
Pinch hitter. Prima
Niet voor 2,5 miljoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 augustus 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Kost ie niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Dat is het enige bedrag dat ik heb meegekregen. Maar goed, hoe goedkoper, hoe interessanter. Al zou ik zelfs transfervrij mijn twijfels hebben.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dat is het enige bedrag dat ik heb meegekregen. Maar goed, hoe goedkoper, hoe interessanter. Al zou ik zelfs transfervrij mijn twijfels hebben.
Als het echt 4-3-3 met 'klassieke' buitenspelers (Bilal rechts en een linkspoot links) wordt zie ik Kramer 100 keer liever dan Te Vrede, Kazim en Achahbar en zelfs Kuijt zou die strijd dan nog wel eens kunnen verliezen, al zal die altijd spelen.

Alleen hebben we die linksbenige linksbuiten nog niet en met Elia ook niet op het oog en zie ik Te Vrede nog niet vertrekken. Kuijt zou dan desnoods op de plek van Toornstra gezet kunnen worden, maar erg voor de hand liggend is dat natuurlijk niet.

Oftewel, als Elia en Kramer idd gehaald worden weet ik zo 123 ook ff niet wat het strijdplan gaat worden ...
jacky chan
 jacky chan - maandag 03 augustus 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Wat heeft iedereen toch met die Bilal? Ik heb zolang ik die gozer volg nog niks bijzonders gezien!
Of zijn we in de loop van de jaren zo blind geworden.
Als je een topclub bent moet je doelstelling landskampioenschap zijn! Elia vind ik een veel betere zet....is vele malen sterker en behendiger aan de bal en heeft al internationale ervaring. Kramer kan scoren (ondanks FR Henk dat niet wilt geloven) maar het is echt zo. Worden deze gasten naar de kuip gehaald dan hoop ik op een volgende opstelling

Voor: Elia. kramer (Kazim) kuyt
Middenveld: Vijenovic. Gustafson. Toornstra. El Ahmadi
Achter: Nelom. Van Beek. Karsdorp
Doel: joop Hiele
De middenvelders staan door elkaar....Nelom voor Kongolo en uiteraard rekening houdend met de blessure van Van Beek.
Evt voor Van Beek Botteghin of Vlaar? Hiele ben ik serieus mee....die mot gewoon weer terugkomen en in zn hok staan!
.........of ging de topic hier niet over? :)
Schiet maar!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Ik zie maar 1 echte verdediger in jouw opstelling. Vind ik geen aantrekkelijke optie.
Els
 Els - maandag 03 augustus 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 20:42 schreef jacky chan het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die Bilal? Ik heb zolang ik die gozer volg nog niks bijzonders gezien!
Of zijn we in de loop van de jaren zo blind geworden.
Als je een topclub bent moet je doelstelling landskampioenschap zijn! Elia vind ik een veel betere zet....is vele malen sterker en behendiger aan de bal en heeft al internationale ervaring. Kramer kan scoren (ondanks FR Henk dat niet wilt geloven) maar het is echt zo. Worden deze gasten naar de kuip gehaald dan hoop ik op een volgende opstelling

Voor: Elia. kramer (Kazim) kuyt
Middenveld: Vijenovic. Gustafson. Toornstra. El Ahmadi
Achter: Nelom. Van Beek. Karsdorp
Doel: joop Hiele
De middenvelders staan door elkaar....Nelom voor Kongolo en uiteraard rekening houdend met de blessure van Van Beek.
Evt voor Van Beek Botteghin of Vlaar? Hiele ben ik serieus mee....die mot gewoon weer terugkomen en in zn hok staan!
.........of ging de topic hier niet over? :)
Schiet maar!
Ik vond Hiele geweldig destijds, maar als ik die wedstrijden nu nog eens terugzie, besef ik dat ik toen pas 16 was.
jacky chan
 jacky chan - maandag 03 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 20:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik zie maar 1 echte verdediger in jouw opstelling. Vind ik geen aantrekkelijke optie.
Hoe zou jij de verdediging neerzetten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 20:57 schreef jacky chan het volgende:

[..]

Hoe zou jij de verdediging neerzetten?
Een driemans verdediging zou ik zo neerzetten, ervan uitgaande dat Botteghin komt:

Kongolo-Botteghin-Van Beek

evt Van der Heijden ipv Kongolo.

Ik denk dat het van belang is dat bij een driemans verdediging je ook daadwerkelijk 3 echte verdedigers hebt, aangezien je de moeilijkheidsgraad al verhoogt door simpelweg van 4 naar 3 verdedigers te gaan. Al zou je evt kunnen overwegen El Ahmadi in de laatste linie te posteren. Uiteraard niet in de mandekking, maar als een soort vrije verdediger.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 23:26   quote  deeplink  
El Ahmadi's rol is mij na zaterdag niet duidelijk. M.i. Is dat onze controlerende middenvelder, maar zaterdag was dat steeds Vejinovic. Haalde de ballen soms van de schoen van onze verdedigers. Dan komt het volgens mij niet goed. El defensief met Vejinovic en Toornstra (of Kuijt) ervoor is veel logischer. Drie (centrale) verdedigers zou kunnen met El er kort voor en dan 3 middenvelders en 3 aanvallers.
ar
 ar - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:37   quote  deeplink  
En..?
Al gecancelled?
impreza
 impreza - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Halen halen halen zo een spits missen we al jaren bij Feyenoord
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 17:51 schreef impreza het volgende:
Halen halen halen zo een spits missen we al jaren bij Feyenoord
?
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 augustus 2015 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:26 schreef JanM het volgende:
El Ahmadi's rol is mij na zaterdag niet duidelijk. M.i. Is dat onze controlerende middenvelder, maar zaterdag was dat steeds Vejinovic. Haalde de ballen soms van de schoen van onze verdedigers. Dan komt het volgens mij niet goed. El defensief met Vejinovic en Toornstra (of Kuijt) ervoor is veel logischer. Drie (centrale) verdedigers zou kunnen met El er kort voor en dan 3 middenvelders en 3 aanvallers.
jouw idee lijkt iig wel ergens op, Jan
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 01:59   quote  deeplink  
Klein welkommetje dan maar..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 09:18   quote  deeplink  
Nu moet ik zeggen, met Elia en Bilal op de vleugels kan je wel eens een spits als Kramer of te Vrede kunnen gebruiken.
Schuif je Dirk gewoon naar t middenveld.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 10:17   quote  deeplink  
De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO over Kramer verlopen stroef.ADO wil meer geld dan waarmee ze eerder met FC Banyas akkoord gingen
nr 10
 nr 10 - woensdag 05 augustus 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Abitragezaak. ADO geen schijn van kans.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Kramer persoonlijk akkoord met Feyenoord

2sbpfcz.jpg

Maandag vertelde Michiel Kramer nog dat hij geen gesprekken met Feyenoord heeft gevoerd over een transfer naar De Kuip, maar volgens het Algemeen Dagblad zijn speler en club inmiddels al persoonlijk rond. Dat akkoord is gisteren bereikt, schrijft de krant vandaag.

Martin van Geel vertelde de spits eerder dat er grote twijfels over hem waren en dat Feyenoord daarom afhaakte. Dat de Rotterdammers nu terugkomen, maakt Kramer echter niet uit. Hij vindt alles prima, want hij wil dolgraag naar de club waar hij al heel zijn leven fan van is.
Feyenoord moet nu alleen nog een akkoord bereiken met ADO Den Haag. In eerste instantie hoopte technisch directeur Van Geel Mitchell Te Vrede te kunnen betrekken in een deal, maar ADO-trainer Henk Fraser heeft Te Vrede niet hoog op zijn verlanglijstje staan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 augustus 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Adeau stribbelt voor de vorm nog even tegen. Zoals Feyenoord voor de vorm tegenstribbelde bij bijvoorbeeld de transfer van Clasie.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
UPDATE 10:41 | Kramer ontkent persoonlijk akkoord
Michiel Kramer heeft niet gesproken met Feyenoord. Dat laat de aanvaller aan Omroep West weten. 'De clubs moet eerst rondkomen. Pas dan ga ik met Feyenoord praten.'

Directeur Jan Willem Wigt laat weten dat de Haagse club geen akkoord heeft met Feyenoord. 'Er is op dit moment niks concreet', zegt hij stellig. 'Ik heb de berichten ook gelezen, maar volgens mij moeten wij er eerst uitkomen met Feyenoord.'
Er is wel contact met Feyenoord, maar de Rotterdamse club komt nog niet in de buurt van de vraagprijs die ADO Den Haag verlangt.
Els
 Els - woensdag 05 augustus 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:17 schreef Stylzz het volgende:
De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO over Kramer verlopen stroef.ADO wil meer geld dan waarmee ze eerder met FC Banyas akkoord gingen
Als de transfersom van Banyas op straat ligt, is het wel moeilijk onderhandelen voor ADO, zeker als een arbitrage denkbaar is.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 augustus 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Ja, dat is toen gecommuniceerd. om en nabij de 1,5 milj.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Zal wel onder het mom zijn van we staan dicht tegen de start van de competitie aan en kunnen nu niets meer vervangends regelen..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Huh?
AD schrijft dat er persoonlijk akkoord is?
Vervolgens ontkent speler dat?

AD in de ban!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door FR-Henk --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Dan kunnen we alles wel in de ban gaan gooien..😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Is deze anders al gekeurd Sev..(?)😉
Tjabba
 Tjabba - woensdag 05 augustus 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Update: Kramer ontkent persoonlijk akkoord met Feyenoord
Wednesday 5 August 2015 om 11:55
Update: Kramer ontkent persoonlijk akkoord met Feyenoord

De transfer van Michiel Kramer is geen simpele optelsom voor Feyenoord. Alle ingrediënten voor een deal lijken aanwezig, maar ADO Den Haag werkt niet mee.

De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO verlopen zeer moeizaam en zijn volgens RTV Rijnmond zelfs in een impasse geraakt. De Rotterdammers willen niet verder gaan dan anderhalf miljoen euro, wat enkele weken geleden nog genoeg was voor Baniyas SC om ADO te overtuigen.

De Haagse club wil echter meer door de aanstaande start van het seizoen en dáár ligt de crux. ADO wil niet zonder aanvaller de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen kampioen PSV ingaan. De komst van Kramer lijkt daardoor een kwestie van de lange adem.

Het is geen geheim dat de boomlange spits (26) graag naar De Kuip verkast, maar eerst moeten de twee clubs eruit komen met elkaar. ADO claimt dat er sinds het weekend geen toenadering meer gezocht is vanuit Rotterdam.

Update 11:54: Michiel Kramer ontkent te hebben gesproken met Feyenoord, zoals het Algemeen Dagblad woensdag meldde. "De clubs moeten eerst rondkomen. Pas dan ga ik met Feyenoord praten", vertelt de topschutter aan Omroep West. Jan Willem Wigt, algemeen directeur van ADO, spreekt een nakende transfer ook tegen. "Ik heb de berichten ook gelezen, maar volgens mij moeten wij er eerst uitkomen met Feyenoord. Er is nog niks concreet."
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 augustus 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Henk Fraser denkt dat Michiel Kramer dit seizoen gewoon bij ADO Den Haag speelt. De trainer van de Haagse club zei dat op de G-voetbaldag. "Onze directeur en technisch manager zeggen dat hij bij ons blijft. Ik ga ervan uit dat ze dat niet zomaar doen."
De onderhandelingen tussen Feyenoord en ADO Den Haag over Michiel Kramer verlopen stroef. ADO Den Haag wil meer geld dan de 1,5 miljoen waarmee ze eerder met FC Banyas akkoord gingen en Feyenoord heeft geen toenadering meer gezocht.

De club van de Rotterdamse spits was eerder in deze transferperiode akkoord met de club uit het Midden-Oosten voor dat bedrag. Maar nu de competitie bijna begint wil de club uit de Residentie meer geld, bevestigen bronnen rondom de club. Kramer is de enige spits in de selectie van Henk Fraser en de Haagse club wil niet zonder puntaanvaller aan de competitie beginnen. Henk Fraser: "Ik ga ervan uit dat Kramer bij ons blijft en dan denk ik ook dat we kunnen praten over eventuele contractverlenging. Ik denk dat de kans minimaal is dat hij alsnog weggaat, maar ook daar zijn we op voorbereid."

Mitchell te Vrede zou de omgekeerde weg kunnen bewandelen al heeft de spits zelf al gezegd dat hij geen ruilmiddel wil zijn in de deal met Kramer. "Het is duidelijk dat als je bij Feyenoord speelt, en daar de concurrentie hebt aan moeten gaan met spitsen als Pellè en Kazim-Richards, dat je daar niet zomaar bij de selectie blijft. Het is gewoon een uitstekende speler en ik kan mij voorstellen dat hij een ruildeal niet zo ziet zitten. Hij zou een goede speler voor ons zijn, maar op dit moment zou ik liever Kramer houden," aldus Fraser.
MMM
 MMM - woensdag 05 augustus 2015 - 16:00   quote  deeplink  
Mooi, niet goed genoeg.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Prima. Tenminste...
Als Kramer een rookgordijn blijft om intussen met een andere verrassende spits te komen.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 16:17 schreef FR-Henk het volgende:
Prima. Tenminste...
Als Kramer een rookgordijn blijft om intussen met een andere verrassende spits te komen.
Zou in theorie ook nog kunnen, maar ik voorspel dat Kramer komt en Te Vrede bij ADO gaat spelen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..









0.0128490