BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Van Geel zit prima in zijn stoel hoor.
Mensen zouden graag willen dat t niet zo is.

Overigens, wat is eigenlijk de houdbaarheid van een TD?
van geil
 van geil - vrijdag 31 juli 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Ik suggereerde het niet, dat deed je zelf.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Druk op van Geel vanuit RvC/VvF om alsnog Kramer binnen te hengelen?
Ver gezocht op basis van bakzeil van Geel i.z. Kramer.
Maar goed, 49% is veel macht.
dr love
 dr love - vrijdag 31 juli 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Die directie is volgens mij helemaal van de pot afgerukt met kramer voor 10 miljoen achtelijke gestoorde chizofreen figuur m.v geel ik zou die ashhole niet eens aankijken. En beter een echte volwaardige spits halen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Hij had Clasie nooit moeten laten gaan..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt Michiel Kramer over te nemen van ADO Den Haag, maar de Hagenaars staan niet te springen om de spits vlak voor de competitiestart nog van de hand te doen. Trainer Henk Fraser liet zich na de 1-0 oefenzege op Real Mallorca tegenover FOX Sports uit over de in zijn ogen laakbare handelswijze van de Rotterdammers.

"Feyenoord is absoluut mijn club, maar momenteel brengen ze het hoofd van Michiel op hol. Hij was afgelopen seizoen na Memphis Depay en Luuk de Jong de beste topschutter van de Eredivisie. Zorg dan ook voor serieuze voorwaarden als je zon jongen benadert."

Kramer zelf wacht ondertussen rustig af op wat komen gaat. Naast Feyenoord is ook Celtic in beeld als mogelijk nieuwe werkgever. Mocht de aanvaller voor de keuze tussen beide clubs komen te staan, dan hoeft hij niet lang te twijfelen. "Voor een Rotterdammer is er maar één club en dat is Feyenoord. Dan is de keuze voor mij niet moeilijk. Maar als er niets gebeurt, dan blijf ik dit seizoen bij ADO Den Haag."
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
Die komt dus.
Even wat schermutselingen voor de buitenwacht.
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Go Celtic!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Toch knap dat je dat wel goed kan schrijven maar met Chelsea alle moeite hebt..
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:17   quote  deeplink  
Ligt aan m,n toetsenbord denk ik
geldsk$..?
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:25 schreef ar het volgende:

[..]

ja,ja even socializen.....
moet je ook bijhouden hè ;)
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:35 schreef van geil het volgende:
Van Geel is het onderwerp. niet Kramer.
dan zit jij op een verkeerd topic te posten of de verkeerde posts op het juiste topic te plaatsen misschien?
ras
 ras - zaterdag 01 augustus 2015 - 00:45   quote  deeplink  
Kramer halen en Eric Bottgehin erbij, dan ben je klaar wat mij betreft. Een lange spits heeft feyenoord altijd gehad(Pelle, van Hooijdonck, Peter Houtman) die kan scoren, fungeert als bliksemafleider en neemt bij hoekschoppen zo twee verdedigers van de tegenpartij mee zodat ook een ander in staat is om te scoren. Dus als je Kramer en Botteghin onder de twee miljoen kunt halen, investeer dan hierin zodat feyenoord terugkomt aan de top. Afgelopen seizoen heeft geleerd dat het verlies tegen de zogenaamde kleine clubs en een slechte bezetting op de reserve bank feyenoord de das heeft omgedaan. Dat mag de club zodadelijk vanaf 8 augustus als we aftrappen tegen fc Utrecht niet weer overkomen. Ook in de nationale beker hebben we het de afgelopen jaren laten afweten. Dus investeer in scorend vermogen want Kuyt kan het niet alleen en een echte afmaker in de spits is bittere noodzaak. Het probleem van scorend vermogen moet worden opgelost en Botteghin achterin is noodzakelijk. Mocht Gio gezien zijn netwerken bij Barcelona dan wel Arsenal nog een kans zien om een speler of spelers te huren dan is dat meegenomen omdat feyenoord snel terug moet keren naar de top.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Mitta wilt niet in een deal met kramer betrokken worden..
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:02   quote  deeplink  
Op echte goede spelers van Barca of Arsenal moet je niet rekenen. Als ze iets voor ons hebben is her derde garnituur. Verder getuigt het niet van toekomstvisie om spelers te huren. Er moet gebouwd worden aan een elftal dat vanaf nu bovenin meedoet en vanaf volgend seizoen een serieuze titelkandidaat is. maar ik ben bang dat we weer in dezelfde situatie terecht komen als vorig jaar. Als van Geel inderdaad vindt dat de competitie pas echt na 31 Augustus begint, ja, dan begin ik tcch echt aan zijn verstandelijke vermogens te twijfelen. Daarom: voor 8 Augustus Botteghin inlijven plus een veel scorende spits, kan me niet schelen of hij Kramer, Haller of Pietje Puk heet, als hij er maar 20 tot 25 inlegt. Het hondstrouwe Feyenoord-legioen verdient een elftal dat meedoet om de titel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Denk dat het derde garnituur van Barca en of arsenal echt niet misstaat in de eredivisie, Guidetti maar als voor beeld te noemen, dat was ook geen basis bij City..
Ik zou het ook betreuren als er voor aanvang geen waardig elftal staat, dan heeft ie er niet van geleerd..
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Een goede aanvaller mag van mij ook wel eind augustus.
Liever kwaliteit dan kwantiteit.
impreza
 impreza - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Ik durf wel te wedden dat Kramer meer dan 20 doelpunten maakt bij Feyenoord,hij is 3 klasse beter als te Vrede en Kazim
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 11:19 schreef ar het volgende:
Een goede aanvaller mag van mij ook wel eind augustus.
Liever kwaliteit dan kwantiteit.
Zou ik echt belachelijk vinden, krijgen we straks weer die taferelen met een achterstand te beginnen omdat je selectie wederom niet op orde is.
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 11:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou ik echt belachelijk vinden, krijgen we straks weer die taferelen met een achterstand te beginnen omdat je selectie wederom niet op orde is.
Tot die tijd kunnen we het toch wel doen met de huidige aanval?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Denk je is vorig seizoen toch ook niet gebleken, daar lag de angel, zou Dirk dan ineens de oplossing moeten zijn, nee dat denk ik niet..
ar
 ar - zaterdag 01 augustus 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 11:39 schreef RenatoBos het volgende:
Denk je is vorig seizoen toch ook niet gebleken, daar lag de angel, zou Dirk dan ineens de oplossing moeten zijn, nee dat denk ik niet..
Ben ik wel eens,alleen wacht ik liever even dan een paniekaankoop waarover de meningen in de directie verdeeld zijn.En terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Snap je wel maar die spits had er al moeten zijn natuurlijk..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Gaat medio augustus worden als geruchtenmedia geloofd moet worden.
En start je dus weer zonder echte spits de competitie.
Dit is van Geel aan te rekenen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 11:56 schreef ar het volgende:

[..]

Ben ik wel eens,alleen wacht ik liever even dan een paniekaankoop waarover de meningen in de directie verdeeld zijn.En terecht.
Om nog maar te zwijgen over het grenzeloze ongeduld van menig supporter....

De verwensingen en verwijten aan het adres van MvG zijn weer niet van de lucht.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:05 schreef FR-Henk het volgende:
Dit is van Geel aan te rekenen.
Niet dus.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Niet dus.
Wel dus.
Als ie nou nog niet weet dat we al een jaar een spits nodig hebben...
Prioriteit!
dr love
 dr love - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Ik vindt het fantastisch Hoe m.v.geel het doet realiteit is feyenoord kan geen topspits halen en we moeten halen in de categorie ç of b segment en dan hopen dat het goed uitpakt zoals guidetti, pelle. Wel vindt ik kramer lui over en niet echt beweging alleen als de bal naar hem toegespeeld krijgt.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:12 schreef dr love het volgende:
Ik vindt het fantastisch Hoe m.v.geel het doet realiteit is feyenoord kan geen topspits halen en we moeten halen in de categorie ç of b segment en dan hopen dat het goed uitpakt zoals guidetti, pelle. Wel vindt ik kramer lui over en niet echt beweging alleen als de bal naar hem toegespeeld krijgt.
Eens.
dr love
 dr love - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Waarom lukt een andere club wel om een redelijke spits te halen en wat doen de scouting van feyenoord eigenlijk of zitten ze feyenoord en suporters in de maling te nemen en genieten van hun snoep reizen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wel dus.
Als ie nou nog niet weet dat we al een jaar een spits nodig hebben...
Prioriteit!
Denk je nou echt dat hij dat niet weet? De meeste klagers en haters hebben geen realistische kijk op de functie van TD bij Feyenoord. Is wel opvallend.
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat hij dat niet weet? De meeste klagers en haters hebben geen realistische kijk op de functie van TD bij Feyenoord. Is wel opvallend.
leuk dat je het elke keer opneemt voor onze martin , maar ook jij kan toch niet ontkennen dat hij een aantal fouten heeft gemaakt
ook kan je bijvoorbeeld vraagtekens zetten bij het vinden van een spits , we weten nou al 2 seizoenen dat er een spits moest en moet komen en dan komt ie met kazim en nu met kramer aan (die hij eerder te licht vond)dit getuigd nou niet van vakkundig TD spelen
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:58 schreef kenny het volgende:

[..]

leuk dat je het elke keer opneemt voor onze martin , maar ook jij kan toch niet ontkennen dat hij een aantal fouten heeft gemaakt
ook kan je bijvoorbeeld vraagtekens zetten bij het vinden van een spits , we weten nou al 2 seizoenen dat er een spits moest en moet komen en dan komt ie met kazim en nu met kramer aan (die hij eerder te licht vond)dit getuigd nou niet van vakkundig TD spelen
Iemand moet het voor hem opnemen. Die man verdient onze steun en niet de meestal onterechte kritiek. Soms lijkt het haast of hij niets goed heeft gedaan: Het tegenovergestelde is waar!

Je doet net alsof de wetenschap dat er een spits moet komen alleszeggend is. Tot nu toe is alleen Kazim een haalbare speler gebleken. Buitenkansjes als Guidetti bleven helaas uit en nu gaat hij voor Kramer. Ricky, Zapata en vele vele anderen zijn te duur of ze willen niet in de Kleredivisie spelen.

Wat verwijt je MvG nu eigenlijk? De omstandigheden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2015 door Barabas --
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Een échte discussie over wat hij al dan niet verkeerd heeft gedaan blijft overigens uit. Misschien een teken aan de wand? Meer dan het contract van Nee-lom is er dan ook niet wat verwijtbare fouten betreft.
Peter 1962
 Peter 1962 - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:25   quote  deeplink  
MvG? Wat heeft Michael van Gerwen hier
Mee te maken?
nr 10
 nr 10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Contractverlening Kazim. Het niet verkopen va die clown toen het kon. Tevrede vasthouden terwijl hij er dik geld voor kon krijgen. Manu een contractverlening geven. Wilkshire contractverlenging geven. Nelom lang astleggen. Wil je nog meer?
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 13:17 schreef Barabas het volgende:

[..]

Iemand moet het voor hem opnemen. Die man verdient onze steun en niet de meestal onterechte kritiek. Soms lijkt het haast of hij niets goed heeft gedaan: Het tegenovergestelde is waar!

Je doet net alsof de wetenschap dat er een spits moet komen alleszeggend is. Tot nu toe is alleen Kazim een haalbare speler gebleken. Buitenkansjes als Guidetti bleven helaas uit en nu gaat hij voor Kramer. Ricky, Zapata en vele vele anderen zijn te duur of ze willen niet in de Kleredivisie spelen.

Wat verwijt je MvG nu eigenlijk? De omstandigheden?
is het een wetenschap om kazim te halen ? , hij had onderhand 40 clubs achter zijn naam staan heeft er nooit meer dan 4of 5 per seizoen gescoord en wie haald hem binnen ?sorry hoor
over de verdediging , hij wist toch ook al meer dan 6 maanden terug dat mathijsen en boularouz op zijn en uit hun contract lopen , (het had nog weinig gescheeld of hij had mathijsen contract verlenging gegeven )v/d heyden en bottegin hadden ook in juni aangetrokken kunnen worden
natuurlijk kom jij dan weer dat er eerst verkocht moet worden , nou ook die kansen zijn geweest voor tevrede en kazim maar ook dat veegde martin van tafel terwijl ze allebij voor niks kwamen en niet voldoen dus dan zou ik dat geld pakken en door selecteren , daar is toch niet zoveel wetenschap voor nodig toch
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:36   quote  deeplink  
ook heeft V Geel de kans gehad om kramazic (of zo iets) en die franse jongen (waar eversen het over had)aan te trekken voor weinig , dus het was wel degelijk mogelijk geweest om een goede spits aan te trekken
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 13:36 schreef kenny het volgende:
ook heeft V Geel de kans gehad om kramazic (of zo iets) en die franse jongen (waar eversen het over had)aan te trekken voor weinig , dus het was wel degelijk mogelijk geweest om een goede spits aan te trekken
Wat weet Jan Everse daar nou over? En dat van Kramaric heeft hij goed gezien: Die jongen heeft bij Leicester geen poep klaargemaakt. Stond ook in het lijstje van 10 slechtste aankopen van de Premier League.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 13:36 schreef kenny het volgende:
ook heeft V Geel de kans gehad om kramazic (of zo iets) en die franse jongen (waar eversen het over had)aan te trekken voor weinig , dus het was wel degelijk mogelijk geweest om een goede spits aan te trekken
Kramaric hebben we nooit voor weinig kunnen halen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 13:32 schreef kenny het volgende:

[..]

is het een wetenschap om kazim te halen ? , hij had onderhand 40 clubs achter zijn naam staan heeft er nooit meer dan 4of 5 per seizoen gescoord en wie haald hem binnen ?sorry hoor
over de verdediging , hij wist toch ook al meer dan 6 maanden terug dat mathijsen en boularouz op zijn en uit hun contract lopen , (het had nog weinig gescheeld of hij had mathijsen contract verlenging gegeven )v/d heyden en bottegin hadden ook in juni aangetrokken kunnen worden
natuurlijk kom jij dan weer dat er eerst verkocht moet worden , nou ook die kansen zijn geweest voor tevrede en kazim maar ook dat veegde martin van tafel terwijl ze allebij voor niks kwamen en niet voldoen dus dan zou ik dat geld pakken en door selecteren , daar is toch niet zoveel wetenschap voor nodig toch
Kazim. De ideale speler voor een club die geen geld heeft. Gratis speler. Eerder zeer verstandig dan een verwijtbare fout.

Mathijssen was een goede move. Boulahrouz hooguit twijfelachtig. En dat je het moment van transfers van Kanarie en Botteghin als verwijt gebruikt komt vrij belachelijk over; je lijkt Hans Nijland wel!

Oh ja... Wedden dat hij meer dan 1,6 miljoen krijgt voor Kazim en Te Vrede samen?! Dat is het bedrag dat hij tot nu toe had kunnen vangen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kramaric hebben we nooit voor weinig kunnen halen.
Ook dat nog eens.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:47   quote  deeplink  
95% van de kritiek op MvG is onterecht en gebaseerd op niets.

Hij is gewoon de Kop van Jut voor ontevreden "supporters"
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:48   quote  deeplink  
toch had ik kramaric 10x liever gehad dan kazim , zo slecht is hij niet hij had misschien voor een tussenstap moeten kiezen
everse weet daar genoeg over die zit toch niet uit zijn duim te zuigen
laten we het anders stellen waarom weet heereveen wel altijd met minder geld de juiste spitsen te vinden
of weet groningen met nog minder spelers als suares of tadic te vinden
als je nu na 2 jaar bij kramer uitkomt die je eerder te ligt vind , vind ik het gewoon een magere prestatie als TD
kenny
 kenny - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 13:47 schreef Barabas het volgende:
95% van de kritiek op MvG is onterecht en gebaseerd op niets.

Hij is gewoon de Kop van Jut voor ontevreden "supporters"
waar bazeer jij die 95% op , hij heeft echt wel dingen heel goed gedaan dat zal ik niet ontkennen , maar zeer zeker ook steken laten vallen
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Ik vind jouw motivatie een zeer magere prestatie. Wat een hoop gebakken lucht zeg.

Ik had liever.... Als hij het zegt dan.... En zij hebben zus of zo....

Echt typische taal van een ontevreden "supporter"!
dr love
 dr love - zaterdag 01 augustus 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Moetje es luisteren arogante niksnut feyenoord had eb heeft nog steeds niet de financiële middelen om echte goeie versterkingen te kopen vandaar dat we wat jeugdigen hebben gepropt in de a selectie en er maar enkele met middelmaat niveau gered hebben zoal de vrij en bmi en Gelukkige clasie heeft alleen financieel wat opgebracht alleen helaas kan feyenoord er weinig mee maar gelukkig heeft feyenoord wat meer ervaren en volwassen spelers gehaald.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat hij dat niet weet? De meeste klagers en haters hebben geen realistische kijk op de functie van TD bij Feyenoord. Is wel opvallend.
Wacht effe. Pas deze zomer vind ik dat van Geel ondermaats in/verkoopt. Vorig seizoen kwam ie er mee weg omdat ie afhankelijk as van verkoop.
Nu kon hij meer regie nemen.
Deze zomer is voor mij meetpunt. En ik mis visie, een plan, beoogde speelstijl, lijn in transfers: geen spits, onervaren verdediging (nu pas aan het rechttrekken), wederom risico met onsamenhangend team de competitie starten.
Het is 1 augustus. Al een half jaar een beoordelingspunt. van Geel is onduidelijk en scoort niet voldoende.
En ga niet lullen over klagers en haters. Dat ben ik niet. van Geel-fans zijn overigens net zo min/veel realistisch.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 augustus 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 14:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wacht effe. Pas deze zomer vind ik dat van Geel ondermaats in/verkoopt. Vorig seizoen kwam ie er mee weg omdat ie afhankelijk as van verkoop.
Nu kon hij meer regie nemen.
Deze zomer is voor mij meetpunt. En ik mis visie, een plan, beoogde speelstijl, lijn in transfers: geen spits, onervaren verdediging (nu pas aan het rechttrekken), wederom risico met onsamenhangend team de competitie starten.
Het is 1 augustus. Al een half jaar een beoordelingspunt. van Geel is onduidelijk en scoort niet voldoende.
En ga niet lullen over klagers en haters. Dat ben ik niet. van Geel-fans zijn overigens net zo min/veel realistisch.
Vijfde jaar van het vijfjarenplan..... Gaat nu in. We hebben overigens nog steeds schulden.

Van Geel scoort derhalve nog steeds een realistische ruime voldoende. Bovendien, wat is nou eigenlijk het imago van Feyenoord in het buitenland? Of dat van de Kleredivisie? Alsof er hordes toppers zijn die staan te popelen om naar Nederland te komen. Lukt 020 en Pisvee ook nauwelijks.... En die spelen wel Europees. Is dat ook iets dat we MvG willen gaan aanrekenen? Sorry, maar misschien zijn je verwachtingen wel hoger dan.... wat haalbaar is.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 14:40 schreef Barabas het volgende:

[..]

Vijfde jaar van het vijfjarenplan..... Gaat nu in. We hebben overigens nog steeds schulden.

Van Geel scoort derhalve nog steeds een realistische ruime voldoende. Bovendien, wat is nou eigenlijk het imago van Feyenoord in het buitenland? Of dat van de Kleredivisie? Alsof er hordes toppers zijn die staan te popelen om naar Nederland te komen. Lukt 020 en Pisvee ook nauwelijks.... En die spelen wel Europees. Is dat ook iets dat we MvG willen gaan aanrekenen? Sorry, maar misschien zijn je verwachtingen wel hoger dan.... wat haalbaar is.
Gaat niet om toppers binnenhalen. Gaat om de juiste spelers vroegtijdig op de radar hebben. Een breed netwerk hebben. En een plan hebben.
Of weet jij van Geel's plan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..









0.0143649