BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Klopt. Maar zou t toch niet doen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Die gast kan geen oorlog maken in de 16.
Is ie een te luie voetballer voor.
Meer iets voor de counter.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb trouwens de doelpunten van Kramervan afgelopen seizoen teruggekeken. Daar zaten wel knappe goals tussen.
Precies. Niet alleen intikkers, maar ook kopgoals, één op één situatie met alleen de keper of met nog één verdediger. Is veelzijdiger dan de meesten hier willen zien. diezelfde critici willen wel Fräser als trainer van Feyenoord, maar accepteren niet dat hij Kramer wel opstelt en hem een spits voor Feyenoord vindt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 31 juli 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Kramer is goed als ie alleen voor de keeper komt, goed bruikbaar als de tegenstander moet komen.
Voor de counter ideaal, Feyenoord ontbeert al tijden een afmaker.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:
Die gast kan geen oorlog maken in de 16.
Is ie een te luie voetballer voor.
Meer iets voor de counter.
We hadden verleden jaar een spits die wel oorlog in de zestien kon maken, maar alleen niet kon scoren. Ik zie liever een spits die lui is en er 17 inlegt bij een ploegje als ADO.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:01 schreef Gerard_FR het volgende:
Kramer is goed als ie alleen voor de keeper komt, goed bruikbaar als de tegenstander moet komen.
Voor de counter ideaal, Feyenoord ontbeert al tijden een afmaker.
Okay, dan maakt Kuijt de 1-0. Dan moet de tegenstander komen en maakt Kramer die andere 5 wel. :-)
Maar kijk de doelpunten van Kramer eens terug. Zie je dat hij meer kan dan alleen op de keeper komen. Denk eens in bij standaardsituaties. Kramer, Van Beek, Bottehgin, Kongolo, Van der Heijden voor het doel. Wordt je als verdediging stapeldol van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2015 door nr 10 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Bij Feyenoord met meer voetbal wordt het al wat lastiger voor Kramer.
Hij moet juist anderen ruimte geven om te scoren.
Zie ik hem niet doen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Maar goed.
Kennelijk zijn er geen betere, betaalbare alternatieven.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Over dat laatste zijn we het zeker eensch.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 12:51   quote  deeplink  
😂 10.000.000😂
impreza
 impreza - vrijdag 31 juli 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Hopelijk komt het vandaag rond en tekent hij,Vanavond komen er verschillende clubs uit europa kijken bij Ado,nu tevergeefs hoop ik
ar
 ar - vrijdag 31 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Er zijn heus wel alternatieven,gewoon afwachten.
Niemand wilt hem,ook daar in de woestijn hebben ze er vanaf gezien..
Onbegrijpelijk dat als er nu wat mogelijkheden zijn,Feyenoord toch bij hem uitkomt.
Kijk verdorie is in zuid-amerika dan of zo.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:55 schreef ar het volgende:
Er zijn heus wel alternatieven,gewoon afwachten.
Niemand wilt hem,ook daar in de woestijn hebben ze er vanaf gezien..
Onbegrijpelijk dat als er nu wat mogelijkheden zijn,Feyenoord toch bij hem uitkomt.
Kijk verdorie is in zuid-amerika dan of zo.
Dat vind ik nou ook.
van Geel vliegangst?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Feyenoord en Zuid-Amerika....
ar
 ar - vrijdag 31 juli 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Dit staat gewoon haaks als wat Feyenoord eerder heeft gezegd.
ar
 ar - vrijdag 31 juli 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord en Zuid-Amerika....
Villalba bijvoorbeeld?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Dus Van Geel zou Kramer niet zien zitten, maar de RvC en VVF zouden 'benadrukken' hem graag te zien bij Feyenoord...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:29 schreef ar het volgende:

[..]

Villalba bijvoorbeeld?
😃
ar
 ar - vrijdag 31 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Geen idee,volgens mij was het andersom.
Anyway ik vindt het k...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 14:04   quote  deeplink  
De algemeen directeur van ADO Den Haag Jan Willem Wigt is niet te spreken over de wijze waarop Feyenoord aan Michiel Kramer trekt. De geruchten dat de Rotterdammers de spits dolgraag willen overnemen van ADO gonzen al langere tijd. De club wordt echter niet concreet en daar baalt Wigt flink van.

"Die jongen wordt helemaal gek gemaakt. Er gebeurt concreet niets. Ik vind dat niet netjes van Feyenoord. Als je hem wil hebben, laat dat dan blijken. Het is zo'n grote club. Dat irriteert me." Desalniettemin kan Wigt een snelle transfer van Kramer niet uitsluiten. "Nouja, je weet hoe het werkt. Als het een hele goede deal is voor alle partijen, dan valt het misschien te bespreken."
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Las net nog dat Kramer niet weg mocht, tenzij iemand 10 miljoen zou bieden. Wat is het nou?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Jan Willem Nigt lult ook maar wat. Tevrede met wat centjes erbij en dan gaat ie overstag. Hij moet natuurlijk wachten op toestemming uit China.
koekie
 koekie - vrijdag 31 juli 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 02:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

1 post dit jaar en al weer uitverteld?
Ja Henk, heb weinig zinnigs te vertellen. Alleen dat sls Michiel komt dan ben ik wel heel gelukkig. Als je Michiel persoonlijk kent dan weet je dat het een wereld gozer is met een heel groot Feyenoord hart. Dus je begrijpt dat ik sommige opmerkingen hier met kromme tenen lees. Maar hej... dit is een forum en iedereen mag zijn/ haar menig geven.
koekie
 koekie - vrijdag 31 juli 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:
De algemeen directeur van ADO Den Haag Jan Willem Wigt is niet te spreken over de wijze waarop Feyenoord aan Michiel Kramer trekt. De geruchten dat de Rotterdammers de spits dolgraag willen overnemen van ADO gonzen al langere tijd. De club wordt echter niet concreet en daar baalt Wigt flink van.

"Die jongen wordt helemaal gek gemaakt. Er gebeurt concreet niets. Ik vind dat niet netjes van Feyenoord. Als je hem wil hebben, laat dat dan blijken. Het is zo'n grote club. Dat irriteert me." Desalniettemin kan Wigt een snelle transfer van Kramer niet uitsluiten. "Nouja, je weet hoe het werkt. Als het een hele goede deal is voor alle partijen, dan valt het misschien te bespreken."
ook hier..groot gelijk heeft Wigt... Van Geel en van Gastel wilden hem niet.Gio wel! Dus wie bepaalt hier nou? het zijn gewoon een stelletje amateurs.

Eigenlijk baalt XerxesDZB dat de deal naar de zandbak niet is doorgegaan. Hadden ze € 45.000 bij kunnen schrijven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:31 schreef koekie het volgende:

[..]

Ja Henk, heb weinig zinnigs te vertellen. Alleen dat sls Michiel komt dan ben ik wel heel gelukkig. Als je Michiel persoonlijk kent dan weet je dat het een wereld gozer is met een heel groot Feyenoord hart. Dus je begrijpt dat ik sommige opmerkingen hier met kromme tenen lees. Maar hej... dit is een forum en iedereen mag zijn/ haar menig geven.
Okee, this one's naar jou: hij heeft een eigen mening en kijk op (wereld)zaken.
Hou ik van.
koekie
 koekie - vrijdag 31 juli 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, this one's naar jou: hij heeft een eigen mening en kijk op (wereld)zaken.
Hou ik van.
klopt. Geloof me.. Michiel heeft schijt aan alle trainers/pers etc. laat zich niet gek maken is een oud vakkie R/S/T boeffie. Hij heeft ook overal gescoord. Of hij dit bij Feyenoord kan waarmaken. Tja .. daar kom je pas achter als hij hier komt spelen.. en Kuipvrees! nou niet echt.

Denk aan Pelle. Alle reactie waren hier van Wat ?? Pelle, NEEE! hij had daarvoor 61 goals in 8 seizoenen gescoord. daarna 51 goals in 2 jaar bij ons. DUS.. I REST MY CASE.
koekie
 koekie - vrijdag 31 juli 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:
Dus Van Geel zou Kramer niet zien zitten, maar de RvC en VVF zouden 'benadrukken' hem graag te zien bij Feyenoord...
klopt helemaal Stylzz. Gio wil hem ook juist heeel graag bij hebben. Alleen van Gastel is niet overtuigd. Ook Makaay zei dat ze hem echt moeten halen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 juli 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:49 schreef koekie het volgende:

[..]

klopt. Geloof me.. Michiel heeft schijt aan alle trainers/pers etc. laat zich niet gek maken is een oud vakkie R/S/T boeffie. Hij heeft ook overal gescoord. Of hij dit bij Feyenoord kan waarmaken. Tja .. daar kom je pas achter als hij hier komt spelen.. en Kuipvrees! nou niet echt.

Denk aan Pelle. Alle reactie waren hier van Wat ?? Pelle, NEEE! hij had daarvoor 61 goals in 8 seizoenen gescoord. daarna 51 goals in 2 jaar bij ons. DUS.. I REST MY CASE.
Pelle kan niet elke keer als voorbeeld worden aangehaald.
Maar goed, Met Kuyt en Kazim hebben we een K3.
Wordt het Kramer dan gun ik 'm het beste.
koekie
 koekie - vrijdag 31 juli 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Pelle kan niet elke keer als voorbeeld worden aangehaald.
Maar goed, Met Kuyt en Kazim hebben we een K3.
Wordt het Kramer dan gun ik 'm het beste.
Nee,je hebt gelijk, was met John ook zo. Maar zeg zelf...alles is beter dan die zoutzak van Te Vrede. had zo een broer van Mulder kunnen zijn.

haha. Ja...zo had ik het nog niet bekeken. Niet K3 zoekt K3. Maar Feyenoord heeft K3 binnen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Pellè is ook een slecht voorbeeld.
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Bedoelde je deze Stylzz? Jammer dat de kwaliteit ruk is, maar enkele hele fraaie goals idd!

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 15:05   quote  deeplink  
UPDATE 14:30 | Feyenoord heeft zich bij ADO Den Haag gemeld voor spits Michiel Kramer, dat bevestigt John Metgod zojuist tegenover RTV Rijnmond. "Feyenoord heeft zich gemeld, maar Kramer maakt het seizoen af in Den Haag."
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Yup
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Ado bevestigt Dat Feyenoord zich gemeld heeft
nollie
 nollie - vrijdag 31 juli 2015 - 15:26   quote  deeplink  
als je geen te hoge verwachtingen hebt kan het komende seizoen alleen maar meevallenvoor 1.5 miljoen moet je kramer halen heeft een goede mentaliteit gaat het wel redden bij feijenoord
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Tevrede + 1 mln.
jacky chan
 jacky chan - vrijdag 31 juli 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Nou die goals liegen er niet om! Hoezo twijfelt Van Gastel? Dat snap ik nou niet he? Gaan ze hier Kramer onder de loep leggen terwijl ze voorheen doodleuk kansloze spelers naar de Kuip hebben gehaald zoals Harmeet Sing, Wilkshire en Immers.....noem maar op. Dan gaan we iemand die zich aantoonbaar heeft waargemaakt onder de loep leggen. Haal die Kramer naar de Kuip en dan gaan we zien of hij de lijn doortrekt. Ik heb er zeker vertrouwen in. Let maar op mijn woorden, Kramer wordt nog groter in de Kuip!!
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:37 schreef nr 10 het volgende:
Tevrede + 1 mln.
De grote vraag is of ADO ook Te Vrede is met 1 miljoen ...
Els
 Els - vrijdag 31 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:05 schreef RenatoBos het volgende:
UPDATE 14:30 | Feyenoord heeft zich bij ADO Den Haag gemeld voor spits Michiel Kramer, dat bevestigt John Metgod zojuist tegenover RTV Rijnmond. "Feyenoord heeft zich gemeld, maar Kramer maakt het seizoen af in Den Haag."
Apart. Juist van ADO zijde werd er zo gepusht op een overgang naar Feyenoord. Onbegrijpelijk dat ze hem laten lopen en dat soort teksten. En nu zeggen dat hij voor 10 miljoen wegmag???
impreza
 impreza - vrijdag 31 juli 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Hoop dat Kramer vanavond niet bij de selectie zit en dat hij rond is met feyenoord............
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Dat noemen ze blijkbaar onderhandelen..
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:58 schreef Els het volgende:

[..]

Apart. Juist van ADO zijde werd er zo gepusht op een overgang naar Feyenoord. Onbegrijpelijk dat ze hem laten lopen en dat soort teksten. En nu zeggen dat hij voor 10 miljoen wegmag???
Hij praat al in Chinese Yuan / Renminbi. De koers daarvan is op dit moment € 0,145191 dus voor een kleine 1,5 miljoen is Kramer van ons. Verwacht dus dat het op 1 miljoen + Te Vrede rondgemaakt wordt!
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Middelmaat, Te Vrede 2.0

En hoe ga je dan spelen? Kramer spits en Kuyt rechtsbuiten die geen man voorbij kan?
MMM
 MMM - vrijdag 31 juli 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Middelmaat, Te Vrede 2.0

En hoe ga je dan spelen? Kramer spits en Kuyt rechtsbuiten die geen man voorbij kan?
JanM
 JanM - vrijdag 31 juli 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:40 schreef MMM het volgende:
Middelmaat, Te Vrede 2.0

En hoe ga je dan spelen? Kramer spits en Kuyt rechtsbuiten die geen man voorbij kan?
Bilal rechtsbuiten, Sleegers? linksbuiten en Kuijt als offensieve middenvelder (i.p.v. Toornstra)?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:40 schreef MMM het volgende:
Middelmaat, Te Vrede 2.0

En hoe ga je dan spelen? Kramer spits en Kuyt rechtsbuiten die geen man voorbij kan?
Kuijt wordt linksachter. Speelde hij ook in Oranje. :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Is het al rond ?🎂
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Staat in de basis vanavond.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 juli 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:
Staat in de basis vanavond.
Hup Ado.... ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 juli 2015 - 19:00   quote  deeplink  
yup

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..









0.0099599