BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

van geil
 van geil - zaterdag 26 september 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2015 - 16:39 schreef Tjabba het volgende:

[..]

We hebben ook maar 1 rechtsbuiten.
Jawel..maar we spelen net als vorig seizoen zonder rechtsbuiten.karsdorp dient dat in te vullen.
nr 10
 nr 10 - zondag 27 september 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2015 - 16:34 schreef van geil het volgende:
Eigenlijk de enige linksbuiten van de selectie..dat is best n gokje.
Welnee, Sleegers kan dat....Oh wacht.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Tooenstra kan ook op rechtsbuiten maar is t ook niet.
Non-discussie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 september 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Straks wordt Anass ook weer naar voren geschoven.
Barabas
 Barabas - zondag 27 september 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 11:24 schreef Stylzz het volgende:
Toornstra kan ook op rechtsbuiten maar is t ook niet.
Non-discussie
Eens.
MMM
 MMM - zondag 27 september 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Van genoten!
Barabas
 Barabas - zondag 27 september 2015 - 17:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2015 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 17:10 schreef Barabas het volgende:
Alleen een doelpunt ontbreekt.... jammer.
hahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Wacht even, nog een keer, hahahaha
Tjabba
 Tjabba - zondag 27 september 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Genieten van deze jonge.
van geil
 van geil - zondag 27 september 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Prima, op deze manier n wapen erbij.
YugoBosna
 YugoBosna - zondag 27 september 2015 - 18:27   quote  deeplink  
heerlijk gespeeld vandaag die diesel begint warm te draaien
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 september 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Maakt iedere tegenstander gek. Je weet nooit wat ie gaat doen..
Barabas
 Barabas - zondag 27 september 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:
Wacht even, nog een keer, hahahaha
Gaat het allemaal goed daar 😵
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 20:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

Gaat het allemaal goed daar 😵
Nou en daar dan? Dat je Elia's goal gemist hebt?
Barabas
 Barabas - zondag 27 september 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Die heb ik inderdaad gemist... No offense...
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 september 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Oplettende kijkert.
Barabas
 Barabas - zondag 27 september 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Goede goal trouwens. Heb net maar ff gekeken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2015 door Barabas --
van geil
 van geil - maandag 28 september 2015 - 20:01   quote  deeplink  
43saelshop.JPG
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 september 2015 - 20:02   quote  deeplink  
oefff...
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 28 september 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Dikke pens.
Barabas
 Barabas - maandag 28 september 2015 - 20:54   quote  deeplink  
100% dat ze over 5 jaar bingospoilers onder haar bovenarmen heeft....
JanM
 JanM - maandag 28 september 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:28 schreef Vincent1970 het volgende:
Dikke pens.
Foto van toen ze zwanger was!
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 29 september 2015 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 23:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Foto van toen ze zwanger was!
Joh
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 september 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Mijn mijn mijn..
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 29 september 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Zoals hij zondag speelde is hij geweldig. Wat een dreiging. Een verademing t.o.v. zijn voorgangers Boetius en Manu. Tegenstanders moeten nu dubbele dekking gaan toepassen wat extra ruimte geeft voor Kramer en Kuyt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 september 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 10:24 schreef RenatoBos het volgende:
Mijn mijn mijn..
Ik was je voor.
Dat kun je aan haar buik zien.
Barabas
 Barabas - dinsdag 29 september 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Gesmeerde boterham....
van geil
 van geil - donderdag 01 oktober 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Ik verwacht er 2 tegen de super boeren.
2 mooie goals (lelijk mag ook)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 08:47   quote  deeplink  
Elia wil 'keihard vlammen': ''Ik wil de fans blij maken''

iglx94.jpg

Eljero Elia heeft zijn draai gevonden bij Feyenoord. De aanvaller kwam deze zomer transfervrij over en heeft zich sinds kort in de basis gespeeld. "Ik heb het enorm naar mijn zin bij Feyenoord'', vertelt de uitblinker van de afgelopen weken in gesprek met Feyenoord TV.

"Met Colin (Kazim-Richards, red.) heb ik dagelijks contact, hij is een soort broer van me," vervolgt de aanvaller. "Eigenlijk heb ik met iedereen goed contact, want ik ben ook vaak met Tonny (Vilhena) en Terence (Kongolo). We zoeken elkaar veel op, óók buiten het voetbal. Het is anders dan in het buitenland, hier kan je met iedereen goed communiceren. Het voelt hier echt als thuis."
In het buitenland kreeg de linkerspits een bepaald imago. Grotendeels ten onrechte, stelt Elia. ''Wilfred Genee zei of schreef laatst ook iets over dat ik mijn Bentley had gecrasht, maar ik was aangereden. Mensen blijven praten, terwijl ze de waarheid helemaal niet weten. Dat zijn wel dingen die mijn pijn doen.''

Elia doet geen uitspraken over zijn doelen, maar belooft wel 100% inzet. "Ik wil succesvol zijn bij Feyenoord en de supporters blij maken. Vroeger had ik grote uitspraken, maar dat doe ik nu niet meer. Ik wil gewoon keihard vlammen en bekijk het van wedstrijd tot wedstrijd." Over zijn eerste doelpunt in De Kuip: ''Ik kreeg een rilling door mijn lichaam.''
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 oktober 2015 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 08:47 schreef RenatoBos het volgende:
Elia wil 'keihard vlammen': ''Ik wil de fans blij maken''

[ afbeelding ]

Eljero Elia heeft zijn draai gevonden bij Feyenoord. De aanvaller kwam deze zomer transfervrij over en heeft zich sinds kort in de basis gespeeld. "Ik heb het enorm naar mijn zin bij Feyenoord'', vertelt de uitblinker van de afgelopen weken in gesprek met Feyenoord TV.

"Met Colin (Kazim-Richards, red.) heb ik dagelijks contact, hij is een soort broer van me," vervolgt de aanvaller. "Eigenlijk heb ik met iedereen goed contact, want ik ben ook vaak met Tonny (Vilhena) en Terence (Kongolo). We zoeken elkaar veel op, óók buiten het voetbal. Het is anders dan in het buitenland, hier kan je met iedereen goed communiceren. Het voelt hier echt als thuis."

In het buitenland kreeg de linkerspits een bepaald imago. Grotendeels ten onrechte, stelt Elia. ''Wilfred Genee zei of schreef laatst ook iets over dat ik mijn Bentley had gecrasht, maar ik was aangereden. Mensen blijven praten, terwijl ze de waarheid helemaal niet weten. Dat zijn wel dingen die mijn pijn doen.''

Elia doet geen uitspraken over zijn doelen, maar belooft wel 100% inzet. "Ik wil succesvol zijn bij Feyenoord en de supporters blij maken. Vroeger had ik grote uitspraken, maar dat doe ik nu niet meer. Ik wil gewoon keihard vlammen en bekijk het van wedstrijd tot wedstrijd." Over zijn eerste doelpunt in De Kuip: ''Ik kreeg een rilling door mijn lichaam.''
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 02 oktober 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Als hij zich bij De Graafschap maar niet gek laat maken door die 'boeren'. Er zijn wel eens vaker Feyenoorders met rood afgegaan daar in het verleden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 oktober 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Goeie drive, Elia.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:08   quote  deeplink  
De 1-2 van Eljero..
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Licht in de donkere kamer
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Elia opnieuw belangrijk: ''Ik ben nog lang niet in topvorm''

sxkqo1.jpg

Eljero Elia was vandaag opnieuw belangrijk voor Feyenoord. De linkerspits was vandaag trefzeker na zijn eerdere belangrijke goals tegen Willem II en PEC Zwolle. ''Maar ik ben nog lang niet in topvorm'', vindt Elia tegenover Fox Sports.

''We kunnen pas praten als ik dit op lange termijn volhoud'', zegt de rappe buitenspeler. ''In de eerste helft lieten we ons provoceren en gingen we mee in hun spelletje. Zij gaan schoppen en dan moeten wij eigenlijk gewoon het balletje rond laten gaan. Dat hebben we gelukkig in de tweede helft goed opgepakt.''

Geniet Elia van de hoofdrol? ''Ik hoop dat we allemaal even belangrijk kunnen zijn. Dan kan het elke week mooier worden. We hebben een hele sterke bank. Vilhena en Basacikoglu vallen weer scherp in. De reserves zitten te popelen. Dat is belangrijk voor dit Feyenoord. We gaan voor elkaar door het vuur.''

Elia: We gaan voor elkaar door het vuur

Eljero Elia na afloop van de wedstrijd De Graafschap - Feyenoord

http://www.foxsports.nl/video/elia-gaan-voor-elkaar-door-het-vuur/
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Is in korte tijd al heel belangrijk voor ons cluppie geworden.
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 20:34 schreef van geil het volgende:
Ik verwacht er 2 tegen de super boeren.
2 mooie goals (lelijk mag ook)
1 lelijke volstaat deze ronde omdat het de winnende was.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 04 oktober 2015 - 21:14   quote  deeplink  
En opgeroepen voor Oranje ivm afwezigheid Promes. Lijkt me een zeer terechte keuze.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 21:14 schreef feyenoord!!! het volgende:
En opgeroepen voor Oranje ivm afwezigheid Promes. Lijkt me een zeer terechte keuze.
Heeft ie zijn doel snel bereikt, daarvoor kwam ie toch naar Feyenoord..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Elia wel.
De coach zelf is geen terechte keuze.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Blijkt maar weer hoe ruk t beleid is
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Die heeft dan met Gio gebeld.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 04 oktober 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 21:18 schreef FR-Henk het volgende:
Elia wel.
De coach zelf is geen terechte keuze.
Nee, en ook hier is het een keuze uit nood van de bondscoach. Niet zelf ingegeven om hem direct op te roepen. Met Blind zal het nooit wat worden bij Oranje. Hopelijk komt Elia ook weer fit terug bij ons..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 09:11   quote  deeplink  
Elia: ''Dit is waarvoor ik terug naar Nederland ben gekomen''

2dulc3t.jpg

Eljero Elia zag gisteren opeens de naam van trainer Giovanni van Bronckhorst verschijnen op zijn telefoon. Het telefoongesprek ging in eerste instantie over De Graafschap, maar kreeg daarna voor de linkerspits een verrassende wending.

''Maar waarom denk je dat ik je echt bel?'', vroeg de coach volgens De Telegraf. Elia: ''Ik weet het niet. Misschien een beetje teambuilding? Dat we zo moeten doorgaan?'' Gio: ''Nee, je moet Hans bellen. Hans Jorritsma (de teammanager van Oranje, red.). Quincy Promes is afgevallen.''

En toen viel het kwartje. ''Dit is waarvoor ik terug naar Nederland ben gekomen. Ik wil week in, week uit belangrijk zijn voor Feyenoord en zo een plek in Oranje afdwingen. Je wilt niet weten hoe blij ik ben.'' Hij meldt zich vandaag met een ploeggenoot bij Huis ter Duin. ''Terence Kongolo is al vroeg bij me en een vriend brengt ons.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 09:16   quote  deeplink  
''Er is een goede klik en lekkere sfeer in de kleedkamer''

zoics4.jpg

Eljero Elia vindt dat de overwinning op De Graafschap wel iets zegt over de mentale kwaliteiten van Feyenoord. De Rotterdammers waren in de eerste helft dramatisch, maar na de rust werd het duel alsnog omgezet in een winstpartij (1-2)

''Zoiets moet je meemaken, uit op De Vijverberg, om ervan te leren'', stelt de doelpuntenmaker in De Telegraf. ''Veel jongens bij ons hebben dit nog nooit meegemaakt. In mijn tijd bij FC Twente was het nog erger. Toen was er nog veel meer ervaring in de eredivisie aanwezig en stonden er meer houthakkers achterin.''

''We moesten juist uit hun spelletje met wat schoppen - zien weg te blijven en het balletje laten gaan. De tweede helft stonden we allemaal ons man. Uiteindelijk komt het aan op mentale kracht. Winnaarsmentaliteit en door blijven gaan tot de laatste minuut. Dat we deze wedstrijd alsnog hebben gewonnen, zegt mentaal gezien heel veel over ons'', aldus Elia.

De linkerspits geniet bij Feyenoord en zijn goede spel van de afgelopen weken werd ook nog - weliswaar door een blessuregeval - beloond met een plek bij Oranje. ''Er is een goede klik en een lekkere sfeer in de kleedkamer. Het is lachen, gieren, brullen, maar als we gaan trainen héél serieus. Die hele mix is perfect.''
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Volgens mij dacht ie dat hij uitgezonden zou worden naar Afghanistan.

CQjnQQLWcAAeNjw.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 05 oktober 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Vandaag ben Army Swa!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:39   quote  deeplink  
''Elia is nog niet eens topfit, hij zit op tachtig procent''

x3ehs4.jpg

Martijn Krabbendam, journalist van Voetbal International, is onder de indruk van de eerste weken van Eljero Elia in de basis bij Feyenoord. De vleugelaanvaller was tegen De Graafschap opnieuw beslissend voor de Rotterdammers. ''Hij is niet eens topfit!'', vertelt Krabbendam in FC Afkicken.

''Hij zit nu op zo'n tachtig procent en in de eredivisie kun je met deze vorm al beslissend zijn. Dat wordt alleen maar beter als hij straks echt fit is. Ik sprak toevallig net bij Oranje zijn personal trainer en die zei ook: hij is onderweg, maar Elia is er nog lang niet. Dat belooft wel wat. Elia heeft specifieke kwaliteiten. Welke speler heeft dat nog? Dan maak je snel het verschil.''

Michiel Kramer moet vrezen voor een schorsing. ''Dat zit er dik in. Die beelden werden volgens mij 23 keer herhaald. Het was een soort slaande duw en dat moet hij natuurlijk niet doen. En vooral zonde. Hij was op de goede weg. Zeker in thuiswedstrijden zag je dat het een betere speler is dan velen dachten'', aldus Krabbendam. Over de tribunerol van Lex Immers. ''Hij is er vrij rustig onder. Hij heeft een topcontract, zijn zoontje speelt bij ADO in de jeugd, ik denk dat hij zijn contract (2017, red.) gaat uitdienen.''

Martijn Krabbendam (VI): "Het voetbal van Feyenoord is nog niet goed genoeg voor de titel"

(http://youtu.be/s1eqMSG53qY)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 oktober 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Word steeds beter..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0168979