BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

Stylzz
 Stylzz - zondag 18 oktober 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Vond t vandaag de mindere.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 oktober 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Deze speler is gewoon internationale top, ik heb hem nog nooit zien terugkomen om mee te verdedigen. Iedereen is vol lof over Kuijt, Kongolo, maar deze man heeft alles om weer in de int top te komen. Maar net als Kongolo nog even wAchten
nr 10
 nr 10 - donderdag 29 oktober 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Goeie pot. Voorzetten moet ie nog aan werken. Dieptepuntje die voorzet met rechts die over de grond ging. En dan maar weer naar binnen draaien om voor de eigen kans te gaan.
Barabas
 Barabas - donderdag 29 oktober 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Hij heeft keihard gewerkt, net als de rest van het team. Leek inderdaad wel enige invloed te hebben op de zuiverheid in de passing, maar een voldoende was het zeker wel.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 oktober 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Ken je deze speler goed? In het verleden een luie moeilijke voetballer die geen stap deed. Deze voetballer speelt als een ander soort voetballer dan hij was. Als je zijn inzet ziet en idd soms zijn klasse. Met dit soort mannen win je voetbal strijd, nu. Nog een vervanger coor Tony met dezelfde klasse
Barabas
 Barabas - donderdag 29 oktober 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Blijkbaar weet Van Bronckhorst de juiste snaar te raken bij Elia.... En Elia heeft natuurlijk wel wat te bewijzen: Na die WK in Zuid Afrika heeft hij jaren geen enkele waardige prestatie geleverd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 oktober 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Volgens mij is Elia nooit een luie voetballer geweest hoor.
Wel een moeilijke jongen.
Milo
 Milo - donderdag 29 oktober 2015 - 10:29   quote  deeplink  
zodra hij de bal heeft komt er dreiging of houdt hij 2 man bezig.
Barabas
 Barabas - donderdag 29 oktober 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Blij voor hem en vooral voor Feyenoord dat hij zich herpakt heeft. Of ie nou wel of niet moeilijk doet is niet de kwestie. Niet presteren was dat wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door Barabas --
Milo
 Milo - donderdag 29 oktober 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Gio heeft nog samen gespeeld met hem en jantje wouters heeft ook een belangrijke taak hierin.
MMM
 MMM - donderdag 29 oktober 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Ik geniet van hem. Speelde gisteren misschien aanvallend gezien niet zijn beste wedstrijd, maar zijn snelheid, loopvermogen, passie. Geweldig.
van geil
 van geil - donderdag 29 oktober 2015 - 20:22   quote  deeplink  
De beste linksbuiten in NL
We hebben ook de beste keeper van Nl.
Verder nog Kuyt.
En wat te denken van Kongolo v Beek en ?
van geil
 van geil - donderdag 29 oktober 2015 - 20:28   quote  deeplink  
Verlengen dus.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 oktober 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Ik denk dat er kapers op de kust zijn voor hem buiten nederland
BertusBadeend
 BertusBadeend - donderdag 29 oktober 2015 - 22:52   quote  deeplink  
Wat een klasse speler zeg. Zoveel snelheid, zoveel dreiging, zoveel overzicht...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 oktober 2015 - 23:41   quote  deeplink  
Boëtius wie..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 oktober 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Elia eerlijk: ''Mijn overtreding was best wel smerig''

34959hv.jpg

Feyenoord - Ajaks was een vechtwedstrijd met veel overtredingen en opstootjes en daar waren ze in het Amsterdomse kamp niet blij mee. Een klaagzang volgde na afloop van het duel. In De Kuip hebben ze daar geen boodschap aan.

''Ik vond het wel lekker dat hij zo veel toeliet, kijkt Eljero Elia in Metro terug. ''Als spelers niet de intentie hebben om de bal te spelen, moet de scheids natuurlijk optreden. Maar nu hadden de meeste jongens de intentie om de bal te spelen. Er werden bijna geen smerige overtredingen gemaakt, hoewel die van mij op Lasse Schöne best wel smerig was.''

Aanvoerder Dirk Kuyt kan zich vinden in de woorden van zijn ploeggenoot. ''Het maakt mij niet uit of de scheidsrechter er héél kort bovenop zit of dat hij juist veel toelaat. Het gaat erom dat hij duidelijk zijn grenzen aangeeft. Wat dat betreft heeft Van Boekel het prima gedaan, want ik vind dat beide partijen niet over de schreef zijn gegaan.''
Milo
 Milo - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Die snavels vonden tete een goede wedstrijd spelen en volgens hun speelde hij elia uit de wedstrijd. Ik zei die vrije trap waar de 1-0 uitkwam? Zodra hij de bal heeft, is er een "bepaalde" dreiging. Heerlijk! geniet nog steeds!
Barabas
 Barabas - vrijdag 30 oktober 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Wat is het toch een slimme jongen.....
nr 10
 nr 10 - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Lekker dom om zoiets te zeggen. En dat terwijl je al onder een vergrootglas ligt, omdat je al eens ten onrechte (vormfout) bent vrijgesproken voor een rode kaart.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:29   quote  deeplink  
ach
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 30 oktober 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2015 - 14:02 schreef Milo het volgende:
Die snavels vonden tete een goede wedstrijd spelen en volgens hun speelde hij elia uit de wedstrijd. Ik zei die vrije trap waar de 1-0 uitkwam? Zodra hij de bal heeft, is er een "bepaalde" dreiging. Heerlijk! geniet nog steeds!
Vond die 2 redelijk aan elkaar gewaagd. Geen van beide domineerde de ander volledig al zal Tete tot de 94ste minuut wel tevreden zijn geweest. Maar uiteindelijk wint Elia dan toch op punten inderdaad. ;)
MMM
 MMM - zondag 01 november 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Ging heel veel fout.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 november 2015 - 15:17   quote  deeplink  
heel kut
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 november 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Elia schrok: ''Feyenoord onhaalbare kaart''

nf0lef.jpg

Feyenoord draait dit seizoen vooralsnog er goed, en dat komt voor een groot gedeelte op het conto van Eljero Elia. Aanvankelijk leek de rappe buitenspeler in de afgelopen transferzomer onhaalbaar, maar de oud-vleugelspits van onder meer Werder Bremen en Juventus verrast door toch voor de Rotterdamse Kuip te kiezen. Op donderdag vertelt hij hoe hij tot die keuze is gekomen.

Elia zegt tegen het medium ELF Voetbal: "Mijn eerste reactie was: daar gaan we financieel nooit uitkomen. Aan de andere kant dacht ik waarom niet? Ik heb Feyenoord altijd een mooie club gevonden. De passie van de fans, de emotie, daar ben ik gevoelig voor. Hoe langer ik erover nadacht, hoe beter ik het plaatje bij mij vond passen. de ambities, de aankopen die al waren gedaan, het feit dat ze dit seizoen écht zo hoog mogelijk willen eindigen. Het vooruitzicht dat ik iedere week weer kon spelen. Ik zag mezelf wel in De Kuip spelen."

De zaakwaarnemer van de Feyenoorder, Rodger Linse, dacht aanvankelijk dat Feyenoord een onhaalbare kaart zou zijn: "Die schrok zich kapot. Rodger meldde dat er interesse vanuit Engeland was. En dat Feyenoord mij nooit kon betalen. Waarop ik antwoordde dat ik bereid was om salaris in te leveren en dat ik gewoon lekker wilde voetballen. Toen heb ik Feyenoord gebeld en gezegd dat ik graag bij ze wilden komen voetballen. Binnen een paar dagen was het rond.''
Barabas
 Barabas - donderdag 05 november 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Is ie toch een stuk verstandiger dan voor mogelijk werd gehouden... 😉
van geil
 van geil - donderdag 05 november 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Geen v Geeltje dus.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 november 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Hatert..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 04:26   quote  deeplink  
''Verdonk, Nieuwkoop en Schuurman komen eraan''

s458uq.jpg

Feyenoord heeft een paar veelbelovende jongelingen in de selectie zitten, daar kun je zo langzamerhand niet meer omheen. Onder anderen Sven van Beek en Rick Karsdorp blinken week in week uit uit bij de Rotterdammers, en er zijn wel meer talenten die aan de poort rammelen in De Kuip. Eljero Elia verwacht dan ook veel van zijn nieuwe werkgever.

Elia vertelt in gesprek met het medium ELF Voetbal: "We hebben een goede bank. We kunnen veel doen als de situatie erom vraagt en de nieuwe jongens dienen zich al weer aan. Onder meer Calvin Verdonk, Bart Nieuwkoop en Jari Schuurman zitten er echt aan te komen. Maar hoe talentvol ze ook zijn, ze weten dat ze niet zomaar in het eerste staan. Als ze een kans krijgen, zullen ze die moeten pakken. Anders kunnen ze weer achteraan aansluiten. Deze situatie houdt iedereen scherp."

De rappe buitenspeler zegt verder: "De ploeg is goed in balans. We barsten van de kwaliteit. Dit Feyenoord is een mix van ervaren spelers met jonge, hongerige wolven. We zijn tot veel in staat. Als we gewoon goed luisteren naar de trainer, als we binnen het veld en naar de buitenwacht toe als een team opereren, als we iedere wedstrijd alles geven en op elke training proberen te worden, dan zou het weleens een goed seizoen kunnen worden."
Barabas
 Barabas - vrijdag 06 november 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Geef ze die kans maar! Van der Heijden eruit, Kongolo naar het centrum en Verdonk op linksback lijkt mij het proberen waard!
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 06 november 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 04:26 schreef RenatoBos het volgende:
''Verdonk, Nieuwkoop en Schuurman komen eraan''

[ afbeelding ]

Feyenoord heeft een paar veelbelovende jongelingen in de selectie zitten, daar kun je zo langzamerhand niet meer omheen. Onder anderen Sven van Beek en Rick Karsdorp blinken week in week uit uit bij de Rotterdammers, en er zijn wel meer talenten die aan de poort rammelen in De Kuip. Eljero Elia verwacht dan ook veel van zijn nieuwe werkgever.

Elia vertelt in gesprek met het medium ELF Voetbal: "We hebben een goede bank. We kunnen veel doen als de situatie erom vraagt en de nieuwe jongens dienen zich al weer aan. Onder meer Calvin Verdonk, Bart Nieuwkoop en Jari Schuurman zitten er echt aan te komen. Maar hoe talentvol ze ook zijn, ze weten dat ze niet zomaar in het eerste staan. Als ze een kans krijgen, zullen ze die moeten pakken. Anders kunnen ze weer achteraan aansluiten. Deze situatie houdt iedereen scherp."

De rappe buitenspeler zegt verder: "De ploeg is goed in balans. We barsten van de kwaliteit. Dit Feyenoord is een mix van ervaren spelers met jonge, hongerige wolven. We zijn tot veel in staat. Als we gewoon goed luisteren naar de trainer, als we binnen het veld en naar de buitenwacht toe als een team opereren, als we iedere wedstrijd alles geven en op elke training proberen te worden, dan zou het weleens een goed seizoen kunnen worden."
7 keer 'als'..
Barabas
 Barabas - vrijdag 06 november 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Als dat wat uit zou maken... 😏
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Eljero Elia: ''Wij gaan winnen, maakt niet uit hoe''

106lftt.jpg

Eljero Elia wil morgenmiddag opnieuw een feestje vieren in De Kuip. Het belang van een overwinning op aartsrivaal Ajaks is groter geworden, omdat Feyenoord afgelopen zondag nog drie dure punten liet liggen in Den Haag.

''Tegen ADO was een offday'', vertelt de vleugelflitser tegenover Voetbal Inside. ''We wilden de week goed beginnen om zondag tegen Ajaks te kunnen knallen, maar nu moeten we er nog een schep bovenop doen om Ajaks niet te laten uitlopen.''

''Ik hoop dat de mensen thuis gaan genieten net zoals bij de vorige wedstrijd. En wij moeten er gewoon bovenop knallen. Dat wil Ajax ook doen, maar wij hebben de supporters mee. Wij gaan winnen, maakt niet uit hoe. Het zal wel moeten. Uitslag? Ik doe niet aan TOTO's. Of ik scoor? Daar ga ik wel vanuit.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 13:35   quote  deeplink  
0 keer als..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 07 november 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Snelle leerling.
Barabas
 Barabas - zaterdag 07 november 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Als je je best doet....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 november 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Veel energie ingezet.
Aanwinst. Lijkt meest stabiele flankspeler sinds jaren te worden.
Barabas
 Barabas - zondag 08 november 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Vond hem vandaag niet goed genoeg.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 08 november 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 20:34 schreef Barabas het volgende:
Vond hem vandaag niet goed genoeg.
Komt ook een beetje door de opkomende Kongolo. Minder ruimte voor Elia om acties te maken.
Barabas
 Barabas - zondag 08 november 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Vond ik wel meevallen. Hij is simpelweg verre van stabiel. Twee slechte beurten op rij. Moet gewoon beter voor een speler van zijn kaliber. De rol hierin van Kongolo zie ik niet echt.
van geil
 van geil - zondag 08 november 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Die bal moet er gewoon in
Barabas
 Barabas - zondag 08 november 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Juist! Hij faalde gewoon.. Net als Kazim.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 08 november 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 20:53 schreef van geil het volgende:
Die bal moet er gewoon in
Dat zeker.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 november 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Slecht moment ja..
Barabas
 Barabas - zondag 08 november 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Hele prestatie was net een voldoende, maar voor een speler van zijn kaliber eigenlijk onvoldoende.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 november 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Mag je zeggen..
MMM
 MMM - zondag 08 november 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Had ik ook meer van verwacht inderdaad.
nr 10
 nr 10 - maandag 09 november 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Kwam die Tete niet een keer voorbij. Wel een goede rechtsback trouwens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 november 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Liesklachten..
MMM
 MMM - zondag 15 november 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Uit voorzorg hoop ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0207550