BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 maart 2016 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 22:47 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dan nog moet ie zijn infantiele smoel houden en doen waar hij voor betaald krijgt. Dus ook wegblijven uit dit soort situaties. Krijgt gvd meer geld dan waar wij van kunnen dromen en kan zich telkens niet BEHEERSEN. Gadverdamme.
Ik weet niet wat er is gebeurd?de rechter zal antwoord geven.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 08 maart 2016 - 07:24   quote  deeplink  
EErste tijd Elia niet meer opstellen dit is al weer de tweede keer
dat hij zich heeft misdragen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 maart 2016 - 07:39   quote  deeplink  
We weten het zo goed.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 maart 2016 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
We weten het zo goed.
Als dat een vereiste is wordt het behoorlijk stil hier...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 maart 2016 - 09:05   quote  deeplink  
Neen, als je doet alsof je het weet, wordt het stil hier.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 maart 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 09:05 schreef FR-Henk het volgende:
Neen, als je doet alsof je het weet, wordt het stil hier.
Hahaha dat betwijfel ik ten zeerste :)
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 08 maart 2016 - 09:58   quote  deeplink  
Wil degene die er bij was en gezien heeft hoe en ewaarom hij die klap uitdeelde, zich nu melden?
VVout
 VVout - dinsdag 08 maart 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 20:04 schreef Bosifyable het volgende:
Nja, dat je na het bereiken van de bekerfinale de kroeg/club in duikt, vind ik persoonlijk zo gek nog niet. Alleen zou je nooit in de situatie moeten komen waar je iemand op z'n gezicht timmert.
Dat hangt er helemaal vanaf wie je tegen komt, zal geen voorbeelden noemen :)
VVout
 VVout - dinsdag 08 maart 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:
Ruzie kan iedereen wel eens oplopen
Dat bedoel ik dus, stel je voor je komt z'n grapjas tegen die je bedreigt.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 08 maart 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:
Ruzie kan iedereen wel eens oplopen
Ja in het veld wel maar buiten het veld gedraag je, je voetbalt bij een Top Club
Bij de Tukkers heeft hij het ook al een keer gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Klopt, maar als die vent tegenover je je klappen wilt geven of wat dan ook dan verdedig je jezelf toch..

Lekker oordelen allemaal zonder dat we er bij zijn geweest..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 maart 2016 - 11:33   quote  deeplink  
T zou kunnen dat hij er zelfs alleen maar bij was
VVout
 VVout - dinsdag 08 maart 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 11:28 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja in het veld wel maar buiten het veld gedraag je, je voetbalt bij een Top Club
Bij de Tukkers heeft hij het ook al een keer gehad
Jij bent dus z'n voorbeeld waarbij ik nu als Feyenoorder op het bureau zou kunnen komen. Er is gewoon een te grote groep die er een hobby van maakt alles aan te pakken wat negatief is over de groep. Was zelfs al z'n grapjas die met een vergelijking met Kazim kwam aandraven. Hoe allemaal lekker je ....., stelletje .......

Ja puntje puntje puntje, want anders wordt je gelijk weer als tokkie afgeschilderd door deze van positivisme overlopende bevolkingsgroep die zich Feyenoorder durft te noemen. Sorry hoor maar dat is pas een schande.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 08 maart 2016 - 18:17   quote  deeplink  
Hij wordt voor helemaal niets een nacht vastgehouden.
VVout
 VVout - dinsdag 08 maart 2016 - 18:21   quote  deeplink  
Das wel meer mensen gebeurt, oh oh.
VVout
 VVout - dinsdag 08 maart 2016 - 18:21   quote  deeplink  
Een filpie van Tommie gespeeld en laptop gelijk van slag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 18:17 schreef nr 10 het volgende:
Hij wordt voor helemaal niets een nacht vastgehouden.
Het blijkt volgens beelden dat hij geslagen heeft..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 maart 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 18:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het blijkt volgens beelden dat hij geslagen heeft..
Tokkie dus!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 18:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Tokkie dus!
Euhm nee hoezo, als je iemand slaat ben je per definitie een tokkie. Als ik van iemand geld krijgt en die wilt niet betalen ga ik verhaal halen want het is mijn geld wat die tokkie niet terug wilt betalen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 19:13   quote  deeplink  
ELIA EN CLUBLEIDING IN GESPREK OVER INCIDENT

Eljero Elia sluit woensdagochtend nog niet aan bij de groepstraining van Feyenoord. De aanvaller komt in de loop van de dag wel naar de club, maar dient zich dan eerst te melden bij de leiding voor een gesprek naar aanleiding van zijn aanhouding door de politie. Hiertoe is besloten om te zorgen dat de staf en selectie woensdag in alle rust kunnen beginnen aan de voorbereiding op de uitwedstrijd van komende zondag tegen Vitesse.

Eljero Elia moest zich maandag op het politiebureau melden om te worden verhoord naar aanleiding van een voorval in Rotterdam, afgelopen donderdagavond na de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ. De aanvaller mocht daar dinsdagmiddag weer vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 maart 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Elia gaf alvast een korte verklaring op Twitter. Jullie komen snel achter de waarheid. 1 ding heb niemand aangeraakt, schrijft hij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 maart 2016 - 20:03   quote  deeplink  
Ah niks aan t handje
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 maart 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 maart 2016 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:
Elia gaf alvast een korte verklaring op Twitter. Jullie komen snel achter de waarheid. 1 ding heb niemand aangeraakt, schrijft hij.
Update 08-03-2016 19:30
Eljero Elia heeft via Twitter van zich laten horen. De aanvaller wordt verdacht van betrokkenheid bij een mishandeling. Elia schrijft het volgende op Twitter: 'Jullie komen snel achter de waarheid. 1 ding heb niemand aangeraakt.'
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 12:27   quote  deeplink  
ELJERO ELIA DONDERDAG TERUG OP HET TRAININGSVELD

68r67b.jpg

Eljero Elia sluit donderdag (morgen) weer aan bij de selectie tijdens de besloten training in de aanloop naar de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Vitesse. De aanvaller pakt daarmee de draad weer op na een tumultueus begin van de week, waarin hij maandag en dinsdag werd verhoord vanwege vermeende betrokkenheid bij een mishandeling.

De politie liet hem dinsdagmiddag vertrekken, waarna hij vandaag in De Kuip over de gebeurtenissen sprak met de clubleiding en de hoofdtrainer.

Eljero Elia: Ik heb niemand mishandeld, maar het is natuurlijk stom van me dat ik in de situatie terechtkom dat de verdenking tegen me kan ontstaan dat ik zoiets heb gedaan. Als voetballer moet ik voorkomen dat ik in opspraak kom. Dat heb ik niet gedaan en daar bied ik zowel de club als de supporters mijn excuses voor aan.

De clubleiding gaf de speler vandaag een boete. Elia: Die heb ik direct geaccepteerd, want ze hebben gelijk dat ik donderdagavond na afloop van de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ de stad helemaal niet meer in had moeten gaan. Had ik dat niet gedaan, dan had ik mezelf en mijn omgeving achteraf gezien een hele hoop ellende bespaard.

Martin van Geel maakte hem dat gisteren ook nog eens duidelijk. Het is weer eens een harde en hopelijk ook wijze les geweest dat er op je wordt gelet als je een topvoetballer bent en je een voorbeeldfunctie hebt. Eljero heeft zijn excuses aangeboden, de opgelegde boete geaccepteerd en sluit weer aan bij de groep.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 12:30   quote  deeplink  
👍
nr 10
 nr 10 - woensdag 09 maart 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Ik snap echt niet dat een BVO als Feyenoord spelers daarin niet opleidt. Ook wanneer je na een late bekerwedstrijd de stad ingaat ipv naar je bed. Dan ben je gvd toch niet met je vak bezig. Alleen daarom al had ie een forse boete moeten krijgen. Haan haalde de spelers gewoon de kroeg uit. Die keek of hun auto thuis stond en zo niet reed hij de stad door op zoek naar zijn spelers.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Ik vind dat je na de halve finale winst prima de stad in kan gaan.
Feestjes moet je vieren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 12:39 schreef nr 10 het volgende:
Ik snap echt niet dat een BVO als Feyenoord spelers daarin niet opleidt. Ook wanneer je na een late bekerwedstrijd de stad ingaat ipv naar je bed. Dan ben je gvd toch niet met je vak bezig. Alleen daarom al had ie een forse boete moeten krijgen. Haan haalde de spelers gewoon de kroeg uit. Die keek of hun auto thuis stond en zo niet reed hij de stad door op zoek naar zijn spelers.
Vind het altijd wel lekker na een dag hard werken ff af te zakken in de pub.
Je maak je uurtjes op je werk en doe je best en daarna beetje tijd voor jezelf.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 maart 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Als je maar genoeg rust pakt, je weet, tijdens de wedstrijd ofzo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 12:54   quote  deeplink  
Hahaha ja zoiets
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Ghehe, maar een feestje moet kunnen inderdaad..
VVout
 VVout - woensdag 09 maart 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Waar doe je het anders voor, feesten, mooi leventje en lekkere wijven. God wat zou het saai zijn als je dat moet laten liggen, ook al ben je prof. Op deze manier ga je alleen nog meer je best doen als prof. plezier in het leven en wat je doet is toch de drijfsfeer.
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 16:30   quote  deeplink  
http://www.offside.nl/mobile/408713/oeps-is-dit-het-bewijs-dat-elia-vreemdgaat-.html
Tijdje geleden kreeg ik dit te horen van en vriend en ik dacht oke daarom speelt hij zo zwak zn huwelijk staat op het spel
Dus ik ging instagram in de gaten houden ook van zn vrouw omdat ik hoopte dat het goed kwam en hij zich weer op het voetbal kon richten. En ja na zn vriend die vermoord werd zag ik dat ze elkaar weer deelde op het net. Nog geen week later ga je op donderdag uit en niet naar vrouwtje en kinderen. Ja dan ben je in mijn ogen een eikel. Ik wou dit toen niet plaatsen maar na dat ik dit las vraag ik me af of hij alleen maar praatjes heeft of echt een man wilt worden en Feyenoord kampioen wilt maken. Stop de problemen man
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 16:33   quote  deeplink  
Spannend
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 16:34   quote  deeplink  
Dan gaat heel de selectie waarschijnlijk vreemd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 maart 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:
Dan gaat heel de selectie waarschijnlijk vreemd..
Plus technische staf en bestuur natuurlijk..
Zolang ze het maar niet met elkaar doen
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Nou ik denk dat hij kazim genoeg rondleidingen heeft gegeven kijk neem als vader voorbeeld aan dirk tuurlijk kan je af en toe een drankje doen. Maar eerst wijven en nu mafiapraktijken
Ik lach niet
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Neem een voorbeeld aan Dirk zei je..(?)
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 16:42   quote  deeplink  
Oke ik ben geen shownieuws het viel me gewoon op dirk lijkt me een goede vader. Focus je op je sport zoals Elia in het begin zei heb van mn fouten geleerd nou blijkbaar niet
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 16:45   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd just my 2cents voor zijn leven en mijn liefde voor Feyenoord in de hoop dat hij het leest.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Okay, okay. Stuur je hem toch een berichtje via instagram..
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Nah is goed zo ik ben het kwijt hoeven jullie ook niet meer te zeggen kan toch na werk ga ik ook de kroeg in als ik zin heb. Laat ze die f-ing beker pakken en geen herhaling van die vorige finale
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Juist ly, drink er alvast maar 1 op..
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Je kent me Renato
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 17:45   quote  deeplink  
b4cayw.jpg
moa
 moa - woensdag 09 maart 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 12:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel lekker na een dag hard werken ff af te zakken in de pub.
Je maak je uurtjes op je werk en doe je best en daarna beetje tijd voor jezelf.
De combinatie van alcohol, slecht slapen en topsport is niet zo gelukkig.

Er hoeft voor mij geen verbod op dat uitgaan van de spelers, als je ze voldoende opleidt hebben ze zelf die behoefte niet.
ly'83
 ly'83 - woensdag 09 maart 2016 - 17:49   quote  deeplink  
Amen
de bluffer
 de bluffer - woensdag 09 maart 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat je na de halve finale winst prima de stad in kan gaan.
Feestjes moet je vieren.
Doe het dan ergens samen met de hele selectie en niet
in een beruchte kroeg
de bluffer
 de bluffer - woensdag 09 maart 2016 - 17:59   quote  deeplink  
Laat Feyenoord de waarheid bekend maken en als het echt waar is dan een tijdje buiten de selectie houden en een dikke boete geven
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 maart 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2016 - 17:59 schreef de bluffer het volgende:
Laat Feyenoord de waarheid bekend maken en als het echt waar is dan een tijdje buiten de selectie houden en een dikke boete geven
Eljero Elia sluit donderdag (morgen) weer aan bij de selectie tijdens de besloten training in de aanloop naar de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Vitesse. De aanvaller pakt daarmee de draad weer op na een tumultueus begin van de week, waarin hij maandag en dinsdag werd verhoord vanwege vermeende betrokkenheid bij een mishandeling.

De politie liet hem dinsdagmiddag vertrekken, waarna hij vandaag in De Kuip over de gebeurtenissen sprak met de clubleiding en de hoofdtrainer.

Eljero Elia: Ik heb niemand mishandeld, maar het is natuurlijk stom van me dat ik in de situatie terechtkom dat de verdenking tegen me kan ontstaan dat ik zoiets heb gedaan. Als voetballer moet ik voorkomen dat ik in opspraak kom. Dat heb ik niet gedaan en daar bied ik zowel de club als de supporters mijn excuses voor aan.

De clubleiding gaf de speler vandaag een boete. Elia: Die heb ik direct geaccepteerd, want ze hebben gelijk dat ik donderdagavond na afloop van de gewonnen bekerwedstrijd tegen AZ de stad helemaal niet meer in had moeten gaan. Had ik dat niet gedaan, dan had ik mezelf en mijn omgeving achteraf gezien een hele hoop ellende bespaard.

Martin van Geel maakte hem dat gisteren ook nog eens duidelijk. Het is weer eens een harde en hopelijk ook wijze les geweest dat er op je wordt gelet als je een topvoetballer bent en je een voorbeeldfunctie hebt. Eljero heeft zijn excuses aangeboden, de opgelegde boete geaccepteerd en sluit weer aan bij de groep.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0393691