BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

nr 10
 nr 10 - dinsdag 20 september 2016 - 08:49   quote  deeplink  
Alleen weinig spelers uit onze zo geroemde jeugdopleiding. Dat baart me zorgen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 september 2016 - 08:50   quote  deeplink  
En die jeugdspelers renderen nu ook..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 20 september 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Dat zijn spelers van een voetbalgeneratie terug. Ik had graag wat meer van die spelers gezien. Hoewel, Mo komt er aan, Nieuwkoop zit er nog bij. En niet elke lichting heeft zoveel kanjers natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 september 2016 - 09:00   quote  deeplink  
Dammers, Verdonk, Vente, robertha, bijlow enz enz..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2016 - 09:38   quote  deeplink  
Maar soms is er gewoon even geen generatie. Dat gebeurt.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 20 september 2016 - 09:41   quote  deeplink  
Zeker. Hiermee hebben we hopelijk een langere adem, tot het mooie einde aan toe.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 20 september 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 09:00 schreef RenatoBos het volgende:
Dammers, Verdonk, Vente, robertha, bijlow enz enz..
Zitten die op de bank?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 september 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Soms..maar komen eraan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 september 2016 - 08:23   quote  deeplink  
''Pas als dat wél mag, kan hij echt fit worden''

2i6nr14.jpg

Giovanni van Bronckhorst vreest voorlopig nog niet over Eljero Elia te kunnen beschikken. De buitenspeler, zo sterk aan het seizoen begonnen met zijn drie treffers tegen FC Groningen, is al weken geleden geopereerd aan een schouder en revalideert nog. ''Die kwetsuur moet vooral met rust genezen'', zegt zijn trainer.

''Eljero mag zijn schouder nog niet belasten. Ik hoop dat hij binnen enkele weken weer het veld op mag. Maar contact maken met verdedigers is nog te gevaarlijk. Pas als dat wél mag, kan hij echt fit worden'',zegt Van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 21 september 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Dan gaan het al met al toch wel de gevreesde 6 weken duren. Jammer. Aan de andere kant is hij dan misschien nog scherp na de winterstop.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 oktober 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Elia: ''Als hij boos is, raakt hij ons meer''

27wwvnl.jpg

Giovanni van Bronckhorst kan bij de momenteel geblesseerde vleugelspeler Eljero Elia niet meer stuk. In de Volkskrant geeft Elia aan waarom de trainer van Feyenoord zoveel krediet heeft bij Elia en de rest van de spelersgroep.

“Hij is eerlijk. Hij behandelt iedereen gelijk. Hij wisselt zonder naar status te kijken”, spreekt Elia. “Ik heb zo veel trainers meegemaakt die dat niet durfden. Daarmee dwing je respect af, houd je iedereen gemotiveerd.”

Op het moment dat een trainer nog onervaren is, is het lastig om je fouten durven toe te geven. Gio is hierin een uitzondering volgens de flamboyante Feyenoord-speler. “Hij durft toe te geven als hij zelf iets verkeerd heeft gedaan. Zoals vorig seizoen tegen PSV, toen er verkeerd druk werd gezet. Veel trainers zeggen dan dat de ploeg het fout doet, maar hij niet. Kwetsbaarheid tonen maakt je juist sterker, vind ik.”

Vanwege de imposante spelerscarrière van Gio was er vanaf het begin veel ontzag en respect voor de 106-voudige international. Elia vertelt: “Als hij boos is, raakt hij ons meer. Advocaat heeft misschien het laatste zetje gegeven, maar Gio kan het dit seizoen ook zonder hem. Kijk naar Botteghin: van hem werd vorig seizoen gezegd dat hij onder stroom stond. De trainer is veel met hem bezig geweest. Nu heeft hij een prima inspeelpass, kapt hij soms zelfs een mannetje uit. Hij wint elk duel en maakt het verschil. Pure winst, toch?”
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 oktober 2016 - 19:44   quote  deeplink  
2dkimac.jpg
tomson
 tomson - dinsdag 04 oktober 2016 - 19:47   quote  deeplink  
mooi man !
ar
 ar - dinsdag 04 oktober 2016 - 19:55   quote  deeplink  
Goede zaak.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 oktober 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Wat heerlijk als Eljero aan kan sluiten bij de wedstijdselectie! Hopen dat ie snel volledig fit is. Elia//Held
van geil
 van geil - dinsdag 04 oktober 2016 - 22:28   quote  deeplink  
Mooi.
VVout
 VVout - woensdag 05 oktober 2016 - 08:46   quote  deeplink  
Kreeg het mee, nu Vermeer nog en dan hebben we weer wat achter de hand.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 oktober 2016 - 08:54   quote  deeplink  
Worden lesjes omgaan met teleurstellingen de aankomende tijd
tomson
 tomson - woensdag 05 oktober 2016 - 09:06   quote  deeplink  
Denk dattie na HSV en juve die lesjes al gehad heeft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 oktober 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Niet alleen of juist niet voor hem
tomson
 tomson - woensdag 05 oktober 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Ah.. andere invalshoek :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 oktober 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:
Worden lesjes omgaan met teleurstellingen de aankomende tijd
Zou je zeggen inderdaad maar ik quote toch Tapia nog ff..

Een basisplaats blijft echter het doel. ''Ik wacht op mijn kans. Ja, ik heb weinig gespeeld. Maar iedereen is blij, want Feyenoord blijft winnen. Je moet kalm blijven. Ik denk nog steeds dat het voor mij ook allemaal in orde komt.''
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 oktober 2016 - 12:52   quote  deeplink  
Ja ik doel eigenlijk op een Toornstra of een Berghuis cq Bilal.

Tapia is blij. Iedereen is blij, maar de echte ego's spelen nu nog allemaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2016 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 oktober 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:
Ja ik doel eigenlijk op een Toornstra of een Berghuis cq Bilal.

Tapia is blij. Iedereen is blij, maar de echte ego's spelen nu nog allemaal.
Snap je wel hoor maar daarnaast denk ik dan dat er nog genoeg wedstrijden, blessures en schorsingen komen. Zodat iedereen wel aan de beurt gaat komen. Je zag het nu ook weer na zo'n drukke week dat de batterij bij een aantal op is. Jørgensen bijvoorbeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 oktober 2016 - 16:19   quote  deeplink  
'De Klassieker race tegen de klok voor Elia'

11buer6.jpg

Eljero Elia heeft gisteren een nieuwe stap gezet in zijn herstel van een schouderblessure. De aanvaller was ook tijdens de woensdagochtendtraining weer van de partij. Het is momenteel nog wel een groot vraagteken of hij De Klassieker gaat halen.

''De selectie was vandaag vooral bezig met trapoefeningen. Elia liet nog wel de partijvorm aan zich voorbijgaan. Zijn meespelen tegen Ajaks, als Feyenoord dat wil, wordt een race tegen de klok,'' schrijft Feyenoordtraining.nl op haar website.

Elia raakte in de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen tegen FC Groningen, waarin hij drie keer scoorde, geblesseerd aan zijn schouder. Hij kwam vervolgens nog wel in actie in de thuiswedstrijd tegen FC Twente, maar werd kort daarna geopereerd.
tomson
 tomson - woensdag 05 oktober 2016 - 17:21   quote  deeplink  
Mooi richtpunt.En dan een rentree met een doelpunt svp :)
ar
 ar - woensdag 05 oktober 2016 - 17:33   quote  deeplink  
1 helft laten spelen.
Krijgt hij het helemaal op z, n heupen..:)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 oktober 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Elia///neuzendodert..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 20:59   quote  deeplink  
Hard nodig..
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 oktober 2016 - 21:00   quote  deeplink  
Precies wat ik dacht
Nibke
 Nibke - zondag 16 oktober 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Donderdag ff een half uur en daarna tegen Ajax vlammen!
van geil
 van geil - zondag 16 oktober 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Eerst morgen ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 21:33   quote  deeplink  
Jong ADO..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 19:03 schreef RenatoBos het volgende:
Elia///neuzendodert..
Vandaag was Toornstra misschien niet zo goed (de rest ook niet overigens) maar ik
zou hem lekker weer links neerzetten tegen 020.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vandaag was Toornstra misschien niet zo goed (de rest ook niet overigens) maar ik
zou hem lekker weer links neerzetten tegen 020.
Kwam vandaag toch geen fuck van de linkerkant..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2016 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kwam vandaag toch geen fuck van de linkerkant..
Kwam vandaag geen fuck van welke kant dan ook
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 23:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kwam vandaag geen fuck van welke kant dan ook
Jawel van de verkeerde kant, L verscheen weer even op het orum namelijk..
netsurfer
 netsurfer - maandag 17 oktober 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vandaag was Toornstra misschien niet zo goed (de rest ook niet overigens) maar ik
zou hem lekker weer links neerzetten tegen 020.
Ik heb Elia gisteren voor het eerst echt gemist. Maar je hebt gelijk, Toornstra heeft wel wat krediet inmiddels. Laat Elia het maar zien met een paar goede invalbeurten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 08:56 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik heb Elia gisteren voor het eerst echt gemist. Maar je hebt gelijk, Toornstra heeft wel wat krediet inmiddels. Laat Elia het maar zien met een paar goede invalbeurten.
Je kan iemand na 5 goede gespeelde wedstrijden niet opeens afschrijven op basis van 1 slechte,terwijl het hele team ruk is .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 oktober 2016 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 23:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jawel van de verkeerde kant, L verscheen weer even op het orum namelijk..
L moet lekker de herhaling van ohhhverstappen kijken tijdens wedstrijddagen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 oktober 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Eensert..!!
VVout
 VVout - maandag 17 oktober 2016 - 22:39   quote  deeplink  
max-verstappen-zeigt-den.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 oktober 2016 - 23:47   quote  deeplink  
ELIA GENIET VAN RENTREE: ‘EINDELIJK WEER VOETBALLEN’

241uuq9.jpg

Eljero Elia stond maandagochtend met een heerlijk gevoel op, in de wetenschap dat hij later die dag zijn rentree zou gaan maken in Feyenoord-shirt. De aanvaller keek enorm uit naar het moment weer minuten te kunnen maken, nadat hij twee maanden buitenspel stond met een schouderblessure. ‘Eindelijk weer voetballen, dat is het allerbelangrijkste voor mij.’

Voetballen deed Elia maandagavond op Varkenoord. De vleugelspits, die op 14 augustus voor het laatst in actie kwam in de thuiswedstrijd tegen FC Twente, maakte een uur vol in de competitiewedstrijd van Feyenoord 2 tegen ADO Den Haag 2 (2-1). ‘Voor mijn gevoel heb ik de test goed doorstaan’, zei Elia nadat hij was vervangen. ‘In de rust vroegen de trainers of ik nog door kon spelen. Hoe langer je kan spelen, hoe beter, zeiden ze. Ik had geen pijn en wilde niks liever.’

Zo stond Elia eindelijk weer binnen de lijnen, nadat hij twee maanden noodgedwongen moest toekijken. ‘Dat was heel moeilijk’, bekende hij. ‘Het seizoen was net begonnen. Ik had een goede voorbereiding achter de rug, voelde me super fit en gretig en had drie keer gescoord tegen FC Groningen. En dan lig je er ineens twee maanden uit…’

Hoewel het Elia pijn deed niet te kunnen spelen en te moeten toekijken, deed het hem goed dat zijn ploeggenoten de flitsende seizoensstart doortrokken in de periode zonder de 28-voudig international. ‘Het is erg knap hoe het team presteert. Het ziet er niet altijd even prachtig uit, maar we staan stabiel. Ik ben heel blij dat ze het zo goed doen, al was het vreselijk om zoveel wedstrijden te moeten missen. Neem nou Manchester United-thuis, dát zijn de wedstrijden die je wil spelen.’

Gelukkig voor Elia volgen er dit seizoen nog veel meer grote wedstrijden, zoals donderdag in Europa tegen Zorya Luhansk en zondag de Klassieker. Elia: ‘Ik wil zo snel mogelijk weer meedoen, maar ik weet ook dat het team uitstekend presteert. Dat betekent dat ik aan de bak moet. De trainer weet wat hij aan me heeft en als hij me nodig heeft, zal ik er staan.’


(https://youtu.be/O1k3KyNXxhM)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 06:42   quote  deeplink  
Elia: ''Duel met Ajaks zit al heel lang in mijn hoofd''

rhr2hv.jpg

Eljero Elia is na zijn speelminuten in het tweede elftal klaar voor zijn rentree bij Feyenoord 1. Dat kan donderdag gebeuren tegen Zorya Luhansk óf pas later deze week in De Klassieker tegen Ajaks. ''Het heeft allemaal lang genoeg geduurd'', zegt de aanvaller, die lang herstelde van een schouderblessure.

''Ik ben fit, moet alleen mijn acties nog finetunen. Maar Ajaks, dat duel zit al heel lang in mijn hoofd. Daar heb ik naartoe gewerkt. We zijn het seizoen geweldig gestart, het is nu zaak om die mooie reeks door te trekken'', zegt Elia in het Algemeen Dagblad.

De rechterspits was gisteravond even boos toen ADO-speler José San Roman er onbesuisd inkwam. ''Die Argentijn raakte ook nog met zijn elleboog mijn kaak. Maar oké, het is goed gegaan. In het tweede elftal moet je jezelf niet uitsloven, maar klaarstomen voor het eerste elftal. Wat dat betreft heb ik een belangrijke stap gezet.''
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 18 oktober 2016 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 08:56 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Ik heb Elia gisteren voor het eerst echt gemist. Maar je hebt gelijk, Toornstra heeft wel wat krediet inmiddels. Laat Elia het maar zien met een paar goede invalbeurten.
Toornstra mag wat mij betreft wel wat vaker op 10 gaan spelen en dan Elia en Berghuis op de flanken. Kuyt wordt ook al weer een dagje ouder.
kuipje
 kuipje - dinsdag 18 oktober 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 09:55 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Toornstra mag wat mij betreft wel wat vaker op 10 gaan spelen en dan Elia en Berghuis op de flanken. Kuyt wordt ook al weer een dagje ouder.
Is dit een serieuze opmerking? Juist Kuyt met zijn ervaring moet je gebruiken in grote wedstrijden, tegen NEC, Excelsior enzo kan je prima Toornstra proberen.
Maar denk dat juist een Kuyt erg waardevol is tegen Ajx.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 oktober 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 11:13 schreef kuipje het volgende:

[..]

Is dit een serieuze opmerking? Juist Kuyt met zijn ervaring moet je gebruiken in grote wedstrijden, tegen NEC, Excelsior enzo kan je prima Toornstra proberen.
Maar denk dat juist een Kuyt erg waardevol is tegen Ajx.
Als t te snel gaat kan Kuyt het niet meer bijbenen.
Zondag liep hij vooral in de weg.

T is hard maar waar.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 18 oktober 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 11:13 schreef kuipje het volgende:

[..]

Is dit een serieuze opmerking? Juist Kuyt met zijn ervaring moet je gebruiken in grote wedstrijden, tegen NEC, Excelsior enzo kan je prima Toornstra proberen.
Maar denk dat juist een Kuyt erg waardevol is tegen Ajx.
Met `wat vaker` bedoel ik Toornstra beginnend op links en Kuyt op 10. Dan na ongeveer een uur Kuyt eruit, Toornstra op 10 en Elia op links. Of dat tegen ajx al kan, dat moet de trainer bepalen. Dat zal ook aan het verloop van de wedstrijd liggen, dus moeilijk van tevoren te bepalen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 18 oktober 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Elija, indien fit, hoort op links te staan. Niet Toornstra. Toornsta moet het maar uitvechten met Kuijt...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 oktober 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 18:07 schreef CobusIII het volgende:
Elija, indien fit, hoort op links te staan. Niet Toornstra. Toornsta moet het maar uitvechten met Kuijt...
En met Bilal/Berghuis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0313088