BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 januari 2017 - 07:23   quote  deeplink  
Elia juicht met statement: "Mijn vrienden worden genaaid, niemand doet iets hier"

2v0zf5c.jpg

Eljero Elia maakte afgelopen zondag na zijn goal tegen Roda JC een statement met zijn gebaar alsof hij zich van handboeien ontdeed. In de Volkskrant legt de Feyenoorder uit waarom hij dat deed.

"Mijn vrienden worden genaaid, en niemand doet iets in Nederland", zegt Elia in de krant. "Ik deed het voor mijn vrienden van rapformatie SFB. Drie ervan zitten in de gevangenis in Suriname. Ik hoop dat ze snel thuis zijn." De Feyenoorder vervolgt: "Ze worden verdacht van seksueel misbruik van een minderjarig meisje. Dat zou twee jaar geleden gebeurd zijn toen ze daar waren om op te treden. Toen ze laatst weer teruggingen naar Suriname voor een optreden werden ze opgepakt. Ik weet honderd procent zeker dat het bullshit is."

"Het is politiek, er is een nieuwe officier van justitie die wil scoren. Dat is althans mijn gevoel. Iemand heeft op een video 'SFB' geschreeuwd, op basis daarvan zitten ze vast. De moeder van het meisje heeft al gezegd dat het niet klopt. Die jongens moeten naar huis. Naar hun familie. Ik vind het onmenselijk. Ze worden genaaid. Niemand doet iets in Nederland, daarom moest ik aandacht vragen voor deze zaak."

Mensen die zeggen dat hij 'te veel met randzaken en te weinig met voetbal bezig is' kennen hem niet, vindt Elia. "Hé, voetbal is mijn eerste prioriteit! Dit was geen aandacht trekken om het aandacht trekken. Dit is ernstig. Soms moet je opstaan en iets betekenen voor vrienden in nood. Het spel lag stil. Het beïnvloedt mijn voetballen verder totaal niet", aldus de Feyenoorder in de Volkskrant.
van geil
 van geil - zaterdag 21 januari 2017 - 13:39   quote  deeplink  
Vlammen vanavond!
van geil
 van geil - zaterdag 21 januari 2017 - 21:53   quote  deeplink  
Goed gespeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2017 - 00:13   quote  deeplink  
Redelijk ja..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 januari 2017 - 01:14   quote  deeplink  
Elia: ''Stap dichterbij? Nee, titel is nog vér, vér weg''

11se4x4.jpg

Eljero Elia moest zaterdagavond eigenlijk op het scoreformulier staan. De linkeraanvaller van Feyenoord maakte een zuiver doelpunt, maar de grensrechter keurde het af vanwege buitenspel.

''Ik baal er wel van dat hij is afgekeurd. Maar ik ben blij dat ik met een assist wel belangrijk was'', reageert Elia tegenover Fox Sports. ''Ik was scherp, maar blijkbaar nog niet scherp genoeg. De keeper stond goed te keepen.''

Feyenoord kan door de 1-0 overwinning echter opnieuw drie punten bijschrijven. ''Elke overwinning voelt lekker, maar we kunnen niet tevreden zijn met ons spel.'' Elia wil nog niet aan de titel denken. ''Nee, dat is nog vér, vér weg. Er komen nog belangrijke wedstrijden aan.''
Milo
 Milo - maandag 23 januari 2017 - 04:19   quote  deeplink  
Begin langzaam van hem te houden
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 januari 2017 - 07:16   quote  deeplink  
Speler van de week nominatie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 januari 2017 - 08:20   quote  deeplink  
Gestemd..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 januari 2017 - 08:39   quote  deeplink  
Elia: ''El Ahmadi, onze leider, wordt elke wedstrijd gemist''

etguf5.jpg

Eljero Elia merkt dat het gemis van Karim El Ahmadi groot is. De Marokkaan is dit seizoen misschien wel de beste speler aan de kant van Feyenoord, maar door de Afrika Cup mist hij enkele wedstrijden.

''Karim is onze leider op het middenveld. Onze selectie vangt het goed op, ook omdat Tonny het op zijn positie goed invult. Maar Karim wordt elke wedstrijd gemist'', aldus Elia, die zich niet als vervanger wil opwerpen in die leidersrol, in De Telegraf.

''Natuurlijk heb ik ook ervaring. Ik ben één van de oudere jongens. Maar Karim en Dirk Kuyt zijn onze leiders. Ik hoef niet zo zeer een leider te zijn. De jongens bij Feyenoord weten wat ze van mij kunnen verwachten. Ik wil vooral op het veld belangrijk zijn met mijn acties. In de kleedkamer zeg ik heus wel hoe ik over dingen denk. Maar ik ben een buitenspeler, dus ik hou me verder overal buiten…''
VVout
 VVout - maandag 23 januari 2017 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 08:20 schreef RenatoBos het volgende:
Gestemd..
Ook gelijk ff gechecked.
van geil
 van geil - maandag 23 januari 2017 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 08:39 schreef RenatoBos het volgende:
Elia: ''El Ahmadi, onze leider, wordt elke wedstrijd gemist''

[ afbeelding ]

Eljero Elia merkt dat het gemis van Karim El Ahmadi groot is. De Marokkaan is dit seizoen misschien wel de beste speler aan de kant van Feyenoord, maar door de Afrika Cup mist hij enkele wedstrijden.

''Karim is onze leider op het middenveld. Onze selectie vangt het goed op, ook omdat Tonny het op zijn positie goed invult. Maar Karim wordt elke wedstrijd gemist'', aldus Elia, die zich niet als vervanger wil opwerpen in die leidersrol, in De Telegraf.

''Natuurlijk heb ik ook ervaring. Ik ben één van de oudere jongens. Maar Karim en Dirk Kuyt zijn onze leiders. Ik hoef niet zo zeer een leider te zijn. De jongens bij Feyenoord weten wat ze van mij kunnen verwachten. Ik wil vooral op het veld belangrijk zijn met mijn acties. In de kleedkamer zeg ik heus wel hoe ik over dingen denk. Maar ik ben een buitenspeler, dus ik hou me verder overal buiten…''
Die laatste zin, humor.
van geil
 van geil - maandag 23 januari 2017 - 22:02   quote  deeplink  
plaats 2 , helaas.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 januari 2017 - 22:07   quote  deeplink  
Fraude..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2017 - 16:21   quote  deeplink  
'Verhalen van Eljero dronken achter het stuur, Eljero veroorzaakt aanrijding...'

ao9rir.jpg

Rond Eljero Elia is het nooit saai. Althans, zo lijkt het. De aanvaller van Feyenoord stelt dat hij een rustige familieman is en dat het soms niet mee heeft gezeten. Er worden veel verhalen over hem de wereld in geslingerd.

Een straatrace, een autocrash en een gevecht in een club? "Allemaal verhalen. Maar wat kan ik doen?", vraagt Elia zich af in Voetbal International. "Iedereen leest ze en als de waarheid duidelijk wordt, herinnert iedereen zich toch nog dat eerste verhaal. Je kunt je ook niet verdedigen. Ik lach erom, maar ik denk wel soms: Eljero, hoe kom je dan toch in die posities?"

Bij de autorace lag hij te slapen in de auto, waarin werd gereden. En wat gebeurde er rond de botsing met een Bentley, waarvan een foto opdook? "Die foto was in elkaar gezet door een fotograaf, die mij voor die gedeukte auto had geshopt. Ik wilde die wagen verkopen, dus even snel die Bentley wassen en weer naar huis. Dan rij ik de brug op en beng, rijdt er iemand zó in mijn zijkant."

"Daarna hoor je de verhalen: Eljero dronken achter het stuur, Eljero veroorzaakt aanrijding, Eljero geeft geen moer om zijn auto, om zijn luxe, hij zou het geld beter aan andere mensen kunnen geven…", somt Elia op. Over geld gesproken: de aanvaller had veel kunnen verdienen in de zandbak. Hij wilde naar Feyenoord. "Daarom zeg ik eigenlijk altijd: laat mensen maar denken dat ik dom ben. Snap je dat?"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 januari 2017 - 17:08   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=298794
Ik vind hem wel een held hoor die Elia..
Wat hij zegt hier is wel waar
VVout
 VVout - woensdag 25 januari 2017 - 17:15   quote  deeplink  
De tyfus, als je voetbalzone aanklikt ben je ook gelijk door je internetbundel heen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2017 - 17:15   quote  deeplink  
Absoluut..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Kampioenuh..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 januari 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2017 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=298794
Ik vind hem wel een held hoor die Elia..
Wat hij zegt hier is wel waar
Ja, misschien wel..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 januari 2017 - 17:44   quote  deeplink  
MMM
 MMM - zondag 29 januari 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Weer heel belangrijk! Hopelijk valt de blessure mee.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 januari 2017 - 20:44   quote  deeplink  
Hyballa over Elia: ''Hij is gewoon te goed voor ons''

10ifbc3.jpg

Feyenoord heeft vandaag gemakkelijk weten te winnen van NEC in De Kuip. Trainer  Peter Hyballa noemt overwinning van de Rotterdammers verdiend. ''Allereerst: gefeliciteerd aan Giovanni en Feyenoord. Een terechte overwinning, maar we zijn niet weggespeeld.''

"We zijn niet 'traurig', Feyenoord is gewoon een topteam, dat moeten we accepteren", vervolgt Hyballa. "Am Ende wilden we wel nog op zoek naar de aansluitingstreffer en misschien zelbst de gelijkmaker, aber helaas."

De grote man van de eerste helft was Eljero Elia. De aanvaller was niet te stoppen en maakte de belangrijke 2-0 vlak voor de rust. “We wilden Elia doebbele dekkung geven, maar hij is gewoon zu goed voor uns. Dat is gewoon zo,” sluit hij af op de persconferentie.
van geil
 van geil - zondag 29 januari 2017 - 23:11   quote  deeplink  
Goed
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 12:48   quote  deeplink  
2-0 Elia
van geil
 van geil - maandag 30 januari 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Het is een leuke groep geworden
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 21:30   quote  deeplink  
En dat heb je nodig wil je voor de prijzen gaan..
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 januari 2017 - 21:39   quote  deeplink  
De jostiband is ook een leuke groep.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 21:39 schreef Stylzz het volgende:
De jostiband is ook een leuke groep.
Haha juist, maar je hebt een klik nodig in je elftal wil je ver kunnen komen toch..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 januari 2017 - 22:53   quote  deeplink  
En een triangel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 23:30   quote  deeplink  
2eow1s4.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 januari 2017 - 00:08   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha!
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 31 januari 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 23:30 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er maar in Wout.
VVout
 VVout - dinsdag 31 januari 2017 - 07:41   quote  deeplink  
Ja, nou ik hou het wel bij mijn fotografisch geheugen nu. BTW, tijd voor een rondje Stylzz misschien :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 januari 2017 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 07:41 schreef VVout het volgende:
Ja, nou ik hou het wel bij mijn fotografisch geheugen nu. BTW, tijd voor een rondje Stylzz misschien :)
Ja. Goed idee. Kijken of ik vanavond even 'een gaatje kan vinden'.
VVout
 VVout - dinsdag 31 januari 2017 - 10:40   quote  deeplink  
Ghèhè, held ///
MMM
 MMM - donderdag 02 februari 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Domme uitspraken weer.
van geil
 van geil - vrijdag 03 februari 2017 - 20:41   quote  deeplink  
Boskamp denkt dat Elia niet kan spelen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2017 - 12:33   quote  deeplink  
Elia: ''Ik ben van Feyenoord gaan houden''

2s13civ.jpg

Eljero Elia. Een voetballer die staat voor snelheid, voor acties, voor vermaak. De mens Elia staat voor liefde, familie en trots. In welke stad de aanvaller ook speelde, hij viel op. Vanmiddag neemt de aanvaller het met Feyenoord op tegen zijn oude club: FC Twente.

In Enschede groeide Elia uit tot een plaag voor elke verdediger. Hij schopte het zelfs tot international en werd verkozen tot Talent van het Jaar. "De liefde die ik voelde bij Twente was ongelooflijk. Van de supporters, de trainers, andere personen binnen de club, de stad. Dat gaat nooit meer weg," zegt Elia in gesprek met de NOS.
 


Elia heeft zijn nieuwe liefde gevonden aan de Maas. Rotterdam-Zuid heeft in anderhalf jaar een plaats in zijn hart veroverd. "Ik ben van Feyenoord gaan houden. De eerste wedstrijden in de Kuip dacht ik: wow. Het is echt een speciaal gevoel." 
van geil
 van geil - zondag 05 februari 2017 - 16:28   quote  deeplink  
Wederom belangrijk
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2017 - 16:28 schreef van geil het volgende:
Wederom belangrijk
Maar kan nog veel beter, verneukte ook aardig wat..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 februari 2017 - 16:32   quote  deeplink  
Zit in z'n spel besloten, zal zelden een 8 scoren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2017 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 februari 2017 - 16:32 schreef FR-Henk het volgende:
Zit in z'n spel besloten, zal zelden een 8 scoren.
Zou kunnen, hij probeert het in ieder geval wel..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 februari 2017 - 16:40   quote  deeplink  
Elia is ook een keiharde werker die wel een bal weet te veroveren.
Dat vind ik een mooi kantje aan hem.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Elia: ''Je moet je moment uitkiezen''

297u45.jpg

Feyenoord heeft de lastige uitwedstrijd tegen FC Twente weten te winnen. Pas in de 75e minuut wisten de Rotterdammers voor het eerst te scoren. Eljero Elia was belangrijk; hij gaf de assist op dit doelpunt. “In een wedstrijd als vandaag moet je je moment uitkiezen. Ik zat de hele tijd te loeren op een voorzet en uiteindelijk is het toch gelukt.”

Twente was een moeilijke tegenstander, maar is volgens Elia niet gevaarlijk geweest. “Zij hebben geen grote kansen gekregen, dat is het belangrijkste. We kunnen ze aan de bal laten, als we maar niks weggeven.”
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2017 - 17:51   quote  deeplink  
ELIA: ‘WE ZIJN GEDULDIG GEBLEVEN’

rhlt15.jpg

Met de assist bij de openingstreffer van Eric Botteghin leverde Eljero Elia zondag een belangrijke bijdrage aan de 0-2 zege bij FC Twente. Het was al weer de zevende competitiewedstrijd op rij waarin de buitenspeler direct betrokken was bij een goal.

Elia speelde geen grootste wedstrijd, zo besefte hij ook zelf. ‘Ik kwam niet veel in de één-tegen-éénsituaties vandaag,’ zo vertelde de aanvaller na afloop. ‘Ik zat wel de hele tijd te loeren op een actie of een indraaiende voorzet. Je weet dat je moet toeslaan als de kans zich voordoet om een succesvolle actie te maken. Dat heb ik gelukkig gedaan.’

Na zijn assist werd Elia direct gewisseld. ‘Mijn hamstring begon een beetje op te spelen. Vanwege die hamstring heb ik niet de hele week voluit kunnen trainen, maar ik heb vandaag wel alles gegeven. Ik ben blij dat ik in die periode nog beslissend heb kunnen zijn.’

Volgens Elia raakte Feyenoord niet in paniek toen het een kwartier voor tijd nog 0-0 stond. ‘We zijn geduldig gebleven, zoals altijd. Achterin staat het bij ons als een huis, terwijl we weten dat we altijd wel een aantal kansen creëren. We zijn blijven knokken voor een goed resultaat en dat is beloond.’
van geil
 van geil - zondag 05 februari 2017 - 21:58   quote  deeplink  
Rust geven
tomson
 tomson - zondag 05 februari 2017 - 22:27   quote  deeplink  
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1096965053747509&id=135522723225085
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Say no more d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 februari 2017 - 07:18   quote  deeplink  
Elia: ''Kielekiele, maar we doen het wel weer hè''

297u45.jpg

Feyenoord heeft een goed gevoel overgehouden aan de uitoverwinning op FC Twente. De Rotterdammers beslisten het duel in de Grolsch Veste in het laatste kwartier. ''Ajaks verloor hier en PSV moet hier nog naar toe'', glundert Eljero Elia tegenover het Algemeen Dagblad.

''En wij winnen hier gewoon. Ja, het was kielekiele, maar we doen het wel weer hè. Of dat een tik is voor de concurrentie? Onbelangrijk joh, wij kijken echt alleen naar onszelf. En dan zie je toch echt een reeks mooie overwinningen'', aldus de linkerspits.

Elia was gisteren weer belangrijk met een assist. ''Als ik de achterlijn haal, leg ik de bal altijd terug tussen het doelgebied van de keeper en de penaltystip. Ja, daar stond Eric Botteghin. Dus ook dit doelpunt was geen toeval.''

De buitenspeler heeft alleen maar lovende woorden over voor de vriendelijke Braziliaan. ''Maar in het veld is hij een soort moordenaar, in de positieve zin van het woord Hij verdedigt als een beest, maar scoort ook nog belangrijke goals. Ja, iedereen is blij met Botteghin.''
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 februari 2017 - 08:09   quote  deeplink  
Lek nummer 2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0625379