BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 oktober 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Nee hoort niet op de vleugel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 oktober 2016 - 22:04   quote  deeplink  
Vind hem ook geen echte 10. Vind ik hem net niet handig genoeg in de kleine ruimte voor. Hij is een prima alternatief voor laten we zeggen 3 posities. Als basisspeler of als eerste invaller.
van geil
 van geil - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:12   quote  deeplink  
Op het randje
van geil
 van geil - vrijdag 21 oktober 2016 - 00:25   quote  deeplink  
Come on Elia , we hebben je nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 23:37   quote  deeplink  
Elia terug in wedstrijdselectie tegen Ajaks

zj7wuf.jpg

Eljero Elia keert aanstaande zondag terug in de wedstrijdselectie van Feyenoord. Dit meldt trainer Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie. De buitenspeler van Feyenoord stond enkele maanden aan de kant door een blessure aan zijn schouder en maakte afgelopen maandag zijn rentree bij de beloften. In de wedstrijd tegen aartsrivaal Ajaks maakt Elia mogelijk dus zijn rentree in het eerste elftal.

“Eljero Elia is klaar om minuten te maken tegen Ajaks”, zegt de trainer, geciteerd door RTV Rijnmond.“Daarom zit hij er zondag ook weer bij. Het vertrouwen bij hem en mij is groot.”
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Elia: ''Blij dat ik direct belangrijk kan zijn''

27xq7tz.jpg

Eljero Elia heeft in De Klassieker tegen Ajaks zijn rentree gemaakt na lang blessureleed. De linkerspits viel in de tweede helft in. ''We zijn allemaal teleurgesteld'', baalde Elia na afloop van het 1-1 gelijkspel tegen FOX Sports

''Bij rust hadden we ruim voor moeten staan'', zag de aanvaller vanaf de bank. Elia verzorgde wel de assist bij de 1-1. ''Ik ben blij dat ik bij mijn rentree belangrijk kon zijn. We hebben een hele goede pot neergezet, maar op één moment zaten we te slapen.''

Elia had er uiteraard liever eerder ingekomen, maar kan coach Giovanni van Bronckhorst goed begrijpen. ''De trainer weet precies wat hij moet doen. Ze weten hoe fit ik ben. Ik vond 30 minuten vandaag wel genoeg, maar ik had gehoopt op meer. Ik wil alleen maar belangrijk zijn voor mijn team.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 20:01   quote  deeplink  
''Het lijkt alsof Ajaks elke keer geluk heeft''

2prz2ip.jpg

Eljero Elia maakte zondag eindelijk zijn rentree in het shirt van Feyenoord. De buitenspeler viel tijdens De Klassieker tegen Ajaks in en had met een assist een groot aandeel in het uiteindelijke 1-1 gelijkspel. "Persoonlijk geeft dat een goed gevoel, maar niet qua teamprestatie", zegt Elia na afloop.

"Het was een leuke wedstrijd vanaf de bank. We creëerden veel kansen, alleen ze gingen er niet in. Ik denk dat het wedstrijdspanning is, want normaal gaan die ballen er wel in", vervolgde hij. "Het lijkt wel sinds ik hier ben dat Ajaks elke keer geluk heeft in De Kuip. Nu speel je ze bijna negentig minuten helemaal weg, maar uiteindelijk scoren zij wel de 0-1."

Volgens de 29-jarige aanvaller liet Feyenoord bij vlagen zien verder te zijn dan Ajaks. "Grotendeels wel, maar als je echt verder bent, dan moet je de kansen afmaken. We moeten nu van wedstrijd naar wedstrijd leven", aldus Elia tegenover RTV Rijnmond.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Eljero Elia na afloop van Feyenoord - Ajaks

(https://youtu.be/N5AyJDmaAwI)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 oktober 2016 - 13:54   quote  deeplink  
Elia over ingooi: ''Zo dom, ik dacht niet na''

25s670w.jpg

Eljero Elia is nog altijd niet volledig versteld van zijn schouderblessure. De aanvaller van Feyenoord kan wel uitdelen en incasseren, maar een ingooi nemen zit er voorlopig niet meer in. Al probeerde hij het wel tijdens De Klassieker.

''Zo dom, ik dacht niet na. Ik gooide de bal uit, maar ik merkte natuurlijk gelijk dat ik niet genoeg kracht heb in die arm. De bal rolde uit en ik dacht: shit!'', reageert Elia in Metro. ''Het kan zomaar nog een jaar duren voordat alles weer helemaal in orde is. Er zit een pin in, die er nooit meer uit gaat. Ik kan daardoor geen zwaai maken met mijn arm.''

Elia lijkt voorlopig nog als stand-in te gaan fungeren. En daarna is het nog steeds knokken om een basisplaats met alle concurrentie. ''Zonder arrogant te zijn naar mijn medespelers: de enige concurrent die ik heb ben ik zelf. Als ik fit ben, wil ik spelen. Dat is de reden dat ik bij Feyenoord ben gebleven. Ik wil kampioen worden en heel belangrijk zijn. Na mijn blessure is dit weer een goede start.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 00:03   quote  deeplink  
Elia: ''Dit is het lelijkste doelpunt uit mijn carrière''

108i98o.jpg

Eljero Elia maakte woensdagavond na enkele maanden blessureleed zijn rentree in de basiself van Feyenoord. De buitenspeler, die eerder wel inviel in de wedstrijd tegen aartsrivaal Ajaks, was direct belangrijk voor zijn ploeg door de openingstreffer te maken in de bekerwedstrijd tegen Excelsior (4-0 winst).

“Ik had tegen Ajaks al een assist gegeven en zat vandaag niet goed in de wedstrijd”, zegt Elia tegenover RTV Rijnmond. “Het was het lelijkste doelpunt uit mijn carrière, maar wel een belangrijke treffer. Er waren veel goede kansen voor ons, maar de keeper van Excelsior speelde in de eerste helft een goede wedstrijd. In de tweede helft pakte hij geen enkele bal meer.”

“Filippo Inzaghi maakte in zijn carrière altijd zulke doelpunten als ik vanavond maakte. Hij werd een wereldspits met zulke goals.

Normaal kom ik nooit in zulke momenten terecht, maar nu stond ik er en had ik het geluk aan mijn zijde.”

De buitenspeler scoorde vanuit een voorzet van Rick Karsdorp. “Ik sliep vanavond bij Rick op de kamer in het hotel”, zegt Elia. “Tijdens het playstationen zei hij ‘ik geef jou een assist of jij geeft mij een assist’. De bal van Rick kwam als een engeltje uit de lucht vallen en ik kon niet meer stoppen met lachen.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 oktober 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 02:41   quote  deeplink  
Eljero Elia na afloop van Feyenoord - Excelsior

(https://youtu.be/v_nEqiVzK-o)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 oktober 2016 - 06:59   quote  deeplink  
Mannetje,komt goed
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 oktober 2016 - 07:14   quote  deeplink  
Hard nodig ook, komt te weinig van de flanken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 oktober 2016 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 07:14 schreef RenatoBos het volgende:
Hard nodig ook, komt te weinig van de flanken..
Van de linkerflank al weken bijna niks..
Bilal krijgt alles.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 oktober 2016 - 07:19   quote  deeplink  
Elia: ''Een mannetje uitspelen verleer je niet''

108i98o.jpg

Eljero Elia hoopt tegen sc Heerenveen weer belangrijk te kunnen zijn voor Feyenoord. ''Ik kan spelen, hoor, waarom niet?'', zegt Elia, die tegen Ajaks zijn rentree maakte na lang blessureleed. Tegen Excelsior mocht hij weer in de basis beginnen.

''Of ik tegen Heerenveen dan al kan brengen wat ik tegen FC Groningen heb laten zien? Kijk, een mannetje uitspelen verleer je niet. Dat laat ik ook zien op de trainingen, maar tegen Excelsior kwam het er niet voldoende uit'', vertelt de buitenspeler in het Algemeen Dagblad.

''Of ik geduld heb? Ik wil niet geduldig zijn, ik ben hongerig. Het wordt een echte strijd om de plekken op de buitenposities, maar ik ga uit van mijn eigen kracht en dan denk ik dat ik er snel weer zal staan. Maar je ziet: Toornstra heeft zijn assists, Bilal begint steeds meer te beseffen hoe goed hij kan zijn en Berghuis viel steeds goed in. Het is nu aan de trainer.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 oktober 2016 - 13:46   quote  deeplink  
ELIA: ‘OOK TEGEN HEERENVEEN UITGAAN VAN EIGEN KRACHT’

23i9mqr.jpg

Eljero Elia stond afgelopen woensdag voor het eerst weer aan de aftrap van een wedstrijd van Feyenoord. Zijn optreden tegen Excelsior smaakt voor de aanvaller naar meer.

‘Ik vond niet dat ik denderend speelde, maar het rendement was goed met een doelpunt na een mooie assist van Rick Karsdorp,’ zegt Elia in gesprek met Feyenoord TV.

De aanvaller hoopt zondag tegen sc Heerenveen opnieuw belangrijk te kunnen zijn voor zijn ploeg. ‘Als mijn aannames en mijn versnellingen goed zijn en ik mijn mannetje kan uitspelen, dan komen de doelpunten en assists vanzelf. Wij moeten ook tegen Heerenveen van onze eigen kracht uitgaan, we zullen er vol bovenop knallen.’

Bekijk in de videospeler de vooruitblik van Elia op de thuiswedstrijd tegen Heerenveen. 


(https://youtu.be/SDslUnbnD2E)
tomson
 tomson - zondag 30 oktober 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Mijn enige concurrent dat ben ik zelf. Klopt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 oktober 2016 - 16:15   quote  deeplink  
Invallen is niets voor m
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 oktober 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Lood om oud ijzer..
CobusIII
 CobusIII - zondag 30 oktober 2016 - 16:48   quote  deeplink  
Speelt als een krant...heeft ritme nodig...
MMM
 MMM - zondag 30 oktober 2016 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 16:48 schreef CobusIII het volgende:
Speelt als een krant...heeft ritme nodig...
Inderdaad, waardeloos
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 oktober 2016 - 14:42   quote  deeplink  
Kan nog wat ritme bij Jong-Feyenoord gebruiken. Hij zorgde voor minder gevaar dan Bilal.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 november 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Felle concurrentiestrijd bij Feyenoord: "Ik ben nog bang dat ik een beuk krijg"

33vl1sn.jpg

Steven Berghuis, Jens Toornstra, Bilal Basaçikoglu en Eljero Elia. Vier Feyenoord-spelers vechten in De Kuip om twee basisplaatsen. Elia is ervan overtuigd dat hij - mits fit - altijd speelt.

De 29-jarige dribbelaar was een aantal weken uit de roulatie met een schouderblessure. "Ik voel hier en daar slippertjes, balverlies. Dat klopt. Ik wil zo graag belangrijk zijn. Ik kan gewoon spelen, ik ben nog bang dat ik een beuk krijg en weer terugval, ik moet over die drempel heen", vertelt hij aan Voetbal International.

"Het niveau van de eerste wedstrijd in Groningen? Dat kan niet elke wedstrijd. Ik heb niet zoveel momenten nodig, die komen vanzelf, dat verleer je niet. Bilal, Berghuis, Toornstra? Ik ben zelf mijn grootste concurrent, ik weet wat ik kan", vervolgt Elia.

"Het seizoen is nog lang, iedereen gaat nog belangrijk zijn. Je moet niet geduldig zijn, je moet hongerig zijn. Het wordt echt een strijd op die buitenplaatsen, iedereen wil spelen, Steef is nog niet helemaal fit, Bilal begint te ontdekken hoe goed hij is, Jens geeft zijn assists. Het is gelukkig de keuze van de trainer. Als ik er niet in sta, geef ik alles om in te vallen. We moeten gewoon kampioen worden."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 november 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Lekker dat hij speelt ,kan hij een beetje in vorm raken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 november 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Ja, maar ik had niet Bilal geslachtofferd.
ar
 ar - donderdag 03 november 2016 - 18:42   quote  deeplink  
Die zal wel invallen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 november 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Elia trots op punt: ''Al zat er wel meer in"

2m7hhe9.jpg

Feyenoord heeft donderdag niet weten te winnen van Zorya Luhansk. De Rotterdammers kwamen niet verder dan 1-1 in een wedstrijd waar zij vanaf de 43ste minuut met tien man actief waren. Ondanks dat Feyenoord twee punten verspeelde in de strijd om ‘overwintering’ in Europa is Eljero Elia blij met een punt.

“Ik baal maar heb ook een trots gevoel”, zegt Elia tegenover RTV Rijnmond. “We hadden het dicht kunnen gooien, maar we kregen nog goede counterkansen. Als het balletje dan goed valt sta je één-op-één met de keeper. Daar loerden we een beetje op.”

“Eric Botteghin had pech bij de penalty”, vervolgt hij. “Dat kan gebeuren. Normaal gesproken wint hij alle duels maar nu zit het tegen. We mogen trots zijn op de manier hoe we hebben gespeeld. We spelen al een tijdje goed in Europa en hebben vanavond gebikkeld tot de laatste minuut. We mogen trots zijn op het punt, al zat er wel meer in.”

“Het is heel spannend in de poule”, zegt Elia. “Het kan tot de laatste speelronde spannend blijven. We gaan er alles aan doen en thuis kan alles gebeuren.”
van geil
 van geil - donderdag 03 november 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Speelde n half uur prima!
van geil
 van geil - dinsdag 15 november 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Dat interview. zo sneu.
Dommer kan bijna niet, zijn wens is vervult.
MMM
 MMM - woensdag 16 november 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2016 - 23:05 schreef van geil het volgende:
Dat interview. zo sneu.
Dommer kan bijna niet, zijn wens is vervult.
Welk interview?
van geil
 van geil - woensdag 16 november 2016 - 18:06   quote  deeplink  
15-11 22.10 uur, headliner
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 november 2016 - 16:34   quote  deeplink  
10nfac2.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 06:20   quote  deeplink  
''Je weet: in De Kuip is alles mogelijk''

25ix5x5.jpg

Elia stond zichtbaar teleurgesteld de pers te woord. Vooral de gemiste kans op de 0-1 viel hem zwaar. "Ja, als je zo'n bal er inschiet is alles mogelijk, dan worden de ruimtes groter, ga je meer voetballen, moeten zij meer komen en is alles mogelijk. Als je die kleine kansen, vooral in Europees voetbal, niet afmaakt wordt het moeilijk."

De vleugelspeler vertelt aan RTV Rijnmond dat hij teleurgestelder was over de teamprestatie dan over de uitslag. "Ik vind het alleen jammer dat we niet in onze eigen kwaliteiten geloven. De jongens die er in gekomen zijn, Dammers dan vooral, vind ik het onwijs goed gedaan hebben. Hij was rustig aan de bal. Ik vind dat we ze in de steek hebben gelaten. Zeventig minuten lang hebben we goed voetbal gespeeld en daarna stortten we helemaal in."

De hoop op een vervolg in de Europa League heeft hij nog niet opgegeven, ondanks dat er met twee doelpunten verschil van Fenerbahce gewonnen zal moeten worden. "Je weet: in De Kuip is alles mogelijk."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 06:42   quote  deeplink  
Elia na Manchester United - Feyenoord

(https://youtu.be/r8PJlDBvPcE
)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 25 november 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Hij kijkt of hij n geest heeft gezien.
ar
 ar - vrijdag 25 november 2016 - 18:05   quote  deeplink  
Of hij is L tegengekomen.
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 26 november 2016 - 16:13   quote  deeplink  
zoals hij kan praten moet hij eens gaan voetballen laat veel te weinig zien en zoniet dan iemand anders erin geef o aar speelminuten kan niet slechter als elia op het ogenblik.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Doet veel fout..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Elia schuldbewust: ''Ik raakte de bal verkeerd''

2mh5v9i.jpg

Door een late treffer van Michiel Kramer heeft Feyenoord nog 3-3 gespeeld bij FC Utrecht. Een van de tegengoals begon bij een fout van linksbuiten Eljero Elia. "Ik wou hem wegroeien, maar ik raak de bal verkeerd. Ik dacht dat de keeper hem nog zou hebben, maar dat was niet zo", legt hij uit aan FOX Sports.

Elia was onderdeel van een Feyenoord dat niet goed in de wedstrijd zat. "We waren bang om te voetballen. We gingen achteruitlopen; ik kwam bijna alleen maar op de linksbackpositie. Toen Bilal erin kwam gingen we voorin één op één spelen. Pas toen kwamen we aan voetballen toe."

De linksbuiten wil niet te veel waarde hechten aan het puntverlies. "We hebben vorig seizoen op deze manier drie keer van Utrecht gewonnen, alleen vandaag kwam het er niet uit. We moeten positief blijven. We hebben karakter getoond en de 3-3 eruit gesleept, terwijl iedereen dacht dat we deze wedstrijden zouden verliezen."
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 november 2016 - 20:11   quote  deeplink  
Bek houden voetballen.
ar
 ar - zondag 27 november 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Precies.
Want vandaag was je RUK
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2016 - 20:20   quote  deeplink  
Echt ongelooflijk gewoon..
Dirk1
 Dirk1 - zondag 27 november 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 20:19 schreef ar het volgende:
Precies.
Want vandaag was je RUK
niet alleen vandaag !!
MMM
 MMM - zondag 27 november 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:
Bek houden voetballen.
Kan het niet beter verwoorden.
van geil
 van geil - zondag 27 november 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Hij was niet goed.
Maar absoluut het grootste slachtoffer van de driehoek Vilhena El en Nelom die volledig uit positie liepen waardoor hij de linkse kant in zijn eentje moest belopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2016 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - maandag 28 november 2016 - 07:32   quote  deeplink  
We kunnen de hele tijd één speler aanwijzen (11x) die het niet goed, maar de oorzaak is dat de balans uit het elftal is. Het veld is te lang, spelers houden zich niet aan de opdracht, dan gaat het hele team in een neerwaartse spiraal terechtkomen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Ik bewonder zijn werklust, maar als ie de helft van de tijd linksback staat gaat er toch iets verkeerd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Niet per se zijn fout overigens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 november 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 12:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Niet per se zijn fout overigens.
Nee Vilhena en zeker Nelom zijn geen zekerheidjes achter hem..
Word er doodmoe als je die twee ziet...Vilhena is er niet helemaal bij op dit moment
van geil
 van geil - dinsdag 29 november 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Verkopen Ar ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic









0.0328488