BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 13:23   quote  deeplink  
En Nijhuis bevoordeeld die pisboeren weer. Godallemachtig
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 augustus 2016 - 13:31   quote  deeplink  
Inderdaad paar discutabele beslissingen. Zeker de rode kaart. Heb die penalty niet goed gezien, maar dacht dat hij eerste de bal speelde.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 augustus 2016 - 13:33   quote  deeplink  
Nee joh Bacuna benadeeld Groningen. Had zijn tweede geel al bijna na 15 minuten te pakken voor zeuren tegen de scheids hij was gewaarschuuwd en maakt dan nog een domme overtreding. Penalty raakt hij de man ook gewoon lompe actie.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 augustus 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:
Nee joh Bacuna benadeeld Groningen. Had zijn tweede geel al bijna na 15 minuten te pakken voor zeuren tegen de scheids hij was gewaarschuuwd en maakt dan nog een domme overtreding. Penalty raakt hij de man ook gewoon lompe actie.
Ik vond de overtreding in kwestie echter wel heel erg zwaar gestraft. Als je daar al geel voor krijgt. Het is gewoon een duel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door NatjosFC --
p111
 p111 - zondag 28 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
In de herhaling prima te zien totaal geen strafschop, en ja Bacuna krijgt zijn tweede gele kaart voor niks .Zoals gewoonlijk weer een geweldige scheidsrechter voor PSV.
baco74
 baco74 - zondag 28 augustus 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:23 schreef Loetje het volgende:
En Nijhuis bevoordeeld die pisboeren weer. Godallemachtig
Domme 2de gele kaart, ze doen beide een btje duwen en met de armpjes bezig.
Aanvaller valt best wel vrijwillig, heeft hierbij minder te verliezen dan de verdediger...
hij zou maar niet fluiten.
De scheids vond het ook geen kaart waard.....maar volleyballer Luuk de Jong (altijd maar die armpjes in de lucht) vond van wel. Na zijn gezwaai en het aanhoren van wat gefluit uit het publiek trok ie toch de 2de geel. Wel of niet terrecht, de scheids twijfelt zolang, dat ik vind dat je hem niet meer moet geven. dan is ie in zijn hoofd alleen nog bezig met de gevolgen van een eventueel niet geven. Hij moet beslissen op de overtreding die hij ziet en zich niet gek laten maken door kaartensmekers die dat alleen doen omdat het dan rood is, niet zozeer voor de overtreding.
Typisch een beslissing die druipt van externe invloeden die op dat moment heersen.
Zwakke aktie van de scheids dit.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik vond de overtreding in kwestie echter wel heel erg zwaar gestraft. Als je daar al geel voor krijgt. Het is gewoon een duel.
Bacuna had ik na 15 minuten al gewisseld. Hij speelde met vuur..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 augustus 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:38 schreef baco74 het volgende:

[..]

Domme 2de gele kaart, ze doen beide een btje duwen en met de armpjes bezig.
Aanvaller valt best wel vrijwillig, heeft hierbij minder te verliezen dan de verdediger...
hij zou maar niet fluiten.
De scheids vond het ook geen kaart waard.....maar volleyballer Luuk de Jong (altijd maar die armpjes in de lucht) vond van wel. Na zijn gezwaai en het aanhoren van wat gefluit uit het publiek trok ie toch de 2de geel. Wel of niet terrecht, de scheids twijfelt zolang, dat ik vind dat je hem niet meer moet geven. dan is ie in zijn hoofd alleen nog bezig met de gevolgen van een eventueel niet geven. Hij moet beslissen op de overtreding die hij ziet en zich niet gek laten maken door kaartensmekers die dat alleen doen omdat het dan rood is, niet zozeer voor de overtreding.
Typisch een beslissing die druipt van externe invloeden die op dat moment heersen.
Zwakke aktie van de scheids dit.
Misschien wel een zwakke actie ja maar een optelsom die al in de lucht hing.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:
Nee joh Bacuna benadeeld Groningen. Had zijn tweede geel al bijna na 15 minuten te pakken voor zeuren tegen de scheids hij was gewaarschuuwd en maakt dan nog een domme overtreding. Penalty raakt hij de man ook gewoon lompe actie.
Laten we voortaan iedere wedstrijd eindigen met 4 tegen 4, goed? Dit slaat echt nergens meer op.
baco74
 baco74 - zondag 28 augustus 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien wel een zwakke actie ja maar een optelsom die al in de lucht hing.
Tsja optelsom.....vind ik op zich al wat van te zeggen.
Valt door een tegenstander makkelijk op in te spelen.

moet de scheids over waken en een team niet het signaal geven dat diens tegenstander op scherp staat.
Is krom toch?
Dezelde overtreding is geel als je al geel hebt,
heb je nog geen geel dan vond de scheids overtreding niet zo erg.
baco74
 baco74 - zondag 28 augustus 2016 - 14:02   quote  deeplink  
En weer een vrije trap, dat het niet is...
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:10   quote  deeplink  
En zo winnen ze uiteindelijk weer.
enough
 enough - zondag 28 augustus 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:10 schreef Loetje het volgende:
En zo winnen ze uiteindelijk weer.
Ik hoop niet dat ze die schijtmazzel weer hebben
EEN GOALTJE VOOR GRUN ZOU LEKKER ZIJN
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
Schijters hebben schijtmazzel
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:25   quote  deeplink  
6 minuten extra gewoon.
enough
 enough - zondag 28 augustus 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Ook zoiets eerst 5min ..dan 6min en nu gvd 7min
Competitie vervalsing ten top hier met rode kaart ed
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Nijhuis floot wel echt extreem in het voordeel van PSV. En kijk hem 2 weken geleden bij ons.
enough
 enough - zondag 28 augustus 2016 - 14:30   quote  deeplink  
yes klasse grun
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Zag ik nou dat hij pas na bijna 10 minuten extra tijd af gaat fluiten? Waarop was dat gebasseerd dan?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 augustus 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Wel zuur voor Nijhuis. Hij heeft er werkelijk alles aangedaan en dan lukt het niet.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 augustus 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:32 schreef Loetje het volgende:
Zag ik nou dat hij pas na bijna 10 minuten extra tijd af gaat fluiten? Waarop was dat gebasseerd dan?
Ja, hij gaf 5 min extra tijd.
EN toen één extra.
en toen nog één extra.
Spel lag even stil, maar normaal gesproken nooit extra tijd bij extra tijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 augustus 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Kut Nijhuis, maar kreeg een beetje dejavu. Ajax - Sparta met Suarez van toen. Hadden we ook zo'n overwicht en hoeveelheid kansen. Bleef ook 0-0.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 september 2016 - 00:34   quote  deeplink  
Mooi afscheid van Schweinsteiger vanavond bij Die Manschaft.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2016 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 00:34 schreef Loetje het volgende:
Mooi afscheid van Schweinsteiger vanavond bij Die Manschaft.
Wtf?
Loetje
 Loetje - donderdag 01 september 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 07:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wtf?
Tijdens zijn laatste interland gisteren...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 01 september 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 07:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wtf?
http://www.foxsports.nl/video/schweinsteiger-tranen-bij-afscheid-als-international/
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 september 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Barcelona verloren. Weliswaar geen echte fouten van Cillessen, maar 2 keer denk ik dat als hij een stap verder zet dat hij ze weer gewoon pakt.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2016 - 22:41 schreef Loetje het volgende:
Barcelona verloren. Weliswaar geen echte fouten van Cillessen, maar 2 keer denk ik dat als hij een stap verder zet dat hij ze weer gewoon pakt.
En dat is precies zijn probleem. Die laatste staat ie trouwens ook gewoon verkeerd opgesteld.
Loetje
 Loetje - zondag 11 september 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is precies zijn probleem. Die laatste staat ie trouwens ook gewoon verkeerd opgesteld.
Lijkt wel een bepaalde angst.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 12:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lijkt wel een bepaalde angst.
Gewoon gebrek aan kwaliteit.
Loetje
 Loetje - zondag 11 september 2016 - 12:51   quote  deeplink  
Eerste anderhalf jaar deed hij dat wel degelijk dus hij kan het wel. Enkel daarna nooit meer gezien.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 11 september 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is precies zijn probleem. Die laatste staat ie trouwens ook gewoon verkeerd opgesteld.
Ik heb het gisteren niet gezien, kan er dus niet over oordelen.
Maar als Cillissen dan echt zo slecht is, waarom zou Barcelona hem dan gehaald hebben? En niet bepaald gratis... Ik dacht juist dat de Spanjaarden hun scoutingteam goed op orde hebben.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 11 september 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon gebrek aan kwaliteit.
Zie hierboven.
remco k
 remco k - zondag 11 september 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 12:57 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren niet gezien, kan er dus niet over oordelen.
Maar als Cillissen dan echt zo slecht is, waarom zou Barcelona hem dan gehaald hebben? En niet bepaald gratis... Ik dacht juist dat de Spanjaarden hun scoutingteam goed op orde hebben.
Ik denk om zijn potentieel. En de echte toppers gaan niet op de bank zitten.

Maar ook barca zit er vaak zat naast met aankopen hoor.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 11 september 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 13:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk om zijn potentieel. En de echte toppers gaan niet op de bank zitten.

Maar ook barca zit er vaak zat naast met aankopen hoor.
Wij waren het er (vaak) over eens, dat Cillissen stil stond wat betreft zijn ontwikkeling en al helemaal wat betreft zijn spelhervattingen die nogal dramatisch waren.

Ondanks het feit dat kennelijk (volgens jou) ook Barcelona er vaak naast zat met aankopen, vind ik het dan toch wel bizar dat ze uitgerekend zijn uitgekomen bij "onze" Cillissen.

Waarschijnlijk zagen zij iets wat wij niet hebben gezien.
We moeten ook niet vergeten dat Cillissen de eerste twee jaar een puike doelman was, maar plotseling bleef stilstaan in zijn ontwikkeling en steeds vaker forse blunders beging.

Nou, we zullen het wel gaan meemaken.
Eide
 Eide - donderdag 15 september 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Knappe overwinning van feyenoord. Keurig hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 september 2016 - 00:56   quote  deeplink  
Die Milik blijft goud waard zijn bij Napoli. Denk dat hij nu echt gaat opbloeien! Maar ja, wel bij de verkeerde club!
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 00:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die Milik blijft goud waard zijn bij Napoli. Denk dat hij nu echt gaat opbloeien! Maar ja, wel bij de verkeerde club!
Iets van vertrouwen krijgen heet dat
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 10:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iets van vertrouwen krijgen heet dat
Thats it Loetje!
p111
 p111 - zondag 18 september 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2016 - 12:57 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren niet gezien, kan er dus niet over oordelen.
Maar als Cillissen dan echt zo slecht is, waarom zou Barcelona hem dan gehaald hebben? En niet bepaald gratis... Ik dacht juist dat de Spanjaarden hun scoutingteam goed op orde hebben.
Beste Pavlo Barcelona geeft echt geen 15 milj/uit aan een droppie,Cillissen is gewoon een goede keeper die rust heeft bijna nooit spectaculaire dingen doet omdat hij juist altijd goed opgesteld staat.Hij is alleen wat uit vorm, maar in de basis een goede keeper is, het is jammer dat sommige mensen hier hem de grond in willen boren na dat hij zoveel goede wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld.
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 11:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Beste Pavlo Barcelona geeft echt geen 15 milj/uit aan een droppie,Cillissen is gewoon een goede keeper die rust heeft bijna nooit spectaculaire dingen doet omdat hij juist altijd goed opgesteld staat.Hij is alleen wat uit vorm, maar in de basis een goede keeper is, het is jammer dat sommige mensen hier hem de grond in willen boren na dat hij zoveel goede wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld.
Cillessen is een degelijke keeper en nooit meer dan dat geweest. Strekt zich het laatste jaar niet en dat maakt hem gewoon niet bijzonder meer. Eerste jaar bij Ajax was die echt goed.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cillessen is een degelijke keeper en nooit meer dan dat geweest. Strekt zich het laatste jaar niet en dat maakt hem gewoon niet bijzonder meer. Eerste jaar bij Ajax was die echt goed.
En zo is het. Liet ook direct de eerste pot geen bijster goede indruk achter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 september 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 10:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iets van vertrouwen krijgen heet dat
Tja, en nu wil ik nog wat anders zeggen maar laat ik wijselijk mijn mond houden! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, en nu wil ik nog wat anders zeggen maar laat ik wijselijk mijn mond houden! ;-)
waarom? Zeg het maar...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 september 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

waarom? Zeg het maar...
Het is een feit dat velen hem hier ook geen vertrouwen gaven. Zagen hem het liefste plaats maken. Ik heb vaak geroepen dat Milik verkeerd gebruikt werd. Niet alleen door Frank maar ook door de spelers op het veld. Toen Frank eindelijk in de gaten had dat het anders moest kreeg Milik ineens de schwung. In de beslissende wedstrijd maakte Frank uiteindelijk een hele dure fout. Dat heeft hij later ook toegegeven. Milik heeft bij Napoli direct het vertrouwen gekregen van de trainer. Het EK verliep minder maar Milik geloofd in zichzelf. Ik weet zeker dat Bosz blij zou zijn geweest als hij bij Ajax was gebleven.

Ajax maakt overigens nu de 0-2 en ik kan er niet eens heel erg blij mee zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 september 2016 - 18:22   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 18 september 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 18:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is een feit dat velen hem hier ook geen vertrouwen gaven. Zagen hem het liefste plaats maken. Ik heb vaak geroepen dat Milik verkeerd gebruikt werd. Niet alleen door Frank maar ook door de spelers op het veld. Toen Frank eindelijk in de gaten had dat het anders moest kreeg Milik ineens de schwung. In de beslissende wedstrijd maakte Frank uiteindelijk een hele dure fout. Dat heeft hij later ook toegegeven. Milik heeft bij Napoli direct het vertrouwen gekregen van de trainer. Het EK verliep minder maar Milik geloofd in zichzelf. Ik weet zeker dat Bosz blij zou zijn geweest als hij bij Ajax was gebleven.

Ajax maakt overigens nu de 0-2 en ik kan er niet eens heel erg blij mee zijn.
Het is gewoon een bepaald type speler dat echt alleen in een systeem met creatieve spelers om hem heen kan renderen. En dan is het gewoon een goede voetballer. Ik denk dat het merendeel van de mensen hier dat ook altijd gezegd heeft.

En ja dan is het logisch dat mensen ook gaan roepen dat ie slecht speet en gewisseld moet worden. En dat is alleen niet altijd zijn eigen fout geweest.

Wel is het zo dat hij op een gegeven moment ook harder ging werken. En ja dat was op het moment dat hij het vertrouwen kreeg.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, en nu wil ik nog wat anders zeggen maar laat ik wijselijk mijn mond houden! ;-)
Nooit doen hier...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2016 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is gewoon een bepaald type speler dat echt alleen in een systeem met creatieve spelers om hem heen kan renderen. En dan is het gewoon een goede voetballer. Ik denk dat het merendeel van de mensen hier dat ook altijd gezegd heeft.

En ja dan is het logisch dat mensen ook gaan roepen dat ie slecht speet en gewisseld moet worden. En dat is alleen niet altijd zijn eigen fout geweest.

Wel is het zo dat hij op een gegeven moment ook harder ging werken. En ja dat was op het moment dat hij het vertrouwen kreeg.
Eens want toen hij harder ging werken zag het er gelijk beter uit. Vanaf dat moment werd hij beter. Daarvoor liep hij weinig en lag hij vaak bij een klein zetje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 september 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eens want toen hij harder ging werken zag het er gelijk beter uit. Vanaf dat moment werd hij beter. Daarvoor liep hij weinig en lag hij vaak bij een klein zetje.
Hij liep genoeg alleen jullie zagen het niet omdat jullie te druk waren met zeiken op het forum! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0696208