BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 februari 2017 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, want zoals je zelf al zei, toen had ie de tijd nodig om het systeem aan te passen.

Voor de winter had ie er gewoon al moeten staan en hadden we over Feyenoord heen gemoeten..
We hebben hartstikke veel punten gehaald voor de winterstop. We staan maar 5 punten achter op de koploper moet lukken toch?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 februari 2017 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2017 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals gezegd heb je de achterstand na die wedstrijden weer ingelopen. Vervolgens laat je het zowel in de wedstrijd tegen psv alsmede tegen twente weer liggen. Terwijl dit wedstrijden waren die met de vaste basis gespeeld werden. Dus nu ben je in de achtervolging vanwege die 2 wedstrijden.
En Twente en PSV zijn wel zekerheidjes waar Ajax altijd van wint inderdaad
remco k
 remco k - woensdag 15 februari 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2017 - 07:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hebben hartstikke veel punten gehaald voor de winterstop. We staan maar 5 punten achter op de koploper moet lukken toch?
Voor de winterstop hebben we juist die 5 punten weggegeven aangezien we in November nog gelijk stonden met Feyenoord..

Daarnaast voor de winterstop minder punten gepakt dan in het laatste jaar onder de Boer, dus dat valt echt wel mee met dat goed voor de winterstop.

Wat punten betreft zijn we nu wel heel goed begonnen na de winter, maar Feyenoord is ook heel goed begonnen...

De toppers gaan heel belangrijk worden..

Als Feyenoord van PSV weet te winnen thuis, zullen ze daar denk ik straks een feestje kunnen gaan vieren..
remco k
 remco k - woensdag 15 februari 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2017 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En Twente en PSV zijn wel zekerheidjes waar Ajax altijd van wint inderdaad
Gezien de wedstrijden had je dat nooit weg mogen geven..
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 februari 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2017 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor de winterstop hebben we juist die 5 punten weggegeven aangezien we in November nog gelijk stonden met Feyenoord..

Daarnaast voor de winterstop minder punten gepakt dan in het laatste jaar onder de Boer, dus dat valt echt wel mee met dat goed voor de winterstop.

Wat punten betreft zijn we nu wel heel goed begonnen na de winter, maar Feyenoord is ook heel goed begonnen...

De toppers gaan heel belangrijk worden..

Als Feyenoord van PSV weet te winnen thuis, zullen ze daar denk ik straks een feestje kunnen gaan vieren..
laatste jaar indd en geen kampioen.. en de lopende jaren ervoor dat we wel kampioen werden mindee punten dan nu.. ?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 februari 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2017 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien de wedstrijden had je dat nooit weg mogen geven..
Dat misschien niet maar tegen deze tegenstanders loop je ieder jaar wel een keer tegen puntverlies aan.
remco k
 remco k - woensdag 15 februari 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2017 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

laatste jaar indd en geen kampioen.. en de lopende jaren ervoor dat we wel kampioen werden mindee punten dan nu.. ?
Dan nu weet ik niet. Tot aan de winterstop had de Boer maar 1 seizoen waarin hij minder punten had dan Bosz..
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 februari 2017 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2017 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan nu weet ik niet. Tot aan de winterstop had de Boer maar 1 seizoen waarin hij minder punten had dan Bosz..
is da zo ?? volgens mij las ik ergens dat bosz maar heel iets minder had dan deboer.. en dat met veel meer aanvallend voetbal en zijn eerste seizoen.. en laat dat nu net zijn laten liggen in deboer zijn oude samenstelling waar je die punten hebt laten liggen.. en niet twente en psv.. maar in het begin van het seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2017 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 februari 2017 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 00:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is da zo ?? volgens mij las ik ergens dat bosz maar heel iets minder had dan deboer.. en dat met veel meer aanvallend voetbal en zijn eerste seizoen.. en laat dat nu net zijn laten liggen in deboer zijn oude samenstelling waar je die punten hebt laten liggen.. en niet twente en psv.. maar in het begin van het seizoen
Willem 2 en Roda daar heb je het laten liggen. Psv en Twente verspeel je ieder jaar punten dus dat vind ik dan niet gek (gezien de wedstrijden had het misschien niet nodig geweest).

Net wat je zegt de Boer zijn samenstelling verloor daar. Volgens mij was Ziyech er toen nog niet en Schone en Sinkgraven stonden ook nog niet op de positie waar Bosz wilde. Nu hebben we al aardig tijdje niet meer verloren.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 februari 2017 - 07:34   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/99867/stats-peter-bosz-versus-frank-de-boer#Ibghmx4dAl0Sf3SB.97

De Boer verloor vorig seizoen ook van PSV en gelijk bij Twente. Europees doet Bosz het ook al beter dan de Boer in zijn laatste seizoen
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 00:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is da zo ?? volgens mij las ik ergens dat bosz maar heel iets minder had dan deboer.. en dat met veel meer aanvallend voetbal en zijn eerste seizoen.. en laat dat nu net zijn laten liggen in deboer zijn oude samenstelling waar je die punten hebt laten liggen.. en niet twente en psv.. maar in het begin van het seizoen
Nee je hebt het laten lopen voor de winterstop..

We stonden op dat moment gelijk met Feyenoord, en staan er nu 5 achter. Zo simpel is het nu eenmaal..
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 07:34 schreef Hummel10 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/99867/stats-peter-bosz-versus-frank-de-boer#Ibghmx4dAl0Sf3SB.97

De Boer verloor vorig seizoen ook van PSV en gelijk bij Twente. Europees doet Bosz het ook al beter dan de Boer in zijn laatste seizoen
Deze statistiek is tot half Oktober als ik het goed lees. Dus alleen het prille begin..

Dat vertekend natuurlijk flink...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 februari 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 10:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Deze statistiek is tot half Oktober als ik het goed lees. Dus alleen het prille begin..

Dat vertekend natuurlijk flink...
Klopt maar de resultaten zijn daarna beter geworden zo ie zo in Bosz zijn geval.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 februari 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 09:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee je hebt het laten lopen voor de winterstop..

We stonden op dat moment gelijk met Feyenoord, en staan er nu 5 achter. Zo simpel is het nu eenmaal..
Klopt maar dat zijn net zo goed de 5 verliespunten tegen Rode en Willem2 de zwakkere tegenstanders waar winnen vanzelfsprekender is. Toen stond het ook nog niet zo als Bosz wilde.
Twente en PSV zijn veel sterker daar verlies je jaarijks punten dat vind ik minder groot probleem.
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar dat zijn net zo goed de 5 verliespunten tegen Rode en Willem2 de zwakkere tegenstanders waar winnen vanzelfsprekender is. Toen stond het ook nog niet zo als Bosz wilde.
Twente en PSV zijn veel sterker daar verlies je jaarijks punten dat vind ik minder groot probleem.
Je kan daarin simpelweg niet alleen naar jezelf kijken, in November stonden weg gelijk met Feyenoord, nu 5 punten achter.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 februari 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan daarin simpelweg niet alleen naar jezelf kijken, in November stonden weg gelijk met Feyenoord, nu 5 punten achter.
Uiteindelijk gaat het er om waar je aan het eind staat
remco k
 remco k - donderdag 16 februari 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 16:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het er om waar je aan het eind staat
Uiteraard, maar je kan wel een beetje zien aankomen wat er gaat gebeuren op basis van wat er door het seizoen gebeurt...
Brandje
 Brandje - donderdag 16 februari 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan daarin simpelweg niet alleen naar jezelf kijken, in November stonden weg gelijk met Feyenoord, nu 5 punten achter.
Klopt achteraf, wanneer we geen kampioen worden, dan nekken ons de laatste kwartieren. Zo onnoemelijk veel punten in die periode verspeeld. Ze;fs europees.
Daarom had Ajax ook nooit een bazoer moeten verkopen. Die was ideaal geweest om dan wel de punten over de streep te trekken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 februari 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Wederom een belangrijke arbitrale blunder in het voordeel van PSV. Dit was ook weer eerst de bal.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 februari 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Geweldige goal van Messaoud
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 februari 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Kutclub weer voor
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 februari 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2017 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteraard, maar je kan wel een beetje zien aankomen wat er gaat gebeuren op basis van wat er door het seizoen gebeurt...
Weet ik niet Feyenoord hoeft maar twee keer te verliezen en je kan er heel anders voor staan.
Volgende week hebben ze Psv en ze moeten ook nog naar de Arena.

Ben wel met je eens dat het bij ons nog niet geweldig is maar die 5 punten achterstand zie ik door Willem 2 en Roda komen. Wedstrijden waar Bosz het nog niet helemaal had staan en Ziyech er ook nog niet bij was.

Het wordt lastig dat zeker.
p111
 p111 - zondag 19 februari 2017 - 10:58   quote  deeplink  
Ik denk dat Vitesse vanmiddag een belangrijke sleutel is vanmiddag winnen dan gaan we het redden, maar verlies je vanmiddag dan wordt het bijna onmogelijk.
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 09:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet ik niet Feyenoord hoeft maar twee keer te verliezen en je kan er heel anders voor staan.
Volgende week hebben ze Psv en ze moeten ook nog naar de Arena.

Ben wel met je eens dat het bij ons nog niet geweldig is maar die 5 punten achterstand zie ik door Willem 2 en Roda komen. Wedstrijden waar Bosz het nog niet helemaal had staan en Ziyech er ook nog niet bij was.

Het wordt lastig dat zeker.
Ook Feyenoord heeft lastige wedstrijden gehad in de periode dat we gelijk stonden in punten. Ik vind het daarom ook veel te gemakkelijk om naar het begin van het seizoen te wijzen..

Overigens zijn Roda en Willem2 beiden ploegen waarvan je moet winnen met welke opstelling dan ook.. Zowel de nummer 1 2 als 3 op elke positie bij ons is zeker twee keer zo goed als hun speler op die plek..
Een schande dat je daar punten tegen verliest, ongeacht hoe lang hij al trainer was..
Eide
 Eide - zondag 19 februari 2017 - 17:33   quote  deeplink  
De kakkies voorlopig op 0-0 bij nummer laatst ADO Den Haag. Nog 45 minuten te gaan. De frustratie zit sky-high bij de kakkies.
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 17:43   quote  deeplink  
Normaal zal dit 0-1 of 0-2 worden. Nummer laatst tegen de nummer een gaat vrijwel alt8jd hetzelfde. Lastige pot maar uiteindelijk trekken ze aan het kortste eind.
Eide
 Eide - zondag 19 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Ja, en de kakkies zullen echt wel anders uit de kleedkamer komen... maar het gaat moeizaam.
Eide
 Eide - zondag 19 februari 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Overigens, Judas Vermeer ook bij feyenoord dus bankzitter. Dag Kenneth.
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Tsja zo lopen we niet in
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2017 - 18:15   quote  deeplink  
Had je meer verwacht dan van ADO.
046afca
 046afca - zondag 19 februari 2017 - 18:20   quote  deeplink  
Dit seizoen doet me een beetj3 denken aan het jaar dat twente kampioen werd. Telkens hopen op het verspeln van punten en telkens wonnen ze.
Eide
 Eide - zondag 19 februari 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Spijtig, maar goed. Volgende week kan alles anders zijn en we krijgen ze nog thuis.
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 18:31   quote  deeplink  
Alles zit ook mee bij die Kakkies he
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 18:15 schreef remco k het volgende:
Had je meer verwacht dan van ADO.
Gelijkspel op basis van de wedstrijd zou niet meer dan terecht zijn. Gewoon een 0-0 pot dit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 februari 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Ach ja, elke week hoop je het weer maar gebeurd het niet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 19 februari 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 18:31 schreef Loetje het volgende:
Alles zit ook mee bij die Kakkies he
Yep, maar aan hun discussies te zien, zijn wij zo slecht en mazzelen we elke week...
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 18:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yep, maar aan hun discussies te zien, zijn wij zo slecht en mazzelen we elke week...
Wij krijgen meer kansen maar komen toch ook wel vaak goed weg hoor.
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 18:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gelijkspel op basis van de wedstrijd zou niet meer dan terecht zijn. Gewoon een 0-0 pot dit.
Ach ja. Was Ajax dat vandaag ook niet. En psv gister.
Loetje
 Loetje - zondag 19 februari 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Was Ajax dat vandaag ook niet. En psv gister.
PSV had het lastig maar overwinning was wel terecht. Alleen die 3e goal was iets te veel van het goede. Ajax kwam heel goed weg.
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2017 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 20:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV had het lastig maar overwinning was wel terecht. Alleen die 3e goal was iets te veel van het goede. Ajax kwam heel goed weg.
Psv had ook op achterstand kunnen komen hè.

Maar ach. Iedereen krijgt uiteindelijk wat ie verdient. Maar het gaat nog moeilijk worden om eerste te worden. Ik denk niet dat wij kampioen gaan worden.
Loetje
 Loetje - maandag 20 februari 2017 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Psv had ook op achterstand kunnen komen hè.

Maar ach. Iedereen krijgt uiteindelijk wat ie verdient. Maar het gaat nog moeilijk worden om eerste te worden. Ik denk niet dat wij kampioen gaan worden.
Ik denk zelfs dat we 3e worden.
Eide
 Eide - maandag 20 februari 2017 - 05:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wij krijgen meer kansen maar komen toch ook wel vaak goed weg hoor.
Ik vind feyenoord over het hele seizoen genomen momenteel gewoon de terechte koploper. Tegelijkertijd mag PSV van heel veel geluk spreken dat ze nog enigszins in het kielzog zitten want zij zijn met afstand de zwakste van de top 3 geweest.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2017 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook Feyenoord heeft lastige wedstrijden gehad in de periode dat we gelijk stonden in punten. Ik vind het daarom ook veel te gemakkelijk om naar het begin van het seizoen te wijzen..

Overigens zijn Roda en Willem2 beiden ploegen waarvan je moet winnen met welke opstelling dan ook.. Zowel de nummer 1 2 als 3 op elke positie bij ons is zeker twee keer zo goed als hun speler op die plek..
Een schande dat je daar punten tegen verliest, ongeacht hoe lang hij al trainer was..
Ligt toch niet alleen aan de trainer dan? Nu heeft hij het anders staan dan toen. Zijn eigen stempel is nu zichtbaar daar moet je hem op afrekenen. En dat je dan punten kan verliezen tegen Twente en PSV vind ik dat minder erg.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 03:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat we 3e worden.
Wie eerste dan? Volgens mij lachte jij me zo hard uit dat ik Feyenoord concurrent noemde aan het begin van het seizoen?
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 08:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ligt toch niet alleen aan de trainer dan? Nu heeft hij het anders staan dan toen. Zijn eigen stempel is nu zichtbaar daar moet je hem op afrekenen. En dat je dan punten kan verliezen tegen Twente en PSV vind ik dat minder erg.
Op basis van wat Bosz heeft gezien maakte hij destijds de keuze voor de spelers.

Hij was toen ook al gewoon wekenlang met deze jongens bezig.

Als ik lees dat hij van een ander moet horen dat Schone ook weleens op 6 heeft gespeeld getuigt dat in mijn optiek niet van heel veel parate kennis over de selectie, dat zijn gewoon zaken die hij zou moeten weten.. En als hij dat had geweten had hij zijn keuzes eerder kunnen maken. Op dat vlak reken ik hem dat dus wel aan..

Overigens is het ook typisch NEderlands om maar te blijven zeggen dat dingen tijd kosten..
We spelen in Nederland tegen heel veel hele matige tegenstanders, daar kan en mag je niet van verliezen, zelfs niet als je er net bent..

En hij is eindverantwoordelijk voor het elftal, dat was ie toen het minder ging ook, en dat zal ie ook zijn als het wel een keer goed gaat lopen..
Loetje
 Loetje - maandag 20 februari 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 08:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wie eerste dan? Volgens mij lachte jij me zo hard uit dat ik Feyenoord concurrent noemde aan het begin van het seizoen?
Nee dat was niet ik. Integendeel. Wel heb ik gezegd dat ik PSV als favoriet zag.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 februari 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 09:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van wat Bosz heeft gezien maakte hij destijds de keuze voor de spelers.

Hij was toen ook al gewoon wekenlang met deze jongens bezig.

Als ik lees dat hij van een ander moet horen dat Schone ook weleens op 6 heeft gespeeld getuigt dat in mijn optiek niet van heel veel parate kennis over de selectie, dat zijn gewoon zaken die hij zou moeten weten.. En als hij dat had geweten had hij zijn keuzes eerder kunnen maken. Op dat vlak reken ik hem dat dus wel aan..

Overigens is het ook typisch NEderlands om maar te blijven zeggen dat dingen tijd kosten..
We spelen in Nederland tegen heel veel hele matige tegenstanders, daar kan en mag je niet van verliezen, zelfs niet als je er net bent..

En hij is eindverantwoordelijk voor het elftal, dat was ie toen het minder ging ook, en dat zal ie ook zijn als het wel een keer goed gaat lopen..
jij neemt bosz kwalijk dat mensen hem niet op de hoogte brengen van de selectie ?? dus als jou baas verzuimt wat te vertellen kunnen ze jou dat kwalijk nemen ?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 februari 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee dat was niet ik. Integendeel. Wel heb ik gezegd dat ik PSV als favoriet zag.
Dan was het Ztjes denk of zo. Werd hard uitgelachen toen ik ze als concurrent noemde. PSV valt inderdaad wat tegen. Ik schrijf ze nog niet af. Maar kan mijn vinger er nog niet opleggen wie het wel wordt. We maken Nog steeds goede kans maar dan wordt het tijd dat Feyenoord punten verlies.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 februari 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 09:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van wat Bosz heeft gezien maakte hij destijds de keuze voor de spelers.

Hij was toen ook al gewoon wekenlang met deze jongens bezig.

Als ik lees dat hij van een ander moet horen dat Schone ook weleens op 6 heeft gespeeld getuigt dat in mijn optiek niet van heel veel parate kennis over de selectie, dat zijn gewoon zaken die hij zou moeten weten.. En als hij dat had geweten had hij zijn keuzes eerder kunnen maken. Op dat vlak reken ik hem dat dus wel aan..

Overigens is het ook typisch NEderlands om maar te blijven zeggen dat dingen tijd kosten..
We spelen in Nederland tegen heel veel hele matige tegenstanders, daar kan en mag je niet van verliezen, zelfs niet als je er net bent..

En hij is eindverantwoordelijk voor het elftal, dat was ie toen het minder ging ook, en dat zal ie ook zijn als het wel een keer goed gaat lopen..
Dan zal Schone daar weinig indruk gemaakt heben? Of zag jij begin van het seizoen al een ideale 6 in hem als Ajax kenner? Soms probeert een trainer iets en soms pakt dat goed uit. Vind ik niet raar hoor. Kijk naar Sinkgraven of nu Schöne of in het verleden Anita, Blind, Janssen enz.
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij neemt bosz kwalijk dat mensen hem niet op de hoogte brengen van de selectie ?? dus als jou baas verzuimt wat te vertellen kunnen ze jou dat kwalijk nemen ?
Een leiding gevende kan onmogelijk alle ins en outs van de functie en alles wat er gebeurt is uitleggen aan een opvolger, dat slaat, zeker in het voetbal helemaal nergens op.

Ik neem Bosz kwalijk dat hij dit soort dingen niet weet, hij weet dus helemaal niet wie hij voor welke positie beschikbaar heeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0725419