BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 14:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan zal Schone daar weinig indruk gemaakt heben? Of zag jij begin van het seizoen al een ideale 6 in hem als Ajax kenner? Soms probeert een trainer iets en soms pakt dat goed uit. Vind ik niet raar hoor. Kijk naar Sinkgraven of nu Schöne of in het verleden Anita, Blind, Janssen enz.
Dit is geen nieuw probeersel geweest.. Schone heeft daar ook onder de Boer flink wat wedstrijden gespeeld. Overigens met dezelfde positieve kwaliteiten maar ook dezelfde negatieve kwaliteiten als nu..

Ik vind Schone nog steeds niet de juiste man op 6.
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 februari 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 14:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan was het Ztjes denk of zo. Werd hard uitgelachen toen ik ze als concurrent noemde. PSV valt inderdaad wat tegen. Ik schrijf ze nog niet af. Maar kan mijn vinger er nog niet opleggen wie het wel wordt. We maken Nog steeds goede kans maar dan wordt het tijd dat Feyenoord punten verlies.
Hetgeen ik bij PSV heb is dat het daar niet aan de vorm ligt maar dat de chemie daar gewoon is uitgewerkt. Heb het idee dat die zoveel beter kunnen. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben en PSV de beste basiself. Maar die bakken er nog weinig van dit jaar.
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 22:25   quote  deeplink  
Wat een fantastische pot tussen city en Monaco. Een van de mooiste wedstrijden van de laatste 10 jaar dit. Geweldig.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 februari 2017 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 21:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hetgeen ik bij PSV heb is dat het daar niet aan de vorm ligt maar dat de chemie daar gewoon is uitgewerkt. Heb het idee dat die zoveel beter kunnen. Ik vind Ajax op papier de beste selectie hebben en PSV de beste basiself. Maar die bakken er nog weinig van dit jaar.
Blijft ook wel voetbal inderdaad. Feyenoord is als team sterk maar spelen net als Ajax niet bijzonder maar je voelt niet echt dat tegenstanders veel kans hebben. PSV inderdaad beetje los zand dit jaar. Maar schrijf ze nogeen niet af.

Zin in morgen Feyenoord - PSV ben benieuwd.
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 16:16   quote  deeplink  
En weer worden de Kakkies bevoordeeld. Duidelijke overtreding bij die corner waar de 2-1 uit komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Loetje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 26 februari 2017 - 16:17   quote  deeplink  
Ach ja, laat ze er blij mee zijn...
Op eigen kracht lukt het ze niet.
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Gatverdamme gewoon. Arbitrage beslist de titel.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 februari 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Kom op Calimero's wel hebben het zelf laten liggen tot nu toe..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Hummel10 --
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:37 schreef Hummel10 het volgende:
Kom op Calimero's wel hebben het zelf laten liggen tot nu toe..
Heeft hier niks mee te maken. Eindstand was anders 1-1 geweest en was super voor ons. In iedere pot wordt shirt trekken afgefloten behalve in die badkuip
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 februari 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft hier niks mee te maken. Eindstand was anders 1-1 geweest en was super voor ons. In iedere pot wordt shirt trekken afgefloten behalve in die badkuip
Tja kan nou eenmaal wel eens gebeuren. Ieder team heeft er wel eens voordeel bij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Uiteindelijk heeft Ajax het aan het eind van de eerste seizoenshelft zelf laten afweten. Het onnodige verlies in Enschede, mede door de domheid van Viergever, en het puntverlies in Amsterdam tegen pisvee, mede door de blunder van Klaassen. Daarnaast weigert Bosz zijn spelers op enkele punten rust te geven waardoor spelers tegen zichzelf en de vermoeidheid gaan spelen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:22   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Uiteindelijk heeft Ajax het aan het eind van de eerste seizoenshelft zelf laten afweten. Het onnodige verlies in Enschede, mede door de domheid van Viergever, en het puntverlies in Amsterdam tegen pisvee, mede door de blunder van Klaassen. Daarnaast weigert Bosz zijn spelers op enkele punten rust te geven waardoor spelers tegen zichzelf en de vermoeidheid gaan spelen!
Klopt ook allemaal. Ik oordeel hier enkel op een moment. En deze kan erg beslissend zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt ook allemaal. Ik oordeel hier enkel op een moment. En deze kan erg beslissend zijn.
Daar heb je gelijk in en daar reageerde ik ook niet op. Ik doelde meer op het feit dat Ajax gewoon keihard zelf gefaald heeft!
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Ik lees net trouwens dat de goal pas is gegeven door het oppakken van de lijn door Zoet, en niet door dat de bal bij het stuiteren over de lijn was.

Hij pakt de bal dus op vanaf de lijn en trekt hem op dat moment zelf over de lijn heen, daarom krijgt de scheids de melding ook zo laat door..
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:47   quote  deeplink  
Hahaha, En zojuist bevestigd door de scheids..

De bal ging dus pas over de lijn door Zoet zelf nadat de rust eigenlijk al was teruggekeerd in de 16..

Sorry hoor, maar dan ben je als keeper echt een hele domme mongool..
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:44 schreef remco k het volgende:
Ik lees net trouwens dat de goal pas is gegeven door het oppakken van de lijn door Zoet, en niet door dat de bal bij het stuiteren over de lijn was.

Hij pakt de bal dus op vanaf de lijn en trekt hem op dat moment zelf over de lijn heen, daarom krijgt de scheids de melding ook zo laat door..
Doelpunt was ook terecht als het gaat om of die over de lijn was. Overtreding ervoor praat niemand over wat ik echt zo vreemd vind.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 februari 2017 - 18:25   quote  deeplink  
Ik heb vandaag voor ajax gejuicht voor de televisie. Niet alleen omdat ik op ze heb ingezet, maar ook omdat Feyenoord met hulp van de scheidsrechter heedt gewonnen. Verliezen OK, maar op deze manier gun ik het ajax gewoon meer. En als we straks niet meer voor de tweede plek strijden mogen jullie wat mij betreft winnen in het philips stadion aan het einde van het seizoen. En ook de uitspraken van de baas van de KNVB (die hoopte dat feyenoord van psv zou winnen) bevallen me niet.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:25 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik heb vandaag voor ajax gejuicht voor de televisie. Niet alleen omdat ik op ze heb ingezet, maar ook omdat Feyenoord met hulp van de scheidsrechter heedt gewonnen. Verliezen OK, maar op deze manier gun ik het ajax gewoon meer. En als we straks niet meer voor de tweede plek strijden mogen jullie wat mij betreft winnen in het philips stadion aan het einde van het seizoen. En ook de uitspraken van de baas van de KNVB (die hoopte dat feyenoord van psv zou winnen) bevallen me niet.
Wel benieuwd waar je het over hebt, de bal was over de lijn, maar de overtreding ervoor werd gewoon gemaakt..
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:25 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik heb vandaag voor ajax gejuicht voor de televisie. Niet alleen omdat ik op ze heb ingezet, maar ook omdat Feyenoord met hulp van de scheidsrechter heedt gewonnen. Verliezen OK, maar op deze manier gun ik het ajax gewoon meer. En als we straks niet meer voor de tweede plek strijden mogen jullie wat mij betreft winnen in het philips stadion aan het einde van het seizoen. En ook de uitspraken van de baas van de KNVB (die hoopte dat feyenoord van psv zou winnen) bevallen me niet.
Waardeloze scheids. Net als Fox er dan een penaltymoment van Feyenoord eruit haalt.... Wat was dat van Pereiro voor rust dan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 februari 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel benieuwd waar je het over hebt, de bal was over de lijn, maar de overtreding ervoor werd gewoon gemaakt..
die overtreding heb ik niet gezien. Komt er natuurlijk ook nog eens bij. Ik heb het over het doelpunt. Jammer dat de bal 1 milimeter over de lijn is gegaan.
.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 26 februari 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waardeloze scheids. Net als Fox er dan een penaltymoment van Feyenoord eruit haalt.... Wat was dat van Pereiro voor rust dan?
Laten we ipv KNJB maar KNKB van maken :):):) Kom op... ze willen gewoon dat feyenoord kampioen wordt
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 19:50 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

die overtreding heb ik niet gezien. Komt er natuurlijk ook nog eens bij. Ik heb het over het doelpunt. Jammer dat de bal 1 milimeter over de lijn is gegaan.
.
Als dat je punt is. Sorry maar dan heb je geen punt. Die bal is over de lijn toch?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:26 schreef Loetje het volgende:
Gatverdamme gewoon. Arbitrage beslist de titel.
Dat deed Zoet maat..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:37 schreef Hummel10 het volgende:
Kom op Calimero's wel hebben het zelf laten liggen tot nu toe..
Precies..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat je punt is. Sorry maar dan heb je geen punt. Die bal is over de lijn toch?
Haha juist..
p111
 p111 - zondag 26 februari 2017 - 20:34   quote  deeplink  
Eigen doelpunt Zoet en geen doelpunt van die ex Ajacied.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 20:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha juist..
Wel benieuwd van jouw kant of je het voorafgaand aan de kopbal een overtreding vond..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel benieuwd van jouw kant of je het voorafgaand aan de kopbal een overtreding vond..
Nee tuurlijk niet..
Eide
 Eide - maandag 27 februari 2017 - 06:06   quote  deeplink  
Wat een discussie terwijl dit allemaal vrij duidelijk is in mijn ogen. Wat mij betreft bewijst de technologie hier z'n waarde. Rot voor zowel Ajax als PSV maar dit is juist wat we willen. Minder ruimte voor uitslagbepalende dwalingen. Ik vind het zeer positief.

Dat staat geheel los van het optreden van de scheidsrechter in deze pot. Ik denk dat feyenoord wederom niet mocht klagen over de scheidsrechter, zoals wel vaker dit seizoen. Neemt niet weg dat de kakkies het gewoon enorm goed doen.

Vorig seizoen leverde al enorme puntentotalen op. Feyenoord ligt ruim voor op vorig seizoen als je kijkt naar het potentiële eindtotaal. Wel zou het mij enorm verbazen als Ajax of feyenoord nu geen punten meer laat liggen. Dat zou echt ongekend zijn.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 februari 2017 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2017 - 06:06 schreef Eide het volgende:
Wat een discussie terwijl dit allemaal vrij duidelijk is in mijn ogen. Wat mij betreft bewijst de technologie hier z'n waarde. Rot voor zowel Ajax als PSV maar dit is juist wat we willen. Minder ruimte voor uitslagbepalende dwalingen. Ik vind het zeer positief.

Dat staat geheel los van het optreden van de scheidsrechter in deze pot. Ik denk dat feyenoord wederom niet mocht klagen over de scheidsrechter, zoals wel vaker dit seizoen. Neemt niet weg dat de kakkies het gewoon enorm goed doen.

Vorig seizoen leverde al enorme puntentotalen op. Feyenoord ligt ruim voor op vorig seizoen als je kijkt naar het potentiële eindtotaal. Wel zou het mij enorm verbazen als Ajax of feyenoord nu geen punten meer laat liggen. Dat zou echt ongekend zijn.
Blijft lullig voor Zoet keepers doen dit wel vaker alleen is er dan geen systeem dat afgaat. Jammer voor ons maar het is niet anders.
Brandje
 Brandje - maandag 27 februari 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2017 - 06:06 schreef Eide het volgende:
Wat een discussie terwijl dit allemaal vrij duidelijk is in mijn ogen. Wat mij betreft bewijst de technologie hier z'n waarde. Rot voor zowel Ajax als PSV maar dit is juist wat we willen. Minder ruimte voor uitslagbepalende dwalingen. Ik vind het zeer positief.

Dat staat geheel los van het optreden van de scheidsrechter in deze pot. Ik denk dat feyenoord wederom niet mocht klagen over de scheidsrechter, zoals wel vaker dit seizoen. Neemt niet weg dat de kakkies het gewoon enorm goed doen.

Vorig seizoen leverde al enorme puntentotalen op. Feyenoord ligt ruim voor op vorig seizoen als je kijkt naar het potentiële eindtotaal. Wel zou het mij enorm verbazen als Ajax of feyenoord nu geen punten meer laat liggen. Dat zou echt ongekend zijn.
Dat laatste kan niet aangezien ze nog tegen elkaar moeten:)
Maar achteraf was de bal er dus overheen en niet vd Heijden maar door Zoet zelf. Bovendien verdiende psv gisteren, ondanks de reuzekans van Bergwijn, ook helemaal niks.
Als feyenoord kampioen wordt dan is dat meer dan verdiend. Vanaf dag 1 bovenaan gestaan. Maar oh oh wat zit het daarmee dit seizoen.
Eide
 Eide - maandag 27 februari 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2017 - 09:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar oh oh wat zit het daarmee dit seizoen.
Dat mag je wel mompelen ja.
Eide
 Eide - donderdag 02 maart 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Alweer zo'n moment waarbij de hulpmiddelen belangrijk zijn. Bij AZ - Cambuur neemt de videoref de juiste beslissing na een overtreding op Nienhuis. Verlengen nu.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 maart 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Die AZ-supporters worden steeds gekker! Hahaha zal Cambuur voor stunt gaan zorgen? Persoonlijk denk ik van niet maar de klok tikt steeds sneller!
Eide
 Eide - donderdag 02 maart 2017 - 23:50   quote  deeplink  
Wat een vreselijk slechte penalyserie. AZ trouwens terecht door maar Cambuur verdient alle lof.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 maart 2017 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 maart 2017 - 23:50 schreef Eide het volgende:
Wat een vreselijk slechte penalyserie. AZ trouwens terecht door maar Cambuur verdient alle lof.
eens.. en wat ben ik blij dat krul met al zijn rare maniertjes weg is bij ajax.. weken heeft hij hun punten gekost en pakt 1 super slecht ingeschoten penal en is de man ?? plsssss... ik hoop dat vitesse de beker pakt.. ook al ben ik normaal anti mini chelsea
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 maart 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2017 - 01:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens.. en wat ben ik blij dat krul met al zijn rare maniertjes weg is bij ajax.. weken heeft hij hun punten gekost en pakt 1 super slecht ingeschoten penal en is de man ?? plsssss... ik hoop dat vitesse de beker pakt.. ook al ben ik normaal anti mini chelsea
Ben blij voor hem dat hij een penalty pakt. En gun hem het ook wel. Er zijn weinig Internationale spelers die een stapje naar Ajax willen maken hoor hij had de pech dat zijn blessure bij Ajax langer duurde en Onana zo sterk staat te keepen. Heb echt geen nare smaak aan hem over gehouden bij Ajax. Volgens mij heeft hij zich ook niet negatief gedragen bij ons.
remco k
 remco k - vrijdag 03 maart 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2017 - 09:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben blij voor hem dat hij een penalty pakt. En gun hem het ook wel. Er zijn weinig Internationale spelers die een stapje naar Ajax willen maken hoor hij had de pech dat zijn blessure bij Ajax langer duurde en Onana zo sterk staat te keepen. Heb echt geen nare smaak aan hem over gehouden bij Ajax. Volgens mij heeft hij zich ook niet negatief gedragen bij ons.
Ik ben het helemaal met je eens.. Heeft zich erg goed opgesteld bij Ajax..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 maart 2017 - 10:47   quote  deeplink  
absoluut heeft die dat !!! en daar heeft het ook niks mee temaken.. heb het enkel over zijn maniertjes.. zelfde als op het wk toen hij cilessen verving.. achterlijk te doen in de goal.. hou er gewoon nie van ;)
remco k
 remco k - vrijdag 03 maart 2017 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2017 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:
absoluut heeft die dat !!! en daar heeft het ook niks mee temaken.. heb het enkel over zijn maniertjes.. zelfde als op het wk toen hij cilessen verving.. achterlijk te doen in de goal.. hou er gewoon nie van ;)
Mag, ik hou daar wel van bij keepers, niet bij spelers trouwens., zeker als je het ook waar maakt als keeper..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 maart 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2017 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:
absoluut heeft die dat !!! en daar heeft het ook niks mee temaken.. heb het enkel over zijn maniertjes.. zelfde als op het wk toen hij cilessen verving.. achterlijk te doen in de goal.. hou er gewoon nie van ;)
Ach hij bewees zich toen en nu ook door de winnende te pakken. Hoe hij dat deed is mij prima. Volgens mij deed Dudek dat ook een keertje in de Champions League ik heb er geen moeite mee. De manieritjes van de gemiddelde argentijn, portugees (ronaldo, Pepe), of Barcelona die met 10 man achter de scheids aanrennen dat vind ik vervelender.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 maart 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 maart 2017 - 12:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach hij bewees zich toen en nu ook door de winnende te pakken. Hoe hij dat deed is mij prima. Volgens mij deed Dudek dat ook een keertje in de Champions League ik heb er geen moeite mee. De manieritjes van de gemiddelde argentijn, portugees (ronaldo, Pepe), of Barcelona die met 10 man achter de scheids aanrennen dat vind ik vervelender.
beiden ruk :) maar dat is een mening... ;)
Eide
 Eide - vrijdag 03 maart 2017 - 12:32   quote  deeplink  
Het enige waar ik moeite mee heb is dat Krul voor de strafschop genomen werd al een meter van z'n lijn af was. De doelman moet op de lijn blijven, die stap vooruit verkleint het doel. Verder moet de doelman vooral doen wat werkt. Het enige wat telt is die bal stoppen.
Loetje
 Loetje - zondag 05 maart 2017 - 12:55   quote  deeplink  
Nou probeer ik me in te leven in een trainer van Sparta. Je komt tegen alle verwachtingen op voorsprong tegen de koploper. Wat doe je dan? Ik zou zeggen ga compact staan en gok op snelheid. Nu zie ik Sparta werkelijk meters uit elkaar staan. Ik vind dat echt apart, zeker aangezien ik Pastoor tactisch normaal echt een geweldige trainer vind. Overigens zie ik Feyenoord dit gewoon nog makkelijk winnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 05 maart 2017 - 12:58   quote  deeplink  
ojee dit is heel pijnlijk voor feyenoord
Loetje
 Loetje - zondag 05 maart 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Dat was toch smerig van Vilhena.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 13:09   quote  deeplink  
Smerig, daar staat gewoon een rode kaart voor. Gewoon een bewuste elleboog, en dat is volgens de regels een rode kaart.

Overigens had ie voor Sparta ook gewoon op de stip gemogen hoor...

1-0 voor, maar op de bal van BErghuis niets gecreerd..

En Sparta heeft toch echt al een keer of 4 de mogelijkheid gehad om tot grotere kansen te komen..

Feyenoord heeft niets te klagen over de arbitrage deze pot tot nu toe..
Loetje
 Loetje - zondag 05 maart 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 13:09 schreef remco k het volgende:
Smerig, daar staat gewoon een rode kaart voor. Gewoon een bewuste elleboog, en dat is volgens de regels een rode kaart.

Overigens had ie voor Sparta ook gewoon op de stip gemogen hoor...

1-0 voor, maar op de bal van BErghuis niets gecreerd..

En Sparta heeft toch echt al een keer of 4 de mogelijkheid gehad om tot grotere kansen te komen..

Feyenoord heeft niets te klagen over de arbitrage deze pot tot nu toe..
Niet geheel de eerste keer maar daar hou ik het ook bij voor dat betreft.

Sparta speelt heel aardig maar kan me niet voorstellen dat ze dit volhouden. Ruimtes blijven ook echt idioot groot.
Loetje
 Loetje - zondag 05 maart 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Wat een nare vent die Makkelie. Fluit alles af van Sparta en gewoon niks van Feyenoord. Doen gewoon hetzelfde hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0652542