BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 09 april 2017 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:29 schreef remco k het volgende:
Heerlijk de stress op het forum daar.
Hoe zie jij het aflopen?
Loetje
 Loetje - zondag 09 april 2017 - 17:43   quote  deeplink  
Als wij thuis al zouden verliezen van Schalke en de return lijkt een kansloze missie, zou ik daar gewoon spelers sparen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 09 april 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 16:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan hadden ze door moeten gaan met het slopen van feyekut.
Totale controle begin v/d wedstrijd en terecht 2-0 (!) voor, dan een totale ineenstorting? God mag weten waarom, want ik vond feye nou niet echt goed spelen opeens...

Je had deze pot af moeten maken en feye met 0 punten terug moeten schoppen.

Al met al verspelen ze nu lekker veel punten de laatste weken.
Dat ging nooit gebeuren natuurlijk. Waren allang blij dat we 2-0 kwamen en dat we uit twee kansen twee keer scoren. En dat allemaal terwijl we niet eens beter waren. Ben trots op PEC hoe ze uiteindelijk de 2-2 hebben weten vast te houden.

Blom werkte ook erg tegen, zeker bij die 2e goal van Feyenoord die voortkomt uit een vrije bal vanwege buitenspel. Ten eerste was het geen buitenspel en ten tweede, als je fluit is de vrije bal voor PEC omdat het buitenspel voortkomt uit een overtreding van Feyenoord. En voor de rest ook de hele middag met 2 maten gemeten.

PEC heeft de kwaliteiten niet om Feyenoord op te rollen, zeker niet zonder Brock-Madsen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 09 april 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:21 schreef Loetje het volgende:
Utrecht wordt een goal ontnomen bij PSV en nu overkomt het Willem II. Heel ruim over de lijn aan de kant waar notabene de grensrechter staat.
Was inderdaad duidelijk over de lijn!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 09 april 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 16:26 schreef Eide het volgende:
Eindstand 2-2. Dat is prima. Vanwege het doelsaldo moeten Ajax toch al 4 punten goedmaken dus dit is prima. De kakkies staan nu net zo goed op scherp als dat ze verloren hadden. Kortom, prima resultaat voor Ajax.
Inderdaad, gelijk of verlies maakt geen verschil. Doelsaldo is toch kansloze missie voor Ajax. Dus had Feyenoord sowieso nog eens moeten morsen. Nu geldt dat ook. Feyenoord krijgt nog lastige potjes met Vitesse uit en Excelsior uit is ook niet makkelijk voor Feyenoord.
Eide
 Eide - zondag 09 april 2017 - 18:12   quote  deeplink  
Utrecht kan ook een vervelend ploegje zijn. Dit alles onder het voorbehoud dat wij PSV pakken. Dat is ook nog niet zomaar gebeurt.
remco k
 remco k - zondag 09 april 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe zie jij het aflopen?
Geen pijl op te trekken. Ik vind Ajax ineens heel stabiel spelen en ook gewoon goed. Of ze dat volhouden is een raadsel. Ze zijn het al vaker kwijt geraakt namelijk. Ik twijfel daarnaast aan Bosz als prijzenpakker.

Iedereen roept dat Psv het sleutelduel is voor zowel Ajax als psv.
Vorig jaar heeft bewezen dat dit niet zo hoeft te zijn.

Ik denk wel dat als Ajax alles wint dat ze dan grote kans maken om kampioen te worden.

Een achtervolger ervaart nu eenmaal minder druk dan de club met kleine voorsprong.

Aan de andere kant kan ik me haast niet voorstellen dat Feyenoord het nog weg geeft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 april 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan ik me haast niet voorstellen dat Feyenoord het nog weg geeft.
Die gedachte was er ook voordat Feijenoord punten morste tegen PEC.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 april 2017 - 19:18   quote  deeplink  
nu nog maar 1 schamel puntje......
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 09 april 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Die gedachte was er ook voordat Feijenoord punten morste tegen PEC.
En wij konden het ons vorig jaar ook niet voorstellen dat we het nog weg zouden geven op de laatste dag.
Loetje
 Loetje - zondag 09 april 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Ik ben dus echt de enige die Ajax gisteren gewoon echt heel slecht vond... Ook dat kan dus. Wel lekker om dan toch ruim te winnen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 april 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 20:10 schreef Loetje het volgende:
Ik ben dus echt de enige die Ajax gisteren gewoon echt heel slecht vond... Ook dat kan dus. Wel lekker om dan toch ruim te winnen.
Heel slecht is wat overdreven, maar er waren goede en slechte momenten. Zo kon je na de 0-2 zien dat ze het wel best vonden (althans, zo leek het). Bij de 1-3 had het tij kunnen keren, ik vond de 2-3 dichterbij dan de 1-4. Toen de 1-4 eenmaal was gevallen, was het gedaan en kon Ziyech er op een mooie manier 1-5 van maken. Dus uiteindelijk een goede ruime overwinning ;-)
remco k
 remco k - zondag 09 april 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 20:10 schreef Loetje het volgende:
Ik ben dus echt de enige die Ajax gisteren gewoon echt heel slecht vond... Ook dat kan dus. Wel lekker om dan toch ruim te winnen.
Volgens mij waren er wel meer die Ajax niet heel goed vonden. Maar wel gewoon stabiel en kansen creërend.
Eide
 Eide - zondag 09 april 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 20:10 schreef Loetje het volgende:
Ik ben dus echt de enige die Ajax gisteren gewoon echt heel slecht vond... Ook dat kan dus. Wel lekker om dan toch ruim te winnen.
Heel slecht vond ik het niet. Goed was het ook weer niet maar dat hoeft tegen een dusdanig zwakke tegenstander ook niet. Na Feyenoord en AZ in een wek snap ik wel dat als er geen vol gas gegeven hoeft te worden dat ook niet gebeurt.

En wat anderen al zeggen, wel solide en stabiel.
Loetje
 Loetje - zondag 09 april 2017 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 20:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Heel slecht vond ik het niet. Goed was het ook weer niet maar dat hoeft tegen een dusdanig zwakke tegenstander ook niet. Na Feyenoord en AZ in een wek snap ik wel dat als er geen vol gas gegeven hoeft te worden dat ook niet gebeurt.

En wat anderen al zeggen, wel solide en stabiel.
Ik vond het echt een enorm chaotische pot. Heel blij dat het na 8 minuten 0-2 was. Maar wat een ruimte gaven wij weg. En irriteerde me kapot aan Viergever en vd Beek na rust. Maar goed, we winnen en dat is het enige wat telt.

En over Onana gesproken, ik ben enorm fan van hem maar de laatste weken vind ik hem echt arrogant en haalt af en toe de meest rare capriolen uit. Rare passjes en te laat anticiperen. Is niet nodig bij hem want het is een geweldige keeper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 09 april 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 21:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond het echt een enorm chaotische pot. Heel blij dat het na 8 minuten 0-2 was. Maar wat een ruimte gaven wij weg. En irriteerde me kapot aan Viergever en vd Beek na rust. Maar goed, we winnen en dat is het enige wat telt.

En over Onana gesproken, ik ben enorm fan van hem maar de laatste weken vind ik hem echt arrogant en haalt af en toe de meest rare capriolen uit. Rare passjes en te laat anticiperen. Is niet nodig bij hem want het is een geweldige keeper
vd beek heeft mij nog niet overtuigd terwijl anderen hem liever zien dan schone wat ik nie begrijp... onana die rare dingen deed hij juist in jong ajax ook waardoor er twijffels waren overhem.. heel lang nie gedaan maar nu dus wel weer
Loetje
 Loetje - maandag 10 april 2017 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd beek heeft mij nog niet overtuigd terwijl anderen hem liever zien dan schone wat ik nie begrijp... onana die rare dingen deed hij juist in jong ajax ook waardoor er twijffels waren overhem.. heel lang nie gedaan maar nu dus wel weer
Dit gaat voor mij dan weer veel te ver. Donny speelde eigenlijk het hele seizoen voortreffelijk wanneer die moest spelen. Nu de laatste weken wat minder maar dan ga ik iemand niet afschrijven.

Ook Onana, hij keept nog altijd uitstekend en verricht echt enorm veel goede reddingen. Hij is alleen nu onnodig arrogant aan het doen en dat wordt afgestraft.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 april 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen pijl op te trekken. Ik vind Ajax ineens heel stabiel spelen en ook gewoon goed. Of ze dat volhouden is een raadsel. Ze zijn het al vaker kwijt geraakt namelijk. Ik twijfel daarnaast aan Bosz als prijzenpakker.

Iedereen roept dat Psv het sleutelduel is voor zowel Ajax als psv.
Vorig jaar heeft bewezen dat dit niet zo hoeft te zijn.

Ik denk wel dat als Ajax alles wint dat ze dan grote kans maken om kampioen te worden.

Een achtervolger ervaart nu eenmaal minder druk dan de club met kleine voorsprong.

Aan de andere kant kan ik me haast niet voorstellen dat Feyenoord het nog weg geeft.
Goh scherpe analyse meestal als je met 1 punt achterstand en je resterende wedstrijden wint je grote kans maakt.. ;)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 april 2017 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 07:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit gaat voor mij dan weer veel te ver. Donny speelde eigenlijk het hele seizoen voortreffelijk wanneer die moest spelen. Nu de laatste weken wat minder maar dan ga ik iemand niet afschrijven.

Ook Onana, hij keept nog altijd uitstekend en verricht echt enorm veel goede reddingen. Hij is alleen nu onnodig arrogant aan het doen en dat wordt afgestraft.
Kost je gewoon punten zijn arrogantie misschien zelfs het kampioenschap.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 april 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 07:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit gaat voor mij dan weer veel te ver. Donny speelde eigenlijk het hele seizoen voortreffelijk wanneer die moest spelen. Nu de laatste weken wat minder maar dan ga ik iemand niet afschrijven.

Ook Onana, hij keept nog altijd uitstekend en verricht echt enorm veel goede reddingen. Hij is alleen nu onnodig arrogant aan het doen en dat wordt afgestraft.
sorry vind vdbeek tekort komen tot nu toe en zie liever als invaller dejong.. sowieso op de positie van schone.. en ja onana is een held... maar toch af en toe rare dingetjes hoor... maar dat is jeugdigheid
remco k
 remco k - maandag 10 april 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 21:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond het echt een enorm chaotische pot. Heel blij dat het na 8 minuten 0-2 was. Maar wat een ruimte gaven wij weg. En irriteerde me kapot aan Viergever en vd Beek na rust. Maar goed, we winnen en dat is het enige wat telt.

En over Onana gesproken, ik ben enorm fan van hem maar de laatste weken vind ik hem echt arrogant en haalt af en toe de meest rare capriolen uit. Rare passjes en te laat anticiperen. Is niet nodig bij hem want het is een geweldige keeper
Ik vond vd Beek juist goed spelen, veel meer doordekken dan dat Schone doet, beetje onwennig in de passing de eerste 10 minuten maar daarna ook prima..

Ik verwacht van een CVM echt niets meer dan afpakken, doordekken, druk zetten en vooruit inleveren..

Onana inderdaad de laatste paar weken op een paar flinke ketsers betrapt..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 april 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 april 2017 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond vd Beek juist goed spelen, veel meer doordekken dan dat Schone doet, beetje onwennig in de passing de eerste 10 minuten maar daarna ook prima..

Ik verwacht van een CVM echt niets meer dan afpakken, doordekken, druk zetten en vooruit inleveren..

Onana inderdaad de laatste paar weken op een paar flinke ketsers betrapt..
Dat vind ik dus ook belangrijk voor een cvm. Sterk in duels, afpakken en vooruit in leveren.
Schöne had iets sterker/sneller moeten zijn dan was hij perfect. Helaas is dit niet meer echt te trainen voor hem vrees ik..
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 00:31   quote  deeplink  
Foutje bij PSV, verkeerde vent gewisseld omdat de teammanager het verkeerde rugnummer door gaf aan de 4e man. :)
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 14:37   quote  deeplink  
Felle openingsfase van Feyenoord - Utrecht. Verwacht hier toch wel winst voor Feyenoord, jullie?
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 00:31 schreef Eide het volgende:
Foutje bij PSV, verkeerde vent gewisseld omdat de teammanager het verkeerde rugnummer door gaf aan de 4e man. :)
Toch lijkt me dat echt afschuwelijk voor een trainer.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 14:49   quote  deeplink  
Feyenoord opnieuw fel na een wedstrijd waarin ze puntverlies geleden hebben. Wachten op 1-0. Utrecht ook totaal zichzelf niet.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:14   quote  deeplink  
Hoelang houdt Higler de druk vol...
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:18   quote  deeplink  
Ongelooflijk spannende en fysieke wedstrijd. Feyenoord toch beter en ik denk dat Utrecht uiteindelijk wel bezwijkt. Wel een lastige pot voor Higler die ik tot op heden fantastisch vind fluiten. Maar dit is geen mooie sfeer meer maar puur intimiderend
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 15:20   quote  deeplink  
0-0 bij rust. Feyenoord beter maar weinig echte kansen. De grootste kans was voor Utrecht op de paal. De kakkies gevaarlijk met afstandsschoten.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Utrecht het volhoudt.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:20 schreef Eide het volgende:
0-0 bij rust. Feyenoord beter maar weinig echte kansen. De grootste kans was voor Utrecht op de paal. De kakkies gevaarlijk met afstandsschoten.
Vooral via de buitenspelers gevaarlijk. Utrecht 3 grote kansen gehad geloof ik. Kerk op de paal, Barazite die zo kan inschieten maar Nieuwkoop die blokt en net Conboy.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:21 schreef NatjosFC het volgende:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Utrecht het volhoudt.
Ik ook niet. Vind ze ook totaal hunzelf niet. Maar wat een druk op Higler
Eide
 Eide - zondag 16 april 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vind ze ook totaal hunzelf niet. Maar wat een druk op Higler
Feyenoord dwingt dat wel af, die vliegen erin. Maar goed, het is wel een pot die Utrecht ligt. Power voetbal met de rug tegen de muur.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vind ze ook totaal hunzelf niet. Maar wat een druk op Higler
Higler geeft nog wel penalty. Zou iig typisch zijn. Hij heeft vaak zn momentje nog wel.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Feyenoord dwingt dat wel af, die vliegen erin. Maar goed, het is wel een pot die Utrecht ligt. Power voetbal met de rug tegen de muur.
Dat laatste zou zeker moeten. Maar de technische krachtpatsers geven in mij ogen niet thuis. Ayoub, Barazite en Brama (minder technisch)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Misschien dat Feyenoord nog een beetje zenuwachtig wordt als het langer 0-0 blijft.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Higler geeft nog wel penalty. Zou iig typisch zijn. Hij heeft vaak zn momentje nog wel.
Ik vrees het ook.
Wat Wouters deed he, iedereen wordt daarvoor weggestuurd.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:28 schreef NatjosFC het volgende:
Misschien dat Feyenoord nog een beetje zenuwachtig wordt als het langer 0-0 blijft.
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen. Gooien gewoon Kramer erin en pompen
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:37   quote  deeplink  
En daar gaan ze
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 april 2017 - 15:38   quote  deeplink  
Zuur
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:40   quote  deeplink  
Veel te snel.
Maar aan alles merk je dat die titel naar dat clubje moet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 april 2017 door Loetje --
moa
 moa - zondag 16 april 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:40 schreef Loetje het volgende:
Veel te snel.
Maar aan alles merk je dat die titel naar dat clubje moet
happy-dance-o.gif
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:44   quote  deeplink  
Ochjee daar zijn de kakkies weer... Gaap
moa
 moa - zondag 16 april 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:44 schreef Loetje het volgende:
Ochjee daar zijn de kakkies weer... Gaap
Maak dan ook niet van die Calimero opmerkingen haha
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:47 schreef moa het volgende:

[..]

Maak dan ook niet van die Calimero opmerkingen haha
Gewoon lekker daar blíjven. Wij bepalen hier wat er gebeurd, jullie op die van jullie.
moa
 moa - zondag 16 april 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gewoon lekker daar blíjven. Wij bepalen hier wat er gebeurd, jullie op die van jullie.
Haha pretentieus?
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Waar was je, over Calimero gesproken, voor rust? Whahaha
moa
 moa - zondag 16 april 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:51 schreef Loetje het volgende:
Waar was je, over Calimero gesproken, voor rust? Whahaha
Voor rust was ik er ook al lief jongetje, zie andere topics.
WIJ zijn er overigens altijd, ook als er niks te lachen valt.
Loetje
 Loetje - zondag 16 april 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Ja dat is te merken. Dan wordt er wat gemold.
moa
 moa - zondag 16 april 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 april 2017 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
Ja dat is te merken. Dan wordt er wat gemold.
Dat soort tuig doet niet meer mee wat mij betreft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0674469