BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

[..]

Bovenstaande sneer had ik het over. Andersom gebeurd dat namelijk ook! Dat iemand die het wel in hem ziet zitten ook niet toe zal geven aan het negatieve.

En wat die bril betreft, daar denk ik het zijne van.
Even terug naar waar het oorspronkelijk over ging..
Vind je niet dat Ziyech gister een lekkere pot heeft gespeeld?
Kijkende naar de ploeg en het eindresultaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:50 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Even terug naar waar het oorspronkelijk over ging..
Vind je niet dat Ziyech gister een lekkere pot heeft gespeeld?
Kijkende naar de ploeg en het eindresultaat.
Zoals ik al zei, boeit het me werkelijk niets. Je moet toch geen leven hebben als je Marokko gaat zitten kijken?? Niet gezien dus. En ik hoop dat hij het voortreffelijk gaat doen zodat hij snel oprot! Overigens wel opvallend dat echte topclubs niet voor hem in de rij staan!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 24 maart 2018 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, boeit het me werkelijk niets. Je moet toch geen leven hebben als je Marokko gaat zitten kijken?? Niet gezien dus. En ik hoop dat hij het voortreffelijk gaat doen zodat hij snel oprot! Overigens wel opvallend dat echte topclubs niet voor hem in de rij staan!
Ok duidelijk
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 maart 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, boeit het me werkelijk niets. Je moet toch geen leven hebben als je Marokko gaat zitten kijken?? Niet gezien dus. En ik hoop dat hij het voortreffelijk gaat doen zodat hij snel oprot! Overigens wel opvallend dat echte topclubs niet voor hem in de rij staan!
Triest om zo over een eigen, en bovendien je beste speler, te praten
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 maart 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 10:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
En laat die Ziyech alsjeblieft een beetje presteren op het WK. Des te eerder zijn we af van dat miezerig jankende tyfusventje.
Stakkertje ben je toch eigenlijk he.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 17:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Triest om zo over een eigen, en bovendien je beste speler, te praten
Eigen speler... Voor je het weer bij racisme gaat gooien zal ik voor eens en altijd duidelijk zijn waarom ik een tyfushekel aan hem heb.

Als meneer na afloop van De Graafschap - Ajax en die beelden zijn er, keihard gaat lachen dat Ajax geen kampioen werd en juicht voor PSV en 2 maanden later hier komt spelen, ben je gewoon niks meer dan een walgelijke naaier!

Dat ik verder geen fan van hem als speler ben staat buiten van wat ik hierboven zeg. Zo iets doe je gewoon niet en dan moet je erna niet janken als publiek zich tegen iemand gaat keren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 17:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Triest om zo over een eigen, en bovendien je beste speler, te praten
Hahaha durf jij dat te zeggen??? Even spiegeltje voorhouden??? En beste?? Daar zijn de meningen over verdeeld. Of moet ik weer alle feiten even op tafel leggen waaruit blijkt dat er heel veel schort aan mijnheertje Ziyech!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 17:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Stakkertje ben je toch eigenlijk he.
Ja inderdaad. Aangenaam kennis te maken! Maar wat ben jij dan wel niet? Of ben je al jouw reacties hier op het forum over spelers, trainers of bestuur vergeten? Of ben je het spiegeltje kwijt? Of moet je de poster van Ziyech boven je bed eer aan doen???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 18:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eigen speler... Voor je het weer bij racisme gaat gooien zal ik voor eens en altijd duidelijk zijn waarom ik een tyfushekel aan hem heb.

Als meneer na afloop van De Graafschap - Ajax en die beelden zijn er, keihard gaat lachen dat Ajax geen kampioen werd en juicht voor PSV en 2 maanden later hier komt spelen, ben je gewoon niks meer dan een walgelijke naaier!

Dat ik verder geen fan van hem als speler ben staat buiten van wat ik hierboven zeg. Zo iets doe je gewoon niet en dan moet je erna niet janken als publiek zich tegen iemand gaat keren!
Ach Ja, dat zijn ze vergeten. Het moment zijn ze boos, maken ze hem voor alles uit maar als hij dan ineens in het shirt speelt is het zogenaamd een held!

Maar tis Brandje die het zegt. Die heeft werkelijk waar geen enig recht van spreken als het over uitspraken over spelers gaat. Maar blijkbaar kom je weer aan de alheilige en Moet je dan ineens je bek houden. Dan noemen ze me maar racist of wat dan ook. Ik ben blij als dat tyfusventje is opgerot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 maart 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 maart 2018 - 19:04   quote  deeplink  
Om maar te zwijgen hoe die over Veltman altijd gepraat heeft. En dat is een jeugdproduct die nog nooit gezeken heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 maart 2018 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Om maar te zwijgen hoe die over Veltman altijd gepraat heeft. En dat is een jeugdproduct die nog nooit gezeken heeft.
Ik bedoel maar...........
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat is andersom net zo, want als hij slecht speelt krijgen jullie nog steeds een stijve van die gozer! Dus jank niet zo zielig en accepteer dat anderen hem liever zien opdonderen.
Dat is geen probleem kerel als er ook geaccepteerd wordt dat er mensen zijn die hem graag willen zien blijven.
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, boeit het me werkelijk niets. Je moet toch geen leven hebben als je Marokko gaat zitten kijken?? Niet gezien dus. En ik hoop dat hij het voortreffelijk gaat doen zodat hij snel oprot! Overigens wel opvallend dat echte topclubs niet voor hem in de rij staan!
Voor bijna niemand staan ze in de rij toch. Denk dat dit eerder met het niveau van de eredivisie te maken heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 maart 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor bijna niemand staan ze in de rij toch. Denk dat dit eerder met het niveau van de eredivisie te maken heeft.
De Ligt, v.d. Beek, De Jong, Onana. Daar staan de clubs voor in de rij.
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De Ligt, v.d. Beek, De Jong, Onana. Daar staan de clubs voor in de rij.
Je had het over topclubs. Alleen over de ligt gaan de geruchten dat daar een aantal topclubs in geïnteresseerd zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2018 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Je had het over topclubs. Alleen over de ligt gaan de geruchten dat daar een aantal topclubs in geïnteresseerd zijn.
Barcelona voor De Jong en Van de Beek zijn geen topclubs? Hebben al 4x voor ze op de tribune gezeten. Doe je niet als je geen interesse hebt.
Eide
 Eide - zondag 25 maart 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Ik denm persoonlijk dat Barca alleen intresse heeft in De Ligt. Mathijs is het grootste Nederlandse talent sinds VDV, RVP en Sneijder.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 15:42 schreef Eide het volgende:
Ik denm persoonlijk dat Barca alleen intresse heeft in De Ligt. Mathijs is het grootste Nederlandse talent sinds VDV, RVP en Sneijder.
En die andere 2 hele moderne voetballers.
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 14:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Barcelona voor De Jong en Van de Beek zijn geen topclubs? Hebben al 4x voor ze op de tribune gezeten. Doe je niet als je geen interesse hebt.
Dat is toch iets anders dan dat de topclubs voor ze in de rij staan Loetje.
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2018 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is toch iets anders dan dat de topclubs voor ze in de rij staan Loetje.
Als Barca je wil, heb je niet veel meer te wensen lijkt me. 1 topclub is genoeg.
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 19:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Barca je wil, heb je niet veel meer te wensen lijkt me. 1 topclub is genoeg.
Dat hebben we over meer spelers gehoord de laatste jaren. Maar daar ging het nu even niet om.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 maart 2018 - 21:31   quote  deeplink  
Zag dat Onana in minuut 31 gewisseld werd bij Kameroen.
Weet iemand daar meer van?
nummer10
 nummer10 - zondag 25 maart 2018 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 21:31 schreef Jaccio het volgende:
Zag dat Onana in minuut 31 gewisseld werd bij Kameroen.
Weet iemand daar meer van?
las net dat 3 keepers 30 minuten kregen. dus testen
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 maart 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 22:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

las net dat 3 keepers 30 minuten kregen. dus testen
Ah ok. Was al bang voor een blessure
Loetje
 Loetje - maandag 26 maart 2018 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hebben we over meer spelers gehoord de laatste jaren. Maar daar ging het nu even niet om.
Welke topclub er ook interesse heeft, 1 of meer... Het zegt wat over de pareltjes die we hebben. Nog opvallender dat als er spelers uit de Nederlandse top wel naar topclubs gaan, ze meestal van Ajax af komen.
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 07:56   quote  deeplink  
Ik blijf erbij dat ik van de huidige selectie vooralsnog alleen Matthijs de Ligt de potentie vindt hebben om de Europese top te gaan halen. Justin Kluivert lijkt dit seizoen niet veel door te groeien. Donny en Frenkie zijn pas 20 maar zijn beide toch nog lang niet zo bepalend als ze zouden moeten zijn om de absolute top te gaan halen.

Ten vergelijking, Van der Vaart was met 20 jaar al een tijdje basisspeler bij Oranje. Sneijder idem. Ik denk dat je in de Nederlandse competitie met 18 a 19 jaar al echt in staat moet zijn een stempel op het spel te kunnen drukken. Anders moet je toch concluderen dat iemand misschien heel goed wordt, maar niet Real Madrid/Barcelona/Bayern Munchen/Manchester City goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2018 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 01:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welke topclub er ook interesse heeft, 1 of meer... Het zegt wat over de pareltjes die we hebben. Nog opvallender dat als er spelers uit de Nederlandse top wel naar topclubs gaan, ze meestal van Ajax af komen.
Dat is zeker zo. Maar ook bij ons gaan ze niet meer direct naar de absolute top, en ook wij hebben nog amper oud spelers bij de absolute wereldtop rond lopen. Alleen Vermaelen, Suarez en Cilissen, waarbij er twee amper spelen.

Een aantal lopen rond bij Tottenham, maar dat is verre van de absolute wereldtop.

De laatste speler die rechtstreeks naar de absolute top is gegaan en het ook waar heeft gemaakt is volgens mij Sneijder..
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 10:22 schreef remco k het volgende:

[..]

De laatste speler die rechtstreeks naar de absolute top is gegaan en het ook waar heeft gemaakt is volgens mij Sneijder..
Ja, hoewel Robben veel langer aan de top weet te blijven als al die anderen. Die generatie, met RVP, VDV, Sneijder en Robben is de laatste generatie aan echte Nederlandse toppers. Daarvoor de generatie Bergkamp, Jonk, de broertjes De Boer en Cocu. Daarvoor Van Basten, Rijkaard, Gullit, Koeman...

Zo had elke generatie Nederlandse voetballers altijd een groep exceptionele talenten. Die hebben we nu gewoon niet.
Loetje
 Loetje - maandag 26 maart 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 10:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Maar ook bij ons gaan ze niet meer direct naar de absolute top, en ook wij hebben nog amper oud spelers bij de absolute wereldtop rond lopen. Alleen Vermaelen, Suarez en Cilissen, waarbij er twee amper spelen.

Een aantal lopen rond bij Tottenham, maar dat is verre van de absolute wereldtop.

De laatste speler die rechtstreeks naar de absolute top is gegaan en het ook waar heeft gemaakt is volgens mij Sneijder..
Het punt wat ik maak is dat er nog steeds topclubs bij ons komen kijken ten opzichte van de rest hier. Ajax wordt er nog het meest in vertrouwd.

Tottenham is geen absolute top, maar wordt op City na wel als verreweg best voetballende club gezien en ik ben het daar mee eens. En daar komen is al een enorm grote stap en onze jongen slagen er ook met vlag en wimpel. Want iedereen die daar van ons zit, kon zelfs nog een stap hogerop maar bleven Tottenham trouw. Alleen Vertonghen heeft zijn beste tijd gehad.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 14:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het punt wat ik maak is dat er nog steeds topclubs bij ons komen kijken ten opzichte van de rest hier. Ajax wordt er nog het meest in vertrouwd.

Tottenham is geen absolute top, maar wordt op City na wel als verreweg best voetballende club gezien en ik ben het daar mee eens. En daar komen is al een enorm grote stap en onze jongen slagen er ook met vlag en wimpel. Want iedereen die daar van ons zit, kon zelfs nog een stap hogerop maar bleven Tottenham trouw. Alleen Vertonghen heeft zijn beste tijd gehad.
We voeren twee verschillende discussies.
Loetje
 Loetje - maandag 26 maart 2018 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

We voeren twee verschillende discussies.
Lijkt me niet. Er blijven gewoon regelmatig hele grote clubs geïnteresseerd in Ajax spelers. Los van of ze er slagen, is het gewoon duidelijk dat Ajax zeer interessant blijft om te scouten voor ze. Zelfs in een seizoen waar zo'n beetje alles mis gaat.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 15:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Er blijven gewoon regelmatig hele grote clubs geïnteresseerd in Ajax spelers. Los van of ze er slagen, is het gewoon duidelijk dat Ajax zeer interessant blijft om te scouten voor ze. Zelfs in een seizoen waar zo'n beetje alles mis gaat.
Eerste discussie ging over het in de rij staan van clubs voor bepaalde spelers en dat is niet het geval. Jij zwengelt daarna een andere discussie aan.

Eentje waar we denk ik hetzelfde over denken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Je had het over topclubs. Alleen over de ligt gaan de geruchten dat daar een aantal topclubs in geïnteresseerd zijn.
Frenkie de Jong: Bayern, Manchester City en Chelsea.
Donny v.d. Beek: Milan, AS Roma en enkele clubs die hem al sinds 2015-2016 volgen, waaronder Manchester United en Bayern. Maar ook Barcelona heeft interesse.
Onana: Napoli, Bayern, Dortmund en enkele Franse clubs.
De Ligt: Barcelona, Dortmund, Juventus, Manchester City, Manchester United, Arsenal en Chelsea.

Ziyech: AS Roma.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - maandag 26 maart 2018 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerste discussie ging over het in de rij staan van clubs voor bepaalde spelers en dat is niet het geval. Jij zwengelt daarna een andere discussie aan.

Eentje waar we denk ik hetzelfde over denken.
Barcelona voor de 3 die ik noemde. Bayern Munchen eerder ook voor De Ligt. Dolberg staat/stond in belangstelling van grote clubs, Onana evenmin. Dat zijn er nog al wat voor een clubje als Ajax.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 17:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Frenkie de Jong: Bayern, Manchester City en Chelsea.
Donny v.d. Beek: Milan, AS Roma en enkele clubs die hem al sinds 2015-2016 volgen, waaronder Manchester United en Bayern. Maar ook Barcelona heeft interesse.
Onana: Napoli, Bayern, Dortmund en enkele Franse clubs.
De Ligt: Barcelona, Dortmund, Juventus, Manchester City, Manchester United, Arsenal en Chelsea.

Ziyech: AS Roma.
Zyech Liverpool. http://www.soccernews.nl/news/421596/liverpool-denkt-aan-megadeal-met-ajax
Acmilan http://voetbalflitsen.nl/nieuws/pjf38f/ajax-duo-mag-op-belangstelling-uit-napels-en-milaan-rekenen
Dortmund https://www.futhead.com/talk/101319-hakim-ziyech/dortmund-apparently-signing-
Barca https://www.twenteinsite.nl/van-gelder-verklapt-barcelona-geinteresseerd-in-ziyech.html

Kortom. Geruchten zat. Geruchten die je zelf altijd veroordeeld.
Loetje
 Loetje - maandag 26 maart 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Heeft daar werkelijk niets mee te maken. Het gaat om scouts die er massaal zitten en door zaakwaarnemers zelf bevestigd worden. Niets met media te maken, want ik volg die dingen wel op een andere manier. Zegt in ieder geval dat er meerdere grote clubs onze spelers volgen en geinteresseerd zijn. En dus niet klopt dat alleen De Ligt gevolgd wordt.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 19:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft daar werkelijk niets mee te maken. Het gaat om scouts die er massaal zitten en door zaakwaarnemers zelf bevestigd worden. Niets met media te maken, want ik volg die dingen wel op een andere manier. Zegt in ieder geval dat er meerdere grote clubs onze spelers volgen en geinteresseerd zijn. En dus niet klopt dat alleen De Ligt gevolgd wordt.
Ik zeg niet dat alleen de ligt gevolgd wordt.

Enige wat ik probeer te zeggen is dat we zaken niet moeten overdrijven en niet moeten doen alsof er weer een nieuwe lichting Europese toppers aan komt.

Op de een of andere manier lukt dat Nederlandse spelers gewoon niet of amper meer.

Misschien dat er nu een uitzondering tussen zit maar ik betwijfel het.

Edit. Geen toeval trouwens dat ook iedere bondscoach wel weer bij de Ajax talenten terecht komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - maandag 26 maart 2018 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alleen de ligt gevolgd wordt.

Enige wat ik probeer te zeggen is dat we zaken niet moeten overdrijven en niet moeten doen alsof er weer een nieuwe lichting Europese toppers aan komt.

Op de een of andere manier lukt dat Nederlandse spelers gewoon niet of amper meer.

Misschien dat er nu een uitzondering tussen zit maar ik betwijfel het.

Edit. Geen toeval trouwens dat ook iedere bondscoach wel weer bij de Ajax talenten terecht komen
Ik denk dat we wel degelijk de toppers hebben, alleen de competitie geeft de mogelijkheid niet om een topper te worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alleen de ligt gevolgd wordt.

Enige wat ik probeer te zeggen is dat we zaken niet moeten overdrijven en niet moeten doen alsof er weer een nieuwe lichting Europese toppers aan komt.

Op de een of andere manier lukt dat Nederlandse spelers gewoon niet of amper meer.

Misschien dat er nu een uitzondering tussen zit maar ik betwijfel het.

Edit. Geen toeval trouwens dat ook iedere bondscoach wel weer bij de Ajax talenten terecht komen
Eerst zeg je dat er geen topclubs geïnteresseerd zijn in onze spelers. Vervolgens zeg he weer dat niet alleen De Ligt gevolgd wordt.

En nergens, nee helemaal nergens, zeg of doe ik voorkomen alsof er een nieuwe lichting Europese toppers aankomt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dit moment alleen AS Roma echt geïnteresseerd.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 20:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat er geen topclubs geïnteresseerd zijn in onze spelers. Vervolgens zeg he weer dat niet alleen De Ligt gevolgd wordt.

En nergens, nee helemaal nergens, zeg of doe ik voorkomen alsof er een nieuwe lichting Europese toppers aankomt.
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg dat ze niet voor onze jongens in de rij staan. Dat laatste kreeg ik het gevoel door wat je schreef. Maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Het nl elftal op 2-0 voor. Al het voorbereidende werk door Ajacieden.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Haha. 3-0. 3 keer voorbereid door een Ajacied.
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 21:18   quote  deeplink  
En assist nummer 3 van een Ajacied. De 2e goal trouwens va Oud-Ajacied Babel. 2 assists van De Ligt. Van de Beek speelt goed op het middenveld.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 21:19   quote  deeplink  
Ik vind heel oranje trouwens sterk spelen.
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 21:19 schreef remco k het volgende:
Ik vind heel oranje trouwens sterk spelen.
Eens. Er zit opmerkelijk genoeg veel chemie tussen Depay en Babel. Oranje laat Portugal het spel maken en beide zijn goed met ruimte voor zich. Ze zitten elkaar nooit in de weg, wisselen af. Vind ik echt verrassend. Verder heerlijk om te zien hoe De Ligt Ronaldo volledig uit de wedstrijd speelt.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 21:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Er zit opmerkelijk genoeg veel chemie tussen Depay en Babel. Oranje laat Portugal het spel maken en beide zijn goed met ruimte voor zich. Ze zitten elkaar nooit in de weg, wisselen af. Vind ik echt verrassend. Verder heerlijk om te zien hoe De Ligt Ronaldo volledig uit de wedstrijd speelt.
Ja die laatste gaat straks lastig worden om te behouden denk ik als ie zo doorgaat.
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Haha, Ronaldo nu aan de andere kant tegen Ake. Bijna net zo goed als een wissel. :)
Jaccio
 Jaccio - maandag 26 maart 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Kan helaas niet kijken. Krijgt Kluivert ook minuten?
Eide
 Eide - maandag 26 maart 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Dat lijkt er voorlopug niet op. Ligt ook niet voor de hand met een 5-3-2 formatie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1191899