BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 16:51   quote  deeplink  
Zou het ook niet willen vergelijken, maar als je dit ziet zo direct na die wedstrijd van Ajax wordt ik toch wel lichtelijk depressief van het niveau dat wij laten zien.
Zeker omdat het niveau van waar ik nu naar zit te kijken het niveau is waar we naartoe willen
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 16:52   quote  deeplink  
Iniesta zit echt tegen het einde aan. Zo jammer. Grootse speler
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 16:51 schreef Jaccio het volgende:
Zou het ook niet willen vergelijken, maar als je dit ziet zo direct na die wedstrijd van Ajax wordt ik toch wel lichtelijk depressief van het niveau dat wij laten zien.
Zeker omdat het niveau van waar ik nu naar zit te kijken het niveau is waar we naartoe willen
Vergelijk alle facetten ook eens met elkaar
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 16:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vergelijk alle facetten ook eens met elkaar
Ik reflecteer het op de ED.
Ajax zou het Barca van Nederland kunnen en moeten zijn, vind ik.
Maar het lijkt gewoon nergens op.

Ik geef bijvoorbeeld een Ziyech zoveel lof, maar als ik dan een half uur later zie hoe het ook kan, vraag ik me toch af waar ik in hemelsnaam naar heb zitten kijken. En dat geldt voor meerdere spelers.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 17:02   quote  deeplink  
Je mag het never nooit reflecteren op de ED.

De beste competitie tegen een opleidingsland. Hoe kun je dat vergelijken.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:09   quote  deeplink  
Haha hoezo niet?
Kom op, ook al zijn we kwa niveau niks vergeleken met een Barcelona..
We mogen toch wel verwachten dat 'het grote' Ajax gewoon niet moeite heeft met een tegenstander als Ado of Twente?
Dat Ajax aanvallend, verzorgd voetbal speelt met de intentie om te winnen.
Ik vind van wel hoor. Ook al zijn we niet van het niveau van Barca
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 17:12   quote  deeplink  
Ik kan me hierin echt niet vinden. Het vermogen wat Barca heeft kun je de beste spelers ter wereld mee halen. Ajax heeft dat gewoon niet.

En Ajax is vaak heer en meester, niet scoren ligt niet altijd aan slecht voetbal.

Ajax mist vandaag gewoon op alle cruciale momentem de kansen
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:25   quote  deeplink  
Ik verwacht ook niet dat Ajax presteert tegen clubs als Barcelona, maar tegen clubs als Ado, Roda, Twente, en PEC Zwolle.
Ze hoeven geen Messi, Suarez of Iniesta te zijn, maar als we niet mogen verwachten dat Ajax een Ado van de mat speelt zijn we nog verder gezakt dan ik dacht. Niet eens van de mat spelen, maar gewoon aanvallend en verzorgd spelen en spelen km te winnen. Laten we daarmee beginnen
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:26   quote  deeplink  
Ik wil echt niet doorslaan, maar we mogen van Ajax toch een stuk meer verwachten dan we te zien krijgen??
Dat onze nummer 10 de ballen speelt naar spelers van hetzelfde shirt, vrije trappen op goal gaan en dan onze spits minimaal 40% van de kansen benut. Dat onze buitenspelers een speler als van Polen of Beugelsdijk zoek kunnen spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 17:27   quote  deeplink  
Absoluut, maar je slaat wel door vind ik wanneer je Ajax en Barça vergelijkt
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 17:27 schreef Loetje het volgende:
Absoluut, maar je slaat wel door vind ik wanneer je Ajax en Barça vergelijkt
De vergelijking die ik trek is een vergelijking in de zin van dat ik verwacht dat Ajax een Sparta of Ado van de mat kan spelen zoals Barcelona een Eibar, Alaves of Las Palmas van de mat kan spelen
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 17:36   quote  deeplink  
En laat Barca dat nou ook niet altijd doen. Tegen die laatste zijn ze van de week nog goed weggekomen met 1-1
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:42   quote  deeplink  
Maar het gebeurt vaker wel dan niet.
Al zou Ajax slechts laten zien dat ze heel graag willen winnen, dan zou ik al blij zijn.
Maar zelfs dat zie ik niet terug.. Ook in een wedstrijd als die van vorige week niet.

Haha sorry man, maar ben echt pissed over die wedstrijd en dan die van vandaag erachteraan nog.
Kan misschien beter een fles opentrekken en relaxen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 17:47   quote  deeplink  
Pak 4 flessen. Weet je zeker dat je alle ellende dit seizoen niet meer ziet ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 maart 2018 - 17:49   quote  deeplink  
Haha zou m'n baas niet zo blij mee zijn morgenochtend denk ik zo.
Alhoewel dat een Feyenoorder is, dus die zal ook wel het een en ander hebben opengetrokken
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 21:12   quote  deeplink  
Hoe kan het dat die Casemiro echt altijd alles mee krijgt.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Madrid volledig in controle.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Eigenlijk lijkt heel psg tot nu toe in de twee potjes tegen Madrid op een stel zelf benoemde wereldsterren dat helemaal niet begrijpt wat er nodig is om Madrid te verslaan. De absolute wil om te winnen is gewoon niet aanwezig in die ploeg.

Waarschijnlijk gewoon veel te weinig weerstand in Frankrijk.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 21:26 schreef remco k het volgende:
Eigenlijk lijkt heel psg tot nu toe in de twee potjes tegen Madrid op een stel zelf benoemde wereldsterren dat helemaal niet begrijpt wat er nodig is om Madrid te verslaan. De absolute wil om te winnen is gewoon niet aanwezig in die ploeg.

Waarschijnlijk gewoon veel te weinig weerstand in Frankrijk.
Dat laatste heeft er sowieso mee te maken. Mijn vrienden dachten dat PSG ver kon komen, maar heb altijd gezegd dat het niks ging worden. Het probleem is gewoon hetzelfde als wat Bayern al eens heeft gehad. Dat je gewoon al bijna zeker kampioen wordt en gewoon geen uitdaging hebt in de competitie op misschien 1 of 2 potjes na. Maar zelfs tegen Monaco uit is PSG gewoon veruit het betere team.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Morgen Spurs - Juventus ook nog wel een interessant potje trouwens.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Einde van Emery dit?
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 22:04   quote  deeplink  
Ik vermoed van wel al zou dat niet terecht zijn
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Overigens tegen een Madrid wat echt nog niet zo geweldig is. Maar eigenlijk geen schijn van kans gehad.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 22:13   quote  deeplink  
Ze spelen natuurlijk alles op de CL, en ja als zij denken dat een ander ze verder kan brengen... Ze hopen natuurlijk dat een Guardiola of Mourinho snel beschikbaar komt.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 22:13 schreef NatjosFC het volgende:
Ze spelen natuurlijk alles op de CL, en ja als zij denken dat een ander ze verder kan brengen... Ze hopen natuurlijk dat een Guardiola of Mourinho snel beschikbaar komt.
Misschien dat een Ancelotti daar wel aan de gang gaat...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 maart 2018 - 10:52   quote  deeplink  
Zou een logische opvolger zijn en een echte prijzenpakker. Lijkt me ook een goede keuze. Als Guardiola of Mourinho dan over een jaar of twee vrij komt kun je zo over schakelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 14:32   quote  deeplink  
Lees net de voorselectie van Oranje. Ondanks ik het eigenlijk niet meer volg vind ik de voorselectie al zoveel beter he. Zoveel gasten die in grote competities spelen maar gewoon niet geselecteerd werden. Goed dit eens te zien
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 14:33   quote  deeplink  
Ancelotti is gewoon de beste peoplemanager ter wereld. Tactisch vind ik hem verre van goed maar hij kan sterren met elkaar laten spelen en dat is heel belangrijk bij die grote clubs
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 14:33 schreef Loetje het volgende:
Ancelotti is gewoon de beste peoplemanager ter wereld. Tactisch vind ik hem verre van goed maar hij kan sterren met elkaar laten spelen en dat is heel belangrijk bij die grote clubs
Enige wat ik me afvraag hoe PSG met de weerstand die ze in Frankrijk hebben, het ooit van de grote clubs zou kunnen winnen..
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Enige wat ik me afvraag hoe PSG met de weerstand die ze in Frankrijk hebben, het ooit van de grote clubs zou kunnen winnen..
Kun je denk ik op 2 manieren bekijken. Enerzijds zijn er op Monaco en Lyon na weinig goede ploegen (ben trouwens groot fan van die trainer Jardim), anderzijds hebben ze wel spelers die in de absolute topcompetities gespeeld hebben. Die zouden dat toch over moeten kunnen brengen lijkt me.
Brandje
 Brandje - woensdag 07 maart 2018 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kun je denk ik op 2 manieren bekijken. Enerzijds zijn er op Monaco en Lyon na weinig goede ploegen (ben trouwens groot fan van die trainer Jardim), anderzijds hebben ze wel spelers die in de absolute topcompetities gespeeld hebben. Die zouden dat toch over moeten kunnen brengen lijkt me.
Bij Paris ligt het duidelijk aan die laffe trainer. Die hanteerde de verkeerde tactiek uit vorig seizoen bij Barca en wisselde twee weken geleden verkeerd door Cavani eruit te halen want psg was tot dat moment heer en meester
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bij Paris ligt het duidelijk aan die laffe trainer. Die hanteerde de verkeerde tactiek uit vorig seizoen bij Barca en wisselde twee weken geleden verkeerd door Cavani eruit te halen want psg was tot dat moment heer en meester
Snap sowieso niet dat een topploeg bij een gek als Emery uit komt.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Snap sowieso niet dat een topploeg bij een gek als Emery uit komt.
Ik begrijp wel dat een topclub voor hem kiest. Laat juist in de toernooien zien te kunnen presteren. Alleen denk ik dat de cl voor paria gewoon te hoog gegrepen is.

Als je ziet welke topspelers er uit en thuis bij Madrid gewoon keihard door de mand vallen.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat een topclub voor hem kiest. Laat juist in de toernooien zien te kunnen presteren. Alleen denk ik dat de cl voor paria gewoon te hoog gegrepen is.

Als je ziet welke topspelers er uit en thuis bij Madrid gewoon keihard door de mand vallen.
EL is toch anders als de CL he. In dat eerste presteerde hij goed.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 maart 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Juventus in 3 minuten even over Tottenham heen met Davinson Sanchez in de basis. Nog paar min voor spurs om verlenging af te dwingen.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Hoe verzin je dat zeg. Juve echt geen schijn van kans.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 maart 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Ik bedoel puur qua score. Misschien niet juiste woordkeuze.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Eerste goal gewoon buitenspel van lichtsteiner
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 22:39 schreef NatjosFC het volgende:
Ik bedoel puur qua score. Misschien niet juiste woordkeuze.
Och. Ik reageerde op de pot. Had heel jouw reactie nog niet gezien.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 23:01   quote  deeplink  
Juve werd gewoon helemaal weggeveegd. Ongelooflijk dat die door zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 maart 2018 - 08:19   quote  deeplink  
Spurs maakt het zelf niet af. Zuur voor hen. Juve maakt hun kansen gewoon goed af.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 maart 2018 - 13:39   quote  deeplink  
Ja dus? Ook dan kun je weggeveegd worden hoor.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 10 maart 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Zonde dat je het zelf hebt weggegeven door zo zwak te spelen.
Je had het PSV serieus lastig kunnen maken nog
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 10 maart 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Wat een blunder van Ajax als Viergever gratis naar PSV gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 maart 2018 - 21:54   quote  deeplink  
Ze lachen ons in Eindhoven nog steeds uit. Je had godverdomme alles zelf kunnen beslissen maar een stel dombo's bovenin besliste anders! Ze moeten zich de pleuris schamen dat ze er zo'n puinhoop van hebben gemaakt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 maart 2018 - 21:59   quote  deeplink  
Ik kan er niet eens om lachen! Op dit zooitje staan wij 10 punten achter!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 10 maart 2018 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2018 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ze lachen ons in Eindhoven nog steeds uit. Je had godverdomme alles zelf kunnen beslissen maar een stel dombo's bovenin besliste anders! Ze moeten zich de pleuris schamen dat ze er zo'n puinhoop van hebben gemaakt.
Denk niet dat de dombo's bovenin er wat aan kunnen doen dat die jongens beneden als een stel verwaande lamzakken het veld op gaan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 maart 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2018 - 22:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk niet dat de dombo's bovenin er wat aan kunnen doen dat die jongens beneden als een stel verwaande lamzakken het veld op gaan
Niet??? Nou denk dat ze er toch echt wel voor 90% verantwoordelijk voor zijn wat voor puinhoop het is binnen de club. En je merkt dat het doorwerkt op het veld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 maart 2018 - 23:16   quote  deeplink  
Wat stond dat Barcelona toch af en toe behoorlijk te schutteren achterin. Het is dat Malaga er niets mee deed maar poe poe poe. Overigens ook terecht rood voor Samuel. Wat raar dat er dan nog medespelers zijn die als een achterlijke gaan protesteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 maart 2018 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 maart 2018 - 21:59 schreef Loetje het volgende:
Ik kan er niet eens om lachen! Op dit zooitje staan wij 10 punten achter!
Zeg toch ook niet dat wij lachen???? Ik zeg dat ze in eindhoven ons nog steeds uitlachen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0945830