BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 05 april 2018 - 22:39   quote  deeplink  
2e helft is helaas een ramp
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 april 2018 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 april 2018 - 21:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Milner en Henderson lopen zich helemaal kapot. Wat missen wij zulke spelers in onze selectie. Het zijn niet de mooiste spelers maar wat een inzet.
eeenohhhh haha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 06 april 2018 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2018 - 13:11 schreef Eide het volgende:
Wat gister ook meermaals werd aangehaald, maar een beetje als Seedorf destijds. Clarence was in clubverband een legende maar bij Oranje wilde het maar niet vlotten.
"Wat kon Seedorf nog gebeuren, toen hij van elf meter schoot..?..er is leven, er is leven na de dood"
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 06 april 2018 - 09:21   quote  deeplink  
Dit wordt echt een belangrijk weekend.
Hakim, Klaas Jan, Nico en Donny op scherp. Mis je die in Eindhoven, dan zou PSV (als ik het goed heb uitgerekend) zomaar eens kampioen kunnen worden tegen ons.

Jong kan in het onderlinge duel met NEC eindelijk afstand nemen, wat ze de afgelopen weken verzuimd hebben.
remco k
 remco k - vrijdag 06 april 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 09:21 schreef Jaccio het volgende:
Dit wordt echt een belangrijk weekend.
Hakim, Klaas Jan, Nico en Donny op scherp. Mis je die in Eindhoven, dan zou PSV (als ik het goed heb uitgerekend) zomaar eens kampioen kunnen worden tegen ons.

Jong kan in het onderlinge duel met NEC eindelijk afstand nemen, wat ze de afgelopen weken verzuimd hebben.
Staat nog een ander club boven Jong Ajax he.. Fortuna heeft een punt meer
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 06 april 2018 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat nog een ander club boven Jong Ajax he.. Fortuna heeft een punt meer
Heb je helemaal gelijk in inderdaad. Zijn alweer ingehaald natuurlijk.
Jammer zeg
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 06 april 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 09:21 schreef Jaccio het volgende:
Dit wordt echt een belangrijk weekend.
Hakim, Klaas Jan, Nico en Donny op scherp. Mis je die in Eindhoven, dan zou PSV (als ik het goed heb uitgerekend) zomaar eens kampioen kunnen worden tegen ons.

Jong kan in het onderlinge duel met NEC eindelijk afstand nemen, wat ze de afgelopen weken verzuimd hebben.
En tegelijkertijd moeten ze ook nog maar even in Alkmaar winnen. Misschien dat ze de ban kunnen doorbreken van het verliezen tegen de traditionele top 3.

Aan de andere kant zie ik het Ajax onder Ten Hag nooit winnen van PSV.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 06 april 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 17:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En tegelijkertijd moeten ze ook nog maar even in Alkmaar winnen. Misschien dat ze de ban kunnen doorbreken van het verliezen tegen de traditionele top 3.

Aan de andere kant zie ik het Ajax onder Ten Hag nooit winnen van PSV.
Mocht AZ winnen morgen, dan zal PSV behoorlijk nerveus zijn voor de wedstrijd tegen Ajax denk ik. Hoop ik kan ik beter zeggen.
Maargoed, daarvoor moeten wij zelf eerst maar eens zien te winnen en geen domme kaarten pakken. Zal al lastig genoeg worden.
Zul je net zien dat we het zelf weer laten afweten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 april 2018 - 21:06   quote  deeplink  
Ik zal je alvast uit de droom halen Jaccio. P$V wint gewoon. Jammer maar helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 12:47   quote  deeplink  
Wij gaan richting Mönchengladbach. Glabach - Hertha. Als sommige het leuk vinden, wil ik er vanavond of morgen wel wat foto's van op het forum gooien.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 april 2018 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2018 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Stoke wel een hele mooie voetbal geschiedenis als een van de oudste clubs ter wereld.

Zit je midden in een mooi rondje met forrest Liverpool machester Sheffield Birmingham leicester
Zo hé. Stoke is ouder dan ik dacht.

Sheffield had ik nog niet naar gekeken, maar wat een stadions joh. 32k en 40k voor clubs op dat niveau. Weet niet of het vaak vol zit, maar das zeker iets om naar te kijken.

Biringham is dan wel weer erg ver rijden. Met de trein is het misschien te doen. Leicester geldt eigenlijk hetzelfde voor.
Er is zoveel te zien in Engeland, ben echt langere vakanties nodig, of meer geld...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 april 2018 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2018 - 20:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb op in Parijs 2 schotse jongens ontmoet. Leight en Neill. 2 fans met seizoenskaarten van Celtic. Dan is het lijntje gauw gelegd. En vandaar ook dat ik daar ben geweest.
De old firm is in ieder geval een van de mooiste derby's/classico's ter wereld. Dat garandeer ik je.

Stoke is inderdaad wel te doen, maar die heb ik bewust niet genoemd. Oud maar ook vrij kill. Stoke on trent is een vrij dooie boel vind ik.

Leeds is een en al historie. Ook op dagen dat er geen wedstrijden zijn lopen er daar rond het stadion talloze supporters en die kunnen je echt van alles vertellen. Trots en pijn komt daar heel dicht bij elkaar. Vandaar dat ik dat als een soort advies/tip geef.
Aha, dat is echt super handig man. Dan wil het nog wel een keer om kaarten te krijgen voor dat soort potjes.

Leeds klinkt wel echt interessant. Kijken of ik mn maat over kan halen om daar ook een kijkje te nemen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 april 2018 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 12:47 schreef Loetje het volgende:
Wij gaan richting Mönchengladbach. Glabach - Hertha. Als sommige het leuk vinden, wil ik er vanavond of morgen wel wat foto's van op het forum gooien.
Graag :D
Gladbach mooi stadion man!

Geniet ervan!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 13:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Graag :D
Gladbach mooi stadion man!

Geniet ervan!
Alle thuis en uitsupporters gewoon door elkaar he. Machtig!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 16:54   quote  deeplink  
Die 1-1 hier wordt net afgekeurd, alleen gebeurd het aan mijn overzijde en kan het dus niet zien. Iemand van jullie die gezien heeft waarom? Geen beelden gezien hier van videoscheids
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 17:09   quote  deeplink  
Pingel door de videoscheids. Video en goal komen nog hier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 april 2018 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 15:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alle thuis en uitsupporters gewoon door elkaar he. Machtig!
Dat is echt niet altijd hoor.
remco k
 remco k - zaterdag 07 april 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Az 2-0 voor tegen psv.
Eide
 Eide - zaterdag 07 april 2018 - 21:05   quote  deeplink  
Verdient ook, spelen goed.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 07 april 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Benieuwd of wij in staat zijn om er morgen vol voor te gaan.
remco k
 remco k - zaterdag 07 april 2018 - 21:20   quote  deeplink  
Hahaha en dan in twee minuten twee goals tegen en nu de bal op de stip.
Eide
 Eide - zaterdag 07 april 2018 - 21:20   quote  deeplink  
Hier wordt psv wel geholpen door Blom hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 april 2018 - 21:25   quote  deeplink  
binnen 5 minuten van 2-0 naar 2-3.....
remco k
 remco k - zaterdag 07 april 2018 - 21:31   quote  deeplink  
Lozano valt gewoon boor hem langs man. Echt werkelijk waar.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 07 april 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Ja daaaaaaaaaag
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 07 april 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Lucky Ajax haha
remco k
 remco k - zaterdag 07 april 2018 - 21:42   quote  deeplink  
City na een 2-0 voorsprong waar het 6-0 had moeten zijn met 2-3 verliezen.

Zeg 9 kansen krijgen en de tegenstander 3. Pff dat is wel zuur hoor.
Brandje
 Brandje - zaterdag 07 april 2018 - 21:43   quote  deeplink  
Az-Blom 2-3. Dit is zelden vertoond dat een club zo opzichtig wordt geholpen door een scheidsrechter. Echt te bizar voor woorden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is echt niet altijd hoor.
Wel of niet altijd, het is uniek. Bij Dortmund - Mainz was het ook al zo.
Eide
 Eide - zaterdag 07 april 2018 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 22:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel of niet altijd, het is uniek. Bij Dortmund - Mainz was het ook al zo.
En de fans van Schalke en Hamburg sloegen elkaar vandaag de kopf in (buiten het stadion)
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 22:26 schreef Eide het volgende:

[..]

En de fans van Schalke en Hamburg sloegen elkaar vandaag de kopf in (buiten het stadion)
Wij hebben tot 8 uur met supporters van Hertha die pot zitten kijken buiten het stadion.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 april 2018 - 23:25   quote  deeplink  
Goh, wat een verrassing weer dat p$v heeft gewonnen!! NOT!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 april 2018 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 22:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel of niet altijd, het is uniek. Bij Dortmund - Mainz was het ook al zo.
Nou top. Hier kan dat ook hoor. Maar echt niet tegen elke ploeg. We doen altijd alsof het in het buitenland wel kan, maar daar gebeurd het ook gewoon. En meestal erger.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 april 2018 - 23:36   quote  deeplink  
Godverdegodverdegodver, het zal es niet
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 23:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou top. Hier kan dat ook hoor. Maar echt niet tegen elke ploeg. We doen altijd alsof het in het buitenland wel kan, maar daar gebeurd het ook gewoon. En meestal erger.
Indd top. Hier kan bijna helemaal niks. Dit is een grote zeikcompetitie. Veel meer respect daar. In alles. En geweld is er overal. Maar dat maakt het daar nog altijd een heel stuk beter san het hier ooit zal zijn!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 april 2018 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 22:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel of niet altijd, het is uniek. Bij Dortmund - Mainz was het ook al zo.
Klopt! Dortmund Eintracht Frankfurt ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 april 2018 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Indd top. Hier kan bijna helemaal niks. Dit is een grote zeikcompetitie. Veel meer respect daar. In alles. En geweld is er overal. Maar dat maakt het daar nog altijd een heel stuk beter san het hier ooit zal zijn!
Niet overdrijven Loet! Je klinkt nu net als een wijf met haar maandelijkse probleem.

Hier kan genoeg, er gebeurd in het buitenland veel meer dan hier. Alleen hier staat het dagen in de media en daar niet.
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 00:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet overdrijven Loet! Je klinkt nu net als een wijf met haar maandelijkse probleem.

Hier kan genoeg, er gebeurd in het buitenland veel meer dan hier. Alleen hier staat het dagen in de media en daar niet.
Ben er vaak genoeg geweest dus weet ik inmiddels wel wat ik zeg. Overigens doe je niks anders dan Duitsland ophemelen. En dit constateer ik nu ook.

Nederland is gewoon ronduit ruk. Ben in alle stadions geweest op de Kuip na en alles deugt voor geen meter.

En daar haalt Bild ook dingen dagenlang aan. Net als hier andere kranten dingen dagenlang aanhalen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 april 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 01:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben er vaak genoeg geweest dus weet ik inmiddels wel wat ik zeg. Overigens doe je niks anders dan Duitsland ophemelen. En dit constateer ik nu ook.

Nederland is gewoon ronduit ruk. Ben in alle stadions geweest op de Kuip na en alles deugt voor geen meter.

En daar haalt Bild ook dingen dagenlang aan. Net als hier andere kranten dingen dagenlang aanhalen
Ga jij je eens verdiepen in de rivaliteit tussen de verschillende clubs in het buitenland (en dan doel ik niet alleen op Duitsland). Natuurlijk is het daar mogelijk dat supporters van verschillende clubs door elkaar zitten. Dat is in Nederland namelijk ook gewoon mogelijk. Totdat er clubs spelen die qua rivaliteit niet bij elkaar kunnen zitten, zoals bijvoorbeeld Köln en Gladbach. Zo gebeurd er ook genoeg rondom wedstrijden van Frankfurt. Zoals in 2017 nog rellen zijn geweest tegen HBSC en Darmstadt. En de ultras van HSBC zijn ook geen lieverdjes, net als die van Dresden. En een jaar geleden was er nog de schandalige aanval van supporters van Dortmund op de fans van RB Leipzig.

En dit zijn enkel wat voorbeelden. Als je hier naar een wedstrijd Volendam-Ajax gaat kan je ook door elkaar heen zitten. Ook tijdens thuiswedstrijden van Ajax zitten er genoeg fans van de tegenstander op de tribune tussen de fans van Ajax. Maar tegen rivaliserende clubs meestal niet, of die laten zich dan niet horen. Ja die van de kakkies om vervolgens een rookbom af te laten gaan en het vervolgens op een lopen te zetten.

Overigens, en dan kom je op wet- en regelgeving, zijn de straffen in het buitenland ook gewoon zwaarder voor ongeregeldheden in het stadion. Dus gebeurd daar veel meer buiten de poorten, zoals bijvoorbeeld in Engeland waar clubs elkaar treffen bij pubs en dergelijke. Maar ja, tijdens een derby in Duitsland trekken ze gewoon ook even een blik van 1700 politieagenten open om de wedstrijd in goede banen te leiden. In Nederland staan we dan gelijk te zeiken. En dat is niet zo raar voor een land wat maar 16 miljoen inwoners heeft.

En ik snap niet wat een discussie over stadionbezoek te maken heeft met het ophemelen van Duitsland? Ik ben voor het Duits nationaal elftal en volg een beetje de verrichtingen van Düsseldorf. Dus als jij bedoelt dat ik het Duitse elftal altijd ophemel dan is je constatering goed en krijg je een schouderklopje van mij. Ik kijk 10x liever naar hun dan naar een pot van het Nederlands elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 april 2018 - 10:26   quote  deeplink  
Dus nu moet Ajax 3 in plaats van 2 voorrondes overleven voordat eventueel de CL wordt gehaald. En p$v moet 2 voorrondes spelen. Met een beetje geluk tref je in de eerste voorronde een ploeg die uit Luxemburg of iets dergelijks komt. Win je die, dan sta je net als p$v in dezelfde voorronde en dat terwijl zij kampioen zijn geworden. Gewoon lachwekkend dus. Enkel de kampioensbonus was lekker geweest. Verder zitten ze straks in hetzelfde schuitje en moeten ze allebei vroeg aan het seizoen beginnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 09:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ga jij je eens verdiepen in de rivaliteit tussen de verschillende clubs in het buitenland (en dan doel ik niet alleen op Duitsland). Natuurlijk is het daar mogelijk dat supporters van verschillende clubs door elkaar zitten. Dat is in Nederland namelijk ook gewoon mogelijk. Totdat er clubs spelen die qua rivaliteit niet bij elkaar kunnen zitten, zoals bijvoorbeeld Köln en Gladbach. Zo gebeurd er ook genoeg rondom wedstrijden van Frankfurt. Zoals in 2017 nog rellen zijn geweest tegen HBSC en Darmstadt. En de ultras van HSBC zijn ook geen lieverdjes, net als die van Dresden. En een jaar geleden was er nog de schandalige aanval van supporters van Dortmund op de fans van RB Leipzig.

En dit zijn enkel wat voorbeelden. Als je hier naar een wedstrijd Volendam-Ajax gaat kan je ook door elkaar heen zitten. Ook tijdens thuiswedstrijden van Ajax zitten er genoeg fans van de tegenstander op de tribune tussen de fans van Ajax. Maar tegen rivaliserende clubs meestal niet, of die laten zich dan niet horen. Ja die van de kakkies om vervolgens een rookbom af te laten gaan en het vervolgens op een lopen te zetten.

Overigens, en dan kom je op wet- en regelgeving, zijn de straffen in het buitenland ook gewoon zwaarder voor ongeregeldheden in het stadion. Dus gebeurd daar veel meer buiten de poorten, zoals bijvoorbeeld in Engeland waar clubs elkaar treffen bij pubs en dergelijke. Maar ja, tijdens een derby in Duitsland trekken ze gewoon ook even een blik van 1700 politieagenten open om de wedstrijd in goede banen te leiden. In Nederland staan we dan gelijk te zeiken. En dat is niet zo raar voor een land wat maar 16 miljoen inwoners heeft.

En ik snap niet wat een discussie over stadionbezoek te maken heeft met het ophemelen van Duitsland? Ik ben voor het Duits nationaal elftal en volg een beetje de verrichtingen van Düsseldorf. Dus als jij bedoelt dat ik het Duitse elftal altijd ophemel dan is je constatering goed en krijg je een schouderklopje van mij. Ik kijk 10x liever naar hun dan naar een pot van het Nederlands elftal.
Dan moet je over dat laatste stukje van je toch zeker maar even je posts gaan teruglezen! Niks meer en niks minder.

En ik doel inderdaad op dat daar alles beter is. Support tot beleving. Incidenten heb je overal. Maar dat dit een heel groot voorbeeld voor Nederland, is me voor de zoveelste keer nog duidelijker geworden.

En door wedstrijden te bezoeken zie je een heel stuk meer dan op welke TV dan ook. Je doet alsof ik namelijk zeg dat er nergens incidenten zijn in Duitsland, enkel zeg ik dat helemaal nergens. Duitsland heeft hooligans en overal hebben ze die. Ik zeg wel dat dit de 4e pot is die ik bezocht in Duitsland en ik weer dingen zie waar ze hier alleen maar van kunnen dromen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 08 april 2018 - 11:46   quote  deeplink  
Als ze er maar alles aan doen om ervoor te zorgen dat PSV niet tegen ons kampioen wordt volgende week
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 11:53   quote  deeplink  
Gaat gebeuren!
Brandje
 Brandje - zondag 08 april 2018 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 11:53 schreef Loetje het volgende:
Gaat gebeuren!
Zou wel "de kers op de taart zijn" voor dit rampseizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 april 2018 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 11:53 schreef Loetje het volgende:
Gaat gebeuren!
Of met 1-0 achter staan, de boeren zien feesten en dan in de 95ste minuut gelijk maken. ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 08 april 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Echt balen man. Europees wordt heel lastig. Benieuwd wat dit met de jongens doet die al vrij lastig te behouden waren.
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 14:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of met 1-0 achter staan, de boeren zien feesten en dan in de 95ste minuut gelijk maken. ;-)
Dan liever met 1-6 winnen dat die nog het hele feest erna door dreunt.
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 14:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zou wel "de kers op de taart zijn" voor dit rampseizoen.
Jep. Dat dacht ik dus ook al. En dan is de conclusie dat het een inkt en inktzwart seizoen is. En misschien wel de ergste in 30/40 jaar.
remco k
 remco k - zondag 08 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
De wedstrijd tussen jong Ajax en NEC moet worden overgespeeld omdat de knvb Ajax niet juist geïnformeerd heeft dat Teun Bijleveld geschorst was en Ajax deze jongen dus heeft laten spelen.

Sorry maar dit is zelfs voor de knvb toch wel rock bottom
Loetje
 Loetje - zondag 08 april 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Kan Ajax hier een hoger beroep tegen doen aangezien zij het zwart op wit hebben?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0875940