BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 23:23   quote  deeplink  
Leegloop man bij Twente als ze degraderen. Zit er een interessante speler voor ons tussen?
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 01:15   quote  deeplink  
In mijn beleving niet. Niet een die op dat niveau ook maar een beetje constant en goed presteert.

Ik zou vooral willen dat Ajax een eventuele degradatie van HSV in de gaten houdt. Wellicht Van Drongelen en of Kostic.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 09:49   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/808804/blind-wil-ooit-terugkeren-als-ajax-mij-benadert-zal-ik-daar-over-nadenken-.html

Die kunnen we al vergeten als mogelijke versterking
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 22:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Vind het echt zielig voor ze.
Zijn degenen die verantwoordelijk voor dat bedrog waren niet al weg?
Nee, niet allemaal. Deel zit nog in Zeist!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Als ze 35 zijn willen ze ineens wel!
remco k
 remco k - zondag 15 april 2018 - 10:07   quote  deeplink  
Verstappen vandaag gewoon weer niet goed genoeg. Twee keer de baan af door eugen schuld. Met iets meer geduld had ie gewoon Reijnen vandaag.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 01:15 schreef Loetje het volgende:
In mijn beleving niet. Niet een die op dat niveau ook maar een beetje constant en goed presteert.

Ik zou vooral willen dat Ajax een eventuele degradatie van HSV in de gaten houdt. Wellicht Van Drongelen en of Kostic.
Vond die 34 van Twente altijd wel een leuke speler.
HSV ken ik niet goed genoeg, maar daar zal vast ook wat leuks rondlopen inderdaad.
Al zullen er daar wat meer kapers op de kust staan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 01:15 schreef Loetje het volgende:
In mijn beleving niet. Niet een die op dat niveau ook maar een beetje constant en goed presteert.

Ik zou vooral willen dat Ajax een eventuele degradatie van HSV in de gaten houdt. Wellicht Van Drongelen en of Kostic.
Dat is eindelijk zover! Te vaak al gezwijnd de afgelopen jaren!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 10:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is eindelijk zover! Te vaak al gezwijnd de afgelopen jaren!
Jep. Jaren wanbeleid terwijl ze een van de grootste clubs daar zijn qua historie he.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 10:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Vond die 34 van Twente altijd wel een leuke speler.
HSV ken ik niet goed genoeg, maar daar zal vast ook wat leuks rondlopen inderdaad.
Al zullen er daar wat meer kapers op de kust staan
Tuurlijk! Maar dan moet je zorgen voor de meest interessante aanbieding. Menig ander was ook altijd zeer positief over Kostic in Groningen. Ik denk dat je met hem al 10 goals en 15 assists minimaal binnenhaalt. Nou daar betaal ik dan liever 10 miljoen voor hoor.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 april 2018 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 20:38 schreef Eide het volgende:
Kramer is ook echt een beroepslul. Trapt bewust Buttner in het gezicht. Wat mij betreft minimaal 6 wedstrijden en eigenlijk moet geen enkele club deze dwaas ooit nog willen opstellen.
Enorm vieze actie.

Ik voorspel nu alvast dat hij uiteindelijk wegkomt met 3 wedstrijden schorsing zodat hij weer mee kan doen in play offs.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 11:52   quote  deeplink  
Nouja, als ik de verklaring van Buttner hoor, kan dat wel eens zwaar gaan wegen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 11:53   quote  deeplink  
Kramer hoort thuis in een gesticht. Niet voor het eerst dat hij zoiets doet of er een beweging voor maakt. Wedstrijd tegen Ajax nooit vergeten richting onze doelman.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 11:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk! Maar dan moet je zorgen voor de meest interessante aanbieding. Menig ander was ook altijd zeer positief over Kostic in Groningen. Ik denk dat je met hem al 10 goals en 15 assists minimaal binnenhaalt. Nou daar betaal ik dan liever 10 miljoen voor hoor.
Ja dat is waar. Vraag me alleen af of het een optie is voor Ajax, want wat doe je dan met Kluivert en Bande?
Het zou een goede investering zijn, maar of het in de ogen van de leiding een nodige is vraag ik me af.

Denk dat ze de positie van de Ligt als prioriteit zullen zien. Terecht ook overigens.
Want als die vertrekt, trek je een behoorlijk jasje uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 11:56 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Vraag me alleen af of het een optie is voor Ajax, want wat doe je dan met Kluivert en Bande?
Het zou een goede investering zijn, maar of het in de ogen van de leiding een nodige is vraag ik me af.

Denk dat ze de positie van de Ligt als prioriteit zullen zien. Terecht ook overigens.
Want als die vertrekt, trek je een behoorlijk jasje uit.
Ik weet het. Maar Kluivert moet ik eerst maar eens zien of die blijft. Bande is helemaal verkeerd ingeschat door Ajax, dat durf ik nu al te stellen.

En ik denk dat Perr Schuurs de opvolger van De Ligt is. 2 redelijk indentieke spelers.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 12:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar Kluivert moet ik eerst maar eens zien of die blijft. Bande is helemaal verkeerd ingeschat door Ajax, dat durf ik nu al te stellen.

En ik denk dat Perr Schuurs de opvolger van De Ligt is. 2 redelijk indentieke spelers.
Kluivert zal denk ik niet vertrekken. Heeft een grote mond, maar beseft denk ik heel goed dat hij er absoluut nog niet klaar voor is. Papa Kluivert zal ook wel op hem inpraten en met name Koeman zal hem dringend adviseren gewoon lekker bij Ajax te blijven, zeker nu hij zo dicht tegen het nl elftal aan zit.

Over Bande durf ik geen voorspelling te doen. Heb die jongen nooit zien spelen eerlijkgezegd. Videootje van 2 minuten hooguit. Ik laat me dus verassen.

Schuurs was ik helemaal vergeten. Ik las dat Ajax ook weer achter die Malagan ofzo aan zit, dus denk dat ze Schuurs nog niet als directe versterking zien en bij jong zullen stallen eerst.
Ik hoop dat de Ligt nog minimaal 1 seizoen blijft, maar wordt heel lastig als ik de geruchten zo lees. Ook weer 3 scouts op de tribune voor hem vanmiddag en ManC die bereid zou zijn die €58M neer te leggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Jaccio --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 april 2018 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 11:56 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Vraag me alleen af of het een optie is voor Ajax, want wat doe je dan met Kluivert en Bande?
Het zou een goede investering zijn, maar of het in de ogen van de leiding een nodige is vraag ik me af.

Denk dat ze de positie van de Ligt als prioriteit zullen zien. Terecht ook overigens.
Want als die vertrekt, trek je een behoorlijk jasje uit.
Valt wel mee denk ik. De Ligt is goed te vervangen, zeker voor het geld wat je ervoor zou moeten krijgen. Ze hebben ook nogal wat achter de hand met Wöber, Veltman en Schuurs. Daarnaast zijn ze al bezig met die Magallan van Boca. Dus moet wel goed komen.
remco k
 remco k - zondag 15 april 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 10:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is eindelijk zover! Te vaak al gezwijnd de afgelopen jaren!
Jup. Compleet wanbeleid wat daar geboerd wordt. Al jaren.
remco k
 remco k - zondag 15 april 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 12:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar Kluivert moet ik eerst maar eens zien of die blijft. Bande is helemaal verkeerd ingeschat door Ajax, dat durf ik nu al te stellen.

En ik denk dat Perr Schuurs de opvolger van De Ligt is. 2 redelijk indentieke spelers.
Ik vraag me alleen wel af of schuurs dat niveau ook gaat halen. Inderdaad wel hetzelfde type.

Bande prima voordat ie een contract tekende bij ons. Daarna geen pepernoot meer geraakt.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 12:51 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kluivert zal denk ik niet vertrekken. Heeft een grote mond, maar beseft denk ik heel goed dat hij er absoluut nog niet klaar voor is. Papa Kluivert zal ook wel op hem inpraten en met name Koeman zal hem dringend adviseren gewoon lekker bij Ajax te blijven, zeker nu hij zo dicht tegen het nl elftal aan zit.

Over Bande durf ik geen voorspelling te doen. Heb die jongen nooit zien spelen eerlijkgezegd. Videootje van 2 minuten hooguit. Ik laat me dus verassen.

Schuurs was ik helemaal vergeten. Ik las dat Ajax ook weer achter die Malagan ofzo aan zit, dus denk dat ze Schuurs nog niet als directe versterking zien en bij jong zullen stallen eerst.
Ik hoop dat de Ligt nog minimaal 1 seizoen blijft, maar wordt heel lastig als ik de geruchten zo lees. Ook weer 3 scouts op de tribune voor hem vanmiddag en ManC die bereid zou zijn die €58M neer te leggen.
1 jarig contract met Raiola als zaakwaarnemer? Daar roep je iets te snel denk ik eerlijk gezegd.

Bande werd gehaald als spits of linksbuiten. Ajax wil door met Huntelaar, in Dolberg zal nu minder interesse zijn en je hebt Cassierra vooralsnog nog en Sierhuis die als een komeet gaat. Bovendien speelde die amper op links en voornamelijk als een soort valse spits zoals Siem de Jong dat deed in de periode van Pantelic. Kortom, weinig hoop op. Ook een speler die vooral goed is in de counter, iets wat bij ons zelden voorkomt.

Mallagan ben ik gaan volgen sinds de interesse. Vond hem 2 potten echt goed en laaiend enthousiast, maar sindsdien niet meer. Daarbij denk ik dat van Drongelen beter is. Kan ook als CV spelen.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 13:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen wel af of schuurs dat niveau ook gaat halen. Inderdaad wel hetzelfde type.

Bande prima voordat ie een contract tekende bij ons. Daarna geen pepernoot meer geraakt.
Alleen tegen notabene Anderlecht nog een keer een puike pot. Verder inderdaad niks meer en gewoon een counterspits. Valse spits wel te verstaan.

Schuurs vind ik ook sinds de winterstop minder trouwens.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 april 2018 - 15:06   quote  deeplink  
Enorme fout van de grensrechter bij Feijenoord - Utrecht. Dessers staat volledig buitenspel en maakt zo de 1-1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Hahaha dat United deed het erom, of niet??? Eerst vorige week zorgen dat het titelfeest van City even werd uitgesteld om vervolgens vandaag te verliezen thuis en City zonder te spelen kampioen laten worden!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 april 2018 - 09:34   quote  deeplink  
Beetje raar om als ploeg voor een vol stadion een potje te gaan staan verliezen. Maar goed, als ze 2e blijven is er geen haan die er naar kraait.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 09:34 schreef NatjosFC het volgende:
Beetje raar om als ploeg voor een vol stadion een potje te gaan staan verliezen. Maar goed, als ze 2e blijven is er geen haan die er naar kraait.
Ik zeg ook niet dat ze het express hebben gedaan, maar opvallend is het wel.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 17 april 2018 - 13:23   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/bas-dost-stopt-als-international-voelde-me-verrot-na-laatste-interland~a6f84137/

Wat vinden jullie hiervan?

Zijn ze te laks omgesprongen met deze jongen? of niet om treuren?
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 april 2018 - 13:36   quote  deeplink  
Beste nummer 9 die we op het moment hebben. Als je die dan opstelt, moet je ook de aanvoer opstellen. Dus snap hem wel.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 12:43   quote  deeplink  
https://www.ajaxlife.nl/updates/ajax-moet-alweer-vroeg-aan-de-bak-komend-seizoen?

Dit wordt flink lastig. Is het misschien verstandig om een aantal spelers vroegtijdig op vakantie te sturen?

Iniedergeval de WK gangers Schone, Tagliafico, Dolberg, (Ziyech?)

Die 2e plek zullen we nu toch niet meer weggeven? gezien het programma van AZ nog
Loetje
 Loetje - woensdag 18 april 2018 - 12:56   quote  deeplink  
Haha tegen Basel, doeidoei!
Loetje
 Loetje - woensdag 18 april 2018 - 12:58   quote  deeplink  
Dit was eerst de 3e voorronde joh.
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Heeft toch totaal geen zin om uberhaubt aan te beginnen? Gewoon zorgen dat je de EL haalt en klaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 april 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Barcelona kan officieel kampioen worden in de wedstrijd tegen Real Madrid op 6 mei. Of volgende week moet Atletico verliezen en Barça 1 punt pakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 april 2018 - 23:21   quote  deeplink  
Zag er gezellig uit bij Fenerbahçe tegen Besiktas.

Overigens ook gewoon smerig hoe ze de schorsing van Kramer oplossen bij Sparta. Je stuurt de speler per direct weg maar laat hem wel ingeschreven staan zodat zijn schorsing na de play-offs is opgelost.
Eide
 Eide - vrijdag 20 april 2018 - 05:53   quote  deeplink  
Ach, welke club trekt deze rasidioot nog aan? Ik hoop toch dat er in Nederland niet veel profclubs meer zijn die deze uiterst onsportieve en onprofessionele apaat nog serieus op een lijstje hebben staan.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 april 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 05:53 schreef Eide het volgende:
Ach, welke club trekt deze rasidioot nog aan? Ik hoop toch dat er in Nederland niet veel profclubs meer zijn die deze uiterst onsportieve en onprofessionele apaat nog serieus op een lijstje hebben staan.
Je weet het nooit natuurlijk. Als je kijkt naar een Balotelli, alhoewel je daar minder van hoort de laatste jaren.

Kramer heeft wel bewezen voor een Eredivisie club een waardevolle spits te kunnen zijn en dus zou ik het op dat gebied niet raar vinden als een club hem binnen haalt. Zeker als je aan het begin van het seizoen een paar potjes verliest omdat de doelpunten niet vallen. Als deze jongen dan transfervrij is, dan zie ik een club er nog zo aan beginnen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 22:08   quote  deeplink  
Voor de liefhebber. Een heerlijke pot voetbal in de finale cola del rey
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Wordt iets te snel beslist helaas.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 21 april 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Inderdaad. Geen moment echt spannend geweest eigenlijk.
Maar toch een leuke wedstrijd om te zien
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Een fenomenaal Barcelona vandaag.

En duit is waarom Messi de beste is. Gewoon die penalty aan Coutinho geven.

Iniesta echt weergaloos vandaag.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Wat een show geeft Barca weg! Jammer van de CL voor ze.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 23:02   quote  deeplink  
5-0 voor en dan zon tackle van busquets. Belachelijk.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 23:15   quote  deeplink  
Pff kippenvel om Iniesta. 5-0 achter en dan dit joh. Wat gaaf zeg. Wat prachtig.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 21 april 2018 - 23:19   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat die man ooit werd uitgefloten in onze Amsterdam ArenA.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 april 2018 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 23:15 schreef remco k het volgende:
Pff kippenvel om Iniesta. 5-0 achter en dan dit joh. Wat gaaf zeg. Wat prachtig.
Mooi ook hoe al die sevilla fans ook hun respect tonen.
remco k
 remco k - zondag 22 april 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 01:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mooi ook hoe al die sevilla fans ook hun respect tonen.
Dat bedoelde ik inderdaad. Een heel stadion voor 1 man. En niet de eerste keer voor Iniesta.

Zonde dat er straks een einde komt aan de carrière van dit godsgeschenk voor hè voetbal.

Die prijzenkast ook. Niet normaal.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 april 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 08:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. Een heel stadion voor 1 man. En niet de eerste keer voor Iniesta.

Zonde dat er straks een einde komt aan de carrière van dit godsgeschenk voor hè voetbal.

Die prijzenkast ook. Niet normaal.
Wereldklasse. Na het WK 2010 ook in heel spanje in elk stadion, op 1 na, al het respect verdient.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 april 2018 - 18:44   quote  deeplink  
2 AZ'ers bij 1e overtreding geel terwijl Haps die minstens 4 keer een kaartwaardige overtreding maakt overal mee wegkomt.
Jaccio
 Jaccio - zondag 22 april 2018 - 20:26   quote  deeplink  
F'noord wint die beker zag ik. Goedzo.
Beide grote concurrenten een prijs nu.
AZ moet dus voor die laatste kans gaan.
Laat dat dan alsjeblieft die wake up call zijn die Ajax schijnt nodig te hebben
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 april 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Wake up call voor wat? Competitie is gespeeld. 2e plek komt ook echt niet meer in gevaar.
2e of 3e tja, als je 3e wordt zit je gelijk in de Europa League toch? Misschien is dat juist wel gunstig, over het algemeen wordt in de CL voorronde toch niks met Ajax en dan hoef je ook niet zo vroeg aan het seizoen te beginnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 april 2018 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 22:12 schreef NatjosFC het volgende:
Wake up call voor wat? Competitie is gespeeld. 2e plek komt ook echt niet meer in gevaar.
2e of 3e tja, als je 3e wordt zit je gelijk in de Europa League toch? Misschien is dat juist wel gunstig, over het algemeen wordt in de CL voorronde toch niks met Ajax en dan hoef je ook niet zo vroeg aan het seizoen te beginnen.
Volgens mij moet je als nummer 3 nog play-offs spelen in de Nederlandse competitie toch? Of vergis ik me?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1186358