BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 11 april 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 20:55 schreef Jaccio het volgende:
Juve al snel op voorsprong in Madrid
Leuke pot om te zien tot nu toe.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
Leuk man
Juve op 0-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Leuke pot om te zien tot nu toe.
Heel leuke pot inderdaad
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 21:30   quote  deeplink  
Ronaldo heeft het niet naar zijn zin. Gaat echt een kaart pakken als hij zo blijft vallen en vragen
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:04   quote  deeplink  
En 0-3 Juve
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 april 2018 - 22:06   quote  deeplink  
Heerlijke wedstrijd. Geweldig als Real Madrid er nog uit vliegt.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:23   quote  deeplink  
Druk neemt toe van Real nu.
Prachtige laatste 10 minuten krijgen we
Eide
 Eide - woensdag 11 april 2018 - 22:31   quote  deeplink  
Goh, gaan ze nog verlengen ook. Dan denk je dat Juve kansloos is en krijg je zo'n pot. Mooi hoor.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 april 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Vind die Mandzuckic wel een tank hoor. Harde werker, altijd belangrijk voor het team.
Eide
 Eide - woensdag 11 april 2018 - 22:34   quote  deeplink  
Zeker. Was bij Bayern ook al een baas.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:36   quote  deeplink  
Waaaaaaat
Dit verzin je niet
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 april 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Tuurlijk. Domme actie natuurlijk.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 april 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Direct rood wel bizar.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Rood voor Buffon. Kom op man
Hier kan je als scheids wel even rekening houden hoor vind ik
Dit afscheid verdient die man echt niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2018 door Jaccio --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 april 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 22:37 schreef Jaccio het volgende:
Rood voor Buffon. Kom op man
Hier kan je als scheids wel even rekening houden hoor vind ik
Dit afscheid verdient die man echt niet
Tja tja...
Lastig natuurlijk. Mag je eigenlijk niet doen. Maar geel had sws wel volstaan.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:41   quote  deeplink  
Wat zijn we verwend zeg deze 2 dagen.
Please laat deze week niet eindigen met een enorme domper zondag
Eide
 Eide - woensdag 11 april 2018 - 22:46   quote  deeplink  
Weinig gevoel voor decorum van deze scheidsrechter. Raar ook dat men mag acteren tot falen, wegwerpgebaren maken en nog meer maar in deze situatie dan pots zo op je strepen gaan staan. Natuurlijk zit Buffon helemaal fout maar kom op zeg.

Overigens fenomenaal ingeschoven door Ronaldo die daarna wel weer weer misselijkmakend arrogant loopt te doen. Ook hij mist elk gevoel voor decorum.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 april 2018 - 22:52   quote  deeplink  
Ben ik de enige die het geen strafschop vind? Ben helemaal klaar met al die stervende spelers die bij een kleine aanraking als door een kogel geraakt naar het gras gaan.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:53   quote  deeplink  
Wat zal die Buffon er volledig doorheen zitten zeg
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben ik de enige die het geen strafschop vind? Ben helemaal klaar met al die stervende spelers die bij een kleine aanraking als door een kogel geraakt naar het gras gaan.
Je kan hem geven.
Zal ook met druk te maken hebben misschien in zo een stadion. Was dit aan de andere kant gebeurd dan had hij hem niet durven geven denk ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 april 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 22:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je kan hem geven.
Zal ook met druk te maken hebben misschien in zo een stadion. Was dit aan de andere kant gebeurd dan had hij hem niet durven geven denk ik
Dus wederom een scheidsrechter die zich laat imponeren? Tijd dat spelers met vallende ziekte eens worden aangepakt. En pas fluiten als diegene echt geraakt wordt.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 april 2018 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus wederom een scheidsrechter die zich laat imponeren? Tijd dat spelers met vallende ziekte eens worden aangepakt. En pas fluiten als diegene echt geraakt wordt.
Tja, het blijven ook maar mensen hé uiteindelijk.
Jammer, maar dit zal altijd blijven gebeuren denk ik
Loetje
 Loetje - woensdag 11 april 2018 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus wederom een scheidsrechter die zich laat imponeren? Tijd dat spelers met vallende ziekte eens worden aangepakt. En pas fluiten als diegene echt geraakt wordt.
FIFA bepaald. Niks meer en niks minder! Andersom was die nooit gegeven!

Gevalletje je kan hem geven, maar degene die hem krijgen zijn altijd de grote! En aangezien er voor veel minder niet gefloten wordt, is dit wederom een groot schandaal voor mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 23:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

FIFA bepaald. Niks meer en niks minder! Andersom was die nooit gegeven!

Gevalletje je kan hem geven, maar degene die hem krijgen zijn altijd de grote! En aangezien er voor veel minder niet gefloten wordt, is dit wederom een groot schandaal voor mij.
Twee duels van de 4 die op een bizarre wijze door de FIFA beïnvloed worden, en we slikken het met zijn allen..
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 10:22   quote  deeplink  
Ronaldo gister ook swalbe op swalbe op het veld, constant misbaar maken na de scheidsrechter en ga zo maar door. Die had er echt al lang en breed af gemoeten..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 10:27   quote  deeplink  
Ik moet wel zeggen dat het zeer vermakelijk is geweest.

De afgelopen 2 dagen ongelooflijk verwend met verrassende uitschakelingen, prachtige wedstrijden met een bizar verloop.

ManC uitgeschakeld door Liverpool. 2 prachtig mooie wedstrijden met een voor mij zeer verrassend resultaat. Gebeurde weer van alles in die wedstrijd.

Barca. Tja, wat kan ik daar nog over zeggen. Niemand had verwacht dat Roma die achterstand nog goed zou maken. Ze flikken het toch.

Als kers op de taart gister Juve een achterstand van 3 doelpunten zien wegwerken in een kolkend Bernabeu, vervolgens alles toch uit de handen zien glippen door een perfect ingeschoten beslissende strafschop in de laatste minuut van de extra tijd en een interview kort na de wedstrijd met een bevlogen, passievolle en emotionele ervaren Buffon.

Man, mooier en spannender dan dit wordt het echt niet.

Hopelijk is deze spanning en passie een voorbode van het, meestal, vrij tamme WK.

Ik vraag me wel af, als Ronaldo in de eerste helft geel had gehad, wat verdiend geweest zou zijn.
Had die scheids hem na die viering van dat doelpunt een 2e gele kaart gegeven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 10:37   quote  deeplink  
Wat betreft arbitrale beslissingen.. Weet je, het zijn uiteindelijk ook maar mensen van vlees en bloed. Ik denk dat het voor ieder mens onmogelijk is om ten alle tijden objectief te handelen en jezelf niet te laten imponeren en beinvloeden in zulke situaties.

En eerlijk, dit soort dingen geeft toch wel een bepaald soort charme aan het voetbal.

Tuurlijk is het niet altijd leuk en zou het eigenlijk niet mogen, maar zolang we afhankelijk zijn van mensen zullen dit soort fouten gemaakt worden.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 10:37 schreef Jaccio het volgende:
Wat betreft arbitrale beslissingen.. Weet je, het zijn uiteindelijk ook maar mensen van vlees en bloed. Ik denk dat het voor ieder mens onmogelijk is om ten alle tijden objectief te handelen en jezelf niet te laten imponeren en beinvloeden in zulke situaties.

En eerlijk, dit soort dingen geeft toch wel een bepaald soort charme aan het voetbal.

Tuurlijk is het niet altijd leuk en zou het eigenlijk niet mogen, maar zolang we afhankelijk zijn van mensen zullen dit soort fouten gemaakt worden.
Dit is veel en veel te makkelijk. 1 fout oke, maar dit zijn structurele fouten die altijd in het voordeel van de grote clubs vallen, altijd.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 11:06   quote  deeplink  
Denk daarbij ook nog eens aan Real - Bayern vorig jaar en het jaar daarvoor tegen Atletico. Nu wederom. Real gaat naar alle waarschijnlijkheid voor de 3e keer op rij de CL winnen. Knap hoor, maar dit is het 3 jaar op rij waar de arbitrage zo'n enorme rol speelt over wel of geen uitschakeling van Real, dat het geen toeval meer is. Dit zijn niet steeds 1 foutje, maar een stuk of 3/4 enorme per wedstrijd. Dat kan gewoon echt niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 11:17   quote  deeplink  
Fenomene reactie trouwens gisteren van Chiellini gisteren bij het penalty moment. Even een gebaar maken van betalen. Zo van 'jullie worden betaald'. En als ik een beetje kan liplezen, zei die ook 'you pay'
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 11:18   quote  deeplink  
En over je laatste zin, shirt uit is bij iedereen geel. 1x gezien dat het niet zo was bij Nathan van Vitesse.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 11:18 schreef Loetje het volgende:
En over je laatste zin, shirt uit is bij iedereen geel. 1x gezien dat het niet zo was bij Nathan van Vitesse.
I know. Maar vraag me af of hij hem had durven geven of gewoon gelijk had afgefloten om zichzelf die beslissing te besparen. Omdat dat dan rood voor Ronaldo zou betekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 10:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is veel en veel te makkelijk. 1 fout oke, maar dit zijn structurele fouten die altijd in het voordeel van de grote clubs vallen, altijd.
Ja, ik weet het. Maar ik denk wel dat het meer met een bepaalde druk en emotie te maken heeft dan met geld, zoals veel mensen beweren.
Laat me voorop stellen dat ik het niet goed vind, maar ik denk wel dat zolang we van menselijke beslissingen afhankelijk zijn we hiermee te maken blijven houden.

Bijvoorbeeld rood voor Buffon, vond ik volstrekt onnodig en slecht aangevoeld van de scheids. Daar lever ik dan kritiek op. Maar volgens de regels is die kaart gewoon terecht. Ik doe in die situatie dus wel beroep op zijn emotie, maar verwacht in andere situaties weer dat hij gewoon volgens de regels fluit.

Dat soort dingen maken het wel heel erg lastig hoor voor een scheids.

Vandaar dat ik zeg het hoort er voor mij gewoon een beetje bij. Als alles strak en robotisch beslist wordt verliest het voetbal een heleboel van zijn charme.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 11:17 schreef Loetje het volgende:
Fenomene reactie trouwens gisteren van Chiellini gisteren bij het penalty moment. Even een gebaar maken van betalen. Zo van 'jullie worden betaald'. En als ik een beetje kan liplezen, zei die ook 'you pay'


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 11:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

I know. Maar vraag me af of hij hem had durven geven of gewoon gelijk had afgefloten om zichzelf die beslissing te besparen. Omdat dat dan rood voor Ronaldo zou betekenen.
Nee dan had die 110% zeker rood gehad.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 11:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Maar ik denk wel dat het meer met een bepaalde druk en emotie te maken heeft dan met geld, zoals veel mensen beweren.
Laat me voorop stellen dat ik het niet goed vind, maar ik denk wel dat zolang we van menselijke beslissingen afhankelijk zijn we hiermee te maken blijven houden.

Bijvoorbeeld rood voor Buffon, vond ik volstrekt onnodig en slecht aangevoeld van de scheids. Daar lever ik dan kritiek op. Maar volgens de regels is die kaart gewoon terecht. Ik doe in die situatie dus wel beroep op zijn emotie, maar verwacht in andere situaties weer dat hij gewoon volgens de regels fluit.

Dat soort dingen maken het wel heel erg lastig hoor voor een scheids.

Vandaar dat ik zeg het hoort er voor mij gewoon een beetje bij. Als alles strak en robotisch beslist wordt verliest het voetbal een heleboel van zijn charme.
Die scheidsrechters worden daarvoor opgeleid gappie. Als je niet onder druk kunt fluiten, moet je het niet dien.

Die rode kaart is ook niet terecht, hij duwt de scheids niet maar wordt tegen de scheids aangeduwd. Dat is een hele andere situatie als de eerste.

En ik zeg al, fouten zijn menselijk. Maar wanneer het woord toeval gaat verdwijnen en dit voor het 3e jaar op rij gebeurd, moet je het menselijke aspect gaan weglaten.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Ik kan het filmpje niet openen. Blijft wit.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik kan het filmpje niet openen. Blijft wit.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=01eN6XO1zNs
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die scheidsrechters worden daarvoor opgeleid gappie. Als je niet onder druk kunt fluiten, moet je het niet dien.

Die rode kaart is ook niet terecht, hij duwt de scheids niet maar wordt tegen de scheids aangeduwd. Dat is een hele andere situatie als de eerste.

En ik zeg al, fouten zijn menselijk. Maar wanneer het woord toeval gaat verdwijnen en dit voor het 3e jaar op rij gebeurd, moet je het menselijke aspect gaan weglaten.
Ik weet dat ze ervoor worden opgeleid, maar denk toch dat het onmogelijk is voor een persoon om zich daar volledig van af te sluiten. Dat kan gewoon niet.

Maar wij hebben beelden, herhalingen. Hij moet het in een split second beoordelen en moet dus afgaan op zijn eerste instinct. Hij ervaarde het als een duw, dus rood. Vandaar dat ik zeg, zolang we afhankelijk zijn van menselijke beslissingen blijven we dit soort dingen houden.

Maargoed, dat is slechts mijn bescheiden mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:11 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik weet dat ze ervoor worden opgeleid, maar denk toch dat het onmogelijk is voor een persoon om zich daar volledig van af te sluiten. Dat kan gewoon niet.

Maar wij hebben beelden, herhalingen. Hij moet het in een split second beoordelen en moet dus afgaan op zijn eerste instinct. Hij ervaarde het als een duw, dus rood. Vandaar dat ik zeg, zolang we afhankelijk zijn van menselijke beslissingen blijven we dit soort dingen houden.

Maargoed, dat is slechts mijn bescheiden mening.
Wanneer het een enkele fout betreft, zou ik me volledig aansluiten bij jou stukje. Die ene fout is menselijk.

Maar zo zwaar opzichtig en meerdere keren per wedstrijd en het 3e seizoen op rij, iedere keer aan die ene specifieke ploeg, maakt dat dit bovenstaande niet gerelateerd is op deze situatie.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanneer het een enkele fout betreft, zou ik me volledig aansluiten bij jou stukje. Die ene fout is menselijk.

Maar zo zwaar opzichtig en meerdere keren per wedstrijd en het 3e seizoen op rij, iedere keer aan die ene specifieke ploeg, maakt dat dit bovenstaande niet gerelateerd is op deze situatie.
Waar zou dit vandaan komen dan denk je?
FIFA? matchfixing?
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Waar zou dit vandaan komen dan denk je?
FIFA? matchfixing?
Dat laatste komt er vanzelf uitrollen dus lijkt me niet. Maar ik geloof echt dat geld hier regeert. Net als ik me verbaas over lotingen. Maar dat laatste is gevoel en kan ik nooit onderbouwen.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 13:02   quote  deeplink  
En er zijn heel veel FIFA medewerkers weggezet omdat ze illegaal geld ontvangen hadden. Dus waarom niet he. Ik vind het nog steeds flink stinken daar.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 12 april 2018 - 13:02   quote  deeplink  
Dit lijkt me overigens wel een penalty. Slechte actie van Benatia die de bal niet speelt voor dat hij Vazquez onjuist hindert om de bal aan te nemen en in te spelen.

Maar Benatia wist ook wel dat het anders een doelpunt zou zijn, dus die trek aan de noodrem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door NatjosFC --
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 11:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

I know. Maar vraag me af of hij hem had durven geven of gewoon gelijk had afgefloten om zichzelf die beslissing te besparen. Omdat dat dan rood voor Ronaldo zou betekenen.
Ronaldo doet niks zonder reden en ik weet 200% zeker dat hij zijn shirt nooit had uitgedaan als hij al een keer geel zou hebben gehad..

Overigens vond ik hem gister echt ouderwets irritant, alleen in de eerste helft al zijn er echt verschillende momenten dat de scheidsrechter hem gewoon geel MOET geven, regels zijn niet vrij interpreteerbaar, en dat is nu wel het geval.

Het hele feit dat de fifa ondanks dat alle middelen er gewoon zijn, niet overgaat tot die middelen, maakt voor mij 1 ding glashelder. Ze doen het niet om het beinvloedbaar te houden.

Met doellijntechnologie kunnen ze dingen niet meer beinvloeden..
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die scheidsrechters worden daarvoor opgeleid gappie. Als je niet onder druk kunt fluiten, moet je het niet dien.

Die rode kaart is ook niet terecht, hij duwt de scheids niet maar wordt tegen de scheids aangeduwd. Dat is een hele andere situatie als de eerste.

En ik zeg al, fouten zijn menselijk. Maar wanneer het woord toeval gaat verdwijnen en dit voor het 3e jaar op rij gebeurd, moet je het menselijke aspect gaan weglaten.
Vorig seizoen ook niet 1 keer, maar in drie wedstrijden op rij MOET Cassemiro gewoon het veld ruimen. 2 keer omdat het zijn tweede gele kaart zou moeten zijn, en 1 keer behoort hij gewoon direct rood te krijgen, in geen van de gevallen werd hij weggestuurd.

Ook bij City, 3 doelpunten die discutabel zijn, en allemaal worden ze in het nadeel van City gefloten, waarbij 1 van de drie uberhaubt geen discussie had mogen zijn.

Nee sorry, mij iets te veel toeval allemaal.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 12 april 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ronaldo doet niks zonder reden en ik weet 200% zeker dat hij zijn shirt nooit had uitgedaan als hij al een keer geel zou hebben gehad..

Overigens vond ik hem gister echt ouderwets irritant, alleen in de eerste helft al zijn er echt verschillende momenten dat de scheidsrechter hem gewoon geel MOET geven, regels zijn niet vrij interpreteerbaar, en dat is nu wel het geval.

Het hele feit dat de fifa ondanks dat alle middelen er gewoon zijn, niet overgaat tot die middelen, maakt voor mij 1 ding glashelder. Ze doen het niet om het beinvloedbaar te houden.

Met doellijntechnologie kunnen ze dingen niet meer beinvloeden..
Ze gaan het nu toch binnenkort toestaan?
In de eredivisie komt het volgend jaar vast toch?
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste komt er vanzelf uitrollen dus lijkt me niet. Maar ik geloof echt dat geld hier regeert. Net als ik me verbaas over lotingen. Maar dat laatste is gevoel en kan ik nooit onderbouwen.
Ik denk dat nog niet 5% van de matchfixing gevallen achterhaald wordt.
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ze gaan het nu toch binnenkort toestaan?
In de eredivisie komt het volgend jaar vast toch?
Het had er al jarenlang moeten zijn. Onder de druk die nu ontstaat en ontstaan is komen ze gewoon niet uit. Dat is de enige reden dat ze het doen, niet omdat ze het voetbal eerlijker willen maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 11:18 schreef Loetje het volgende:
En over je laatste zin, shirt uit is bij iedereen geel. 1x gezien dat het niet zo was bij Nathan van Vitesse.
Heeft hij geen geel gekregen dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1097168