BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:02 schreef NatjosFC het volgende:
Dit lijkt me overigens wel een penalty. Slechte actie van Benatia die de bal niet speelt voor dat hij Vazquez onjuist hindert om de bal aan te nemen en in te spelen.

Maar Benatia wist ook wel dat het anders een doelpunt zou zijn, dus die trek aan de noodrem.
Hou toch op man. Die vallende ziekte moeten ze afstraffen. Bij elke lichte aanraking gaan ze tegenwoordig naar de grond alsof er een moordaanslag is gepleegd.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 13:19   quote  deeplink  
Sorry maar waar maakt iedereen zich druk over,dit was gewoon een spatzuivere strafschop hij springt hem in zijn rug anders maakt Lucas gewoon de 1-3.Geloof me dit heeft helemaal niks met omkoping te maken.Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit geen strafschop vinden.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:19 schreef p111 het volgende:
Sorry maar waar maakt iedereen zich druk over,dit was gewoon een spatzuivere strafschop hij springt hem in zijn rug anders maakt Lucas gewoon de 1-3.Geloof me dit heeft helemaal niks met omkoping te maken.Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit geen strafschop vinden.
Denk je dat hij hem ook had gegeven als dit aan de andere kant gebeurd was?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:19 schreef p111 het volgende:
Sorry maar waar maakt iedereen zich druk over,dit was gewoon een spatzuivere strafschop hij springt hem in zijn rug anders maakt Lucas gewoon de 1-3.Geloof me dit heeft helemaal niks met omkoping te maken.Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit geen strafschop vinden.
Hou toch op man. Gaat als stervende zwaan naar de grond bij de eerste de beste aanraking. Zelfs mijn vrouw viel het op dat hij al naar de grond gaat nog voordat hij echt wordt geduwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heeft hij geen geel gekregen dan?
Jawel. Maar hij had eerder in de wedstrijd ook al meerdere keren geel moeten hebben. En de vraag was of hij dan ook nog deze kaart zou hebben gekregen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel. Maar hij had eerder in de wedstrijd ook al meerdere keren geel moeten hebben. En de vraag was of hij dan ook nog deze kaart zou hebben gekregen.
Ow zo, sorry dat begreep ik even niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat nog niet 5% van de matchfixing gevallen achterhaald wordt.
Niet direct. Maar jij weet ook hoeveel sporters na carriere hun mondje open doen. Vroeg of laat komt er nog veel naar voren.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heeft hij geen geel gekregen dan?
Jawel, maar bij een eerder moment niet.

En Nathan van Vitesse kreeg geen geel omdat hij met een shirt aandacht vroeg voor de verongelukte spelers van Campeonense
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:02 schreef NatjosFC het volgende:
Dit lijkt me overigens wel een penalty. Slechte actie van Benatia die de bal niet speelt voor dat hij Vazquez onjuist hindert om de bal aan te nemen en in te spelen.

Maar Benatia wist ook wel dat het anders een doelpunt zou zijn, dus die trek aan de noodrem.
Als de scheids het interpreteert als een onbesuisde tackle wat ik inmiddels vernomen heb, is het geen penalty. De enige reden van een penalty hier kan gevaarlijk spel zijn. Niks meer en nims minder.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:27 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk je dat hij hem ook had gegeven als dit aan de andere kant gebeurd was?
1000% nee!
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:27 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk je dat hij hem ook had gegeven als dit aan de andere kant gebeurd was?
ja dat denk ik en dan zou het ook terecht zijn.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 13:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man. Gaat als stervende zwaan naar de grond bij de eerste de beste aanraking. Zelfs mijn vrouw viel het op dat hij al naar de grond gaat nog voordat hij echt wordt geduwd.
Kijk het maar even goed terug hij komt met heel zijn gewicht in zijn rug,en dan kan je niet blijven staan,het had een zeker doelpunt geweest.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 14:58   quote  deeplink  
Sorry ik heb het idee dat er een tikkeltje anti Real gevoel in deze reacties zit.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat Klaas a.s zondag zo,n kans krijgt en Swaab hem zo in zijn rug springt en wij geen strafschop krijgen bij de stand van 0-0 in de 91ste minuut.Ik denk dan dat wij dan de hele KNVB molesteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door p111 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 15:01 schreef p111 het volgende:
Ik hoop niet dat Klaas a.s zondag zo,n kans krijgt en Swaab hem zo in zijn rug springt en wij geen strafschop krijgen bij de stand van 0-0 in de 91ste minuut.Ik denk dan dat wij dan de hele KNVB molesteren.
haha das toch het mooie van voetbal..
Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Nee, maar mij gaat het niet zozeer om wel of geen terechte strafschop. In eerste instantie vond ik het ook een strafschop, maar ik ben pas tot de conclusie gekomen dat ik het geen strafschop vind na het zien van alle herhalingen. En die heeft de scheids niet, die moet het in een split second beoordelen, dus neem het hem in deze niet zo kwalijk.

Maar... Als deze wedstrijd in Turijn was, had hij hem nooit gegeven aan Real. Daar ben ik heilig van overtuigd.

Wat betreft as zondag.. Minuut 91, 0-0, soortgelijke situatie. Aan Ajax geeft de scheids echt geen pingel. Maar aan PSV zou hij hem dan weer wel geven denk ik.

Gaan we hier met zijn allen los, media ontploft etc.. Mooi man, hoort er allemaal een beetje bij.
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 14:58 schreef p111 het volgende:
Sorry ik heb het idee dat er een tikkeltje anti Real gevoel in deze reacties zit.
Nee totaal niet zelfs. Vind ze de sterkst spelende ploeg in de cl en spelen leuk voetbal wanneer het kan.

Maar dit is absoluut geen penalty.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 15:39   quote  deeplink  
Dan mag je dus alles in de 16 als dit geen strafschop is.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 15:47   quote  deeplink  
Lees nou eens een keer. Olliver heeft gefloten voor een tackle. Dat was het niet. Dus hetgeen wat hij interpreteert is absoluut geen pingel.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 12 april 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 14:58 schreef p111 het volgende:
Sorry ik heb het idee dat er een tikkeltje anti Real gevoel in deze reacties zit.
Eens.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 14:58 schreef p111 het volgende:
Sorry ik heb het idee dat er een tikkeltje anti Real gevoel in deze reacties zit.
Als een ploeg zo erg bevoordeeld wordt ben ik er op den duur wel klaar mee. Neemt niet weg dat de interpretatie van de scheids niet was wat er uiteindelijk gebeurde.
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 18:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als een ploeg zo erg bevoordeeld wordt ben ik er op den duur wel klaar mee. Neemt niet weg dat de interpretatie van de scheids niet was wat er uiteindelijk gebeurde.
Maar ik vond het volgens de regels een overtreding, maar volgens diezelfde regels had er in die pot veel meer gefloten moeten worden, volgens diezelfde regels moet je geel krijgen voor protesteren, moet je geel krijgen voor een swalbe zowel in als buiten de 16.

En als je dan als scheidsrechter wil proberen te fluiten in de geest van de wedstrijd, dan is die beslissing om hier een penalty voor te geven echt volslagen belachelijk, om over de rode kaart van Buffon maar te zwijgen. en als je volgens de regels wil fluiten, dan is het terecht, maar had ronaldo al diverse malen van het veld gestuurd moeten worden, hadden er diverse andere spelers gele kaarten moeten hebben en had daarme het gehele beeld veranderd, waardoor waarschijnlijk diverse situaties helemaal niet hadden plaatsgevonden.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ik vond het volgens de regels een overtreding, maar volgens diezelfde regels had er in die pot veel meer gefloten moeten worden, volgens diezelfde regels moet je geel krijgen voor protesteren, moet je geel krijgen voor een swalbe zowel in als buiten de 16.

En als je dan als scheidsrechter wil proberen te fluiten in de geest van de wedstrijd, dan is die beslissing om hier een penalty voor te geven echt volslagen belachelijk, om over de rode kaart van Buffon maar te zwijgen. en als je volgens de regels wil fluiten, dan is het terecht, maar had ronaldo al diverse malen van het veld gestuurd moeten worden, hadden er diverse andere spelers gele kaarten moeten hebben en had daarme het gehele beeld veranderd, waardoor waarschijnlijk diverse situaties helemaal niet hadden plaatsgevonden.
En dan nog is het geen penalty als de scheids deze blijkt de geven voor een wilde tackle. Want dat is het niet. Het is gevaarlijk spel en dan zou je hem daarvoor moeten geven en dus niet voor wat de scheids in dit geval gezien heeft.

Daarbij viel alles is Real zijn voordeel uit. Gewoon een grote schande deze man.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 15:47 schreef Loetje het volgende:
Lees nou eens een keer. Olliver heeft gefloten voor een tackle. Dat was het niet. Dus hetgeen wat hij interpreteert is absoluut geen pingel.
Ik plaats hier mijn mening niet die van de scheidsrechter,en ik vind het een spatzuivere strafschop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 21:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik plaats hier mijn mening niet die van de scheidsrechter,en ik vind het een spatzuivere strafschop.
En ik niet, maar dan ineens is het een anti-Real reactie??? Dus dan is jouw mening een pro-Real reactie???
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 21:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik plaats hier mijn mening niet die van de scheidsrechter,en ik vind het een spatzuivere strafschop.
Net wat Warrior zegt, dan ben jij dus pro Real want vind je hem onterecht ben je anti...

Nogmaals voor de laatste keer, de scheids heeft de penalty toegekend op basis van een wilde tackle. Dat was het niet en is het nooit geweest. Gevaarlijk spel, wat wel van toepassing is geweest, is niet waargenomen en is het dus geen penalty.

Daarbij wat Remco zegt, als je in de geest van de wedstrijd fluit, is het wederom geen penalty.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 22:49   quote  deeplink  
Leuke wedstrijden vanavond. Salzburg draait een 4-2 achterstand, opgelopen in de eerste wedstrijd tegen Lazio, om en staat nu 4-1 voor. Sporting is op jacht naar 2e doelpunt om een verlenging af te dwingen tegen Atletico. Ook Leipzig moet nog 1 doelpunt scoren om door te gaan naar halve finale. Alleen Arsenal lijkt gespeeld.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 23:05   quote  deeplink  
Heb de hele week genoten. Reclame geweest voor het voetbal.

En wat floot Kuipers ontzettend goed!
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 12:11   quote  deeplink  
Arsenal loot Atletico Madrid. Zonde.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 13:16   quote  deeplink  
CL ook verziekt. Real tegen Bayern
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 13:16 schreef Loetje het volgende:
CL ook verziekt. Real tegen Bayern
Juist mooi man.
Eindelijk een keer een andere finalist. Die hopelijk voor een stunt kan zorgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 13:25   quote  deeplink  
Een kutfinale gewoon. Wij zullen het overigens nooit eens worden over voetbal.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 13:26   quote  deeplink  
Dit is wel weer heel erg apart haha. Het zal toch niet..?

https://www.thesun.co.uk/sport/football/6041481/roma-champions-league-tickets-liverpool-draw-semi-final/
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 13:25 schreef Loetje het volgende:
Een kutfinale gewoon. Wij zullen het overigens nooit eens worden over voetbal.
Hahaha mooi toch?
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 13:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha mooi toch?
Ja niet dat ik het erg vind. Alleen zijn het discussies van uiterste. Je vind elkaar niet makkelijk al heb ik niks tegen je ofzo.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 13:26 schreef Jaccio het volgende:
Dit is wel weer heel erg apart haha. Het zal toch niet..?

https://www.thesun.co.uk/sport/football/6041481/roma-champions-league-tickets-liverpool-draw-semi-final/
Het is The Sun gelukkig. Maar verbazen zou het me niet trouwens.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 13:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja niet dat ik het erg vind. Alleen zijn het discussies van uiterste. Je vind elkaar niet makkelijk al heb ik niks tegen je ofzo.
Andere kijk op voetbal. Vind ik wel interessant altijd.
Ik heb ook niks tegen jou overigens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 14:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Andere kijk op voetbal. Vind ik wel interessant altijd.
Ik heb ook niks tegen jou overigens.
Ik wel. Droeftoeter is het!
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wel. Droeftoeter is het!
Gast, haat jou al nog voor ik je kende.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 april 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 13:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Juist mooi man.
Eindelijk een keer een andere finalist. Die hopelijk voor een stunt kan zorgen.
Eens! Gun het Liverpool zo erg!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 april 2018 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 14:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wel. Droeftoeter is het!
Treurige, onnodige opmerking.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Treurige, onnodige opmerking.
Ken je het woord "grapje"?
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Treurige, onnodige opmerking.
Was sarcasme naar mij ouwe ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 21:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was sarcasme naar mij ouwe ;-)
Ach ja, snapt hij niet!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 13 april 2018 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 21:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was sarcasme naar mij ouwe ;-)
Wellicht was het een diepere vorm van sarcasme/cynisme
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Ik denk nooit diep. Ik ga alleen diep...
Eide
 Eide - zaterdag 14 april 2018 - 20:38   quote  deeplink  
Kramer is ook echt een beroepslul. Trapt bewust Buttner in het gezicht. Wat mij betreft minimaal 6 wedstrijden en eigenlijk moet geen enkele club deze dwaas ooit nog willen opstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2018 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 22:14   quote  deeplink  
Zielig voor Twente man. Gaat niet best
Eide
 Eide - zaterdag 14 april 2018 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 22:14 schreef Jaccio het volgende:
Zielig voor Twente man. Gaat niet best
Ik kan mij er niet toe zetten om medelijden te hebben met de firma list en bedrog. Kampioen geworden met spelers die illegale contracten hadden. Heg ergste is dat er ploegen zijn gedegradeerd terwijl in Twente de boel opgelicht werd. Nee, vervelend voor de fans maar ik heb geen enkele sympathie voor die club.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 22:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik kan mij er niet toe zetten om medelijden te hebben met de firma list en bedrog. Kampioen geworden met spelers die illegale contracten hadden. Heg ergste is dat er ploegen zijn gedegradeerd terwijl in Twente de boel opgelicht werd. Nee, vervelend voor de fans maar ik heb geen enkele sympathie voor die club.
Vind het echt zielig voor ze.
Zijn degenen die verantwoordelijk voor dat bedrog waren niet al weg?
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Nouja, voor supporters is het erg, de rest verdiend het. Zelfs nu is het beleid niet top.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1188170