BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 10:49   quote  deeplink  
Kijk eens hoe het bij Twente ging na de wedstrijd!! Alle spelers verplicht de boosheid van de supporters in zich laten opnemen. Daar kunnen ze bij Ajax wat van leren!
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kijk eens hoe het bij Twente ging na de wedstrijd!! Alle spelers verplicht de boosheid van de supporters in zich laten opnemen. Daar kunnen ze bij Ajax wat van leren!
Al zijn de situaties natuurlijk wel heel erg verschillend hoor...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kijk eens hoe het bij Twente ging na de wedstrijd!! Alle spelers verplicht de boosheid van de supporters in zich laten opnemen. Daar kunnen ze bij Ajax wat van leren!
Kan je makkelijke doen, want er staat volgend jaar niemand van deze groep in het veld. Hoe kan je boos zijn op de spelers van Ajax als die fdoor een rollercoaster zijn gegaan. Niet alleen Bosz die spontaan verdween, het verhaal Nouri, maar ook nog eens zo'n rare trainerswissel. Wat verwacht je nou? dat Ajax kampioen zou worden en ook de CL even zou winnen?

Vooral de spelers gaan afzeiken, maar die Hennie Henrichs lekker buiten schot houden?

Ga lekker zeiken op het bestuur, want Bosz, Keizer en Ten HAg is de voornaamste reden dat het dit jaar dramatisch is gegaan, daarbij waren/zijn de spelers nog van slag om hetgeen gebeurde met Nouri. Sommigen op dit forum zijn het hele jaar van slag omdat hun hond dood gaat en die mensen zijn een stuk ouder dan de spelers op het veld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 11:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Al zijn de situaties natuurlijk wel heel erg verschillend hoor...
Vind je dat. Ik vind er geen verschil inzitten. Dus bij de 1 wordt het goedgekeurd en bij de ander niet??? Hmmmm interessant
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:08 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kan je makkelijke doen, want er staat volgend jaar niemand van deze groep in het veld. Hoe kan je boos zijn op de spelers van Ajax als die fdoor een rollercoaster zijn gegaan. Niet alleen Bosz die spontaan verdween, het verhaal Nouri, maar ook nog eens zo'n rare trainerswissel. Wat verwacht je nou? dat Ajax kampioen zou worden en ook de CL even zou winnen?

Vooral de spelers gaan afzeiken, maar die Hennie Henrichs lekker buiten schot houden?

Ga lekker zeiken op het bestuur, want Bosz, Keizer en Ten HAg is de voornaamste reden dat het dit jaar dramatisch is gegaan, daarbij waren/zijn de spelers nog van slag om hetgeen gebeurde met Nouri. Sommigen op dit forum zijn het hele jaar van slag omdat hun hond dood gaat en die mensen zijn een stuk ouder dan de spelers op het veld.
Mag ik zelf even beslissen wie of wat ik afzeik?

Ja?

Mooi man, want jij haalt 2 hele verschillende discussies door elkaar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag ik zelf even beslissen wie of wat ik afzeik?

Ja?

Mooi man, want jij haalt 2 hele verschillende discussies door elkaar.
Het is gewoon mijn mening op jouw post. Meer niet en ook niet minder. Je moet zelf weten wie je af gaat zeiken, maar ik geef mijn mening over het afzeiken van onze spelers en ik geef je een soort advies op wie je beter kunt zeiken en waarom. Maargoed jij blijft toch bij je mening dat je de spelers wilt afzekeiken. Ben blij dat het meerendeel van de echte Ajax supporters nu ook tegengas geven aan het ajax publiek dat altijd negatief is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is gewoon mijn mening op jouw post. Meer niet en ook niet minder. Je moet zelf weten wie je af gaat zeiken, maar ik geef mijn mening over het afzeiken van onze spelers en ik geef je een soort advies op wie je beter kunt zeiken en waarom. Maargoed jij blijft toch bij je mening dat je de spelers wilt afzekeiken. Ben blij dat het meerendeel van de echte Ajax supporters nu ook tegengas geven aan het ajax publiek dat altijd negatief is.
Hahaha dus nu ben ik ook al geen echte Ajax supporter! Whahaha jij blijft leuk!

Maar misschien mijn bericht eens begrijpen. En anders zal ik het straks even beter verduidelijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind je dat. Ik vind er geen verschil inzitten. Dus bij de 1 wordt het goedgekeurd en bij de ander niet??? Hmmmm interessant
Ik vind dat er wel degelijk verschil in zit. Twente is gedegradeerd..
Was Ajax gedegradeerd, dan had ik het gezeik begrepen hadden de spelers niet dat respect naar de toeschouwers laten zien.

Wat ik dus eigenlijk vind is dat we met zijn allen helemaal niet zo moeten zeiken op die jongens (inclusief ik zelf).
Als je kijkt naar wat ze hebben moeten doorstaan is een 2e plek echt niet slecht. En zeker gezien het feit dat iedereen na het gebeuren met Nouri zei dat het kampioenschap ze niet eens meer kon schelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is gewoon mijn mening op jouw post. Meer niet en ook niet minder. Je moet zelf weten wie je af gaat zeiken, maar ik geef mijn mening over het afzeiken van onze spelers en ik geef je een soort advies op wie je beter kunt zeiken en waarom. Maargoed jij blijft toch bij je mening dat je de spelers wilt afzekeiken. Ben blij dat het meerendeel van de echte Ajax supporters nu ook tegengas geven aan het ajax publiek dat altijd negatief is.
Dus kritiek geven betekent dat je geen echte supporter bent?

Ik denk namelijk dat de schijters die nooit wat zeggen de ergste zijn, iets als gloryhunters.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind dat er wel degelijk verschil in zit. Twente is gedegradeerd..
Was Ajax gedegradeerd, dan had ik het gezeik begrepen hadden de spelers niet dat respect naar de toeschouwers laten zien.
Ook jij snapt het niet. Maar ik zal er straks wel iets dieper op ingaan. Want nergens spreek ik over frustratie dit seizoen. Zeg alleen dat ze er bij Ajax van kunnen leren.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind dat er wel degelijk verschil in zit. Twente is gedegradeerd..
Was Ajax gedegradeerd, dan had ik het gezeik begrepen hadden de spelers niet dat respect naar de toeschouwers laten zien.
Doelstelling Twente was handhaving en is mislukt, dus supporters teleurgesteld.

Doelstelling Ajax was na 4 jaar weer een prijs pakken en allemaal ruimschoots niet gelukt, plus de club in de hands. Teleurstelling is dan wel logisch natuurlijk.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ook jij snapt het niet. Maar ik zal er straks wel iets dieper op ingaan. Want nergens spreek ik over frustratie dit seizoen. Zeg alleen dat ze er bij Ajax van kunnen leren.
Ok. Dan begreep ik je post wellicht verkeerd. Excuses
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doelstelling Twente was handhaving en is mislukt, dus supporters teleurgesteld.

Doelstelling Ajax was na 4 jaar weer een prijs pakken en allemaal ruimschoots niet gelukt, plus de club in de hands. Teleurstelling is dan wel logisch natuurlijk.
Ik heb iets toegevoegd aan mijn post om wat beter uit te leggen hoe ik erover denk.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik heb iets toegevoegd aan mijn post om wat beter uit te leggen hoe ik erover denk.
Nouri was heel heftig, maar de chaos die is onstaan heeft Ajax gewoon zelf gedaan. En we lagen er overal heel snel uit. Te snel. En dan klaag ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind dat er wel degelijk verschil in zit. Twente is gedegradeerd..
Was Ajax gedegradeerd, dan had ik het gezeik begrepen hadden de spelers niet dat respect naar de toeschouwers laten zien.

Wat ik dus eigenlijk vind is dat we met zijn allen helemaal niet zo moeten zeiken op die jongens (inclusief ik zelf).
Als je kijkt naar wat ze hebben moeten doorstaan is een 2e plek echt niet slecht. En zeker gezien het feit dat iedereen na het gebeuren met Nouri zei dat het kampioenschap ze niet eens meer kon schelen.
Nee dat willen de azijnzeikers niet horen. Geen smoesjes, maar het liefstmet een knokploeg de spelers in elkaar slaan, want dat doen de echte supporters blijkbaar volgens sommigen.

Ik weet het is een beetje uit zijn verband gerukt, maar zo komt het over bij mij. Ik hoef geen namen te noemen want iedereen weet wie ik bedoel.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus kritiek geven betekent dat je geen echte supporter bent?

Ik denk namelijk dat de schijters die nooit wat zeggen de ergste zijn, iets als gloryhunters.
Kritiek is wat anders dan je club niet supporten. Ik heb ook kritiek op hoe bepaalde spelers speelden dit jaar. Ik heb kritiek op de trainer, Ik heb kritiek op het hele bestuur gehad dit jaar. Als iemand een kut wedstriojd speelt, dan mag je best kritiek geven. Ik denk zelfs dat het goed is omk de goede en slechte punten kenbaar te maken. Maar daar gaan we weer.... Hoe maak je dit kenbaar? Door in een wedstrijd te fluiten? Dat is niet mijn manier en ja je bent dan geen supporter, want je fluit. Als jij je team support, dan fluit je niet. Fluit lekker na de wedstrijd.

Wel leuk hoe jij en Warrier 2 handen op 1 buik zijn... Merk het steeds vaker op dit forum
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee dat willen de azijnzeikers niet horen. Geen smoesjes, maar het liefstmet een knokploeg de spelers in elkaar slaan, want dat doen de echte supporters blijkbaar volgens sommigen.

Ik weet het is een beetje uit zijn verband gerukt, maar zo komt het over bij mij. Ik hoef geen namen te noemen want iedereen weet wie ik bedoel.
Kijk, en dat is jouw probleem! Praten voor anderen, beetje stoer doen en denken dat je mij kent. Maar wees dan ook een vent om mijn naam te noemen! Want zo ben je eigenlijk een mietje!

Dus ik ben nu al een racist, azijnzeiker, nepsupporter, pvv-stemmer enz. enz.

Maar nog geen enkele van deze mensen heeft het recht in mijn bek durven zeggen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouri was heel heftig, maar de chaos die is onstaan heeft Ajax gewoon zelf gedaan. En we lagen er overal heel snel uit. Te snel. En dan klaag ik.
Nouja, vergeet niet dat het allemaal toen heel vers was en dat wil ik wel aangeven. Ik baalde ook dat Ajax eruit lag, maar wat hadden we verwacht? Konden we de tijd maar terugdraaien en als dat met Nouri niet was gebeurt en ze lagen eruit dan had Keizer meteen ontslagen moeten worden. Het is onacceptabel dat Ajax na zoveel jaar geen europees speelde en doordat ze niet Europees speelde konden ze alles op de competitie gooien. Daar mag je best kritisch over zijn.

Ik baal het meest ven de tweede seizoenshelft onder Ten Hag. Daar heeft Ajax het echt laten liggen en waarom Keizer ontslaan? Ajax ging juist beter voetballen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kritiek is wat anders dan je club niet supporten. Ik heb ook kritiek op hoe bepaalde spelers speelden dit jaar. Ik heb kritiek op de trainer, Ik heb kritiek op het hele bestuur gehad dit jaar. Als iemand een kut wedstriojd speelt, dan mag je best kritiek geven. Ik denk zelfs dat het goed is omk de goede en slechte punten kenbaar te maken. Maar daar gaan we weer.... Hoe maak je dit kenbaar? Door in een wedstrijd te fluiten? Dat is niet mijn manier en ja je bent dan geen supporter, want je fluit. Als jij je team support, dan fluit je niet. Fluit lekker na de wedstrijd.

Wel leuk hoe jij en Warrier 2 handen op 1 buik zijn... Merk het steeds vaker op dit forum
Dus omdat het niet jouw manier is ben je gelijk een nepsupporter. Whahahaha je wordt met de minuut grappiger. Jij accepteert dus enkel jouw manier!!

En Loetje en ik zijn geen 2 handen op 1 buik hoor. Denk alleen dat wij in sommige zaken dezelfde mening hebben. Maar dat zal jouw manier niet zijn dus mag het waarschijnlijk niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, en dat is jouw probleem! Praten voor anderen, beetje stoer doen en denken dat je mij kent. Maar wees dan ook een vent om mijn naam te noemen! Want zo ben je eigenlijk een mietje!

Dus ik ben nu al een racist, azijnzeiker, nepsupporter, pvv-stemmer enz. enz.

Maar nog geen enkele van deze mensen heeft het recht in mijn bek durven zeggen!
Ik ken je echte naam niet, maar als je het wil horen ja dan bedoel ik jou en Loetje, maar dat wist iedereen al. Volgens mij was je voorheen Amsterdammer 113, maar daar twijfel ik aan, want die was in mijn optiek anders. Of er is iets gebeurt waardoor jij je anders bent gaan gedragen.

Wat heeft pvv-stemmer ermee te maken? Wat mij mij dat nou uit op wie je stemt. Zolang je niet voor Denk, Groen links of SP stemt vind ik het prima. Tegen die kiezers kan ik ook niet zo goed tegen, maar dat is puur politiek en heeft niets met voetbal te maken.

Racist??? Heb ik je ook nooit genoemd. Blijkbaar hebben anderen dat gezegd en ga je nu vertellen dat ik dat allemaal heb gezegd... pfff zijn julie volwassenen of kleine kinderen? Je moet je wel bij de feiten houden en geen onzin verkopen.

Feitelijk ben je gewoon geen supporter als jij een speler uitfluit die het shirt van Ajax draagt. HOe kan jij jezelf verkopen als supporter. Zoek het woord op in de dikke van Dale.

In dat geval behoor je tot het Ajax publiek, iemand die naar Ajax kijkt maar niet als zodanig support.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:52   quote  deeplink  
Maar gelukkig merk ik dat er nog mensen blij zijn hoe Ajax de achterban behandeld. Hoe we eigenlijk alleen maar geschikt zijn als betalende wezels die verder hun bek moeten houden. Die de Arena binnen moeten lopen en vervolgens op hun stoeltje moeten gaan zitten om alleen bij een doelpunt op te staan om in onze handen te klappen. Daarna weer snel zitten om 5 minuten voor tijd zo snel mogelijk, alsof er een evacuatie plaatsvind, de Arena uit te rennen. Die trots op elk moment van de dag het Ajax-shirtje draagt om lijdzaam toe te zien hoe spelers, th en bestuur het voor elkaar krijgt onze club naar de klote te laten gaan!
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kritiek is wat anders dan je club niet supporten. Ik heb ook kritiek op hoe bepaalde spelers speelden dit jaar. Ik heb kritiek op de trainer, Ik heb kritiek op het hele bestuur gehad dit jaar. Als iemand een kut wedstriojd speelt, dan mag je best kritiek geven. Ik denk zelfs dat het goed is omk de goede en slechte punten kenbaar te maken. Maar daar gaan we weer.... Hoe maak je dit kenbaar? Door in een wedstrijd te fluiten? Dat is niet mijn manier en ja je bent dan geen supporter, want je fluit. Als jij je team support, dan fluit je niet. Fluit lekker na de wedstrijd.

Wel leuk hoe jij en Warrier 2 handen op 1 buik zijn... Merk het steeds vaker op dit forum
Na de wedstrijd wel maar tijdens niet? Waarom dat dan? Fluiten is fluiten. Merk ook dat je hier iedere keer een ander standpunt in neemt. En zou zeggen, lees al je post maar terug voor je weer vraagt waarom...

Warrior al lastig te spellen of? Met iemand eens zijn lijkt me niks mis mee. Zijn er hier wel meerdere, daar maak ik in principe ook geen probleem van op 1 eerder geval na. Soms zit je redelijk op 1 lijn met iemand en dat zul je moeten accepteren. Anders heb je zelf een probleem en niet ik.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, en dat is jouw probleem! Praten voor anderen, beetje stoer doen en denken dat je mij kent. Maar wees dan ook een vent om mijn naam te noemen! Want zo ben je eigenlijk een mietje!

Dus ik ben nu al een racist, azijnzeiker, nepsupporter, pvv-stemmer enz. enz.

Maar nog geen enkele van deze mensen heeft het recht in mijn bek durven zeggen!
Dat laatste zou ik vooral eens graag willen zien. Meen ik echt oprecht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat het niet jouw manier is ben je gelijk een nepsupporter. Whahahaha je wordt met de minuut grappiger. Jij accepteert dus enkel jouw manier!!

En Loetje en ik zijn geen 2 handen op 1 buik hoor. Denk alleen dat wij in sommige zaken dezelfde mening hebben. Maar dat zal jouw manier niet zijn dus mag het waarschijnlijk niet.
Weet je, iedereen hier is een supporter van Ajax anders zit je ook niet op het forum en had het je ook geen reet geinteresseerd hoe Ajax het doet. Dus ja ik accepteer alleen mijn manier van supporten omdat ik vind dat dit veel effectiever is dan wat jij doet.

Ik geef toe dat ik weleens floek als iemand een klote fout maakt in het veld, maar hij weet dat zelf ook. Jij hoeft niet aan een speler uit te legen dat hij slecht heeft gespeeld. Als supporter help je spelers over dat punt heen. Fluit de tegenstander uit!!! Maargoed hierin zullen we altijd anders zijn. so be it.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ken je echte naam niet, maar als je het wil horen ja dan bedoel ik jou en Loetje, maar dat wist iedereen al. Volgens mij was je voorheen Amsterdammer 113, maar daar twijfel ik aan, want die was in mijn optiek anders. Of er is iets gebeurt waardoor jij je anders bent gaan gedragen.

Wat heeft pvv-stemmer ermee te maken? Wat mij mij dat nou uit op wie je stemt. Zolang je niet voor Denk, Groen links of SP stemt vind ik het prima. Tegen die kiezers kan ik ook niet zo goed tegen, maar dat is puur politiek en heeft niets met voetbal te maken.

Racist??? Heb ik je ook nooit genoemd. Blijkbaar hebben anderen dat gezegd en ga je nu vertellen dat ik dat allemaal heb gezegd... pfff zijn julie volwassenen of kleine kinderen? Je moet je wel bij de feiten houden en geen onzin verkopen.

Feitelijk ben je gewoon geen supporter als jij een speler uitfluit die het shirt van Ajax draagt. HOe kan jij jezelf verkopen als supporter. Zoek het woord op in de dikke van Dale.

In dat geval behoor je tot het Ajax publiek, iemand die naar Ajax kijkt maar niet als zodanig support.
Blijkbaar voel jij je meer dan 1???
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ken je echte naam niet, maar als je het wil horen ja dan bedoel ik jou en Loetje, maar dat wist iedereen al. Volgens mij was je voorheen Amsterdammer 113, maar daar twijfel ik aan, want die was in mijn optiek anders. Of er is iets gebeurt waardoor jij je anders bent gaan gedragen.

Wat heeft pvv-stemmer ermee te maken? Wat mij mij dat nou uit op wie je stemt. Zolang je niet voor Denk, Groen links of SP stemt vind ik het prima. Tegen die kiezers kan ik ook niet zo goed tegen, maar dat is puur politiek en heeft niets met voetbal te maken.

Racist??? Heb ik je ook nooit genoemd. Blijkbaar hebben anderen dat gezegd en ga je nu vertellen dat ik dat allemaal heb gezegd... pfff zijn julie volwassenen of kleine kinderen? Je moet je wel bij de feiten houden en geen onzin verkopen.

Feitelijk ben je gewoon geen supporter als jij een speler uitfluit die het shirt van Ajax draagt. HOe kan jij jezelf verkopen als supporter. Zoek het woord op in de dikke van Dale.

In dat geval behoor je tot het Ajax publiek, iemand die naar Ajax kijkt maar niet als zodanig support.
Praten voor een ander lukt je wel aardig gozer... Enig idee hoe vaak ik Ajax (de toekomst) bezoek? Waarschijnlijk niet, anders was je antwoord net even wat anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Weet je, iedereen hier is een supporter van Ajax anders zit je ook niet op het forum en had het je ook geen reet geinteresseerd hoe Ajax het doet. Dus ja ik accepteer alleen mijn manier van supporten omdat ik vind dat dit veel effectiever is dan wat jij doet.

Ik geef toe dat ik weleens floek als iemand een klote fout maakt in het veld, maar hij weet dat zelf ook. Jij hoeft niet aan een speler uit te legen dat hij slecht heeft gespeeld. Als supporter help je spelers over dat punt heen. Fluit de tegenstander uit!!! Maargoed hierin zullen we altijd anders zijn. so be it.
Dus nou ben ik weer wel een supporter? Pfff wordt wel verwarrend zo!!

Maar foei he, vloeken is ook geen positieve bijdrage aan het spel van de speler!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar gelukkig merk ik dat er nog mensen blij zijn hoe Ajax de achterban behandeld. Hoe we eigenlijk alleen maar geschikt zijn als betalende wezels die verder hun bek moeten houden. Die de Arena binnen moeten lopen en vervolgens op hun stoeltje moeten gaan zitten om alleen bij een doelpunt op te staan om in onze handen te klappen. Daarna weer snel zitten om 5 minuten voor tijd zo snel mogelijk, alsof er een evacuatie plaatsvind, de Arena uit te rennen. Die trots op elk moment van de dag het Ajax-shirtje draagt om lijdzaam toe te zien hoe spelers, th en bestuur het voor elkaar krijgt onze club naar de klote te laten gaan!
Ja, daar ben ik het volledig mee eens. Dat doet mij ook pijn in de ogen en het bestuur vind ik daar ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor, maar niet de spelers. Gooi die prijs omlaag en laat daar echte supporters zitten ipv die dikbetaalde boeren die alleen klappen als ze scoren en snel naar huis moeten anders staan ze in de file of zelfs helemaal niet komen opdagen.

Wist ik maar een manier om dit te veranderen, want dit soort publiek is precies waar ik zo'n hekel aan heb en het bestuur dat alleen maar geld wil verdienen aan de supporters, maar niet de discussie aangaan vind ik net zo erg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het volledig mee eens. Dat doet mij ook pijn in de ogen en het bestuur vind ik daar ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor, maar niet de spelers. Gooi die prijs omlaag en laat daar echte supporters zitten ipv die dikbetaalde boeren die alleen klappen als ze scoren en snel naar huis moeten anders staan ze in de file of zelfs helemaal niet komen opdagen.

Wist ik maar een manier om dit te veranderen, want dit soort publiek is precies waar ik zo'n hekel aan heb en het bestuur dat alleen maar geld wil verdienen aan de supporters, maar niet de discussie aangaan vind ik net zo erg.
Huh????
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Na de wedstrijd wel maar tijdens niet? Waarom dat dan? Fluiten is fluiten. Merk ook dat je hier iedere keer een ander standpunt in neemt. En zou zeggen, lees al je post maar terug voor je weer vraagt waarom...

Warrior al lastig te spellen of? Met iemand eens zijn lijkt me niks mis mee. Zijn er hier wel meerdere, daar maak ik in principe ook geen probleem van op 1 eerder geval na. Soms zit je redelijk op 1 lijn met iemand en dat zul je moeten accepteren. Anders heb je zelf een probleem en niet ik.
Nee hoor, dat heb ik in al mijn eerdere posts ook zo benoemd. Kijk maar na. Fluiten na de wedstrijd heb ik op zich niets op tegen als het slecht was. Maar nooit tijdens.

Ik zag gewoon hoe jullie met z'n tweeen over Remco heen gingen wat in mijn optiek heel persoonlijk was. Dat wil niemand zien op een forum en hoort daar ook niet thuis. Ik heb geen hekel aan jou of Warrior als persoon, want ik ken jullie simpelweg persoonlijk niet, misschien zijn jullie gewldige gasten. Ik ga alleen een discussie aan over Ajax, maar net als dat mijn visie niet wordt geaccepteerd door jullie, moet ik wel jullie visie accepteren?

We zijn anders daarin, dat is duidelijk. Ik weet dat er velen het met me eens zijn. Dat is voldoende.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar voel jij je meer dan 1???
?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

?
Lees mijn post dan eens goed. Ik maak een opsomming van wat ik de afgelopen tijd genoemd ven en daarbij zet ik het meervoud van mens neer. Dus blijkbaar voel jij je meer als 1 omdat jij denkt dat ik het alleen over jou heb.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heb ik in al mijn eerdere posts ook zo benoemd. Kijk maar na. Fluiten na de wedstrijd heb ik op zich niets op tegen als het slecht was. Maar nooit tijdens.

Ik zag gewoon hoe jullie met z'n tweeen over Remco heen gingen wat in mijn optiek heel persoonlijk was. Dat wil niemand zien op een forum en hoort daar ook niet thuis. Ik heb geen hekel aan jou of Warrior als persoon, want ik ken jullie simpelweg persoonlijk niet, misschien zijn jullie gewldige gasten. Ik ga alleen een discussie aan over Ajax, maar net als dat mijn visie niet wordt geaccepteerd door jullie, moet ik wel jullie visie accepteren?

We zijn anders daarin, dat is duidelijk. Ik weet dat er velen het met me eens zijn. Dat is voldoende.
Dat laatste, er zijn mensen die het met jou eens zijn en met mij. Maar we zijn geen supporters als wij er anders tegenaan kijken. En dat is waarin we anders zijn zoals jij benoemd, maar dat maakt de ander niet slecht of minder betrokken. Dat is namelijk supporter opzich. Iedereen beleefd zijn eigen dingen op zijn eigen manier.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heb ik in al mijn eerdere posts ook zo benoemd. Kijk maar na. Fluiten na de wedstrijd heb ik op zich niets op tegen als het slecht was. Maar nooit tijdens.

Ik zag gewoon hoe jullie met z'n tweeen over Remco heen gingen wat in mijn optiek heel persoonlijk was. Dat wil niemand zien op een forum en hoort daar ook niet thuis. Ik heb geen hekel aan jou of Warrior als persoon, want ik ken jullie simpelweg persoonlijk niet, misschien zijn jullie gewldige gasten. Ik ga alleen een discussie aan over Ajax, maar net als dat mijn visie niet wordt geaccepteerd door jullie, moet ik wel jullie visie accepteren?

We zijn anders daarin, dat is duidelijk. Ik weet dat er velen het met me eens zijn. Dat is voldoende.
Remco kan prima voor zichzelf opkomen en zijn daarin allemaal wel eens persoonlijk. Maar hij heeft jou daarvoor echt niet nodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heb ik in al mijn eerdere posts ook zo benoemd. Kijk maar na. Fluiten na de wedstrijd heb ik op zich niets op tegen als het slecht was. Maar nooit tijdens.

Ik zag gewoon hoe jullie met z'n tweeen over Remco heen gingen wat in mijn optiek heel persoonlijk was. Dat wil niemand zien op een forum en hoort daar ook niet thuis. Ik heb geen hekel aan jou of Warrior als persoon, want ik ken jullie simpelweg persoonlijk niet, misschien zijn jullie gewldige gasten. Ik ga alleen een discussie aan over Ajax, maar net als dat mijn visie niet wordt geaccepteerd door jullie, moet ik wel jullie visie accepteren?

We zijn anders daarin, dat is duidelijk. Ik weet dat er velen het met me eens zijn. Dat is voldoende.
Remco kan heel goed voor zichzelf opkomen. Denk niet dat hij jou daarvoor nodig heeft.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste, er zijn mensen die het met jou eens zijn en met mij. Maar we zijn geen supporters als wij er anders tegenaan kijken. En dat is waarin we anders zijn zoals jij benoemd, maar dat maakt de ander niet slecht of minder betrokken. Dat is namelijk supporter opzich. Iedereen beleefd zijn eigen dingen op zijn eigen manier.
Ben ik het mee eens.
Vind persoonlijk het gefluit niet leuk en hoor liever 90 minuten lang positief gezang, maar iedereen is supporter op zijn of haar eigen manier.
Vind het een beetje een dooddoener om een ander een nep supporter te noemen als hij of zij fluit.

Ik klaag er vaak over, maar op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat niet iedereen dezelfde gedachten heeft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Praten voor een ander lukt je wel aardig gozer... Enig idee hoe vaak ik Ajax (de toekomst) bezoek? Waarschijnlijk niet, anders was je antwoord net even wat anders.
Nee, maar ik ken je ook niet. Al kom je er elke dag, dan nog kunnen wij van mening verschilen over hoe jij je team support.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus nou ben ik weer wel een supporter? Pfff wordt wel verwarrend zo!!

Maar foei he, vloeken is ook geen positieve bijdrage aan het spel van de speler!
Nee dat vloeken horen ze niet, dat kan ik je verzekeren. Tenzij ik op het veld sta en de speler er naast staat. Jij wil het beste voor Ajax daarin ben je een supporter, Als het goed gaat en je staat achter je club met doordat je ze aanmoedigd, dan ben je een supporter. Je steunt de club financieel, dan ben je een supporter, maar op het moment dat je fluit ben je dat niet, dat is gewoon een feit, dan support jij je team niet. Juist als het slecht gaat moet jij je team blijven steunen/supporten en met fluiten support jij je team niet. Dat is gewoon mijn mening.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee, maar ik ken je ook niet. Al kom je er elke dag, dan nog kunnen wij van mening verschilen over hoe jij je team support.
Weet je, iemand een nepsupporter noemen is een, zoals Jaccio zegt, dooddoener. Gewoonweg omdat diegene niet dezelfde mening heeft als jou.

Maar volgens mij zijn het nog steeds de 11 op het veld die strijd moeten leveren en de trainer langs het veld die zijn team strijdvaardig het veld in moet sturen. Niet het bestuur doet dat! Wetende dat je concurrent verloren heeft en dan zelf voetballen alsof het wel goed komt doen de spelers! Zoek de wedstrijden maar op dat dit gebeurde de afgelopen seizoenen. Dat was de schuld van spelers en trainer. Niet van bestuur. Dus in dit geval mogen de spelers ook weten hoe wij erover denken.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens.
Vind persoonlijk het gefluit niet leuk en hoor liever 90 minuten lang positief gezang, maar iedereen is supporter op zijn of haar eigen manier.
Vind het een beetje een dooddoener om een ander een nep supporter te noemen als hij of zij fluit.

Ik klaag er vaak over, maar op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat niet iedereen dezelfde gedachten heeft.
Echt als je weet hoe vaak ik fluit, dat is echt zelden.

Maar een voorbeeld en daar moet je je ook in in kunnen leven.

Jij en wij werken ons een slag in de rondte om onze centjes bij elkaar te schrapen. Wij betalen ons scheel voor de club, centen waar onder andere de vette salarissen van de spelers mee betaald worden.

Ajax keert zich al 10 jaar tegen de supporters. Dat ook even benoemd te hebben....

Pak nou een wedstrijd tegen ADO en Utrecht, wedstrijden waar we al 15 jaar op mentaliteit afgetroefd worden... Dat accepteren supporters niet. Je weet dat het komt en toch wil je dat extra stapje niet zetten. Dan kunnen sommige mensen daar kwaad om worden. Wanneer ze alles geven kun je de ploeg niks verwijten. Maar dit is instelling want kwaliteit hebben wij 10x meer.

Neem dit jaar ADO thuis, volgens mij verliest PSV de dag ervoor eindelijk puntjes. Dan verwacht je een getergd Ajax. 60 minuten lang is de ploeg onzichtbaar. Geen beleving, laag tempo en geen kansen. Dan reageert het publiek erop. Na 60 minuten gaat Ajax ballen en krijgt het 13 kansen. Ze gaan er niet in, maar toch... Dan moeten wij na afloop horen dat ze gewledig spelen. Dat kan en mag gewoon niet en moet je dat ook kunnen snappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee, maar ik ken je ook niet. Al kom je er elke dag, dan nog kunnen wij van mening verschilen over hoe jij je team support.
Dat is het punt niet. Jij bent toch ook geen nepsupporter met hoe jij het doet?

Daarbij fluit ik bijna nooit zoals jij beweert.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees mijn post dan eens goed. Ik maak een opsomming van wat ik de afgelopen tijd genoemd ven en daarbij zet ik het meervoud van mens neer. Dus blijkbaar voel jij je meer als 1 omdat jij denkt dat ik het alleen over jou heb.
Ah ok, sorry. dat had ik niet zo gelezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee dat vloeken horen ze niet, dat kan ik je verzekeren. Tenzij ik op het veld sta en de speler er naast staat. Jij wil het beste voor Ajax daarin ben je een supporter, Als het goed gaat en je staat achter je club met doordat je ze aanmoedigd, dan ben je een supporter. Je steunt de club financieel, dan ben je een supporter, maar op het moment dat je fluit ben je dat niet, dat is gewoon een feit, dan support jij je team niet. Juist als het slecht gaat moet jij je team blijven steunen/supporten en met fluiten support jij je team niet. Dat is gewoon mijn mening.
Eerst een feit en vervolgens is het je mening??? Lees jij de teksten voordat je ze plaatst?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ah ok, sorry. dat had ik niet zo gelezen.
Is je eerste van 2 posts die je dan niet goed leest.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt als je weet hoe vaak ik fluit, dat is echt zelden.

Maar een voorbeeld en daar moet je je ook in in kunnen leven.

Jij en wij werken ons een slag in de rondte om onze centjes bij elkaar te schrapen. Wij betalen ons scheel voor de club, centen waar onder andere de vette salarissen van de spelers mee betaald worden.

Ajax keert zich al 10 jaar tegen de supporters. Dat ook even benoemd te hebben....

Pak nou een wedstrijd tegen ADO en Utrecht, wedstrijden waar we al 15 jaar op mentaliteit afgetroefd worden... Dat accepteren supporters niet. Je weet dat het komt en toch wil je dat extra stapje niet zetten. Dan kunnen sommige mensen daar kwaad om worden. Wanneer ze alles geven kun je de ploeg niks verwijten. Maar dit is instelling want kwaliteit hebben wij 10x meer.

Neem dit jaar ADO thuis, volgens mij verliest PSV de dag ervoor eindelijk puntjes. Dan verwacht je een getergd Ajax. 60 minuten lang is de ploeg onzichtbaar. Geen beleving, laag tempo en geen kansen. Dan reageert het publiek erop. Na 60 minuten gaat Ajax ballen en krijgt het 13 kansen. Ze gaan er niet in, maar toch... Dan moeten wij na afloop horen dat ze gewledig spelen. Dat kan en mag gewoon niet en moet je dat ook kunnen snappen.
Snap het trouwens echt wel hoor, de frustratie. Heb hier op het forum zelf ook geklaagd over de inzet toen die wedstrijd tegen ADO.
Denk alleen dat de mensen die in het stadion zitten ze net dat extra duwtje in de rug kunnen geven door 90 minuten lang toe te juichen. Dan werk je met zijn allen naar dat zelfde doel toe. Die wedstrijd winnen. Verlies je dan nog punten, dan fluit je ze na 90 minuten desnoods uit. Ik kan me niet voorstellen dat het tijdens de wedstrijd bevorderend werkt voor een speler als ze uitgefloten worden door hun eigen supporters wanneer ze juist steun nodig hebben.

En dan heb ik het alleen over de supporters die er een gewoonte van maken om te fluiten als het even minder gaat.
Trek je het even allemaal niet meer en fluit je een keertje uit frustratie, No problem. Moet kunnen.

Maargoed, dat is wat ik ervan vind. Een ander denkt er weer anders over. Het is wat het is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste, er zijn mensen die het met jou eens zijn en met mij. Maar we zijn geen supporters als wij er anders tegenaan kijken. En dat is waarin we anders zijn zoals jij benoemd, maar dat maakt de ander niet slecht of minder betrokken. Dat is namelijk supporter opzich. Iedereen beleefd zijn eigen dingen op zijn eigen manier.
Ik kijk er puur feitelijk tegenaan. Kijk maar naar mijn andere post waarin ik het probeer aan te geven. Als ik deze dsiscussie over de telefoon had gedaan, dan had je me misschien wel begrepen. Als je dingen opschrijft, dan kan het heel anders overkomen. Dat is mijn probleem.

Als het goed is heb ik altijd geschreven dat als je fluit dan support jij of iemand anders je team niet. Dat impliceerd niet dat je nooit je team support. Iemand die alleen maar naar het stadion komt om zijn ongenoegen te uiten en alleen fluit als het slecht gaat, dat zijn in mijn ogen geen supporters, ook niet volgens de dikke vandale trouwens.

Wat warrior schreef over dat publiek dat idd zijn mond dicht houdt, alleen een beetje klapt en popcorn eet en dan weer naar huis gaat 5 minuten voor tijd, dat doet mij pijn aan mijn ogen. Ik wil gewoon een kolkende Arena hebben waarin elke ploeg bagger schijt. Zoals we dat vorig jaar hadden in de Europa leaugue. Daar hou ik van.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Remco kan prima voor zichzelf opkomen en zijn daarin allemaal wel eens persoonlijk. Maar hij heeft jou daarvoor echt niet nodig.
Daar maak ik me ook geen zorgen over
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je, iemand een nepsupporter noemen is een, zoals Jaccio zegt, dooddoener. Gewoonweg omdat diegene niet dezelfde mening heeft als jou.

Maar volgens mij zijn het nog steeds de 11 op het veld die strijd moeten leveren en de trainer langs het veld die zijn team strijdvaardig het veld in moet sturen. Niet het bestuur doet dat! Wetende dat je concurrent verloren heeft en dan zelf voetballen alsof het wel goed komt doen de spelers! Zoek de wedstrijden maar op dat dit gebeurde de afgelopen seizoenen. Dat was de schuld van spelers en trainer. Niet van bestuur. Dus in dit geval mogen de spelers ook weten hoe wij erover denken.
De spelers moeten het idd in het veld doen en ze moeten wel alles geven. Ik vind dat meer de taak van een trainer, want die stuurt zijn ploeg het veld in met een bepaalde instelling en taktiek.

Het gezeik in het bestuur zorgt ervoor dat we misschien spelers moeten opstellen die bij andere beslissingen niet van het bestuur nooit in het eerste elftal zouden staan. Waarom werd er vorig jaar zo lang gewacht met het aankopen van Ziyech? Pas nadat we eruit lagen in de CL werd er iets aan gedaan.
Dit is wel een leuke discussie als je aan de bar zit, dan kan je dit goed bespreken. eigenlijk leent het forum zich daar niet voor.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik kijk er puur feitelijk tegenaan. Kijk maar naar mijn andere post waarin ik het probeer aan te geven. Als ik deze dsiscussie over de telefoon had gedaan, dan had je me misschien wel begrepen. Als je dingen opschrijft, dan kan het heel anders overkomen. Dat is mijn probleem.

Als het goed is heb ik altijd geschreven dat als je fluit dan support jij of iemand anders je team niet. Dat impliceerd niet dat je nooit je team support. Iemand die alleen maar naar het stadion komt om zijn ongenoegen te uiten en alleen fluit als het slecht gaat, dat zijn in mijn ogen geen supporters, ook niet volgens de dikke vandale trouwens.

Wat warrior schreef over dat publiek dat idd zijn mond dicht houdt, alleen een beetje klapt en popcorn eet en dan weer naar huis gaat 5 minuten voor tijd, dat doet mij pijn aan mijn ogen. Ik wil gewoon een kolkende Arena hebben waarin elke ploeg bagger schijt. Zoals we dat vorig jaar hadden in de Europa leaugue. Daar hou ik van.
Zie je pb.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt als je weet hoe vaak ik fluit, dat is echt zelden.

Maar een voorbeeld en daar moet je je ook in in kunnen leven.

Jij en wij werken ons een slag in de rondte om onze centjes bij elkaar te schrapen. Wij betalen ons scheel voor de club, centen waar onder andere de vette salarissen van de spelers mee betaald worden.

Ajax keert zich al 10 jaar tegen de supporters. Dat ook even benoemd te hebben....

Pak nou een wedstrijd tegen ADO en Utrecht, wedstrijden waar we al 15 jaar op mentaliteit afgetroefd worden... Dat accepteren supporters niet. Je weet dat het komt en toch wil je dat extra stapje niet zetten. Dan kunnen sommige mensen daar kwaad om worden. Wanneer ze alles geven kun je de ploeg niks verwijten. Maar dit is instelling want kwaliteit hebben wij 10x meer.

Neem dit jaar ADO thuis, volgens mij verliest PSV de dag ervoor eindelijk puntjes. Dan verwacht je een getergd Ajax. 60 minuten lang is de ploeg onzichtbaar. Geen beleving, laag tempo en geen kansen. Dan reageert het publiek erop. Na 60 minuten gaat Ajax ballen en krijgt het 13 kansen. Ze gaan er niet in, maar toch... Dan moeten wij na afloop horen dat ze gewledig spelen. Dat kan en mag gewoon niet en moet je dat ook kunnen snappen.
Tegen Ado mag je zeker wel na het fluitsignaal fluiten, dat snap ik echt wel. Ik heb ook noooit gezegd dat je na een wedstrijd niet mag fluiten en je ongenoegen mag laten zien. Tja tegen Utrecht, daar kan ik ook heel slecht tegen. Ik vraag me echt af hoe dat kan, zo'n arrogante instelling van sommige spelers. Maar ik heb het bij mijn eigen voetbal ook gezien, je moet iemand hebben die iedereen meeneemt in het veld en die agressie moet dan overslaan. Het is en blijft een team sport en je moet het met z'n allen doen en zo'n persoon heeft Ajax nu niet.

Ik vraag me af hoe zo'n instelling tot stand komt, komt dat doordat de coach ze zo het veld in stuurd? Ik weet dat tegen Utrecht Ten Hag had gezegd dat ze Utrecht maar even moesten laten uitrazen. Ik hou meer van de Bozs mentaliteit en dat moet in Nederland makkelijk kunnen, gewoon vol erop!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0992069