BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom moet Ajax vooral niet onderschatten. Want daarop is Ajax veel en veel te vaak al op hun bek gegaan. En daar zaten ploegen bij die minder zijn als deze 2.

En ja, liever even overschatten en daardoor die onderschatting niet, dan andersom en weer voor lul staan.
Ze moeten zorgen dat ze er klaar voor zijn. Met name mentaal is het vaak niet goed lijkt het in die voorrondes..

Ik denk namelijk dat als je die wedstrijden halverwege het seizoen zou spelen, dus met ingespeelde ploegen, dat ajax deze wedstrijden 9 van de 10 keer zou winnen.
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 11:15   quote  deeplink  
Even wat anders he. Hoe sterk is de selectie van Frankrijk wel niet als ze deze namen allemaal thuis laten.

Naast Payet reizen Anthony Martial (Manchester United), Aymeric Laporte (Manchester City), Kingsley Coman (Bayern München), Franck Ribéry (Bayern München), Karim Benzema (Real Madrid) en Alexandre Lacazette (Arsenal) niet mee af naar Rusland.

Deze spelers zouden in Oranje allemaal basis speler zijn, en we zouden waarschijnlijk dan wel op het Wk geweest zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze moeten zorgen dat ze er klaar voor zijn. Met name mentaal is het vaak niet goed lijkt het in die voorrondes..

Ik denk namelijk dat als je die wedstrijden halverwege het seizoen zou spelen, dus met ingespeelde ploegen, dat ajax deze wedstrijden 9 van de 10 keer zou winnen.
Niet om lullig te doen, maar werd Ajax in februari/maart niet uitgeschakeld door Steaua, Dninepr en Salzburg? Of zit ik nou mis?

Rapid en Rosenborg waren vroeger volgens mij. Maar het zegt wel dat Ajax er vaker mee te maken heeft dan alleen in het begin.

En vooralsnog zijn de aankopen behoorlijk op tijd, ondanks ik achter 2 nog steeds niet sta. Daarin lijkt men wel geleerd te hebben.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:15 schreef remco k het volgende:
Even wat anders he. Hoe sterk is de selectie van Frankrijk wel niet als ze deze namen allemaal thuis laten.

Naast Payet reizen Anthony Martial (Manchester United), Aymeric Laporte (Manchester City), Kingsley Coman (Bayern München), Franck Ribéry (Bayern München), Karim Benzema (Real Madrid) en Alexandre Lacazette (Arsenal) niet mee af naar Rusland.

Deze spelers zouden in Oranje allemaal basis speler zijn, en we zouden waarschijnlijk dan wel op het Wk geweest zijn.
Die kunnen 3 elftallen sturen die om de titel zouden strijden. Maar het is ook een gigantisch groot land he.
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar werd Ajax in februari/maart niet uitgeschakeld door Steaua, Dninepr en Salzburg? Of zit ik nou mis?

Rapid en Rosenborg waren vroeger volgens mij. Maar het zegt wel dat Ajax er vaker mee te maken heeft dan alleen in het begin.

En vooralsnog zijn de aankopen behoorlijk op tijd, ondanks ik achter 2 nog steeds niet sta. Daarin lijkt men wel geleerd te hebben.
Je hebt inderdaad gelijk.

Ik heb echter gewoon in mijn hoofd zitten dat wij niet van dit soort ploegen mogen worden uitgeschakeld.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad gelijk.

Ik heb echter gewoon in mijn hoofd zitten dat wij niet van dit soort ploegen mogen worden uitgeschakeld.
Grotendeels mee eens, meeste clubs hiervan zouden minder moeten zijn.
Maar aan de andere kant, als je zo vaak uitgeschakeld wordt door dergelijke clubs, ben je dan zelf ook niet beter dan dit? Want dit gebeurd echt te vaak vind ik.

Realiseer me dat ik Rostov en Spartak nog vergeten was en 10 jaar geleden Zagreb.
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, meeste clubs hiervan zouden minder moeten zijn.
Maar aan de andere kant, als je zo vaak uitgeschakeld wordt door dergelijke clubs, ben je dan zelf ook niet beter dan dit? Want dit gebeurd echt te vaak vind ik.

Realiseer me dat ik Rostov en Spartak nog vergeten was en 10 jaar geleden Zagreb.
Het is inderdaad veel te vaak gebeurt. Maar dit is iets waar ik me echt weiger bij neer te leggen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is inderdaad veel te vaak gebeurt. Maar dit is iets waar ik me echt weiger bij neer te leggen.
Iedereen denk ik wel. Maar probeer soms wel heel even me Ajax bril af te zetten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 mei 2018 - 16:28   quote  deeplink  
Volgend seizoen is de Jupiler League sterker dan de Eredivisie. Ook Sparta daalt nu af.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 mei 2018 - 17:09   quote  deeplink  
Toch onverwachts dat Emmen daar wint, eerlijk gezegd.
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:09 schreef Hasjkoph het volgende:
Toch onverwachts dat Emmen daar wint, eerlijk gezegd.
Mooi toch. Eigen schuld van Sparta
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 mei 2018 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooi toch. Eigen schuld van Sparta
Ze zijn volgens mij eerder in de play-offs als door het oog van de naald gegaan.
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze zijn volgens mij eerder in de play-offs als door het oog van de naald gegaan.
Dat wel, NEC thuis 4-0 kloppen en Sparta uit met 1-3, dan verdien je het denk ik wel. Die Jupiler League komend jaar wordt er zolangzamerhand wel eentje he, Twente, Roda, Sparta, NEC, Cambuur, Go Ahead en de beloften van Ajax en PSV.

Edit, jij doelde op Sparta. Verkeerd gelezen. Maar die kwamen al goed weg inderdaad tegen Dordrecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooi toch. Eigen schuld van Sparta
Wanbeleid, ook daar. Prachtclub eigenlijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 mei 2018 - 17:26   quote  deeplink  
Hoppa, Almere ook voor in Dordrecht.
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanbeleid, ook daar. Prachtclub eigenlijk.
Klopt maar wel een club zonder beleid of ziel op dit moment en dan kan dit gebeuren
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa, Almere ook voor in Dordrecht.
Zullen we er doetinchem van maken hahaha
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:41   quote  deeplink  
Ik ben de wedstrijd de Graafschap-Ajax, ergens in mei 2016, bepaald nog niet vergeten hoe die Doetinchemers speelden alsof ze de Champions League konden winnen, terwijl ze al "geplaatst" waren voor de nacompetitie. De wedstrijd waarin Ajax het kampioenschap verspeelde.

Ik heb diverse spelers van de Graafschap horen zeggen, dat ze er alles aan hebben gedaan om PSV kampioen te laten worden. Dat vergeet ik nooit meer!

Van mij mogen die gasten voor altijd in de Jupiler League blijven.

Hup FC Almere!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 mei 2018 door Pietje --
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:41 schreef Pietje het volgende:
Ik ben de wedstrijd de Graafschap-Ajax, ergens in mei 2016, bepaald nog niet vergeten hoe die Doetinchemers speelden alsof ze de Champions League konden winnen, terwijl ze al "geplaatst" waren voor de nacompetitie. De wedstrijd waarin Ajax het kampioenschap verspeelde.

Ik heb diverse spelers van de Graafschap horen zeggen, dat ze er alles aan hebben gedaan om PSV kampioen te laten worden. Dat vergeet ik nooit meer!

Van mij mogen die gasten voor altijd in de Jupiler League blijven.

Hup FC Almere!!
Komop Pietje wij zijn toch veel groter dan dat! Wij speelden een gewonnen wedstrijd en ineens kwam de klad erin. Nee de graafschap de schuld geven van met mislopen van die titel gaat mij te ver. Dat is echt onze eigen schuld. 2006 doet mij meer pijn. dat een Vitesse die nog voor kwamen tegen psv er vervolgens met 5-1 vanaf gingen
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:41 schreef Pietje het volgende:
Ik ben de wedstrijd de Graafschap-Ajax, ergens in mei 2016, bepaald nog niet vergeten hoe die Doetinchemers speelden alsof ze de Champions League konden winnen, terwijl ze al "geplaatst" waren voor de nacompetitie. De wedstrijd waarin Ajax het kampioenschap verspeelde.

Ik heb diverse spelers van de Graafschap horen zeggen, dat ze er alles aan hebben gedaan om PSV kampioen te laten worden. Dat vergeet ik nooit meer!

Van mij mogen die gasten voor altijd in de Jupiler League blijven.

Hup FC Almere!!
Pietje, dat lag volledig aan Ajax zelf en mag je De Graafschap nooit kwalijk nemen. Cerny mist met open goal de 0-2, Ajax gaat na rust blind voor de 0-2 terwijl 0-1 genoeg was en uit zo'n counter scoort De Graafschap. De Boer wisselt erna terwijl ze moeten scoren zijn spits. De Graafschap speelde helemaal niet zo goed die dag. Dit lag helemaal aan Ajax zelf!
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop Pietje wij zijn toch veel groter dan dat! Wij speelden een gewonnen wedstrijd en ineens kwam de klad erin. Nee de graafschap de schuld geven van met mislopen van die titel gaat mij te ver. Dat is echt onze eigen schuld. 2006 doet mij meer pijn. dat een Vitesse die nog voor kwamen tegen psv er vervolgens met 5-1 vanaf gingen
Dat Ajax toen gewoon had moeten winnen, ben ik uiteraard met je eens. Door een slappe instelling hebben ze niks of weinig afgedwongen. Waar het me toen en zojuist om ging, was de mentaliteit van de Graafschap, er alles aan gedaan hebben om PSV kampioen te laten worden.
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop Pietje wij zijn toch veel groter dan dat! Wij speelden een gewonnen wedstrijd en ineens kwam de klad erin. Nee de graafschap de schuld geven van met mislopen van die titel gaat mij te ver. Dat is echt onze eigen schuld. 2006 doet mij meer pijn. dat een Vitesse die nog voor kwamen tegen psv er vervolgens met 5-1 vanaf gingen
Vitesse kwam eerst 2-0 achter toen toch?
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Pietje, dat lag volledig aan Ajax zelf en mag je De Graafschap nooit kwalijk nemen. Cerny mist met open goal de 0-2, Ajax gaat na rust blind voor de 0-2 terwijl 0-1 genoeg was en uit zo'n counter scoort De Graafschap. De Boer wisselt erna terwijl ze moeten scoren zijn spits. De Graafschap speelde helemaal niet zo goed die dag. Dit lag helemaal aan Ajax zelf!
Zie mijn reactie hier boven. Tuurlijk had Ajax gewoon moeten winnen, maar nogmaals, het ging me om de uitlatingen van sommige spelers van de Graafschap.
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vitesse kwam eerst 2-0 achter toen toch?
Ja je hebt gelijk
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:53   quote  deeplink  
En daarom toch: Hup Almere!
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat Ajax toen gewoon had moeten winnen, ben ik uiteraard met je eens. Door een slappe instelling hebben ze niks of weinig afgedwongen. Waar het me toen en zojuist om ging, was de mentaliteit van de Graafschap, er alles aan gedaan hebben om PSV kampioen te laten worden.
Ach clubs geven nu eenmaal meer tegen ons dan tegen de boerkes en 010. dat is als jaren zo en zal ook zo blijven
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach clubs geven nu eenmaal meer tegen ons dan tegen de boerkes en 010. dat is als jaren zo en zal ook zo blijven
Ik weet het... ik weet het... Helaas.
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zie mijn reactie hier boven. Tuurlijk had Ajax gewoon moeten winnen, maar nogmaals, het ging me om de uitlatingen van sommige spelers van de Graafschap.
Dan nog gap, Ajax op 80% is nog beter dan hun. En geef ze ongelijk, het broertje van Davy Propper speelde daar en ze speelden om met een goed gevoel de nacompetitie in te gaan.

Nee gap, dit is enkel Ajax
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het... ik weet het... Helaas.
Doen we ook wel zelf he, haha! Des te lekkerder de prijzen als we ze weer eens winnen.
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog gap, Ajax op 80% is nog beter dan hun. En geef ze ongelijk, het broertje van Davy Propper speelde daar en ze speelden om met een goed gevoel de nacompetitie in te gaan.

Nee gap, dit is enkel Ajax
Nou ja, oké, maar mijn frustraties blijven terugkomen wanneer ik de naam de Graaschap zie...
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doen we ook wel zelf he, haha! Des te lekkerder de prijzen als we ze weer eens winnen.
Haha. Dat zeker wel.
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, oké, maar mijn frustraties blijven terugkomen wanneer ik de naam de Graaschap zie...
En terecht. Baal ook nog steeds hoor, haha. Net als van de finale vorig jaar. Was ook onnodig. Het stukje zakelijk killen missen we nog eens een keer.
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

En terecht. Baal ook nog steeds hoor, haha. Net als van de finale vorig jaar. Was ook onnodig. Het stukje zakelijk killen missen we nog eens een keer.
Daarom zijn al die Zuid-Amerikanen meer dan welkom. :-)
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 18:10   quote  deeplink  
Ghehe...
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 18:10 schreef Loetje het volgende:
Ghehe...
Zijn we het toch weer eens. Haha :-)

En helaas... de Graafschap 2-1 voor.

Hup Almere City FC!!!
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 18:42   quote  deeplink  
Helaas... Toch De Graafschap. Dan moeten we het komende seizoen maar wraak nemen.
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 18:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zijn we het toch weer eens. Haha :-)

En helaas... de Graafschap 2-1 voor.

Hup Almere City FC!!!
We sturen ze gewoon terug naar de JL pietje
Pietje
 Pietje - zondag 20 mei 2018 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 18:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

We sturen ze gewoon terug naar de JL pietje
Een heel goed plan, Brandje ;-) Haha Ik wil wel persoonlijk helpen hoor ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 mei 2018 - 21:07   quote  deeplink  
oranje onder 17 is Europees Kampioen!

Gefeliciteerd jonge leeuwen!
Loetje
 Loetje - maandag 21 mei 2018 - 16:53   quote  deeplink  
De dames ook kampioen. Over 2 weekjes erbij om te kijken of ze 2 jaar op rij de dubbel kunnen pakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 mei 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zullen we er doetinchem van maken hahaha
Die plaats heb ik voor eens en altijd uit mijn geheugen gegrift! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 mei 2018 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 16:53 schreef Loetje het volgende:
De dames ook kampioen. Over 2 weekjes erbij om te kijken of ze 2 jaar op rij de dubbel kunnen pakken.
De 1-0 was trouwens weer niet best gekeept.

Die Kaagman trouwens echt een fenomenaal overzicht en een heerlijke dieptepasses.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 mei 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 08:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De 1-0 was trouwens weer niet best gekeept.

Die Kaagman trouwens echt een fenomenaal overzicht en een heerlijke dieptepasses.
Nee, gebeurd vaker dit seizoen met onze keepster.

Nu 2 potjes achter elkaar tegen PSV!

Kaagman helaas naar Everton na dit seizoen gap.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die plaats heb ik voor eens en altijd uit mijn geheugen gegrift! ;-)
Hier nog één...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 mei 2018 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die plaats heb ik voor eens en altijd uit mijn geheugen gegrift! ;-)
En toch zullen we er aankomend seizoen minimaal 1x naar toe moeten gaan.
Hoop dan ook wel dat het voorlopig de laatste keer is.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En toch zullen we er aankomend seizoen minimaal 1x naar toe moeten gaan.
Hoop dan ook wel dat het voorlopig de laatste keer is.....
En die ene keer zullen wij ze daar een doelgemiddelde moeten bezorgen dat ze linea recta terugbrengt naar de Jupiler League ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 mei 2018 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

En die ene keer zullen wij ze daar een doelgemiddelde moeten bezorgen dat ze linea recta terugbrengt naar de Jupiler League ;-)
Hahaha, zeker als dat het laatste zetje, of liever gezegd, de laatste trap is om ze uit de eredivisie te schoppen.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahaha, zeker als dat het laatste zetje, of liever gezegd, de laatste trap is om ze uit de eredivisie te schoppen.....
Hahaha. We helpen ze graag een handje (een voetje)! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 mei 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:53 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahaha, zeker als dat het laatste zetje, of liever gezegd, de laatste trap is om ze uit de eredivisie te schoppen.....
Wat zou ik dan graag wedstrijd 34 tegen ze willen spelen. Wij uit gevoetbald en kampioen en zij strijdend om degradatie. En dan gewoon in minuut 95 de winnende maken en ipv nacompetitie ze dan rechtstreeks degraderen! ;-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 14:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat zou ik dan graag wedstrijd 34 tegen ze willen spelen. Wij uit gevoetbald en kampioen en zij strijdend om degradatie. En dan gewoon in minuut 95 de winnende maken en ipv nacompetitie ze dan rechtstreeks degraderen! ;-)
Hahaha. Wat een schitterend scenario!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0979881