BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 07 november 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2018 - 13:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hebben we het dan niet juist extra nodig om kampioen te worden in de ED dit seizoen? Zodat we ook volgend seizoen weer verzekerd zijn van deelname..

Tuurlijk moet je altijd uitgaan van eigen kunnen en kunnen we er allerlei theorieën op loslaten, maar feitelijk is het nu wel gewoon zo dat de kans dat wij nog punten morsen in de ED aanzienlijk groter is dan dat PSV dat nog gaat doen.
Je moet sowieso voorrondes spelen
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 07 november 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2018 - 17:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet sowieso voorrondes spelen
Niet wanneer we plek 11 behouden en een club uit de top 10 landen de CL pakt en zich ook kwalificeert via de competitie.
remco k
 remco k - woensdag 07 november 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2018 - 17:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Niet wanneer we plek 11 behouden en een club uit de top 10 landen de CL pakt en zich ook kwalificeert via de competitie.
Waarvan ik niet verwacht dat het gebeurt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 07 november 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2018 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarvan ik niet verwacht dat het gebeurt.
Hoezo niet? We staan al op plek 11 en als bijvoorbeeld een Juventus, PSG, Barcelona of Manchester City de CL pakt, heeft Nederland echt wel dat ticket binnen. Dit soort clubs weten zich namelijk in principe ook gewoon weten te plaatsen via de competitie. Plek 11 komt denk ik alleen in gevaar wanneer Red Bull Salzburg heel ver gaat komen in de Europa League.

Of dat ticket voor Ajax zal zijn is natuurlijk een compleet andere kwestie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 november 2018 door Hasjkoph --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 november 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Overigens levert plek 12 mogelijk ook een ticket op. Als ook de EL gewonnen wordt door een club die al CL ticket heeft.

Dat behoort dus tot de mogelijkheid
remco k
 remco k - woensdag 07 november 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2018 - 19:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoezo niet? We staan al op plek 11 en als bijvoorbeeld een Juventus, PSG, Barcelona of Manchester City de CL pakt, heeft Nederland echt wel dat ticket binnen. Dit soort clubs weten zich namelijk in principe ook gewoon weten te plaatsen via de competitie. Plek 11 komt denk ik alleen in gevaar wanneer Red Bull Salzburg heel ver gaat komen in de Europa League.

Of dat ticket voor Ajax zal zijn is natuurlijk een compleet andere kwestie.
Ik verwacht dat Nederland plek 11 niet vast houd.
remco k
 remco k - woensdag 07 november 2018 - 21:46   quote  deeplink  
a.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 november 2018 door remco k --
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Puike pot van de Ajacieden bij Oranje tot dusver.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 november 2018 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:05 schreef Eide het volgende:
Puike pot van de Ajacieden bij Oranje tot dusver.
Het is de laatste tijd niet eens vreselijk om naar Oranje te kijken. Ik had ook nu niet al te veel hoop, maar ze spelen heel dominant en heel leuk.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 november 2018 - 22:13   quote  deeplink  
En Frankrijk op 10%.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 november 2018 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:13 schreef Loetje het volgende:
En Frankrijk op 10%.
Ja dat vraag ik mij dus af. Is Frankrijk zo non chalant/niet boeiende, of speelt Nederland gewoon goed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 november 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Frenkie, De Ligt en Blind spelen wel enorm sterk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 november 2018 - 22:39   quote  deeplink  
2-0 winnen van Frankrijk doet wel heel goed.

Betekent dit dat Duitsland officieel degradeert in de Nations League?
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:13 schreef Loetje het volgende:
En Frankrijk op 10%.
Dit gaat om een goede uitgangspositie op het EK. De Fransen zijn op volle sterkte. Die hebben zich echt niet ingehouden. Dit was een knappe, onverwachte overwinning.

Frenkie de Jong echt heel goed weer.
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:

Betekent dit dat Duitsland officieel degradeert in de Nations League?
Kunnen ze nog over de Fransen heen?

Edit: Duitsland degradeert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2018 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 22:41   quote  deeplink  
Nederland wint bij een gelijkspel de poule. Dat had helemaal niemand geloofd eerder dit jaar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 november 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Kunnen ze nog over de Fransen heen?

Edit: Duitsland degradeert.
Yes, initieel onverwacht.

Bizar dat Oranje met een punt genoeg heeft aan groepswinst in deze poule.
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 22:45   quote  deeplink  
Ziyech met Marokko met 2-0 van Kameroen met Onana op doel gewonnen. Beide goals van Ziyech.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 16 november 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik mij dus af. Is Frankrijk zo non chalant/niet boeiende, of speelt Nederland gewoon goed.
Afgezien van het feit dat Nederland het goed heeft gedaan, denk ik ook dat Frankrijk ons een beetje heeft onderschat. Aan de andere kant speelde Frankrijk zoals ze eigenlijk altijd spelen: Niet het spel willen maken en wat afwachtend, maar geen antwoord op het spel van Nederland.
Kortom, een hele goede en knappe overwinning.....
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 22:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat Nederland het goed heeft gedaan, denk ik ook dat Frankrijk ons een beetje heeft onderschat. Aan de andere kant speelde Frankrijk zoals ze eigenlijk altijd spelen: Niet het spel willen maken en wat afwachtend, maar geen antwoord op het spel van Nederland.
Kortom, een hele goede en knappe overwinning.....
Precies. Frankrijk speelde zoals ze wereldkampioen zijn geworden. Ze wisten Griezmann en Mbappe niet te bereiken. Dat blijkt dus de sleutel te zijn om Frankrijk te bespelen. De Fransen gewoon in de sterkste opstelling. Vergeet niet dat groepswinst kan leiden tot EK kwalificatie...
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 november 2018 - 23:10   quote  deeplink  
Fransen heb ik letterlijk niks van gezien en die kunnen echt wel 5 klasses beter. Neemt niet weg dat het goed is voor Oranje. Maar maandag vrees ik dat ze er gewoon aan gaan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 november 2018 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2018 - 23:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies. Frankrijk speelde zoals ze wereldkampioen zijn geworden. Ze wisten Griezmann en Mbappe niet te bereiken. Dat blijkt dus de sleutel te zijn om Frankrijk te bespelen. De Fransen gewoon in de sterkste opstelling. Vergeet niet dat groepswinst kan leiden tot EK kwalificatie...
Even voor de goede orde...

Als Nederland wel de poule zou winnen, spelen ze tegen een van de andere 3 winnaars uit de A groepen in de halve finale. Daar doorheen komen en de finale winnen. Dan heb je een ticket?

Volgens mij is Nederland nu wel geplaats bij de loting voor de kwalificatie.
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2018 - 23:26   quote  deeplink  
Volgens mij is dat inderdaad de route.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 november 2018 - 00:22   quote  deeplink  
De trainer van de fransen zei voor de wedstrijd dat NL op de goeie weg is. 3-0 op duitseland daar schrokken de fransen ook van.

Ik denk dat de fransen echt niet zich hebben vergist. Fransen weten ook dat Nederland Van Dijk( duurste verdediger) en de Ligt een prima verdedigings blok heeft. Ze weten ook dat Frenkie goed is. Ze zien de kranten zelf ook natuurlijk.

Alleen de aanval dat is niet heel sterk. Met Bergwijn, Memphis en Babel. Waar Babel opeens wel alles speelt terwijl die al 10 jaar voetbal speelt en voor de buitenlanders toch uit het niets komt, speelt in Turkije wat niet hoog aangeschreven staat. Bergwijn in nederland niet de belangrijkste speler van PSV is en internationaal niet met de club doorbreekt. Memphis, wellicht in zijn beste vorm zit maar in Frankrijk zelf niet op waarde wordt geschat. Ik vind dit wel de zwakste linie van Nederland.

Frankrijk hoefde maar 1 punt en dan was de winst in de groep zeker en op gelijkspel spelen is altijd lastiger dan voor de winst spelen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 november 2018 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2018 - 00:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De trainer van de fransen zei voor de wedstrijd dat NL op de goeie weg is. 3-0 op duitseland daar schrokken de fransen ook van.

Ik denk dat de fransen echt niet zich hebben vergist. Fransen weten ook dat Nederland Van Dijk( duurste verdediger) en de Ligt een prima verdedigings blok heeft. Ze weten ook dat Frenkie goed is. Ze zien de kranten zelf ook natuurlijk.

Alleen de aanval dat is niet heel sterk. Met Bergwijn, Memphis en Babel. Waar Babel opeens wel alles speelt terwijl die al 10 jaar voetbal speelt en voor de buitenlanders toch uit het niets komt, speelt in Turkije wat niet hoog aangeschreven staat. Bergwijn in nederland niet de belangrijkste speler van PSV is en internationaal niet met de club doorbreekt. Memphis, wellicht in zijn beste vorm zit maar in Frankrijk zelf niet op waarde wordt geschat. Ik vind dit wel de zwakste linie van Nederland.

Frankrijk hoefde maar 1 punt en dan was de winst in de groep zeker en op gelijkspel spelen is altijd lastiger dan voor de winst spelen.
Welke trainer zegt van te voren dat hij wel even wint? Dat deed die van Real tegen Malmo niet eens... Gewoon schijnheilig geluk wat iedere trainer doet en de meeste ook moeten.
Eide
 Eide - zaterdag 17 november 2018 - 09:34   quote  deeplink  
Wel aardig om de pers te lezen op zo'n 'day after'. De Franse pers richt zich natuurlijk op Depay. In Engeland valt vooral De Jong op die heerste op het middenveld. Ook Dumfries wordt trouwens geroemd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 17 november 2018 - 17:28   quote  deeplink  
Ik vind zelf Marten de Roon ook een welkome speler in dit elftal. Het is een speler die het duel niet schuwt en zowel kan incasseren als uitdelen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 november 2018 - 17:57   quote  deeplink  
wat een kut actie van dolberg.. zal wel frustratie zijn omdat die er nog weinig van bakt..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 november 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2018 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:
wat een kut actie van dolberg.. zal wel frustratie zijn omdat die er nog weinig van bakt..
Je bedoelt een kutactie van Ampadu.
Dolberg geeft een stevige duw, maar heeft de intentie voor de bal, maar is gewoon te laat. Geel is dus terecht. Kijk ook even hoe dicht de reclameborden staan op het veld.
Ampadu daarentegen geeft hem een keiharde elleboogstoot en heeft nul intentie om voor de bal te gaan. De bal was amper in de buurt en de scheids had ook gewoon rood daarvoor kunnen geven.
remco k
 remco k - zondag 18 november 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2018 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:
wat een kut actie van dolberg.. zal wel frustratie zijn omdat die er nog weinig van bakt..
Begint juist steeds beter te spelen en het is meer dan terecht dat Huntelaar ernaast staat.

Zet je persoonlijke vete toch eens opzij man
remco k
 remco k - zondag 18 november 2018 - 15:47   quote  deeplink  
Vraag me af of sommigen die oordelen beide acties uberhaubt hebben gezien. Ik heb voor zon overtreding als die van Dolberg nog nooit een rode kaart zien geven. Die elleboog echter......
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 november 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 15:47 schreef remco k het volgende:
Vraag me af of sommigen die oordelen beide acties uberhaubt hebben gezien. Ik heb voor zon overtreding als die van Dolberg nog nooit een rode kaart zien geven. Die elleboog echter......
Vind het ook belachelijke reacties van Giggs en Williams. Allereerst het goedpraten van de elleboogstoot, maar ook dat Dolberg uit zou moeten kijken omdat Ampadu maar 18 jaar is en blessureleed heeft gekend. Compleet achterlijk.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 november 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 15:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vind het ook belachelijke reacties van Giggs en Williams. Allereerst het goedpraten van de elleboogstoot, maar ook dat Dolberg uit zou moeten kijken omdat Ampadu maar 18 jaar is en blessureleed heeft gekend. Compleet achterlijk.
noem je dat een gewone duw en nee geen rood maar normaal ? hij kijkt niet eens naar de bal jo.. en dolberg steeds beter ?? vraag me soms werkelijk af waar jullie naar kijken.. en nee geen persoonlijke voorkeur.. zie het gewoon niet in hem.. ook niet in zijn begin tijd.. ja deed die het beter maar nee... werd er niet warm of koud van
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 15:47 schreef remco k het volgende:
Vraag me af of sommigen die oordelen beide acties uberhaubt hebben gezien. Ik heb voor zon overtreding als die van Dolberg nog nooit een rode kaart zien geven. Die elleboog echter......
Dolberg is door sommige afgeschreven hier. Dan kun je niks meer goed doen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 november 2018 - 18:42   quote  deeplink  
ps die elleboog, actie reactie..
remco k
 remco k - zondag 18 november 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:
ps die elleboog, actie reactie..
Dus een normale overtreding waar geel terecht is roept het over zich af om een elleboogstoot te krijgen?

Ne weet dat er iedere wedstrijd een kaart of wat gegeven worden? Wat een Kul argument zeg.

Het is niet het goedpraten van de Dolberg overtreding, mensen zijn de elleboog tegen Dolberg aan het goedpraten.
Loetje
 Loetje - zondag 18 november 2018 - 20:27   quote  deeplink  
En volgens mij incasseert hij erna ook als een vent. Daarbij staan die reclameborden daar krankzinnig dicht op het veld
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 november 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een normale overtreding waar geel terecht is roept het over zich af om een elleboogstoot te krijgen?

Ne weet dat er iedere wedstrijd een kaart of wat gegeven worden? Wat een Kul argument zeg.

Het is niet het goedpraten van de Dolberg overtreding, mensen zijn de elleboog tegen Dolberg aan het goedpraten.
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 20:27 schreef Loetje het volgende:
En volgens mij incasseert hij erna ook als een vent. Daarbij staan die reclameborden daar krankzinnig dicht op het veld
Precies dit
nummer10
 nummer10 - zondag 18 november 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een normale overtreding waar geel terecht is roept het over zich af om een elleboogstoot te krijgen?

Ne weet dat er iedere wedstrijd een kaart of wat gegeven worden? Wat een Kul argument zeg.

Het is niet het goedpraten van de Dolberg overtreding, mensen zijn de elleboog tegen Dolberg aan het goedpraten.
beiden keur ik af, maar als iemand mij zoon rugbybeuk geeft kan die wat terug verwachten, daarbij vind ik zoiets totaal niks voor dolberg.. lijkt mij pure frustratie omdat die er niks meet van bakt, daarbij is afgeschreven op het forum maar ik roep dit vanaf dag 1 al.. vind het gewoon niet wat en dat is een persoonlijke smaak/mening
nummer10
 nummer10 - zondag 18 november 2018 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 20:27 schreef Loetje het volgende:
En volgens mij incasseert hij erna ook als een vent. Daarbij staan die reclameborden daar krankzinnig dicht op het veld
mee eens dat dit zo is.. maar er was totaal maar dan ook totaal geen intentie om die bal tehalen en je ziet hem puur die beuk uitdelen.. bepaalde spelers vind ik zoiets normaal geweldig zoals je weet, zlatan, gattusso etc.. maar een dolberg ? nee vind dit totaal niks voor zoon type/persoon
remco k
 remco k - maandag 19 november 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2018 - 23:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

beiden keur ik af, maar als iemand mij zoon rugbybeuk geeft kan die wat terug verwachten, daarbij vind ik zoiets totaal niks voor dolberg.. lijkt mij pure frustratie omdat die er niks meet van bakt, daarbij is afgeschreven op het forum maar ik roep dit vanaf dag 1 al.. vind het gewoon niet wat en dat is een persoonlijke smaak/mening
Groot verschil is dat ie in jouw ogen uberhaubt niks goeds kan doen.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 november 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Groot verschil is dat ie in jouw ogen uberhaubt niks goeds kan doen.
bijna niks goeds... en vind jij hem goed dan ? voor nu zwaar overschat... met ruimte toen die net begon kon die nog iets, nu ze een beetje weten hoe die speelt lukt hem nog vrij weinig, daarbij loopt die nog vaak verkeerd ook of is die telaat.. hunter mist veel maar creeerd ook veel meer.. en is altijd een lastpost voor de verdediging zodat ziyech en tadic en vdbeek ook veel beter spelen...
Litmanen
 Litmanen - maandag 19 november 2018 - 17:50   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als we het halen vanavond! Ik zie wel kansen met Engeland, Portugal en Zwitserland om het te gaan winnen!;)
Eide
 Eide - maandag 19 november 2018 - 18:00   quote  deeplink  
Afgeschreven is hik allerminst volgens mij, ook niet op het forum.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 19 november 2018 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bijna niks goeds... en vind jij hem goed dan ? voor nu zwaar overschat... met ruimte toen die net begon kon die nog iets, nu ze een beetje weten hoe die speelt lukt hem nog vrij weinig, daarbij loopt die nog vaak verkeerd ook of is die telaat.. hunter mist veel maar creeerd ook veel meer.. en is altijd een lastpost voor de verdediging zodat ziyech en tadic en vdbeek ook veel beter spelen...
Wat jij noemt is een spits die wel degelijk kwaliteiten heeft maar het ritme mist en het juiste gevoel.
Torres is van Madrid naar London vertrokken en bakte er vervolgens niks meer van, maakt dat een slechte spits?
Litmanen
 Litmanen - maandag 19 november 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 18:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat jij noemt is een spits die wel degelijk kwaliteiten heeft maar het ritme mist en het juiste gevoel.
Torres is van Madrid naar London vertrokken en bakte er vervolgens niks meer van, maakt dat een slechte spits?
Van Madrid naar Liverpool en daar maakte hij het echt waar, maar toen hij naar Chelsea vertrok hebben we nooit meer de oude Torres gezien, soms met vlagen.
remco k
 remco k - maandag 19 november 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bijna niks goeds... en vind jij hem goed dan ? voor nu zwaar overschat... met ruimte toen die net begon kon die nog iets, nu ze een beetje weten hoe die speelt lukt hem nog vrij weinig, daarbij loopt die nog vaak verkeerd ook of is die telaat.. hunter mist veel maar creeerd ook veel meer.. en is altijd een lastpost voor de verdediging zodat ziyech en tadic en vdbeek ook veel beter spelen...
Ik vind hem matig begonnen en steeds beter gaan spelen ja. En nee. Ik vond Ajax met Huntelaar niet beter spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 19 november 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Waarom speelt Dumfries en Bergwijn niet? Heeft van Bommel weer gebeld?
Eide
 Eide - maandag 19 november 2018 - 20:36   quote  deeplink  
Bergwijn snap ik wel. Dumfries daarentegen was echt goed tegen Frankrijk.
Loetje
 Loetje - maandag 19 november 2018 - 20:37   quote  deeplink  
Wel opvallend dat die Pisvee spelers altijd rust krijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1341860