BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 06 oktober 2018 - 21:41   quote  deeplink  
En ze doen het gewoon heel goed. Ze hebben een air van onoverwinnelijkheid over zich heen op dit moment. Niemand twijfelt dat de goal gaat vallen...
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 oktober 2018 - 00:14   quote  deeplink  
Oeff Bayern
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 oktober 2018 - 03:16   quote  deeplink  
Kut boeren!!!! Hoeren zijn het!!! Stink teringlijers!!!!
Eide
 Eide - donderdag 11 oktober 2018 - 18:15   quote  deeplink  
Ajax heeft vandaag een besloten oefenduel tegen Zwolle gewonnen met 4-1. Vanwege interlandverplichtingen deden veel Jong Ajax en O19 spelers mee.
remco k
 remco k - zaterdag 13 oktober 2018 - 21:06   quote  deeplink  
Zo wat is de Ligt dramatisch begonnen tegen Duitsland zeg. Verliest ieder duel en door hem staat er gewoon nu al twee keer iemand voor de goal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 oktober 2018 - 21:43   quote  deeplink  
Ietwat onwennig met z'n collega's ook.
Gaat wel steeds beter vind ik
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:19   quote  deeplink  
Het is wachten op de gelijkmaker....
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:20   quote  deeplink  
Ligt het aan mij of is die commentator een irritante kwal?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Wijnaldum.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:28   quote  deeplink  
lekker deze 2-0. memphis maakt goed af
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2018 - 22:20 schreef Jaccio het volgende:
Ligt het aan mij of is die commentator een irritante kwal?
Frank Snoeks is altijd al vervelend geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2018 door Hasjkoph --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:34   quote  deeplink  
mooie goal wijnaldum
remco k
 remco k - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:34   quote  deeplink  
Blind gewoon een van de betere spelers op het veld tegen Duitsland.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:35   quote  deeplink  
3-0 tegen Duitsland had ook niemand verwacht
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Er is verder gewoon een reële kans nu dat we niet eens degraderen in de A League.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2018 - 22:34 schreef remco k het volgende:
Blind gewoon een van de betere spelers op het veld tegen Duitsland.
Wat te denken van van Roon. Sterk in zijn duels en degelijk
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:58   quote  deeplink  
Over de Ajacieden, Blind en De Ligt begonnen zwak maar herpakte zich allebei heel erg snel. Prima wedstrijd en Frenkie speelde ook prima.... Maar die Dumfries.... Lachwekkend....
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 oktober 2018 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2018 - 22:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wat te denken van van Roon. Sterk in zijn duels en degelijk
Met Frenkie samen de beste vandaag vond ik. Haalde veel weg en stuurde veel mensen weg. Maar als die 3 lamkutjes voorin niks kunnen, houdt het op.
p111
 p111 - zaterdag 13 oktober 2018 - 23:54   quote  deeplink  
De Ligt begon inderdaad zwak maar herstelde zich prima.De Jong speelde een prima pot en Blind was uitstekend.
Loetje
 Loetje - zondag 14 oktober 2018 - 02:04   quote  deeplink  
Had het met Bayern uit ook al, lees echt zoveel mensen die Dumfries echt goed vonden en dat mag ook. Maar op een een of andere manier verwacht ik klaarblijkelijk iets totaal anders van bepaalde spelers.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 oktober 2018 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 02:04 schreef Loetje het volgende:
Had het met Bayern uit ook al, lees echt zoveel mensen die Dumfries echt goed vonden en dat mag ook. Maar op een een of andere manier verwacht ik klaarblijkelijk iets totaal anders van bepaalde spelers.
Klopt. Wordt enorm opgehemeld die Dumfries, maar ik zie het nog niet echt.
Eide
 Eide - zondag 14 oktober 2018 - 09:23   quote  deeplink  
Hij brengt wel vechtlust en een soort onverzettelijkheid. Ik ben het met iedereen eens dat het echt wel een voetballer s met forse beperkingen, maar tegelijkertijd is hij misschien wel een type dat Oranje op dit moment nodig heeft.

Ik vond de combinatie van De Roon en De Jong trouwens om te smullen. Sowieso speelde Frenkie bij vlagen heel erg goed en was hij alleen met overtredingen te stoppen. Ik blijf Wijnaldum een zwerende vinger vinden op dat middenveld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 oktober 2018 - 09:38   quote  deeplink  
Nu tijd om Löw te ontslaan. En met hem ook Neuer,Boateng, Hummels en Müller weg te tikken!
Eide
 Eide - zondag 14 oktober 2018 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 09:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nu tijd om Löw te ontslaan. En met hem ook Neuer,Boateng, Hummels en Müller weg te tikken!
Ik weet niet of dat Duitsland veel gaat brengen. Bayern Munchen heeft zelf weinig doorgeselecteerd en vrijwel niemand is daar momenteel zeker van een basisplaats. De rest van de Duitse competitie is dusdanig gedevalueerd dat je ze eigenlijk met goed fatsoen niet meer bij de top 4 van Europa mag rekenen.

Je ziet dat ook Duitsland nu een mindere generatie heeft nu Reus, Gotze, Gomez, Schweinsteiger, Lahm enzovoorts er allemaal niet meer bij zijn. Als je Uth als spits gaat opstellen heb je echt een kwaliteitsprobleem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 oktober 2018 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 09:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat Duitsland veel gaat brengen. Bayern Munchen heeft zelf weinig doorgeselecteerd en vrijwel niemand is daar momenteel zeker van een basisplaats. De rest van de Duitse competitie is dusdanig gedevalueerd dat je ze eigenlijk met goed fatsoen niet meer bij de top 4 van Europa mag rekenen.

Je ziet dat ook Duitsland nu een mindere generatie heeft nu Reus, Gotze, Gomez, Schweinsteiger, Lahm enzovoorts er allemaal niet meer bij zijn. Als je Uth als spits gaat opstellen heb je echt een kwaliteitsprobleem.
Het gaat erom dat Löw al heel lang vasthoudt aan spelers die al ver over hun top heen zijn. Neem bijvoorbeeld Müller. Die beste man speelt in het nationale elftal al meer dan 2 jaar drama. Toch blijft Löw hem opstellen. Met mannen als Brandt, Werner, Draxler en Sane staan er gewoon genoeg nieuwe mensen klaar. Helaas is Löw net zo eigenwijs als de club uit Bayern. Het is namelijk tijd dat er doorgeselecteerd gaat worden.

Neuer is ook al even over zijn top, maar je hebt op de bank gewoon Ter Steegen en Leno zitten. Maar Neuer mag maar blijven grabbelen in dat doel. Neuer, de man die schuldig is aan de 1-0.

De enige positie waar op dit moment het grote probleem ligt met verjongen is het centrum. Maar Boateng en Hummels samen is vragen om problemen. Ik zou dus echt kiezen om daar de komende weken volop op te scouten, maar wel graag zonder Löw. Die man heeft ons in 2014 wereldkampioen gemaakt, maar is daarna enorm van zijn voetstuk gevallen. Om niet nog verder af te zakken moet er wat gebeuren.
Eide
 Eide - zondag 14 oktober 2018 - 11:45   quote  deeplink  
Vooral Sane verbaas ik mij over. Dat is in potentie een van de beste voetballers ter wereld en hij zat tijdens het EK niet eens bij de selectie. Die hoort gewoon elke wedstrijd te spelen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 14 oktober 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 11:45 schreef Eide het volgende:
Vooral Sane verbaas ik mij over. Dat is in potentie een van de beste voetballers ter wereld en hij zat tijdens het EK niet eens bij de selectie. Die hoort gewoon elke wedstrijd te spelen.
Dat heeft meer met het mentale aspect te maken las ik ergens. Schijnt al een beetje naast zijn schoenen te lopen.
Loetje
 Loetje - zondag 14 oktober 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 11:45 schreef Eide het volgende:
Vooral Sane verbaas ik mij over. Dat is in potentie een van de beste voetballers ter wereld en hij zat tijdens het EK niet eens bij de selectie. Die hoort gewoon elke wedstrijd te spelen.
Sterker nog, toen hij gister in was gevallen was er meteen veel meer dynamiek bij die Duitsers.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 oktober 2018 - 16:36   quote  deeplink  
Ik vind het persoonlijk wel erg lekker om van Duitsland te winnen. Vind ik trouwens ook als we van een ander land winnen ;-)
En dan ook nog eens met 3-0
Oke, ze zitten in een dip, maar daar komen wij net uit.
Al met al een goede prestatie die intenationaal zeker telt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 oktober 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 11:45 schreef Eide het volgende:
Vooral Sane verbaas ik mij over. Dat is in potentie een van de beste voetballers ter wereld en hij zat tijdens het EK niet eens bij de selectie. Die hoort gewoon elke wedstrijd te spelen.
Die Sane is de feitelijke vervanger van Müller, maar Löw durft het niet aan om die er buiten te zetten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 oktober 2018 - 18:18   quote  deeplink  
Lees bijvoorbeeld maar eens het verhaal over de Bayern-vedettes en hun trainer Kovac. Het is tijd dat ze daar gaan doorselecteren, anders krijg je dezelfde problemen die Milan toen had. Datzelfde geldt voor het Duitse elftal, want na het en 2014 is het helemaal ingezakt.
Loetje
 Loetje - zondag 14 oktober 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 18:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die Sane is de feitelijke vervanger van Müller, maar Löw durft het niet aan om die er buiten te zetten.
Muller is zonder vorm toch nog heel lang belangrijk geweest. Maar de laatste anderhalf jaar vind ik hem echt niet goed meer en Sane heeft het inmiddels wel verdiend zijn plekje over te nemen
Loetje
 Loetje - zondag 14 oktober 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 18:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lees bijvoorbeeld maar eens het verhaal over de Bayern-vedettes en hun trainer Kovac. Het is tijd dat ze daar gaan doorselecteren, anders krijg je dezelfde problemen die Milan toen had. Datzelfde geldt voor het Duitse elftal, want na het en 2014 is het helemaal ingezakt.
Maak van Milan maar zo'n beetje het hele Italiaanse voetbal. Nationale elftal selecteerde niet door, Milan niet, Inter niet, Roma niet en zelfs bij Juve duurde het een tijdje.

Neemt niet weg dat ze sterk aan het terugkomen zijn met voetbal wat boeiender is dan het ooit geweest is in Italië.
remco k
 remco k - zondag 14 oktober 2018 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2018 - 18:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die Sane is de feitelijke vervanger van Müller, maar Löw durft het niet aan om die er buiten te zetten.
Sane is een flankspeler die af en toe eens als aanvallende middenvelder speelde. Maar daar is ie lang niet zo goed als pure linksbuiten

Dat Müller te veel krediet heeft lijkt me duidelijk. Maar hetzelfde met kimlich als middenvelder opstellen terwijl het echt gewoon een rechtsback is.

Low heeft jarenlang het geluk gehad van een fantastische selectie maar een fantastische trainer heb ik het nooit gebonden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2018 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 15 oktober 2018 - 13:48   quote  deeplink  
Heeft het gewoon niet maken met dat de spelers niet 1 op 1 te vervangen zijn.
Bijvoorbeeld Messi, waar je selectie op gebaseerd is. Die is niet makkelijk te vervangen.
Bij Nationale elftal ben je afhankelijk van aanwas.
België gaat een probleem krijgen in de toekomst om niveau van de selectie op peil te houden.

En dat de verschuiving plaats vind van het grote geld.
Laten we zeggen, Robben. Die kan je vervangen met mbappe. Maar die koos voor PSG. Niet dat Bayern geen geld heeft maar PSG heeft ook veel geld. Pool van clubs is groter geworden maar aanbod niet. Dan kan je wel eens achter het net vissen. Ook al heb je goeie bedoelingen.

Dat zie je ook in Italië, problemen om een kwalitatief selectie op te stellen..
Laatste jaren zijn er investeerders binnen gekomen om geld erin te gooien, dat duurt ff voordat je daar iets van ziet.

Geld is in Engeland in overvloed, bij Barca en Real.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 oktober 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - dinsdag 16 oktober 2018 - 20:56   quote  deeplink  
De start tegen België mag rustig beschamend genoemd worden. Alle wissels doen Oranje bepaald geen goed.
Eide
 Eide - dinsdag 16 oktober 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Knappe goal van Oranje. Goede interceptie en voortzetting van Donny van de Beek.
Eide
 Eide - dinsdag 16 oktober 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Strootman toch weer zwak. Ik heb hem nog niet op iets goeds kunnen betrappen. Geen enkele Nederlander krijgt grip op Mertens.
Eide
 Eide - dinsdag 16 oktober 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Belgie tot nu toe de hele pot wel wat beter, maar op de opening na is het niet alsof Oranje zo ondersteboven wordt gespeeld. Zeker als je beseft dat een aantal van de beste Nederlanders niet meedoen is het redelijk okay.

Strootman is en blijft verschrikkelijk matig bij het Nederlands elftal.
Eide
 Eide - dinsdag 16 oktober 2018 - 22:26   quote  deeplink  
Zonder Hazard en Mertens doet België toch ook een fors jasje uit. Sinds de 70e minuut een ander spelbeeld waarbij het Nederlands elftal plotseling het initiatief heeft en de Belgen verdedigen.
Eide
 Eide - dinsdag 16 oktober 2018 - 23:35   quote  deeplink  
De Ajacieden vandaag allemaal prima. Blind goed op het middenveld. Donny in een rol die hem niet goed ligt (erg defensief) ook prima. Veroverde veel ballen. De Ligt na wederom een onwennige openingsfase voldoende.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 19:09   quote  deeplink  
PSV weer dodelijk. Klote voor ons maar daarin zijn ze gewoon heel goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 oktober 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 oktober 2018 - 19:29   quote  deeplink  
Opvallend of niet, Hendix krijgt weer zijn 2e geel niet. Was pas bij 1-0.
Eide
 Eide - zaterdag 20 oktober 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2018 - 19:29 schreef Loetje het volgende:
Opvallend of niet, Hendix krijgt weer zijn 2e geel niet. Was pas bij 1-0.
En toch is de start van PSV gewoon ontzettend knap. Ploeg goed bij elkaar gehouden, de nieuwe trainer past bij het team en de club. Maar PSV is vooral meedogenloos en effectief.
Loetje
 Loetje - zondag 21 oktober 2018 - 01:07   quote  deeplink  
Het is ook niet slecht, maar ik heb een bloedhekel aan die club dus kan het goede gewoon niet zien. Zal die reden eerdaags wel eens posten.

Maar 27 uit 9 is gewoon knap en het zit allemaal mee.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 21 oktober 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2018 - 01:07 schreef Loetje het volgende:
Het is ook niet slecht, maar ik heb een bloedhekel aan die club dus kan het goede gewoon niet zien. Zal die reden eerdaags wel eens posten.

Maar 27 uit 9 is gewoon knap en het zit allemaal mee.
Hahaha, ik ken dat gevoel, heb een schurft hekel aan die club
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 oktober 2018 - 15:55   quote  deeplink  
Lol, kan iemand eens een artikel schrijven over KNVB en daaruit de steun voor PSV. Sorry, als Ajax het was geweest dan spreekt men er schande van maar omdat het PSV is dan mag het. Net als de media, daar word geen slecht woord over geschreven. Maar over Ajax wel, als dat andersom was geweest dan stond alles ook in lichte laaien.

Kan men het gewoon eerlijk beoordelen en niet kijken naar welk shirt diegene aan heeft.

Zie maar PSV krijgt niks van Uefa en 0 punten. Ik wed dat PSV door een nederlandse scheids was geholpen als een keeper hands maakte buiten de 16, zie Inter doelman.

Waarom schrijft niemand daar iets over???
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 23 oktober 2018 - 20:14   quote  deeplink  
AEK - Bayern München staat nog steeds op 0-0. Mocht dit zo blijven, dan wordt alles ineens nog een stuk interessanter in de poule
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 23 oktober 2018 - 20:15   quote  deeplink  
En direct erna is het 0-1, laat maar zitten haha
Eide
 Eide - dinsdag 23 oktober 2018 - 20:49   quote  deeplink  
AEK is wel klaar. Realistisch gezien zijn die zelfs voor de EL wel uitgeschakeld. Ajax zal dus zeer waarschijnlijk wel Europees overwinteren. De vraag is vooral in welke competitie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1050009