BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 november 2019 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2019 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha grote bek nadat ze van de Duitsers wonnen, maar nu gewoon achter de Duitsers eindigen in de poule!! Whahahaha losers!!!
heb helemaal niks met het nl elftal, al jaaaaren niet... gewoom niet het type voetbal waar ik van hou, en dat was vroeger wel anders...
Eide
 Eide - dinsdag 19 november 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Fijne voetballer, die Boadu.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 november 2019 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2019 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Losers omdat?? Beide ploegen gaan naar het ek. Niks meer en minder toch.
Omdat ik dat schrijf! Dat lees je toch?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 november 2019 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2019 - 22:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb helemaal niks met het nl elftal, al jaaaaren niet... gewoom niet het type voetbal waar ik van hou, en dat was vroeger wel anders...
Dan hoef je jezelf ook niet aangesproken te voelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 november 2019 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 08:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan hoef je jezelf ook niet aangesproken te voelen.
doe ik ook niet ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 november 2019 - 08:40   quote  deeplink  
spurs gaat veel fans verliezen... wat een vreemde aanstelling... alles wat spurs juist zo mooi maakte is deze maffe trainer dus absoluut niet van.. onbegrijpelijke aanstelling
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2019 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 08:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat ik dat schrijf! Dat lees je toch?
Goede reden man.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 november 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 08:40 schreef nummer10 het volgende:
spurs gaat veel fans verliezen... wat een vreemde aanstelling... alles wat spurs juist zo mooi maakte is deze maffe trainer dus absoluut niet van.. onbegrijpelijke aanstelling
Dit is wel even het toppunt van wanbeleid ja, of op zijn minst weinig logica hebben in je beleid.

Vooropgesteld, ik ben geen fan van Mourinho, maar de man heeft geweldige prestaties neergezet. Maar als je juist voor ultra aanvallend en verzorgd voetbal stond, daar weer om geliefd werd maar vervolgens zo'n ultra defensieve coach aanstelt, is dat zeer merkwaardig te noemen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 november 2019 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 11:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is wel even het toppunt van wanbeleid ja, of op zijn minst weinig logica hebben in je beleid.

Vooropgesteld, ik ben geen fan van Mourinho, maar de man heeft geweldige prestaties neergezet. Maar als je juist voor ultra aanvallend en verzorgd voetbal stond, daar weer om geliefd werd maar vervolgens zo'n ultra defensieve coach aanstelt, is dat zeer merkwaardig te noemen.
precies dat dus, en laat staan dat spurs juist weinig geld uit wil geven en de jeugd vaak de kans geeft, integenstelling tot jose.. koop gek eerste klas en die toezegging qua kopen is hem al gedaan las ik ergens, terwijl de vorige trainer dit dus niet echt mocht.. lees tevens dat heeeeel veel fans not amused zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2019 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 20 november 2019 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 14:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

precies dat dus, en laat staan dat spurs juist weinig geld uit wil geven en de jeugd vaak de kans geeft, integenstelling tot jose.. koop gek eerste klas en die toezegging qua kopen is hem al gedaan las ik ergens, terwijl de vorige trainer dit dus niet echt mocht.. lees tevens dat heeeeel veel fans not amused zijn..
Mourinho geeft wel kans aan de jeugd hoor. In combinatie met aankopen. Het is een goede trainer, maar niet waar Spurs voor staan.
Eide
 Eide - woensdag 20 november 2019 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 14:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mourinho geeft wel kans aan de jeugd hoor. In combinatie met aankopen. Het is een goede trainer, maar niet waar Spurs voor staan.
Mourinho pakt prijzen, overal. Hij heeft alleen een beperkte houdbaarheid en laat overal een zooitje achter. Machtige trainer voor de korte termijn maar eigenlijk moet je niet langer dan 2 seizoenen met hem willen werken.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 november 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 18:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Mourinho pakt prijzen, overal. Hij heeft alleen een beperkte houdbaarheid en laat overal een zooitje achter. Machtige trainer voor de korte termijn maar eigenlijk moet je niet langer dan 2 seizoenen met hem willen werken.
Yep, maar best wel logisch ook. Moet je zijn karakter kijken, als je dat 2 jaar vol kunt houden ben je al knap bezig hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 november 2019 - 20:59   quote  deeplink  
Hahahaha Nederland op zijn smalst. 1 speler wordt racistisch bejegend tijdens een wedstrijd en vervolgens moeten er 19 wedstrijden een minuut worden onderbroken. Hou toch op zeg!! Pfffff

En let wel, ik vind racisme nergens thuishoren, maar we slaan wel enorm door!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 november 2019 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 08:40 schreef nummer10 het volgende:
spurs gaat veel fans verliezen... wat een vreemde aanstelling... alles wat spurs juist zo mooi maakte is deze maffe trainer dus absoluut niet van.. onbegrijpelijke aanstelling
Ja, helemaal kut dit.
Eide
 Eide - woensdag 20 november 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Ach, het is een statement dat niet alleen op het Den Bosch incident is gericht, maar ook op de incidenten buiten Nederland. Ik kan er wel mee leven.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 november 2019 - 23:24   quote  deeplink  
Ik vind die statements allemaal mooi, maar het is weer meteen zo veel dat ik er weer moe van wordt, zonder dat gemeen te bedoelen.

Uiteindelijk blijven die idioten het toch doen
Eide
 Eide - woensdag 20 november 2019 - 23:27   quote  deeplink  
Absoluut, en dit soort dingen is toch ook vooral symboolpolitiek. Dat neemt niet weg dat het goed is dat de KNVB en de clubs wel die statements maken voordat je Italiaanse taferelen krijgt waar racisme vanuit bepaalde groepen de norm wordt.

Ik vind het vooral sneu dat het nodig is. Fanatisme is okay en je hoeft echt niet lief te zijn voor de tegenstander. Een basis aan normaal menselijk respect is alleen helemaal niet raar om te verwachten of nu zo moeilijk op te brengen.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 november 2019 - 23:50   quote  deeplink  
Je moet wel een signaal afgeven, maar dit soort gasten komen niet om voetbal en Vermeulen een club. Dus stadionverboden gaat niet helpen en met alle respect, die statements ook niet. Ga maar eens meer richting echt celstraf denken, dat zou veel meer kunnen helpen.

Nu gaan alle spelers komende week de eerste minuut stilstaan, heel mooi hoor. Maar hoe serieus is dat te nemen bij bijvoorbeeld PSV, die staan al 6 wedstrijden stil! ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 november 2019 - 01:24   quote  deeplink  
racisme is helaas niet uit te roeien... net zoals kapitalisme en communisme je hebt altijd mensen die voor een bepaald iets staan en dit niet onder stoelen og banken gaat steken.. helaas
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2019 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2019 - 23:50 schreef Loetje het volgende:
Je moet wel een signaal afgeven, maar dit soort gasten komen niet om voetbal en Vermeulen een club. Dus stadionverboden gaat niet helpen en met alle respect, die statements ook niet. Ga maar eens meer richting echt celstraf denken, dat zou veel meer kunnen helpen.

Nu gaan alle spelers komende week de eerste minuut stilstaan, heel mooi hoor. Maar hoe serieus is dat te nemen bij bijvoorbeeld PSV, die staan al 6 wedstrijden stil! ;-)
Hahaha, mooie humor.
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2019 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2019 - 01:24 schreef nummer10 het volgende:
racisme is helaas niet uit te roeien... net zoals kapitalisme en communisme je hebt altijd mensen die voor een bepaald iets staan en dit niet onder stoelen og banken gaat steken.. helaas
Ik vermoed dat een deel van de mensen die meedoen met dit soort dingen, helemaal geen racist zijn, en gewoon meedoen om het meedoen.

Normaliter zou je dat type mens wel bereiken met dit soort acties, simpelweg om ze weer even wakker te schudden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 november 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2019 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed dat een deel van de mensen die meedoen met dit soort dingen, helemaal geen racist zijn, en gewoon meedoen om het meedoen.

Normaliter zou je dat type mens wel bereiken met dit soort acties, simpelweg om ze weer even wakker te schudden.
schaapjes kan je niet veranderen, althans niet allemaal.. en een minuut niks doen ? denk dat dit niet gaat helpen... gewoon bij een eerste de beste geluid wedstrijd staken en niet meer het veld op..
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2019 - 14:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schaapjes kan je niet veranderen, althans niet allemaal.. en een minuut niks doen ? denk dat dit niet gaat helpen... gewoon bij een eerste de beste geluid wedstrijd staken en niet meer het veld op..
Ik denk dat je met iedere actie echt wel een aantal individuen kan raken.

Van het veld aflopen zal denk ik uiteindelijk ook niet gaan helpen. Want waar trek je dan de grens? En stel dat je daarna inderdaad stopt met de wedstrijd. Wat is dan de uitkomst en op basis van wat? En hoe ga je met zekerheid vaststellen dat het een supporter van de tegenpartij is en niet een van de eigen supporters die het doet omdat de club achterstaat of om welke reden dan ook.

Ik denk voornamelijk dat het gewoon een hele gevoelige en lastige situatie is.

Dat er overigens mensen zijn die dachten dat dit nu wel voorbij is vind ik wel heel naïef. Komen die mensen niet buiten ofzo? Of steken ze hun kop in het zand. Het gebeurt echt nog dagelijks en op hele grote schaal.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 november 2019 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2019 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je met iedere actie echt wel een aantal individuen kan raken.

Van het veld aflopen zal denk ik uiteindelijk ook niet gaan helpen. Want waar trek je dan de grens? En stel dat je daarna inderdaad stopt met de wedstrijd. Wat is dan de uitkomst en op basis van wat? En hoe ga je met zekerheid vaststellen dat het een supporter van de tegenpartij is en niet een van de eigen supporters die het doet omdat de club achterstaat of om welke reden dan ook.

Ik denk voornamelijk dat het gewoon een hele gevoelige en lastige situatie is.

Dat er overigens mensen zijn die dachten dat dit nu wel voorbij is vind ik wel heel naïef. Komen die mensen niet buiten ofzo? Of steken ze hun kop in het zand. Het gebeurt echt nog dagelijks en op hele grote schaal.
helaas wel..
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 20:49   quote  deeplink  
Vreselijk knappe goal van Noa Lang bij Jong Ajax. 1-1 bij rust.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 november 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Zat er heel netjes in ja, dacht dat die te ver naar buiten was aanvankelijk
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Gravenberch heeft behoorlijk last van de ego-ziekte. Alles solo.
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 21:47   quote  deeplink  
Castillo met de voorzet, Brobbey rond af. 1-2 voorsprong met nog 5 minuten officiele speeltijd.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 november 2019 - 21:49   quote  deeplink  
Wel fantastisch dat Brobbey hem maakt. Maar wat heeft Jong een kansen verprutst zeg
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 21:49   quote  deeplink  
Altijd mooi. NAC speelt al 85 minuten met 6 verdedigers, 4 middenvelders en eigenlijk geen spits en dan hopen op de counter. Kijken wat ze nu kunnen op achterstand en of Jong Ajax dit kan uitbuiten.
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Kjell Scherpen oogt heel zeker in de goal trouwens. Straalt echt wel uit dat hij heerst in de 16.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 november 2019 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2019 - 21:50 schreef Eide het volgende:
Kjell Scherpen oogt heel zeker in de goal trouwens. Straalt echt wel uit dat hij heerst in de 16.
Ik wilde rond het uur een postje plaatsen. Scherpen maakte aanvankelijk vrij veel fouten altijd, maar die is al een maand of anderhalf met de week beter aan het worden. Bij Jong ook uitstekend staan keepen
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 21:53   quote  deeplink  
Hahaha, 1-2 achter en de spelers van NAC staan gewoon af te wachten wat Ajax gaat doen. Die trainer van NAC wordt helemaal gek, terwijl hij ze echt zelf zo de wedstrijd in heeft gestuurd.
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2019 - 21:55   quote  deeplink  
En dan toch weer moeten mazzelen. Balletje op de paal. Zwak verdedigd van Ajax.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 november 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Kwamen ze nog wel even goed weg met de bal op de paal. Maar zwaar terecht gewonnen
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2019 - 16:58   quote  deeplink  
Ik heb er niks van gezien. Maar een maatje van me zei dat Castillo echt vrij goed speelde?
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 16:58 schreef remco k het volgende:
Ik heb er niks van gezien. Maar een maatje van me zei dat Castillo echt vrij goed speelde?
Klopt, ook de assist nog op de 1-2.

Ook een leuk nieuwtje, De Ligt net echt ijzersterk gespeeld. Ook wel even fijn. Wordt sowieso de laatste wedstrijden al beter met hem
Eide
 Eide - zaterdag 23 november 2019 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 16:58 schreef remco k het volgende:
Ik heb er niks van gezien. Maar een maatje van me zei dat Castillo echt vrij goed speelde?
Vond ik wel. Nu had hij verdedigend echt helemaal niets te doen, want NAC speelde echt ultra-defensief. Aanvallend vulde hij het goed in. Verdedigend valt na zo'n pot eigenlijk niets van te zeggen.
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2019 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 17:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt, ook de assist nog op de 1-2.

Ook een leuk nieuwtje, De Ligt net echt ijzersterk gespeeld. Ook wel even fijn. Wordt sowieso de laatste wedstrijden al beter met hem
Ik heb hem daar überhaupt niet slecht zien spelen. Hij maakte helemaal in het begin een paar foutjes. En daarna een aantal hele ongelukkige handsballen.

De negativiteit komt meer van het elkaar napraten
remco k
 remco k - zaterdag 23 november 2019 - 17:43   quote  deeplink  
Liverpool trouwens alweer door het oog van de naald.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 17:45   quote  deeplink  
Ik wil hetzelfde schrijven, dit is wel echt structureel aan het worden joh
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 november 2019 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb hem daar überhaupt niet slecht zien spelen. Hij maakte helemaal in het begin een paar foutjes. En daarna een aantal hele ongelukkige handsballen.

De negativiteit komt meer van het elkaar napraten
Ik vond hem, mede ook door de kritiek ook in de handsballentijd (made bij Loetje) vooral onzeker. Niet veel fouten, maar oogde niet meer als dat beest. Inmiddels wel en dat is verdomd lekker en de bevestiging dat het niveau Ajax echt hoog is. 2 spelers aan Barça en Juve verkocht die vrijwel direct belangrijk zijn daar. Gewoon machtig om te zien en je geeft een krachtig signaal af hoor.

En je weet, ik ben de laatste die ooit na zal praten. Kan hier echt van genieten om te zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 17:49   quote  deeplink  
Zaha, hoe mis je hem.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 18:58   quote  deeplink  
AZ op voorsprong door een van richting veranderde vrije trap
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 19:05   quote  deeplink  
0-2. Pot al beslist. AZ gaat serieus meedoen denk ik. AZ - Ajax wordt héél interessant
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 19:08   quote  deeplink  
Ondertussen aan het schakelen met City - Chelsea. Eigenlijk is Chelsea gewoon weer heel goed aan het ballen, maar de voorsprong weggegeven en nu achter
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 19:32   quote  deeplink  
Wat een fantastische goal van Dolberg bij Lyon
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 22:54   quote  deeplink  
Geen idee of er mensen de finale van de Copa Libertadores aan het kijken zijn, maar het heeft veel wel van de legendarische CL finale tussen Bayern en Manchester United.

River voor, helemaal niks aan het handje en geven tot aan minuut 89 1 kans weg. En minuut 89 en 92 wint Flamengo waarschijnlijk. Rode kaarten nog erna. Waauw!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 22:55   quote  deeplink  
En wat gun ik het Jorge Jesus, wat een finales heeft hij in de slotfase verloren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 november 2019 - 23:29   quote  deeplink  
Kippenvel, bij huldiging gewoon kinderen mee het podium op. Geweldig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1408650