BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 03 november 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Ten Hag heeft natuurlijk vorig jaar een uitstekende indruk achter gelaten in Duitsland, kent de club en spreekt vloeiend (in zover EtH vloeiend kan spreken) Duits. Dat heeft hij natuurlijk voor op de andere mogelijke kandidaten.

Edit: volgens Bild zijn Allegri en Rangnick de topkandidaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2019 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 03 november 2019 - 23:04   quote  deeplink  
Oranje O17 door op het WK na een 4-0 overwinning op de VS. Ajacied Sontje Hansen met twee goals en een assist.
Loetje
 Loetje - zondag 03 november 2019 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 22:21 schreef Eide het volgende:
Ten Hag heeft natuurlijk vorig jaar een uitstekende indruk achter gelaten in Duitsland, kent de club en spreekt vloeiend (in zover EtH vloeiend kan spreken) Duits. Dat heeft hij natuurlijk voor op de andere mogelijke kandidaten.

Edit: volgens Bild zijn Allegri en Rangnick de topkandidaten.
Dan zou ik in hun geval zonder enige twijfel voor Ralf Rangnick gaan. Goede trainer en aanvallend voetbal.
Eide
 Eide - maandag 04 november 2019 - 06:11   quote  deeplink  
RB Leipzig zal niet happig zijn Rangnick te laten gaan. Het grote voordeel aan Allegri is dat die beschikbaar is.
remco k
 remco k - maandag 04 november 2019 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2019 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die van Schalke ook. Maar meer dat deze 2 het hardste naar voren komen.

Denk in ieder geval als ze komen, dat Ten Hag weg is. Deed die bij Utrecht immers ook.
Geen idee wat er in zijn contract staat.
remco k
 remco k - maandag 04 november 2019 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2019 - 06:11 schreef Eide het volgende:
RB Leipzig zal niet happig zijn Rangnick te laten gaan. Het grote voordeel aan Allegri is dat die beschikbaar is.
Misschien wel als tussen oplossing.

Wel grappig, de enige reden dat wij het hier over hebben is de angst dat men voor ten Hag komt, een trainer die nog steeds niet door iedere Ajacied volledig in de armen is gesloten.
Eide
 Eide - maandag 04 november 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Ik laat die discussie voor wat het is. Halve finale Champions League en de nationale dubbel met aantrekkelijk voetbal. Wat moet een trainer nog meer doen?
hjf
 hjf - maandag 04 november 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2019 - 08:52 schreef Eide het volgende:
Ik laat die discussie voor wat het is. Halve finale Champions League en de nationale dubbel met aantrekkelijk voetbal. Wat moet een trainer nog meer doen?
Inderdaad Eide. Ik maak mij meer zorgen over de eventuele zomeruittocht van dragende spelers in 2020. Maar deze discussie hoort in een andere topic. Dat gezegd hebbende, deel ik jullie mede, dat dit mijn laatste bezoek op het forum is. De reden is, dat ik geen voldoening meer eruit haal. Het gaat jullie allemaal goed. Groet hjf.
remco k
 remco k - maandag 04 november 2019 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2019 - 08:52 schreef Eide het volgende:
Ik laat die discussie voor wat het is. Halve finale Champions League en de nationale dubbel met aantrekkelijk voetbal. Wat moet een trainer nog meer doen?
Ik ben het met je eens hoor. Maar het geluid is er toch..
Eide
 Eide - maandag 04 november 2019 - 11:36   quote  deeplink  
Kritiek is ook niet erg. Sterker nog, kritiek houdt ons eerlijk en scherp. Tegelijkertijd denk ik dat realiteit en verwachtingen soms ver uit elkaar liggen. In mijn optiek, nadat ik bij aanstelling zeer kritisch was, doet EtH het uitstekend.
Loetje
 Loetje - maandag 04 november 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2019 - 06:11 schreef Eide het volgende:
RB Leipzig zal niet happig zijn Rangnick te laten gaan. Het grote voordeel aan Allegri is dat die beschikbaar is.
Ik denk dat over een sportief directeur wel de onderhandelen is, was anders geweest als ze voor hun trainer zouden gaan. Nagelsmann is potentieel de beste Duitse trainer.
Loetje
 Loetje - maandag 04 november 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2019 - 08:52 schreef Eide het volgende:
Ik laat die discussie voor wat het is. Halve finale Champions League en de nationale dubbel met aantrekkelijk voetbal. Wat moet een trainer nog meer doen?
In die zin kan Ten Hag ook niet meer bereiken.

Maar er zullen altijd voor en tegenstanders blijven, dat zal nooit veranderen. Waardeer zelf zijn prestatie van vorig jaar enorm, maar kan op een een of andere manier geen fan worden. En als we gewoon eerlijk zijn zorgt er dat ook voor dat je sneller kritiek op iemand hebt, dat geef ik ook meteen toe.
remco k
 remco k - dinsdag 05 november 2019 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 november 2019 - 11:36 schreef Eide het volgende:
Kritiek is ook niet erg. Sterker nog, kritiek houdt ons eerlijk en scherp. Tegelijkertijd denk ik dat realiteit en verwachtingen soms ver uit elkaar liggen. In mijn optiek, nadat ik bij aanstelling zeer kritisch was, doet EtH het uitstekend.
Dit heb ik dus ook. En toch liggen met name beslissingen in de wedstrijden verder weg bij mijn gevoel en ideeën dan dat ik dat bij Keijzer en Bosz bijvoorbeeld had. Op basis daarvan twijfel ik ook nog weleens over hem, echter spreken zijn prestaties uiteraard voor hem, en vind ik dat wij als publiek te vaak te kritisch zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 november 2019 - 18:14   quote  deeplink  
Waren jullier hiervan op de hoogte?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/902476/waarschuwing-voor-bar-a-en-real-ronaldo-is-weg-en-de-ligt-koos-voor-juventus-.html

DIt is wel een slechte ontwikkeling en als dit zo zou zijn. Je vraagt je af of Europa dit moet toelaten. De nederlandse regering zorgt er zelfs voor dat voetballers extra belast worden als hun contract wordt afgekocht. Eigenlijk schandalig, want voetbal zorgt voor een enorma inkomstenbron en met deze houding van de overheid kunnen we nooit op tegen het grote geld.

Begrijp steeds beter waarom goede spelers naar Italie verkassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2019 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 november 2019 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 18:14 schreef Ajax we love you het volgende:
Waren jullier hiervan op de hoogte?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/902476/waarschuwing-voor-bar-a-en-real-ronaldo-is-weg-en-de-ligt-koos-voor-juventus-.html

DIt is wel een slechte ontwikkeling en als dit zo zou zijn. Je vraagt je af of Europa dit moet toelaten. De nederlandse regering zorgt er zelfs voor dat voetballers extra belast worden als hun contract wordt afgekocht. Eigenlijk schandalig, want voetbal zorgt voor een enorma inkomstenbron en met deze houding van de overheid kunnen we nooit op tegen het grote geld.

Begrijp steeds beter waarom goede spelers naar Italie verkassen.
Gezien geld voor veel spelers het belangrijkste is, is het wel een interessant stukje en Cruijff heeft daar zeker een punt. Ook genoeg spelers die de woestijn in trekken en Engeland kan zoals hij zegt nog net wat meer netto bedragen noemen. Toch denk ik wel dat niet iedere speler op basis daarvan niet naar Real of Barça gaat. Beide clubs een moordkuil en een puinhoop momenteel en er zijn natuurlijk veel meer mooie clubs.

Als ik zelf voetballer zou zijn geworden, zou ik bijvoorbeeld nooit naar die 2 clubs willen, zou alleen naar Dortmund of Liverpool willen. Het is uiteindelijk ook een stuk smaak en de club zelf, wat die uitstralen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 november 2019 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2019 - 18:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gezien geld voor veel spelers het belangrijkste is, is het wel een interessant stukje en Cruijff heeft daar zeker een punt. Ook genoeg spelers die de woestijn in trekken en Engeland kan zoals hij zegt nog net wat meer netto bedragen noemen. Toch denk ik wel dat niet iedere speler op basis daarvan niet naar Real of Barça gaat. Beide clubs een moordkuil en een puinhoop momenteel en er zijn natuurlijk veel meer mooie clubs.

Als ik zelf voetballer zou zijn geworden, zou ik bijvoorbeeld nooit naar die 2 clubs willen, zou alleen naar Dortmund of Liverpool willen. Het is uiteindelijk ook een stuk smaak en de club zelf, wat die uitstralen.
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar voor velen is voetbal (ook voor clubs) gewoon geld, morgen kan je voetbal carriere overzijn als je pech hebt, het is de waan van de dag en dan kiezen de meeste toch eerst voor het geld.
Frenkie vind ik in dat opzicht een uitzondering, die verkoos de club boven het geld (ondanks dat hij niet mag klagen met zo'n salaris). Kan me wel voorstellen dat als je moet kiezen tussen Juventus, Barca of PSG en bij Juve netto 3miljoen meer krijgt per jaar, dat je dan wel kiest voor een club als Juve in Italie. Zelf zou ik nooit naar PSG gaan. Juve zou ik nog wel OK vinden, maar Barca zou mijn droom zijn. Ik weet niet wat ik zou doen in dat geval.

En als ik aan het eind ben van mijn carriere, zou ik ook misschien wel een jaartje China pakken of de zandbak. Afhankelijk aan hoeveel vrouwen ik allimentatie moet betalen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2019 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 november 2019 - 20:56   quote  deeplink  
Slavia een punt gehaald bij Barça en niet eens onverdiend, eerder al een punt bij Inter en thuis onterecht verloren van Dortmund en Barça.
Respect hoor.
Eide
 Eide - dinsdag 05 november 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Lille 0-1 voor tegen Valencia.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2019 - 20:12   quote  deeplink  
psv 2-1 achter tegen Linsz. Wat een slechte verdediging....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2019 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2019 - 20:40   quote  deeplink  
ff weg en psv 4-1 achter....
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2019 - 20:48   quote  deeplink  
Echt heel droevig.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 20:56   quote  deeplink  
Mag ik even?????
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 20:56   quote  deeplink  
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAAAAAAAA
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 20:56   quote  deeplink  
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAAAAAAAA
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 20:56   quote  deeplink  
WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAAAAAAAA
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 20:57   quote  deeplink  
En maar lachen dat Ajax met 9 man gelijkspeelde bij een Engelse grootmacht, tot je dit ziet...

WHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAAAAAAAA
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 november 2019 - 21:04   quote  deeplink  
Het had letterlijk niks in te brengen tegen LASK. Heel bijzonder.
Eide
 Eide - donderdag 07 november 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Wat wordt PSV daar even afgedroogd zeg. Ik ben benieuwd of de druk op Van Bommel nu wel gaat toenemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 21:04 schreef Hasjkoph het volgende:
Het had letterlijk niks in te brengen tegen LASK. Heel bijzonder.
En weet je wat zo mooi is, die konden er ook geen pepernoot van. Alleen hard werken, dat was alles. En toch 31 doelpogingen incasseren. Ik heb 10 minuten in de slappe lach gelegen
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 21:08   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 21:10   quote  deeplink  
Ik zweer het je, met deze wedstrijd in de KeukenKampioendivisie, zou je de KeukenKampioendivisie zwaar tekort doen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2019 - 21:20   quote  deeplink  
Feijenoord op 1-0 door penalty Berghuis. Hij lijkt ook weer een beetje in het goede ritme te komen
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Als wij trouwens in het ergste geval doorgaan in de Europa League, ligt Ajax er meteen uit. Dit niveau gaat Ajax niet eens meer serieus nemen na die laatste jaren in de CL.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 21:27   quote  deeplink  
Denk trouwens dat Bommeltje nog 1 pot zal krijgen.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Hoe kan Young Boys die pot niet winnen, zoveel kansen gemist.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 07 november 2019 - 22:53   quote  deeplink  
Wat te denken van die kans van Jórgensen......
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 22:53 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat te denken van die kans van Jórgensen......
Dat is een van de weinige die ze nog gehad hebben. YB heeft er echt veel verkloot. Hadden dik en dik moeten verliezen, dramatische organisatie daar.

AZ kan zich over 3 weken plaatsen als het thuis wint van Partizan.

PSV heeft goede kans als ze winnen bij Sporting, verliezen ze en LASK wint bij Rosenborg, ligt het er uit.

Feyenoord moet winnen van Rangers en anders liggen ze er ook uit.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 23:01   quote  deeplink  
Correctie, AZ heeft aan 1 punt genoeg.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 november 2019 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 22:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is een van de weinige die ze nog gehad hebben. YB heeft er echt veel verkloot. Hadden dik en dik moeten verliezen, dramatische organisatie daar.

AZ kan zich over 3 weken plaatsen als het thuis wint van Partizan.

PSV heeft goede kans als ze winnen bij Sporting, verliezen ze en LASK wint bij Rosenborg, ligt het er uit.

Feyenoord moet winnen van Rangers en anders liggen ze er ook uit.
toch erg eigenlijk wat er over is van de traditionele top 3 van nederland.. wel knap van az overigens alleen vrees ik dat dit ook van korte duur is, als spelers als stengs bikv vertrekken is het ook over denk ik..
Loetje
 Loetje - donderdag 07 november 2019 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 23:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toch erg eigenlijk wat er over is van de traditionele top 3 van nederland.. wel knap van az overigens alleen vrees ik dat dit ook van korte duur is, als spelers als stengs bikv vertrekken is het ook over denk ik..
Paar weken geleden nog euforie, wat ik nog steeds overdreven vind. Maar inmiddels zijn er 3 van de 4 die serieus moeten gaan uitkijken
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 november 2019 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 23:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Paar weken geleden nog euforie, wat ik nog steeds overdreven vind. Maar inmiddels zijn er 3 van de 4 die serieus moeten gaan uitkijken
ajax gaat sws overwinteren en heb goeie hoop op CL.. en de rest.. wat jij zegt, precies dat... overdreven.. maar psv mensen godskolere miljoenen aankopen, (bruma bijv) en zo presteren..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 08 november 2019 - 20:17   quote  deeplink  
Jong Ajax na 12 minuten al op 2-0
Eide
 Eide - vrijdag 08 november 2019 - 21:38   quote  deeplink  
4-1 ondertussen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 november 2019 - 22:10   quote  deeplink  
5-1 geworden tegen FC Den Bosch, weer 2x Traore en een werkelijk uitstekende Ekkelenkamp.
Eide
 Eide - zaterdag 09 november 2019 - 08:16   quote  deeplink  
Vitesse ook weer verloren. AZ blijft de voornaamste concurrent. Utrecht is nu de nummer 4. Morgen dus echt een krakertje.
Eide
 Eide - zaterdag 09 november 2019 - 11:53   quote  deeplink  
De 2-0 van Kuhn is trouwens het terugkijken waard. Ik vind zo'n goal echt smullen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 november 2019 - 18:15   quote  deeplink  
Voor de liefhebbers, vandaag om half 7 is het Bayern - Dortmund en morgen om half 6 Liverpool - City. Enjoy!
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 november 2019 - 18:49   quote  deeplink  
Het zal ook eens een keer niet zijn dat Lewandowski scoort en Dortmund zal het eens niet laten afweten in München.
Eide
 Eide - zaterdag 09 november 2019 - 19:19   quote  deeplink  
Voor Ajax prima. Laat die Flick het maar goed doen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 november 2019 - 19:20   quote  deeplink  
Vreselijke kutwedstrijd de eerste helft. Dortmund geeft wéér niet thuis, waar je Bayern eindelijk eens op een goed moment lijkt te treffen. Komen er totaal niet aan te pas tegen een Bayern dat veel sterker is, maar eigenlijk ook helemaal niet goed speelt. Had er veel van verwacht deze keer, maar doet vooralsnog pijn aan de ogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5172
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1804270