BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 18:43   quote  deeplink  
Liverpool inmiddels op 3-0 en toch voelt het nog niet als beslist.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 18:56   quote  deeplink  
Één ding is zeker, in Engeland mag alles! Zou het zo mooi vinden als Liverpool weer eens kampioen wordt, maar ze kakken altijd weer in. Laatste weken ging al lastig soms.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:08   quote  deeplink  
3-1 nu
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:09   quote  deeplink  
Bijna meteen de 3-2 er achteraan. City blijft goed spelen
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:12   quote  deeplink  
Die Olliver laat werkelijk gewoon alles gaan, hillarisch af en toe om te zien. En dan komen wij met onze sufkuttencompetitie
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:12   quote  deeplink  
Dit lijkt me hands en een pingel voor City. Afstand kort, maar wel echt hand naar de bal. Maar in Engeland is er een VAR en die grijpt weer nóóit in
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:22   quote  deeplink  
Nu is het wel echt klaar.

Voor de liefhebbers, vanavond nog Juve tegen Milan en Marseille tegen Lyon
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:24   quote  deeplink  
Afgelopen, 3-1. Heerlijke pot
remco k
 remco k - zondag 10 november 2019 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 16:48 schreef Loetje het volgende:
Maar als je Malen en Bergwijn mist, dan stel je toch Perreiro op?
Perreiro zou ik altijd opstellen. Die kan echt wel ballen hoor.
remco k
 remco k - zondag 10 november 2019 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 19:24 schreef Loetje het volgende:
Afgelopen, 3-1. Heerlijke pot
Absolute wereld partij.

Maar die scheids slaat echt alles. De eerste goal mag nooit tellen. Gewoon een overduidelijke handsbal. Net zoals de overduidelijke handsbal op 3-1.

Scheids echt de minste van het veld. Maar wat een wereld pot weer.

Liverpool laat zich echt niet weer hetzelfde overkomen als vorig jaar.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Absolute wereld partij.

Maar die scheids slaat echt alles. De eerste goal mag nooit tellen. Gewoon een overduidelijke handsbal. Net zoals de overduidelijke handsbal op 3-1.

Scheids echt de minste van het veld. Maar wat een wereld pot weer.

Liverpool laat zich echt niet weer hetzelfde overkomen als vorig jaar.
Het is niet alleen vorig jaar geweest he. Onder Rodgers zelfs 2 potten voor het einde.

Maar verder eens, moordend tempo, veel aanvallen, veel passie en toch spannend tot het laatst, hoe raar dat klinkt. Tot aan de 91e minuut geloofde ik nog dat het gelijk kon worden.

Maar die scheids, het was zo nonchalant wat die deed, dat verdiend die pot niet.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Vanavond ook nog een van de meest beladen derby's van Europa tussen Sevilla en Betis
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Ik heb nu even meer intresse in AZ.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 20:31 schreef Eide het volgende:
Ik heb nu even meer intresse in AZ.
Serieus? Je weet toch dat die gewoon simpel van Emmen winnen?
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 20:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Serieus? Je weet toch dat die gewoon simpel van Emmen winnen?
Natuurlijk, maar de vorm is ook interessant om te bekijken.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Zit nu trouwens Oranje O17 te kijken. Zeven spelers van Ajax in de basis, plus 4 jongens van buitenlandse clubs. Veelzeggend.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Oranje O17 0-1 voor. Prachtige crosspass van Ajacied Kenneth Taylor waarna Hoever hard binnenschiet. Keeper zag er niet goed uit.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:06   quote  deeplink  
0-2. Counter door een onderschepping van Taylor, Unuvar met de voorzet en Sontje Hansen met z'n 6e goal van het toernooi.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:08   quote  deeplink  
Afgekeurd voor hinderlijk buitenspel door Braaf.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Alsnog de 0-2 door Hansen na een prachtige steekpass van Braaf.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:17   quote  deeplink  
Knullige fout achterin door Ajacied Devyne Rensch waardoor Paraguay de aansluitingstreffer kan binnen wandelen.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 21:21   quote  deeplink  
Sontje is ook niet slecht he
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 21:21 schreef Loetje het volgende:
Sontje is ook niet slecht he
Gewoon een heel groot talent. Lijkt nu ook wel een beetje verlost nu Brobbey door is naar Jong Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 21:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Gewoon een heel groot talent. Lijkt nu ook wel een beetje verlost nu Brobbey door is naar Jong Ajax.
Zeker, dat is de reden geweest dat het even minder lijkt. Toch verwacht ik van beiden nog wel wat hoor.

Zou wel leuk zijn als er een spits uit de jeugd gaat doorbreken
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 21:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker, dat is de reden geweest dat het even minder lijkt. Toch verwacht ik van beiden nog wel wat hoor.

Zou wel leuk zijn als er een spits uit de jeugd gaat doorbreken
Brobbey is veel meer een echte spits dan Hansen dat is. Brobbey is groot, sterk en een echte afmaker. Hansen is meer een voetballende aanvaller die op 9, 10 en op de flanken uit de voeten kan. In de huidige O19 en Oranje O17 mag hij zwerven. Hij zoekt de ruimtes en met jongens als Taylor en Unuvar wordt hij dan ook veel gevonden.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 22:12   quote  deeplink  
Oud-Ajacied Braaf met de 3-1.
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 22:13   quote  deeplink  
Jawel, maar Hansen heeft daar ook wel geregeld gespeeld. Maar ik doel er vooral op dat er voor maar weinig doorbreekt over het algemeen
Loetje
 Loetje - zondag 10 november 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Luuk de Jong die scoort bij Betis, geloof me, dan maak je even naam daar.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 22:18   quote  deeplink  
4-1. Nadat Unuvar voor open doel miste op aangeven van Hansen schier hij nu, weer op aangeven van Hansen, wel raak.
Eide
 Eide - zondag 10 november 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 22:13 schreef Loetje het volgende:
Jawel, maar Hansen heeft daar ook wel geregeld gespeeld. Maar ik doel er vooral op dat er voor maar weinig doorbreekt over het algemeen
De lat ligt sowieso erg hoog momenteel. Je moet het niveau van Van de Beek, De Ligt of Mazraoui hebben om door te komen. Dan heb je het over potentiële internationals. Dat is nogal wat.
Loetje
 Loetje - maandag 11 november 2019 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2019 - 22:19 schreef Eide het volgende:

[..]

De lat ligt sowieso erg hoog momenteel. Je moet het niveau van Van de Beek, De Ligt of Mazraoui hebben om door te komen. Dan heb je het over potentiële internationals. Dat is nogal wat.
Yep, maar dat maakt wel de uitdaging dat het niveau weer omhoog gehad, is namelijk een paar jaar niet optimaal geweest. Maar zou het oprecht leuk vinden als er een voorhoedespeler gaat doorbreken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 november 2019 - 12:51   quote  deeplink  
Gunnen jullie het Van Bommel ook zo dat hij de kop van jut is met zijn mismanagement (Zoet) en de slechte resultaten?

Arrogante kwal zat te zeiken over Van Basten dat het een lul was en hoe hij communiceerd of eigenlijk niet, toen hij Van Bommel wisselde en nooit meer opstelde in het NL-elftal en kijk wat meneer nu doet?

Ik vond zijn persconferenties altijd al vervelend, leuk dat het nu zo slecht gaat.

Van Bommel was vroeger misschien een redelijk goede speler, die wel handelings snelheid miste voor het echte top niveau, maar als Coach weet hij echt niet hoe hij zich moet gedragen. Hij vind zichzelf zoveel beter dan de rest heeft zo'n hoge dunk van zichzelf.

Heerlijk om hem nu zo te zien zwemmen...
remco k
 remco k - dinsdag 12 november 2019 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 12:51 schreef Ajax we love you het volgende:
Gunnen jullie het Van Bommel ook zo dat hij de kop van jut is met zijn mismanagement (Zoet) en de slechte resultaten?

Arrogante kwal zat te zeiken over Van Basten dat het een lul was en hoe hij communiceerd of eigenlijk niet, toen hij Van Bommel wisselde en nooit meer opstelde in het NL-elftal en kijk wat meneer nu doet?

Ik vond zijn persconferenties altijd al vervelend, leuk dat het nu zo slecht gaat.

Van Bommel was vroeger misschien een redelijk goede speler, die wel handelings snelheid miste voor het echte top niveau, maar als Coach weet hij echt niet hoe hij zich moet gedragen. Hij vind zichzelf zoveel beter dan de rest heeft zo'n hoge dunk van zichzelf.

Heerlijk om hem nu zo te zien zwemmen...
Als speler vind ik hem op het veld echt fantastisch. En als hij handelingssnelheid te kort was gekomen. Zou hij niet zo lang in het buitenland bij de wereldtop hebben meegedaan.

Als persoon buiten het veld heb ik het altijd al een dramatisch figuur gevonden. Zoals hij zich destijds heeft uitgelaten over meerdere slechte periodes in zijn carrière en daarbij niet eenmaal zichzelf als schuldige aanwijst. Geeft wel aan dat de beste man over geen enkele zelfreflectie bezit.

En aangezien ik psv het liefst tot op het bot vernederd zie worden. Geld dat ook voor van Bommel. Zijn haar richting Ajax omdat ie ooit eens is afgewezen. Ja hoor. Tot op het bot naar de klote helpen die vent. Kan die mooi naast waterreus gaan zitten.
Eide
 Eide - dinsdag 12 november 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Ik heb niet zo veel met leedvermaak. Ik verwonder mij wel dat een gelouterde oud-international dit soort amateuristische fouten maak. Het suggereert ook wel dat het echt niet om alleen Malen en Bergwijn gaat. Er gaan op allerlei niveaus dus dingen fout. Ook het aankoopbeleid van PSV is daar toch wel debet aan, want in de breedte houdt het niet over.

PSV maakt dus in alle geledingen een zwak eerste half jaar door. Ik vind het ze sieren dat ze zo veel vertrouwen uitstralen. Ik vraag mij wel af waar Van Bommel dat aan verdient. Laten we wel wezen, assistent-trainer van Ajax Micheal Rijziger heeft als trainer een beter gevulde prijzenkast dan Van Bommel.

Edit: ondanks het bovenstaande kan ik geen medelijden hebben met PSV. Het is wel fijn om de club die steevast het braafste jongetje speelt eens op z'n plaat te zien gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door Eide --
Loetje
 Loetje - dinsdag 12 november 2019 - 20:40   quote  deeplink  
Het enige wat ik er over wil zeggen, is dat ik het heerlijk vind hoe die club tot op het bot kapot gemaakt wordt, helemaal vernederd wordt en het liefst in zijn totaal naar de tyfus gaat met Bommeltje voorop. En al komen ze misschien nog terug, ik geniet ervan als die hele smerige teringclub maar de klote gaat. Nog liever 010 kampioen dan 1x hun.
remco k
 remco k - woensdag 13 november 2019 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 18:40 schreef Eide het volgende:
Ik heb niet zo veel met leedvermaak. Ik verwonder mij wel dat een gelouterde oud-international dit soort amateuristische fouten maak. Het suggereert ook wel dat het echt niet om alleen Malen en Bergwijn gaat. Er gaan op allerlei niveaus dus dingen fout. Ook het aankoopbeleid van PSV is daar toch wel debet aan, want in de breedte houdt het niet over.

PSV maakt dus in alle geledingen een zwak eerste half jaar door. Ik vind het ze sieren dat ze zo veel vertrouwen uitstralen. Ik vraag mij wel af waar Van Bommel dat aan verdient. Laten we wel wezen, assistent-trainer van Ajax Micheal Rijziger heeft als trainer een beter gevulde prijzenkast dan Van Bommel.

Edit: ondanks het bovenstaande kan ik geen medelijden hebben met PSV. Het is wel fijn om de club die steevast het braafste jongetje speelt eens op z'n plaat te zien gaan.
Dus toch een soort van leedvermaak...:-)
remco k
 remco k - woensdag 13 november 2019 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2019 - 20:40 schreef Loetje het volgende:
Het enige wat ik er over wil zeggen, is dat ik het heerlijk vind hoe die club tot op het bot kapot gemaakt wordt, helemaal vernederd wordt en het liefst in zijn totaal naar de tyfus gaat met Bommeltje voorop. En al komen ze misschien nog terug, ik geniet ervan als die hele smerige teringclub maar de klote gaat. Nog liever 010 kampioen dan 1x hun.
Hahaha, je zegt het enige dat je wil zeggen. En vervolgens kom je met 6 verwensingen van jewelste tegen die club...

Heerlijk toch
Loetje
 Loetje - woensdag 13 november 2019 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2019 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, je zegt het enige dat je wil zeggen. En vervolgens kom je met 6 verwensingen van jewelste tegen die club...

Heerlijk toch
Iets met jezelf van te voren willen beheersen, maar tijdens het schrijven gaat het al mis.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 november 2019 - 19:04   quote  deeplink  
Vanavond de halve finale van het WK 017 tegen Mexico. Waarschijnlijk weer veel Ajacieden in de basis. Wedstrijd is te zien op NPO start. Bij winst overweeg ik een finaletopic aan te maken, puur omdat er zoveel Ajacieden aanwezig zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 november 2019 - 20:03   quote  deeplink  
7 Ajax spelers in de basis.

Calvin Raatsie
Steven van der Sloot
Devyne Rensch
Anass Salah Eddine
Youri Regeer
Sontje Hansen
Naci Ünüvar
Eide
 Eide - donderdag 14 november 2019 - 20:35   quote  deeplink  
Maatsen en Braaf hebben bovendien een Ajax-verleden. Alleen Taabouni (AZ) en Bogarde (Feyenoord & Hoffenheim) hebben geen Ajaxverleden.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 november 2019 - 20:43   quote  deeplink  
Mooi he. En deze ploeg is recent ook al 2x Europees kampioen geworden in 2018 en 2019. Toernooien volgen elkaar rap op
Eide
 Eide - donderdag 14 november 2019 - 21:05   quote  deeplink  
Beetje een matte pot tot dusver. Een heel verdedigend Mexico dat probeert te counteren en Oranje die voorlopig de eindpass niet kan afgeven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 november 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Wat een kans net...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 november 2019 - 21:26   quote  deeplink  
En een terecht? afgekeurd doelpunt van Unuvar....
Eide
 Eide - donderdag 14 november 2019 - 21:27   quote  deeplink  
Terecht afgekeurd volgens mij. Keeper had twee handen aan de bal en Unuvar kopt de ballen tussen de handen weg. Volgens mij goed gezien door de scheidsrechter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 november 2019 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 november 2019 - 21:44   quote  deeplink  
o o o, wat een kans.....
Eide
 Eide - donderdag 14 november 2019 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2019 - 21:44 schreef Ronald 1960 het volgende:
o o o, wat een kans.....
Wel weer smullen van Hansen. Die loopt, zwerft, trekt en sleurt en is bovenal steeds weer aanspeelbaar. Wat mij betreft echt de beste van dit elftal dit toernooi.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 november 2019 - 21:51   quote  deeplink  
op de lat
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 14 november 2019 - 21:51   quote  deeplink  
oranje is echt sterker, maar die goal moet wel vallen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1301448