BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat verbaasde mij ook. Er was sprake van een contract, dat de wedstrijd om de JC-schaal in Amsterdam gespeeld wordt. Net als de finale om de KNVB-beker standaard in Rotterdam wordt gespeeld.
Daar zijn ze ineens van af geweken zeiden ze voor de wedstrijd, het wordt voortaan gespeeld op het veld vd landskampioen.

De wedstrijd om de J.C. schaal moet toch altijd gespeeld worden in de J.C. ArenA...vreemd!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar zijn ze ineens van af geweken zeiden ze voor de wedstrijd, het wordt voortaan gespeeld op het veld vd landskampioen.

De wedstrijd om de J.C. schaal moet toch altijd gespeeld worden in de J.C. ArenA...vreemd!!!
Absoluut waar. Het bevoordelen van Feyenoord is alweer begonnen!!!
Dan had de KNVB eigenlijk beter voor Eindhoven moeten kiezen. Nu heeft Feyenoord dus beide wedstrijden toegewezen gekregen. Twee keer voordeel. Ongehoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 21:39   quote  deeplink  
Trouwens PSV laat zich weer danig in de kaart kijken: angstig counter-voetbal.
Feyenoord flink overheersend.
PSV Komt tegen de verhouding op 0-1 door Lang.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:39 schreef Pietje het volgende:
Vind ik niet Pietje, PSV had mijn inziens het beste van het spel, ik vind dat ze echt verdiend gewonnen hebben.

Ondanks dat ik meer een hekel heb aan die eindhovenaren, vond ik het grappig dat Noa scoorde terwijl hij heel de wedstrijd uitgesloten werd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Ik kijk wel met jaloezie naar Feyenoord en PSV. Beide selecties zijn aardig ongeschonden gebleven wat betreft verkoop van spelers en snel gerichte aankopen gedaan om het gat direct te vullen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:05   quote  deeplink  
Ik vond Feijenoord geen schim vd ploeg van vorig jaar, al moet ik zeggen dat Ajax nog niet zo ver is.
Ik ben benieuwd hoe ze er voor staan in Dortmund zondag al zijn we dan nog niet ons sterkst
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:05 schreef Pietje het volgende:
Ik kijk wel met jaloezie naar Feyenoord en PSV. Beide selecties zijn aardig ongeschonden gebleven wat betreft verkoop van spelers en snel gerichte aankopen gedaan om het gat direct te vullen.
Zo zie ik het ook, als wij geen goede verdedigers halen en een goede spits eindigen we niet in de top 4
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vind ik niet Pietje, PSV had mijn inziens het beste van het spel, ik vind dat ze echt verdiend gewonnen hebben.

Ondanks dat ik meer een hekel heb aan die eindhovenaren, vond ik het grappig dat Noa scoorde terwijl hij heel de wedstrijd uitgesloten werd
Dan zijn we het een keer niet eens. Haha moet kunnen.
Ik vond PSV angstig voetballen en Feyenoord zag ik weer vroeg storen om de bal te bemachtigen. Maar ik moet ook toegeven dat ik een bloedhekel aan PSV heb, sterker, ik haat díe arrogante club.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vond Feijenoord geen schim vd ploeg van vorig jaar, al moet ik zeggen dat Ajax nog niet zo ver is.
Ik ben benieuwd hoe ze er voor staan in Dortmund zondag al zijn we dan nog niet ons sterkst
Dat wordt een dikke nederlaag... (vrees ik).
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook, als wij geen goede verdedigers halen en een goede spits eindigen we niet in de top 4
Daar zijn we het over eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Peter Bosz heeft zijn ploeg goed op de rit moet ik zeggen, vond PSV sterker spelen dan Feijenoord.

En er komen daar nog nieuwe spelers bij.

Slot wordt de hemel in geprezen maar Bosz had het vandaag beter op de rit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:15   quote  deeplink  
Heel apart de prijsuitreiking in een vrijwel lege Kuip hahahaha
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heel apart de prijsuitreiking in een vrijwel lege Kuip hahahaha
Dat heb ik niet gezien. Ik verbaasde mijzelf toch al dat ik naar twee "vijanden" heb gekeken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 23:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien. Ik verbaasde mijzelf toch al dat ik naar twee "vijanden" heb gekeken.
Haha, nou ik was gewoon nieuwsgierig hoe de concurrentie het zou doen.

Ik weet zelfs niet hoe Ajax er voor staat, weet wel dat ze het zondag heel moeilijk gaan krijgen.
Ben benieuwd wanneer alle aankopen gedaan zijn of Steyn er dan een winnend elftal van kan maken.
Al zijn we dan wel een paar weken verder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha, nou ik was gewoon nieuwsgierig hoe de concurrentie het zou doen.

Ik weet zelfs niet hoe Ajax er voor staat, weet wel dat ze het zondag heel moeilijk gaan krijgen.
Ben benieuwd wanneer alle aankopen gedaan zijn of Steyn er dan een winnend elftal van kan maken.
Al zijn we dan wel een paar weken verder
Gunde bosch zijn prijs wel, speelt altijd goed voetbal. Hij lijkt ook progress te maken met plan b of het wisselen.

Psv was over het algemeen beter, Feyenoord moet nog puzzelen op het middenveld.
Die Noa lang gaat daar gewoon de smaakmaker worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Scout2 --
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:42   quote  deeplink  
Weet je, Jack, je had beslist gelijk hoor wat betreft PSV. Ze waren sterker dan Feyenoord, maar dat kreeg ik niet uit mijn strot. Ik haat díe club uit Eindhoven.

Hoe Ajax er voorstaat weten we morgen rond 18:45u. Ik verwacht er overigens niet veel van. De selectie is verre van klaar of compleet, de achterhoede rammelt aan alle kanten, we hebben maar één spits die moeilijk rendeert. Ik verwacht een vette nederlaag. Minstens drie doelpunten van Haller...
Maurice Steijn doet zijn best, maar kan niet toveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door Pietje --
Scout2
 Scout2 - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 23:42 schreef Pietje het volgende:
Weet je, Jack, je had beslist gelijk hoor wat betreft PSV. Ze waren sterker dan Feyenoord, maar dat kreeg ik niet uit mijn strot. Ik haat díe club uit Eindhoven.

Hoe Ajax er voorstaat weten we morgen rond 18:45u. Ik verwacht er overigens niet veel van. De selectie is verre van klaar of compleet, de achterhoede rammelt aan alle kanten, we hebben maar één spits die moeilijk rendeert. Ik verwacht een vette nederlaag. Minstens drie doelpunten van Ballet...
Maurice Steijn doet zijn best, maar kan niet toveren.
Van de top drie zijn wij er op het moment het slechtst aan toe.
Pietje
 Pietje - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 23:43 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Van de top drie zijn wij er op het moment het slechtst aan toe.
Klopt helemaal. Helaas. Bovendien weet ik niet waar AZ precies staat.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2023 - 00:58   quote  deeplink  
Komaan.. beiden echt niet super... We zeiken ons eigen elftal af maar tegen bijv Anderlecht en shaktar heb ik beter voetbal gezien dan vanavond.. paar aankopen op bepaalde plekken waarmee we bezig zijn en we hebben gewoon een beter elftal

Alle ploegen hebben flink ingeleverd en mindere spelers aangetrokken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 01:53   quote  deeplink  
We kunnen nog niets zeggen, we zijn nog niet compleet.

Het is (1) afhankelijk wie ze nog halen, daarna (2) of ze zich snel aanpassen, daarna (3) of Steyn de poppetjes op de juiste plaats zet, daarna (4) of hij er een ingespeeld team van kan maken...

Dus zo een voudig is het niet nummer 10, het één is afhankelijk van het ander.
De meesten hebben elkaar nooit gezien laat staan bij elkaar gespeeld.

Het zou super knap zijn dat Steyn Ajax aan de gang krijgt en dat we volgend seizoen Champions League spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 10:39   quote  deeplink  
Nou gisteravond de wedstrijd PSV -Feyenooit gezien en was nou niet bepaald onder de indruk,het ren je rot elftal van 010 had zomaar met 4 of 5 -0 kunnen verliezen,in de hele tweede helft heeft 010 1 schot op doel gelost dat was 3 minuten voor tijd van jhahabaks huizen hoog over.PSV was veruit de betere ploeg maar ook niet top,ik den k als wij de achterhoede kunnen versterken gaan wij zeker weer mee doen voor het kampioenschap.
Als die kut RVC nou gewoon toestemming geeft voor die Armeen dan gaan we de goeie kant op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 10:39 schreef p111 het volgende:
Nou gisteravond de wedstrijd PSV -Feyenooit gezien en was nou niet bepaald onder de indruk,het ren je rot elftal van 010 had zomaar met 4 of 5 -0 kunnen verliezen,in de hele tweede helft heeft 010 1 schot op doel gelost dat was 3 minuten voor tijd van jhahabaks huizen hoog over.PSV was veruit de betere ploeg maar ook niet top,ik den k als wij de achterhoede kunnen versterken gaan wij zeker weer mee doen voor het kampioenschap.
Als die kut RVC nou gewoon toestemming geeft voor die Armeen dan gaan we de goeie kant op.
Feijenoord was lang zo goed niet als tegen Benfica, dit lag puur aan PSV met Veerman die het middenveld in handen hadden.

Vandaar dat Mislintat ons middenveld heeft voorzien van andere spelers omdat daar vorig seizoen het probleem lag (inzage Mislintat) al betwijfel ik of de nieuwe spelers beter zijn dan Alvarez, Taylor en Berghuis.

Met alleen Brobbey als spits gaat je het niet redden die speelt niet meer bij de junioren waar hij toen lichamelijk boven iedereen uit stak want van zijn techniek moet hij het niet hebben.

We hebben een goede 9, 10 en twee goede centrale verdedigers nodig, anders gaat je het niet redden.

Morgen weten we eigenlijk nog niets tegen Borussia Dortmund want we zijn pas op de helft aan nieuwe spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2023 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 01:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We kunnen nog niets zeggen, we zijn nog niet compleet.

Het is (1) afhankelijk wie ze nog halen, daarna (2) of ze zich snel aanpassen, daarna (3) of Steyn de poppetjes op de juiste plaats zet, daarna (4) of hij er een ingespeeld team van kan maken...

Dus zo een voudig is het niet nummer 10, het één is afhankelijk van het ander.
De meesten hebben elkaar nooit gezien laat staan bij elkaar gespeeld.

Het zou super knap zijn dat Steyn Ajax aan de gang krijgt en dat we volgend seizoen Champions League spelen
Komaan jack, ben ik een keer positief is het weer niet goed haha
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 10:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Feijenoord was lang zo goed niet als tegen Benfica, dit lag puur aan PSV met Veerman die het middenveld in handen hadden.

Vandaar dat Mislintat ons middenveld heeft voorzien van andere spelers omdat daar vorig seizoen het probleem lag (inzage Mislintat) al betwijfel ik of de nieuwe spelers beter zijn dan Alvarez, Taylor en Berghuis.

Met alleen Brobbey als spits gaat je het niet redden die speelt niet meer bij de junioren waar hij toen lichamelijk boven iedereen uit stak want van zijn techniek moet hij het niet hebben.

We hebben een goede 9, 10 en twee goede centrale verdedigers nodig, anders gaat je het niet redden.

Morgen weten we eigenlijk nog niets tegen Borussia Dortmund want we zijn pas op de helft aan nieuwe spelers
Ja Feyenoord was tegen Benfica beter omdat Benfica net was begonnen qua fysiek en al met al dit ren je rot elftal is het kleine beetje creatifiteit van die turk kwijt ,zal lastig zijn om van ze te winnen door de enorme inspanning en loopvermogen wat ze hebben,maar geen kampioens elftal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 12:12 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja Feyenoord was tegen Benfica beter omdat Benfica net was begonnen qua fysiek en al met al dit ren je rot elftal is het kleine beetje creatifiteit van die turk kwijt ,zal lastig zijn om van ze te winnen door de enorme inspanning en loopvermogen wat ze hebben,maar geen kampioens elftal.
Huhh hoe kan je dit nou zeggen?
Benfica stond ook voor een soort J.C. schaal, die waren echt niet net begonnen, dit werd nog gezegd zelfs
En vergeet even niet dat Slot heel goed een goed draaiend team kan vormen, dit heeft hij bewezen.
Nieuwe spelers zoals Stengs moeten nog wennen, ook zijn ze bij Feijenoord nog niet 100% fysiek klaar daarnaast komen er nog nieuwe spelers aan.

Ik vind het veel te vroeg om nu al te zeggen dat ze geen kampioens elftal hebben...
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 augustus 2023 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 12:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Benfica stond ook voor een soort J.C. schaal, die waren echt niet net begonnen, dit werd nog gezegd zelfs
En vergeet even niet dat Slot heel goed een goed draaiend team kan vormen, dit heeft hij bewezen.
Nieuwe spelers zoals Stengs moeten nog wennen, ook zijn ze bij Feijenoord nog niet 100% fysiek klaar daarnaast komen er nog nieuwe spelers aan.

Ik vind het veel te vroeg om nu al te zeggen dat ze geen kampioens elftal hebben...
Dat is natuurlijk wel zo, dat je dat nu nog niet kunt bepalen. Aan de andere kant is het wel een indicatie waartoe de clubs (niet alleen Feyenoord of PSV) in staat zijn, vergeleken met het vorige seizoen. Het was gisteren om de Johan Cruijff-schaal niet heel erg goed, maar ook niet heel erg slecht.
Wat dat betreft vind ik Ajax bepaald nog niet uitblinken, althans wat ik er tot nu toe van heb gezien. FC Twente viel me juist wel in positieve zin op en waar AZ staat, weet ik (nog) niet. Vanaf volgende week, als de competitie weer is begonnen, weten we waarschijnlijk meer en dan nog kan er de komende week heel veel veranderen i.v.m. het sluiten van de transferperiode op 31 augustus. We gaan het zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 augustus 2023 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom wordt de Johan Cruyff schaal niet standaard in de Johan Cruyff ArenA gehouden ??
Die kakkerlakken hebben weer het thuisvoordeel
Omdat de burgemeester van Amsterdam er niet op zat te wachten als Ajax er niet in meespeelde. 😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 augustus 2023 - 16:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is al vanaf 2017. Heeft er mee te maken dat de landskampioen dat extra geëerd wordt.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 augustus 2023 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 16:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is al vanaf 2017. Heeft er mee te maken dat de landskampioen dat extra geëerd wordt.
Thanks! Het was mij niet bekend. Ik heb altijd begrepen dat er een contract is tussen de KNVB en de ArenA dat de wedstrijd om de JC-schaal aldaar gespeeld wordt en een ander contract tussen de Kuip en de KNVB om de finale van de KNVB-beker in Rotterdam te spelen. Niet dus.
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 12:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er zit totaal geen creatievieteit in dat team,daarvoor jebben ze Stengs gekocht maar dat is de enige ,de rest zijn lopers dat is niet genoeg voor het kampioenschap.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 16:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat de burgemeester van Amsterdam er niet op zat te wachten als Ajax er niet in meespeelde. 😉
Burgemeesters maken veel voetbalplezier kapot in Nederland wel of niet terecht

Thanks
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 16:44 schreef p111 het volgende:

[..]

Er zit totaal geen creatievieteit in dat team,daarvoor jebben ze Stengs gekocht maar dat is de enige ,de rest zijn lopers dat is niet genoeg voor het kampioenschap.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar er komen nog een paar spelers naar de Kuip, je hebt er niet veel van nodig, 2 a 3 die dit beheersen en je komt al heel ver
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 17:16   quote  deeplink  
Wat ik wel geweldig vind van Slot is dat hij zijn ploeg super fit krijgt en blijven lopen,maar tegen PSV de tweede helft heeft Feyenoord 1 schot op doel geschoten en dat was een paar minuten voor tijd bij een 1-0 achterstand met 39 % balbezit in hun eigen stadion en PSV 61 % bal bezit het was behoorlijk sterker als Feyenoord.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 augustus 2023 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 16:44 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou... beste p111 dan doe je de Braziliaan Paixăo wel erg tekort hoor. Die had ik graag bij ons gezien! Snel, diepgang en creatief.
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:06   quote  deeplink  
Hi pietje zeker diepgang en snelheid maar geen creatieviteit wat die turk had,die mensen weg zet die en man uitspeelt dat bedoel ik.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 18:06 schreef p111 het volgende:
Hi pietje zeker diepgang en snelheid maar geen creatieviteit wat die turk had,die mensen weg zet die en man uitspeelt dat bedoel ik.
Oké, duidelijk wat je bedoelt. Maar beide spelers zijn haast niet te vergelijken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 augustus 2023 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 17:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... beste p111 dan doe je de Braziliaan Paixăo wel erg tekort hoor. Die had ik graag bij ons gezien! Snel, diepgang en creatief.
Ik ook Pietje, leuke voetballer, heeft lef en kapt zijn tegenstanders lekker uit
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2023 - 19:03   quote  deeplink  
Die Paixo is een leuke voetballer maar in de kleine ruimte,mist toch nog wel de klasse voor Ajax zeker vergelijkbaar met Danillo
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Werd afgelopen februari al bekend gemaakt.
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar. Het bevoordelen van Feyenoord is alweer begonnen!!!
Dan had de KNVB eigenlijk beter voor Eindhoven moeten kiezen. Nu heeft Feyenoord dus beide wedstrijden toegewezen gekregen. Twee keer voordeel. Ongehoord.
Hou op Pietje man. Dit is wel erg Calimero hoor.
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 21:39 schreef Pietje het volgende:
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Na een goed begin van Feyenoord heeft psv het overgenomen en Feyenoord eigenlijk de rest van de wedstrijd teruggedrongen en goed voetbal gespeeld.
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 22:05 schreef Pietje het volgende:
Feyenoord vond ik gisteren erg armoedig, geen enkele creativiteit op het veld en een aantal hele matige aanvallers.
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 augustus 2023 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Na een goed begin van Feyenoord heeft psv het overgenomen en Feyenoord eigenlijk de rest van de wedstrijd teruggedrongen en goed voetbal gespeeld.
Dat schreef ik toch ook later. Ik kreeg het moeilijk uit mijn strot. Ik heb een ongelooflijke hekel aan PSV. Natuurlijk waren die gasten uit Eindhoven de bovenliggende partij.
Lees maar even terug!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2023 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2023 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2023 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Werd afgelopen februari al bekend gemaakt.
Nee joh gekkie, is al vanaf 2017.
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2023 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2023 - 09:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah moet je nagaan. Denk dat het bericht dan was omdat Ajax een keer geen kampioen zou gaan worden.

Mijn fout.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2023 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2023 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah moet je nagaan. Denk dat het bericht dan was omdat Ajax een keer geen kampioen zou gaan worden.

Mijn fout.
Hahaha dat idd.
Pietje
 Pietje - zondag 06 augustus 2023 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2023 - 09:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is mij dan volledig ontgaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 augustus 2023 - 14:51   quote  deeplink  
Mij ook want ik kwam met die vraag hoe dit zat.

Vindt het nog steeds bezopen dat deze wedstrijd niet in de JC ArenA plaats vindt.

Kutburgemeesters bepalen steeds meer over de voetbalwedstrijden in het algemeen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2023 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2023 - 14:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mij ook want ik kwam met die vraag hoe dit zat.

Vindt het nog steeds bezopen dat deze wedstrijd niet in de JC ArenA plaats vindt.

Kutburgemeesters bepalen steeds meer over de voetbalwedstrijden in het algemeen
Nee joh, dat was een grapje. Ging erom dat de KNVB dit in overleg met Ajax, feijenoord, p$v, Vitesse en az heeft besloten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 augustus 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Lekker hoor Feijenoord gelijk in de Kuip hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.1971430