BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2023 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 23:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, niet gezien. Ik haat PSV en volg deze club nooit. Ik heb wel gelezen dat dat zij weer alle geluk hebben gehad. Maar what's new?? Geluk heb zij over het algemeen meer dan mij lief is.
Geluk zeker.. maar het veldspel.. kolere wat slecht zeg haha..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2023 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 23:05 schreef Pietje het volgende:
Nico Tagliafico komt definitief niet naar Ajax. Mislintat heeft te kennen gegeven, dat door de naam van Nico een dikke streep is gegaan. Jammer, héél jammer!
Zeker jammer ! Maar ik denk oprecht dat Hato naar linksback gaat en we 2 nieuwe cv krijgen satulo en die Argentijn van Royal.. Salah verhuur of verkoop en wijndal ? Geen idee.. we hebben tenslotte nog bijna 2 weken..
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 augustus 2023 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 23:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zeker jammer ! Maar ik denk oprecht dat Hato naar linksback gaat en we 2 nieuwe cv krijgen satulo en die Argentijn van Royal.. Salah verhuur of verkoop en wijndal ? Geen idee.. we hebben tenslotte nog bijna 2 weken..
Hato is een mega talent. Die kwam, zag en overwon.😁 Hem speel je niet meer uit het elftal. En zo jong nog. Heel knap. Tja, Wijndal? Verkopen maar. Maar wie wil hem hebben?
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2023 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 23:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hato is een mega talent. Die kwam, zag en overwon.😁 Hem speel je niet meer uit het elftal. En zo jong nog. Heel knap. Tja, Wijndal? Verkopen maar. Maar wie wil hem hebben?
Psv is gek op ex Ajacieden.. 🤣
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Psv is gek op ex Ajacieden.. 🤣
Haha. We kunnen Wijndal van harte aanbevelen 😎
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 augustus 2023 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2023 - 23:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zeker jammer ! Maar ik denk oprecht dat Hato naar linksback gaat en we 2 nieuwe cv krijgen satulo en die Argentijn van Royal.. Salah verhuur of verkoop en wijndal ? Geen idee.. we hebben tenslotte nog bijna 2 weken..
Hato blijft gewoon centraal staan, doet het uitstekend als linker centrale verdediger, de Argentijn van Antwerp is een linksback, het is trouwens nog niet zeker of hij komt, Mislintat moet nog met Overmars rond de tafel.

De speler is er al wel uit met Ajax

Mocht het niet lukken staat er nog een Mexicaan op zijn lijst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 14:58   quote  deeplink  
Dinamo Zagreb is uitgeschakeld voor de poulefase Champions League. Niets staat een overgang van Satulo naar Ajax nog in de weg. Dat was toch een voorwaarde van Zagreb? Maar het is oorverdovend stil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 augustus 2023 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 11:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. We kunnen Wijndal van harte aanbevelen 😎
Nooit meer laten spelen, heeft geen karakter stond na het doelpunt van Excelsior te lachen met de scheids.

Lees maar terug, van begin af aan heb ik al geroepen dat het niks zal worden met hem.
In het nederlands elftal was hij 4e keus als linksback,
Leuke speler voor de subtop overigens ook Taylor maakt hier aanspraak op
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 14:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hato blijft gewoon centraal staan, doet het uitstekend als linker centrale verdediger, de Argentijn van Antwerp is een linksback, het is trouwens nog niet zeker of hij komt, Mislintat moet nog met Overmars rond de tafel.

De speler is er al wel uit met Ajax

Mocht het niet lukken staat er nog een Mexicaan op zijn lijst
Die Argentijn is overigens gisteren gruwelijk in de fout gegaan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 augustus 2023 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 14:58 schreef Pietje het volgende:
Dinamo Zagreb is uitgeschakeld voor de poulefase Champions League. Niets staat een overgang van Satulo naar Ajax nog in de weg. Dat was toch een voorwaarde van Zagreb? Maar het is oorverdovend stil.
Die wordt begin deze week gekeurd Pietje
Na goedkeuring tekent hij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 augustus 2023 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 15:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die Argentijn is overigens gisteren gruwelijk in de fout gegaan!
Ja klopt, maar dit zegt niets misschien, goals worden grotendeels gescoord uit fouten
Gisteren ook 2x tegen Excelsior
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nooit meer laten spelen, heeft geen karakter stond na het doelpunt van Excelsior te lachen met de scheids.

Lees maar terug, van begin af aan heb ik al geroepen dat het niks zal worden met hem.
In het nederlands elftal was hij 4e keus als linksback,
Leuke speler voor de subtop overigens ook Taylor maakt hier aanspraak op
Niet alleen jij hoor. Meerdere Ajax-fans riepen dat. Ik was van mening dat je hem een kans moest geven. Bij AZ deed hij het goed en was hij bij de Oranje-selectie. Dan kun je echt wel wat. Maar nu zeg ik toch ook dat hij volledig door het ijs is gezakt. Niet goed genoeg en het verkeerde karakter.
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 15:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die wordt begin deze week gekeurd Pietje
Na goedkeuring tekent hij
Oké. Dank. Dat heb ik dan gemist.
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dit zegt niets misschien, goals worden grotendeels gescoord uit fouten
Gisteren ook 2x tegen Excelsior
Ik wil alleen maar foutloze Ajacieden op het veld zien staan! 🤣🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 augustus 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 15:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar foutloze Ajacieden op het veld zien staan! 🤣🤣🤣
Ik ook Pietje, anders moet ik weer boos worden hahaha
Pietje
 Pietje - zondag 20 augustus 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 18:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook Pietje, anders moet ik weer boos worden hahaha
Haha.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2023 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2023 - 10:41 schreef remco k het volgende:
Liever psv naar de klote dan Feyenoord inderdaad.
Ghehehe.... Mag ik?
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2023 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 14:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hato blijft gewoon centraal staan, doet het uitstekend als linker centrale verdediger, de Argentijn van Antwerp is een linksback, het is trouwens nog niet zeker of hij komt, Mislintat moet nog met Overmars rond de tafel.

De speler is er al wel uit met Ajax

Mocht het niet lukken staat er nog een Mexicaan op zijn lijst
Ik dacht dat hij links centraal was...

Dan word het dus denk ik

Gaeei satulo Hato argentijn

Boomen taharovic

Chuba/berghuis/aankoop

Forbs/berghuis Brobbey/aankoop bergwijn/forbs

En daar achter jeugd die de kans krijgt ?

Wat ik wel kan zeggen is dat onze Duitser flinke aankopen heeft gedaan (zo lijkt het)
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2023 - 01:41   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2023 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nooit meer laten spelen, heeft geen karakter stond na het doelpunt van Excelsior te lachen met de scheids.

Lees maar terug, van begin af aan heb ik al geroepen dat het niks zal worden met hem.
In het nederlands elftal was hij 4e keus als linksback,
Leuke speler voor de subtop overigens ook Taylor maakt hier aanspraak op
Je mag geen lolletje hebben met de scheids ? Wat een onzin... Gister prima ingevallen trouwens met een hele mooie assist op Brobbey die erin had gemoeten... Maar goed, geen topper vooralsnog.. idem voor rensch, Taylor
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2023 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 01:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je mag geen lolletje hebben met de scheids ? Wat een onzin... Gister prima ingevallen trouwens met een hele mooie assist op Brobbey die erin had gemoeten... Maar goed, geen topper vooralsnog.. idem voor rensch, Taylor
Nee als de Var aan het kijken is of je met Ajax op achterstand bent gekomen tegen Excelsior mag je inderdaad niet staan lachen met de scheids.
Dan ben je met je team in gesprek en zet je samen de boel op scherp. Een aantal deden dat wel, een aantal niet en hij stond erbij te lachen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 augustus 2023 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 01:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je mag geen lolletje hebben met de scheids ? Wat een onzin... Gister prima ingevallen trouwens met een hele mooie assist op Brobbey die erin had gemoeten... Maar goed, geen topper vooralsnog.. idem voor rensch, Taylor
Op dat moment is dat zeer ongepast, dan interesseert het je geen moer.
Prima ingevallen nou dan ben je al snel tevreden, ik hoop niet dat Wijndal dit zelf ook zo vindt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 11:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee als de Var aan het kijken is of je met Ajax op achterstand bent gekomen tegen Excelsior mag je inderdaad niet staan lachen met de scheids.
Dan ben je met je team in gesprek en zet je samen de boel op scherp. Een aantal deden dat wel, een aantal niet en hij stond erbij te lachen.
Mwah ik kijk daar anders naar man, ook omdat ik niet weet wat ze zeiden.. ik snap je punt zeker wel hoor begrijp me niet verkeerd
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2023 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Op dat moment is dat zeer ongepast, dan interesseert het je geen moer.
Prima ingevallen nou dan ben je al snel tevreden, ik hoop niet dat Wijndal dit zelf ook zo vindt.
Laat ik het anders zeggen.. prima ingevallen in tegenstelling tot zijn eerdere optredens

Maar ik vermoed dat rensch en wijndal Salah binnenkort op de bank zitten en dat gaeei de kans krijgt en ook dat Hato naar lb gaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2023 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 12:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen.. prima ingevallen in tegenstelling tot zijn eerdere optredens

Maar ik vermoed dat rensch en wijndal Salah binnenkort op de bank zitten en dat gaeei de kans krijgt en ook dat Hato naar lb gaat
Sorry hoor. Maar kwam defensief meerdere keren te kort waar Hato moest herstellen en aanvallend 1 goede voorzet.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2023 - 15:48   quote  deeplink  
Ik vind het nog altijd vreemd.. de wijndal van az vs de wijndal bij Ajax.. toch de druk te hoog ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 augustus 2023 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 15:48 schreef nummer10 het volgende:
Ik vind het nog altijd vreemd.. de wijndal van az vs de wijndal bij Ajax.. toch de druk te hoog ?
Nee hoor nooit bizonder geweest, hij mist snelheid, speelt aardig voor uit, redelijke voor zet maar verdedigend zo enorm zwak..

Nooit begrepen waarom Ajax hem haalde, 4e keus bij het Nederlands Elftal etcetera
Pietje
 Pietje - maandag 21 augustus 2023 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 19:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hoor nooit bizonder geweest, hij mist snelheid, speelt aardig voor uit, redelijke voor zet maar verdedigend zo enorm zwak..

Nooit begrepen waarom Ajax hem haalde, 4e keus bij het Nederlands Elftal etcetera
En toch is het vreemd in mijn ogen. Als AZ-speler heeft hij het Nederlands elftal gehaald. Dan moet je wel wat kunnen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 augustus 2023 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 19:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hoor nooit bizonder geweest, hij mist snelheid, speelt aardig voor uit, redelijke voor zet maar verdedigend zo enorm zwak..

Nooit begrepen waarom Ajax hem haalde, 4e keus bij het Nederlands Elftal etcetera
Ik vind de verschillen tussen de Wijndal van AZ en Ajax zelfs nog best wel meevallen.

Als Wijndal speelde bij Ajax, kwam er aanvallend nog best wel regelmatig wat uit. Daar ligt zijn manco niet.

Ik heb ook al gezegd toen hij bij AZ speelde, dat het defensief een van de meest slechte backs is van de Benelux en dat meen ik echt.

Loopt niet goed, komt te laat mee terug, schermt de binnenkant niet af en mist gewoon overzicht daar. De eerste taak van een back in een 4-mans verdediging is toch echt verdedigen. En dat kan hij gewoon helemaal niet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 augustus 2023 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2023 - 23:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch is het vreemd in mijn ogen. Als AZ-speler heeft hij het Nederlands elftal gehaald. Dan moet je wel wat kunnen.
Toch wel echt om zijn aanvallende kwaliteiten. Defensief is het altijd een hele zwakke speler geweest.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 augustus 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 10:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch wel echt om zijn aanvallende kwaliteiten. Defensief is het altijd een hele zwakke speler geweest.
Ver voor "jouw" tijd had Ajax twee backs die alom werden geprezen om hun aanvallende kwaliteiten: op links was dat Ruud Krol en rechts Wim Suurbier. Dat werd opgevangen door andere spelers, zoals Barry Hulshof. Dat was meteen de kracht van dat toenmalige bijna onverslaanbare Ajax.
En hier wil ik het echt niet opnemen voor Owen Wijndal hoor. Ik vind dat hij sowieso een verkeerde wedstrijdmentaliteit heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 augustus 2023 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 10:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind de verschillen tussen de Wijndal van AZ en Ajax zelfs nog best wel meevallen.

Als Wijndal speelde bij Ajax, kwam er aanvallend nog best wel regelmatig wat uit. Daar ligt zijn manco niet.

Ik heb ook al gezegd toen hij bij AZ speelde, dat het defensief een van de meest slechte backs is van de Benelux en dat meen ik echt.

Loopt niet goed, komt te laat mee terug, schermt de binnenkant niet af en mist gewoon overzicht daar. De eerste taak van een back in een 4-mans verdediging is toch echt verdedigen. En dat kan hij gewoon helemaal niet.
Eens
Vond het vreemd dat sommige mensen hier blij waren dat Daley Blind werd vervangen door Wijndal, die vonden Blind maar niets
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 augustus 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 10:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind de verschillen tussen de Wijndal van AZ en Ajax zelfs nog best wel meevallen.

Als Wijndal speelde bij Ajax, kwam er aanvallend nog best wel regelmatig wat uit. Daar ligt zijn manco niet.

Ik heb ook al gezegd toen hij bij AZ speelde, dat het defensief een van de meest slechte backs is van de Benelux en dat meen ik echt.

Loopt niet goed, komt te laat mee terug, schermt de binnenkant niet af en mist gewoon overzicht daar. De eerste taak van een back in een 4-mans verdediging is toch echt verdedigen. En dat kan hij gewoon helemaal niet.
Je hebt volkomen gelijk hoor!
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 augustus 2023 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 11:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens
Vond het vreemd dat sommige mensen hier blij waren dat Daley Blind werd vervangen door Wijndal, die vonden Blind maar niets
Inderdaad. Daley Blind, kind van de club Ajax, is schandalig behandeld. Door toenmalig trainer Alfred Schreuder en ook door supporters. En nog kent Daley geen rancune jegens iedereen die hem zo behandeld heeft. Dit verkondigde hij in een prachtig interview in de Volkskrant van een paar dagen geleden. Heel knap.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 augustus 2023 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 11:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ver voor "jouw" tijd had Ajax twee backs die alom werden geprezen om hun aanvallende kwaliteiten: op links was dat Ruud Krol en rechts Wim Suurbier. Dat werd opgevangen door andere spelers, zoals Barry Hulshof. Dat was meteen de kracht van dat toenmalige bijna onverslaanbare Ajax.
En hier wil ik het echt niet opnemen voor Owen Wijndal hoor. Ik vind dat hij sowieso een verkeerde wedstrijdmentaliteit heeft.
Ik ben het absoluut eens dat een back en zeker die van Ajax, aanvallend iets moet bijdragen. De wisselwerking met de buitenspelers is essentieel.

Daarin had Wijndal ook nog wel kunnen slagen denk ik op den duur. Maar defensief moet je ook wel wat kunnen. En als ik jou namen lees en ik heb ze louter op beelden van vroeger gezien, waren die ook wel net even een heel stuk beter in het defensieve aspect he.

De beste back die ik zelf bij Ajax heb mogen zien, was Trabelsi. Ik ben natuurlijk nog vrij jong. Maar wat een beest was dat, aanvallend en defensief. Ondanks zijn goals en assists nihil waren, was dat wel een prototype back zoals ik die graag zie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 augustus 2023 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 11:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens
Vond het vreemd dat sommige mensen hier blij waren dat Daley Blind werd vervangen door Wijndal, die vonden Blind maar niets
Blind werd alsmaar minder. Maar de realiteit was dat hoe matig Blind ook werd, hij nog altijd met afstand de beste opbouwende speler is die we hadden. En dat zag je direct na zijn vertrek ook terug.

Ook Tadic werd minder. Maar ondanks hij minder werd, was hij nog altijd by fair de meest waardevolle speler in de ED. Dus hoe slecht is de rest dan?
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 augustus 2023 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 18:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben het absoluut eens dat een back en zeker die van Ajax, aanvallend iets moet bijdragen. De wisselwerking met de buitenspelers is essentieel.

Daarin had Wijndal ook nog wel kunnen slagen denk ik op den duur. Maar defensief moet je ook wel wat kunnen. En als ik jou namen lees en ik heb ze louter op beelden van vroeger gezien, waren die ook wel net even een heel stuk beter in het defensieve aspect he.

De beste back die ik zelf bij Ajax heb mogen zien, was Trabelsi. Ik ben natuurlijk nog vrij jong. Maar wat een beest was dat, aanvallend en defensief. Ondanks zijn goals en assists nihil waren, was dat wel een prototype back zoals ik die graag zie.
Haha, ja onze Tunesische killer Trabelsi. Inderdaad een beest. Voor niets of niemand bang. Hij kleunde er gewoon in. Prachtige back.
Dat had met name Wim Suurbier ook. Ruud Krol had nog iets elegants in zijn spel.
En wat betreft Wijndal heb je uiteraard 100% gelijk.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2023 - 19:54   quote  deeplink  
Doen we nu Maxwell niet te kort ? Samen met trabelsi...
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 augustus 2023 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:
Doen we nu Maxwell niet te kort ? Samen met trabelsi...
Elegante back inderdaad, maar ook een beest?
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2023 - 20:19   quote  deeplink  
En Reiziger even niet vergeten. Bogarde.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 augustus 2023 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 20:19 schreef remco k het volgende:
En Reiziger even niet vergeten. Bogarde.
Zeker weten Remco.
Dat waren toch allemaal typische Ajax-backs!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:
Doen we nu Maxwell niet te kort ? Samen met trabelsi...
Volgens mij had ik het over de voor 'mij' beste back die ik zelf in mijn levensjaren bij Ajax heb zien spelen.

Ik doe niemand tekort namelijk met een eigen smaak, want ik zeg nergens dat ik de rest niet goed vind.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2023 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 20:19 schreef remco k het volgende:
En Reiziger even niet vergeten. Bogarde.
Die heb ik beiden helaas niet bewust meegemaakt. Met name Bogarde had ik graag zelf aan het werk gezien.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2023 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 19:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Elegante back inderdaad, maar ook een beest?
Maxwell was geen beest, maar voetballend echt een prachtspeler.

Nee, als je het over een beest hebt... Trabelsi en zoals Remco zei met Bogarde, dat waren wel echt beesten. Al heb ik die laatste louter van beelden hoor
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2023 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2023 - 11:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij had ik het over de voor 'mij' beste back die ik zelf in mijn levensjaren bij Ajax heb zien spelen.

Ik doe niemand tekort namelijk met een eigen smaak, want ik zeg nergens dat ik de rest niet goed vind.
Ah nee zo bedoelde ik hem niet loet, verkeerde woord keuze van mijn kant :)
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2023 - 11:30   quote  deeplink  
Chivu vond ik zelf echt prachtig om naar te kijken als verdediger
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2023 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2023 - 19:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Elegante back inderdaad, maar ook een beest?
Nah verkeerde woordkeus van mijn kant qua te kort doen...
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2023 - 11:32   quote  deeplink  
Dat was alleen geen echte back.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2023 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2023 - 11:32 schreef remco k het volgende:
Dat was alleen geen echte back.
Bogarde speelde toch ook grotendeels centraal ? Of igg regelmatig.. maar klopt chivu is geen back.. maar wel 1 van mijn helden haha
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2023 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2023 - 11:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bogarde speelde toch ook grotendeels centraal ? Of igg regelmatig.. maar klopt chivu is geen back.. maar wel 1 van mijn helden haha
Toen speelde de Boer vrijwel altijd centraal.

En in de beste periode wisselde de Boer en bogarde nogal eens als back en speelde Rijkaard en Blind centraal en liet van Gaal Rijkaard constant inschuiven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2023 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1893579